Tuota sinkkunaiset nykyään hokevat, vaikka eihän heille ole mitään suhdetta edes tarjolla, hyvää tai huonoa.
"Parempi yksin kuin huonossa suhteessa"
18
157
Vastaukset
Ai miten niin ei ole tarjolla? Naisillehan tunnetusti tulvii sulhasehdokkaita ovista ja ikkunoista.
HC-ätmel kirjoitti:
Naiset vain uskottelevat itselleen niin, etteivät joutuisi kohtaamaan todellisuutta.
Tämän palstan miehethän vasta moista legendaa kertovatkin, vieläpä monessa ketjussa. Syyttäkää vain itseänne. :)
- 8plus1
HC-ätmel kirjoitti:
Naiset vain uskottelevat itselleen niin, etteivät joutuisi kohtaamaan todellisuutta.
Ei vaan kyllä Marrrnie on oikeassa. On se huomattu niin monta kertaa yöelämässä.
8plus1 kirjoitti:
Ei vaan kyllä Marrrnie on oikeassa. On se huomattu niin monta kertaa yöelämässä.
Ehkä joillain sinkkunaisilla on vientiä, mutta kaikki sinkkunaiset uskottelevat itselleen kuuluvansa siihen ryhmään. Elävät omissa päiväunissaan.
Marrrnie kirjoitti:
Tämän palstan miehethän vasta moista legendaa kertovatkin, vieläpä monessa ketjussa. Syyttäkää vain itseänne. :)
Miksi ihmeessä miehet tuollaisia juttuja levittäisivät? Eiväthän he siitä mitään kostu.
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi ihmeessä miehet tuollaisia juttuja levittäisivät? Eiväthän he siitä mitään kostu.
Sanopa muuta!
- flowersreally
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi ihmeessä miehet tuollaisia juttuja levittäisivät? Eiväthän he siitä mitään kostu.
Ehkä kuvittelevat jonkun muun kostuvan.
Ehkä se on sivuseikka mitä olisi tarjolla. Yksin on kuitenkin parempi.
Naisilla tuntuu kuitenkin olevan varsin hyvä käsitys näistä huonoista suhteista. Kohtuullista mielestäni olisi valaista
miehillekin, mitä piirteitä huonoihin suhteisiin liittyy, koska miehet toisaalta harvoin ovat kokeneet tätä pahamaineista huonoa suhdetta.Riippuu kai niin paljon ihmisen preferensseistä. Minun mielestäni huono suhde on sellainen, jossa en kokisi tulevani kuulluksi eikä olisi tarpeeksi läheisyyttä. Väkivalta henkisessä ja fyysisessä muodossaan ovat ehdoton no-no, mutta eikö se ole itsestäänselvää? Kaipa huonon suhteen tunnistaa siitä, että siinä on huono olla. Ei kaipaa kumppaninsa seuraa eikä halua jakaa asioita hänen kanssaan.
Marrrnie kirjoitti:
Riippuu kai niin paljon ihmisen preferensseistä. Minun mielestäni huono suhde on sellainen, jossa en kokisi tulevani kuulluksi eikä olisi tarpeeksi läheisyyttä. Väkivalta henkisessä ja fyysisessä muodossaan ovat ehdoton no-no, mutta eikö se ole itsestäänselvää? Kaipa huonon suhteen tunnistaa siitä, että siinä on huono olla. Ei kaipaa kumppaninsa seuraa eikä halua jakaa asioita hänen kanssaan.
Ehkä miehet sitten yleensä aseta niin paljon odotuksia suhteelle. Esim riittää että jotkut asiat voi jakaa kumppanin kanssa ja suhde voi olla hyvä vaikka se olisikin pienempi osa elämää.
Mutta sitten taas tuo läheisyyden puute ja väkivalta: Toiset sanoo että sitä ei voi tietää ennalta ja ymmärrän että yksin on parempi kuin siinä huonossa suhteessa joka on koettu, mutta miksi jotkut on niin vakuuttuneita että yksin on parempi kuin siinä "huonossa" suhteessa jota ei ole edes kokeillut vielä.- 12121212
Marrrnie kirjoitti:
Riippuu kai niin paljon ihmisen preferensseistä. Minun mielestäni huono suhde on sellainen, jossa en kokisi tulevani kuulluksi eikä olisi tarpeeksi läheisyyttä. Väkivalta henkisessä ja fyysisessä muodossaan ovat ehdoton no-no, mutta eikö se ole itsestäänselvää? Kaipa huonon suhteen tunnistaa siitä, että siinä on huono olla. Ei kaipaa kumppaninsa seuraa eikä halua jakaa asioita hänen kanssaan.
Outo juttu että suhde kiinnostaa nuorempana, kun markkina-arvoa riittää. Sitten vanhempana aletaankin ladella että parempi yksin kuin huonossa suhteessa ;)
Todellisuudessa kyse ei ole suhteesta tai siitä kuinka mies naista kohtelee, vaan siitä ettei mies ole riittävän komea ja menestynyt. ts. tasokas.
- 2kertaaonkosittu
avioeron jälkeen, mutta olen mieluummin sinkku ja asun yksin
On aivan uutta tietoa, ettei kaikki naiset edes panosuhteeseen pääse. No jo nyt on maailman kirjat sekaisin!
Varmasti moni mieskin on samaa mieltä. Huono suhde vie voimat ja järjen. Sinkkuus ei. Ainakaan vielä tässä vaiheessa. :P
- m-i-e-s
Varmasti moni mies onkin. Näitä monia miehiä sitoo yksi yhtäläisyys, eli kokemus huonosta suhteesta.
Hyvä että ei kokeneita kiinnostaa parisuhdeasiat ja käyttäytyminen. Ainoa huono, etteivät tulkitse kokemuksen syvällä rintaäänellä ja näin ollen eivät kykene tietämään, pystyisivätkö edes antamaan tyydyttävän parisuhteen. m-i-e-s kirjoitti:
Varmasti moni mies onkin. Näitä monia miehiä sitoo yksi yhtäläisyys, eli kokemus huonosta suhteesta.
Hyvä että ei kokeneita kiinnostaa parisuhdeasiat ja käyttäytyminen. Ainoa huono, etteivät tulkitse kokemuksen syvällä rintaäänellä ja näin ollen eivät kykene tietämään, pystyisivätkö edes antamaan tyydyttävän parisuhteen.Semmoisen toisella kierroksella olevan miehen kun löytäisi, joka ei olisi liikaa täynnä naisten vihaa. :P monet eronneet ovat... enkä meinaa tätä palstaa vaan "tosielämää".
- oliskoluonne
mies hanakasti vaihtaa toiseen ja mistähän se johtuu, et uuskin nainen alkaa nähdä huonoja puolia miehessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
