Toisessa ketjussa mieshenkilö oli tätä mieltä.
"Lähtevät (miehet) koska kukaan ei halua - ehkä aseksuaaleja lukuunottamatta - kumppanikseen naista joka on jotakin seuraavista;
a) lahna
b) estynyt
c) aloitekyvytön
d) jättänyt lantionpohjatreenit kokonaan tekemättä
e) orgasmiongelmainen
f) aseksuaali
g) käyttää seksiä vatapelin välineenä, pihtaa"
Pitääkö paikkansa?
Vain helpot naiset pääsevät suhteeseen?
45
617
Vastaukset
Oletko sinä sitten mielestäsi vaikea nainen?
- aloittaja-
Suhteessa en ole hankala tai vaikea, päänsärkyjä ei ole ikinä.
Mutta miksi pitäisi harrastaa seksiä jonkun täysin VIERAAN ihmisen kanssa, jota ei edes tunne? Ei seksikään ole silloin hyvää.
Miten joku voi sillä perusteella, ettei ekoilla treffeillä anna pimppaa, luokitella toisen hankalaksi ja aseksuaaliksi ja mitä kaikkea? Se on loukkaavaa, sekä esineellistävää. aloittaja- kirjoitti:
Mutta miksi pitäisi harrastaa seksiä jonkun täysin VIERAAN ihmisen kanssa, jota ei edes tunne? Ei seksikään ole silloin hyvää.
Miten joku voi sillä perusteella, ettei ekoilla treffeillä anna pimppaa, luokitella toisen hankalaksi ja aseksuaaliksi ja mitä kaikkea? Se on loukkaavaa, sekä esineellistävää.Kyllähän naisetkin haukkuvat miestä homoksi, jos saavat mieheltä pakit. Onko sekin esineellistävää?
- kusipäistäeroon
aloittaja- kirjoitti:
Miten joku voi sillä perusteella, ettei ekoilla treffeillä anna pimppaa, luokitella toisen hankalaksi ja aseksuaaliksi ja mitä kaikkea? Se on loukkaavaa, sekä esineellistävää.Saanko kysyä mitä teet pojalla (ei voi mieheksi sanoa), joka haukkuu tai saman tien luokittelee? Miksi loukkaantua koska toinen ihminen on täysvartalomullqvisti? Eikö silloin ole parempi että siitä ihmisestä pääsee mahd. nopeasti eroon?
f) aseksuaali
g) käyttää seksiä vatapelin välineenä, pihtaa"
Ei ainakaan nuo ole hyviä ominaisuuksia miehelle, joka ei ole aseksuaali tai ei hyväksy valtapelejä.... ;P
Monia noista muista asioista voi tarvittaessa kehittää ja niissä voi suhteessa kehittyä... ;P
Miksi muuten leimaat "helpoksi naiseksi" kaikki muut?... ;P- aloittaja-
"Miksi muuten leimaat "helpoksi naiseksi" kaikki muut?... ;P" Missä ihmeessä noin sanoin?!?!
Mikään noista listan luonnehdinnoista ei pidä paikkaansa, vaikka en helppo olekaan, vieraille. Nainen ei ehtisi kuin panna aamusta iltaan, jos kaikki halukkaat vieraat vastaanottaisi. Se vaan ei ole se, mitä nainen haluaa, vaan parisuhteen. Yhden kanssa. aloittaja- kirjoitti:
"Miksi muuten leimaat "helpoksi naiseksi" kaikki muut?... ;P" Missä ihmeessä noin sanoin?!?!
Mikään noista listan luonnehdinnoista ei pidä paikkaansa, vaikka en helppo olekaan, vieraille. Nainen ei ehtisi kuin panna aamusta iltaan, jos kaikki halukkaat vieraat vastaanottaisi. Se vaan ei ole se, mitä nainen haluaa, vaan parisuhteen. Yhden kanssa.Sanoit niin ketjun otsakkeessa tai ainakin annoit selvästi näin ymmärtää; "Vain helpot naiset pääsevät suhteeseen? "
Jonka jälkeen tuli nuo listaamasi asiat..... ;P
Ja kyllähän sitä voi olla ns."helppo" nainen, jos "tutuille" jakelee auliisti tai irtsari ja seksisuhteilut kuuluvat tai ovat kuuluneet ReperTuaariin... ;P
Nämä ovat aina mielipide kysymyksiä ja sellaisen mielestä, joka ei harrasta, eikä ole harrastanut Irtsareita tai SeksiSuhteiluja, niin edellä mainitut ovat heidän mielestään PääSääntöisesti ns."helppoja".... ;P- 876
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Sanoit niin ketjun otsakkeessa tai ainakin annoit selvästi näin ymmärtää; "Vain helpot naiset pääsevät suhteeseen? "
Jonka jälkeen tuli nuo listaamasi asiat..... ;P
Ja kyllähän sitä voi olla ns."helppo" nainen, jos "tutuille" jakelee auliisti tai irtsari ja seksisuhteilut kuuluvat tai ovat kuuluneet ReperTuaariin... ;P
Nämä ovat aina mielipide kysymyksiä ja sellaisen mielestä, joka ei harrasta, eikä ole harrastanut Irtsareita tai SeksiSuhteiluja, niin edellä mainitut ovat heidän mielestään PääSääntöisesti ns."helppoja".... ;PSaivartelua kysymykseen.
Itse kysymykseen vastaus, toisiinsa ihastuvat, mieltyvät ja rakastuvat pariutuu. 876 kirjoitti:
Saivartelua kysymykseen.
Itse kysymykseen vastaus, toisiinsa ihastuvat, mieltyvät ja rakastuvat pariutuu.Missä kohtaa saivartelin ja mitä?... ;P
Btw. Tuo loppu oli tiivistetty paketti täyttä asiaa.....tosin syistä joudutaan pitämään IsoKokousPaketti.....että ollaan oikeilla asioilla ja mihin on miellytty ja minkä takia... ;P
Kyllä tuo ainakin minun kohdallani pitää paikkansa. "Vaikean" naisen kanssa saa vaikean parisuhteen ja vaikean elämän ja minä pidän helposta elämästä.
- aloittaja-
Mielestäni on absurdi oletus, että jos olen tavannut jonkun tunti tai kaksi aiemmin, pitäisi jo harrastaa hänen kanssaan seksiä?
Suhteessa en ole ikinä sillätavoin "hankala", ehkä liiankin helppo.
Mutta en halua ihan jokaisen kanssa kokeilemaan. En tiedä ymmärtävätkö miehet ihan täysin, mutta jos nainen treffaillee paljon, vaikkapa yhdet-kahdet treffit viikossa, on jo senkin vuoksi älytön ajatus. Ja itse en taas tykkää ajatuksesta, että olisin miehelle pelkkä seksiautomaatti. aloittaja- kirjoitti:
Mielestäni on absurdi oletus, että jos olen tavannut jonkun tunti tai kaksi aiemmin, pitäisi jo harrastaa hänen kanssaan seksiä?
Suhteessa en ole ikinä sillätavoin "hankala", ehkä liiankin helppo.
Mutta en halua ihan jokaisen kanssa kokeilemaan. En tiedä ymmärtävätkö miehet ihan täysin, mutta jos nainen treffaillee paljon, vaikkapa yhdet-kahdet treffit viikossa, on jo senkin vuoksi älytön ajatus. Ja itse en taas tykkää ajatuksesta, että olisin miehelle pelkkä seksiautomaatti.Ihmisissä on eroja. Ei heteromiehet ilman naisia niitä yhdenyönsuhteita harrasta, joten siihen halukkaita naisia täytyy olla melko paljon. Toisaalta on miehiä, jotka eivät halua yhdenyönsuhteita aivan kuin naisiakin.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihmisissä on eroja. Ei heteromiehet ilman naisia niitä yhdenyönsuhteita harrasta, joten siihen halukkaita naisia täytyy olla melko paljon. Toisaalta on miehiä, jotka eivät halua yhdenyönsuhteita aivan kuin naisiakin.
WoW...Näenkö näkyjä vai onko Ratikka oppinut vihdoin jotain oikeasti.... 8-0
KymmenPojoo ja KultainenPapukaijaMerkki.....MrRatikalle.....Ohhoh....aina sä osaat yllättää....luulin jo aivan toivottomaksi tapaukseksi......Noh, kyllä se Jankkaaminen näämmä auttaa jopa niille, joita kohtaan usko on alkanut hiipua.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
WoW...Näenkö näkyjä vai onko Ratikka oppinut vihdoin jotain oikeasti.... 8-0
KymmenPojoo ja KultainenPapukaijaMerkki.....MrRatikalle.....Ohhoh....aina sä osaat yllättää....luulin jo aivan toivottomaksi tapaukseksi......Noh, kyllä se Jankkaaminen näämmä auttaa jopa niille, joita kohtaan usko on alkanut hiipua.... ;POppia ikä kaikki!
Kyllähän sitä pikkasen helppokin tarvitsee olla, ainakin sille jonka kanssa haluaa nenänpäitä vastakkain asetella. :)
Ei tietenkään kaikille, vaikka osa sitten suuttuukin kun et ole helppo juuri hänelle.- aloittaja-
Tottakai pitää olla tietyllä tavalla oikealle helppo, ei ole kyse myöskään siitä, että toisen tarvitsisi tehdä ihme mystisiä kuvioita tai urotekoja.. :)
Mutta jos olen vaikka tavannut jonkun Tinderissä, parin viestin jälkeen tavataan, ja tunnin kuluttua pitäisi olla könöhommissa?
Eri asia tietenkin, jos toisen on tuntenut pitkään, jolloin ensitreffit ovat tutun kanssa.
En tiedä menevätkö muut naiset pääsäntöisesti ekoilla treffeillä intiimiksi...? aloittaja- kirjoitti:
Tottakai pitää olla tietyllä tavalla oikealle helppo, ei ole kyse myöskään siitä, että toisen tarvitsisi tehdä ihme mystisiä kuvioita tai urotekoja.. :)
Mutta jos olen vaikka tavannut jonkun Tinderissä, parin viestin jälkeen tavataan, ja tunnin kuluttua pitäisi olla könöhommissa?
Eri asia tietenkin, jos toisen on tuntenut pitkään, jolloin ensitreffit ovat tutun kanssa.
En tiedä menevätkö muut naiset pääsäntöisesti ekoilla treffeillä intiimiksi...?Nämä palstan naiset ainakin kuulemma menevät aina rapukävelyä kohti ensimmäistä havaitsemaansa miestä.
- tästä.oli.kyse
Varmaan jokainen nainen haluaakin olla suht helppo jos sen mieleisensä miehen tapaa. Mutta olisitko itse valmis lähtemään kenen tahansa matkaan panemaan. Luulen noin ylipäänsä että ne kaikkein rumimmat ja epätoivoisimmat tai sitten muuten vaan jotenkin mielenterveysongelmaiset naiset lähtee kenen tahansa mukaan.
Nimittäin kun jokaisella naisella nyt varmaan sattuu olemaan sen verran kokemusta miehistä että aika pieni osa on niitä joiden matkaan ihan oikeasti voisi lähteä. - 12121212
tästä.oli.kyse kirjoitti:
Varmaan jokainen nainen haluaakin olla suht helppo jos sen mieleisensä miehen tapaa. Mutta olisitko itse valmis lähtemään kenen tahansa matkaan panemaan. Luulen noin ylipäänsä että ne kaikkein rumimmat ja epätoivoisimmat tai sitten muuten vaan jotenkin mielenterveysongelmaiset naiset lähtee kenen tahansa mukaan.
Nimittäin kun jokaisella naisella nyt varmaan sattuu olemaan sen verran kokemusta miehistä että aika pieni osa on niitä joiden matkaan ihan oikeasti voisi lähteä.Eli toisin sanottuna:
1. valkkaat Tinderistä komeimmat miehet joita saat treffeille
2. nämä miehet haluavat välittömästi seksiä
Samassa ketjussa huomautat aivan oikein että naisen helppoa saada seksiä.
Oletko koskaan miettinyt kuinka sopii yhteen se että naisten on helpompaa saada seksiä, mutta naisia ja miehiä on sama määrä? Eikö silloin kumppanin löytäminen suhteeseen ole yhtä vaikeaa, miehille ja naisille?
Niinpä. Sinä et ole tasokkain nainen jonka ne miehet voivat saada. Kelpaat seksiin, ja ellet anna seksiä heti, sinua tasokkaammat miehet sanovat moido ja etsivät jonkun muun.
Homma menee näin. Ysin mies:
- haluaa suhteeseen ysin naisen
- hyväksyy fuckbuddyksi kasin nainen
- hyväksyy irtopanoksi seiskan naisen
- hyväksyy kännipanoksi kutosen naisen
Sinä et ole se ysin nainen. Jos olet kasin nainen, katsele kasin miehiä. Jos olet seiskan nainen, katsele seiskan miehiä. Ja muista toki että naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, eli jos kuvittelet miehen ulkonäön perusteella seiskaksi, on hän luultavimmin kasi tai ysi.
Tämä on myös syy miksi harva suhdetta etsivä mies viitsii olla Tinderissä. Naisten ampuessa ylöspäin vain komeimmat miehet saavat Tinderistä yhtään mitään, eivätkä hekään saa ysin prinsessaa vaan lähinnä suhdetta toivovia kaseja ja seiskoja panorinkeihinsä. 12121212 kirjoitti:
Eli toisin sanottuna:
1. valkkaat Tinderistä komeimmat miehet joita saat treffeille
2. nämä miehet haluavat välittömästi seksiä
Samassa ketjussa huomautat aivan oikein että naisen helppoa saada seksiä.
Oletko koskaan miettinyt kuinka sopii yhteen se että naisten on helpompaa saada seksiä, mutta naisia ja miehiä on sama määrä? Eikö silloin kumppanin löytäminen suhteeseen ole yhtä vaikeaa, miehille ja naisille?
Niinpä. Sinä et ole tasokkain nainen jonka ne miehet voivat saada. Kelpaat seksiin, ja ellet anna seksiä heti, sinua tasokkaammat miehet sanovat moido ja etsivät jonkun muun.
Homma menee näin. Ysin mies:
- haluaa suhteeseen ysin naisen
- hyväksyy fuckbuddyksi kasin nainen
- hyväksyy irtopanoksi seiskan naisen
- hyväksyy kännipanoksi kutosen naisen
Sinä et ole se ysin nainen. Jos olet kasin nainen, katsele kasin miehiä. Jos olet seiskan nainen, katsele seiskan miehiä. Ja muista toki että naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, eli jos kuvittelet miehen ulkonäön perusteella seiskaksi, on hän luultavimmin kasi tai ysi.
Tämä on myös syy miksi harva suhdetta etsivä mies viitsii olla Tinderissä. Naisten ampuessa ylöspäin vain komeimmat miehet saavat Tinderistä yhtään mitään, eivätkä hekään saa ysin prinsessaa vaan lähinnä suhdetta toivovia kaseja ja seiskoja panorinkeihinsä.Tuohan vaikuttaisi aivan siltä, ettei naisillekaan "kaikki vain tapahdu". :-)
aloittaja- kirjoitti:
En tiedä menevätkö muut naiset pääsäntöisesti ekoilla treffeillä intiimiksi...?"Tottakai pitää olla tietyllä tavalla oikealle helppo, ei ole kyse myöskään siitä, että toisen tarvitsisi tehdä ihme mystisiä kuvioita tai urotekoja.. :)"
Ymmärsit oikein, juuri kuten kommenttini sinulle tarkoitinkin.
"Mutta jos olen vaikka tavannut jonkun Tinderissä, parin viestin jälkeen tavataan, ja tunnin kuluttua pitäisi olla könöhommissa?"
En tunne tätä Tinderiä sen enempää, mitä olen tältä palstalta päässyt jyvälle. ilmeisesti joku seuranhaku paikka kuitenkin? Mutta ei parin viestin jälkeen huvittaisi edes tavata, saati mennä könöhommiin. :)
Olen aina ollut suhteellisen hidas edes tapaamaan, saati menemään pidemmälle.
En tiedä menevätkö muut naiset pääsäntöisesti ekoilla treffeillä intiimiksi...?
En tiedä minäkään. :)- 12121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuohan vaikuttaisi aivan siltä, ettei naisillekaan "kaikki vain tapahdu". :-)
Ei, jos haluaa suhteen (tasokkaan miehen kanssa).
Nimittäin kun jokaisella naisella nyt varmaan sattuu olemaan sen verran kokemusta miehistä että aika pieni osa on niitä joiden matkaan ihan oikeasti voisi lähteä." Mutta olisitko itse valmis lähtemään kenen tahansa matkaan panemaan."
En. Muutenkaan mikään paneminen itsessään ei ole koskaan ollut mikään syy tutustua mieheen. Toki olen aina tiennyt, että seksi tulee olemaan osa sitä naisen ja miehen välistä suhdetta jossain vaiheessa, mutta ensisijainen syy on aina ollut löytää nk. sielunkumppani. Ihminen joka on enemmän kuin rakastaja. Ystävä, kaveri, kaikki.- 12121212
sönkkö kirjoitti:
"Tottakai pitää olla tietyllä tavalla oikealle helppo, ei ole kyse myöskään siitä, että toisen tarvitsisi tehdä ihme mystisiä kuvioita tai urotekoja.. :)"
Ymmärsit oikein, juuri kuten kommenttini sinulle tarkoitinkin.
"Mutta jos olen vaikka tavannut jonkun Tinderissä, parin viestin jälkeen tavataan, ja tunnin kuluttua pitäisi olla könöhommissa?"
En tunne tätä Tinderiä sen enempää, mitä olen tältä palstalta päässyt jyvälle. ilmeisesti joku seuranhaku paikka kuitenkin? Mutta ei parin viestin jälkeen huvittaisi edes tavata, saati mennä könöhommiin. :)
Olen aina ollut suhteellisen hidas edes tapaamaan, saati menemään pidemmälle.
En tiedä menevätkö muut naiset pääsäntöisesti ekoilla treffeillä intiimiksi...?
En tiedä minäkään. :)Tinder on pelimiesten pikaseuranhakupaikka. Sieltä löytyy helppoa seksiä komeille miehille, sillä välin kun etsitään unelmien prinsessaa muualta. Alle ysin miehet roikkuvat siellä, mutta harvemmin saavat naista.
Ideana on valkata tykkäämällä kuvasta (ja lyhyestä tekstistä). Kun molemmat tykkää, "match" -> päästään viestittelemään.
Strategiana ainoilla Tinderistä naisia saavilla miehillä joita tunnen, on pelata numeropeliä eli tykkäillä monista naisista. Niitä käydään tilaisuuden tullen panemassa, hyvät panot lisätään rinkiin tai jätetään varalle. Siinä vaiheessa kun pano alkaa puhelemaan vakiintumisesta, etsitään uusi tilalle. 12121212 kirjoitti:
Tinder on pelimiesten pikaseuranhakupaikka. Sieltä löytyy helppoa seksiä komeille miehille, sillä välin kun etsitään unelmien prinsessaa muualta. Alle ysin miehet roikkuvat siellä, mutta harvemmin saavat naista.
Ideana on valkata tykkäämällä kuvasta (ja lyhyestä tekstistä). Kun molemmat tykkää, "match" -> päästään viestittelemään.
Strategiana ainoilla Tinderistä naisia saavilla miehillä joita tunnen, on pelata numeropeliä eli tykkäillä monista naisista. Niitä käydään tilaisuuden tullen panemassa, hyvät panot lisätään rinkiin tai jätetään varalle. Siinä vaiheessa kun pano alkaa puhelemaan vakiintumisesta, etsitään uusi tilalle.Aha, semmonen leikkipaikka. No ei taida jäädä mitään paitsi, vaikkei kyseisestä paikasta olis koskaan kuullutkaan. Mutta kiitos informaatiosta. Moni nyky juttu on mulle ihan "ei hajuakaan mistä kyse". :)
sönkkö kirjoitti:
" Mutta olisitko itse valmis lähtemään kenen tahansa matkaan panemaan."
En. Muutenkaan mikään paneminen itsessään ei ole koskaan ollut mikään syy tutustua mieheen. Toki olen aina tiennyt, että seksi tulee olemaan osa sitä naisen ja miehen välistä suhdetta jossain vaiheessa, mutta ensisijainen syy on aina ollut löytää nk. sielunkumppani. Ihminen joka on enemmän kuin rakastaja. Ystävä, kaveri, kaikki.Voi Kun Sönköllä on ihan liiaksikin noita HyviäAatoksia.... :`)
Btw. Jos tyttäret tulevat Äiteensä, niin kyllä jotkut saavat vielä joskus tulevaisuudessa mahtavat kumppanit heistä.....Täytyy toivoa, että löytävät tällöin oikeat vastinparit myös, että homma toimii.....noh, Äitee opettaa, niin ettei tytöt huomaa ja ala kapinoida vastaan.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Voi Kun Sönköllä on ihan liiaksikin noita HyviäAatoksia.... :`)
Btw. Jos tyttäret tulevat Äiteensä, niin kyllä jotkut saavat vielä joskus tulevaisuudessa mahtavat kumppanit heistä.....Täytyy toivoa, että löytävät tällöin oikeat vastinparit myös, että homma toimii.....noh, Äitee opettaa, niin ettei tytöt huomaa ja ala kapinoida vastaan.... ;PÖöö, ei saa hämmentää tälläisillä jutuilla. En ole tottunut näin vuolaaseen kehumiseen. Jotenkin helpompaa ottaa purnaamista vastaan. :)
Välillä kyllä tuntuu, etten saa mitään menemään perille, korvat lyödään lukkoon ja mitä enemmän yrittää saada asiaa perille alkaa lopulta itkupotkuraivarit. :/
Maailman vaikein pesti tämä äidin pesti, teoriassa kaikki on niin helppoa mutta käytännössä....O_o jotta katsotaan nyt kuinka käy. Onneksi lasten isällä löytyy variaatioita, kun omat metodit loppuu. Lyödään päät yhteen, ehkä sitten jotain saadaan perillekin asti. :Dsönkkö kirjoitti:
Ööö, ei saa hämmentää tälläisillä jutuilla. En ole tottunut näin vuolaaseen kehumiseen. Jotenkin helpompaa ottaa purnaamista vastaan. :)
Välillä kyllä tuntuu, etten saa mitään menemään perille, korvat lyödään lukkoon ja mitä enemmän yrittää saada asiaa perille alkaa lopulta itkupotkuraivarit. :/
Maailman vaikein pesti tämä äidin pesti, teoriassa kaikki on niin helppoa mutta käytännössä....O_o jotta katsotaan nyt kuinka käy. Onneksi lasten isällä löytyy variaatioita, kun omat metodit loppuu. Lyödään päät yhteen, ehkä sitten jotain saadaan perillekin asti. :DKyl mä sen tiään et hämmennyt....mul on samanlainen SyndRooma ittelläki... ;P
Toista on paljon helpompi kehua, kun ottaa kehuja vastaan....Noh, tietenkin joidenkin kehut on helpompia kuin joidenkin ja riippuu ihan tilanteesta.....ja kuinka aitoa mikäkin on......senkun huomaa liiankin helposti aina mistä on kyse varsinkin IRL..... ;P
Teiän täytyy muistella omaa lapsuutta jne.....mikä toimii ja mikä ei.....ja uskoisin, että teillä on muutenkin tiettyjä hyviä piirteitä, mitkä auttavat noissa kasvatus "juoniskeluissa".... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Kyl mä sen tiään et hämmennyt....mul on samanlainen SyndRooma ittelläki... ;P
Toista on paljon helpompi kehua, kun ottaa kehuja vastaan....Noh, tietenkin joidenkin kehut on helpompia kuin joidenkin ja riippuu ihan tilanteesta.....ja kuinka aitoa mikäkin on......senkun huomaa liiankin helposti aina mistä on kyse varsinkin IRL..... ;P
Teiän täytyy muistella omaa lapsuutta jne.....mikä toimii ja mikä ei.....ja uskoisin, että teillä on muutenkin tiettyjä hyviä piirteitä, mitkä auttavat noissa kasvatus "juoniskeluissa".... ;PJostain syystä se on juuri noin. Yhtään ei ota koville antaa kehuja toisille vieläpä tarkoittaen niitä, kun olla itse vastaanottajana. Tuntuu aina kuin toiset liioittelisi, että enhän minä nyt niin ihme ole kunhan vaan kerron mitä ajattelen. Kai sitä tietysti joku voi oikeasti arvostaakin...
Yleensä vaan ei sellaisia mieti, kunhan vaan pulputtaa mitä päähän tulee. :)
Juuu, monet kerrat olen hiljaa istunut ja miettinyt omaa lapsuutta, omia reaktioitani ja varsinkin kun isompi on kokolailla kuten minä niin hyvässä (lempeä ja kuitenkin hirmu herkkis) kun vähän "pahassakin"...eli omapäinen ja tuli ja leimaus. :)
Ollaan sitten välillä otsat kurtussa ja äksyillään, minäkin välillä, vaikka mun aikuisena pitäisi osata olla myös aikuinen ja fiksumpi... :( Ei aina vaan osaa toimia niin fiksusti, kun mielessään ajattelee osaavansa tai että tietää miten pitäisi. Sitten saa selitellä ja pyytää anteeksi, että sanoin mitä sanoin ja millaisella äänenpainolla...välillä tuntee itsensä ihan nollaksi. Mutta kai se tästä, itsekin kasvaa ja kehittyy. Toivottavasti oppivat kuuntelemaan, mutta myös joskus kertomaan jos minä olen tolvana. Siis ei nyt hauku silmittömästi, mutta rehellisesti antaa palautetta jos en itse tajua ajatella tarpeeksi heidänkin näkökulmaansa, ottaa huomioon jne. Molemminpuolinen kunnioitus olisi mahtava asia ja tavoite.
Etten minä ole mikään "jumala" vaikka äiti ja jonkinlainen auktoriteetti olenkin ainakin kunnes osaavat itse ajatella ja toimia, valita itselleen oikein ja vähiten tuhoisasti mielellään...no oppia tulee ja paljon itsellekin. :)sönkkö kirjoitti:
Jostain syystä se on juuri noin. Yhtään ei ota koville antaa kehuja toisille vieläpä tarkoittaen niitä, kun olla itse vastaanottajana. Tuntuu aina kuin toiset liioittelisi, että enhän minä nyt niin ihme ole kunhan vaan kerron mitä ajattelen. Kai sitä tietysti joku voi oikeasti arvostaakin...
Yleensä vaan ei sellaisia mieti, kunhan vaan pulputtaa mitä päähän tulee. :)
Juuu, monet kerrat olen hiljaa istunut ja miettinyt omaa lapsuutta, omia reaktioitani ja varsinkin kun isompi on kokolailla kuten minä niin hyvässä (lempeä ja kuitenkin hirmu herkkis) kun vähän "pahassakin"...eli omapäinen ja tuli ja leimaus. :)
Ollaan sitten välillä otsat kurtussa ja äksyillään, minäkin välillä, vaikka mun aikuisena pitäisi osata olla myös aikuinen ja fiksumpi... :( Ei aina vaan osaa toimia niin fiksusti, kun mielessään ajattelee osaavansa tai että tietää miten pitäisi. Sitten saa selitellä ja pyytää anteeksi, että sanoin mitä sanoin ja millaisella äänenpainolla...välillä tuntee itsensä ihan nollaksi. Mutta kai se tästä, itsekin kasvaa ja kehittyy. Toivottavasti oppivat kuuntelemaan, mutta myös joskus kertomaan jos minä olen tolvana. Siis ei nyt hauku silmittömästi, mutta rehellisesti antaa palautetta jos en itse tajua ajatella tarpeeksi heidänkin näkökulmaansa, ottaa huomioon jne. Molemminpuolinen kunnioitus olisi mahtava asia ja tavoite.
Etten minä ole mikään "jumala" vaikka äiti ja jonkinlainen auktoriteetti olenkin ainakin kunnes osaavat itse ajatella ja toimia, valita itselleen oikein ja vähiten tuhoisasti mielellään...no oppia tulee ja paljon itsellekin. :)En minä turhia kehu.....inhoan lipeviä kehuja ja sellaisia joilla vain yritetään saada itselleen jotain yms....ne tuntuvat huonoilta, kun niitä saa, enkä itse pysty sellaiseen....se on vain limasen, äklöttävän oksettavaa... ;P
Fiksuja juttuja luettelit.....ja näin minä hieman osasin odottaakin....ei pelkoa, jos tuolla tyylillä teillä mennään.....paremmin ei mielestäni asioista voisi asioista ajatella... =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
En minä turhia kehu.....inhoan lipeviä kehuja ja sellaisia joilla vain yritetään saada itselleen jotain yms....ne tuntuvat huonoilta, kun niitä saa, enkä itse pysty sellaiseen....se on vain limasen, äklöttävän oksettavaa... ;P
Fiksuja juttuja luettelit.....ja näin minä hieman osasin odottaakin....ei pelkoa, jos tuolla tyylillä teillä mennään.....paremmin ei mielestäni asioista voisi asioista ajatella... =)Jeps, uskotaan. :)
Ne lipevät kehut, varsinkin kasvotusten kyllä erottaa jo kehonkielestä. Onhan ne turhia, mutta toiset on oppineet kehuilla pelaamaan ja jopa pärjäämään.
Heh, eilen ei kyllä ollut yhtään fiksu olo taas yhden kränkkä hetken jälkeen. Uhmaikä on tarpeellinen vaihe kehityksessä, mutta voi hitsi miten se vaatii sisua ja luonnetta vanhemmaltakin. Pysyä itse asiallisena ja pitää hermot kasassa. >:)sönkkö kirjoitti:
Jeps, uskotaan. :)
Ne lipevät kehut, varsinkin kasvotusten kyllä erottaa jo kehonkielestä. Onhan ne turhia, mutta toiset on oppineet kehuilla pelaamaan ja jopa pärjäämään.
Heh, eilen ei kyllä ollut yhtään fiksu olo taas yhden kränkkä hetken jälkeen. Uhmaikä on tarpeellinen vaihe kehityksessä, mutta voi hitsi miten se vaatii sisua ja luonnetta vanhemmaltakin. Pysyä itse asiallisena ja pitää hermot kasassa. >:)Näinhän se on ja välillä sitä teatteria ihmettelee...kuin myös sitä, miksi se menee todella monella, niin helposti läpi.. ;P
Kyllä mun mielestä tunteita saa ja pitää näyttää....ja sallia se myös lapsille...mut nämä ovat mielipide kysymyksiä......jotka kumpuavat persoonasta/luonteesta.....selitit tuossa aikaisemmin hyvin..
"Sitten saa selitellä ja pyytää anteeksi, että sanoin mitä sanoin ja millaisella äänenpainolla."
Joten tästä syystä en olisi yhtään huolissani....todella tärkeä asia tämä, joka on monella hukassa.. =)
Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa Sinne.. =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
Näinhän se on ja välillä sitä teatteria ihmettelee...kuin myös sitä, miksi se menee todella monella, niin helposti läpi.. ;P
Kyllä mun mielestä tunteita saa ja pitää näyttää....ja sallia se myös lapsille...mut nämä ovat mielipide kysymyksiä......jotka kumpuavat persoonasta/luonteesta.....selitit tuossa aikaisemmin hyvin..
"Sitten saa selitellä ja pyytää anteeksi, että sanoin mitä sanoin ja millaisella äänenpainolla."
Joten tästä syystä en olisi yhtään huolissani....todella tärkeä asia tämä, joka on monella hukassa.. =)
Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa Sinne.. =)Olen kyllä samaa mieltä, että tunteita saa ja pitää näyttää. Voi olla aika järkytys, jos ei koskaan ole nähnyt kuin pelkkää hymyä ja sitten maailmalla joku näyttää muutakin kuin hymyä. Ja tottahan persoona on juuri se mikä vaikuttaa kaikkeen.
Mmm, niin ajattelen että olen yhtälailla velvollinen pyytämään anteeksi lapselta, jos menettelin kohtuuttomasti tai väärin häntä kohtaan. Kuin että lapsi oppisi ajattelemaan menettelyjään ja pyytämään omaa huonoa käytöstään anteeksi muilta. Onhan se esimerkki sekin. Toiset kyllä sanoo, että anteeksi pyytely lapselta vesittää aikuisen auktoriteettiä....nojaa epäilen, kun selkeesti anteeksi pyyntö tulee kuitenkin väärin menettelystä toista kohtaan.
Toki on asioita joita ei pyydellä anteeksi, vaan vanhemmat sanoo että nyt se on näin ja kaikesta ei voi neuvotella.
Kiitos, ilta taas ja ilta-askareet. :)- aloittaja-
Nimittäin kun jokaisella naisella nyt varmaan sattuu olemaan sen verran kokemusta miehistä että aika pieni osa on niitä joiden matkaan ihan oikeasti voisi lähteä.Tiedät sen tunteen, kun joku ymmärtää mitä tarkoitat, eikä tuhlaa kenenkään aikaa saivarteluun? Minulla on se juuri nyt :)
Ei kai nyt tarvitse olla mikään noista, jos ei hyppää heti sänkyyn. XD Eri asia jos pihtaa tooooodella kauan.
Sama pätee kyllä että en minäkään halua miestä joka on esim. seksuaalisesti kovinkin ahdistunut. En pysty samaistumaan siihen ja ongelmia tulee varmasti. Tietysti ei voi sanoa 100% varmasti koska rakkaus on ihmeellinen asia...- ajan.kanssa
Hyvää kannattaa odottaa. Vuoden verran kaveri seurusteli ennen kuin poikaystävän kanssa rupesivat olemaan intiimisti. Ilmeisesti heille ihan ok. Oppivat tuntemaan toisiaan, rakastuivat tosissaan ja suhde sai rauhassa kehittyä.
Ehtiihän sitä naida vaikka kuinka sitten kun sen aika tulee. Kovin kiireisiä ovat ihmiset nykyään. Eivät ilmeisesti ole tosissaan liikkeellä, kun ei ole kiinnostusta antaa itselleen ja toiselle aikaa rakastua kaikessa rauhassa. Ei se tarkoita etteikö olisi seksuaaliviettiä, jos hillitsee sen tavoitellakseen ensin henkistä eikä ruumiillista yhteyttä.- aloittaja-
Ei nyt ihan vuotta tarvitse odottaa... :) Mutta jos nyt vähintään ne yhdet-kahdet treffit. Ei nyt kuitenkaan eläimiä olla, aikuinen kai osaa pikkasen itsehillintää harrastaa... :)
- b10l0g1a
aloittaja- kirjoitti:
Ei nyt ihan vuotta tarvitse odottaa... :) Mutta jos nyt vähintään ne yhdet-kahdet treffit. Ei nyt kuitenkaan eläimiä olla, aikuinen kai osaa pikkasen itsehillintää harrastaa... :)
Olen se kaveri joka teki tuon aloituksessa mainitun listan ja se oli vastauksena siihen kun nainen ihmetteli miksi miehet katoavat jos heidän kanssaan ei harrasta seksiä.
Vastaus perustui siihen ajatukseen että mun mielestä ihmiselle jole seksi on yksi perustarpeista ja normaalilla tavalla merkittävä asia elämää, haluaa myös siihen puoleen mahdollisessa tulevassa kumppanissaan tutustua ja jos tätä tutustumista lykätään hyvin pitkälle, vikkojen ja monien tapaamisten päähän niin ilman muuta silloin miehen näkökulmasta herää epäilys että naiselle seksi ei ole normaalilla tavalla olennainen osa elämää tai siihen sisältyy joku muu haaste,esim. listattu este.
- m-i-e-s
Eiköhän ne helpot naiset pääse helposti suhteeseen, seksisuhteeseen. =P
Kyllähän he taitavat päästä helposti "suhteeseen", tekemään "suhteeseen" kuuluvia juttuja, mutta jäävät auttamattomasti ulos suhteeseen liittyvistä asioista.- m-i-e-s
Lahna voi olla helpompaakin helpompi, korkeintaan vain tylsä. Tietenkin ihmiset ovat erilaisia, myös lahnat. Toisille saattaa riittää lähetyssaarnaaja-pussintyhjennys. (Saattaa olla useammalle helpotus, mikäli säännöllistä seksiä saa lahnan kanssa, missä tarvitsee huomioida vain oma tuleminen.) (10-vuoden jälkeen enemmän kiinnostaa painepesurit ja puutarhatyökalut eikä seksi. =P)
Estynyt on aika laaja käsite loppujenlopuksi.
Aloitekyvytön saattaa olla tylsä. Tosin aloitekykyinenkin voi olla täysin turn off, voi viedä joiltakin miehisyyden mennessään. =P
Jättänyt lantionpohjatreenit kokonaan tekemättä =D (Periaatteessa miehelle riittää hinkata ämpäriä, kyllä se sille ämpärille joskus tulee. Penis on hyvin tuntoherkkä instrumentti. Teoreettisesti voit tulla kahdelle voimakkaalle ilmavirtaukselle. =P)
Orgasmiongelmainen, joo ongelma mieheille jotka nauttii kun nainen nauttii, mutta löytyy myös miehiä joille riittää pelkästään oma orgasmi.
Aseksuaali voi naimalla naida x8 päivä, ei vain koe seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan. Aseksuaalejakin on erilaisia. Aseksuaali voi haluta esim. naida, jolloin naiminen on pelkkä suoritus, halut ei kohdistu keneenkään.
Käyttää seksiä valtapelin välineenä, pihtaa. Valtapelin välineenä nyt ehkä onkin kaikista selkein, mikäli toista koulutetaan sillä kuin koiraa. Pihtaaminen taas on aivan eri asia. Pihtaaminen välttämättä ei aina ole pihtaamista, vaikka toisen mielestä saattaa olla. Välttämättä ei ole haluja tai energiaa ko. suoritukseen. (Toinen saattaa olla niin ennalta arvattava, ettei yhtään tee mieli. Himot ja halut on murhattu, koska toinen saattaa olla esim. lännen nopein tms. Voi myös olla henkilö, joka vain puhumatta ja pussaamatta tule suoraan päälle, yksi työntö, pusu ja pesulle, jonka jälkeen loppuilta menee Steamin parissa. =D)
Pitääkö paikkansa? Eipä oikeastaan. - m-i-e-s
m-i-e-s kirjoitti:
Lahna voi olla helpompaakin helpompi, korkeintaan vain tylsä. Tietenkin ihmiset ovat erilaisia, myös lahnat. Toisille saattaa riittää lähetyssaarnaaja-pussintyhjennys. (Saattaa olla useammalle helpotus, mikäli säännöllistä seksiä saa lahnan kanssa, missä tarvitsee huomioida vain oma tuleminen.) (10-vuoden jälkeen enemmän kiinnostaa painepesurit ja puutarhatyökalut eikä seksi. =P)
Estynyt on aika laaja käsite loppujenlopuksi.
Aloitekyvytön saattaa olla tylsä. Tosin aloitekykyinenkin voi olla täysin turn off, voi viedä joiltakin miehisyyden mennessään. =P
Jättänyt lantionpohjatreenit kokonaan tekemättä =D (Periaatteessa miehelle riittää hinkata ämpäriä, kyllä se sille ämpärille joskus tulee. Penis on hyvin tuntoherkkä instrumentti. Teoreettisesti voit tulla kahdelle voimakkaalle ilmavirtaukselle. =P)
Orgasmiongelmainen, joo ongelma mieheille jotka nauttii kun nainen nauttii, mutta löytyy myös miehiä joille riittää pelkästään oma orgasmi.
Aseksuaali voi naimalla naida x8 päivä, ei vain koe seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan. Aseksuaalejakin on erilaisia. Aseksuaali voi haluta esim. naida, jolloin naiminen on pelkkä suoritus, halut ei kohdistu keneenkään.
Käyttää seksiä valtapelin välineenä, pihtaa. Valtapelin välineenä nyt ehkä onkin kaikista selkein, mikäli toista koulutetaan sillä kuin koiraa. Pihtaaminen taas on aivan eri asia. Pihtaaminen välttämättä ei aina ole pihtaamista, vaikka toisen mielestä saattaa olla. Välttämättä ei ole haluja tai energiaa ko. suoritukseen. (Toinen saattaa olla niin ennalta arvattava, ettei yhtään tee mieli. Himot ja halut on murhattu, koska toinen saattaa olla esim. lännen nopein tms. Voi myös olla henkilö, joka vain puhumatta ja pussaamatta tule suoraan päälle, yksi työntö, pusu ja pesulle, jonka jälkeen loppuilta menee Steamin parissa. =D)
Pitääkö paikkansa? Eipä oikeastaan.Orgasmiongelmaiseen tarvitsee lisätä, että jos ongelma on saada helposti useita orgasmeja päivässä, niin kyllä sekin saattaa olla tuhoaja, kun lemmenleikit vaihtuvat työksi. Sponttaani kanssakäyminen kuolee, kun molemmat huolehtivat vain naisen orgasmista. =P
- Totuudenkertojatar
Jaa-a. Annoin pillua ekoilla treffeillä toistakymmentä vuotta sitten, ja tässä sitä ollaan, suhteessa samassa edelleen. Että tämä helppo nainen ainakin pääsi suhteeseen. ;) Vähemmän kesti ne suhteet, joissa ei heti seksiä ollut.
- m-i-e-s
Ilmeisesti olemalla helppo = antaa kaikille tai edes lähes kaikille.
Antamalla ensimmäisillä treffeillä = on sitä kemiaa, millä ei välttämättä ole mitään tekemistä helppouden kanssa. =P
Antaa jollekin/joillekin helposti ei ole siltikään helppo.
"Vähemmän kesti ne suhteet, joissa ei heti seksiä ollut."
- Mikäli et olisi antanut ensimmäisillä treffeillä, olisi saattanut se nykyinenkin parisuhde kestää sen toistakymmentä vuotta. Ihmisistä ja yksilöistä riippuva tekijä, ei seksistä. =P - Totuudenkertojatar
Totta turiset. Tässä nyt lähinnä lätisin sitä ettei se aina niin yksioikoista ole, että helppo nainen plääplää ja kun odottaa niin oijoi.
- Fwok4eföldsölfdsölf
Noi asiat liittyy muihin vähemmän rakentaviin henkisiin ominaisuuksiin jotka puolestaan liittyvät siihen että tutustuminen em. tapauksiin on niin vaikeaa ja epäkiitollista että ei edes huvita yrittää. Miten "aloitekyvytön" nainen saadaan edes suhteeseen kenenkään kanssa? Kai se on selvää että tuollainen ihminen on rasite kumppanille, koska kaikki pitää ohjelmoida ämmään ihan itte. Se on rasittavaa, minulla on ihan tarpeeksi säätämistä viihde-elektroniikankin kanssa että homma toimii, en halua säätää jatkuvasti naistakin.
Seksuaalisiin traitteihin en ota juurikaan kantaa koska itselleni suurin osa noista on toissijaisia, lahnailu on minulle täysin OK koska mieshän se siinä fyysisesti kuitenkin työstää - mielummin itseasiassa lahna kuin mikään ikiliikkuja adhd-hilleri joka tekee seksistä jotain käsikirjoitettua crosstrainingia. Aseksuaalisuus tai orgasmittomuus ei ole ongelma minulle kunhan saan osani tavalla tai toisella (tosin tässä lähinnä sellaiset aseksuaalit jotka valitsevat toteuttaa seksin fyysistä puolta kumppanin iloksi saamatta siitä itsekään kiksejä tai kokematta sitä negatiiviseksi, eli siis ei ns. "trauma-aseksuaalia" - kiitos).
Noista valtapeli on sitten se ehdottomasti paskin juttu ja lähden käveleen hyvin nopeasti jos homma menee tuohon suuntaan. Minun suhteeni ei pitäisi olla tarvetta näille jutuille joten jos nainen tätä alkaa harrastaa niin jossain on pahasti vikaa. Valtapelien suhteen minulla on myös oiva väline - nimittäin se että pystyn ja valitsenkin pihdata enemmän kuin nainen jos setit siirtyy tälle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525