Ei siinä ole mitään järkee.
Onko järkeä panna naista joka ei ole kaunis
20
126
Vastaukset
- Kysyn.vain
Mitä jos mies ei saa kaunista naista?
- Eräkettu
Se kauneus on katsojan silmissä..
- parempi_niin
Ei, ennemmin kannattaa vetää käteen haaveillen niistä kauniista naisista.
- eituleorgasmia
Joutuu nussimaan hiki otsassa kun on ruma akka alla.
- runkrunk
Seksi on yliarvostettua. Runkkaaminen on paljon parempaa kuin tunteeton seksi. Ja vaikka olisikin suhteessa niin seksissä pitää niin paljon keskittyä naiseen, että se melkein muuttuu työksi.
Rumuus on voinut suojata seksitaudeilta.
- Mieluummin.ilman
Kokovartalokortsu syntymälahjana..
Jos pitäisi valita tauti vai seksittömyys niin kuka miettisi kumpi?
- trollibensa
No on jos nainen on vanha. Koska ne lähtee ekaksi pois (kalevalainen sananlasku).
Olen samaa mieltä, mutta kyllä vaan alkaa ihmeellisesti stondaamaan, kun rumahkokin tyttö/nainen alkaa hymyilemään sulle ja jutteleen sun kanssa.
- PussipäähänjaPanoks
Aina voi laittaa paperipussin päähän. Pillu se on siallakin!
- JännäJenna
Tai muovisen, omaansa.
Ihan samaa mieltä. Ei mitään järkeä hypätä sänkyyn ihmisen kanssa, jota ei koe puoleensavetäväksi.
- pankaa.nussikaa
Suurin osa naisista on sellaisia joita vois nussia. Lihavia ei lasketa koska niitä ei voi nussia ellei ole itse lihava.
- ätminki
Ei ole järkeä panna ketään. Seksi on turhaa
- Mies86_ab
Ihmisen puoleensavetävyys tulee monesta asiasta. Jos ei yhtään tunne ihmistä on ulkonäkö keskeisellä sijalla. Itselläni on kyllä kokemusta ihastumisesta hyvin vaatimattoman näköiseen tyttöön. Tunsimme toisemme yhteisen ystäväpiirin kautta ja opin hiljalleen tuntemaan miten lämmin ja ihana ihminen hän on. Olin hyvin ihastunut häneen enkä silloin todellakaan edes kyennyt näkemään, muita paljon "kauniimpia" naisia, kun halusin vain tätä tyttöä, jonka sisäiseen kauneuteen olin ihastunut
- Rippedbrain
Ei. Ei myöskään ole järkeä panna miestä joka joka liian lyhyt, yksinkertainen, vaatimattomassa työssä, kalju, pihi, ruma, epäsosiaalinen jne.
- MolotowRippentrop
Niin naisilta löytyy kyllä iso lista miehille. Miehiltä vaan rumuus. On se helppoa olla nainen. Senkun vaan valkkaa.
- 111627
No ei ainakaan ilman ehkäisyä kannata, koska eihän sitä nyt kukaan halua olla niin julma, että tuo tähän maailman rumia lapsia, jotka joutuvat kiusatuiksi ja syrjityiksi. :(
Sanoisin ennemminkin niin, että ei kannata nussia naista, joka on ruma tai muuten epäviehättävä. Siitä tulee vain oksettava olo jälkeen päin.
Pariin otteeseen olen kyllä törmännyt siihen, että nainen, jota en ole aluksi erityisemmin himoinnut, onkin himoinnut minua aivan hitosti ja tuo kiihko on tarttunut minuunkin ja tuloksena on ollut loistavaa seksiä.- elluhalloBY
Miehet
Entä ne kauheat(olen nyt paha.Pyydän anteeksi)
KALJAMAHAT
Ettehän edes jaksaisi.....(*_*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514