mikä näistä puolueista on lähinnä aatemaailmaasi?
- SDP
-Kes kusta
- Sekoomus (Kokoomus)
- Perusuomalaiset
- Vihreät
- Kommunistit
http://stream1.gifsoup.com/view5/3871133/timo-soini-ilmakitara-2-o.gif
Hähä! :D
Puolue-gallup
21
163
Vastaukset
- unirunoilija
"Mä en ole kommunisti, kato mulla on hakaristi ja joku toinen tämänkin mun rintaani pisti"
Luoettelostasi puuttuu suurin puolue, mikä saa jokaisessa vaaleissa suurimman äänimäärän, eli nukkuvien puolue. Alle 50-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa suurin puolue on Vihreä liitto.
Neljän suuren joukkoon kuuluu myös Vasemmistoliitto (jonka aloittaja unohti omalta listaltaan). Vasemmistoliiton kannatus on yli 50 % suurempi pienpuolueiksi kutistuviin perussuomalaisiin ja demareihin verrattuna.- kallupit---
.
"Niin mut maksetut kallupit ei äänestä!1!!!!!!!!!1!1!!!"
http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2011/id9586-previewImage-9578-1.jpg
har!11
.
- praha1958
oon vihree mut osittain vasemmistolainen ja hiukan trotskilainen en maolainen tai marxilainen mutta marxilainen ja trotskilainen. en kannata rasismia enkä kiinan tai kuuban mallia. olen demokraattinen sosialisti mallia dubeck
- CheKevaara
Ookkonä käyny Kuubasa?
mä olen
https://www.youtube.com/watch?v=86LSuXi5TLU&list=RD86LSuXi5TLU#t=24
- BREZNAV
OLIS UPEETA OLLA POLITIIKASSA JA ERI PUOLUEISSA JA AJATUSMAAILMALTAAN TROTSKILAINEN-MARXILAINEN
- trotskilaiset_on_tapettu
.
"Trotskilaiset vietiin pakkotyöleirille # SIPERIAAN !!!1!!!!!1!11!!! #" tappoa
har!1
.
- roletaari
Olen demarien rivijäsen mutta sdp:n kielipolitiikka, täysin käsittämätön ruotsin suosiminen ja lahden takaisten svedujen mielistely ja anuksen nuoleminen sekä puolueen matulinjaukset ja lausunnot ovat inhottaneet joten jään vapaille markkinoille.
Sellaisenaan minulle sopivaa puoluetta ei ole. Kunnallisvaaleis sukulaist äänestän, arkadiaäänestykses frendii & pressavaaleis ihmiselt näyttävää
- mämmynmiäs
Sain kunnallisvaaleis vain yhden äänen
Itteni tiädän, mut mämmyst en ol warma:( mämmynmiäs kirjoitti:
Sain kunnallisvaaleis vain yhden äänen
Itteni tiädän, mut mämmyst en ol warma:(O muitaki sukulaisii mtä puolisoin.
- flamper
galupit on sellaisija,,,et pätöksenteun tehdään washingtonissa ,,,,,ja se pätee kaikkialla ,,ja media hoita sontaläijan valhellisilla tietoilla,,,trump sitä,,,ja sitten tätä ,,,niinku sille,,,tai kun tolle,,,taitälle,,,mut kaikista huolimatta vapaavuori ei enää vyöri,,,luopui,,,,orpo kuitenkin nyt nousussa suosikiksi,,,ehkä muutaman vuodenv päästä,,,kypsyy paras,,,,
so,,,so,,,so,,,sanoi yuJESei,ei,ei,,,
hillari täällä ja fin,kokoomukelle aleks,BOY,, - paltux
washington päätöksenteolla nyt,,niinkuin aina,,,ja saastainen,media hoitaa kokomaailman enemmistö,,siis sontaläijat,,,hirvittävilla,valheilla,,,ja nyt tosi,hauska pelleilyn draama ,,,,vaikka waxhington on päätänyt loppupäätyksesta,,,
pressaksi hillary,,,ja fin,kokomuxen boss,,alex,BOY,,
näin sei-juJESei,,
onnitellaan alexPojalle etukäteen varmastavalinnasta
ja kokoomus väelle,,,hyvää juhaNUStaa,s - likse
vittumaisuus on kirottuje homma,,
- Kopsasintuolta
Vasemmistoa äänestän.
Alle 50-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa suurin puolue on Vihreä liitto.
Neljän suuren joukkoon kuuluu myös Vasemmistoliitto (jonka aloittaja unohti omalta listaltaan). Vasemmistoliiton kannatus on yli 50 % suurempi pienpuolueiksi kutistuviin perussuomalaisiin ja demareihin verrattuna. - puoluejohtajaLehtinen
Olen toistaisexy perustami puoluueen ainoa jäse ja pj.
Saan kyllä varmasti jäseniä..
Puolueen nimi on vielä harkinnassa
esm. KLAK--tahi KLOAK
Kihniöläissten lääkeaddiktien keeneripuolue- ei_mitää_hoax--
.
"Ei mitään # HOAX # -puolueita uskon wekeen"
har!11
.
- parlam
Ehdottomasti ja ainoastaan Suomen Kristillisdemokraatit l. KD. Sari on best puheenjohtaja.
Suomessa ei ole yhtään puoluetta joiden linjauksista olen täysin samaa mieltä.
Olen konservatiivinen omalla tavallani mutta en äänestä Kokoomusta tai muitakaan porvaripuolueita koska ne ovat vain hyvinvoivan eliitin asialla.
Olen kunnon AY-änkyrä mutta toisaalta en pidä kaikista SDP:n linjauksista.
Vihreät ovat minusta vain urbaaneja bulevardivihreitä.
Taidan äänestää vain henkilöä enkä puoluetta.- 1säpappa
Tosta puuttuu mun kotiseutuni ykköspuolue RKP, mut se nyt onkin vain ruotsinkielinen Sekoomus.
Juu ei oo mun puolueeni se, ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860