täällä mitä naiset haluavat. Esimerkiksi tuo raha&status jankutus. Mistä täysin kokemattomat miehet, jotka hädin tuskin koskaan ovat naisille puhuneet, tietävät muita paremmin mitä nainen haluaa?
Koskemattomat miehet selittävät
23
115
Vastaukset
On täällä myöskin naisia jotka eivät osaa kertoa sitäkään vähää siitä mitä nainen haluaa.
Haluatko tietää syyn? Ehkäpä ei ole mitään tiettyä asiaa, mitä jokainen nainen haluaa. Naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin.
Mutta okei, voin kertoa, että itse haluan sitä, mitä minulla jo on. Monilla muilla on varmaankin sama tilanne.Marrrnie kirjoitti:
Haluatko tietää syyn? Ehkäpä ei ole mitään tiettyä asiaa, mitä jokainen nainen haluaa. Naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin.
Mutta okei, voin kertoa, että itse haluan sitä, mitä minulla jo on. Monilla muilla on varmaankin sama tilanne.Näinhän se asia naisilla yleensä on, että halutaan juuri se mitä jo on. Aina siihen päivään asti kun ukko saa kenkää.
- atännä
scrg kirjoitti:
Näinhän se asia naisilla yleensä on, että halutaan juuri se mitä jo on. Aina siihen päivään asti kun ukko saa kenkää.
Mikä ukko?
Minulla on kaikkea mitä haluan (mieheltä), enkä siltikään tarvitse miestä. atännä kirjoitti:
Mikä ukko?
Minulla on kaikkea mitä haluan (mieheltä), enkä siltikään tarvitse miestä.Ukon kanssa tai ilman. Aina on naisten elämä sellaista, että mitään ei puutu.
atännä kirjoitti:
Mikä ukko?
Minulla on kaikkea mitä haluan (mieheltä), enkä siltikään tarvitse miestä."Minulla on kaikkea mitä haluan (mieheltä), enkä siltikään tarvitse miestä."
Sinulla on pimpsan tilalla "yllätys"?
- yeah.right
Palstalla tiedetään harvinaisen hyvin mitä naiset haluavat, mutta kuten tästäkin aloituksesta voi päätellä niin se on vähän tabu sanoa mitä naiset rehellisesti haluaa ääneen.
"Ihastuin Kimin tavallisuuteen" - 16925
Kun niillä kokemattomilla ei oo rahaa ja statusta ni kai ne tietää.
- juurikinniin
Vain kokenut raha- ja status- mies voi tietää, mitä nainen haluaa. Nämä nössöt ei tajua mitään.
- huvittavaakyllä
Lisään vielä, että huvittavaa kyllä kokemus on statusta. Mitä useamman kanssa mies on paneskellut, mitä varatumpi mies on, sitä kiinnostuneempia naiset ovat. Jopa aloittaja pilkkaa kokemattomuutta, ymmärtämättä, että kokemattomuus statuksen puutetta naisen silmissä. Mutta mitäpä naiset logiikasta ymmärtäisivät.
- Naisasialooseri1
Aloittaja on vajakki, joka puhui heti itsensä pussiin pilkaamalla kokemattomia miehiä ja samalla kiistämällä että naiset katsovat statusta. Miehen status nousee panojen myötä ja aloittajakin sen myönsi itse tajuamattaan.
- Topi542
huvittavaakyllä kirjoitti:
Lisään vielä, että huvittavaa kyllä kokemus on statusta. Mitä useamman kanssa mies on paneskellut, mitä varatumpi mies on, sitä kiinnostuneempia naiset ovat. Jopa aloittaja pilkkaa kokemattomuutta, ymmärtämättä, että kokemattomuus statuksen puutetta naisen silmissä. Mutta mitäpä naiset logiikasta ymmärtäisivät.
Voi laps parka. Miehen kokemus tule siitä, kuinka montaa naista hän pannut. Ainoastaan neitsyille paneminen tärkein asia.
- Kilttiatm
Naiset on kertoneet että haluavat niitä komeita jännämiehii joilla on rahaa. Muutenhan minullakin olisi tyttöystävä.
- 1119
Ihanko suoraan sinulle ovat tuon tulleet kertomaan? Että: "Muuten kyllä varmasti olisin tyttöystäväsi, mutta kun...."
- Naisasialooseri1
Pitää olla harvinaisen vajaaälyinen ihminen, jos ei tuota tajua muuten kuin suoraan kertomalla.
- Naisasialooseri1
Oletko vajaaälyinen? Jokainen mies jolla on aivot ja silmät ja on ollut tuolla ulkona tietää tasan tarkkaan mitä nainen haluaa. Kokematon mies sen vasta hyvin tietääkin, että nainen haluaa päinvastaista kuin mitä hänellä itsellään on tarjota.
- fd443
no nainen kerro mitä sinä haluat?
- ädky
Yksi nainen vastaa:
Oman asunnon (mulla tosin on tällä hetkellä kaksi, kotipaikkakunnalla maksettu omistuskämppä ja työn takia toinen halpa vuokrayksiö, jossa asun viikot), oman työpaikan ja omaa rahaa (vakityö on ja siitä saa sitä omaa rahaa), oman auton jotta pääsee kulkemaan missä haluaa milloin haluaa (työssäni tarvitsen myös omaa autoa jos firman kulkupelit ovat muualla lainassa).
Vapautta mennä ja tulla miten lystää.
Seksi on kivaa, mutta en jaksa panostaa enää siihen, että pokaisin jostain baarista jotain irtomunaa yhden yön huviksi, etenkin kun ikinä ei voi olla varma siitä, onko mies hyvä pano. Huonoista tulee vain armoton vitutus. Vakipanoa tai vakisuhdetta en halua riippakivekseni, koska sitten pitäisi sitoutua ja huomioida toisen aikataulua ja kaikkea muuta sellaista rajoittavaa.
Vibroja on onneksi monenlaisia, ja ne riittävät vallan mainiosti tyydyttämään seksuaaliset tarpeeni. (Ainoa murhe on se, että erään suosikkimallini valmistus on lopetettu - onnistuin viime vuonna vielä tilaamaan uuden hajonneen tilalle Saksasta. Täytyy ruveta etsimään sopivaa korvaavaa tilalle.)
Ikää on noin 40 vuotta, eli tunnen itseni ja haluamani asiat varsin hyvin. Paremmin kuin täällä kirjoittelevat myöhäisteinipojat (kaksikymppiset ovat oikeasti vielä ihan teinejä). :D - z2333333
ädky kirjoitti:
Yksi nainen vastaa:
Oman asunnon (mulla tosin on tällä hetkellä kaksi, kotipaikkakunnalla maksettu omistuskämppä ja työn takia toinen halpa vuokrayksiö, jossa asun viikot), oman työpaikan ja omaa rahaa (vakityö on ja siitä saa sitä omaa rahaa), oman auton jotta pääsee kulkemaan missä haluaa milloin haluaa (työssäni tarvitsen myös omaa autoa jos firman kulkupelit ovat muualla lainassa).
Vapautta mennä ja tulla miten lystää.
Seksi on kivaa, mutta en jaksa panostaa enää siihen, että pokaisin jostain baarista jotain irtomunaa yhden yön huviksi, etenkin kun ikinä ei voi olla varma siitä, onko mies hyvä pano. Huonoista tulee vain armoton vitutus. Vakipanoa tai vakisuhdetta en halua riippakivekseni, koska sitten pitäisi sitoutua ja huomioida toisen aikataulua ja kaikkea muuta sellaista rajoittavaa.
Vibroja on onneksi monenlaisia, ja ne riittävät vallan mainiosti tyydyttämään seksuaaliset tarpeeni. (Ainoa murhe on se, että erään suosikkimallini valmistus on lopetettu - onnistuin viime vuonna vielä tilaamaan uuden hajonneen tilalle Saksasta. Täytyy ruveta etsimään sopivaa korvaavaa tilalle.)
Ikää on noin 40 vuotta, eli tunnen itseni ja haluamani asiat varsin hyvin. Paremmin kuin täällä kirjoittelevat myöhäisteinipojat (kaksikymppiset ovat oikeasti vielä ihan teinejä). :Deli et saa suhdetta aikaiseksi joten tyydyt leluihin. et tiedä edes itse mitä haluat vastapuolelta.
- 12121212
Tuohan meni tismalleen palstatotuuksien mukaisesti.
Vaiheessa 1 markkina-arvon ollessa huipussaan panot, kokemukset, bileet alfapoikien/jännämiesten/pelimiesten kanssa.
Vaiheessa 2 markkina-arvon kääntyessä laskuun lapset ja asunto, keskiluokkainen unelma ahkeran betamiehen kanssa.
Vaiheessa 3 markkina-arvon romahtaessa ei enää miestä vaan mahdollisimman paljona kaikkea puuhastelua.
Jotkut tietysti skippaavat vaiheen 2 lapsien osalta, jolloin betamiehet eivät luonnollisestikaan kiinnosta. Vaiheessa 3 muuta ei olekaan tarjolla -> Kaalimatoon ostoksille.
15v amispojalle sopiva kielenkäyttö ("panot, munat ja vitutukset") kertoo minkä tasoisesta naisesta tässäkin puhutaan. - ätmittelijä
12121212 kirjoitti:
Vaiheessa 1 markkina-arvon ollessa huipussaan panot, kokemukset, bileet alfapoikien/jännämiesten/pelimiesten kanssa.
Vaiheessa 2 markkina-arvon kääntyessä laskuun lapset ja asunto, keskiluokkainen unelma ahkeran betamiehen kanssa.
Vaiheessa 3 markkina-arvon romahtaessa ei enää miestä vaan mahdollisimman paljona kaikkea puuhastelua.
Jotkut tietysti skippaavat vaiheen 2 lapsien osalta, jolloin betamiehet eivät luonnollisestikaan kiinnosta. Vaiheessa 3 muuta ei olekaan tarjolla -> Kaalimatoon ostoksille.
15v amispojalle sopiva kielenkäyttö ("panot, munat ja vitutukset") kertoo minkä tasoisesta naisesta tässäkin puhutaan.Jep.
Ei se suuremmin kiinnosta mitä naisellisuutensa menettänyt nelikymppinen haluaa, tai millainen auto/asunto/työpaikka sillä on.
Se kiinnostaa mitä nuoremmat ja naisellisemmat, seksikkäät parisuhdemielessä kiinnostavat naiset haluaa. - Naisasialooseri1
12121212 kirjoitti:
15v amispojalle sopiva kielenkäyttö ("panot, munat ja vitutukset") kertoo minkä tasoisesta naisesta tässäkin puhutaan.Niin meni eikä edes haaska tajunnut sitä! Ei vittu miten nolo tapaus
- Naisasialooseri1
12121212 kirjoitti:
15v amispojalle sopiva kielenkäyttö ("panot, munat ja vitutukset") kertoo minkä tasoisesta naisesta tässäkin puhutaan.Nainen joka puhuu aikuisena kuin amisteini, pitäisi ruoskia henkihieveriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384192Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453177Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343126Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852760Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1932014Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301517- 411480
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781232