10 § (13.5.2011/511)
‹Kiihottaminen› kansanryhmää vastaan
Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, p a n e t e l l a a n tai s o l v a t a a n jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, u s k o n n o n tai v a k a u m u k s e n, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava ‹kiihottamisesta› kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Emme kiihota kansanryhmää (juutalaisuus ) vastaan!
19
77
Vastaukset
- Jokaiselle
Mietittäväksi.
- kristitytvastenmielisiä
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on varsinainen kansanhuvi jota tehdään mm Luterilaisuuspalstalla. Olin hämmästynyt, kun aa-ryhmän jäsenet kiihottavat kristittyjä homoseksuaaleja vastaan. Joku Jeesuksen oma sanoi, ettei uskovaisen kristityn pidä lainkaan olla missään tekemisissä homoseksuaalisten ihmisten kanssa. Miten reagoi palstalla päivystävät papit? Eivät mitenkään. No jaa ja niinpä niin.
Mitä tästä pitää ajatella? Sitäkö että uskovaiset ksistityt todella ovat Jeesuksen ja pappien sunaamana sitä mieltä että homoseksuaaliset ihmiset pitää sosiaalisesti eristää muista ihmisistä.
Koska siis näin on ja näin pitää ajatella ja elämässä pitää toimia niin kuin Raamattu ohjeistaa niin minä puolestani en halua olla missään tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa jotka pitävät Raamattua ja sen käskyjä (= karta homoseksuaaleja) noudatettavampana kuin Suomen lakia. Olen tähän asti katsonut sormieni läpi uskovaisia kristittyjä joilla on kolme jumalaa ja yksi niistä on syntynyt ihmisestä ja on ihminen.
Keskustelen haluni mukaan tällä palstalla mutta arjessa pidän tästä lähin etäisyyttä kristittyihin. He ovat pakanoita joita on kaikkien yksijumalaisten syytä varoa. - PysyAsiassa
Älä tuo homoja juutalaisuuteen.
Älä kiihota myöskään kristittyjä vastaan.
Sinulla on vapaa valintaoikeus palstalle, joka ei sinua ärsytä.
Kirjoita mienterv. palstalle kaikki mikä sinua ärsyttää, se ärstys on siellä enemmäkin palstalle kuuluvaa.
Ellet pysty palstan aiheesta asiallisesti kirjoittamaan - älä kirjoita mitään.
Mikäli halusi on vastoin palstan sääntöjä ja hyviä tapoja, olet terroristi ja sinusta tulee tehdä ilmoitus viranomaisille. - Vastenmielisiäkrisuja
Ole hyvä ja tee minusta valitus jos pidät sitä aiheellisena.
"Älä kiihota myöskään kristittyjä vastaan." voisi olla hyvä neuvo mutta koska kristityt itse ohjaavat Raamattuun nojaten " kiihottamaan kansanryhmää vastaan" kerron miltä se näyttää ja mikä on johdonmukainen seuraus siitä. Homoseksuaalit saavat samaa ryöpytystä kuin juutalaisetkin joten näiden kahden ryhmän ryöpytystä voi verrata ja näyttää mitä se on. - vastenmielisiäyhtäkaikki
Tässä voin samalla ottaa esille palstalaisten vastenmielisyyden juutalaisuutta kohtaan. En tarkoita vain KTS-sää vaan muitakin kristittyjä. Käydäänpä nyt samoilla lämpimillä kaikki synnit.
Kristittyjen rakkaus ei kohdistu juutalaisuuteen tai juutalaisiin vaan on ehdollista ja kohdistuu juutalaisuuteen jos he kääntyy kristityksi ja uskoo Jeesuksen olevan Jumala ja siihen lisäksi Jumala Pyhä henki.
Jos juutalainen sanoo ettei Jeesus ole messias, hänelle vastataan että hän tulee vielä näkemään, hyvällä tai pahalla. Jos uskoa ei ala löytyä, Jumala lähettää sotia ja vihaa kunnes niska taipuu ja suu tunnustaa Jeesuksen Herraksi. Mitä muuta kuin vihaa juutalaisuutta kohtaan tämä on? Ei mitään. Juutalaisuus ei saa olla sitä miksi se itse itsensä ymmärtää. Juutalaisten pitää ymmärtää olevansa side silmillä kunnes tunnustaa Jeesukusen jne.
Ja ketkä näitä vaatimuksia lataa pöytään? Uskovaiset kristityt. - JotainRajaaSentään
Vaikea kuvitella niin suurta tyhmyyttä, että jos ei pidä jostakin, niin menee aukomaan päätään ko. kohteen palstalle.
Missä järki ja toisten kunnioittamen.
Muslimiterrorismi on näemmä tehnyt tehtävänsä.
Vain jokaisella muslimimaalla on omat terroristiryhmittymänsä johtamassa kansaa.
Nyt on Suomeen terroristi saanut samaa kylvöstä.
Jos et pidä kristityistä niin mitä teet trollina heidän keskusteluissaan?
Kuka sulle maksaa?
Sama koskee juutalsisuutta koskevia palstoja.
En pidä ateismista, enkä mene heitä herjaamaan, annan olla heidän rauhassa omassa osiossaan. - vastenmielisiäkrisuja
Jos totean, että jokin aloitus sivuaa sopivasti asiaa, johon haluan kiinnittää palstan huomiota, kirjoitan palstalle.
Jos en pidä jostakin, niin uskovaisten kristityjen käytöksestä juutalaisia ja homoja kohtaan. Aloituksessa todetaan että Suomen laki kieltää syrjinnän mutta uskovaiset kritityt asettaa Raamatun lain yläpuolelle ja olettaa että heillä on oikeus siihen. Tuon olen jo sanonut, koeta lukea kunnolla mitä kirjoitin.
Lisäksi uskovaiset vaatii että juutalaisten pitää omaksua monijumalaisuus tai saavat tuta tulta ja tulikiveä pahuutensa takia. Kerron mitä te sanotte eikä se ole minun suustani herjaamista. Kerronhan vain sen, mitä te itse sanotte täällä.
Jos joku tässä herjaa niin uskovaiset kritityt. - Sinähaluat
Palstan aihe ja kohteliaisuusko ei merkitse sinulle mitään?
- vastenmielisiäkrisuja
Esitin toteamuksen jonka johdin aloituksesta.
Täsmällisesti aloituksessa sanottiin: joka..levittää..panetellaan tai solvataan..jotakin ryhmää.. u s k o n n o n tai v a k a u m u k s e n, seksuaalisen suuntautumisen perustella..
ja totesin että kiihottaminen kansanryhmää vastaan on varsinainen kansanhuvi uskovaisten kristittyjen joukossa. Lue huolellisesti mitä olen kirjoittanut.
Pitääkö minun olla kohtelias? Miten voin kohteliaasti sanoa että loukkaatte ihmisiä syyttämällä heitä syntisiksi ja saastaisiksi joiden paikka on helvetissä? Muuttaako uskonto loukkauksen rakkaudelliseksi huolenpidoksi?
Toisin sanoen, miksi loukkaannut kun sanon, että ette anna toisten uskontojen ja tässä siis juutalaisuuden olla rauhassa vaan sanotte sen olevan sokeaa, väärää, Saatanasta ja tuovan kansalleen rangaistuksen. Jos olen oikeassa siinä, mitä kerron teidän sanoneen, sinulla ei ole mitään syytä väittää minua epäkohteliaaksi.
Toinen kohta on se, miten uskovaiset esittävät, että homoseksuaalit pitää sosiaalisesti eristää heteroista. Tuo vaikuttaisi tavallisten ihmisiin kohdistettuna rasismilta mutta uskovaiselle tuollainen kartamiskehoitus sopii.
Missä kohdassa teidän asenteenne on kohtelias mutta minun ei ole? Olen maininnut vain kaksi asiaa: karttamiskehoituksen joka muussa kuin uskonnossa olisi rasismia
ja halveksivan asenteen juutalaisuutta kohtaan. Teidän rakkautenne on ehdollista ja siksi se on loukkaavaa. Sen voi pukea sanoihin" juutalaisuus luulee noin mutta me kristityt tiedämme ettei se ole siten. Me saamme kyllä vielä näytettyä juutalaisille miten asiat todella on"
Vielä yksi seikka: koska olen kertonut, mitä ajatuksia aloitus toi mieleen, olen sinusta terroristi josta pitää tehdä ilmoitus viranomaisille. Julkisuuteen tuotuna tuollainen väite ilman todisteita on kunnianloukkaus. - Sepitäsatu
Valitse palsta elämänkatsomuksesi mukaan, äläkä syytä muita.
Mene homo palstalle, en tule perässäsi solvaamaan.
Kuinka sitä kunniattoman kunniaa loukataan, kerro meille. - näytitväitteenitodeksi
Sinä osoitit minun olevan oikeassa sanoessasi että olen kunniaton.Näin todistin väitteeni oikeaksi. MOT
- todeksinäytitväitteeni
Lainaan kirjoittajaa "tietoapankki" joka Luther-keskusteluryhmässä esittää tiivistetysti sen jota minäkin olen tässä esittänyt toisesta näkökulmasta.
tietoapankki /Juha Ahvio pääsi roskalehdistön sivuille!
7.11.2015 14:04
Varsinkin helluntailaisuudessa ja muissa vapaissa suunnissa on oppi, jonka mukaan pelastuakseen juutalaisten on hyväksyttävä Jeesus messiaakseen ja uskottava Jeesuksen, joka tarkoittaa suoraan kristityiksi kääntymistä.
Vapaat suunnat puhuu myös uskoltaan "kristityistä juutalaisista" (erittäin pieni vähemmistö Israelissa).
Oikeasti he ei ole juutalaisia vaan kristittyjä, koska ei voi olla yhtä aikaa uskoltaan juutalainen ja kristitty. - PysyAsiassa
vastenmielisiäkrisuja kirjoitti:
Esitin toteamuksen jonka johdin aloituksesta.
Täsmällisesti aloituksessa sanottiin: joka..levittää..panetellaan tai solvataan..jotakin ryhmää.. u s k o n n o n tai v a k a u m u k s e n, seksuaalisen suuntautumisen perustella..
ja totesin että kiihottaminen kansanryhmää vastaan on varsinainen kansanhuvi uskovaisten kristittyjen joukossa. Lue huolellisesti mitä olen kirjoittanut.
Pitääkö minun olla kohtelias? Miten voin kohteliaasti sanoa että loukkaatte ihmisiä syyttämällä heitä syntisiksi ja saastaisiksi joiden paikka on helvetissä? Muuttaako uskonto loukkauksen rakkaudelliseksi huolenpidoksi?
Toisin sanoen, miksi loukkaannut kun sanon, että ette anna toisten uskontojen ja tässä siis juutalaisuuden olla rauhassa vaan sanotte sen olevan sokeaa, väärää, Saatanasta ja tuovan kansalleen rangaistuksen. Jos olen oikeassa siinä, mitä kerron teidän sanoneen, sinulla ei ole mitään syytä väittää minua epäkohteliaaksi.
Toinen kohta on se, miten uskovaiset esittävät, että homoseksuaalit pitää sosiaalisesti eristää heteroista. Tuo vaikuttaisi tavallisten ihmisiin kohdistettuna rasismilta mutta uskovaiselle tuollainen kartamiskehoitus sopii.
Missä kohdassa teidän asenteenne on kohtelias mutta minun ei ole? Olen maininnut vain kaksi asiaa: karttamiskehoituksen joka muussa kuin uskonnossa olisi rasismia
ja halveksivan asenteen juutalaisuutta kohtaan. Teidän rakkautenne on ehdollista ja siksi se on loukkaavaa. Sen voi pukea sanoihin" juutalaisuus luulee noin mutta me kristityt tiedämme ettei se ole siten. Me saamme kyllä vielä näytettyä juutalaisille miten asiat todella on"
Vielä yksi seikka: koska olen kertonut, mitä ajatuksia aloitus toi mieleen, olen sinusta terroristi josta pitää tehdä ilmoitus viranomaisille. Julkisuuteen tuotuna tuollainen väite ilman todisteita on kunnianloukkaus.Nyt puhumme juutalaisista, emme homoista.
- todeksinäytinväitteeni
PysyAsiassa kirjoitti:
Nyt puhumme juutalaisista, emme homoista.
Sanoin, että kummankin ryhmän kohtelu on sama, siksi toin ne samaan aikaan esille.
Kumpaakin ryhmää uskovaiset kristityt mitätöivät ja sanovat , että ne elävät väärin.
Kumpaakin ryhmää katsotte alaspäin ja kuvittelette, että teillä on Jumalan antama suuri viisaus jolla tuomitsette jopa laittomasti ( vert aloituksessani sanomani syrjintä tai rasismia hipova antisemitismi)
Kummallakaan ei teidän käytöksenne mukaan ei ole oikeutta kunnioitukseen koska he ovat joko Saatanan lapsia, isästä Perkeleestä tai Saatanan synnyttämiä helvettiin menijöitä.
"As Salaam Aleikum wa Rahmatullahi wa Barakatuh."
Hevenu Shalom Aleichem
https://www.youtube.com/watch?v=JB4RMIWroMY- levitämmeKoraaninPäälle
ulostus videoita ja tilaamme gazaa lisää napalmia...
Et voi olla tosissasi.
La ilaha illallah, Muhammadur Rasulullah .
https://www.youtube.com/watch?v=mqmom61ysTk- Öljyisiä.helluntaisikoja
Koko tämä foorumi on täynnä kiihotusta juutalaista kansanryhmää vastaan, sillä helluntaimessiaanit ilkeyttään jo vuosia sitten ovat häätäneet täältä juutalaiset pois ja esiintyvät nyt itse muka "messiaanisina juutalaisina".
Teistä on tehty rikosilmoituksia poliisille ja ilmoituksia ylläpidolle, mutta sen enempää yp, kuin nettipoliisikaan ei ole tekoihinne puuttunut.
Tämä ei ole juutalaisuuspalsta, vaan helluntailaisten itselleen anastama, varkaiden palsta. Suomalainen poliisi ei ole puolueeton. Vastoin lakia se ottaa poliittisen kannan ja on mennyt muslimien, sekä amerikkalaistaustaisten rasistihelluntailaisten palvelukseen, juutalaisia, myös kristinuskoisia vastaan.
Se on se arabiöljy, joista Suomi möi totuuden jo 1970-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6142283Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271126- 1091118
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki7968Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89762Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 63725
- 65573