Kamunainen joutnut muuttamaan luonnettaan

Naisasialooseri1

ikääntymisen seurauksena. Hän oli nuorena ja kauniina todella oikukas ja vaativa luonteeltaan ja suuttui herkästi miehille, silloin hänellä oli siihen varaa koska oli ulkonäköä.

Nykyään hänellä ei enää ole varaa siihen, koska ulkonäkö ei sitä varaa anna ja hän on muuttunut luonteeltaan paljon helpommaksi ja pehemämmäksi.

Naisen luonne ei muutu ikääntymisen myötä, mutta naisella ei ole enää varaa olla samanlainen kuin nuorena koska ulkonäkö ei anna myöten, joten he joutuvat muuttamaan käytöstään.

29

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex----------PUA

Näinhän ne tekevät.

Ja en tiedä oletko huomannut, mutta kummasti naisten henkinen kasvu ja huomion kiinnittäminen "vähemmän pinnallisiin asioihin" tulee juuri silloin mukaan kuvioihin, kun MA alkaa laskea.

• Juuri kuin minun sanomanani :-D

• Ex----------PUA
        BEM kirjoitti:

Juuri kuin minun sanomanani :-D

Great minds think alike. ;)

Samoin, tuohon voisi vielä lisätä, että nuoremmat naisrt tsemmppaavat itseään kypsemmäksi, jos ovat sinusta kiinnostuneita. Tai sitten ne vain ovat eläviä esimerkkejä siitä, että naisen kypsyys ei lisäänny iän myötä, vaan yhtä kypsän tai kypsemmänkin naisen voit saada myös nuoremmasta naisesta.

Ja kun lukee näitä palstanaisten vastauksia tähänkin ketjuun, voi sanoa että osuu ja uppoaa. Kaikki kieltää, mutta silti vastaukset ovat sävytään kuin uhmakkaalla puberteettilikalla, vaikka ikääkin on vaikka millä mitalla.

• grgergr

Tätä olen aina vähän miettinyt, että kun vanhemmat naiset on mukavia ja rauhallisia niin johtuuko se oikeasti "luonteen kypsymisestä" vai siitä että on vain pakko muuttua..?
      Joskushan naiset myöntää itsekin, että "nuorempana olin liian epäkypsä parisuhteeseen" "nuorempana mulla oli tosi kovat vaatimukset miehelle, piti olla 185 cm ym ym ym mutta nyt mun vaatimukset on laskeneet"

• pitkitettylapsuus

Ulkonäkö tavallaan pitkittää naisten lapsuutta tai siis lapsellisuutta. Nainen alkaa kypsymään henkisesti vasta päälle kolmekymppisenä kun on alkanut rupsahtaa. Se on harmi, että naisista tulee fiksumpia tai ainakin paremmin käyttäytyviä vasta niin myöhään ja rupsahtaneina.

• valivalivali

Miehistä taas ei oikein koskaan tule fiksuja ja hyvin käyttäytyviä, ei edes MAn tason laskiessa. Teitä on monta tälläkin palstalla.

• 4235235

tui tui, tyllerö

• Sevainonnäin

Oon eri linjoilla.Kokemukset kasvattaa,tulee kärsivällisyyttä ja joustoa.Ihminen pysyy kutakuinkin samanlaisena,läpi elämän-Jokainen ihminen jonka kohtaamme vaikuttaa meihin,hyvässä ja pahassa.Ikävää on se,että moni "siirtää" seuraavaan vastaantulevaan ne pahat fiilikset,ennakko-odotukset,joita edelliset jättivät,ei ymmärretä että jokainen on oma yksilönsä,Jos ei asioita työstä pohjamutia myöten,jää asiat käsittelemättä.Vaikka itsetunto olisi hyväkin,on sen peruselementti kuitenkin herkkä.Ei se kaikkea kestä.haukkumista ym.Ja tämä ulkokuori.Se on toki tärkeä niin että jos ihminen tietää pitävänsä esim.sirosta ja pienirintaisesta,tuskin synkkaa isomman kanssa,vaikka muutoin sopisivatkin hyvin yhteen,Näin se vain on ja jotkut pitävät ulkonäköä tärkeämpänä kuin toiset.Meissä kaikissa on hyvä ja paha.Kumman valitsemme,riippuu ihmisestä itsestään.

• "Ihminen pysyy kutakuinkin samanlaisena"

Tätä komppaan ja oli sulla tuossa muutenkin ihan hyviä pointteja......

Mutta se on myös totuus, että "kauneuden katoavaisuus" on yksi suuri muutos kohta monellakin naisella......mutta en nyt sitten oikein tiedä mitä kaikkea siitä pitäisi ajatella, kun eivät he silloin ole perus luonteeltaan/persoonaltaan/arvoiltaan ja ajatusmaailmaaltaan sellaisia, vaan se muutokset ovat enemmän tai vähemmän pakon sanelemia.....

• Oppiaikäkaikkielämässä

Kun tajuaa sen tosiasian että kaikki on vain "lainaa" elämässä,on jo oikeella polulla.Ei ole mitään "pysyvää".On vain tämä hetki.Se auttaa ymmärtämään kokonaisuuden.Voi toki pilata tämänkin hetken miettimällä mitä mulla ei ole.Tai sitten voi miettiä,mitä on ja olla kiitollinen siitä.Valinta on ihmisen omissa käsissä.Kaikessa elämän tilanteissa.Hyväksyntä.Jäänkö pahoihin oloihin vai yritänkö kaikkeni että saan asiat menemään parempaan suuntaan.Vellonko katkeruudessa vai päästänkö irti,vaikkakin se sattuu.Ymmärränkö muita,mikä voi olla syy taustalla ikäville teoille tai sanoille ja siitä johtuva seuraus.Me kaikki ollaan aika sokeita omille vioille,minä ainakin.On niin paljon helpompaa osoittaa syyttävä sormi muita kohtaan,kuin tunnustaa omat virheensä.Kai se on inhimmillistä.Kukaan eikä mikään voi "paikata" säröjä sisimmässä,kuin ihminen itse.On helppo heittäytyä ja yrittää unohtaa jonkun ihmisen tai asian avulla omat isot murheet ja ristiriidat,mutta se on valitettavasti väliaikainen ratkaisu.Kaikki jää sisälle kytemään.Kaikki paha.Sieltä se pirskahtelee sopivan tilaisuuden tullen aina ilmoille pilaamaan päivän.Sanoisin,tuhoontuomittua,yrittää paikata sisintään nopeasti,tehokkaasti ja ryntäämällä suin päin sinne,missä helppo "apu" haavoille saatavana.Nämä asiat ottaa aikansa,saen olen huomannut elämässä monesti.Sitten ja vasta sitten,kun saavuttaa tietyn pisteen,voi jopa toivottaa hyvää jatkoa "pahan" aiheuttajille,on aika siirtyä eteenpäin.Silloin on valmis uusiin seikkailuihin.

• Unetononnetonagnes

Samaa mieltä.Mitä enemmän ja lujemmin me "heittäydytään" virran vietäväksi,sitä syvemmälle me joudutaan..Nyt jo vaikeaa saada happea,edes välillä,olo on ihan sietämätön,ei sovi mulle tämä.Tuntee välillä itsensä onnelliseksi ja seuraavassa hetkessä onnettomaksi.En tunnista kohta enää itseäni,itseinho nostaa päätään.Se jo kertoo,että teen jotain tosi väärin.Tällä meiningillä hajoo pää lopullisesti,molemmilla..Kyllä sitä on aika pysähtyä ja korjata se mitä itsessä ja elämässään on korjattavaa..Mun on pakko rakentaa elämääni uudestaan,kunhan saan voimia ja rauhaa.Mutta se vaatii aikaa,eikä niitä takeita mihin päätyy ole olemassa..Mulla muutakin murhetta ja asioita ratkottavana,niin on varmasti sullakin.Ja mun lähimmäisilläni,tiedä miten tässä kaikessa vielä käy.Terveys ainakin rakoilee vähän kaikilla.Uskon sun olevan samaa mieltä ja oot sen sanonutkin täällä,hieman eri tavoin.En halua olla sellainen.Joita halveksit..

• Kyllä tuo on huomattu monta kertaa. Mitä matalampi markkina-arvo naisella on niin sitä mukavampi hän myös on. Poikkeuksiakin toki on joukossa. Markkina-arvonsa menettänyt nainen voi olla myös katkeruudesta johtuen äkäinen ja huono luonteeltaan, kuten tämä palstan helka.

• Naisasialooseri1

Totta. Itsekin olen tavannut 40-50v muumioita, jotka ovat äkäisiä koska MA on nolla. Yksi jopa katsoi asiakseen antaa pakit rumalle ATM kaverilleni, vaikka oma markkina-arvo ei ole sen parempi, jopa huonompi

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Totta. Itsekin olen tavannut 40-50v muumioita, jotka ovat äkäisiä koska MA on nolla. Yksi jopa katsoi asiakseen antaa pakit rumalle ATM kaverilleni, vaikka oma markkina-arvo ei ole sen parempi, jopa huonompi

"Yksi jopa katsoi asiakseen antaa pakit rumalle ATM kaverilleni, vaikka oma markkina-arvo ei ole sen parempi, jopa huonompi"

Se nosti varmasi muumio-mummon itsetuntoa kun pääsi antamaan pakit. Kehui sitten kanalaumalle ylpeänä miten joku onneton uskalsikin yrittää iskeä.

• Vanhanaikainenjavanha

Ikävä homma.Tekee vaan omasta elämästä vaikean,hallaa itelleen.Mää olen surullinen,itseni,muiden puolesta.Kaikki vanhat arvot romukoppaan.Nykyään vaatimattomuus,epäitsekkyys ym,on tyhmyyttä.Mää olen todella väsynyt,ei sovi mulle tää palstailu.Ei jaksa-Yritetään jaksaa,Öitä kaikille

• Sulla oli hyviä mietteitä, arvostan! =)

Öitä myös sulle....

• Ja minä kun luulin, että 30 naiset eivät kelpaa ätmeille nimenomaan sen takia, että he ovat niin kyynistyneitä ja kovia. Näin ne palstatotuudet muuttuvat aina kun siihen keksitään tarve ;)

• Naisasialooseri1

Ei vaan he eivät kelpaa koska ovat vanhoja ja rusinoituneita

• Naisasialooseri1

Ja sen lisäksi he ovat saastaisia huoria, jotka antaneet monen miehen nussia pilluaan. En ymmärrä mikä saa naisen antamaan jonkun nussia kalleinta aarrettaan eli tehdä itsestään vapaaehtoisesti lutkan.

• 2efb

Ikä ei muuta peruspersoonallisuutta, mutta ikä pehmentää usein ihmistä. Itse olen nyt vanhempana ainakin joustavampi lasten kanssa ja nykyisen koiran kanssa, eikä minulla mitään markkina-arvoa ole lapsiin sen paremmin kuin koiraankaan. Saman muistan omasta äidistäni. Iän myötä hän pehmeni huomattavasti, eikä silläkään mitään tekemistä ollut minkään markkina-arvon kanssa. Miehet tarkastelevat asioita liikaa seksuaalisuuden kautta.

• LopultakinOnnellinen

Siinä on taas joku kyökkitsygologi pannut parastaan :D

Niin, mä en ole koskaan ollut oikukas ja vaativa, vaikka olin nuorena niin sanotusti hyvännäköinen. Mua on rassannut hyvännäköisyyteni ja se, kuinka on omakohtasesti saanu kokea ihmisten pinnallisuutta sen kautta.

Kiitän jokaisesta rypystä, kiitän rapistumisesta. Mä en ole koskaan halunnut vain pintaan tuijottavaa idioottia, jolle nainen kuin näyttelyesine. Mä olen halunnut älykkään ihmisen, jolla sydän paikallaan. Sellaisen olen onnekseni saanut, lopultakin, tuhlattuani puoli elämää joutaviin pullistelijoihin tai vuoroin niiden välttelyyn.

Nyt, kypsemmässä iässä, kaikki paremmin kuin hyvin :)

• Nnaaainennn

Oisin itte voinu kirjottaa saman vaik vielä rypistymistä odotan. :) Koko elämänsä saanu kärsiä just siitä et kaikki tykkää ihan hulluna vain ulkokuoren takia.

• Nnnaaaaiiinnen

Älä jauha paskaa. Olen samannäköinen vaikka tapani suhtautua elämään on muuttunut hurjasti. Nuorempana olin tyhmä ja äkkipikainen ja dramaattinen. Nykyisin tiedän että mies ja kaikki ihmiset ovat paljon tyytyväisempiä ilman mitään yhtäkkisiä draamakohtauksia ja olen kaikkia, myös naispuolisia kohtaan äärimmäisen kärsivällinen. Ei sillä ole tekemistä ulkonäön kanssa, draamaa voisin harrastaa rajattomasti, miehiäniin puutteessa että ovat valmiit katselemaan vaikka käyttäytyisin tosi paskasti. Olen vain kasvanut aikuiseksi ja kypsynyt ja osaan olla kärsjvällinen ja tyytyväinen siihen mitä olen saanut. *Jollet tiedä mitä teet, älä tee mitään. *

• Naisasialooseri1

Sinä olet rusinoitunut mikäki olet yli 30 eikä sinua kukaan halua enää ulkonäkösi takia, korkeintaan helpon pillun takia. 20 ja 30 vuotiaan naisen ulkonäössä on eroa kuin yöllä ja päivällä, 30v on vain haamu 20 vuotiaasta. Miehillä päinvastoin eli komistuu ja miehistyy vanhetessa.

• a..........a

Tää on ny sellanen trolli/provo, mutta menenpähän lankaan silti....

Mielettömän mustavalkonen ja naiivi käsitys siitä, miten ja miksi ihminen muuttuu. Luonnehan muutttuu eletyn elämän mukaan - tottakai, jokut piirteet voi säilyä ja jotkut muuttua. Aikamoinen rautaherra/-rouva saa olla, jos ympäristö ja siinä olevat ihmiset sekä vuosien uudet opit ja vuorovaikutus ei mitenkään näkyisi ihmisen käytöksessä ja luonteessa. Musta tuo on erittäin luontainen kehityskulku;

Itse olin jossain vaiheessa erittäin uhmakas (uhmaikä) ja sitten todella oikukas, äkkipikainen ja ehkä vähän narsistinenkin - toki hyviäkin puolia löytyi (teini-ikä), sitten nämä piirteet tasottui mutta silti jonkin verran kärkäs, mustavalkoinen, toisaalta todella optimistinen (nuori aikuinen). Sitten mitä enemmän elänyt, niin sitä enemmän nuo piirteet tasoittunut. Ja varmasti - toivottavasti - luonteeni muuttuu jatkossakin. Rupsahtamisella oikeastaan paljoakaan tekemistä sen asian kanssa.

• atmAisurilleJämät

Hyvä aloitus jälleen naisasialooserilta.

Myös YH-haahkojen luonne on kovin nöyrä verrattuna nuoriin YT-naisiin.

• henkinen_kehitys

Asialla ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Elämä on henkistä ja hengellistä kehittymistä varten. Jos henkisesti ei kehity, niin elämä on mennyt hukkaan. Et voi tuntea ystäväsi sydäntä ja sielun kokemuksia, vaikka luulisit hänet tuntevasi. Vain Jumala tuntee sydämemme. Elämä opettaa. Meihin on istutettu omatunto ja kyky katumukseen ja muutokseen. Meidät on kutsuttu parannukseen...kasvamaan hyveissä ja hylkäämään paheet. Iän myötä toivottavasti itse kukin kulkee siihen suuntaan, ettei tarvitse kuolinvuoteella katua.

• atmAisurilleJämät

Tästä viestistä on helppo lukea rivien välistä, että 12-25v ikävuodet kullikarusellissa ovat ohi ja tarvitaan turvallinen aisuri-eki.

• Naisasialooseri1

Höpöhöpö. Nainen ei kehity älyllisesti mihinkään, mutta oppii yritys erehdyksen kautta kuten eläinkin, että enää ei ole varaa oikutteluun kun ulkonäkö ei sitä enää salli.

Sen sijaan YT-mies voi olla 50 vuotiaanakin lapsellinen panoillaan leuhkiva poika kuten Tauski, koska hänellä on siihen varaa koska MA ei ole laskenut. Myös rokkitähdet käyttäytyvät vielä 70v todella lapsellisesti koska heillä on siihen varaa huikean markkina-arvon takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4244
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      165
      3650
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      85
      3111
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2477
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe