Kai teillä nyt joku komea mies on jota olette kosineet?
Joko naiset olette kosineet miehiä tänään?
14
112
Vastaukset
Kaikki naiset on saaneet komeilta miehiltä paljon hamekankaita ja niitä ollaan nyt vertailemassa tyttöjen kesken.
- Kilttiatm
Palsta ollut aika hiljainen tänään joten naiset varmaan on kokeilees niitä hamekankaita.
- olen.rakastunut
olen juonut 18 tölkkiä kaljaa että uskalsin kerätä rohkeutta jännämies on käskenyt olla hiljaa äännähdyskin niin saan selkäsaunan ja lujaa saankin mutta kysyin voitaisko olla muutakin kuin pelkkä pano avokämmen kajahti sattuu se aikoo hirttää itsensä kun muovimuki käskee niin nyt se nukahti ei meistä taida tulla paria mutta rakastan sitä yli kaiken ei ikuna maailmassa ole toista saman laista miestä illalla haetaan yhdessä huumeita ja kaljaa kallelta oskarille ja muille ollaan velkaa ja ollaan saatu tappo uhkauksen ettei enään rahalla selvitä mutta onneksi kallelta saadaan rahaa ja seksiä vastaan mömmöjä olen onnesta sekaisin minulla on elämäni mies kaikki naiset haluaa minun mieheni kaikki naiset yrittää iskeä sitä jopa sossu kela lääkäri tädit aivan kaikki naiset jopa huonekalutkin hakkaan kaikki jotka yrittää iskeä sitä se ei ole puoleen vuoteen poistunut kotoa se on niin lutunen tänään bailataan
- rumamaija
"jopa huonekalutkin"
Tämä kohta jopa hieman nauratti. Mutta noin muutoin, lakkaa trollaamasta, välimerkitön mies! :/
- rumamaija
En ole kosinut ketään. :(
- miehet.säästyivät
Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.
- rumamaija
miehet.säästyivät kirjoitti:
Ehkä hyvä niin koska et suoraan sanoen vaikuta parisuhdemateriaalilta.
Onneksi maailmassa on myös kanssasi eri lailla ajattelevia miehiä.
- EiKannata
Ei kannata, ei tule liittoa, ei kankaita, tai edes henkkamaukan lahjakorttia.
En. Ei ole ketään ketä kosisin. Tosin olin taannoin kihloissa 7 vuotta, joten mitään intoa asiaan ei ole tällä hetkellä.
- xxxzzzccc
Olen kosinut. Saan hamekankaan.
- eimullamuuta
Ei kannata mennä naimisiin koska ero tulee 6 kk päästä.
- klkjvbnkl
No ei ois tullu mieleenkään kysyä.............................................. Ei oo musta kiinnostunu : (((((((((((((((((((((((((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504