..ja hassusti, täysin vailla logiikkaa syyttävät sitten joka paikassa miehiä esineellistämisestä. Tuli vaan mieleen tuosta jutusta:
http://nyt.fi/a1454901204112?ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage
Jos ja kun kerran on mahdollista saada kaupasta ihan tavallisia tuotteita jotka kestää koko eliniän niin kyllähän nainenkin tulisi saada eliniän mittaisella takuulla. Joskus -50, -60 ja vielä -70 luvullakin se on ollut mahdollista, mies on saanut kaupassa käyttämättömän naisen joka kestää koko eliniän mutta mitä se saa nyt? Lukemattomien muiden jo "vähän käyttämän" naisen jonka kestävyydestä ei ole mitään takeita, luultavimmin jo parin vuoden päästä se on ihan rikki vaikka kuinka hellästi kohtelisi, tulee aika jutella ja risa nainen jatkaa kiertoaan.
Menneisyydessä miehen ei tarvinnut esineellistää. Kun se hommasi naisen se tiesi että tämä nainen on ja pysyy vaikka mitä tulisi ja vieläpä paranee vanhetessaan mutta nykyajan muovianisen kohdalla se ei voi olla mistään muusta varma kuin että kohta se on ihan rikki ja pitää lähteä hankkimaan uusi joka ei sekään kestä yhtään paremmin. Ole siinä sitten esineellistämättä.
Naiset halvensivat itsensä kertakäyttötuotteiksi..
18
88
Vastaukset
- Kilttiatm
Naisen elinikä on noin 35 vuotta.
- Kilttiatm
Jotkut naiset kestää vain 15-25 vuotta koska lihovat mahdottomasti.
- vihatipunen
Kilttiatm kirjoitti:
Ai kuoleeko lihomiseen? Hitto, mähän olen jo sitten kuollut jo vuosia sitten. Miksei kukaan ole kertonut mulle sitä..Täällä mä vaan räpistelen maan päällä vaikka voisin olla köllimässä jonkun pilven reunalla..
vihatipunen kirjoitti:
Ai kuoleeko lihomiseen? Hitto, mähän olen jo sitten kuollut jo vuosia sitten. Miksei kukaan ole kertonut mulle sitä..Täällä mä vaan räpistelen maan päällä vaikka voisin olla köllimässä jonkun pilven reunalla..
Koostut varmaan jo 90-prosenttisesti laskiaispullista. :-/
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Koostut varmaan jo 90-prosenttisesti laskiaispullista. :-/
Niin, ja 10 % sushista. Mulla on myös sushi-addiktio. Se on ehkä isompi kyllä kuin laskiaispulla-addiktio. Eli fifti-sixti.
vihatipunen kirjoitti:
Niin, ja 10 % sushista. Mulla on myös sushi-addiktio. Se on ehkä isompi kyllä kuin laskiaispulla-addiktio. Eli fifti-sixti.
Kuulostaa aika kalliilta, jotkut huumeet olisi varmasti halvempia.
- Käyttäjätutkimus
Kilttiatm kirjoitti:
Käyttämättömyysikä on enimmäkseen 0-12v, tosin riettaimmat pikkulutkat ovat jo ronkkineet itse immenkalvonsa tohjoksi ja pahimmassa tapauksessa päästäneet jonkun finninaaman nusaisemaan.
- ATMaisurilleJämät
Käytetyllä tai rumalla naisella ei tee mitään (paitsi nussia)
Sille tuskin mitään voi, että naiset on kertakäyttö- tai leasingtavaraa. Lohdullista kuitenkin että maailmassa voi silti hankkia paistinpannun joka on kanssasi vielä kun naisesta on muisto vain. Sellaisesta paistinpannusta kannattaa pitää hyvää huolta.
- ööööööööööä
Feminismi pettää aina.
- että.silleen
" Lukemattomien muiden jo "vähän käyttämän" naisen jonka kestävyydestä ei ole mitään takeita, luultavimmin jo parin vuoden päästä se on ihan rikki vaikka kuinka hellästi kohtelisi, tulee aika jutella ja risa nainen jatkaa kiertoaan....................
Nykyajan muovinaisen kohdalla se ei voi olla mistään muusta varma kuin että kohta se on ihan rikki ja pitää lähteä hankkimaan uusi joka ei sekään kestä yhtään paremmin."
-Tämän kirjoituksesi peruusteella tein päätelmän; että jokaisen naisen on syytä karttaa ja kiertää sinut kaukaa. Olet sen verran rautainen poika kuluttamaan naisia loppuun, vaikka kuinka hellä yrittäisit olla, niin parin vuoden välein hankit uuden kulutustavaran käyttöösi. Tämä selvä. Kiitos fiksusta varoituksestasi!
Hauskaa loppupäivää!- Ikis__M
Otit sitten ihan kirjaimellisesti? Tarkoitin tuolla "rikki" menolla sitä että 2000-luvun nainen joka kiertää kiihkeästi parisuhteesta toiseen aina vain parempaan kurkottaen ja siinä samalla ympäriinsä nussiskellen että se on miehen kannalta sama asia kuin nykyajan kulutushyödykkeet, mies ei voi odottaa löytävänsä loppuiän kestävää kumppanuutta niin kuin joskus ennen. Samalla tietysti tuo "rikki" kuvaa myös hyvin miten siinä säntäillessään ja irtosuhteissa säädellessään nainen menee sisältä ihan oikeastikin sisältä rikki eikä välttämättä edes tajua sitä, siinä samalla tietysti rikkoo mennessään ihan hyviä miehiä kun ne ei kestä 2000-luvun naisten kyydissä.
Tuo päätelmäsi oli täysin väärä, en puhunut itsestäni vaan yleisellä tasolla. Itsehän en kuluta kun en suostu rikottavaksi ja samallahan siinä jää ne hellyydetkin jakamatta sekä rikkinäisille että mahdollisesti vähän kestävämmillekin naisille, jos niitä kestävämpiä edes onkaan.
Hauskaa iltaa sullekin :) - että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
Otit sitten ihan kirjaimellisesti? Tarkoitin tuolla "rikki" menolla sitä että 2000-luvun nainen joka kiertää kiihkeästi parisuhteesta toiseen aina vain parempaan kurkottaen ja siinä samalla ympäriinsä nussiskellen että se on miehen kannalta sama asia kuin nykyajan kulutushyödykkeet, mies ei voi odottaa löytävänsä loppuiän kestävää kumppanuutta niin kuin joskus ennen. Samalla tietysti tuo "rikki" kuvaa myös hyvin miten siinä säntäillessään ja irtosuhteissa säädellessään nainen menee sisältä ihan oikeastikin sisältä rikki eikä välttämättä edes tajua sitä, siinä samalla tietysti rikkoo mennessään ihan hyviä miehiä kun ne ei kestä 2000-luvun naisten kyydissä.
Tuo päätelmäsi oli täysin väärä, en puhunut itsestäni vaan yleisellä tasolla. Itsehän en kuluta kun en suostu rikottavaksi ja samallahan siinä jää ne hellyydetkin jakamatta sekä rikkinäisille että mahdollisesti vähän kestävämmillekin naisille, jos niitä kestävämpiä edes onkaan.
Hauskaa iltaa sullekin :)Olet ainakin kaksi kuvakielistä viestiä multa saanut, miks sinä nyt otaksut etten ymmärtänyt tarkoitustasi?
Kaiken lisäksi olet ensimmäisen kerran tavannut minut "täysin sielu riekaleina" sekopäisenä, rikkoontuneen suhteeni jälkeen. Minä jos kuka tiedän mitä on kadottaa todellisuus,turvallisuus ja luottamus ihmisiin. En halunnut nähdä ketään tuttua, ketään ei saanut nähdä sitä tuskaa ja sitä häpeääni.
Olin ollut narri, kaikki muurit murtuneena hain juttuseuraa netistä...ML-palstalta silkasta uhmasta silloinkin!
Nyt toivoin (oikeastaan tiesin) sinun vastaavan jos teen vähän raflaavan tulkinnan sinun textistäsi. =))
Ihan oikeesti mä en jaksa käydä nyt keskustelua; valvoin 2 yötä ja aamulla kun pääsin vapaalle kävin suihkussa. Suihku meni rikki ja soitin huoltovirmaan, lupasivat korjaajan klo10.
Ei tullut silloin, kello oli melkein 12. kun soitin faijalle, jos hän tulisi tänne et pääsen nukkumaan. Faija jäi vahtivuoroon ja minä sukelsin sänkyyn, heräsin klo16 ja huoltomies vaihtoi suikunsekoittajaa silloin.
Hain ruokalasta kaksi annosta ruokaa ja nostelin lautaset ym tarvikkeet pöytään. Faija katseli mun puuhiani odottaessaan ruokaa.
Vasta silloin se huoltomies oli lähdössä pois. Oli joutunut hakemaan uuden sekoittajan siihen suihkuun. (varmaan keski-Suomesta, kun kesti niin tuhottoman kauan)
Menen nukkumaan...sorry ett manasin sinut paikalle nyt ihan turhaan.
Öitä! - Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Olet ainakin kaksi kuvakielistä viestiä multa saanut, miks sinä nyt otaksut etten ymmärtänyt tarkoitustasi?
Kaiken lisäksi olet ensimmäisen kerran tavannut minut "täysin sielu riekaleina" sekopäisenä, rikkoontuneen suhteeni jälkeen. Minä jos kuka tiedän mitä on kadottaa todellisuus,turvallisuus ja luottamus ihmisiin. En halunnut nähdä ketään tuttua, ketään ei saanut nähdä sitä tuskaa ja sitä häpeääni.
Olin ollut narri, kaikki muurit murtuneena hain juttuseuraa netistä...ML-palstalta silkasta uhmasta silloinkin!
Nyt toivoin (oikeastaan tiesin) sinun vastaavan jos teen vähän raflaavan tulkinnan sinun textistäsi. =))
Ihan oikeesti mä en jaksa käydä nyt keskustelua; valvoin 2 yötä ja aamulla kun pääsin vapaalle kävin suihkussa. Suihku meni rikki ja soitin huoltovirmaan, lupasivat korjaajan klo10.
Ei tullut silloin, kello oli melkein 12. kun soitin faijalle, jos hän tulisi tänne et pääsen nukkumaan. Faija jäi vahtivuoroon ja minä sukelsin sänkyyn, heräsin klo16 ja huoltomies vaihtoi suikunsekoittajaa silloin.
Hain ruokalasta kaksi annosta ruokaa ja nostelin lautaset ym tarvikkeet pöytään. Faija katseli mun puuhiani odottaessaan ruokaa.
Vasta silloin se huoltomies oli lähdössä pois. Oli joutunut hakemaan uuden sekoittajan siihen suihkuun. (varmaan keski-Suomesta, kun kesti niin tuhottoman kauan)
Menen nukkumaan...sorry ett manasin sinut paikalle nyt ihan turhaan.
Öitä!Huh huh, kylläpä se taas on koetellut mutta ei mitään, toisella kertaa sitten. Hyvää yötä ja kauniita unia :)
- Ex----PUA
Niinpä, nainen esineellistää itse itsensä, ja sen se tekee koska se tietää hänen materialistisen luonteensa kannalta hyviä diilejä, kuten itsensä prostituoiminen hypergamialla.
Tällöin nainen tosin on muuttunut ihmisarvonsa hylänneeksi esineeksi, ja on arvoasteikossa jopa kasveja alempana. Ehkä oikein jos pinnistävät, niin samalla tasolla. Minä tiedän, minulla on näet molempia.- että.silleen
Katsos vaan, adjutantti taas paikalla. Minäpä kutsuin isäntää itseään paikalle, minulla ei ollut asiaa palvelusväelle. Käytkö kysymässä sopiiko hänelle rupattelu? Palaan asiaan ehkä illemmalla jos Ikis_M on tullut paikalle. Ja jos mulla ei ole muuta tekemistä alakerrassa. Moido.
- Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Katsos vaan, adjutantti taas paikalla. Minäpä kutsuin isäntää itseään paikalle, minulla ei ollut asiaa palvelusväelle. Käytkö kysymässä sopiiko hänelle rupattelu? Palaan asiaan ehkä illemmalla jos Ikis_M on tullut paikalle. Ja jos mulla ei ole muuta tekemistä alakerrassa. Moido.
Oletko sinä tälläinen nainen? http://keskustelu.suomi24.fi/t/14120598/breaking-palstatotuus-kahvilassa
- Röhröhröh
Täysin sama koskee miehiä. Pilalla heti kun pääsevät murrosikään, josta eivät koskaan kasva pois. Oksettavaa ja säälittävää. Suomisialla ei ole mitään tarjottavaa minkäänmaalaiselle naiselle, joten ei sillä ole mitään oikeutta myöskään vaatia mitään. Röhkikää ja syökää jätteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343626Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html593503Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073033Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302215Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582080- 522022
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301687Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333