Maailma muuttu, muuttuuko Jumala siinä samalla?

Jyriririririri

Finnteologien mielestä, erityisesti piispa Mäkisenmielestä muuttuu.

Mutta voisiko joku asiantuntija nyt kertoa että miten tämä raamatunkohta pitäsi muuttaa niin että se olisi varmasti nykyjumalan sanaa?

Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;

Siis tämähän oli hyvä analyysi nykyevolutionisteista, siis minun mielestäni, eikä sitä mihinkään tarvitse muuttaa.

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävännejyriopastaa

Voin hiukan analysoida tuota raamatunkohtaa:

Jae 24. Saastaaisten sukupuolitautien vuoksi nuo moraalittomat häpäisevät omat ruumiinsa ja toistenkin.

Ja 25. Kukas muu kuin evolutionistimolocci sanoo ettei Jumala mitään luonut vaan eliöt kehitttivät itsensä. Siis eliöstön olemassaolosta ei ole vastuussa Luoja vaan luotu.

Jae 26-28. Siis jos evokit eivät ole homoja kuten muutama palstalainen tunnetusti on, niin heidät on manipuloitu homofanittajiksi sillä aivopieruväittämällä että homous on peritýtyvä ominaisuus, siis ilman perillisiä periytyvä, hehehe, vitsi mikä täysin ääliömäinen väite.

Jae 29. Evokkien vastauksistahan sen näkee että tämä kertoo heistä.

• Taikauskonnoton

Tunnustan, etten jaksanut lukea sepustustasi. Otsikosta kuitenkin tuli mieleen, että tottakai Jumala muuttuu samalla kun maailma ja maailman ihmisten ajattelu muuttuu. Tämähän on itsestään selvää, sillä Jumala (kaikki jumalat) elää vain ihmisten ajatuksissa.

• "Tunnustan, etten jaksanut lukea sepustustasi. Otsikosta kuitenkin tuli mieleen, että tottakai Jumala muuttuu samalla kun maailma ja maailman ihmisten ajattelu muuttuu. Tämähän on itsestään selvää, sillä Jumala (kaikki jumalat) elää vain ihmisten ajatuksissa."

Maailmankaikkeutta ja luonnonlakeja ei siis sinun mukaasi ole kukaan luonut, vaan ne ovat itse luoneet itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä, ennen kuin itse olivat olemassa. Niiden luoja olisi siten vain ihmisen ajatuksissa. Samalla logiikalla kirja on syntynyt ilman kirjailijaa, taidemaalaus ilman taiteilijaa, leipä ilman leipuria ja kuvapatsas ilman kuvanveistäjää. Kirjailija, taiteilija, leipuri ja kuvanveistäjä ovat vain satuolentoja, jotka ovat ihmisten ajatuksissa. Sellaista on evoluutiologiikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. 39
      455
    13. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      450
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe