Mikä se semmonen sijoitustili on?
Onko teillä sijoitustiliä?
11
64
Vastaukset
- sinkkumies--
Se on tili jolle säästetään rahaa tärkeitä hankintoja varten tai vaikka lapsille vanhemmat säästää rahaa.
- Kilttiatm
Oon tietoinen että äidillä oli sijoitutili jossa on 250 756 euroa. Toisella tilillä vähän vähemmän
- erkki-täti
No älä nyt höpsö ole, ja ota äidistäsi oppia!
Kohta on talletuskorot niin negatiivisia, että persnetto jo tuntuu noilla summilla.
Raha ei liiku tarpeeksi, se on maailmantalouden ongelma. Pienet eivät saa rahoitusta helposti, ja isot istuvat rahojensa päällä. Keskuspankit ovat paikanneet asiaa luomalla tyhjästä muka-rahaa, ja kohta kupla puhkeaa.
Jos sinulla on 250 000 euroa tilillä, niin älä pidä samassa pankissa. EU-valtiot takaa talletuksen vain 100 000 euroon saakka. Eli jätät max 100 000 euroa samaan pankkiin.
Jep. Rouva Ratikka aikoinaan jakoi rahansa kolmeen eri pankkiin moisesta syystä.
Sittemmin se osti pari kämppää, jolloin ongelma ratkesi vähän kuin itsekseen.
Tosin nyt on ongelma, että mitä tapahtuu, jos Nordea ja Morgan Stanley menee nurin. Noh, jää ainakin ne asunnot.
- eikannata
Sijoitustilien korko on niin matala että tienaat noin tonnin 20 vuodessa. Enemmän kuluu rahaa pankin palvelumaksuihin
Ihan huuhaa juttuja. Rahat säilyy paremmin sukkalaatikossa. - aikuinenmies-
Pankki voi viedä sijoitustilien rahat kun pankki menee konkkaan joten ei kannata säästää. Eikös niin ole maailmalla tapahtunutkin. Suomikin on niin konkassa, velkaa paljon ja töitä ei ole niin pankit vie kohta ihmisten säästöt. Sinuna nostaisin kaikki rahat heti jos perinnöksi saat ja pitäisin rahoja kotona.
- sanonvaan
Asuntoon ei kannata sijoittaa koska niiden arvo laskee kun kellään ei ole kohta varaa ostaa asuntoja kun työttömiä tulee lisää eikä työpaikkoja synny. Hyväpalkkaista työtä on vaikea saada.
- Käytännöllistä
Sijoitustilille voi panna vaikka kiljupäälärin kasvamaan korkoa. Sitä on sitten kiva lussuttaa suoraan letkusta, kun on korkeammat prosentit.
- Sijoitusätmi
Kannattaa ostaa jotain osakkeita jos on ylimääräistä rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616953Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414895- 792732
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412039- 181888
- 301647
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121552Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151399- 241274
- 151216