http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016022821188341_iq.shtml
Tuossahan tuo sanotaan suoraan että nainen ei kiinnostu kilteistä miehistä. Alkakaa siis hakkaamaan naisia niin saatte tyttöystän vän joskus vielä.
Kiltteys ei ole hyväksi miehelle
6
57
Vastaukset
"Naista ei pitäisi koskaan syyttää raiskauksen tai ahdistelun kohteeksi joutumisesta. "
Olisi kieltämättä aika kilttiä olla syyttämättä...
"Seksuaalisesti aktiivisia naisia ei pidä sanoa lutkiksi tai huoriksi. "
...ja olisi myös kilttiä olla nimeämättä ketään lutkaksi tai huoraksi.Palstaälykkö osoitti jälleen lukutaitonsa.
Hänen tulkintansa mukaan "kunnioittava kohtelu on jokaisen ihmisen perusoikeus sukupuoleen katsomatta" = kannattaa alkaa hakata naisia.- älykkö---
Ei kaikki naiset halua kunnioittavaa kohtelua. Ilmeisesti helka ei ainakaan lehtiä lue miten monet miehet naisia kohtelee eikä nainen ainakaan eroamassa ole.
- älykkö---
Perusoikeus ei ole sama kun hyvä kohtelu. Monet naiset antaa miehen kohdella kun rättiä vuosia eivätkä uskalla sanoa mitään
- KysynVaan-76
"Tuossahan tuo sanotaan suoraan että nainen ei kiinnostu kilteistä miehistä. "
Jäikö ihan vahingossa vai jopa tarkoituksella yksi ratkaiseva sana pois? Juttuhan sanoo että LIIKA kieltteys ei ole hyvästä. - Kilttiatm
Kiltteys on sitä että on tossun alla ja tekee kaiken mitä nainen käskee. Itse en ainakaan tekisi. Kaikki naiset ei ole fiksuja. Ne eivät ole ketkä ovat jännämiesten kanssa. Nainen tietää että se on jännämies mutta ei osaa erota koska on tyhmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371