Täällä palstallahan usein naiset väittää meidän palstan miesten olevan naisvihaajia mutta pitääkö se oikeasti paikkansa? Mielestäni ei koska me hyväksymme hyvin paljon asioita naisille, ainoastaan arvostelemme kun naiset itse urakalla mokailevat asiansa ja suhteensa niin että niistä on sitten syytä huomauttaa. Naisvihamme on siis korkeintaan "naisvihaa", lainausmerkeissä esittävää yltiöfeminismin ilmentymää maailmassa jossa joillakin asiat n niin hyvin että voivat käyttää ylilyöviä ilmaisuja asioista joissa ei ole oikeasti mitään vikaa tai huomautettavaa.
Tässä palstan naisille oikeaa arkipäivän naisvihaa, rasismia naisia kohtaan ja mitähän kaikkea:
http://uutismaailma.com/irakin-armeijan-luutnantti-kertoo-suomessa-tarjottavan-ruuan-olevan-koiralle-tai-naiselle/
"Koiralle, minä annan tätä koiralle. Koirakaan ei syö. Tämä on naisille. Ongelma, huomaatko?"
Tuota oikeaa käännöstähän ei valtamedia vaivautunut esittämään missään, olikohan vaikuttanut suvaitsevaisuuteen?
Näitä heppujahan etupäässä naiset on olleet tuottamassa tänne kymmeniä tuhansia, kohta on varmaan ainakin satatuhatta tosielämän naisvihaajaa keskuudessamme ja tässä tullaan sitten naisen logiikkaan. Naiset väittää meitä kilttejä kunnon miehiä naisvihaajiksi kun samaan aikaan tuottavat maahan kymmentuhatpäin ihmisiä joille nainen on alhisempi olento kuin koira, sen saa heidän mielestään tappaa, raiskata tai tehdä mitä vaan koska on niin alhainen.
Jossain kyllä loogisesti mättää jos mies joka sanoo "Minä en pidä nykynaisten tavasta elää" on vihaaja ja tuo joka tuossa videollla sanoo sanottavansa on niin ihqu että niitä pitää saada tänne jokapaikka täyteen. Kohta joku sanoo "kyllähän suomalisetkin tappaa ja raiskaa", joo niin tekee enkä väitäkään etteikö niitä tosielämän naisvihaajia olisi osa kansasta täälläkin, niitä ei vaan täällä palstalla juurikaan taida olla.
Vähän faktaa naisvihasta
43
<50
Vastaukset
- 3667
Tietääkseni nuo tyypit tulevat tänne ihan itse. Ei varmaan yksikään suomalainen nainen ole kuljettanut yhtäkään pakolaista tänne.
- Ex----------PUA
Ketkä hinkuvat niitä eniten tänne?
Ketkä kiikuttavat niille pillua ja pullaa?
Ei tarvitse vastata. - 7663
Vitun onneton.
- Kilttiatm
Ei naisia voi vihata koska ne antaa pillua jännämiehille. Ajatelkaa nyt jos naiset alkais pihtaamaan jännämiehiltä niin tää maa olisi kaaoksessa.
- Ikis__M
Up! Olisi mukava saada kommentteja palstan suvaitsevaisilta naisilta tähän asiaan, siis että millä logiikalla me palstan miehet ollaan naisvihaajia.
- 153
No esim sillä perusteella, että palstakirjoitusten mukaan naisia pitäisi nylkeä- tai sahata halki elävältä, polttaa roviolla, litistää hitaasti kiduttaen pää murskaksi jne jne jne jne .....ja ne kaikkein kilteimmät haluaisivat vain ampua naisia.
- kaikkeinkilteinatm
153 kirjoitti:
No esim sillä perusteella, että palstakirjoitusten mukaan naisia pitäisi nylkeä- tai sahata halki elävältä, polttaa roviolla, litistää hitaasti kiduttaen pää murskaksi jne jne jne jne .....ja ne kaikkein kilteimmät haluaisivat vain ampua naisia.
Oltko sitä mieltä ettet yleistänyt? Vain yksi ainoa näppis suoltaa tuota shaissea.
Me normaalipäiset ätminkäiset ollaan ihan eri maata.
En ole halunnut ketään ampua. Olen aina halunnut että nainen koskettaisi minua edes yhden kerran, mutta vaadin ilmeisesti liikaa. Olenko siksi naisvihaaja, enkö saisi edes katsoa naista silmiin? 153 kirjoitti:
Uskoisin että on joku/jotkut provo trollaamassa, eli ei kannata yleistää varsinkaan noita rankimpia juttuja....siihen kun riittää juurikin se, että yksi tekee sitä useamman nimimerkin voimalla...
- DarkFear37vTurku
Mä ainakin vihaan naisia, koska mulla on poikuus vielä tallella.
En usko, että te vihaatte naisia. Kyse on vain ns. reppana syndroomasta, josta te ette pääse millään eroon. Huomio on saatava jollain tapaa ja se nyt vaan tulee ulos sitten tietyllä tapaa kun muuten ei huomata. Esim. minua ei nappaa paskaakaan paneeko joku mamuja vai pitääkö panorinkiä. Miksi näin? Minulla on omaa elämää ihan riittävästi. Suon kaikkien tehdä omat valintansa ihan itse, mitä ne sitten ikinä onkaan.
- Ikis__M
Kerro tarkemmin tuosta reppana-syndroomasta? Ihan uusi minulle tuo ilmaus. Niin sinua ei nappaa mutta eikö kuitenkin yhteiskunnallisesti kannattaisi huolestua? jos sinulla olisi tytär haluaisitko sen joutuvan raiskatuksi? tai jos poika haluaisitko sen päätyvän aisuriksi ihan vain siksi kun yhteiskunnassa on normi että naiset jakaa itseään panoringeissä, synnyttävät jäkeläiset joillekin äo about 70 tyypeille ja ja sinun poikasi saisi sitten toimia elättäjänä ja työmuurahaisena joka ei pääse jatkamaan omaa sukuaan? sinusta olisi varmaan mukava ottaa syliin vierailulle käymään tullut "lapsen lapsi" joka ei kuitenkaan sitä olisi, orastavasta "oikealta isältä" periytyneestä hulluudesta saisit nähdä merkkejä lapsen saamien silmittömien raivokohtausten aikana.
- tarralenkkari666
Ahaa eli näillä biseksuaaleilla jännämiehillä on myös 70:n äo?
Siis mistä näitä oikein löytää? Ikis__M kirjoitti:
Kerro tarkemmin tuosta reppana-syndroomasta? Ihan uusi minulle tuo ilmaus. Niin sinua ei nappaa mutta eikö kuitenkin yhteiskunnallisesti kannattaisi huolestua? jos sinulla olisi tytär haluaisitko sen joutuvan raiskatuksi? tai jos poika haluaisitko sen päätyvän aisuriksi ihan vain siksi kun yhteiskunnassa on normi että naiset jakaa itseään panoringeissä, synnyttävät jäkeläiset joillekin äo about 70 tyypeille ja ja sinun poikasi saisi sitten toimia elättäjänä ja työmuurahaisena joka ei pääse jatkamaan omaa sukuaan? sinusta olisi varmaan mukava ottaa syliin vierailulle käymään tullut "lapsen lapsi" joka ei kuitenkaan sitä olisi, orastavasta "oikealta isältä" periytyneestä hulluudesta saisit nähdä merkkejä lapsen saamien silmittömien raivokohtausten aikana.
No ei tuohon reppana ja poloinen syndroomaan nyt ei kannata mennä sen syvemmälle. Sen merkityksen käsittää kun seuraa teidän juttuja täällä.
Minulla Ei ole tällä hetkellä sellaista tunnetta, että haluaisin lapsiakaan, mutta kuvitteellisesti uskoisin heidän kyllä tulevan isäänsä ja sitäkautta menestyvän elämässä ja osaavan tehä oikeita valintoja.
Itse en näe tulevaisuutta yksinhuoltajan kanssa ja lapsettomia naisia on edelleen pilvin pimein mistä valita, vaikka ikää pitkästi päälle kolkyt. Silti elän mieluummin sinkkuna, jotta jää enemmän aikaa itselleen. Minun tämänhetkinen suurin murheeni on se, et mulla on vain yksi kahvikeksi ja joudunko käymään humenna kaupassa sen vuoksi kun normaalisti käyn kaupassa ainoastaan perjantaisin.- Ikis__M
CamelBoots kirjoitti:
No ei tuohon reppana ja poloinen syndroomaan nyt ei kannata mennä sen syvemmälle. Sen merkityksen käsittää kun seuraa teidän juttuja täällä.
Minulla Ei ole tällä hetkellä sellaista tunnetta, että haluaisin lapsiakaan, mutta kuvitteellisesti uskoisin heidän kyllä tulevan isäänsä ja sitäkautta menestyvän elämässä ja osaavan tehä oikeita valintoja.
Itse en näe tulevaisuutta yksinhuoltajan kanssa ja lapsettomia naisia on edelleen pilvin pimein mistä valita, vaikka ikää pitkästi päälle kolkyt. Silti elän mieluummin sinkkuna, jotta jää enemmän aikaa itselleen. Minun tämänhetkinen suurin murheeni on se, et mulla on vain yksi kahvikeksi ja joudunko käymään humenna kaupassa sen vuoksi kun normaalisti käyn kaupassa ainoastaan perjantaisin."No ei tuohon reppana ja poloinen syndroomaan nyt ei kannata mennä sen syvemmälle. Sen merkityksen käsittää kun seuraa teidän juttuja täällä."
Eli se olikin vain heitto jolle ei oikeasti ole edes mitään perustelua, yritys jollain tavoin loukata nimittelemällä alatyylisesti. Aika hupaisaa onkin sitten se että tuollainen ytmi oikein seuraa meidän reppanoiden ja poloisten kirjoituksia kun taas ne omat sanomiset on niin olematonta höttöä ettei ne ketään oikeastaan edes kiinnosta, saati sitten jäisi mieleen. - Ex----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
"No ei tuohon reppana ja poloinen syndroomaan nyt ei kannata mennä sen syvemmälle. Sen merkityksen käsittää kun seuraa teidän juttuja täällä."
Eli se olikin vain heitto jolle ei oikeasti ole edes mitään perustelua, yritys jollain tavoin loukata nimittelemällä alatyylisesti. Aika hupaisaa onkin sitten se että tuollainen ytmi oikein seuraa meidän reppanoiden ja poloisten kirjoituksia kun taas ne omat sanomiset on niin olematonta höttöä ettei ne ketään oikeastaan edes kiinnosta, saati sitten jäisi mieleen.Shaming language ja henkilöhyökkäyshän se oli.
Tuo klassinen yritys käydä toisen henkilöön kiinni, kun argumentit loppuvat.
Julistann sinut tässä verrattomaksi voittajaksi. Onneksi olkoon. Ikis__M kirjoitti:
"No ei tuohon reppana ja poloinen syndroomaan nyt ei kannata mennä sen syvemmälle. Sen merkityksen käsittää kun seuraa teidän juttuja täällä."
Eli se olikin vain heitto jolle ei oikeasti ole edes mitään perustelua, yritys jollain tavoin loukata nimittelemällä alatyylisesti. Aika hupaisaa onkin sitten se että tuollainen ytmi oikein seuraa meidän reppanoiden ja poloisten kirjoituksia kun taas ne omat sanomiset on niin olematonta höttöä ettei ne ketään oikeastaan edes kiinnosta, saati sitten jäisi mieleen.Aika harvoin täällä tulee käytyä.....Sen kun tietää, että se mistä keskustellaan tänään, on sama aihe kuin mistä keskustellaan huomenna, ensiviikolla ja ensivuonna. Samat tyypit, samat jutut ja samat helkat köyden toisessa päässä jankuttamassa sitä omaa mantraansa. Aivan kuin täällä olisi aika pysähtynyt. Kuin epätoivoinen pakonomainen yritys muuttaa mailmaa. Lauma reppanoita, jotka kaikki hakevat sitä paikkaansa tässä yhteiskunnassa löytämättä sitä koskaan, mutta hyvä, että on edes tämä. Voitte edes sen pienen hetken tuntea olevanne jollekkin jotain tässä pienessä virtuaalimailmassa. Ei se väärin ole.
Ex----------PUA kirjoitti:
Shaming language ja henkilöhyökkäyshän se oli.
Tuo klassinen yritys käydä toisen henkilöön kiinni, kun argumentit loppuvat.
Julistann sinut tässä verrattomaksi voittajaksi. Onneksi olkoon.Ei minulla ole mitään ikistä vastaan. Sanoin vaan mitä näen. Te kuvittelette olevanne täällä jotain sankareita, mutta kaikki naisetkin tietää, että kyseessä ainoastaan lauma reppanoita. Kumpa vielä jonain päivänä sen itsekkin tajuaisitte.
Jossain kohtaa sitä toivois, että pojista tulee miehiä, mutta nyt näen vain lauman reppanoita. Miehuus on mielestäni jotain muuta.- Ikis__M
CamelBoots kirjoitti:
Ei minulla ole mitään ikistä vastaan. Sanoin vaan mitä näen. Te kuvittelette olevanne täällä jotain sankareita, mutta kaikki naisetkin tietää, että kyseessä ainoastaan lauma reppanoita. Kumpa vielä jonain päivänä sen itsekkin tajuaisitte.
Jossain kohtaa sitä toivois, että pojista tulee miehiä, mutta nyt näen vain lauman reppanoita. Miehuus on mielestäni jotain muuta.Ei me mitenkäåän sankareiksi itseämme kuvitella, silti me kyetään paljon enempään kuin sinä, tarjoamme ilmeisen kiinnostavaa viihdettä kansalle joka sitä kaipaa. Luulisi että jos olisi niin kuin väität että aivan samat jutut aina niin ei niitä tarvitsisi lukea kuin kertaalleen, silti pitää kaltaisesi ytminkin toistuvasti tulla tänne tirkistelemään. Tuo touhusi on tosiaan tirkistelyä, et itse osaa/uskalla tehdä kiinnostavia avauksia niin tirkistelet muiden tekemiä ja arvostelet niitä sitten ylemmyyttä tuntien vaikka tiedät sisimmässäsi tiedät että sinä se oikeasti se reppana olet.
- Ex----------PUA
CamelBoots kirjoitti:
Ei minulla ole mitään ikistä vastaan. Sanoin vaan mitä näen. Te kuvittelette olevanne täällä jotain sankareita, mutta kaikki naisetkin tietää, että kyseessä ainoastaan lauma reppanoita. Kumpa vielä jonain päivänä sen itsekkin tajuaisitte.
Jossain kohtaa sitä toivois, että pojista tulee miehiä, mutta nyt näen vain lauman reppanoita. Miehuus on mielestäni jotain muuta.Kerro, mistä ihmeestä ne sen voi tietää?
Ikis__M kirjoitti:
Ei me mitenkäåän sankareiksi itseämme kuvitella, silti me kyetään paljon enempään kuin sinä, tarjoamme ilmeisen kiinnostavaa viihdettä kansalle joka sitä kaipaa. Luulisi että jos olisi niin kuin väität että aivan samat jutut aina niin ei niitä tarvitsisi lukea kuin kertaalleen, silti pitää kaltaisesi ytminkin toistuvasti tulla tänne tirkistelemään. Tuo touhusi on tosiaan tirkistelyä, et itse osaa/uskalla tehdä kiinnostavia avauksia niin tirkistelet muiden tekemiä ja arvostelet niitä sitten ylemmyyttä tuntien vaikka tiedät sisimmässäsi tiedät että sinä se oikeasti se reppana olet.
En tee avauksia koska ei mulla oikeastaan ole mitään kysyttävää..
Jos mulla on kysymys, niin keksin siihen kyllä ihan itsekkin vastauksen:D
Sehän tästä puuttuisikin, et joku Helka tulis mua neuvomaan:P:D
Mitä te muka voisitte mulle opettaa elämästä?!
Jep, no onhan tämä jonkinlaista viihdettä totta tosiaan ainakin sen pienen hetken verran ajoittain.- 490
tarralenkkari666 kirjoitti:
Ahaa eli näillä biseksuaaleilla jännämiehillä on myös 70:n äo?
Siis mistä näitä oikein löytää?Niin ja nuo 70 äo:lla varustetut ovat niitä ytmejä, joita naiset hypergamisesti jahtaavat. heh
- tarralenkkari666
Naisvihaa on vaatia, että naisten itsemääräämisoikeutta tulisi rajoittaa.
Naisvihaa on pitää naisia vain objekteina eli pitää ainoastaan ulkonäköä olennaisena.
Naisvihaa on syyttää kotiväkivallan uhreja.
Se että joku Irakilainenkin on naisvihaaja, ei poista suomessa esiintyvää naisvihaa.- Ex----------PUA
"Naisvihaa on vaatia, että naisten itsemääräämisoikeutta tulisi rajoittaa.
Naisvihaa on pitää naisia vain objekteina eli pitää ainoastaan ulkonäköä olennaisena.
Naisvihaa on syyttää kotiväkivallan uhreja."
Millä perusteella tämä on naisvihaa?
Samoin, päteekö tämä myös miehiin, eli onko miesvihaa jos nainen syyllistyy mainittuihin asioihin?
"e että joku Irakilainenkin on naisvihaaja, ei poista suomessa esiintyvää naisvihaa."
Ei niin, vaan se jopa lisää sitä, jos Suomeen otetaan kymmeniä tuhansia naistenvihaajia.
Saa olla rationalisointihamsteri liikkeessä, että te feministit selitätte tämän itsellenne. Ja muille. - Ikis__M
Eli siis sinusta naisvihaa on kaikki looginen päättely ja se että huomautetaan ilmiselvistä asioista? Naiselle on siis miestäsi sallittua tehdä kaikenlaista itsetuhoista, työntää vaikka pää tiikerin kitaan, ja sitten kun se tiikeri puraisee pään poikki syyttää siitä pelkästään tiikeriä vaikka sitä naista olisi neuvottu olemaan tekemätttä sitä?
"Se että joku Irakilainenkin on naisvihaaja, ei poista suomessa esiintyvää naisvihaa."
Tuo käy jo melkein vitsistä, sinun(kin) määritteillä ei vain joku vaan kaikki, ihan kaikki irakista tulevat täyttävät naisvihaajan kriteerit, myös naiset. - kysynkunentiijä
Kysymys ExPualle (ilman mitään sarvia, hampaita ja piilovittuilua): Näetkö nämä nuoret, viriilit, paremmin päivettyneet, kiiltävätukkaiset suklaasilmät uhkana vai mahdollisuutena omalle kysynnällesi parikymppisten naisten osalta. Käsittääkseni sinulla ja heillä on aika pitkälti sama kohderyhmä naisten ja seksin suhteen.
Teoreettinen uhkahan he olisivat sitä kautta, että he kilpailevat samoista markkinoista kanssasi. Mahdollisuus taas sitä kautta, että kaikki suomalaiset nuoret naiset eivät pidä heistä, vaan antavat mieluummin vaikka vähän vanhemmalle suomalaiselle miehelle. Tarkenna sinä enemmän tätä, kun enemmän sinuun osuu.
Sitten vielä; näkisitkö että jälkimmäisessä tapauksessa myös meidän keksitason ja alemmantason miesten mahdollisuudet saada nuorta, isänmaallista pillua, paranevat? - Älänynaurata
"Naisvihaa on syyttää kotiväkivallan uhreja."
Jos henkilö ajautuu suhteeseen aggressiivisesti käyttäytyvän kanssa tai asuu samassa taloudessa tämän kanssa joka tällaiseen käytökseen syyllistyy niin saa kyllää SYYTTÄÄ IHAN ITSEÄÄN.
Jos vittu märkänä odottaa sen saman tyypin kullia joka on antanut just korvapuustin niin se joka omistaa sen vitun on päässä jotain pahasti vialla ja kyllä OSASYYLLINEN vähintään siihen mitä hänelle tapahtuu.
Jos se on "naisvihaa" niin haista äitis vittu. - 1212
"Naisvihaa on pitää naisia vain objekteina eli pitää ainoastaan ulkonäköä olennaisena."
Taannoisessa gallupissa havaittiin että mitä komeampi, menestyneempi ja itsevarmempi mies on, sitä tärkeämpänä hän pitää naisen ulkonäköä.
Tuleeko tästä päätellä että naiset rakastavat naisia vihaavia miehiä? - Lopettakaa_rasismi
Miksiköhän sille irakilaiselle naisten vihaajalle pitää antaa pillua, mutta suomalaiselle ei? Se on vittu rasismia! Nämä perkeleen rasistipillut syrjivät valkoisia miehiä ihonvärin perusteella.
Älänynaurata kirjoitti:
"Naisvihaa on syyttää kotiväkivallan uhreja."
Jos henkilö ajautuu suhteeseen aggressiivisesti käyttäytyvän kanssa tai asuu samassa taloudessa tämän kanssa joka tällaiseen käytökseen syyllistyy niin saa kyllää SYYTTÄÄ IHAN ITSEÄÄN.
Jos vittu märkänä odottaa sen saman tyypin kullia joka on antanut just korvapuustin niin se joka omistaa sen vitun on päässä jotain pahasti vialla ja kyllä OSASYYLLINEN vähintään siihen mitä hänelle tapahtuu.
Jos se on "naisvihaa" niin haista äitis vittu.Älä lässytä asioista joista et mitään ymmärrä.....sinulle on turha yrittää taivuttaa edes rautalangasta tätä asiaa, koska sinulta puuttuu liikaa elementtejä, jotta voisit jotain ymmärtää ja tajuta asian....
- NNnnnnnN
Ensinnäkin, Suomen pakolaisia koskevat päätökset tehdään hallintoelimissä, joissa istuu kyllä miehiäkin yhtä lailla. Jos olet kokenut, että naiset ovat olleet pakolaisten puolella, voi se johtua ihan empatiasta viisi vuotta sotaa kokeneita kohtaan. Ajatus siitä, että naiset symppaavat maahan ulkomaalaisia miehiä seksin kiilto silmissään, on aika mielikuvitusrikas, jollei jopa harhaluuloinen.
Mitä naisvihaan tulee, niin se ilmenee tällä palstalla mm.vittuiluna ja huoritteluna yksittäisiä kirjoittajia kohtaan. Se ilmenee naisten ulkonäön murskaavana arvosteluna. Se ilmenee siten, että tehdään selväksi naisten olevan arvottomia yhteiskunnassa tietyn iän jälkeen. Se ilmenee mahdollisimman loukkaavan kielenkäytön viljelemisenä kohdistuen suuriin naisryhmiin.
Ikis_M: teet itsesi naurunalaiseksi väittämällä ettei naisvihaa ilmene tällä palstalla, koska sitä todellakin ilmenee. Kyse ei aina ole objektiivisesta keskustelusta, kuten väität. Siinähän ei mitään pahaa ole, puhua asioista kuten ne näkee. Objektiivisuus ja laajempi perspektiivi on kuitenkin usein näistä keskusteluista kaukana ja palstalle oksennetaan mitä vihamielisempia ja psykoottisempia vuodatuksia, varsinkin, jos joku rohkenee esittää poikkeavan mielipiteeni.
Joskus on puhuttu palstan olevan turvallinen paikka purkaa pahaa mieltä, mutta todellisuudessa täällä piehtaroidaan vihassa ja epätoivossa, ja se on kyllä omiaan myrkyttämään ympäristöään, kuten myös lietsomaan sitä itseään niiden mielissä, jotka tarvitsisivat positiivisuutta ja toivoa elämäänsä.- Ikis__M
No kyllä minä ja aika moni muukin on kokenut. satutn työskentelemään miesvaltaisella alalla enkä tiedä yhtään (1) mamutusintoilijaa, silti niitä vaan tuntuu tuonne mielenosoituksiin ym. riittävän, syyn täytyy siis olla naiset koska ei miehet halua ajautua konkurssiin täysin erilaisten ihmisten maahantuonnin vuoksi.
Palstan kirjoitukset on vain kirjoituksia, ei todellisia ja konkreettisia ilmentymiä vihasta, usein ne on jopa vähän kieli poskessa ihan vain ärsytystarkoituksessa kirjoitettu. Ei siis syvään iskostunutta kulttuurillista ajattelutapaa niin kuin sillä videon tyyypillä.
Minä tuskin teen itseäni naurunalaiseksi mainitsemistasi syistä, toisinaan tosin teen sitä ihan tarkoituksella ihan vain viihdyttääkseni mutta syyt ovat toiset.
Palsta on oikein hyvä paikka purkaa itsekullekin sisintään ja siellä mahdollisesti olevaa pahaa oloa, paljon parempi kuin kemialliset huumeet. Ei tätä palstaa ja näitä juttuja kenenkään pidä ottaa liian tosissaan, jos alkaa ottamaan kannattaa mennä pois eikä tulla ikinä takaisin, katsos kun ei me keskustelijat täällä voida tietää miten itsekukin nämä asiat täällä kokee muttei myöskään voida alkaa rajoittamaan mielipiteitämme perusteella "entäs jos joku loukkaantuu" koska se tappaisi keskustelun kokonaan, ainahan joku keksii syynm kuvitellun tai todellisen, loukkaantua. - NNnnnnnN
Ikis__M kirjoitti:
No kyllä minä ja aika moni muukin on kokenut. satutn työskentelemään miesvaltaisella alalla enkä tiedä yhtään (1) mamutusintoilijaa, silti niitä vaan tuntuu tuonne mielenosoituksiin ym. riittävän, syyn täytyy siis olla naiset koska ei miehet halua ajautua konkurssiin täysin erilaisten ihmisten maahantuonnin vuoksi.
Palstan kirjoitukset on vain kirjoituksia, ei todellisia ja konkreettisia ilmentymiä vihasta, usein ne on jopa vähän kieli poskessa ihan vain ärsytystarkoituksessa kirjoitettu. Ei siis syvään iskostunutta kulttuurillista ajattelutapaa niin kuin sillä videon tyyypillä.
Minä tuskin teen itseäni naurunalaiseksi mainitsemistasi syistä, toisinaan tosin teen sitä ihan tarkoituksella ihan vain viihdyttääkseni mutta syyt ovat toiset.
Palsta on oikein hyvä paikka purkaa itsekullekin sisintään ja siellä mahdollisesti olevaa pahaa oloa, paljon parempi kuin kemialliset huumeet. Ei tätä palstaa ja näitä juttuja kenenkään pidä ottaa liian tosissaan, jos alkaa ottamaan kannattaa mennä pois eikä tulla ikinä takaisin, katsos kun ei me keskustelijat täällä voida tietää miten itsekukin nämä asiat täällä kokee muttei myöskään voida alkaa rajoittamaan mielipiteitämme perusteella "entäs jos joku loukkaantuu" koska se tappaisi keskustelun kokonaan, ainahan joku keksii syynm kuvitellun tai todellisen, loukkaantua.Hyvä kun toit julki, että kyse on omasta päättelystäsi sinun ja kaltaistesi kesken.
Kukaan ei ole tainnut väittääkään, että kyse olisi Suomeen juurtuneesta kulttuurisesta ajattelutavasta, ainoastaan tällä palstalla aika usein ilmenevästä asenteesta.
Sikäli huolestuttavaa, että et tunnu oikein tunnistavan ilmiötä. Kenties toimitte siis samalla tavalla tosielämässä sitä itse huomaamatta... Kun ei se täälläkään ole "mitään".
Tuossa ylempänä on hyvä esimerkki. Jos sinusta naisen seksuaalisuuden vähättely, irstas kielenkäyttö ja poikkeavan mielipiteen esittäneen naisen (?) haistattelu on sinusta objektiivista keskustelua eikä naisvihamielisesti värittynyttä, sinulla on ehkä itsetutkistelun paikka. Kysymys ei ole siitä, ettei saisi olla rajujakin mielipiteitä. Kysymys on siitä, että poikkeavat mielipiteet vaimennetaan vihamielisin kielikuvin, vähättelyin ja haistattelemalla.
Myönnät siis itsekin, että toivotte herkkien naisten poistuvan palstalta? Sekin olisi aika kätevää, jolloin tämä hassunhauska objektiivinen, järkiperäinen eikä lainkaan tuennesykkyrämykkyröitynyt laatukeskustelu voi jatkua ilman häiriöitä.
Mutta joo. Kysyit, kerroin mielipiteeni. Ei mulla muuta. - 1719
Ikis__M kirjoitti:
Palsta on oikein hyvä paikka purkaa itsekullekin sisintään ja siellä mahdollisesti olevaa pahaa oloa, paljon parempi kuin kemialliset huumeet. Ei tätä palstaa ja näitä juttuja kenenkään pidä ottaa liian tosissaan, jos alkaa ottamaan kannattaa mennä pois eikä tulla ikinä takaisin, katsos kun ei me keskustelijat täällä voida tietää miten itsekukin nämä asiat täällä kokee muttei myöskään voida alkaa rajoittamaan mielipiteitämme perusteella "entäs jos joku loukkaantuu" koska se tappaisi keskustelun kokonaan, ainahan joku keksii syynm kuvitellun tai todellisen, loukkaantua.Katsoin illalla kympin uutiset. Siellä näytettiin kuvaa vastamielenosoittajista. Monta miestä siinä filminpätkässä oli hokemassa: "hei hei hei rasimille ei".
- SaunaViinaPerkele
Ne ovat nöyriä pillunnuolija- ja aisurimiehiä, jotka reikähaaroja miellyttääkseen kannattavat sitä pakolaisten tänne rahtaamista. Ja se on varma, että jos ne ovat täällä kuukausikaupalla, niin ne alkavat nussia. Ja mitäköhän ne nussivat, kuka arvaa?
Tietysti moni niistä on hintti, pelkää sotaa eikä uskalla taistella kuten oikeat miehet. Mutta kyllä tästä mutavyörystä suurin osa on kuitenkin pilluperäistä maahanmuuttoa, ja ruskeat karvaiset perseet alkavat pian nousta ja laskea suomihorohaarojen välissä ja vierasrotuinen sperma ruiskuaa suomalaiseen huoranvittuun. NNnnnnnN kirjoitti:
Hyvä kun toit julki, että kyse on omasta päättelystäsi sinun ja kaltaistesi kesken.
Kukaan ei ole tainnut väittääkään, että kyse olisi Suomeen juurtuneesta kulttuurisesta ajattelutavasta, ainoastaan tällä palstalla aika usein ilmenevästä asenteesta.
Sikäli huolestuttavaa, että et tunnu oikein tunnistavan ilmiötä. Kenties toimitte siis samalla tavalla tosielämässä sitä itse huomaamatta... Kun ei se täälläkään ole "mitään".
Tuossa ylempänä on hyvä esimerkki. Jos sinusta naisen seksuaalisuuden vähättely, irstas kielenkäyttö ja poikkeavan mielipiteen esittäneen naisen (?) haistattelu on sinusta objektiivista keskustelua eikä naisvihamielisesti värittynyttä, sinulla on ehkä itsetutkistelun paikka. Kysymys ei ole siitä, ettei saisi olla rajujakin mielipiteitä. Kysymys on siitä, että poikkeavat mielipiteet vaimennetaan vihamielisin kielikuvin, vähättelyin ja haistattelemalla.
Myönnät siis itsekin, että toivotte herkkien naisten poistuvan palstalta? Sekin olisi aika kätevää, jolloin tämä hassunhauska objektiivinen, järkiperäinen eikä lainkaan tuennesykkyrämykkyröitynyt laatukeskustelu voi jatkua ilman häiriöitä.
Mutta joo. Kysyit, kerroin mielipiteeni. Ei mulla muuta.Oli sinulla paljon hyviä mietteitä tuossa, mutta täytyy muistaa, ettei toinekaan osapuoli pelaa ihan puhtaalla pakalla monestikkaan ja sen lisäksi jo yksi trolli provoilija pystyy sekoittamaan koko palstan.......
Eli en puolusta, mutta en myöskään tuomitse vain yhtä osapuolta, huono käytös on huonoa se on ihan sama kuka se tekee.....ja onko s24 yhtään yhtään näistä asioista "puhdasta" palstaa?- Ikis__M
1719 kirjoitti:
Katsoin illalla kympin uutiset. Siellä näytettiin kuvaa vastamielenosoittajista. Monta miestä siinä filminpätkässä oli hokemassa: "hei hei hei rasimille ei".
Ne niitä valkoritari ja aisurimiehiä jotka luulee pääsensä pukille komppaamalla hyysärinaisia, ei niillä ole omaa tahtoa tai järkeä. Niillä naisilla taas on tahtoa muttei järkeä. Katsoin äsken tuon, kohta 2:20 - 2:50 osoittaa miksi ollaan kusessa ja miksi sieltä ei koskaan luultavasti nousta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443871733973.html
Jotkut käyttää nimitystä suvakkivajakki tietyntyyppisistä ihmisistä, tuo haastateltava taisi olla niitä joista sitä käytetään. "Suomi on rikkaampi kuin koskaan, eurooppa on rikkaampi kuin koskaan..." :D
- Niinpäniinnn
Naisviha terminä on FEMAKKOJEN sanastoa aivan kuten nykyään "rasismikin".
Esität eriävän mielipiteen tai kritiikkiä näitä ihmisiä tai heidän tekemisiä/sanomisia kohtaan niin olet naisvihaaja/rasisti.
Sillä ei ole mitään tekemistä sinällään naisvihan/rasismin kanssa vaan sen että naiset eivät kestää olla VÄÄRÄSSÄ ja sen vuoksi menevät keskustelussa siihen että toisesta pitää esittää joko piikikkäitä tai toiseen moraalia arvostelevia kommentteja kuten että toinen vihaa naisia tai on rasisti.
FEMAKKOPASKAA toisin sanoen. - Totuudenkertojatar
Naisille riittää vähempi ruokamäärä. Mutta epäselväksihän se jäi, mitä se naisista höpötti, aika huonosti enkkua puhui. Minäkin tuohon kiinnitin huomiota ja kuuntelin useasti että mitvit se oikein sanoo.
Toinen pätkä minkä katsoin, oli se kun joku heppu valitti että joutuu juomaan vettä vessasta, eläimet juo vessasta. Onkohan niille selkeästi kerrottu että täällä on samaa juomavettä vessan hanassakin. Hitto tätä heikkoa journalismin tasoa, pintaraapaisuja sieltä täältä, ei kunnon tutkimista ja asioiden perinpohjaista kertomista myös. Onhan asia vielä uusi mutta julkaisisivat vasta kun on jotain asiaa. Ei kun nopsa pitää olla tässä maailmassa nykyisin... viis väliä vaikka asia tulee esitettyä kapeasti. - 174
"..nainen on alhisempi olento kuin koira, sen saa heidän mielestään tappaa, raiskata tai tehdä mitä vaan koska on niin alhainen."
Kerropas meille miten tuo mielipide eroaa esim. ystäväsi ja sielunkumppanisi naisasialooserin mielipiteistä?- Ikis__M
En tunne nallia henkilökohtaisesti mutta minä nyt ainakaan en usko hänen olevan aina ihan tosissaan toisin kuin tuo videon mamu. Nal lähinnä tahtoo viihdyttää teitä naisia jutuillaan mutta tietystikään te ette sitä tosikoina ymmärrä. Nallin naisvihan olisi parannettavissa teidän naisten toimesta, videon hepun kulttuurillinen naisviha ei parane vaikka mitä tekisitte. Sitäpaitsi, nal on jo täällä niin olisi aivan turhaa pohtia käännyttämistä kun se ei syntyperäisen kohdalla ole edes mahdollista, mamujen kohdalla se jollain tavoin vielä on.
- 174
Ikis__M kirjoitti:
En tunne nallia henkilökohtaisesti mutta minä nyt ainakaan en usko hänen olevan aina ihan tosissaan toisin kuin tuo videon mamu. Nal lähinnä tahtoo viihdyttää teitä naisia jutuillaan mutta tietystikään te ette sitä tosikoina ymmärrä. Nallin naisvihan olisi parannettavissa teidän naisten toimesta, videon hepun kulttuurillinen naisviha ei parane vaikka mitä tekisitte. Sitäpaitsi, nal on jo täällä niin olisi aivan turhaa pohtia käännyttämistä kun se ei syntyperäisen kohdalla ole edes mahdollista, mamujen kohdalla se jollain tavoin vielä on.
Tarkoitat siis, että tuollaiset mielipiteet ovat ihan hyväksyttäviä kantiksilta. Ne muuttuvat vasta silloin ei-hyväksyttäviksi, kun niitä esittävät mamut.
Aikaisempaan kommenttiisi viitaten: minä työskentelen naisvaltaisella alalla, enkä tiedä ketään mamutusintoilijaa. Pidän siis melko lapsellisena väitettäsi, että suomalaiset naiset olisivat tuon nykyisen kansainvaelluksen aiheuttajia. Tuntemani naiset suhtautuvat hyvin kriittisesti kyseiseen asiaan, ja ihmettelevät miksi turvapaikanhakijat ovat nuoria miehiä, eivätkä vanhuksia, naisia ja lapsia.
Toinen asia on sitten se, että me kuulumme EU:iin. Me emme voi päättää täysin itsenäisesti rajojen sulkemisesta. Et vissiin ole noteerannut Saksan uhkausta, ettei EU tule piittaamaan paskaakaan, jos Venäjä hyökkää Suomeen, mikäli emme ota heidän päättämäänsä määrää mamuja.
- nalkutus.on.säälittävää
"ainoastaan arvostelemme kun naiset itse urakalla mokailevat asiansa ja suhteensa niin että niistä sitten on syytä huomauttaa"
Tulee mieleen verhojen raosta kurkkiva tyyppi, jonka oma elämä menee ohi naapurien elämää kytätessä ja arvostellessa.- aivanaivan
Juurikin noin!
Ennen puhuttiin juoruämmistä, ja tuota pidettiin naisten touhuna. Ajat on näköjään muuttunu tuonkin asian suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san805973- 1242411
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302148Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671595- 931588
Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81311- 391305
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289