Onko järkeä panna naista joka ei ole kaunis

kokenutmies--

Ei siinä ole mitään järkee.

20

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyn.vain

      Mitä jos mies ei saa kaunista naista?

    • Eräkettu

      Se kauneus on katsojan silmissä..

    • parempi_niin

      Ei, ennemmin kannattaa vetää käteen haaveillen niistä kauniista naisista.

    • eituleorgasmia

      Joutuu nussimaan hiki otsassa kun on ruma akka alla.

    • runkrunk

      Seksi on yliarvostettua. Runkkaaminen on paljon parempaa kuin tunteeton seksi. Ja vaikka olisikin suhteessa niin seksissä pitää niin paljon keskittyä naiseen, että se melkein muuttuu työksi.

    • Rumuus on voinut suojata seksitaudeilta.

      • Mieluummin.ilman

        Kokovartalokortsu syntymälahjana..
        Jos pitäisi valita tauti vai seksittömyys niin kuka miettisi kumpi?


    • trollibensa

      No on jos nainen on vanha. Koska ne lähtee ekaksi pois (kalevalainen sananlasku).

    • Olen samaa mieltä, mutta kyllä vaan alkaa ihmeellisesti stondaamaan, kun rumahkokin tyttö/nainen alkaa hymyilemään sulle ja jutteleen sun kanssa.

    • PussipäähänjaPanoks

      Aina voi laittaa paperipussin päähän. Pillu se on siallakin!

      • JännäJenna

        Tai muovisen, omaansa.


    • Ihan samaa mieltä. Ei mitään järkeä hypätä sänkyyn ihmisen kanssa, jota ei koe puoleensavetäväksi.

    • pankaa.nussikaa

      Suurin osa naisista on sellaisia joita vois nussia. Lihavia ei lasketa koska niitä ei voi nussia ellei ole itse lihava.

    • ätminki

      Ei ole järkeä panna ketään. Seksi on turhaa

    • Mies86_ab

      Ihmisen puoleensavetävyys tulee monesta asiasta. Jos ei yhtään tunne ihmistä on ulkonäkö keskeisellä sijalla. Itselläni on kyllä kokemusta ihastumisesta hyvin vaatimattoman näköiseen tyttöön. Tunsimme toisemme yhteisen ystäväpiirin kautta ja opin hiljalleen tuntemaan miten lämmin ja ihana ihminen hän on. Olin hyvin ihastunut häneen enkä silloin todellakaan edes kyennyt näkemään, muita paljon "kauniimpia" naisia, kun halusin vain tätä tyttöä, jonka sisäiseen kauneuteen olin ihastunut

    • Rippedbrain

      Ei. Ei myöskään ole järkeä panna miestä joka joka liian lyhyt, yksinkertainen, vaatimattomassa työssä, kalju, pihi, ruma, epäsosiaalinen jne.

      • MolotowRippentrop

        Niin naisilta löytyy kyllä iso lista miehille. Miehiltä vaan rumuus. On se helppoa olla nainen. Senkun vaan valkkaa.


    • 111627

      No ei ainakaan ilman ehkäisyä kannata, koska eihän sitä nyt kukaan halua olla niin julma, että tuo tähän maailman rumia lapsia, jotka joutuvat kiusatuiksi ja syrjityiksi. :(

    • Sanoisin ennemminkin niin, että ei kannata nussia naista, joka on ruma tai muuten epäviehättävä. Siitä tulee vain oksettava olo jälkeen päin.

      Pariin otteeseen olen kyllä törmännyt siihen, että nainen, jota en ole aluksi erityisemmin himoinnut, onkin himoinnut minua aivan hitosti ja tuo kiihko on tarttunut minuunkin ja tuloksena on ollut loistavaa seksiä.

    • elluhalloBY

      Miehet
      Entä ne kauheat(olen nyt paha.Pyydän anteeksi)
      KALJAMAHAT
      Ettehän edes jaksaisi.....(*_*)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe