Suomessakin. Eihän se käy, että vaimo kieltäytyy yhdynnästä.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/pakistanissa-esilla-kova-ehdotelma-vaimon-kurittaminen-pienella-kepilla-sallittava/5917470
Vaimon kurittaminen pienellä kepillä tulisi sallia
70
2253
Vastaukset
Luulin että "vaimon kurittaminen pienellä kepillä" just on se yhdyntä.
- vihatipunen
Kiitos aamun nauruista :-D :-D
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Kiitos aamun nauruista :-D :-D
Alkuperäinen aihe siis on kyllä vakava ja sille en naura.
- että.silleen
Sulta irtos oikeastaan iroonista mustaa komiikkaa "aiheesta"... ihailtavan hyvin, kelpais varmaan Stand up koomikollekin.
Kunhan ei yritetä hukuttaa sillä taustalla olevaa vakavaa asiaa, mihin ei tule suhtautua milloinkaan naureskellen... perheväkivaltaan. Oli tekijä sitt kumpaa sukupuolta tahansa.
- katse_muualle
Feministit ja muut naisasianaiset ovat niin väärässä, hyökätessään suomalaisia miehiä vastaan perheväkivalta-asiassa. Suomessa parisuhdeväkivallan uhriksi joutuminen on yleensä seurausta typerästä ja harkitsemattomasta miesvalinnasta. Kiltti ja kunnollinen mies ei kiinnosta, sen sijaan otetaan joku viinalle perso jännämies ja sitten ihmetellään kun nyrkit heiluvat. Suomessa Jännämiesten toimintaa ei kuitenkaan yleisesti hyväksytä ja he joutuvat teoistaan vastuuseen, jos nainen vain heidät ilmiantaa.
Islamilaisissa maissa naiset ovat aidosti uhreja. Heidät naitetaan väkisin miehille, jotka kohtelevat heitä kuin omaisuuttaan ja yhteiskunta ja uskonto hyväksyy väkivallan naisia kohtaan ja suojelee väkivallan tekijää.- TotuusSattuu
" Suomessa parisuhdeväkivallan uhriksi joutuminen on yleensä seurausta typerästä ja harkitsemattomasta miesvalinnasta. "
Samalla logiikalla lähes kaikkien henkilöön kohdistuvien rikosteen kohteeksi joutuminen on vain omaa tyhmyyttä. Esimerkiksi juuri kukaan mies ei koskaan joutuisi pahoinpidellyksi jos liikkuisi vain selvin päin suuren kaupungin ydinkeskustassa klo 9-16 välisenä aikana ja menisi sen jälkeen suoraan kotiin.
- dgdfgd
kepittämien olisi islamistien mielestä sallittua myös kovaan ääneen puhumisesta tai jos ei pukeudu miehensä mielipiteen mukaisesti.
Voi ju......ta, tällaiset miehet voivat painua timbuktuun tai siirtyä tälle vuosisadalle. Heikompien ruumiillinen kurittaminen on onneksi Suomessa kiellettyä ja sitä kutsutaan raukkamaiseksi, rikolliseksi toiminnaksi.
Toivottavasti Suomeen tulleille islamilaisille on tehty tarpeeksi selväksi, että naisia ei kuriteta. Sen merkiksi nämä naiset voisivat vaikka luopua räteistään. Säälittää niin, aina kun näen näitä.- vihatipunen
Heikompien ruumiillinen kurittaminen? Miten meni niinkuin omasta mielestäsi? Sinäkin pidät siis naista "heikompana astiana"?
vihatipunen kirjoitti:
Heikompien ruumiillinen kurittaminen? Miten meni niinkuin omasta mielestäsi? Sinäkin pidät siis naista "heikompana astiana"?
Fyysisesti heikompana. Siksihän fyysinen kurittaminen on ylipäätään mahdollista. Noin muuten minua sekä huvittaa, että ihmetyttää, että juuri itseään kiltitksi ja kunnolliseksi nimittävät haikailevat barbaaristen tapojen perään.
- vihatipunen
Ratikkakuski kirjoitti:
Fyysisesti heikompana. Siksihän fyysinen kurittaminen on ylipäätään mahdollista. Noin muuten minua sekä huvittaa, että ihmetyttää, että juuri itseään kiltitksi ja kunnolliseksi nimittävät haikailevat barbaaristen tapojen perään.
Eihän kaikki naiset ole fyysisesti heikompia kuin miehet. Kyllä minäkin jyrään jo pelkällä painollani jonkun pienikokoisen miehen.
Mutta kyllähän tälläkin palstalla tulee ilmi, että moni mies pitää naisia myös henkisesti ja älyllisesti heikompana. Ratikkakuski kirjoitti:
Kyllä fyysisesti vahvempia pystyy kurittamaan fyysisesti siinä kuin heikompiakin.....Ja tätä ketjua kun lukee, niin se näyttäisi olevan monen mielestä sallitumpaa, kuin heikomman kurittaminen tai jopa sallittua....Onpas Hassua... ;P
- Kilttijakunnollinen
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten niin? Mehän kutsumme väkivaltaisia jännämiehiä paskoiksi ja inhoamme heitä.
Kilttijakunnollinen kirjoitti:
Miten niin? Mehän kutsumme väkivaltaisia jännämiehiä paskoiksi ja inhoamme heitä.
"Kiltit ja kunnolliset" tuntuvat kovin ihailevan menneitä aikoja, jolloin naiset olivat paljon alisteisemmassa asemassa kuin nykyisin.
vihatipunen kirjoitti:
Eihän kaikki naiset ole fyysisesti heikompia kuin miehet. Kyllä minäkin jyrään jo pelkällä painollani jonkun pienikokoisen miehen.
Mutta kyllähän tälläkin palstalla tulee ilmi, että moni mies pitää naisia myös henkisesti ja älyllisesti heikompana.Eivät tietenkään kaikki. Mutta vähissä on pariskunnat, joissa mies on naista heikompi. Ja jos nainen on fyysisesti vahvempi, niin miten sitä pystyy fyysisesti kurittamaan, jos se ei ole suostuvainen masokisti?
- Kilttijakunnollinen
Ratikkakuski kirjoitti:
"Kiltit ja kunnolliset" tuntuvat kovin ihailevan menneitä aikoja, jolloin naiset olivat paljon alisteisemmassa asemassa kuin nykyisin.
Nimimerkki Naisasialooseri kaikkine sivunikkeineen ei todellakaan ole " kiltti ja kunnollinen"
Kilttijakunnollinen kirjoitti:
Nimimerkki Naisasialooseri kaikkine sivunikkeineen ei todellakaan ole " kiltti ja kunnollinen"
Palstalla tuntuu olevan paljon muitakin, jotka haikailevat menneiden aikojen perään. Uskovat, että nykyinen tasa-arvo ja naisten riippumattomuus ja liberaali yhteiskunta heikentää heidän naisensaantimahdollisuuksiaan ja mahdollistaa naisten (heidän mielestään) epämiellyttävän käytöksen.
Ratikkakuski kirjoitti:
Eivät tietenkään kaikki. Mutta vähissä on pariskunnat, joissa mies on naista heikompi. Ja jos nainen on fyysisesti vahvempi, niin miten sitä pystyy fyysisesti kurittamaan, jos se ei ole suostuvainen masokisti?
"niin miten sitä pystyy fyysisesti kurittamaan"
No jos mielikuvitus on olemattomalla tasolla ja äly ei riitä siihen, että sitä voisi hyödyntää, niin tuohon Päättömään JohtoPäätökseen voi helposti Päätyä.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"niin miten sitä pystyy fyysisesti kurittamaan"
No jos mielikuvitus on olemattomalla tasolla ja äly ei riitä siihen, että sitä voisi hyödyntää, niin tuohon Päättömään JohtoPäätökseen voi helposti Päätyä.... ;PNo kerro minulle, miten 50 kiloinen nainen kurittaa 100 kiloista miestä, jos mies pistää hanttiin? Minun mielikuvitukseni ei todellakaan riitä moiseen.
Ratikkakuski kirjoitti:
No kerro minulle, miten 50 kiloinen nainen kurittaa 100 kiloista miestä, jos mies pistää hanttiin? Minun mielikuvitukseni ei todellakaan riitä moiseen.
Taitaa olla sitten aivan turhaa sinulle selittää....jos ei Jymmärrä, niin ei jymmärrä....mutta toki jos molempien taidot ovat samalla tasolla ja pienempi tyhmyyttään lähtee EpäReiluun painiin ilman, että tasoittaa tavalla tai toisella tilannetta ja jättää käyttämättä sen suurimman "Muskelin" tehon hyödyntämättä, niin asia on ihan toinen......ja jos näin käy, niin se kertoo aika paljon sen suurimman "Muskelin" kapasiteetistä....eli taitaa olla aika olemattomalla tasolla sen "Muskelin" kapasiteetti.... ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Taitaa olla sitten aivan turhaa sinulle selittää....jos ei Jymmärrä, niin ei jymmärrä....mutta toki jos molempien taidot ovat samalla tasolla ja pienempi tyhmyyttään lähtee EpäReiluun painiin ilman, että tasoittaa tavalla tai toisella tilannetta ja jättää käyttämättä sen suurimman "Muskelin" tehon hyödyntämättä, niin asia on ihan toinen......ja jos näin käy, niin se kertoo aika paljon sen suurimman "Muskelin" kapasiteetistä....eli taitaa olla aika olemattomalla tasolla sen "Muskelin" kapasiteetti.... ;P
Ja niitä 50 kiloisia vapaaottelijoita on paljonkin, jotka kurittavat niitä 100 kiloisia ukkojaan? No justiinsa juu...
Sinulla on merkillinen tapa hämmästellä, kun sinun ajatuksen juoksuasi ei ymmärretä, vaikket sitten itsekään osaa sitä ymmärrettävästi avata.Ratikkakuski kirjoitti:
Ja niitä 50 kiloisia vapaaottelijoita on paljonkin, jotka kurittavat niitä 100 kiloisia ukkojaan? No justiinsa juu...
Sinulla on merkillinen tapa hämmästellä, kun sinun ajatuksen juoksuasi ei ymmärretä, vaikket sitten itsekään osaa sitä ymmärrettävästi avata.Uuh.....olet Hölmöksi tekeytymisen MuailmanMestari tai sitten vain olet sitä... ;P
"Muskeli" =Aivot, Äly, Järki, Viisaus Ja NiinPoisPäin.... ;P
Mut en jaksa sun trollaukseen tämän pahemmin sotkeentua.....Ja jos se ei ollut trollausta, niin ehkä Sä vielä joku päivä jotain tajuat.....Kyllä Se Siitä... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Uuh.....olet Hölmöksi tekeytymisen MuailmanMestari tai sitten vain olet sitä... ;P
"Muskeli" =Aivot, Äly, Järki, Viisaus Ja NiinPoisPäin.... ;P
Mut en jaksa sun trollaukseen tämän pahemmin sotkeentua.....Ja jos se ei ollut trollausta, niin ehkä Sä vielä joku päivä jotain tajuat.....Kyllä Se Siitä... ;P"Muskeli"=Aivot jne...
Aloituksessahan puhuttiin nimenomaan ruumiillisesta väkivallasta. Mikä tässä nyt on trollausta?Ratikkakuski kirjoitti:
"Muskeli"=Aivot jne...
Aloituksessahan puhuttiin nimenomaan ruumiillisesta väkivallasta. Mikä tässä nyt on trollausta?Voi että sä olet Hyvä Tuossa.... ;P
No joo....tarkoituksenmukaista tai ei, niin IllanJatkoja... ;P- 914
Ratikkakuski kirjoitti:
Samaa mieltä noista "kilteistä ja kunnollisista".
Ratikkakuski kirjoitti:
Palstalla tuntuu olevan paljon muitakin, jotka haikailevat menneiden aikojen perään. Uskovat, että nykyinen tasa-arvo ja naisten riippumattomuus ja liberaali yhteiskunta heikentää heidän naisensaantimahdollisuuksiaan ja mahdollistaa naisten (heidän mielestään) epämiellyttävän käytöksen.
Näinhän se just tällä roskapalstalla on. Täällä kun onkin monia näitä luuseriätmejä, jotka haluaisivat luopua nykyisestä tasa-arvosta ja heikentää kaikkia naisten oikeuksia sen vuoksi, kun uskovat sen heikentävän niitä heidän mahdollisuuksia naisen saamiseen.
Ei ole koskaan nämä kyseiset ätmit ajatelleet sitä asiaa, että voisivat itse alkaa muuttamaan itseään sellaisiksi, että alkaisivat paremmin niille naisille kelvata. Se kun onkin aina vaan helpompi syyttää muita ihmisiä ja naisia siitä omasta huonoudesta ja laiskuudestaan.- Kysynpä.vaan
DarkFear kirjoitti:
Näinhän se just tällä roskapalstalla on. Täällä kun onkin monia näitä luuseriätmejä, jotka haluaisivat luopua nykyisestä tasa-arvosta ja heikentää kaikkia naisten oikeuksia sen vuoksi, kun uskovat sen heikentävän niitä heidän mahdollisuuksia naisen saamiseen.
Ei ole koskaan nämä kyseiset ätmit ajatelleet sitä asiaa, että voisivat itse alkaa muuttamaan itseään sellaisiksi, että alkaisivat paremmin niille naisille kelvata. Se kun onkin aina vaan helpompi syyttää muita ihmisiä ja naisia siitä omasta huonoudesta ja laiskuudestaan.Miksi sinulla ei ole naista vaikka olet noin hyvä muita neuvomaan? Juokseeko ne sasikaljua pakoon vai missä mättää?
Kysynpä.vaan kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole naista vaikka olet noin hyvä muita neuvomaan? Juokseeko ne sasikaljua pakoon vai missä mättää?
No ihan siksi ei ole, kun ei ole vielä löytynyt sellaista mukavaa naista, jonka kanssa sitä olisi voinut harkita vakavampaa parisuhdetta. Lisäksi työkiireet ovat myös usein vieneet mulla niin paljon aikaa, ettei ole ollut aikaa parisuhteelle. Toki voisin tietenkin ja olisin voinut jättää töitä hieman vähemmälle, jos oikein mukavan ja mielenkiintoisen naisen tapaisin, mutta ainakaan vielä en ole sellaista naista tavannut.
Eipä ole ketkään naiset tukan vuoksi karkuun juosseet, kun itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä SUVAITSEVAISELLA JA NYKYAIKAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä sitä aina naiset kiinnostuvat Andrea Pirlon näköisestä miehestä.
Sä varmaan itse oletkin joku sasi-tukkainen LANTAPERSEAIVO ja persuja äänestävä juntti, joka haluaisi varmaati heikentää naisten oikeuksia joidenkin vitun ätmiluusereiden takia saatana!!!!!!!!!!!!!
Sua se vaan vituttaa, kun mä en olekaan samaa mieltä teidän ätmiluusereiden kanssa siitä naisten oikeuksien heikentämisestä ja jostain pakkolakien käyttöön ottamisesta, joiden avulla saataisiin naisia myös joillekkin naisasialuuserin kaltaisille autisteille ja ALI-IHMISILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- OletkoHomo
DarkFear kirjoitti:
No ihan siksi ei ole, kun ei ole vielä löytynyt sellaista mukavaa naista, jonka kanssa sitä olisi voinut harkita vakavampaa parisuhdetta. Lisäksi työkiireet ovat myös usein vieneet mulla niin paljon aikaa, ettei ole ollut aikaa parisuhteelle. Toki voisin tietenkin ja olisin voinut jättää töitä hieman vähemmälle, jos oikein mukavan ja mielenkiintoisen naisen tapaisin, mutta ainakaan vielä en ole sellaista naista tavannut.
Eipä ole ketkään naiset tukan vuoksi karkuun juosseet, kun itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä SUVAITSEVAISELLA JA NYKYAIKAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä sitä aina naiset kiinnostuvat Andrea Pirlon näköisestä miehestä.
Sä varmaan itse oletkin joku sasi-tukkainen LANTAPERSEAIVO ja persuja äänestävä juntti, joka haluaisi varmaati heikentää naisten oikeuksia joidenkin vitun ätmiluusereiden takia saatana!!!!!!!!!!!!!
Sua se vaan vituttaa, kun mä en olekaan samaa mieltä teidän ätmiluusereiden kanssa siitä naisten oikeuksien heikentämisestä ja jostain pakkolakien käyttöön ottamisesta, joiden avulla saataisiin naisia myös joillekkin naisasialuuserin kaltaisille autisteille ja ALI-IHMISILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ei luulisi niin kiire olevan niissä sinun tekemissä 9e/pvä tukitöissä, ettei ehtisi naista katselemaan?
OletkoHomo kirjoitti:
Ei luulisi niin kiire olevan niissä sinun tekemissä 9e/pvä tukitöissä, ettei ehtisi naista katselemaan?
Mä kun en edes suostuisi tollaista TURHAA JA ALA-ARVOISTA ORJATYÖTÄ tekemään, josta ei edes palkkaa maksettaisi, kun menisi vielä kallista aikaa siinä hukkaan ja väsyttäisi vaan aamulla herätä turhan takia johonkin ALA-ARVOISEEN PASKATYÖHÖN.
Sitä kun on kuitenkin aina elämässä kaikkea tärkeämpää ja parempaakin tekemistä, kun joku TURHAN TYÖN TEKEMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!! MIELUUMMIN SITÄ KÄYTTÄÄ SENKIN AJAN TÄLLÄ PALSTALLA OLEMISEEN ja telkkarin katseluun. Yöllä kun tulee vielä telkkarista nhl-matseja, niin olisi se aivan turhaa herätä aamulla aikaisin ilman järkevää syytä, joita tollaiset jotkut ALI-IHMISILLE TARKOITETTUT PASKATYÖT JUST OVAT!!!!!!!!!!!!
Sä sutä itse varmaan oletkin joku vitun homopersehuorahinttari saatana!!!!!!!!!!!!!!!! Mitäs mieltä sä LANTAPERSEAIVO OLISIT SIITÄ, JOS VAIKKA TAPETTAISIIN TOLLAISET VITUN 9 EURON TUKITÖISSÄ KÄYVÄT ALI-IHMISET SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Piipaapiipaa
DarkFear kirjoitti:
Mä kun en edes suostuisi tollaista TURHAA JA ALA-ARVOISTA ORJATYÖTÄ tekemään, josta ei edes palkkaa maksettaisi, kun menisi vielä kallista aikaa siinä hukkaan ja väsyttäisi vaan aamulla herätä turhan takia johonkin ALA-ARVOISEEN PASKATYÖHÖN.
Sitä kun on kuitenkin aina elämässä kaikkea tärkeämpää ja parempaakin tekemistä, kun joku TURHAN TYÖN TEKEMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!! MIELUUMMIN SITÄ KÄYTTÄÄ SENKIN AJAN TÄLLÄ PALSTALLA OLEMISEEN ja telkkarin katseluun. Yöllä kun tulee vielä telkkarista nhl-matseja, niin olisi se aivan turhaa herätä aamulla aikaisin ilman järkevää syytä, joita tollaiset jotkut ALI-IHMISILLE TARKOITETTUT PASKATYÖT JUST OVAT!!!!!!!!!!!!
Sä sutä itse varmaan oletkin joku vitun homopersehuorahinttari saatana!!!!!!!!!!!!!!!! Mitäs mieltä sä LANTAPERSEAIVO OLISIT SIITÄ, JOS VAIKKA TAPETTAISIIN TOLLAISET VITUN 9 EURON TUKITÖISSÄ KÄYVÄT ALI-IHMISET SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kilahtiko taas pahasti siellä Sasi-kaljun alla?
- Olet_Neitsytsetä
DarkFear kirjoitti:
Sä sutä itse varmaan oletkin joku vitun homopersehuorahinttari saatana!!!!!!!!!!!!!!!! Mitäs mieltä sä LANTAPERSEAIVO OLISIT SIITÄ, JOS VAIKKA TAPETTAISIIN TOLLAISET VITUN 9 EURON TUKITÖISSÄ KÄYVÄT ALI-IHMISET SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mikäs neitsytsetää taas riepoo? Paistaako FINA-purkin pohja, vai onko Niuvanniemellä joku vetäissyt neitsytsetää perseeseen?
- ei.naisia.lyödä
tuskin missään maassa miehet naisia lyö ne on joka maassa ne samat määrätyt tyypit jotka niin tekee mutta ei kukaan normaali mies naistaan lyö tai halua satuttaa
- 101
No tälläkin palstalla on sitten paljon epänormaaleja miehiä, kun täältä niin usein saa lukea väkivallanhalua naisia kohtaan.
Naisiin kohdistuvan väkivallan kitkemiseksi tehokkain keino lienee tosiaan hentojen keinojen, kuten pienellä kepillä kurittaminen, rajaaminen pelkällä määrittelyllä varsinaisen väkivallan ulkopuolelle. Kannatan. Lakihan ei velvoita ketään keppiä käyttämään, joten parisuhteen sisäiseksi asiaksi jää sopimus siitä, milloin ja miten keppiä voidaan käyttää.
- että.silleen
Annahan suora vastaus siihen kysymykseen; Saako sun mielestäsi,naista kurittaa ruumiillisesti, pahoinpitelemällä?
Lyömällä kepillä,risulla, vyöllä, kämmenellä tai jollain muulla "esineellä", ellei se liity pariskunnan seksileikkeihin ja nainen todellakin ole oikeesti masokisti!
Niin omatpa ovat heidän mieltymyksensä... kaikki OK, jos kumpikin aikuinen on suostuvaisia tekoon. Vastauksesi kun on nyt tulkittavissa... kiikun/kaakun!
"joten parisuhteen sisäiseksi asiaksi jää sopimus siitä, milloin ja miten keppiä voidaan käyttää. "
-Kysymys oli tästä lauseesta lähinnä... jää epäselväksi miksi, millä edellytyksillä? että.silleen kirjoitti:
Annahan suora vastaus siihen kysymykseen; Saako sun mielestäsi,naista kurittaa ruumiillisesti, pahoinpitelemällä?
Lyömällä kepillä,risulla, vyöllä, kämmenellä tai jollain muulla "esineellä", ellei se liity pariskunnan seksileikkeihin ja nainen todellakin ole oikeesti masokisti!
Niin omatpa ovat heidän mieltymyksensä... kaikki OK, jos kumpikin aikuinen on suostuvaisia tekoon. Vastauksesi kun on nyt tulkittavissa... kiikun/kaakun!
"joten parisuhteen sisäiseksi asiaksi jää sopimus siitä, milloin ja miten keppiä voidaan käyttää. "
-Kysymys oli tästä lauseesta lähinnä... jää epäselväksi miksi, millä edellytyksillä?Muhammedin mielestä saa ja kun en ole mikään profeetta, niin mikä minä olen pikku kepittämistä kieltämään. Jätän tämän ongelman vaikkapa feministien ja islamistien keskenään setvittäväksi. Asia ei minulle kuulu.
- että.silleen
scrg kirjoitti:
Muhammedin mielestä saa ja kun en ole mikään profeetta, niin mikä minä olen pikku kepittämistä kieltämään. Jätän tämän ongelman vaikkapa feministien ja islamistien keskenään setvittäväksi. Asia ei minulle kuulu.
Ja Sergei päätti venkoilla... mitähän tästä on pääteltävissä? En minä niin aivoton ole etten osaa asioita yhdistää. Ja sun tapauksessasi veikkaan ett yrität saada feministit kapinoimaan maahanmuuttajia vastaan.
Niinhän meistä jo osa on tehnytkin alusta asti... ja nyt vielä pontevammin kun häirintä/ahdistelu heidän toimestaan on kerrassaan sietämätöntä. Ahdistelut menee jopa pahimman seksuaalisen rikoksen puolelle ajoittain. (useastikin)
Minä ilmaisin oman katsomukseni asiasta: jos kummallakaan ei ole valittamista... ja hyväksyvät asian... niin mitä ihmeen lakimuutosta siihen tarvittaisiin? Ainoastaan silloin lakiehdotuksella on jotain merkitystä jos nainen luokitellaan "alirotuiseksi" ja miehen omistukseen kuuluvaksi! Lyhyesti ilmaistuna; alistettuun asemaan!
Omistajalleen kuuluvaa on...kuten kotieläimet ja hyötykarja... niillä muuten on eläinsuojelulaki puolellaan ja menehän kepittämään eläintä: hevosta, lehmiä, koiraa... tuomio tulee oikeuteen joutuessasi.
Nyt siitä keppi rangaistavuudesta haluttaisiin päästä eroon vain naisten kohdalla... AP:n Provon aloituksen mukaan.
Alkuperäinen uutinen kyllä koski tuota takahikiää nimeltään Pakistan. Joten jätän tämän revittelyn silleen... en jaksa olla enää enempi tosikko tällä kertaa. =))
Sorry Sergei... annoit vaan niin loistavan pohjan mulle, mun mielipiteilleni...
Mutt HC-ätmel löi kyllä jokerin tänään pöytään! että.silleen kirjoitti:
Ja Sergei päätti venkoilla... mitähän tästä on pääteltävissä? En minä niin aivoton ole etten osaa asioita yhdistää. Ja sun tapauksessasi veikkaan ett yrität saada feministit kapinoimaan maahanmuuttajia vastaan.
Niinhän meistä jo osa on tehnytkin alusta asti... ja nyt vielä pontevammin kun häirintä/ahdistelu heidän toimestaan on kerrassaan sietämätöntä. Ahdistelut menee jopa pahimman seksuaalisen rikoksen puolelle ajoittain. (useastikin)
Minä ilmaisin oman katsomukseni asiasta: jos kummallakaan ei ole valittamista... ja hyväksyvät asian... niin mitä ihmeen lakimuutosta siihen tarvittaisiin? Ainoastaan silloin lakiehdotuksella on jotain merkitystä jos nainen luokitellaan "alirotuiseksi" ja miehen omistukseen kuuluvaksi! Lyhyesti ilmaistuna; alistettuun asemaan!
Omistajalleen kuuluvaa on...kuten kotieläimet ja hyötykarja... niillä muuten on eläinsuojelulaki puolellaan ja menehän kepittämään eläintä: hevosta, lehmiä, koiraa... tuomio tulee oikeuteen joutuessasi.
Nyt siitä keppi rangaistavuudesta haluttaisiin päästä eroon vain naisten kohdalla... AP:n Provon aloituksen mukaan.
Alkuperäinen uutinen kyllä koski tuota takahikiää nimeltään Pakistan. Joten jätän tämän revittelyn silleen... en jaksa olla enää enempi tosikko tällä kertaa. =))
Sorry Sergei... annoit vaan niin loistavan pohjan mulle, mun mielipiteilleni...
Mutt HC-ätmel löi kyllä jokerin tänään pöytään!"...takahikiää nimeltään Pakistan...."
Suomi on monikulttuurinen ja suvaitsevainen Suomi. Mitä monikulttuurisuutta se on, jos lainsäädäntö on toisten kulttuurien esteenä eikä suvaitsevainen? Kun ne erilaiset kulttuurit ja uskonnot tarkoittaa juuri sitä, että asioista ajatellaan vähän eri tavalla. Eihän sitä nyt ihmisiä voi rangaista kulttuurin mukaan toimimisesta.
"...yrität saada feministit kapinoimaan maahanmuuttajia vastaan.... "
Eipä ole mitään kapinaa näkynyt, vaan kaikkiin mahdollisiin konflikteihin syyllinen on kuitenkin valkoinen sianlihaa syövä heteromies. :D- ettäsilleen
scrg kirjoitti:
"...takahikiää nimeltään Pakistan...."
Suomi on monikulttuurinen ja suvaitsevainen Suomi. Mitä monikulttuurisuutta se on, jos lainsäädäntö on toisten kulttuurien esteenä eikä suvaitsevainen? Kun ne erilaiset kulttuurit ja uskonnot tarkoittaa juuri sitä, että asioista ajatellaan vähän eri tavalla. Eihän sitä nyt ihmisiä voi rangaista kulttuurin mukaan toimimisesta.
"...yrität saada feministit kapinoimaan maahanmuuttajia vastaan.... "
Eipä ole mitään kapinaa näkynyt, vaan kaikkiin mahdollisiin konflikteihin syyllinen on kuitenkin valkoinen sianlihaa syövä heteromies. :DSuoraan sanottuna eivät ne maahantunkeutujat varmaan ole meidän omia "sikojamme" yhtään vähentäneet, mutt hemmetisti sitä nykyistä sekalaista sikalaumaa ovat kasvattaneet!
Ja erona maahantunkeneiden ja suomalaisten äijien suhteen on se; ett suomaisen kanssa voi jutella ja tulla jokseenkin ymmärretyksi... älä vaivaudu, olen varattu!
Siis omalla käytöksellään voi tehdä suomalaiselle selväksi, ettei hän mitenkään ole kiinnostava mun näkökulmastani katsottuna.. eikä mun mieskään katsoisi sivuun jos mua ahdistelet. Mutt sitt löytyy heistäkin täysiä sikoja, raiskaavat tilaisuuden tullen.
Nämä maahantunkeutujat ovat täysin ymmärtämättömiä... ainakin käyttäytyvät niin. Täysin ummikkojakin varmaan vaikka omalle äidinkielelleen, jos niin päättävät. Minä en tosin osaa heidän puhumaansa kieltä, mutt kaupassa, torilla, liikkuvassa bussissa, kahvilassa, R-kioskin jonossa ym. hiplaavat ja koittavat saada erotettua naisen muista ihmisistä syrjään.
Oletko koskaan kuullut ett kaupungin keskustassa suomalaiset aikuiset äijät porukassa olisivat ahdistelleet tuntematonta naista? Minä en ole moisesta käytöstä miesten keskuudessa... kuullut tapahtuvan.
Nuo suomalaiset teinipojat alle 16v. saattavat joskus tuntemiaan saman koulun flikkoja kiusallaan ahdistelevan. Se kyllä kuuluu ja näkyy ympäristöön... lähinnä flikkojen kirkaisusta ja naurun kiherryksestä... lähinnä kai jonkin asteista teerenpeliä pitävät porukalla. Ei siinä näytä minkäänlaista uhkaa tai tosi olevan kysymyksessäkään... edes sivullisen silmin katsottuna.
Ikävää vaan on se miten "muukalaiset" sen ymmärtävät, ja aivan takuu varmasti tulkitsevat sen väärin!
Hyvää yötä sullekin ja muille palstalla olijoille!
Kiitos seurasta.
- kyyrä
Uutinen ei kiinnosta feministejä koska ihanaa värinää ja islam on rauhan kulttuuri
- Ikis__M
Minusta on outoa femakkopiirien into haalia tänne muslimeita kun vuosisataisen taistelun jälkeen ovat saaneet keskimääräisen suomalaismiehen opetettua semmoiseksi joka ei lyö niin nyt sitten väen vängällä haluavat miehiä jotka ihan varmasti kurittavat vaimoaan koska se on heille alempi olento toisin kuin länsimaalaiselle miehelle.
Ilmeisesti siksi jännämiehetkin on niin suosittuja kun suurin osa ei lyö niin ne harvat jännät kostuttaa kiimapillua ihan eri tavalla, jos kaikki miehet löisivät vähän ei tulisi ehkä semmoista vääristymää kun tavallinenkin mies voisi saada mahlan vuotamaan hellästi lyömällä. Me vaan ei osata enää kun on aina kasvatettu siihen ettei naista sa lyödä.- 320
Niin että sinullakin näyttää noita väkivaltafantasioita naisia kohtaan olevan, ja toivot sen tulevan sallituksi.
Ei siis kiltteydestä ja kunnollisuudesta häivääkään. - Ikis__M
320 kirjoitti:
Niin että sinullakin näyttää noita väkivaltafantasioita naisia kohtaan olevan, ja toivot sen tulevan sallituksi.
Ei siis kiltteydestä ja kunnollisuudesta häivääkään.Ei minulla ole, kuten mainitsin ei me suomalaiset miehet osata mutta jos osattaisiin kokonaisuuden kannalta olisi parempi jos kiltit & kunnollisetkin miehet saisivat naisia kun ne ei kuitenkaan sitten niin pahasti hakkaisi kuin jännämiehet & barbaarikulttuureista tulleet.
- että.silleen
Kuules nyt... jos tuollaista tarvetta löytyy sulta ja naiseltasi, niin puhumalla kai omat sääntönne löydätte. Mitä seksi keskenänne sitt sisältää ja millaista onkin, ei sitä tarvitse ulkopuolisille kertoa...se on yksityis asia! ... ei kai se julkista tietoa ole! Toivottavasti et juoruile... se kyllä jossain vaiheessa saattaa kulkeutua emäntäsikin korviin.
Eikä nainen varmastikaan ilahdu niin intiimien asioiden jakelusta miesten kesken. Yks kuuden vuoden parisuhde oli katkolla yli puolivuotta, kun äijä jossain porukassa kaljoissaan oli kertonut petipuuhistaan avokkinsa kanssa... suhteilut loppuivat lyhyeen, kun puheet kantautui naisen korviin!
Kova riita siitä syntyi ja lisää sanomista puolin sun toisin... nainen lähti, ottaen vain omat henkilökohtaiset tavaransa. Muutti ensin hotelliin ja hankki sitt pienen vuokra asunnon ensin alkuun. Virkanainen ja tarkka maineestaan...mitä puhutaan hänestä.
Kuka meistä naisista lahjoitti mitäkin, hänelle uuteen asuntoonsa... minä annoin valikoida tarpeettomista verhoista parit, ja pöytävaisimen, jotka hän halusi ottaa.
Ovat nyttemmin tehneet jo sovinnon... seurustelevat jälleen, mutt eivät asu yhdessä.
Uskon kuitenkin ett äijä saa armahduksen vielä, mutt todella pahan mokan teki! Vaikkei vieraissa käynytkään, väliainen ero kuitenkin tuli... kirves melkein heilahti. - Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Kuules nyt... jos tuollaista tarvetta löytyy sulta ja naiseltasi, niin puhumalla kai omat sääntönne löydätte. Mitä seksi keskenänne sitt sisältää ja millaista onkin, ei sitä tarvitse ulkopuolisille kertoa...se on yksityis asia! ... ei kai se julkista tietoa ole! Toivottavasti et juoruile... se kyllä jossain vaiheessa saattaa kulkeutua emäntäsikin korviin.
Eikä nainen varmastikaan ilahdu niin intiimien asioiden jakelusta miesten kesken. Yks kuuden vuoden parisuhde oli katkolla yli puolivuotta, kun äijä jossain porukassa kaljoissaan oli kertonut petipuuhistaan avokkinsa kanssa... suhteilut loppuivat lyhyeen, kun puheet kantautui naisen korviin!
Kova riita siitä syntyi ja lisää sanomista puolin sun toisin... nainen lähti, ottaen vain omat henkilökohtaiset tavaransa. Muutti ensin hotelliin ja hankki sitt pienen vuokra asunnon ensin alkuun. Virkanainen ja tarkka maineestaan...mitä puhutaan hänestä.
Kuka meistä naisista lahjoitti mitäkin, hänelle uuteen asuntoonsa... minä annoin valikoida tarpeettomista verhoista parit, ja pöytävaisimen, jotka hän halusi ottaa.
Ovat nyttemmin tehneet jo sovinnon... seurustelevat jälleen, mutt eivät asu yhdessä.
Uskon kuitenkin ett äijä saa armahduksen vielä, mutt todella pahan mokan teki! Vaikkei vieraissa käynytkään, väliainen ero kuitenkin tuli... kirves melkein heilahti.Mihinkähän tämä nyt liittyi? Ei mulla ole tarvetta mihinkään erikoisuuksiin sen kummemmin kuin intoa huudella keskinäisistä asioista kenellekään.
- että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
Mihinkähän tämä nyt liittyi? Ei mulla ole tarvetta mihinkään erikoisuuksiin sen kummemmin kuin intoa huudella keskinäisistä asioista kenellekään.
Aina en menis takuuseen, kun luen vauhdiikkaampia kirjoituksiasi/kommenttejasi. Hyvällä(pahalla) mielikuvituksella varustettuna, niistä saa ainakin kahdenlaista viestiä usein.
Minä kun pyörittelen kaikki asiat nykyään mullinmalin ja ylös alaisinkin, jostakin kokemuksesta jäänyt varmaan jonkin asteinen trauma mulle. Epäilen kaikkea ja kaikkia. Täällä olen oppinut jo joitakin esille tuomaan... IRL en niistä ole kellekkään mitään maininnut.
Muutamista ystävyyssuhteistakin on tullut mulle oikeastaan taakka, mun epävarmuuteni vuoksi, siitä ollaanko oikeasti kavereita vai ei. Mitä hän munsta hyötyy... vai miks kaveraa kanssani. Muutamat taas ovat vakiinnuttaneet paikkansa lujemmin mun läheisiini kuuluviksi.
Sorry ei ollut tarkoitus potkia sua polveen, kunhan yritän saada sinustakin jotain irti.
Täysin mysteeri mies olet... toisinaan ymmärrän sua ja hetken kuluttua voisin ampua suolapatruunan persuuksiisi... kirvelemään!
Tämä oli siis täydellä ystävyydellä ja rehellisesti; mun mielipiteeni sinusta! - Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Aina en menis takuuseen, kun luen vauhdiikkaampia kirjoituksiasi/kommenttejasi. Hyvällä(pahalla) mielikuvituksella varustettuna, niistä saa ainakin kahdenlaista viestiä usein.
Minä kun pyörittelen kaikki asiat nykyään mullinmalin ja ylös alaisinkin, jostakin kokemuksesta jäänyt varmaan jonkin asteinen trauma mulle. Epäilen kaikkea ja kaikkia. Täällä olen oppinut jo joitakin esille tuomaan... IRL en niistä ole kellekkään mitään maininnut.
Muutamista ystävyyssuhteistakin on tullut mulle oikeastaan taakka, mun epävarmuuteni vuoksi, siitä ollaanko oikeasti kavereita vai ei. Mitä hän munsta hyötyy... vai miks kaveraa kanssani. Muutamat taas ovat vakiinnuttaneet paikkansa lujemmin mun läheisiini kuuluviksi.
Sorry ei ollut tarkoitus potkia sua polveen, kunhan yritän saada sinustakin jotain irti.
Täysin mysteeri mies olet... toisinaan ymmärrän sua ja hetken kuluttua voisin ampua suolapatruunan persuuksiisi... kirvelemään!
Tämä oli siis täydellä ystävyydellä ja rehellisesti; mun mielipiteeni sinusta!Voihan ne käsittää varmaan monellakin tapaa kun joskus tulee ammuttua vähän ylitsekin ihan vain keskustelun aikaansaamiseksi, sanotaanko nyt niin ettei niistä kannata herneitä ainakaan nenuun vetää vaikka ensislmäyksellä vaikuttaisi jyrkältäkin mielipiteeltä.
Epäilyssä ei ole mitään pahaa, minusta se on vaan hyve että osaa pitää varansa ihmisten kanssa jo tosiaan nuo kaveruussuhteet, onhan ne tärkeitä mutta jos selkeästi alkaa tuntumaan että joku käyttää hyväkseen tai ei ole luotettava niin semmoiseen ihmiseen kannattaa ehkä ottaa vähän etäisyyttä. Itse luen kavereihin kaikki ne joihin voi luottaa aina ja missä vaan ja sitten tuttuihin tai työ- ym. kavereihin ne joille en ihan kaikista asioista avautuisi.
Ei mitään, sitä vartenhan täällä ollaan että herätetään keskustelua & mielipiteitä ja eri mieltä saa ja pitääkin olla :)
- 8plus14
Mies, joka on niin kiimainen, ettei kestä naisen pihtailua, on saastainen himojensa vietävissä oleva rotta joka pitäisi hirttää munista lähimpään lyhtypylvääseen!!!
" ettei kestä naisen pihtailua"
No mikä järki tarkoituksenmukaisessa pihtailussa on, siis jos on parisuhteessa?.... ;P- että.silleen
" ettei kestä naisen pihtailua"
No mikä järki tarkoituksenmukaisessa pihtailussa on, siis jos on parisuhteessa?.... ;PTaitaa "8plus14" esittää naisasiainluuseria nyt ... ainakin mulle tuli mieleen!
Ja epäilen sun soittaneen ovikelloani tällä kertaa...???
Enkä minä tarkoittanut ainoastaan toista sukupuolta tolla "kiusaamis" tarkoituksella tehdystä kieltäytymisestä... pihtailulla.
Kyllä sitä harrastaa miehetkin! Tosin en koskaan ole kuullut "päänsärystä"... mutt kun on niiiiiin väsynyt nyt... hyvää yötä!
Lonkka särkee... ihan mahdottomasti hyvä ett liikkumaan pääsee, syön vähän ja lähden kaljalle tuohon naapuriin ... kasoon tallenteen Monacon GP:n aika-ajoista!
Oli sillä tarkoituksensa... mä vaan en ymmärtänyt silloin. Tyhmänä sitä alistuu pikkuhiljaa kuin huomaamattaan... kaikenlaisiin omituisuuksiin... suhteessa.
Joita nyt itsekin ihmettelee... miksen minä huomannut , epäillyt, aavistanut, missä mun vaistoni petti minut? että.silleen kirjoitti:
Taitaa "8plus14" esittää naisasiainluuseria nyt ... ainakin mulle tuli mieleen!
Ja epäilen sun soittaneen ovikelloani tällä kertaa...???
Enkä minä tarkoittanut ainoastaan toista sukupuolta tolla "kiusaamis" tarkoituksella tehdystä kieltäytymisestä... pihtailulla.
Kyllä sitä harrastaa miehetkin! Tosin en koskaan ole kuullut "päänsärystä"... mutt kun on niiiiiin väsynyt nyt... hyvää yötä!
Lonkka särkee... ihan mahdottomasti hyvä ett liikkumaan pääsee, syön vähän ja lähden kaljalle tuohon naapuriin ... kasoon tallenteen Monacon GP:n aika-ajoista!
Oli sillä tarkoituksensa... mä vaan en ymmärtänyt silloin. Tyhmänä sitä alistuu pikkuhiljaa kuin huomaamattaan... kaikenlaisiin omituisuuksiin... suhteessa.
Joita nyt itsekin ihmettelee... miksen minä huomannut , epäillyt, aavistanut, missä mun vaistoni petti minut?Kyllä minä tuon yhteneväisyyden huomasin, mutta keskityin vain viestin sanomaan... ;P
Oliko tuo joku PettämisEpisodi vai joku muu juttu?..vaikka ei ne pettämis jututkaan noin mene aina...vaan toinen voi olla vaikka ihan mielinkielin ja vaikka mitä, mutta porsastelee kuitenkin enemmän ta vähemmän.... PettäjäLuonteisia on vaikka muille jakaa, mutta sielläkin on sekalaista seurakuntaa.....eli jotkut toimii yhdellä tavalla, toiset toisella ja kolmannet jollain ihan muulla....- että.silleen
Kyllä minä tuon yhteneväisyyden huomasin, mutta keskityin vain viestin sanomaan... ;P
Oliko tuo joku PettämisEpisodi vai joku muu juttu?..vaikka ei ne pettämis jututkaan noin mene aina...vaan toinen voi olla vaikka ihan mielinkielin ja vaikka mitä, mutta porsastelee kuitenkin enemmän ta vähemmän.... PettäjäLuonteisia on vaikka muille jakaa, mutta sielläkin on sekalaista seurakuntaa.....eli jotkut toimii yhdellä tavalla, toiset toisella ja kolmannet jollain ihan muulla....Kyllä sä osuit ihan eka yrittämällä oikeaan. En minä sitä miestä kiinnostanut paljoakaan, kunhan sai pidettyä mua kulissina ja suojaverhonaan... "heilansa" asui naapurissa: jonne meni "kaljalle", pelaan jätkien kanssa korttia, lähtivät miehissä kalaan... enkä minä muita miehiä oikeastaan edes nähnyt kuin "naapurin".
Minä opiskelin...luin ja kävin osa-aika töissä kaupan kassana; hyvä kun miehellä oli kavereita... kun mulla oli aikaa niin niukasti käyttää yhdessä oloon! X;D Heko,heko!
Hyvää yötä, kauniita ja virkistäviä unia sulle! että.silleen kirjoitti:
Kyllä sä osuit ihan eka yrittämällä oikeaan. En minä sitä miestä kiinnostanut paljoakaan, kunhan sai pidettyä mua kulissina ja suojaverhonaan... "heilansa" asui naapurissa: jonne meni "kaljalle", pelaan jätkien kanssa korttia, lähtivät miehissä kalaan... enkä minä muita miehiä oikeastaan edes nähnyt kuin "naapurin".
Minä opiskelin...luin ja kävin osa-aika töissä kaupan kassana; hyvä kun miehellä oli kavereita... kun mulla oli aikaa niin niukasti käyttää yhdessä oloon! X;D Heko,heko!
Hyvää yötä, kauniita ja virkistäviä unia sulle!Harmi kun noita pienempiä ja isompia kareja vaanii pinnan alla, niin paljon....ja sitten vielä ne massiiviset JääVuoret siihen päälle... :(
Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa Sulle.. =)
Sairas maailma, sairas tyyppi tuollaista ehdottelee. Tulisi miesten murhat yleistymään, jos tuollainen laki sallittaisiin meilläkin.
Vai, että SaunanTaakke ja Sen Jälkeen SuonSilmälle ruokaa?... ;P
Kyllä siinä helpolla niin käy, vallankin kun meidän maassa naisetkin on niin pahansisuisia ja ittepäisiä. :D
sönkkö kirjoitti:
Kyllä siinä helpolla niin käy, vallankin kun meidän maassa naisetkin on niin pahansisuisia ja ittepäisiä. :D
Ja sitten kun niitä Saunoja ja Soita on tässä Muassa, niin Hirvittävän paljon.... ;P
No ei vaiskaan....jos fyysinen ja henkinen väkivalta on molemmat aivan totaalisen persiistä ja sama se on kumpi sukupuoli niihin sortuu........henkistä ei saisi olla ollenkaan ja fyysistä vain kehässä molempien suostumuksella sovituin säännöin.. ;P
Poislukien Itsepuolustus ja KaveriPaini yms.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Ja sitten kun niitä Saunoja ja Soita on tässä Muassa, niin Hirvittävän paljon.... ;P
No ei vaiskaan....jos fyysinen ja henkinen väkivalta on molemmat aivan totaalisen persiistä ja sama se on kumpi sukupuoli niihin sortuu........henkistä ei saisi olla ollenkaan ja fyysistä vain kehässä molempien suostumuksella sovituin säännöin.. ;P
Poislukien Itsepuolustus ja KaveriPaini yms.... ;PÄlä muuta virka. :)
Ei naiset valita kun jännämiehet hakkaa niitä. Samahan se on jos kepillä vähän lyö koska naiset rakastaa jännämiehiä niin ne sietää sitä hakkaamista.
Naistn pitäisi alkaa mellakoida ja vaatia jännämiehille kovempia rankaistuksia. Pahoinpitelystä vaikka 10 vuotta linnaa ja jos käyttää puukkoa niin 25 vuotta. Miksi naiset ei nouse vastarintaan kun naisiin kohdistuvia pahoinpitelyitä on kuitenkin aika paljon. Naisissa pitäis olla voimaa yhdessä saada muutos mutta naiset on vaan hiljaa koska rakastavat niitä hakkaajia.
- Luolasukeltaja
Monicalla on juuri tällaisia alistumisfantasioita, koska hän muuten hallitsee elämäänsä patologisella tarkkuudella, koska kuvittelee sen siellä jollain tasolla onnistuvan.
Naurettavaa.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Monicalla on juuri tällaisia alistumisfantasioita, koska hän muuten hallitsee elämäänsä patologisella tarkkuudella, koska kuvittelee sen siellä jollain tasolla onnistuvan.
Naurettavaa.
( Hihitystä )Pelko hallinnan menettämisestä on kuin syvimmälle vaikuttava huume. Se saattaa seurauksineen kestää päiväkausia päällä.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Pelko hallinnan menettämisestä on kuin syvimmälle vaikuttava huume. Se saattaa seurauksineen kestää päiväkausia päällä.
( Hihitystä )Mun pitää kehittää varmaan jokin turvasana, ettei lesbolta ihan menisi maine.
( Naurua ) - Luolasukeltaja
Mun pitää kehittää varmaan jokin turvasana, ettei lesbolta ihan menisi maine.
( Naurua )Monican vartalo oli jännittynyt kuin bambukeppi, kun hän tuli. Lantion ydin ja minuuden sisin valaistui kuin bambi yön ajovaloissa.
Hän huusi suoraa huutoa tyhjyyteen.
Vitun naapurit.
( Naurua )
- ätminki
Tän maan naiset on aivan helvetin sairaita. Ne puolustelee väkivaltaisia jännämiehiä joten olisi oikein jos naisia hakattaisiin kepeillä tunnin päivässä.
- asioistatietävätaho
Kyllä akkaa ja kissaa pitää kerran päivässä lyödä.
- Katsopapeiliin
Aloituskirjouttajalle! Olet tainnut pahoinpidellä naisiasi ja podet jonkinlaista katumustako? Minuahan eivät miehet ole tönineet tai mätkineet. Mielestäni molempien pitää haluta ja jos ei aina, pitää kunnioittaa toita, oli kyse miehestä tai naisesta. Keskustelu on hyvä, ilmainen lääke, mikä auttaa parisuhteessa. Kyselepä tutiltasi oleto muuttunut ja miten. Kerääpä tiedot ja mieti. Siispä teepä itsetutkiskelua mieluummin kuin kirjoittele tällaista ja yllytät muitakin moskaan. Kandee ostaa peili ja miettiä omaa syntymävuotta. Maailma on täynnä kauniita kuvia, mutta rakkain on rakkain ja kohtele häntä hyvin. Voi olla, että teillä on jokin ISO PAHA ONGELMA, mutta ratkokaa se rakentavasti yhdessä.
- tarralenkkari161
Suostumus joka on saatu väkivalloin/uhkaamalla ei ole aito suostumus. Se mitä kannatat on siis raiskaus.
- klliioo
Kyllä, kyllä. Kurittavan käden ei kuitenkaan saisi nousta harteita ylemmäs (kuten raveissa) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667