Puolue-gallup

vili__

21

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unirunoilija

      "Mä en ole kommunisti, kato mulla on hakaristi ja joku toinen tämänkin mun rintaani pisti"

      Luoettelostasi puuttuu suurin puolue, mikä saa jokaisessa vaaleissa suurimman äänimäärän, eli nukkuvien puolue.

    • Alle 50-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa suurin puolue on Vihreä liitto.

      Neljän suuren joukkoon kuuluu myös Vasemmistoliitto (jonka aloittaja unohti omalta listaltaan). Vasemmistoliiton kannatus on yli 50 % suurempi pienpuolueiksi kutistuviin perussuomalaisiin ja demareihin verrattuna.

    • praha1958

      oon vihree mut osittain vasemmistolainen ja hiukan trotskilainen en maolainen tai marxilainen mutta marxilainen ja trotskilainen. en kannata rasismia enkä kiinan tai kuuban mallia. olen demokraattinen sosialisti mallia dubeck

    • BREZNAV

      OLIS UPEETA OLLA POLITIIKASSA JA ERI PUOLUEISSA JA AJATUSMAAILMALTAAN TROTSKILAINEN-MARXILAINEN

      • trotskilaiset_on_tapettu

        .

        "Trotskilaiset vietiin pakkotyöleirille # SIPERIAAN !!!1!!!!!1!11!!! #" tappoa

        har!1

        .


    • roletaari

      Olen demarien rivijäsen mutta sdp:n kielipolitiikka, täysin käsittämätön ruotsin suosiminen ja lahden takaisten svedujen mielistely ja anuksen nuoleminen sekä puolueen matulinjaukset ja lausunnot ovat inhottaneet joten jään vapaille markkinoille.
      Sellaisenaan minulle sopivaa puoluetta ei ole.

    • Kunnallisvaaleis sukulaist äänestän, arkadiaäänestykses frendii & pressavaaleis ihmiselt näyttävää

      • mämmynmiäs

        Sain kunnallisvaaleis vain yhden äänen

        Itteni tiädän, mut mämmyst en ol warma:(


      • mämmynmiäs kirjoitti:

        Sain kunnallisvaaleis vain yhden äänen

        Itteni tiädän, mut mämmyst en ol warma:(

        O muitaki sukulaisii mtä puolisoin.


    • flamper

      galupit on sellaisija,,,et pätöksenteun tehdään washingtonissa ,,,,,ja se pätee kaikkialla ,,ja media hoita sontaläijan valhellisilla tietoilla,,,trump sitä,,,ja sitten tätä ,,,niinku sille,,,tai kun tolle,,,taitälle,,,mut kaikista huolimatta vapaavuori ei enää vyöri,,,luopui,,,,orpo kuitenkin nyt nousussa suosikiksi,,,ehkä muutaman vuodenv päästä,,,kypsyy paras,,,,
      so,,,so,,,so,,,sanoi yuJESei,ei,ei,,,
      hillari täällä ja fin,kokoomukelle aleks,BOY,,

    • paltux

      washington päätöksenteolla nyt,,niinkuin aina,,,ja saastainen,media hoitaa kokomaailman enemmistö,,siis sontaläijat,,,hirvittävilla,valheilla,,,ja nyt tosi,hauska pelleilyn draama ,,,,vaikka waxhington on päätänyt loppupäätyksesta,,,
      pressaksi hillary,,,ja fin,kokomuxen boss,,alex,BOY,,
      näin sei-juJESei,,
      onnitellaan alexPojalle etukäteen varmastavalinnasta
      ja kokoomus väelle,,,hyvää juhaNUStaa,s

    • likse

      vittumaisuus on kirottuje homma,,

    • Kopsasintuolta

      Vasemmistoa äänestän.

      Alle 50-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa suurin puolue on Vihreä liitto.

      Neljän suuren joukkoon kuuluu myös Vasemmistoliitto (jonka aloittaja unohti omalta listaltaan). Vasemmistoliiton kannatus on yli 50 % suurempi pienpuolueiksi kutistuviin perussuomalaisiin ja demareihin verrattuna.

    • puoluejohtajaLehtinen

      Olen toistaisexy perustami puoluueen ainoa jäse ja pj.

      Saan kyllä varmasti jäseniä..

      Puolueen nimi on vielä harkinnassa

      esm. KLAK--tahi KLOAK

      Kihniöläissten lääkeaddiktien keeneripuolue

      • ei_mitää_hoax--

        .

        "Ei mitään # HOAX # -puolueita uskon wekeen"

        har!11

        .


    • parlam

      Ehdottomasti ja ainoastaan Suomen Kristillisdemokraatit l. KD. Sari on best puheenjohtaja.

    • Suomessa ei ole yhtään puoluetta joiden linjauksista olen täysin samaa mieltä.

      Olen konservatiivinen omalla tavallani mutta en äänestä Kokoomusta tai muitakaan porvaripuolueita koska ne ovat vain hyvinvoivan eliitin asialla.

      Olen kunnon AY-änkyrä mutta toisaalta en pidä kaikista SDP:n linjauksista.
      Vihreät ovat minusta vain urbaaneja bulevardivihreitä.

      Taidan äänestää vain henkilöä enkä puoluetta.

    • 1säpappa

      Tosta puuttuu mun kotiseutuni ykköspuolue RKP, mut se nyt onkin vain ruotsinkielinen Sekoomus.
      Juu ei oo mun puolueeni se, ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe