Miksi olla ystävällinen varatulle naiselle?

säästäväinen.mies

Miksi varatuille naisille pitäisi olla ystävällinen? Heillä on jo parisuhde, joten miksi sinkkumiehenä tuhlaisin energiaani ja resursseitani olemalla ystävällinen ja kohtelias varatulle naiselle? En yleensä edes tervehdi varattuja naisia, jätän jopa tervehtimättä takaisin jos he tervehtivät minua.

Säästän kaiken kohteliaisuuteni niihin naisiin, joihin minulla on mahdollisuus. Kohteliaisuus on raskasta ja kuluttavaa muutenkin.

105

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 343434344

Ei tarvi. Kuka pakotti? xD

• säästäväinen.mies

No kun yleensä lässytetään jostain peruskohteliaisuuksista ynnä muusta hömpästä.

Mutta mitä järkeä siinä on?

• adsdsadsaadsadsd
        säästäväinen.mies kirjoitti:

No kun yleensä lässytetään jostain peruskohteliaisuuksista ynnä muusta hömpästä.

Mutta mitä järkeä siinä on?

No mut ethän aina voi tietää kuka on varattu ja kuka ei..

• säästäväinen.mies
        adsdsadsaadsadsd kirjoitti:

No mut ethän aina voi tietää kuka on varattu ja kuka ei..

Ei aina, mutta monesti varatuilla on jonkinlainen sormus sormessa, tai kulkevat sen siippansa kanssa. Ja yli 30-vuotiaiden naisten kohdalla varattuna olemiseen on aika suuri todennäköisyys, eli välttää varmuuden vuoksi olemasta kohtelias sen ikäluokan naisille. Vaatiihan tuo kohteliaisuuden välttely oman pelisilmänsä.

• 16161616

Ei aina, mutta monesti varatuilla on jonkinlainen sormus sormessa, tai kulkevat sen siippansa kanssa. Ja yli 30-vuotiaiden naisten kohdalla varattuna olemiseen on aika suuri todennäköisyys, eli välttää varmuuden vuoksi olemasta kohtelias sen ikäluokan naisille. Vaatiihan tuo kohteliaisuuden välttely oman pelisilmänsä.

Eikös tuo välttelykin ole raskasta ja kuluttavaa? DDD

• säästäväinen.mies
        16161616 kirjoitti:

Eikös tuo välttelykin ole raskasta ja kuluttavaa? DDD

Jonkun tekemättä jättäminen - tässä tapauksessa kohteliaisuuksien jakaminen - on vähemmän kuluttavaa kuin tehdä jotakin, eli tässä tapauksessa jaella kohteliaisuuksia.

• vihatipunen

Et sä varmaan tervehdi miehiäkään koska ethän sä nyt homo ole, god damn!

• säästäväinen.mies

Mitä tervehtimisellä ja homoudella on toistensa kanssa tekemisissä?

• vihatipunen

Mitä tervehtimisellä ja homoudella on toistensa kanssa tekemisissä?

Mitä tervehtimisellä ja sillä, että nainen on varattu on toistensa kanssa tekemistä?

• Kaikkiakanssa

Voi tsiisus voiko noin typeriä ollakaan. Tavat vois ihmisellä olla.No ehkä tän palstan taso on just tätä mitä muutakaan voi odottaa.

• säästäväinen.mies
        vihatipunen kirjoitti:

Mitä tervehtimisellä ja sillä, että nainen on varattu on toistensa kanssa tekemistä?

Koska en halua antaa ylimääräistä kohteliaisuutta naiselle, jota en voi saada. Eikö se hänen omalta puolisoltaan saama kohteliaisuus muka jo riitä? Ei ole minun tehtäväni mielistellä varattuja, kun vapaisiinkin voi keskittyä.

• vihatipunen

Koska en halua antaa ylimääräistä kohteliaisuutta naiselle, jota en voi saada. Eikö se hänen omalta puolisoltaan saama kohteliaisuus muka jo riitä? Ei ole minun tehtäväni mielistellä varattuja, kun vapaisiinkin voi keskittyä.

Taidat nyt vähän juksata...Ei saa valehdella, se on rumaa.

• säästäväinen.mies
        vihatipunen kirjoitti:

Taidat nyt vähän juksata...Ei saa valehdella, se on rumaa.

Siis minun tehtäväni ihan oikeasti EI OLE mielistellä varattuja, kun vapaisiinkin voi keskittyä. En juksaa.

• vihatipunen

Siis minun tehtäväni ihan oikeasti EI OLE mielistellä varattuja, kun vapaisiinkin voi keskittyä. En juksaa.

No ei niitä mielistellä tarviikaan mut melko naurettavaa on jättää vastaamatta tervehdykseen, jos se tervehtijä on varattu.

• säästäväinen.mies
        vihatipunen kirjoitti:

No ei niitä mielistellä tarviikaan mut melko naurettavaa on jättää vastaamatta tervehdykseen, jos se tervehtijä on varattu.

No ainkanaan ei ole pienintäkään mahdollisuutta väärinkäsityksen, että yrittäisin iskeä varattua / ottaisin tervehdyksen iskuyrityksenä.

Varma on aina varmaa. Eikä se varattu pitkäksi aikaa jää minun tervehdystäni kaipaamaan. Ei siihen ainakaan pitäisi olla mitään syytä, koska hän saanee puolisoltaan ihan tarpeeksi kohteliaisuuksia ja paljon muutakin. Ehkä jopa niitä tervehdyksiäkin!

• 1114

Miksi sä sitten miehiä mielistelet? Mitä järkeä siinä on?

• säästäväinen.mies
        1114 kirjoitti:

Miksi sä sitten miehiä mielistelet? Mitä järkeä siinä on?

En mielistelekään. Milloin olen niin sanonut tekeväni?

• 1114

En mielistelekään. Milloin olen niin sanonut tekeväni?

Annoit tuossa aiemmassa kommentissasi ymmärtää, että tervehtiminen on mielistelyä.

• säästäväinen.mies
        1114 kirjoitti:

Annoit tuossa aiemmassa kommentissasi ymmärtää, että tervehtiminen on mielistelyä.

Aika pitkälle vedetty johtopäätös.

• PohPuhPih

Aloittaja toimii aivan varmasti asiakaspalvelutehtävissä.

• säästäväinen.mies
        PohPuhPih kirjoitti:

Aloittaja toimii aivan varmasti asiakaspalvelutehtävissä.

Entä jos toiminkin? Asiakaspalvelutyössä kohteliaana olemisesta sentään maksetaan rahaa.

• PohPuhPih

Ahaa, taidat olla irvistäjä.

Irvistäjät ovat asiakaspalvelijoiden levinneisyydeltään vielä yleinen alalaji, jonka pesimisalue kattaa koko Suomen. Lajin levinneisyyttä on viimeaikoina karsinut euro-alueen homehtumisesta johtuva äkillisten ja täysin yllättävien (ainakin irvistäjästä) yt-neuvottlelujen kannan kasvu. Yt-neuvottelujen saaliiksi joutuu irvistäjän lisäksi myös ns. norsunvittuja sekä haista-paska-aspoja.

Irvistäjän tunnistaa erityisen hyvin huonosti piilotetusta töykeydestä sekä irvistyksestä, joka on hymyn karmiva irvikuva. Irvistäjän ääntely on usein piilovittuilevaa ja piiloagressiivista.

Rumien eläinten suojeluyhdistys on keskustellut irvistäjien ottamisesta suojeltavien lajien listalle, mutta ei sielläkään nyt ihan kaikkeen taivuta.

• PohPuhPih kirjoitti:

Ahaa, taidat olla irvistäjä.

Irvistäjät ovat asiakaspalvelijoiden levinneisyydeltään vielä yleinen alalaji, jonka pesimisalue kattaa koko Suomen. Lajin levinneisyyttä on viimeaikoina karsinut euro-alueen homehtumisesta johtuva äkillisten ja täysin yllättävien (ainakin irvistäjästä) yt-neuvottlelujen kannan kasvu. Yt-neuvottelujen saaliiksi joutuu irvistäjän lisäksi myös ns. norsunvittuja sekä haista-paska-aspoja.

Irvistäjän tunnistaa erityisen hyvin huonosti piilotetusta töykeydestä sekä irvistyksestä, joka on hymyn karmiva irvikuva. Irvistäjän ääntely on usein piilovittuilevaa ja piiloagressiivista.

Rumien eläinten suojeluyhdistys on keskustellut irvistäjien ottamisesta suojeltavien lajien listalle, mutta ei sielläkään nyt ihan kaikkeen taivuta.

=D.....olipas hauska biologian oppitunti.....kiitos tästä... =)

• juurinäinon

Varattu vedättäjä/narsisti pitää hauskaa muiden kustannuksella. Se lähtee ravintolaan pitämään hauskaa joka suomennettuna tarkoittaa ihmisten hyväksikäyttöä. Narsisti kaipaa ihailua ja sinkuthan on oiva kohde sen tarpeen täyttämiseen ja yhdeksi hyväksikäytön kohteeksi. Tämän lisäksi narsistin puolisolla ei vissiin väliä paljonko puoliso hankkii sukupuolitauteja kotiin tuomisiksi. Ja jos lapsia on niin vielä vähemmän narsistilla on tarvetta näyttää jälkeläisilleen mallia mitenkä hyvin toimivassa parisuhteessa kohdellaan muuta perhettä. Narsistille tärkeintä on itsensä runkkaaminen ja ihailu mahdollisimman useissa uhreissa ja peileissä.

Jos sinkuilla on aitoa hauskaa niin voi aivan varpilla arvata minkämoinen energiavaras saapuu paikalle, se ei narsistina voi hyväksyä, että joku muu olisi suositumpi tai voisi löytää onnen, ei ei. Kaikki paras pitää olla narsistin aikaansaamaa tai onnistumista tai saada näyttämään siltä.

• En nyt tiedä miten tuo kokonaisuus ketjuun sopii, vaikka kyllähän se ehkä hieman asiaa sivuaa.....

Olihan siinä paljon ihan asiaakin ja totuuden siemenkin mukana...... ;D

• Koska joku tuntee aina jonkun, mutta sitähän sosiaalisesti lahjaton ätmi ei ymmärrä.

• säästäväinen.mies

Uskallan väittää, että en saa naista vaikka kuinka lässyttelisin kohteliaisuuksia varatuille naisille vaikka seuraavat kymmenen vuotta joka päivä. Todennäköisyys kohteliaisuudesta saatavan hyödyn realisoitumiseen on liian pieni suhteessa kohteliaisuuteen tuhlattuun energiaan.

• Noh, ehdä tuo pätee sinuun.

Minusta kohteliaisuus ei mene koskaan hukkaan. Sanonhan minä päivää naapurin mummolkin ja pidän ovea auko naapurin homolle, kun sillä on kädet täynnä kasseja. Vituttaa suorastaan tuollainen hyötyajattelu.

• säästäväinen.mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Noh, ehdä tuo pätee sinuun.

Minusta kohteliaisuus ei mene koskaan hukkaan. Sanonhan minä päivää naapurin mummolkin ja pidän ovea auko naapurin homolle, kun sillä on kädet täynnä kasseja. Vituttaa suorastaan tuollainen hyötyajattelu.

Kukas minun hyötyäni ajattelee minun puolestani, jollen minä itse?

• säästäväinen.mies kirjoitti:

Kukas minun hyötyäni ajattelee minun puolestani, jollen minä itse?

Ei kukaan. Siksipä juuri sinun itsesi kannattaisi sitä ajatella.

• miesvm_1967x_out
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei kukaan. Siksipä juuri sinun itsesi kannattaisi sitä ajatella.

Hyvä Ratikka!

• DFASDADFDSAA

Tutkitusti mies josta naiset tykkäävät, saavat helpommin naista. Jos varatut naiset pitävät sinusta ihmisenä, niin se lisää todennäköisyyttä että sinkutkin pitävät sinusta jne.

