Haluaisin käydä metsässä kävelemässä, ehkä paistamassa nuotiolla makkarat.
Mutta kun ne baarien lihatiskeille jämähtäneet persunaiset aina ajattelevat vain kaikkea negatiivista miehistä jotka menevät metsään yksin. Niin ei sinne voi sitten mennä kun ei ole naista jonka kanssa sitä EUROOPPALAINEN mies voisi käydä vaeltelemassa.
Niin että kyllä ne vaelluskamat ovat tärkein asia nuoren miehen elämässä, että tietäkää se! Mä kun nukunkin kahden hengen teltassa!!!
Mikseivät naiset käy metsissä?
42
74
Vastaukset
- vihatipunen
Mää kävin just tänään metsässä kävelemässä. Makkaraa en syöny.
- ForestWalker
Olisit tullut kysymään minulta, otin mukaan kokonaisen paketin. Kahviakin oli, ja keksejä jälkiruuaksi.
- N39
Kyllä siellä metsissä naisia riittää.
Ettei vain huomaa meitä koska olemme pääsääntöisesti 35-45v naisia, eli kurppia.
Ja ai niin, koska ette itse käy metsissä vaan istutte kaiken päivää koneella. - metsuriseksuaalinainen
Niin, minä olen metsässä harva se päivä, koirani kanssa kahden, eikä siellä yksinäisiä miehiä seuraksi näy. Nykyajan Miehet, nuo egonsapalvojat, ravaa salilla vahvistamassa sielunsa temppeliä muiden nautittavaksi ja iskee naisia lihatiskillä, eikä niitä kiinnosta kaltaiseni nainen joka ei suo niille hymyä, koska niiden itseään täynnä olevat kusipäiset lapsenkasvot ja sliipatut tukat kuvottaa minua. Kunnon mies tuntee luonnon, tuoksuu savulta, hänellä on sopivasti vatsaa, työn voimistamat käsivarret ja tuuhea parta joka kutittelee pussatessa.
- metsienmitätönmies
No eipä siellä metsässä naisille viitsi puhua silloin kun niitä vastaan tulee.
Tiedän jo että baarinaiset haluavat sen pitkän ja komean bodatun miehen, kun taas metsänaiset haluavat sen ison ja riskin miehen. Luonnon tunteva, hyväkuntoinen mutta lyhyt ja luonnostaan hoikka mies ei naisia kiinnosta.
Ihan samanlainen sinä olet kuin lihatiskien naisetkin, pinnallinen jolle tietty ulkonäkö ja vartalotyyppi on tärkeintä. - wwweee
metsienmitätönmies kirjoitti:
No eipä siellä metsässä naisille viitsi puhua silloin kun niitä vastaan tulee.
Tiedän jo että baarinaiset haluavat sen pitkän ja komean bodatun miehen, kun taas metsänaiset haluavat sen ison ja riskin miehen. Luonnon tunteva, hyväkuntoinen mutta lyhyt ja luonnostaan hoikka mies ei naisia kiinnosta.
Ihan samanlainen sinä olet kuin lihatiskien naisetkin, pinnallinen jolle tietty ulkonäkö ja vartalotyyppi on tärkeintä.Loistavasti kirjoitettu.
Todellakin, baarinainen ei ole pinnallinen siksi että haluaa sliipatun miehen, vaan siksi että miehen tulee olla tietyn näköinen ja kokoinen. Metsien nainen jonka mielestä miehellä tulee olla tuuhea parta, isot kädet, ja sopivasti vatsaa on aivan yhtä pinnallinen. Mieltymykset vain ovat hieman erilaisia, lukuun ottamatta kaikkien naisten vaatimusta siitä ettei mies saa olla pieni. Vain miten on - jos et ole pinnallinen, kelpaisiko vaikkapa 165cm hoikka mies? - 172
Kokovaatimukset ovat vain turhautuneiden ätminkäisten harhoja. Oikea sex appeal ei kysy ulkonäköä.
- 1212
172 kirjoitti:
Kokovaatimukset ovat vain turhautuneiden ätminkäisten harhoja. Oikea sex appeal ei kysy ulkonäköä.
Sytyttääkö?
http://fitandstrongdads.com/wp-content/uploads/2013/04/skinny-guy.jpg
Entäs uskoisitko jos väitän että miesten mielestä oikea sex appeal ei kysy ulkonäköä?
Itse käyn metsässä lähes päivittäin, joko ihan vain retkellä ja nyt loppukesällä ja syksyllä marjoja poimimassa. Eipä ole nuoria naisia juurikaan näkynyt.
Muutaman kerran kun jotkut nettikaverit ovat kyselleet kuulumisia, olen maininnut että olen juuri tullut metsästä marjoja poimimasta tms. niin vastaus on yleensä ollut muotoa "haha okei" tai ":DD okei". Mielestäni asiassa ei ole mitään hauskaa, mutta ehkä joidenkin mielestä on.
Kesällä tuli silloin tällöin käytyä sellaisella eväsretkellä, että menin jonnekin niitynreunalle tai metsätien päähän lukemaan sarjakuvia, syömään eväitä ja juomaan olutta. Nyt kun ihan rehellisesti ajattelee, niin vaikea uskoa että kukaan nuori nainen haluaisi viettää perjantai-iltaansa tuolla tavalla. Sen sijaan tällainen illanvieton muoto on enemmänkin nuorten naisten suosiossa: http://doge.naurunappula.com/screen/28/6a/286a41fc01932673/0/852503.jpg- 22c3
Minulle yksi parikymppinen tyttö keräsi pakastimen marjoja täyteen.
22c3 kirjoitti:
Minulle yksi parikymppinen tyttö keräsi pakastimen marjoja täyteen.
Taidat olla maahanmuuttaja?
- 22c3
Totuus2015 kirjoitti:
Taidat olla maahanmuuttaja?
Meinaatko, että tytöt tekevät noin vain maahanmuuttajille?
- 1620
Olet polakki tai joku muu itäblokin-ihme, kukaan normaali ei luuhaa puskissa.
- 22c3
1620 kirjoitti:
Olet polakki tai joku muu itäblokin-ihme, kukaan normaali ei luuhaa puskissa.
Enhän minä siellä puskissa ollutkaan, vaan se tyttö.
Se tyttökin on kyllä ihan normaali, puskareissuista huolimatta.
- ei.naiset.uskalla
mennä yksin metsiin. Siellähän voi olla vaikka joku sinkkumies ja puutteessaan yrittää raiskata. Ehkä sit voi uskaltaa, jos on suojelukoulutettu iso koira mukana esim. bullmastiffi, tai muu taistelukoiraksi jalostettu.
- 1414
Tai joku naali!
- makkarroopakaroon
Sun täytyy tarjoo muutakin kuin makkaraa. Viinaa kunnolla niin saadan kunnon riita aikaseks. Hajotetaan se teltta ja eksytään sinne metsään..kunnes sudet syö. Huippuu!
- miuhh
kyllä itse näin päälle parikymppisenä naisena vaeltelisin metsässä ja muutenkin seikkailisin luonnossa paljon mielummin kuin kävisin baareissa ja kaikenmaailman pirskeissä. niistä harvemmin jää mitään käteen loppupeleissä, ja siksi en olekaan mikään juhlijatyyppi. olisi kiva jos olisi sellainen mies, jonka kanssa käytäisiin metsällä vuoden ympäri ihastelemassa luonnon kauneutta :) samallahan se olisi hyvää liikuntakin.
- Mies_89_
Missä päin Suomea vaikutat?
- Metsäkurppa
Tiedätkös, mulle olisi ihan huipputreffit kävellä yhdessä jonnekin laavupaikalle vaikka. Mutta olen tosiaan siinä kurppaiässä enkä ihan sinkkukaan tällä hetkellä. Mutta jos tässä joskus sinkkuuntuu vielä niin pitääpä ehdottaa treffikumppanille. Ensipussaus luonnonhelmassa, aijai... Nykyinen ei kovin välitä, kuulemma armeijassa sai tarpeekseen. Lapsen kanssa kyllä tulee retkeiltyä ja hänestä kasvaa nuori metsäilevä nainen, partiossa on teltassakin yöpynyt. Joudutte kyllä vielä odottamaan, ja ehkäpä suosittelen hänelle kyllä muita väyliä poikaystävän hakuun kuin Suomi24. :)
- 101proshetero
Metsät. Ne ovat homoille
- siksi.minä.en.mene.sinne
Käyhän ne aina paskalla metsässä.
- Kilttiatm
Minäkin haluaisjn metsään retkelle ja grillaamaan jonnekkin laavulle järven rantana mutta naiset nauraisi tälläiselle miehelle joka sellasta harrastaa. En usko että naisten jännämiespoikaystävät lähtee naisensa kanssa romantiselle laavulle eikä naiset ehdi koska tekevät jännämiehelle makkarasoppaa, pesee sen pyykkejä ja siivoaa.
- Diuh
Minä en ainakaan naura. Olisin iloinen jos olisi mies, joka osaisi nauttia mukavista metsäretkistä. Ja mikä olisikaan romanttisempaa kuin istua vierekkäin nuotion ääressä!
Ja minä olen parikymppinen nuori nainen. Lisään tähän nyt vielä sen,että tykkään myös käydä silloin tällöin baarissakin, mutta minulle ei olisi mikääm ongelma viettää perjantai-iltaa metsäretkeillen tai vaikka koko viikonloppua..
- PohPuhPih
Metsässä tuli vastaan nuori nainen, jolle tärkein esine vaellessa taisi olla ukulele.
Jännittävä valinta. - 565656
Vain pervot syövät makkaraa.
- Eliiiisaaa
Eipä niitä miehiäkään ole mulle löytynyt,jotka vois lähtä mettään marjaan tai vaeltamaan ja mikä hauskinta laittaa nuotion. En ole vielä törmännyt. Ehkä viisissäkymmenissä vois löytää jonku,jota kiinnostaa. Muunlaisista aktiviteeteista kiinnostuneita löytyy kyllä.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Kävin kesällä monesti saaressa grillaamassa omalla veneellä. Ja ihan yksin kävin kun naisia ei sellainen huvitus kiinnosta. Naiset on vaan jossain baarissa jännämiehiä iskemässä. Lapissakin olen käynyt kuusamossa vaeltamassa kaks kertaa serkun kanss kun ei naiset jaksa sellasia reissuja. Käveltiin 3 päivässä 70 kilsaa, yövyttiin erämökissä ja uitiin kitkakoskessa.
- LähdeLaphin
Kuusamo ei oo lappia nähnytkään.
- Nainen-nelkyt5
Just joo kyllä naiset jaksaa kävellä, mutta kun ei hirviä yksin lähteä vaeltamaan kun ei ole kaveria jolla kokemusta. Niin ja oulun yläpuolen voi luokitella lapiksi varsinkin täällä keskisuomessa asuva.
- Stiiinaaaa
Olishan se mukavaa löytää mieskin,joka viihtys metässä. Naiskavereiden kanssa tulee käytyä marjassa,vaeltamassa,nuotiolla. Baareissakin 3 kertaa vuodessa,mutta siellä ei ole sellasiin miehiin törmännyt. Ne on varmaan metsissä kaikki :) Olis unelmaa kun tapais kiltin ja tavallisen miehen. Vähän vanhanaikaisen niinkuin itekin,mutta tielle on sattunutkin vain valehtelijoita,yökukkujia,kalja ja tupakki kädessä ennemmin viihtyviä.
- Takaisineioletulemista
Noiden mainitsemiesi mukana olet kuitenkin kulkenut ja niiden kulli maistunut.
Juoksut on juostu eikös niin.
Kerran rentun kullia kokeillut ja sille tielle jäänyt.
Turhaan itket kilttien ja tavallisten miesten perään, juna meni jo.
Sepäs se.....nyt ei auta kun joka ikisen luonnosta nauttivan sinkun vaatia sinkuille oma kansallispuisto, jossa ei saa olla kuin sinkut.......tai ainakin erillaisia tapahtumia luontoon eri alueille - vähän kuin luonnosta nauttivien sinkkujen festareita, eikä olisi edes kauhean vaikea järjestää, kun tarvitsisi vaan varata tai rajata joku alue pääosin sinkkujen käyttöön......normaalia sosiaalisoimista omaan tahtiin tai vain luonnosta nauttimista jos siltä tuntuu.... =)
....ja tietenkin jos tapahtuu joillekin niin onnekkaasti, että parin löytävät, niin sittenhän voi toteuttaa luonto elämyksiä sen kumppanin kanssa....
- Todellisuuteenherännyt
Suomalaiset naiset jotka liikkuvat luonnossa
-Ovat 35 vuotiaita kurppia ja vaikka itse noita ikiä hälyttelenkin niin sori, Ei kiitos kurpille
-Ovat ja asuvat jossain junttilassa pääkaupunkiseudun ulkopuolella
-Ovat sitten täysin jotain "tykkään rinkkaretkeilyistä" tyyppejä
-Ovat niitä joille luonnossa lliikkuminen on puolen tunnin juoksulenkki merkkivaatteet päällä Helsingin keskuspuistossa ja illaksi sitten klubiin juhlimaan trendikkäät kebabkikkelit mielessä
-Ovat vihreitä ja vassareita haluten kuitenkin pippuporvari elämää jonkin purjelaivan kannella
Toisin sanottuna 25-30 ikäistä naista joka tykkäisi liikkua luonnossa muuten vain ja joka osaisi elää muutenkin eikä olisi ideologisesti vaivaannuttava ei yksinkertaisesti ole olemassa.
Jopa luonnosta nauttimisen naiset tuntuvat ottavan jonkinlaisena sosiaalisena ilmiönä, oman persoonan esille tuomisena ja statusilmiönä.- vai.niin
Naisen pitäisi siis olla nuori, asua isossa kaupungissa, vaivautua sieltä kaupungista oikeaan metsään, mutta ei liian usein ettei muutu vahingossa luontoihmiseksi, eikä varsinkaan saa omata mitään maailmankatsomusta, ei poliittista mielipidettä, eikä edes liian kauniita vaatteita. Pyh.
- Todellisuuteenherännyt
vai.niin kirjoitti:
Naisen pitäisi siis olla nuori, asua isossa kaupungissa, vaivautua sieltä kaupungista oikeaan metsään, mutta ei liian usein ettei muutu vahingossa luontoihmiseksi, eikä varsinkaan saa omata mitään maailmankatsomusta, ei poliittista mielipidettä, eikä edes liian kauniita vaatteita. Pyh.
Nuorehkoa, pääkaupunkiseudulla asuvaa joka mielellään liikkuu luonnossa, mutta joka ei ole hänelle elämäntapa.
Poliittisesti sitoutumaton eikä näitä puunhalaaja, maailmanrauha-aktivisteja kiitos.
Saa kai miehelläkin olla jotain toivomuksia?
ja ei, ikäloput kitkerät akat eivät kelpaa.
Jos ihmisen elämä pyörii kauniiden vaatteiden ympärillä tai sillä että pitää olla trendikäs ettei vain näytä hikiseltä tai likaiselta METSÄSSÄ niin voi hyvää päivää. - vai.niin
Todellisuuteenherännyt kirjoitti:
Nuorehkoa, pääkaupunkiseudulla asuvaa joka mielellään liikkuu luonnossa, mutta joka ei ole hänelle elämäntapa.
Poliittisesti sitoutumaton eikä näitä puunhalaaja, maailmanrauha-aktivisteja kiitos.
Saa kai miehelläkin olla jotain toivomuksia?
ja ei, ikäloput kitkerät akat eivät kelpaa.
Jos ihmisen elämä pyörii kauniiden vaatteiden ympärillä tai sillä että pitää olla trendikäs ettei vain näytä hikiseltä tai likaiselta METSÄSSÄ niin voi hyvää päivää.Jos mielellään liikkuu metsässä, silloinhan se on osa ihmisen elämää, eli elämäntapa.
Saahan miehellä toivomuksia olla, onnea vain nuorikon etsintään.
- Luolamadonna
Kyllä naiset käyvät metsässä. Ennen lomaa pöpelikössä tuli vastaan mirri, joka selvästi ihmetteli meitä, kun työnsimme kottikärryillä suklukamaa kohti jotain lätäkköä Nuuksiossa. Naisella oli paljon kysymyksiä, niin kuin täkäläisillä poikkeuksetta on. Meillä oli kiire, sillä aurinko ei odota ketään.
Naisella oli ihana ääni.
(Reps) - 3445
Ei naiset minnekkään metsään lähde. Hyvä jos just lähikaupan sipsihyllylle jaksavat.
- Luolamadonna
En tiedä luetaanko Paloheinä metsäksi vai miksi, mutta aika virtaviivaista on meno.
(Naurua)
- maijjjaaa
Miten niin? Metässähän mää oon tuon tuostakin. Hyvä olo tulee aina mitä kauemmas ihmisten ilmoilta ja teiltä pääsee. Saattaa sitä baareissakin joskus käydä,mutta mieluummin metsään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699