Kai teillä nyt joku komea mies on jota olette kosineet?
Joko naiset olette kosineet miehiä tänään?
14
89
Vastaukset
Kaikki naiset on saaneet komeilta miehiltä paljon hamekankaita ja niitä ollaan nyt vertailemassa tyttöjen kesken.
- Kilttiatm
Palsta ollut aika hiljainen tänään joten naiset varmaan on kokeilees niitä hamekankaita.
- olen.rakastunut
olen juonut 18 tölkkiä kaljaa että uskalsin kerätä rohkeutta jännämies on käskenyt olla hiljaa äännähdyskin niin saan selkäsaunan ja lujaa saankin mutta kysyin voitaisko olla muutakin kuin pelkkä pano avokämmen kajahti sattuu se aikoo hirttää itsensä kun muovimuki käskee niin nyt se nukahti ei meistä taida tulla paria mutta rakastan sitä yli kaiken ei ikuna maailmassa ole toista saman laista miestä illalla haetaan yhdessä huumeita ja kaljaa kallelta oskarille ja muille ollaan velkaa ja ollaan saatu tappo uhkauksen ettei enään rahalla selvitä mutta onneksi kallelta saadaan rahaa ja seksiä vastaan mömmöjä olen onnesta sekaisin minulla on elämäni mies kaikki naiset haluaa minun mieheni kaikki naiset yrittää iskeä sitä jopa sossu kela lääkäri tädit aivan kaikki naiset jopa huonekalutkin hakkaan kaikki jotka yrittää iskeä sitä se ei ole puoleen vuoteen poistunut kotoa se on niin lutunen tänään bailataan
- rumamaija
"jopa huonekalutkin"
Tämä kohta jopa hieman nauratti. Mutta noin muutoin, lakkaa trollaamasta, välimerkitön mies! :/
- rumamaija
En ole kosinut ketään. :(
- miehet.säästyivät
Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.
- rumamaija
miehet.säästyivät kirjoitti:
Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.
Onneksi maailmassa on myös kanssasi eri lailla ajattelevia miehiä.
- EiKannata
Ei kannata, ei tule liittoa, ei kankaita, tai edes henkkamaukan lahjakorttia.
En. Ei ole ketään ketä kosisin. Tosin olin taannoin kihloissa 7 vuotta, joten mitään intoa asiaan ei ole tällä hetkellä.
- xxxzzzccc
Olen kosinut. Saan hamekankaan.
- eimullamuuta
Ei kannata mennä naimisiin koska ero tulee 6 kk päästä.
- klkjvbnkl
No ei ois tullu mieleenkään kysyä.............................................. Ei oo musta kiinnostunu : (((((((((((((((((((((((((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677200Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425003- 893038
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432169- 192030
- 341933
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171707Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121603- 271517
- 181371