• säästäväinen.mies

Oisko jotain lähdettä esittää tälle väitteelle?

Kyllä tavoittamattoman oloinen, naisiin huomiota kiinnittämätön, kylmä Euroopan omistaja -ytm vetoaa naisiin enemmän kuin kohtelisaisuuksia lässyttävä niceguy jees jees -mies.

Oisko jotain lähdettä esittää tälle väitteelle?

Kyllä tavoittamattoman oloinen, naisiin huomiota kiinnittämätön, kylmä Euroopan omistaja -ytm vetoaa naisiin enemmän kuin kohtelisaisuuksia lässyttävä niceguy jees jees -mies.

Olisko jotain lähdettä esittää tälle väitteelle?

• säästäväinen.mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olisko jotain lähdettä esittää tälle väitteelle?

Empiria. En kulje laput silmillä. Havainnoin ympäristöäni. Jne.

Empiria. En kulje laput silmillä. Havainnoin ympäristöäni. Jne.

Niin minäkin ja kokemusteni mukaan tilanne on juurikin päinvastainen.

• säästäväinen.mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Niin minäkin ja kokemusteni mukaan tilanne on juurikin päinvastainen.

Ei siinä sitten mitään. Meillä on erilaiset kokemukset. Mutta kunnioita sitten myös minun kokemuksistani saamia oppeja, jos kerran pidät omia kokemustesi kautta saamiasi oppeja arvossa. Älä suhtaudu minuun tuomitsevasti. Haukuit minut sosiaalisesti lahjattomaksi ätmiksi. Oliko fiksua?

Ei siinä sitten mitään. Meillä on erilaiset kokemukset. Mutta kunnioita sitten myös minun kokemuksistani saamia oppeja, jos kerran pidät omia kokemustesi kautta saamiasi oppeja arvossa. Älä suhtaudu minuun tuomitsevasti. Haukuit minut sosiaalisesti lahjattomaksi ätmiksi. Oliko fiksua?

Minusta on halpamaista käytöstä olla epäystävällinen ilman hyötyä.

• säästäväinen.mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta on halpamaista käytöstä olla epäystävällinen ilman hyötyä.

Ja turhaa olla ystävällinen ilman hyötyä.

• No sinähän hieno ihminen olet...

• säästäväinen.mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

No sinähän hieno ihminen olet...

En välitä, olenko hieno vai en.

En välitä, olenko hieno vai en.

Jatka vain valitsemallasi tiellä. Se tekee minun ja kaltaisteni elämän paljon helpommaksi. ;-)

• säästäväinen.mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jatka vain valitsemallasi tiellä. Se tekee minun ja kaltaisteni elämän paljon helpommaksi. ;-)

Eh... miksi sitten edes vaivauduit inttämään ja jankkaamaan kanssani tähän ketjuun?

Eh... miksi sitten edes vaivauduit inttämään ja jankkaamaan kanssani tähän ketjuun?

Odotin positiiviempaa lopputulosta. Mökötä sina vaan rauhassa, niin minä hymyilen ja autan kaikkia. Minä saan aina kiitosta ja sinä raukkaparka saat vielä joku päivä pataasi. (Toivottavasti et ole naapurini...)

• säästäväinen.mies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Odotin positiiviempaa lopputulosta. Mökötä sina vaan rauhassa, niin minä hymyilen ja autan kaikkia. Minä saan aina kiitosta ja sinä raukkaparka saat vielä joku päivä pataasi. (Toivottavasti et ole naapurini...)

Eli jos en tervehdi varattua naista, joku tulee ja vetää pataan? Mikä oikeus kenelläkään on väkivalloin pakottaa minua tervehtimään ihmisiä, joita en halua tervehtiä???

Et sinäkään muuten hirveän kohteliaalta ihmiseltä kuulosta juttujesi perusteella. Haukut muita sosiaalisesti lahjattomaksi, leimaat ätmiksi toista tuntematta jne.

Eli jos en tervehdi varattua naista, joku tulee ja vetää pataan? Mikä oikeus kenelläkään on väkivalloin pakottaa minua tervehtimään ihmisiä, joita en halua tervehtiä???

Et sinäkään muuten hirveän kohteliaalta ihmiseltä kuulosta juttujesi perusteella. Haukut muita sosiaalisesti lahjattomaksi, leimaat ätmiksi toista tuntematta jne.

Joo. ;-)

• miesvm_1967x_out
        Ratikkakuski kirjoitti:

Peukkua triplasti :)

• 55434ytrgt

Miksei joku vedä teikää lättyyn kadulla, kato kun käytöstavat.

• säästäväinen.mies

Koska väkivalta on laitonta, mutta toisen huomioimatta jättäminen ei ole?

• 55434ytrgt

Koska väkivalta on laitonta, mutta toisen huomioimatta jättäminen ei ole?

Miksi se joka olisi valmis vetämään lättyyn välittäisi laista?

• säästäväinen.mies
        55434ytrgt kirjoitti:

Miksi se joka olisi valmis vetämään lättyyn välittäisi laista?

Ei hän siinä tapauksessa välitäkään. Mutta kantaa sitten myös seuraukset (sakot, vankeus pahoinpitelystä tms). Kuten tiedämme, on tosiaan olemassa ihmisiä, jotka eivät välitä laista.

• flowersreally

Jokainen varojensa mukaan.

• pöljälle

Jos heillä on ihania vapaita ystäviä, niinkuin varmasti onkin, he eivät tule sinua koskaan suosittelemaan, päinvastoin.
      Mutta ei tietenkään kannata antaa itsestään epäaitoa kuvaa.

• säästäväinen.mies

Tähän jo oikeastaan vastasinkin jo ylempänä.

• miss_sanders

No vaikkapa siksi, että joku 18 vee neitsytkaunotar saattaa nähdä sut olemassa kohtelias jollekin varatulle kurpalle ja muodostaa siitä virheellisen käsityksen, että siinäpä on fiksu ja kohtelias mies, ja hairahtuu sitten antamaan siitä hyvästä sulle pillua.

• helgamies

Varatut naiset huomattavasti tasokkaampi kuin sinkkunaiset. Joten tervehtiminen ja pieni flirtti kiimavitun toivossa on aina paikallaan varatulle naiselle.

• Totuudenkertojatar

Tää on niin tätä. Sinkut-palstaa. Eikö tule koskaan mieleen pohtia miksi sitä onkaan sinkku? Johtuisko jostain, johtuisko?

• helgamies

En keksi montaa syytä miksi olla aloitteellinen sinkkunaiselle, kun kerran varattujakin laatunaisia on paikat täynnä.

• säästäväinen.mies

Johtuuhan se jostain. Mutta nuorempana kun olin naivi ja kohtelias kaikille, en ollut yhtään sen vähemmän sinkku kuin nyt. Miksi jatkaa tuottamatonta toimintaa, joka kaiken lisäksi vie energiaa? Liike-elämässä sellaista pidettäisiin typeryytenä.

• Totuudenkertojatar

Johtuuhan se jostain. Mutta nuorempana kun olin naivi ja kohtelias kaikille, en ollut yhtään sen vähemmän sinkku kuin nyt. Miksi jatkaa tuottamatonta toimintaa, joka kaiken lisäksi vie energiaa? Liike-elämässä sellaista pidettäisiin typeryytenä.

Ei nyt helekutti soikoon kaikki ihmisen käytös ole liitetty iskemiseen. Kai nyt äidillesikin olet kohtelias, ja toivottavasti et tähtää häntä panemaan. Tai isääsi tai ukkiasi. Silität jumankauta koiraasi.

Voisinhan mäkin olla vastaamatta sulle ihan siksi ettei kiinnosta panna sua.

• säästäväinen.mies
        Totuudenkertojatar kirjoitti:

Ei nyt helekutti soikoon kaikki ihmisen käytös ole liitetty iskemiseen. Kai nyt äidillesikin olet kohtelias, ja toivottavasti et tähtää häntä panemaan. Tai isääsi tai ukkiasi. Silität jumankauta koiraasi.

Kyse on periaatteesta olla antamatta kohteliaisuutta varatulle, mutta teoriassa potentiaaliselle seurustelumatsku-naiselle. Hän saa jo tarpeeksi kohteliaisuutta puolisoltaan, minä sinkkumiehenä en ole mikään extra-hyvänmielen antaja-automaatti. Minulla on oikeus pitää kiinni ylpeydestäni. Mutsille tai muille sukulaisille kohteliaana olemisella en menetä ylpeyttäni.

Ovathan naisetkin useinkin tympeitä miehille, joista eivät ole kiinnostuneita seksuaalisessa mielessä, mutta jotka iän tms. puolesta voisivat kiinnostua näistä naisista.

• säästäväinen.mies

Kyse on periaatteesta olla olematta kohtelias varatuille, mutta muuten teoriassa potentiaalisille seurustelumatsku-naisille. He saavat tarpeeksi kohteliaisuutta omalta puolisoltaan, minä sinkkumiehenä on ole mikään extra-hyvänolon antaja-automaatti. On minullakin oikeus pitää ylpeyteni.

Olemalla kohtelias mutsilleni tai muille sukulaisilleni en menetä ylpeyttäni. Ovathan naisetkin usein tympeitä miehille, joista eivät ole kiinnostuneita seksuaalisessa mielessä, mutta jotka iän tms. puolesta voisivat kiinnostua näistä naisista. Mutta sitten nuo naiset kuitenkin ovat kohteliaita äideilleen, mummoilleen jne.

• 613

Valitettavasti joidenkin ihmisten käytös näyttää olevan liitetty iskemiseen.

• Että-pääsee-panee

Kyllä niitten pillua voi silti panna, vaikka olisivatkin varattuja. Sellaiset varaukset ovat ihan täyttä pelleilyä, se panee joka pystyy. Lisähupia tulee vielä siitä kun tietää tehneensä jostain pällistä aisurin.

• 1412

Niimpä. Ilkeäluontoinen ihminen saa nautintonsa tuollaisesta.

• omantasoinenmies

A) jos uskot että kaikille ihmisille pitää olla kohtelias
      B) jos haluat seksiä. Toistaiseksi kaikki naiset joilta olisin saanut seksiä helposti ovat olleet varattuja

• helgamies

B) !!!

Vink, vink! Kun kaikki tapaamasi varatut naiset kertovat (nais-) ystävilleen ja sukulaisilleen, että toi on se moukka, joka ei edes osaa tervehtiä muita ihmisiä, niin maineesi naismarkkinoilla on valmis.

Ilmeisesti sinulla ei sitten ole kavereita, mutta voin kertoa, että yleensä ihmiset juttelevat omista asioistaan sekä kokemuksistaan ja muista ihmisistä.

• säästäväinen.mies

Olen vastannut tähän jo ylempänä. Sinun kanssasi en lähde enää inttämään.

• atännä

Ihmisen arvoa ihmisenä voi mitata sillä, miten hän kohtelee sellaisia ihmisiä, joista ei ole hänelle hyötyä. Minä olen tuota mieltä.

Jos sattuisit joskus saamaan naisen kanssasi treffeille, niin mitäs luulet, lähtisikö hän kanssasi toisenkin kerran huomattuaan miten kohtelet toisia ihmisiä?

Sinänsä arvostan rehellisyyttäsi, jos olet oikeasti tuota mieltä. Luultavammin olet provo, mutta ihan hyvän ketjun sait aikaiseksi, kiitos siitä. Reilumpaa olla avoimesti kusipää kuin piilomulkku.

• säästäväinen.mies

"Reilumpaa olla avoimesti kusipää kuin piilomulkku."

Juurikin näin. Jos siis joku nyt välttämättä haluaa pitää kusipäisyytenä sitä, ettei jaksa venyä tyhjänpäiväisiin kohteliaisuuksiin ilman näkyvissä olevaa hyötymistä siitä.

• "Ihmisen arvoa ihmisenä voi mitata sillä, miten hän kohtelee sellaisia ihmisiä, joista ei ole hänelle hyötyä. Minä olen tuota mieltä."

No ollaan sitten edes jostain samaa mieltä... ;P

• nimimerkitönj

Vaikka siksi, että hyvät käytöstavat on yksi asia joka vaikuttaa käsitykseen sinusta ihmisenä.

• tarralenkkari666

Et pidä naisia siis ihmisinä.

• m-i-e-s

Säästät kohteliaisuudet niihin naisiin, johon sinulla on mahdollisuus? Tämä lista on selvästi tyhjä. Lukumäärä niihin naisiin, johon sinulla on mahdollisuus on selkeä 0.

Kaikille ihmisille pitää olla ystävällinen tai poliittisesti korrekti tai edes neutraali. Vaikka naapureita ei tarvitse tervehtiä, on se kohteliasta ja luot heille omalla toiminnallasi kuvan itsestäsi.

Kun menet johonkin tapahtumaan, missä kaikki muut ovat sinkkuja, paitsi tapahtuman järjestäjä, tulet viimeisenä moukkamaisesti ja epäkunioittavasti sisään, jolloin paikan jokainen sinkkunainen valitseee ennemmin pölypallon lattialta kuin sinut.

Ihmiset vuorovaikuttavat ja tarkkailevat ympäristöä, kun ympäristössä ei ole harmooninen ihminen, eli sinä, niin kaikki rekisteröivät sinut sinun tavallasi, eli epäkunnioittavasti halveksuen.

Sellainen paikka missä on pelkästään sinkkunaisia tuhoaa sinun kohteliaisuuden, koska kaikki paikalla olevat saa imelän ja vääristyneen kuvan, joten instant turn-off tapahtuu. Varmasti oletkin huomannut, kuinka ne naiset loistaa poissaolollan?

Varattu nainen saattaa joskus tulla sinkuksi, varatulla naisella on sinua laajempi sosiaalinen verkosto ja kun tähän sosiaaliseen verkostoon aiheutat negatiivista kismaa, leviää se Suomen naisten keskuudessa nopeammin kuin HIV Afrikassa, eli pakkeja tulee nopeammin kuin HIV:n leviäminen.

Mitä positiivista mainittavaa varatulla naisella on sinusta sinkkunaiselle hänen kysyttäessä? Ei mitään. Ravintolapöydässä ne sinkut arvioivat sinua juurikin kuinka suhtaudut muihin ihmisiin ja mikäli se varattu nainen on sinkun lähin ystävä tai ylipäänsä edes tuttava, on pelisi jo game over. Riittää että olit tyly k-marketin varatulle kassalle, jolta sinkkunainen osti 2 lonkeroa 6h sitten.

Kaikista raadollisinta on, että nainen ei unohda. 20-vuoden päästäkin he muistavat kaikki negatiiviset yksityiskohdat ja nämä tulee esiin kuin apteekin hyllyltä. Positiiviset asiat huomioidaan vain siinä hetkessä, tämä kohteliaisuus ei muistu mieleen 20-vuoden takaa, ellei se ole ollut joka päiväistä. Työpaikalla pääset esimiehen juttusille ja uudet nuoret sinkkunaiset kiertää kahvitauolla kaukaa, etkä ymmärrä miksi. =)

Tie naisen sydämeen ja mieleen vie lukuisten muiden naisten kautta.

• m-i-e-s

Olen ollut Linnanmäellä 5 naisen kanssa, varattuja ja sinkkuja. Naiset halusivat hurvitella laitteissa, mutta oli ongelma, käsilaukut. Koska minulla ei ollut taka-ajatuksia, eikä kovinkaan paljon halukkuutta hurvitella ko. laitteissa, tuli luonnollisesti mieleen, että voin odotella 5 käsilaukun kanssa. Asian ydin on se, että siinä tilantessa olin kaikkien mielestä maailman paras mies ja mikä ehkä huvittavinta, olen sitä muutamalle edelleen ja tästä ei ole seurannut mitään negatiivista.

• Nnnnaaiinennn

Ei tarvi olla. Minua mielistee tietämäni sinkkumiehet siinä toivossa että joskus eroan tai että minulla menisi huonosti parisuhteessa ja sillon antaisin pillua heille. He kysyvät n 3kk välein olenko vielä parisuhteessa ja meneekö hyvin vai huonosti. Kuvottavaa käytöstä. En edes tajua miten kukaan voi olla noin törkeä.

• säästäväinen.mies

Tuollainen juuri en halua enkä aio olla. Kun jätän kaiken ylimääräisen kohteliaisuuden pois, ei varmuudella tule mitään väärinkäsityksiä. Luulisi, että toimintamallini saisi etenkin varatuilta naisilta kannatusta, mutta ei, kauheaa moralisointia ja paheksuntaa ryöppyy silmille.

Teet niin tai näin, aina se on saatana väärinpäin.

• "He kysyvät n 3kk välein olenko vielä parisuhteessa ja meneekö hyvin vai huonosti. Kuvottavaa käytöstä. En edes tajua miten kukaan voi olla noin törkeä."

Jeps, tuollainen on sitä itseään, mutta toisenlainen käytös ei........siis sellainen aidosti oikea hyvä käytös on hyvää käytöstä.....

• säästäväinen.mies
        MGTOW kirjoitti:

"He kysyvät n 3kk välein olenko vielä parisuhteessa ja meneekö hyvin vai huonosti. Kuvottavaa käytöstä. En edes tajua miten kukaan voi olla noin törkeä."

Jeps, tuollainen on sitä itseään, mutta toisenlainen käytös ei........siis sellainen aidosti oikea hyvä käytös on hyvää käytöstä.....

"Jeps, tuollainen on sitä itseään, mutta toisenlainen käytös ei........siis sellainen aidosti oikea hyvä käytös on hyvää käytöstä....."

Aina on kuitenkin vaara, että nainen tulkitsee normaalin kohteliaisuudenkin viettely-yrityksenä. Siitä on ollut tälläkin palstalla juttua vaikka kuinka monessa ketjussa ja omiakin havaintoja asiasta on. Kun kommunikoi ilman mitään ylimääräisiä kohteliaisuusmausteita, ei tule väärinkäsityksiä.

• nimimerkitönj

"Jeps, tuollainen on sitä itseään, mutta toisenlainen käytös ei........siis sellainen aidosti oikea hyvä käytös on hyvää käytöstä....."

Aina on kuitenkin vaara, että nainen tulkitsee normaalin kohteliaisuudenkin viettely-yrityksenä. Siitä on ollut tälläkin palstalla juttua vaikka kuinka monessa ketjussa ja omiakin havaintoja asiasta on. Kun kommunikoi ilman mitään ylimääräisiä kohteliaisuusmausteita, ei tule väärinkäsityksiä.

Luulenpa, että hyvin harva onnellisessa parisuhteessa oleva nainen miettii muiden miesten viettelyinä ihan normaalia tervehtimistä. Minä en ainakaan ole koskaan tulkinnut ystävällistä hymyä tai tervehdystä minään muuna kuin kohteliaana tapana kohdata ja näyttää, ettää omaa hyvät käytöstavat. En edes sinkkuna ollessa, en edes teininä vetänyt muuta päätelmää.

Iskeminen on jo niin erilaista kuin tervehtiminen, että sen erottaa sokea otsallaankin normaalista tervehdyksestä ja kohteliaasta käytöksestä. Luulenpa että olet ihan turhaan huolissasi. :)

Joku sanoi, ettei naiset katso edes rumaan mieheen päin...nojaa kyllä katsoo mutta he katsovat usein poispäin. Jos hymyilee, he varmaan ajattelevat että vittuillakseen tietysti niin tekee. Yritäpä olla ihmiselle ihminen, ihan vaan ihmisyyttäsi ilman sen enempää ajattelmatta onko vastapuoli varattu, kaunis, ruma tai vääränlainen ylipäänsä mihinkään. Yllättävän kivaa kohdata ihmisiä tasavertaisesti kohdellen.

• säästäväinen.mies
        nimimerkitönj kirjoitti:

Luulenpa, että hyvin harva onnellisessa parisuhteessa oleva nainen miettii muiden miesten viettelyinä ihan normaalia tervehtimistä. Minä en ainakaan ole koskaan tulkinnut ystävällistä hymyä tai tervehdystä minään muuna kuin kohteliaana tapana kohdata ja näyttää, ettää omaa hyvät käytöstavat. En edes sinkkuna ollessa, en edes teininä vetänyt muuta päätelmää.

Iskeminen on jo niin erilaista kuin tervehtiminen, että sen erottaa sokea otsallaankin normaalista tervehdyksestä ja kohteliaasta käytöksestä. Luulenpa että olet ihan turhaan huolissasi. :)

Joku sanoi, ettei naiset katso edes rumaan mieheen päin...nojaa kyllä katsoo mutta he katsovat usein poispäin. Jos hymyilee, he varmaan ajattelevat että vittuillakseen tietysti niin tekee. Yritäpä olla ihmiselle ihminen, ihan vaan ihmisyyttäsi ilman sen enempää ajattelmatta onko vastapuoli varattu, kaunis, ruma tai vääränlainen ylipäänsä mihinkään. Yllättävän kivaa kohdata ihmisiä tasavertaisesti kohdellen.

"Luulenpa, että hyvin harva onnellisessa parisuhteessa oleva nainen miettii muiden miesten viettelyinä ihan normaalia tervehtimistä. "

Kaikki parisuhteet eivät välttämättä ole onnellisia.

"Iskeminen on jo niin erilaista kuin tervehtiminen, että sen erottaa sokea otsallaankin normaalista tervehdyksestä ja kohteliaasta käytöksestä. Luulenpa että olet ihan turhaan huolissasi. :)"

Kiva jos sinä erotat. Kaikki ei erota.

"Yritäpä olla ihmiselle ihminen, ihan vaan ihmisyyttäsi ilman sen enempää ajattelmatta onko vastapuoli varattu, kaunis, ruma tai vääränlainen ylipäänsä mihinkään."

Elämä on rajallinen aika. Sinkkuna haluan keskittää kaiken energiani siihen kohderyhmään, johon minun on kannattavinta se keskittää, eli varaamattomat sinkkunaiset. Ei voi olla näin vaikea asia tajuta. Sitten kun olen onnellisesti parisuhteessa (jos sellaista nyt onkaan) voin harkita kohteliaana olemista varatuillekin, koska en ole enää alemmassa asemassa vaan tasavertainen heidän kanssaan.

• nimimerkitönj

"Luulenpa, että hyvin harva onnellisessa parisuhteessa oleva nainen miettii muiden miesten viettelyinä ihan normaalia tervehtimistä. "

Kaikki parisuhteet eivät välttämättä ole onnellisia.

"Iskeminen on jo niin erilaista kuin tervehtiminen, että sen erottaa sokea otsallaankin normaalista tervehdyksestä ja kohteliaasta käytöksestä. Luulenpa että olet ihan turhaan huolissasi. :)"

Kiva jos sinä erotat. Kaikki ei erota.

"Yritäpä olla ihmiselle ihminen, ihan vaan ihmisyyttäsi ilman sen enempää ajattelmatta onko vastapuoli varattu, kaunis, ruma tai vääränlainen ylipäänsä mihinkään."

Elämä on rajallinen aika. Sinkkuna haluan keskittää kaiken energiani siihen kohderyhmään, johon minun on kannattavinta se keskittää, eli varaamattomat sinkkunaiset. Ei voi olla näin vaikea asia tajuta. Sitten kun olen onnellisesti parisuhteessa (jos sellaista nyt onkaan) voin harkita kohteliaana olemista varatuillekin, koska en ole enää alemmassa asemassa vaan tasavertainen heidän kanssaan.

Joo, ei kaikki tietenkään ole onnellisia mutta mahtaako hekään olla iskemisen kannalla jos heitä tervehtii ilman flirttiä?

En ihan helpolla halua uskoa, että olisi kovinkaan montaa jotka ei erottaisi kohtelaista käytöstä iskemisestä. Voin olla väärässäkin, en väitä mutta epäilen.

Miksi se energiaa vaatisi, jos ihmistä tervehtii? En ihan tajua. :)

Ethän sä nytkään ole alemmassa asemassa, vaikka sinkku olisitkin.

• säästäväinen.mies
        nimimerkitönj kirjoitti:

Joo, ei kaikki tietenkään ole onnellisia mutta mahtaako hekään olla iskemisen kannalla jos heitä tervehtii ilman flirttiä?

En ihan helpolla halua uskoa, että olisi kovinkaan montaa jotka ei erottaisi kohtelaista käytöstä iskemisestä. Voin olla väärässäkin, en väitä mutta epäilen.

Miksi se energiaa vaatisi, jos ihmistä tervehtii? En ihan tajua. :)

Ethän sä nytkään ole alemmassa asemassa, vaikka sinkku olisitkin.

"En ihan helpolla halua uskoa, että olisi kovinkaan montaa jotka ei erottaisi kohtelaista käytöstä iskemisestä. Voin olla väärässäkin, en väitä mutta epäilen."

Monet naiset nyt vaan tulkitsevat erittäin herkästi kaiken miehen suunnalta tulevan viestinnän flirtiksi. Tästä minulla on ihan riittävästi omakohtaista kokemustakin. Olen jopa saanut pakkeja ilman, että olen edes yrittänyt iskeä.

"Miksi se energiaa vaatisi, jos ihmistä tervehtii? En ihan tajua. :)"

Kai sä nyt ainakin sen tajuat, että jonkin asian tekemättä jättäminen vaatii vähemmän energiaa kuin jonkin asian tekeminen? Kohteliaisuuksiin venyminen vie enemmän energiaa kuin kulkea huomioimatta varattuja naisia millään tavalla.

"Ethän sä nytkään ole alemmassa asemassa, vaikka sinkku olisitkin."

Lässyn lässyn.

• nimimerkitönj

"En ihan helpolla halua uskoa, että olisi kovinkaan montaa jotka ei erottaisi kohtelaista käytöstä iskemisestä. Voin olla väärässäkin, en väitä mutta epäilen."

Monet naiset nyt vaan tulkitsevat erittäin herkästi kaiken miehen suunnalta tulevan viestinnän flirtiksi. Tästä minulla on ihan riittävästi omakohtaista kokemustakin. Olen jopa saanut pakkeja ilman, että olen edes yrittänyt iskeä.

Kai sä nyt ainakin sen tajuat, että jonkin asian tekemättä jättäminen vaatii vähemmän energiaa kuin jonkin asian tekeminen? Kohteliaisuuksiin venyminen vie enemmän energiaa kuin kulkea huomioimatta varattuja naisia millään tavalla.

Lässyn lässyn.

Lässyn lässyn, se oli vaan mun mielipide. Itse alennat itsesi mitä ilmeisemmin sitten.

• Nnnainnenn

Lässyn lässyn.

Ei ole kyse tervehtimisestä vaan netissä tai tekstarilla kysyvät:
        "Voidaanko nähdä"
        "Meneekö parisuhteessa huonosti"
        "Oletko vielä parisuhteessa"
        Ja sitten pettyvät "harmi kun ei voida nähdä". Ja yhtäkään näistä en ole ikinä treffannut. Harkinnut kylläkin sinkkuna ollessa mutta näköjään heitä ei kannatakaan tavata kun kunnioittavat toisten parisuhteita noin vähän. Erityisesti kysymys "meneekö huonosti"...mikseivät toivo minulle hyvää ja kysy meneeHän hyvin. :(

• säästäväinen.mies
        Nnnainnenn kirjoitti:

Ei ole kyse tervehtimisestä vaan netissä tai tekstarilla kysyvät:
        "Voidaanko nähdä"
        "Meneekö parisuhteessa huonosti"
        "Oletko vielä parisuhteessa"
        Ja sitten pettyvät "harmi kun ei voida nähdä". Ja yhtäkään näistä en ole ikinä treffannut. Harkinnut kylläkin sinkkuna ollessa mutta näköjään heitä ei kannatakaan tavata kun kunnioittavat toisten parisuhteita noin vähän. Erityisesti kysymys "meneekö huonosti"...mikseivät toivo minulle hyvää ja kysy meneeHän hyvin. :(

"Ei ole kyse tervehtimisestä vaan netissä tai tekstarilla kysyvät:"

Mutta minä otankin varman päälle ja jätän kaiken ylimääräisen kohteliaisuuden pois varattujen kanssa kommunikoidessani.

• Itse olen kohtelias varatuille naisille, paitsi jos he käyttäytyvät minua kohtaan huonosti.

Mutta periaatteessa ymmärrän hyvin ajatuksen, että varattuja naisia kohtaan voi hyvin olla epäkohtelias ja suhtautua heihin kuin olisivat ilmaa. Niinhän naisetkin tekee rumia miehiä kohtaan.

• säästäväinen.mies

Juuri näin. Yleisen mielipiteen mukaan esittämäni käytös on miehen toteuttamana paheksuttavaa, naisen kohdalla ymmärrettävää, koska onhan naisella oikeus olla antamatta miehille vääriä signaaleja.

"Tasa-arvoinen" maa, hehe.

• 3wwe

Kohteliaisuus ei ole, tai sen ei ainakaan pitäisi olla, jotain sellaista, mitä tarjotaan toiselle ihmiselle vain hyötymistarkoituksessa.

• säästäväinen.mies

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Lopulta kaikessa ihmisen toiminnassa on kyse hyötymistarkoituksesta. Kohtelias haluaa vähintään jättää hyvän kuvan itsestään (=kohentaa mainettaan muiden silmissä) tai saada hyvän mielen itselleen, mikä myös on lopulta itsekästä. Kohteliaisuus on peiteltyä itsekkyyttä.

• 3wwe

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Lopulta kaikessa ihmisen toiminnassa on kyse hyötymistarkoituksesta. Kohtelias haluaa vähintään jättää hyvän kuvan itsestään (=kohentaa mainettaan muiden silmissä) tai saada hyvän mielen itselleen, mikä myös on lopulta itsekästä. Kohteliaisuus on peiteltyä itsekkyyttä.

Kohteliaisuus on tapa kohdata toinen ihminen. Usein siitä ei saa yhtään mitään itselleen, ei edes sitä hyvää mieltä, jos kohtaaminen on pikainen eikä herätä tunteita tai ajatuksia. Myöskään tuntemattoman ihmisen kohtaamisessa sillä hyvän kuvan jättämiselläkään ei ole merkitystä, jos tapaaminen ei tule toistumaan. Kohteliaisuus on tapa tunnustaa toisen ihmisen arvo yksilönä, yksilönä, joka ansaitsee hyvää kohtelua, kuten mikä tahansa elollinen olento.

• säästäväinen.mies
        3wwe kirjoitti:

Kohteliaisuus on tapa kohdata toinen ihminen. Usein siitä ei saa yhtään mitään itselleen, ei edes sitä hyvää mieltä, jos kohtaaminen on pikainen eikä herätä tunteita tai ajatuksia. Myöskään tuntemattoman ihmisen kohtaamisessa sillä hyvän kuvan jättämiselläkään ei ole merkitystä, jos tapaaminen ei tule toistumaan. Kohteliaisuus on tapa tunnustaa toisen ihmisen arvo yksilönä, yksilönä, joka ansaitsee hyvää kohtelua, kuten mikä tahansa elollinen olento.

"Kohteliaisuus on tapa tunnustaa toisen ihmisen arvo yksilönä, yksilönä, joka ansaitsee hyvää kohtelua, kuten mikä tahansa elollinen olento."

Minulle varattu nainen ei ole käytännössä minkään arvoinen, koska minulla ei ole mahdollisuutta häneen. Hän on minulle yhdentekevä. Pelkkää ilmaa.

• 3wwe

"Kohteliaisuus on tapa tunnustaa toisen ihmisen arvo yksilönä, yksilönä, joka ansaitsee hyvää kohtelua, kuten mikä tahansa elollinen olento."

Minulle varattu nainen ei ole käytännössä minkään arvoinen, koska minulla ei ole mahdollisuutta häneen. Hän on minulle yhdentekevä. Pelkkää ilmaa.

On surullista, että toisella ihmisellä on merkitys vasta sitten, jos hänestä voi hyötyä. Sosiopaateilla on tuollainen asenne muihin.

• säästäväinen.mies
        3wwe kirjoitti:

On surullista, että toisella ihmisellä on merkitys vasta sitten, jos hänestä voi hyötyä. Sosiopaateilla on tuollainen asenne muihin.

Surullistahan se on, mutta kuka on väittänyt, että maailma on kiva paikka?

• noihanhuvinvuoksi

Minusta on juuri mukava jutella varattujen miesten, vanhusten ja paljon nuorempien kanssa, kun tietää että siinä ei ole mitään jännitettä mukana. Small talkkaus on rentouttavaa.

• säästäväinen.mies

Ei kaikille. Introvertithan suorastaan menettävät energiaa sosiaalisessa kanssakäymisessä, kun taas ekstrovertit saavat siitä lisää potkua. Puhu vaan omasta puolestas, ja niin oletettavasti teitkin.

• Seonvaanin

Kohteliaisuus on fiksua. Tänäkin syksynä kohteliaisuus toi pesää lapin reissulla kitettävästi.
      Mitä komeempi ikään katsomatta - sulaa syliin.

• säästäväinen.mies

Jos on tarpeeksi komea, saa naista vaikka toimisi suurinpirtein miten hyvänsä.

• huhhuhmitäjonninjoutavaa

Miksi olla ystävällinen ihmiselle? Jos siitä vaikka lähdettäis liikkeelle..

• Kilttiatm

Salilla tervehdin naisia aina vaikka ne ei tervehtis minua jotenolen naisille ystävällinen.

• Siksipäsiksi

Siksi kannattaa olla ystävällinen, että naiset kattoo miten miehet kohtelee muitakin kuin niitä ja tekee siitä päätelmiä haluuko olla miehen kanssa. Jos olet tyly (eli et ystävällinen) muille naisille, ei auta että olet jollekin tietylle naiselle mukava, sillä jos hän on nähnyt sinun olevan tyly muillle, pitää hän sinua tylynä ja outona eikä halua tutustua.

Toinen syy on, että varattujen jne kanssa oppii luontevuutta, joka on hyvästä sitten kkun varteenotettava puolisoehdokas tulee vastaan.

• säästäväinen.mies

Usein neuvotaan, että "mies, tee haluamastasi naisesta kaiken keskipiste, palvo häntä, osoita, että hän on ainoa sinulle jne.". Tuon ohjeen perusteella se tavoittelemani vapaa nainen olisi vain tyytyväinen, että olen tyly muille naisille, varsinkin varatuille.

"Toinen syy on, että varattujen jne kanssa oppii luontevuutta, joka on hyvästä sitten kkun varteenotettava puolisoehdokas tulee vastaan."

Ei ole ongelmia luontevuuden kanssa. Osaan kyllä jutella naisille luontevasti, jos tarve vaatii. En tarvitse harjoitusta. En ole mikään teini enää.

• mietinpävaan

Paljonkos sulla olikaan kokemusta hyvistä ihmissuhteista?

• säästäväinen.mies
        mietinpävaan kirjoitti:

Paljonkos sulla olikaan kokemusta hyvistä ihmissuhteista?

Kuinka paljon on paljon? Ei tuohon pysty vastaamaan, enkä muutenkaan koe tarpeelliseksi avata täällä omaa ihmissuhdehistoriaani. Ei se sinulle kuulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11498
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4086
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      118
      3271
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      171
      2574
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      111
      2325
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1875
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      324
      1190
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      973
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      937
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe