http://www.iltalehti.fi/viihde/2015120320768998_vi.shtml
Kukapa muu sitä haluaisi tulla ehdointahdoin kunniamurhatuksi.
Osa meistä ihmisistä, siis aivan ilmeisesti suurin osa on todellakin niin tyhmiä että emme osaa ajatella lainkaan itse omilla aivoillamme.
Tämän palstan evokeilta en ole tähän mennessä kuullut ainoatakaan omaa ajatusta vaan koko ajan pelkkiä tuntemuksia siitä että kyllä evoluution täytyy olla totta koska sitä joka paikassa opetetaan.
Ja kun tuo tuntemususkomus joka ei perustu yhtään mihinkään todellisuuteen on imaistu muuten tyhjään päänuppiin niin tulos on se että sitten tullaaniin tänne takki auki rehvastelemaan että näyttäkääs yksi kreationismitodiste ja että evoluutiosta on todisteita vuoren korkuinen kasa josta kasasta nuo eivät osaa sittenkertoakaan yhtään mitään yksityiskohtaista.
Siis pointti on tämä että nämä evouhoajat jotka tulevat tänne reuhaamaan saavat satavarmasti turpiinsa ja lujaa kuten kaikki tähänastiset ovat saaneet, joten miksi nuo eivät ota opiksi vaan haluavat tyhmyyttään tulla teilatuiksi.
Höh, vain evokki voi olla noin tyhmä.
20
136
Vastaukset
Jyrrin mielestä siis joku TV:n hotellirealitysarja on mitä keskeisintä modernin tieteellisen kreationismin keskeisintä sisältöä, samoin kuin julkkisten makuuhuone-elämä ja homoseksi?
- jyrijuu
Ei, vaan nuo mainitsemasi esimerkit osoittavat vain sen että kuinka tyhmä on tämä evoenemmistöinen kansamme enemmistö.
- Veikkonenkin
Mutta, jyri ymmärrätkö mistä on kyse, koska myös enemmistö silti uskoo Jumalaan, ainakin vielä. Jumala lienee silti vain SUURIMMALLE ENKELILLE annettu arvonimi, ja sellaiselle, joka on Herra ja Mestari, jossakin asiassa, yli muiden kilpailijoidensa. Saamari kun ei ittellä rahat riitä, juoda jumala-humalaan itteäni useinkaan niin, että voisin kenen hyvänsä mielessä käydä "päissään" esiintymässä tälle "Herrana ja Jumalana".
jyrijuu kirjoitti:
Ei, vaan nuo mainitsemasi esimerkit osoittavat vain sen että kuinka tyhmä on tämä evoenemmistöinen kansamme enemmistö.
Mutta jostain kumman syystä esim. palstan ns. evokit eivät linkkaa palstalle julkkisjuttuja ja muuta roskaa, vaan asiallisia tiedeartikkeleita esim. evoluutiobiologiasta.
Meuhkaamisen ja palstalle kuulumattomien julkkujuorujen linkkaamisen sijasta voisit keskittyä esittelemään niitä kreationistisiä käsityksiä tukevia tieteellisiä todisteita, sikäli kun niitä on olemassa.
- Veikkonenkin
Jyri, varoittaisin sinua, tuota tyhmä/typerä sanaa viljelmästä kovinkaan villisti. Jos itse koet olevasi tyhmä, niin silloin saat sillä toki vitsailla, et muussa tapauksessa. Jeesukinhan sanoi, että "Joka haukkuu veljeään typeräksi, on ansainnut Suuren Neuvoston tuomion, ja joka HULLUKSI, on ansainnut Hellvetin tulen." Mutta tietysti ewokit sen fleimaamisen aloittivat, ja nytkö sitten vastaat "samalla mitalla" takaisin? Ei näet auta ruveta sitten todistelemaan, että hän on oikeasti tyhmä, koska ei ymmärrä Luojan osuutta, eliöidenkään luomisessa. Ilmeisesti sinullakin on "seurakuntayhteys" katkennut, etkä muista kuinka käyttäydytään, mutta koeta jatkossa puheloida paremmin. En ole Isäsi, tietenkään, mutta ota varteen, tämä VELJELLINEN varoitukseni. On minullekin, joskus velipojasta tullut TYPERÄ sana, mieleen, mutta se johtui hänen toisesta nimestään, mutta tokihan itte olen yleensä ollut häntä TYPERÄMPI, eli ei siinä siksi sen kummempaa. Toisasiassa velipoika on lukioaikoina ollut Suomen älykkäimpiä ihmisiä, sekä matikka-, että fysiikkakilpailuissa 3:n sakissa molemmissa, itte olin typerämpi, matikkakilpailussa vain 15:sta. Niin ewokeissa kuin kretskuissakin, on valitettavasti paljon niin herkkähipiäisiä ihmisiä, että sinulla on jyri ollut tuuria, jos et sellaista vielä tolleen tölväissyt. Anteex, tämä vittuiluni, jyri.
- shakkijyrimatittaa
En minä haukukaan veljiäni tyhmiksi vaan kutsun sellaisiksi oikeasti tyhmiä.
Ja olenkin sanonut että en tee sitä haukkumismielessä vaan siksi että he huomaisivat viileästi ollensa tyhmiä esittäessään tyhmiä ajatuksia, ja viisastuisivat.
Siis hyvää hyvyyttäni puhun evokeille sillä kielellä mikä on lähellä heidän omaansa, sitä he ymmärtävät parhaiten.
Ja minä olen loogisessa päättelykyvyssä sitä luokkaa että olen pelannnut ja voittanut shakissa maansa kärkinimiä voittaneita pelaajia pienemmissä turnauksissa. Shakkia olen harrastanut tenavasta alkaen koska isäukkoni oli huippupelaaja. - tieteenharrastaja
shakkijyrimatittaa kirjoitti:
Ja olenkin sanonut että en tee sitä haukkumismielessä vaan siksi että he huomaisivat viileästi ollensa tyhmiä esittäessään tyhmiä ajatuksia, ja viisastuisivat.
Siis hyvää hyvyyttäni puhun evokeille sillä kielellä mikä on lähellä heidän omaansa, sitä he ymmärtävät parhaiten.
Ja minä olen loogisessa päättelykyvyssä sitä luokkaa että olen pelannnut ja voittanut shakissa maansa kärkinimiä voittaneita pelaajia pienemmissä turnauksissa. Shakkia olen harrastanut tenavasta alkaen koska isäukkoni oli huippupelaaja.Taisi tullakin palstalle uusi henkelinpaukutusvale. Shakkipelistä.
- Pannaan-paremmaksi
shakkijyrimatittaa kirjoitti:
Ja minä olen loogisessa päättelykyvyssä sitä luokkaa että olen pelannnut ja voittanut shakissa maansa kärkinimiä voittaneita pelaajia pienemmissä turnauksissa. Shakkia olen harrastanut tenavasta alkaen koska isäukkoni oli huippupelaaja.Minä olen kuulentäjä Armsrongin poika ja Setäni oli Juri Gagarin. Olen myös Einsteinin sukua suoraan alenevassa polvessa ja olen päihittänyt shakissa Bobby Fisherin.
- isonJullenPoika
Pannaan-paremmaksi kirjoitti:
Minä olen kuulentäjä Armsrongin poika ja Setäni oli Juri Gagarin. Olen myös Einsteinin sukua suoraan alenevassa polvessa ja olen päihittänyt shakissa Bobby Fisherin.
Kyllä minä pistän paremmaksi koska olen Jumalan poika, isäukko taikoi itsensä jokunen vuosi sitten spaghettihirviöski suksi muihin ulottuvvuksin häpeämään.
- Krevokki
Höh, nyt täytyy myöntää, että olen niin tyhmä, etten ymmärrä, miten tuo uutinen liittyy evoluutioon?
Kuitenkin, jyri, jos kreationisteilla OLISI selkeä näky siitä, millä tavoin Jumala loi, muutakuin käyttämällä luonnollista suvunjatkoprosessia, alkulimasta lähtien ja muiden, aiempien galaksien Jumalolentojen avulla tuolloin, niin sellainenhan täytyisi meille heti näyttää?
7 päivää tulee siitä, että 3,833 mrd vuotta per 200 miljardia galaksimme tähteä on tuo viikko.- Jyriririrri
Gm-kokeet osoittivat sen että lajirajat ovat ylittämättömät toisin kuin evouskomus ennusti ja se kävi jumalattoman kalliiksi länsieuroopan valtioille ja niille kaupallisille yrityksille jotka uskoivat että ihmeviljojen tuottaminen olisi helppo homma geenimanipuloinnin myötä.
Vaan toisin kävi, lajirajat osoittautuivat ylittämättömiksi. Se että kaupallinen tutkimussektori on hylännyt käytännössä täysin gm-viljely-yritykset osoittaa kiistatta sen että lajiutummista ei tapahtunutkaan evouskomusten mukaisesti.
Siis tässä sinulle näyttö siitä että eliölajit ovat ilmaantuneet olemassaoloon täysin valmiina.
se, että yliopistoissa yhä tutkitaan asiaa, johtuu vain siitä uskomuksesta että kyllä se kumminkin jotenkin ehkä olisi mahdollista lajiuttaa eliöitä, vaan tulokset ovat olleet laihoja.
Tässä taannoin hätähousuevokki-intoilijat julkaisivat suurin otsikoin että lopultakin banaanikärpäsestä on kehitetty uusi lisääntymikelpoinen laji kun siltä näytti sillä muutaman sukupolven nuo pystyivät tosiaankin lisääntymään keskenään mutta eivät muiden banaanikärpästenn kanssa, kunnes tuohon sujettuun populaatioon alkoin noin viidennestä sukupolvesta eteenpäin putkahdella munista alkuperäisiä mutatoimattomia banaanikärpäsiä ja lopulta ei ollut jäljellä ainoatakaan "uuden " lajin kärpästä joukossa.
Siis eipä ole sen paremmin eliö- kuin kasvikunassakaan onnistuttu lajiuttamaan eliöitä evouskomuksen mukaisesti.
Näin se vain on tyhmät.
Vaikka siis tulokset lajiuttamisyrityksissä ovat olleet todellisuudessa täysi nolla, niin evouskomus pakottaa yhä jatkamaan tutkimuksia, ja koska monissa yliopistoissa yhä tutkitaan evoluution mahdollisuutta, niin joku tyhmä Molocci on saanut siitä idean uskoa että evoluutio on totta koska sitä tutkitaan laajalti ylipistoissa, hehehe.
Tietäisipä vain mikä on todellisuutta, hehe. - Shakstori
Joo, ittekin ole pelannut shakkia, parina vuonna Suomen Parhaassa shakkiseurassa, Tammerissa. Valitettavasti mulla oli yli 20 vuotta, etten pelannut lainkaan.
http://www.shakki.net/kerhot/tammer/uusi/kalenteri/
B-pelaaja silti itte vasta, vaikka nyt pääsenkin jo ensiviikolla vissiin, edes kerran kokeilmaan Aassa.
Pikashakkieloni on alhainen, eikä nopeashakkikaan ole vielä edes keskinkertaista. Mutta oman talomme, Juhaa, vastaan, joka on yli 2000-elo, olen saanut kolme tasapeliä, kahdesti hävisin, ja kolmannessa tasapelissä pelasin kaverin kanssa Juhaa vastaan. On Juha melko nopea pelaaja, koska vielä saa ne 2000:set miettiä vastustajankin ajalla. Mikä sun "ELOSI" on, Jyri? Olen sillon tällöin, noin tunnin matsissa silti yli 1600-pelaajia voittanut. Olen siis Tammerissa, noin 200-pelaajan joukossa, jopa pikashakissa, mutta Suomen Tasolla, se varmaan ei riitä vielä kuin 10000 parhaan Suomalaisen joukkoon.
Goossa, jossa Suomessa on vielä melko vähän pelaajia, olin jonakin vuona kai 100 parhaan sakissa... Goota pelataan paljon, Kiinassa ja Japanissa, niissä on hieman eri pistelaskusäännöt, Chinan ja Japanin välillä...Isoveli voitti Goossa, kerran SM_hopeaa...Pelasinhan täällä suomi24:ssakin, vuosi vai pari, takaperin, shakkia kaksi matsia Moloch Horridusta vastaan, pisteet jäi mulle 1½ - ½. Mutta Molochi kyllä luultavasti pesisi mut pikapelissä mennen tullen... - Krevokki
Jyriririrri kirjoitti:
Gm-kokeet osoittivat sen että lajirajat ovat ylittämättömät toisin kuin evouskomus ennusti ja se kävi jumalattoman kalliiksi länsieuroopan valtioille ja niille kaupallisille yrityksille jotka uskoivat että ihmeviljojen tuottaminen olisi helppo homma geenimanipuloinnin myötä.
Vaan toisin kävi, lajirajat osoittautuivat ylittämättömiksi. Se että kaupallinen tutkimussektori on hylännyt käytännössä täysin gm-viljely-yritykset osoittaa kiistatta sen että lajiutummista ei tapahtunutkaan evouskomusten mukaisesti.
Siis tässä sinulle näyttö siitä että eliölajit ovat ilmaantuneet olemassaoloon täysin valmiina.
se, että yliopistoissa yhä tutkitaan asiaa, johtuu vain siitä uskomuksesta että kyllä se kumminkin jotenkin ehkä olisi mahdollista lajiuttaa eliöitä, vaan tulokset ovat olleet laihoja.
Tässä taannoin hätähousuevokki-intoilijat julkaisivat suurin otsikoin että lopultakin banaanikärpäsestä on kehitetty uusi lisääntymikelpoinen laji kun siltä näytti sillä muutaman sukupolven nuo pystyivät tosiaankin lisääntymään keskenään mutta eivät muiden banaanikärpästenn kanssa, kunnes tuohon sujettuun populaatioon alkoin noin viidennestä sukupolvesta eteenpäin putkahdella munista alkuperäisiä mutatoimattomia banaanikärpäsiä ja lopulta ei ollut jäljellä ainoatakaan "uuden " lajin kärpästä joukossa.
Siis eipä ole sen paremmin eliö- kuin kasvikunassakaan onnistuttu lajiuttamaan eliöitä evouskomuksen mukaisesti.
Näin se vain on tyhmät.
Vaikka siis tulokset lajiuttamisyrityksissä ovat olleet todellisuudessa täysi nolla, niin evouskomus pakottaa yhä jatkamaan tutkimuksia, ja koska monissa yliopistoissa yhä tutkitaan evoluution mahdollisuutta, niin joku tyhmä Molocci on saanut siitä idean uskoa että evoluutio on totta koska sitä tutkitaan laajalti ylipistoissa, hehehe.
Tietäisipä vain mikä on todellisuutta, hehe.Lainaa: Jyri
Ilmaantuneet olemassaoloon valmiina? Öö, toi ei ole kovin "hyvä" uskomus, tiedämmehän, että kaikki kehot kuten koneetkin täytyy silti rakentaa ja kehittää ja ainakin nykyään, synnyttää ja siittää emän kohtuihinsa? Älä usko valheeseen, jyrtsi. - Krevokki
Shakstori kirjoitti:
Joo, ittekin ole pelannut shakkia, parina vuonna Suomen Parhaassa shakkiseurassa, Tammerissa. Valitettavasti mulla oli yli 20 vuotta, etten pelannut lainkaan.
B-pelaaja silti itte vasta, vaikka nyt pääsenkin jo ensiviikolla vissiin, edes kerran kokeilmaan Aassa.
Pikashakkieloni on alhainen, eikä nopeashakkikaan ole vielä edes keskinkertaista. Mutta oman talomme, Juhaa, vastaan, joka on yli 2000-elo, olen saanut kolme tasapeliä, kahdesti hävisin, ja kolmannessa tasapelissä pelasin kaverin kanssa Juhaa vastaan. On Juha melko nopea pelaaja, koska vielä saa ne 2000:set miettiä vastustajankin ajalla. Mikä sun "ELOSI" on, Jyri? Olen sillon tällöin, noin tunnin matsissa silti yli 1600-pelaajia voittanut. Olen siis Tammerissa, noin 200-pelaajan joukossa, jopa pikashakissa, mutta Suomen Tasolla, se varmaan ei riitä vielä kuin 10000 parhaan Suomalaisen joukkoon.
Goossa, jossa Suomessa on vielä melko vähän pelaajia, olin jonakin vuona kai 100 parhaan sakissa... Goota pelataan paljon, Kiinassa ja Japanissa, niissä on hieman eri pistelaskusäännöt, Chinan ja Japanin välillä...Isoveli voitti Goossa, kerran SM_hopeaa...Pelasinhan täällä suomi24:ssakin, vuosi vai pari, takaperin, shakkia kaksi matsia Moloch Horridusta vastaan, pisteet jäi mulle 1½ - ½. Mutta Molochi kyllä luultavasti pesisi mut pikapelissä mennen tullen...OKei, mutta ymmärrän mitä tarkoitit, ja jaan näkemyksesi siitä, että ei Jumala pistänyt maailmaan elämään, mitään mutatoituneita paskoja, viallisia eläimiä, vaan testasi kaiken, jossakin muussa unversumissa, jossakin sellaisessa näkymaailmassa, tai koelabrassaan, että kaikki olennot tulivat valmiina ja täydellisinä ulos "liukuhihnaltaan" tännekin.
- Krevokki
Jyriririrri kirjoitti:
Näin se vain on tyhmät.
Tietäisipä vain mikä on todellisuutta, hehe.Lajirajat ylittämättömiä? Entapä MUULI? Ei eläimiä ole edes yritetty paljoa risteyttää, en tiedä onko syynä Mooseksen laki, joka kieltää sen. Mitä mieltä olet IHMISSUSISTA; tai Vampyyreistä, onko ne vain satua? Tai humanoideista, esim. ihmisen tavoin kävelevistä isokokoisista Kissoista, tai Mardukeista, koirapäisistä? Egyptiläiset tekivät Jumalistaan eläinten kaltaisia humanoideja. Amerikka on tainnut scifeissään, joskus näyttää semmosia. Uskotko, että muissa tähtijärjestelmissä semmosii sillti on? Onko esim. "Aku Ankka" olemassa, massallisena kehona?
Jyriririrri kirjoitti:
Näin se vain on tyhmät.
Tietäisipä vain mikä on todellisuutta, hehe.>>Gm-kokeet osoittivat sen että lajirajat ovat ylittämättömät toisin kuin evouskomus ennusti...<<
GM-kokeissa (mitä niillä sitten mahdat tarkoittaakin) ei ole tutkittu lajirajojen ylittämättömyyttä, (mitä sillä sitten mahdat tarkoittaakin), eli johtopäätöksesi ovat väärät.- Jyrinpelit
Shakstori kirjoitti:
Goossa, jossa Suomessa on vielä melko vähän pelaajia, olin jonakin vuona kai 100 parhaan sakissa... Goota pelataan paljon, Kiinassa ja Japanissa, niissä on hieman eri pistelaskusäännöt, Chinan ja Japanin välillä...Isoveli voitti Goossa, kerran SM_hopeaa...Pelasinhan täällä suomi24:ssakin, vuosi vai pari, takaperin, shakkia kaksi matsia Moloch Horridusta vastaan, pisteet jäi mulle 1½ - ½. Mutta Molochi kyllä luultavasti pesisi mut pikapelissä mennen tullen...En ole pelannut shakkia kymmeniin vuosiin ja pelasin vain peruspeliä ja harrastus loppui kun muutin pois silloisten pelikaverien luota eikä uusia löytynyt lähistöltä.
Pelikoneet ja nettipelaaminen ei ole koskaan kiinnostanut.
Mutta shakki on hyvä älypeli siinä mielessä että se tosiaankin kehittää asioiden erittelykykyä ja tutkittavan asian tarkkailua kokonaisuus huomioonottaen.
Siksi kykenen näkemään nopeasti evoluutio-uutisoinnin heikot kohdat joista yleisimmät ovat ehdollistaminen jota ei ruriikissa sanota mutta joka löytyy leipätekstissä, ja toinen on tahallinen harhaanjohtaminen ja kolmas on evouskomuksen mukaantuominen omasta päästä keksityillä ajatuksilla ja neljäs on silkkaa halvallapanemista jossa väitetään evoluution muovanneen sitä sun tätä, ja tämä viimemainittu tapa kukoistaakin sitten usein luontoelokuvissa joissa täysin estottomasti ja täysin perusteettomasti viljellään evoluutio-sanaa. Jyriririrri kirjoitti:
Näin se vain on tyhmät.
Tietäisipä vain mikä on todellisuutta, hehe."Tietäisipä vain mikä on todellisuutta"
Niinpä niin. Kaikki tietävät että sinä et oikein tiedä.- JC_--
Shakstori kirjoitti:
Goossa, jossa Suomessa on vielä melko vähän pelaajia, olin jonakin vuona kai 100 parhaan sakissa... Goota pelataan paljon, Kiinassa ja Japanissa, niissä on hieman eri pistelaskusäännöt, Chinan ja Japanin välillä...Isoveli voitti Goossa, kerran SM_hopeaa...Pelasinhan täällä suomi24:ssakin, vuosi vai pari, takaperin, shakkia kaksi matsia Moloch Horridusta vastaan, pisteet jäi mulle 1½ - ½. Mutta Molochi kyllä luultavasti pesisi mut pikapelissä mennen tullen..."Pikashakkieloni on alhainen, eikä nopeashakkikaan ole vielä edes keskinkertaista."
Tämä kertoo harjoituksen puutteesta. Syy, miksi shakkimestari kykenee pelaamaan nopasti ja vaikkapa simultaania, on se että hän näkee ja keskittyy vain oleellisiin asioihin laudalla. Aloitukset hän muistaa ulkoa, kunkin perustavoitteen ymmärtäen. Niinpä teorian ulkopuolinenkaan siirto ei pääse häntä pahasti yllättämään, vaan hän voi jopa käyttää sen edukseen.
Sokkopeli taas vaatii vielä suurempaa kokemusta ja myös kapasiteettia. Moni vahvakaan pelaaja ei kykene sokkona pelaamaan, ilmeisesti muistiongelmien takia.
Itse seuraan varsin aktiivisesti mitä shakkimaailmassa tapahtuu ja pelianalyyseja toki. Pelaan itse vain tietokonetta vastaan, yleensä Stockfishia Elolla 1850-2150, ilman kelloa. Parhaimmillaan olen voittanut hieman yli 20 siirrossa, väsyneenä tai 2150 vastaan näille häviää hyvin helposti omilla taidoillani.
On mielenkiintoista huomata kuinka monella palstalle kirjoittavalla on läheinen suhde tähän peliin. Leikkimielisessä turnauksessa kreationistit epäilemättä voittaisivat evot, nyt kun Illuminatuskin on luopunut ja jättänyt palstan.
- Shakstori
Joo, harmittaa toki minua havaita, että moni, tuskin 20 vuotias poijankoltiainen on jo parempi, mitä minä, tai siis, voittaa minut, useammin, kuin minä ne.... Selonsa kehittymine alkaa usein lukemasta 1400-1500, minut "ammuttiin alas"; suurista kuvitelmistani eka turnauksessa, mutta olen parisataa pistettä saanut nopean pelin eloa lisää.... Eka turnaukselle pannaan liikaa painoa....Pitkä peli on aivan eri peliä, kuin nopea tai pika, pitkässä pelissä on vähän huonommin silmänsä järjestäneilläkin mahdollisuuksia, jos kykenee miettimään silti jatkuvasti uusia paikkoja...."Kinkkuturnaus" edessä, ja siinä on suuri tasoitusaika, eli paras vastaa huonoin ajalla 27 minuuttia vastaan 3 minuuttia, joten jos tarkasti ja hitaasti pelaa, niin jotain zäännssiä pitäisi olla, vaikkakin seuraava tasoitus (alle 2300 elo vs. alle 1700) on 6 min vs 24 min, ja kuudessa minuutissa mestarit kyllä pysyy yleensä koko pelin pelaamaan....Paras tulokseni oli pikapelissä, yli 2000:ia vastaan saada nipistettyä niiltä vähän yli puolet ajasta, ja se kyllä riittäisi voittoon helposti "kinkkuturnauksessa".... Pitkässä pelissä olen saanut siis tasapelejä, yli 2000:ia vastaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881