Eilen kyseinen hihu nolasi itsensä julistamalla omaan aivopieruunsa perustuen evoluutioteorian loppua. Huvittavaa oli että tutkimuksen olivat tehneet tieteilijät - eivät siis kreationistit - ja tutkimustulos tarkentaa ymmärrystä evoluutioon vaikuttavista mekanismeista.
On se naurettavaa kun pseudotiedettä edustavat kreationistit eivät kykene itse tekemään mitään tieteellistä tutkimusta, niin kretupellejen täytyy vääristellä todellista tieteellistä tutkimusta, joka tukee itseasiassa evoluutiota.
Joko TBitT paineli häpeä lomalle
10
<50
Vastaukset
- Hgdhhddhhd
Ei TBitT malta olla häpeälomalla. Kretupellet kun tykkäävät niin nolata itsensä.
RNA-mediated amino acid substitutions stabilize organized genomes in all living genera. Viruses link perturbed protein folding to mutations and pathology. Theorists who have not learned the difference between a mutation and an amino acid substitution are biologically uninformed. They use the definition of mutation from de Vries (1904) in the context of assumptions made by population geneticists at the turn of the last century and tout the definition and assumptions as if they had some sort of explanatory power in the context of what is known about links from atoms to ecosystems. (James Kohl, 9.12.2015)
Theorists who have not learned the difference between a mutation and an amino acid substitution are biologically uninformed.
Tässä koko evoluutioteorian ydin. Darwinistit ovat teoreetikkoja, jotka eivät ole oppineet, mikä ero on mutaatiolla ja aminohappojen muutoksella.
Epigeneettinen emäsparien vaihdos ei myöskään ole mutaatio, vaan nämä molemmat ovat normaaleja sopeutumismekanismeja, jotka Jumala on eliöijhin luonut.
Kuten huomataan, olemme alkaneet väitellä terminologisista eroista ja tämä ei varmaankaan johda mihinkään. Seuratkaamme nykytutkimusta ja erityisesti geenitutkimusta.- IlkimyksenLesbosetä
"Kuten huomataan, olemme alkaneet väitellä terminologisista eroista ja tämä ei varmaankaan johda mihinkään."
Tarkoitat tietenkin sitä, että haluat määritellä termejä uudelleen ad hoc ja sitten kiukuttelet, kun muut eivät hyväksy väännöksiäsi. - Hgdhhddhhd
Enkös minä sanonut että TBitT ei malta olla esittelemästä idioottimaisuuttaan eikä sitä kuinka kretu vääntää määritelmät uusiksi kieroillakseen.
Ja sillä mitä Kohl hourii ei ole mitään merkitystä ennenkuin kyseinen hörhö on todistanut väitteensä tieteellisesti. Hgdhhddhhd kirjoitti:
Enkös minä sanonut että TBitT ei malta olla esittelemästä idioottimaisuuttaan eikä sitä kuinka kretu vääntää määritelmät uusiksi kieroillakseen.
Ja sillä mitä Kohl hourii ei ole mitään merkitystä ennenkuin kyseinen hörhö on todistanut väitteensä tieteellisesti.Tuskinpa TBitT käy keskustelua Kohlin kanssa muualla kuin mielikuvituksessaan.
Kohl puhuu sontaa. En muuten löydä haulla tuota, mitä sinä olet ilmeisesti lainannut jostain lähteestä. Annapa linkki.
"Tässä koko evoluutioteorian ydin. Darwinistit ovat teoreetikkoja, jotka eivät ole oppineet, mikä ero on mutaatiolla ja aminohappojen muutoksella."
Osoittautuukin, että Kohl ja piippelitruutti eivät itse ymmärrä, mikä ero näillä on. Ja samalla eivät ymmärrä sitä, mitä geenit ja geenimutaatiot sitten ilmenevät.Kommentti on suoraan Kohlilta minulle käymästämme kirjeenvaihdosta. Siksi et löydä sitä.
The-Bible-is-the_Truth kirjoitti:
Kommentti on suoraan Kohlilta minulle käymästämme kirjeenvaihdosta. Siksi et löydä sitä.
Eli kyse oli Kohlin mielipiteestä. Vaikka itse mainostat kriittisyyttä, niin otat kuitenkin Kohlin mielipiteen ilman mitään kritiikkiä totena? Hivenen johdonmukaisuutta, pyydän.
Geenit koodaavat proteiineja. Välissä on tietty RNA-transkriptaasi, mutta geenilalleelien erot näkyvät myös geenin koodaamissa proteiineissa. Tästä on yksi-yhteen vastaavuus.- bruahhah
The-Bible-is-the_Truth kirjoitti:
Kommentti on suoraan Kohlilta minulle käymästämme kirjeenvaihdosta. Siksi et löydä sitä.
Kohl on kreationisti, joka bloggailee kreationismista omilla nettisivuillaan missä samalla kaupustelee seksituotteitaan. http://pheromones.com/blog/
Liittyykö kirjeenvaihto ehkä ostoksiisi? Hih hih. - Kretuilu.naurattaa
Kappas vaan. Arvon kretupellestämme paljastuu kaiken aikaa entistä huvittavampia piirteitä. TBitT tosiaan löysi Kohlin tilatessaan seksituotteita. No ei siinä sinänsä mitään pahaa ole. Saahan sitä aikuinen mies tilata mitä haluaa uskonveljiensä hurmaamiseen.
Mutta se mikä on oikeasti huvittavaa on se, että TBitT yksinkertaisuuttaan ja typeryyttään uskoo tuollaisen pseudotieteilijän huuhaaseen. Kyllä evolutionistit nyt vapisevat - naurusta. Ja Dawkinsiltakin valuvat kyyneleet - naurusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696