Joko naiset olette kosineet miehiä tänään?

Kilttiatm

Kai teillä nyt joku komea mies on jota olette kosineet?

14

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki naiset on saaneet komeilta miehiltä paljon hamekankaita ja niitä ollaan nyt vertailemassa tyttöjen kesken.

• Kilttiatm

Palsta ollut aika hiljainen tänään joten naiset varmaan on kokeilees niitä hamekankaita.

• Siellä ne jo kokeilee miten uusi hamekangas sopii korvakorujen kanssa yhteen.

• olen.rakastunut

olen juonut 18 tölkkiä kaljaa että uskalsin kerätä rohkeutta jännämies on käskenyt olla hiljaa äännähdyskin niin saan selkäsaunan ja lujaa saankin mutta kysyin voitaisko olla muutakin kuin pelkkä pano avokämmen kajahti sattuu se aikoo hirttää itsensä kun muovimuki käskee niin nyt se nukahti ei meistä taida tulla paria mutta rakastan sitä yli kaiken ei ikuna maailmassa ole toista saman laista miestä illalla haetaan yhdessä huumeita ja kaljaa kallelta oskarille ja muille ollaan velkaa ja ollaan saatu tappo uhkauksen ettei enään rahalla selvitä mutta onneksi kallelta saadaan rahaa ja seksiä vastaan mömmöjä olen onnesta sekaisin minulla on elämäni mies kaikki naiset haluaa minun mieheni kaikki naiset yrittää iskeä sitä jopa sossu kela lääkäri tädit aivan kaikki naiset jopa huonekalutkin hakkaan kaikki jotka yrittää iskeä sitä se ei ole puoleen vuoteen poistunut kotoa se on niin lutunen tänään bailataan

• rumamaija

"jopa huonekalutkin"

Tämä kohta jopa hieman nauratti. Mutta noin muutoin, lakkaa trollaamasta, välimerkitön mies! :/

• rumamaija

En ole kosinut ketään. :(

• miehet.säästyivät

Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.

• rumamaija
        miehet.säästyivät kirjoitti:

Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.

Onneksi maailmassa on myös kanssasi eri lailla ajattelevia miehiä.

• EiKannata

Ei kannata, ei tule liittoa, ei kankaita, tai edes henkkamaukan lahjakorttia.

• En. Ei ole ketään ketä kosisin. Tosin olin taannoin kihloissa 7 vuotta, joten mitään intoa asiaan ei ole tällä hetkellä.

• xxxzzzccc

Olen kosinut. Saan hamekankaan.

• Toivottavasti oli hyvälaatuista silkkiä. Jotkut on tainneet saada tänään kelvotonta kangasta.

• eimullamuuta

Ei kannata mennä naimisiin koska ero tulee 6 kk päästä.

• klkjvbnkl

No ei ois tullu mieleenkään kysyä.............................................. Ei oo musta kiinnostunu : (((((((((((((((((((((((((((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe