Paremmin kun täältä käy lukemassa itseään säännölisesti rumaksi. Kun kaikki ätmitkin ihailevat hottis misuja ja "minaritypyjä" jne niin konkreettisesti käsittää olevansa liian vanha näille markkinoille.
Vaikka tunteet ei aina ymmärrä miksi pitää olla koko elämänsä yksin niin järki silloin kertoo siihen syyn :) Eikä saa antaa itseleen lupaa ihastumiseen.
Parempi vaan olla ajattelematta sellaista joka on täysin mahdotonta.
Yksinäisyyden kestää
13
<50
Vastaukset
- Rumanainen_
PYHITÄN ELÄMÄNI KURPPARAIVOLLE JA TÄSTÄ ETEENPÄIN HUUDAN KAPSLOKKI POHJASSA AINA KUN JOKU SETÄMIES PUHUU TÄÄLLÄ TYPYISTÄ JA MISUSTA, ETTÄ TIETÄKÄÄKIN SE SAATANA!!!!
OLLAAN VAAN KAIKKI YKSIN!! TULIS JO SOTA JA TAPPAS!! NIIN SAATANA!! - Nytenymmärrä
No siis täällähän näkyy kirjoittajista vain kasa erilaisia kirjaimia, että miten voit lukea itsesi rumaksi?
- Rumanainen_
KOSKA OLEN KURPPA ENKÄ MIKÄÄN NUORI ENÄÄ. NIIN SAATANA!! JA KAIKENIKÄISET MIEHET HALUAVAT NOITA NUORIA NAISIA SITÄHÄN TÄÄLLÄ JANKUTETAAN.
- 344334422443
rakkus=ulkonäkö (poikkeuksia tietty löytyy)...
- 1212
Minkä tahansa ikäinen nainen voi löytää miehen.
Kyse on vain siitä minkä ikäinen ja tasoinen (pituus, komeus, status, itsevarmuus, viettelytaidot, jne) miehen tulee olla. Se kyllä, se riippuu siitä miten kaunis olet, eli käytännössä myös iästä.
Jos olet 40 etkä löydä miestä, katsele itseäsi vähemmän tienaavia 50 miehiä. Jne. Valitse luonteen perusteella.- VanhanpiianKaruKohtalo
Vastalause! Nainen voi olla yhtälailla rumuudesta kiusattu ja arka kuin ätmi! Kukaan ei tule kotoa hakemaan! Lisäksi jos saan puhe yhteydenki olen minä ainakin täysin kykenemätön viemään asioita eteenpäin eli mitään ei "vain tapahdu" kyse ei ole siitä että olen ylpeä tai pitäisin ketään rumana vaan pelkästään arkuudestani :(
Kohteliaisuuksia en osaa ottaa vastaan vaan kiusannut niistä. Koska tiedän itse olevani ruma ja toivoisin ettei koko ulkonäkö asiaa puitaisi lainkaan että sen voisi vaan sivuuttaa! Jos tulee puhe kauniista naisista menen jo ihan täysin lukkoon ja se on sit siinä! - hc-ätämi_
Kahden aran on kyllä vaikea kohdata ja viedä juttua eteenpäin. Mutta sulla on naisena se etu että jos oot suhteellisen tai täysin kokematon niin se nostaa arvostustasi miesten silmissä. Kenenkään on muuten huono arvioida sitä omaa ulkonäköään, kyllä se valta on annettava toisille. Monesti on niinkin että ihminem kyllä olisi melko nätti/komea, mutta ei vaan osaa tuoda tätä esille. Sekä naiset että miehet pitävät itsevarmuutta viehättävänä, mutta naiset miehiä huomattavasti korostuneemmin.
Toivottavasti sääkin vielä jonkun löydät ;)
- Kilttiatm
Hottis naiset ei osaa rakastaa. Mielummin sitä ruman ottais kun se on samantasoinen mutta rumatkin naiset haluu komeita miehii.
- UnelmiaPitääOlla
En tiedä onko hän omasta mielestään ruma, mutta ajoittain masentunut hän on, mikä näkyy kasvoista. Eihän häntä voi kuin ihailla kauempaa, hän ei kuitenkaan huoli minua. Hän kun on niin älykäs ja viisas.
- MasisÄtmi
Kuka? Mene juttelemaan!! Masentunut voi olla ihan vain yksinäisyyttään kuten minä olen!!
- hc-ätämi_
Se että kuolaa hottismisujen ja minaritypyjen perään ei tarkoita että haluaisi seurustella niiden kanssa. Kai komea mies sussakin jotain tuntemuksia herättää. Kauniit ja komeat ovat usein itseään täynnä eikä henkisten ominaisuuksien eteen olla nähty yhtä paljon vaivaa kuin kropan muokkaamiseen.
- VanhanpiianKaruKohtalo
Ei herätä! Inhoan kauniita ihmisiä niin naisia, kun näitä "pelimannejakin," koska olen nähnyt, että ne on kaikki just kuten sanotkin kaikki itseään täynnä!!!
Harva poikkeus on sellainen ihminen joka ei pidä itseään hyvännäköisenä vaikka sellainen olisikin ja nämä usein perheellisiä eli ei olla niitä juoksuja koskaan juostu toisin sanoen ei olla testattu tätä helvetin "markkina arvoaan" eikä siten ole noussut kusikaan hattuun. VanhanpiianKaruKohtalo kirjoitti:
Ei herätä! Inhoan kauniita ihmisiä niin naisia, kun näitä "pelimannejakin," koska olen nähnyt, että ne on kaikki just kuten sanotkin kaikki itseään täynnä!!!
Harva poikkeus on sellainen ihminen joka ei pidä itseään hyvännäköisenä vaikka sellainen olisikin ja nämä usein perheellisiä eli ei olla niitä juoksuja koskaan juostu toisin sanoen ei olla testattu tätä helvetin "markkina arvoaan" eikä siten ole noussut kusikaan hattuun.Taitaa sinun kommentista löytyä ainakin jonkinlainen totuuden jyvä......ihan pohdinnan arvoinen asia on ainakin.....kiitos ajatuksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä4011734Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512837Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1472620- 1121712
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo15108140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.209872- 82840
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv62786- 10758