”Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa. Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa kä teen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan. Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikkien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta: kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita. Samoin on vitsaus kohtaa va hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa, mitä niissä leireissä on – samankaltainen vitsaus. Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.”
Jerusalem on ja tulee aina olemaan Israelin pääkaupunki, jos ette tätä usko niin Herra tulee sen itse teille näyttämään.
jotka sotivat Jerusalemia vastaan:
33
59
Vastaukset
Ainoa vitsaus tässä maailmassa on uskonto. Ilman uskontoja tämä maailma olisi rauhallinen paikka ja voisimme suunnata kohti tähtimatkoja.
Uskonnoille ei löydy minkäänlaista perustetta, jokaisen uskovaisen pään sisällä on oma jumalmato, jota kukin uskovainen tulkitsee omalla tavallaan. Tästä osoituksen yli 30 000 lahkoa. Ei ole yksikään jumala vielä antanut itsestään minkäänlaista merkkiä, joten on oletettava kaikkien jumalien olevan epäjumalia, myös kristittyjen jumalan.- Siunataan-Israelia
Tuohan ilmeisesti on Profeetta Sakarian kirjasta ja nyt Profeetta Jeremiaa: 12:14-17 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, (arabimaista ja englannista ranskasta jne) jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä. Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa. Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin(=baal allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."
- kirotaanzionisteja
murhanhimoisia terroristeja...
- oliko-näin
kirotaanzionisteja kirjoitti:
murhanhimoisia terroristeja...
Jumala antoi Henning Mankellin kuolla syöpään: niin KuolemaTuli. "Tuo kuuluisa ruotsalainen kirjailija ja Israelin vihaaja, Henning Mankell on kuollut syöpään. Kaikkihan muistamme tuon kesällä 2010 tapahtuneen välikohtauksen, jossa lauma "monikansallisia idiootteja" matkusti laivoilla muka viemään avustustarvikkeita Gazan "nälkää näkeville raukoille" eli erittäin varakkaille ihmisille. Itseasiassa heillä oli kuitenkin mukana lähinnä aseita ja sementtiä terroristien salatunneleita varten Gazan ja Israelin välille. Mukana oli tuolloin myös Ship of Gaza järjestön Sofia-laivalla matkustanut Henning Mankell, joka vielä valehteli israelilaisten sotilaiden ampuneen tuolloin myös muka nukkuneita ihmisiä - yhtään laukausta ei laivalla kuitenkaan ammuttu tiettävästi. Nyt, vain reilut viisi vuotta tuosta tapahtumasta Mankell on kuollut tuskallisesti syöpään ja päässyt tapaamaan Juutalaisten ja koko maailman Kuningasta, Jeesusta Kristusta henkilökohtaisesti. https://fi.wikipedia.org/wiki/Gazan_avustussaattueen_välikohtaus
oliko-näin kirjoitti:
Jumala antoi Henning Mankellin kuolla syöpään: niin KuolemaTuli. "Tuo kuuluisa ruotsalainen kirjailija ja Israelin vihaaja, Henning Mankell on kuollut syöpään. Kaikkihan muistamme tuon kesällä 2010 tapahtuneen välikohtauksen, jossa lauma "monikansallisia idiootteja" matkusti laivoilla muka viemään avustustarvikkeita Gazan "nälkää näkeville raukoille" eli erittäin varakkaille ihmisille. Itseasiassa heillä oli kuitenkin mukana lähinnä aseita ja sementtiä terroristien salatunneleita varten Gazan ja Israelin välille. Mukana oli tuolloin myös Ship of Gaza järjestön Sofia-laivalla matkustanut Henning Mankell, joka vielä valehteli israelilaisten sotilaiden ampuneen tuolloin myös muka nukkuneita ihmisiä - yhtään laukausta ei laivalla kuitenkaan ammuttu tiettävästi. Nyt, vain reilut viisi vuotta tuosta tapahtumasta Mankell on kuollut tuskallisesti syöpään ja päässyt tapaamaan Juutalaisten ja koko maailman Kuningasta, Jeesusta Kristusta henkilökohtaisesti. https://fi.wikipedia.org/wiki/Gazan_avustussaattueen_välikohtaus
Moniko uskovainen kuolee tänään?
- lue1
oliko-näin kirjoitti:
lue1
- 654
Siunataan-Israelia kirjoitti:
Tuohan ilmeisesti on Profeetta Sakarian kirjasta ja nyt Profeetta Jeremiaa: 12:14-17 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, (arabimaista ja englannista ranskasta jne) jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä. Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa. Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin(=baal allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."
wre
Huonosti on käynyt kaikille, jotka sotivat Jerusalemia vastaan.
Autiona on kohta Assyria. Tuonenkurkien asuinsijana ja kyykäärmeiden pesäkoloina kuten Babylonia aikoinaan.- KTS--
Jumala antoi palestiinalaisia vihaavan saarnaajan Veli Saarikallen kuolla pois vaikka VAROITIN häntä henkilökohtaisesti siitä synnistä!
Minä olen saanut osakseni siunaukset ja hän kuoleman!
Miettikää sitä luuserit!- näin
Tottakai on myös jaloja "palestiinalaisia" jotka vaikeuksistaan huolimatta toimivat ja ajattelevat profeetta Jeremian ohjeiden mukaan nii he saavat tosiaankin elää.
Kun "he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin (=baal allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."
Ajattele tätä KTS. - Hulluaihan
Mitä ihmettä muslimi täällä sotkee.
Onko Jumalan vuori vain palestiinalaisten, eikö juutalaistenkin, tottakai, Jumalan vuori on myös juutalaisten ja eritoten heidän, koska he sen ovat ilmoittaneetkin.
- Nytjaaina
Kunnia Jeesukselle Kristukselle.
- Jumalan.vuori
Jumalan vuori on Israelille annettu Daavidin kautta näin inhimillisesti, toki sitten kuivettui viikunapuu, mutta jälleen on lehteen tullut, ja kun Jumalan Henki vuodatetaan voi myös kantaa hyvää hedelmää, mitä ei Jeesuksen aikaan vielä löytynyt. Israelista tulee 144 000 Herran apostolia, ja hyvä juutalaisille ja kaikille, kuin elämä kuolleista ja Jerusalem siunauksena keskellä maata.
Toki tämän lyhyen hyvän ajanjakson jälkeen, on myös sitten se vaikea ajanjakso ja hävityksen kauhistuksesta on Raamatussa Jumalan selvänä profetiana meille kerrottu ja samoin sen öljyn tärkeydestä astioissa. Jeesuksen juutalaisuudessa saamme sen öljyn astioihimme, ja hyvää hengellistä kannattaa jokaisen janota ja anoa ja täyttyä Hengellä. - Jerusalem.Juudalle
Kuuden päivän sodassa, toki tärkeää Israelin juutalaisille täyttyä Pyhällä Hengellä Kuningas Yeshuan nimessä ja ilman anomista ei sitä anneta, ja selvästi tämä opetettu tärkeänä tiedon avaimena jokaiselle ihmiselle Raamatussa.
- Ylistystä
Nytjaaina kirjoitti:
Kunnia Jeesukselle Kristukselle.
Kunnia Herralle.
Paavalia...
"9:6. Mutta ei niin, että Jumalan sana olisi harhaan mennyt. Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel,
7. eivät kaikki ole lapsia sentähden, että ovat Aabrahamin siementä, vaan: "Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset";
8. se on: eivät ne, jotka lihan puolesta ovat lapsia, ole Jumalan lapsia, vaan lupauksen lapset, ne luetaan siemeneksi.
9. Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika".
10. Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;"Yllyttääkö kristinusko marttyyriuteen ihannoimalla sitä, kuinka Isä uhraa poikansa ?
TV;stä tuli pätkä palestiinalaisten kivikapinasta. Isät ja veljet toivat pieniä poikia mukanaan ja sanoivat; Me emme pelkää, haluamme marttyyreiksi.
' Tämä on kansainvälisen oikeuden ja ihmisoikeuksien mukaista, meillä on oikeus.' isommat sanoivat.
Mikä siis on kansainvälinen oikeus, jos siitä on palestiinalaisille muodostunut tämänkaltainen käsitys. Hyvin surullista.
Pienille pojille oli kääritty huivi kasvojensa ympärille kuin käärinliinat ja he näyttivät lähinnä käveleviltä muumioilta.- Kenestä.tässä
´Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut. Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme. Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on tunuva keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.´ (Jesaja 53:4-8)
- korjataan.vähän
´Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.´
- Heprealaisille.selitystä
´Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit; polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt. Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen, kirjakääröön on minusta kirjoitettu, tekemään sinun tahtosi, Jumala'." Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin, sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.´ (Hepr. 10:5-10)
- Eläinuhrit.loppuneet
Ja jos nykyisessä juutalaisuudessa alettaisiin noudattaa sitä Mooseksen kautta annettua eläinuhrikäytäntöä Jerusalemin temppelissä, niin laskekaa kuinka paljon lampaita siellä pääsiäisenä teurastettaisiin.
- Tietysti.kaikkialta
juutalaisten tulisi neljästi vuodessa mennä Jerusalemiin Herran juhliin! Lisäksi kun Israelin kaikki sukukuntien jälkeläiset tähän vielä liittyisivät, niin johan sitä uhrattavaa tarvittaisiin pääsiäisenä Jerusalemin temppelissä. Toki omissa kodeissahan se se pääsiäislammas syödään.
- Anotaan.ymmärrystä
ennen Herran päivää tapatuvista asioista, ja Ilmestyskirjassa nimenomaan tästä kerrottu ja nuo kaksi erillistä 3,5 vuoden jaksoa ja hyvinkin tarkkaan erilaisia tapahtumia. Myös Danielissa on näistä asioista, mutta Ilmestyskirjassa erittäin hyvin, ja Isä antoi profetian meille sanasta sanaan alkukielellä, ja käännökset ihan hyviä suomenkielellä ja tärkeää anoa Herran Hengen opetusta ja voitelua.
- juuriniinä
niinpä niin.
Kenestä ahdistettuna ja tuomittuna....
" Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli?"
Otettiin pois?
Jesaja on elänyt 700 vuotta ennen Jeesuksen aikaa, en tiedä kuka silloin on otettu pois, ei ainakaan Jeesus, kun ei ollut syntynytkään.
Teidän pitäisi vähän miettiä sanoja...... se peite...se peite.- Vanhurskas.jumalaton
Mal.3
1. Katso, minä lähetän sanansaattajani, ja hän on valmistava tien minun eteeni. Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte, ja liiton enkeli, jota te halajatte. Katso, hän tulee, sanoo Herra Sebaot.
2. Mutta kuka kestää hänen tulemisensa päivän, ja kuka voi pysyä, kun hän ilmestyy? Sillä hän on niinkuin kultasepän tuli ja niinkuin pesijäin saippua.
3. Ja hän istuu ja sulattaa ja puhdistaa hopean, hän puhdistaa Leevin pojat, saa ne puhtaiksi kuin kullan ja hopean ja sitten he tuovat Herralle uhrilahjoja vanhurskaudessa.
4. Ja Herralle ovat otollisia Juudan ja Jerusalemin uhrilahjat niinkuin ammoin menneinä päivinä ja muinaisina vuosina.
5. Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
6. Sillä minä, Herra, en muutu, ettekä te, Jaakobin lapset, herkeä:
7. isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"
8. Riistääkö ihminen Jumalalta? Te kuitenkin riistätte minulta. Mutta te sanotte: "Missä asiassa me sinulta riistämme?" Kymmenyksissä ja antimissa.
9. Te olette kirouksella kirotut, kun te, koko kansa, riistätte minulta.
10. Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
11. Ja minä karkoitan nuhtelullani teiltä syöjäsirkat turmelemasta teidän maanne hedelmää, eikä teidän viiniköynnöksenne kedolla ole hedelmätön, sanoo Herra Sebaot.
12. Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat, sillä te tulette olemaan ihasteltu maa, sanoo Herra Sebaot.
13. Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"
14. Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
15. Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
16. Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.
17. Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
18. Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele. - Raamatun.todistus
hyvä ja varma ja totuudellinen: Jeesus Nasaretilainen on Israelin Herra ja Juutalaisten Kuningas ja koko maailman Vapahtaja, hänen armoonsa ainoastaan kannattaa meidän toivomme ja turvamme asettaa ihan konkreettisesti. Kavahdetaan epäjumalia.
- Siunataan.Israelia
Siunataan juutalaisia, ja pohjoisen Hermon-vuorelta hyvä Israelia ja juutalaisia siunata etelää kohti.
- Matkalla.Daavidin_psalmi
´Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat! Se on niinkuin kallis otta pään päällä, jota tiukkuu partaan, Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.´ (Psalmi 133)
- Israelin.12.sukukunnasta
on kyse veljeksissä.
- Kun.Israel.pelastuu
on se siunauksena keskellä maata, ja iankaikkinen evankeliumi julistetaan.
- Tottaon
Jumalan kansa, juutalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533