Moi Jaana_ystäväni

Tunnet_minut_kyllä

Mitä sinulle kuuluu? Onko kaikki hyvin elämässäsi? Olet aina mielessäni. Haluan, että sinulla on kaikki hyvin. Tiedät kyllä kuka olen ;)

24

285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truebluesatin

      kalluppi

      • Tunnet_minuit_kyllä

        Kiitos Sinulle nimimerkki truebluesatin. Olet 10 v. palstahistoriassani lähes ainut, joka et minua herjaa.


    • laskin-väärin

      Exää enääN munt muista?

      • Tunnet_minut_kyllä

        Jaanan kuten minun pitää kertoa. Sikisi jatkan. Olimme poikkeus sairaassa nettiyhteisössä.


      • truebluesatin

        Olimme tämän paikan ainoat tähdet, joilla oli ruuvit tallella.


      • Vaikuttaisi ihan himpun verran siltä, että logiikassa on joskus ollut tavanomaisempaa parempia valioyksilöitäkin kirjoittamassa.


      • Tunnet_minut_kyllä

        Hei sinä truebluesatin. Irvailetko vai oletko hyvällä mielellä liikenteessä. Minä ja Jaana olimme todella oikeesti olemassa. Oikeesti omana itsenämme. Siitä jouduimme kärsimään,


      • Tunnet_minut_kyllä
        elisakettu kirjoitti:

        Vaikuttaisi ihan himpun verran siltä, että logiikassa on joskus ollut tavanomaisempaa parempia valioyksilöitäkin kirjoittamassa.

        Kiitos elisakettu.


      • Tunnet_minut_kyllä kirjoitti:

        Kiitos elisakettu.

        Elä suotta sarkasmiani kiittele. Tälläisenä pienenä ja kokemattomana palstakirjoittajana aina ihmettelen, mikä tekee toisista tähtiä ja toisista taas sairaita yksilöitä.


      • truebluesatin
        Tunnet_minut_kyllä kirjoitti:

        Hei sinä truebluesatin. Irvailetko vai oletko hyvällä mielellä liikenteessä. Minä ja Jaana olimme todella oikeesti olemassa. Oikeesti omana itsenämme. Siitä jouduimme kärsimään,

        En irvaile, ikävä on ollut mulkunheiluttaja Geniota.


      • Tuinnet_kyllä_minut
        elisakettu kirjoitti:

        Elä suotta sarkasmiani kiittele. Tälläisenä pienenä ja kokemattomana palstakirjoittajana aina ihmettelen, mikä tekee toisista tähtiä ja toisista taas sairaita yksilöitä.

        Sarkasmi ja ironia ovat minulle tuttua. Olen karjalainen mies. Älkää minua ottako todesta. Totuus kyllä paljastuu jos sen joku oivaltaa lukemalla tekstejäni.


      • truebluesatij

        Olet sitten ihana cetlemanni💤💤💤💤🕧nyt koisimaan.


      • Tuinnet_kyllä_minut kirjoitti:

        Sarkasmi ja ironia ovat minulle tuttua. Olen karjalainen mies. Älkää minua ottako todesta. Totuus kyllä paljastuu jos sen joku oivaltaa lukemalla tekstejäni.

        Kiva kuulla. Vielä parempi jos tietäisi kenen tekstejä tässä pitäisi lukea.

        Minusta on miellyttävämpää tunnistaa ja henkilöittää kirjoittaja. Kun tyylistä oppii jotain, himpun verran voi ymmärtää sitä mikä jää sanomattakin. Silti en sanoisi, että joku tietty nimimerkki on parempi toistaan. Olen mielissäni siitä omaleimaisuudesta, mikä tälläkin palstalla on nähtävillä.

        Muuten, karjalaiset ovat tosikkoja mutta seisovat sanojansa takana. Itsensä (turhaan)kehujia aitokarjalaiset eivät ole.


      • Tunnet_minut_kyllä
        truebluesatij kirjoitti:

        Olet sitten ihana cetlemanni💤💤💤💤🕧nyt koisimaan.

        "Olet sitten ihana cetlemanni💤💤💤💤🕧nyt koisimaan. "

        Hyvää yötä tai paremminkin huomenta. Kiitos mieltäni hyväilevästä, persoonaani kohtaan osoittamastasi kunnioituksesta. Ikävä kyllä suhtaudun varauksella kehumiseesi. Aikoinaan kun tällä palstalla aktiivisesti luurasin, mielistelijäni paljastuikin homoksi, joka halusi juoda tuttipullosta maitoni tyhjäksi.


      • Tunnet_minut_kyllä
        elisakettu kirjoitti:

        Kiva kuulla. Vielä parempi jos tietäisi kenen tekstejä tässä pitäisi lukea.

        Minusta on miellyttävämpää tunnistaa ja henkilöittää kirjoittaja. Kun tyylistä oppii jotain, himpun verran voi ymmärtää sitä mikä jää sanomattakin. Silti en sanoisi, että joku tietty nimimerkki on parempi toistaan. Olen mielissäni siitä omaleimaisuudesta, mikä tälläkin palstalla on nähtävillä.

        Muuten, karjalaiset ovat tosikkoja mutta seisovat sanojansa takana. Itsensä (turhaan)kehujia aitokarjalaiset eivät ole.

        "Vielä parempi jos tietäisi kenen tekstejä tässä pitäisi lukea."

        Samaa ajattelen sinusta. Kerrotko nimesi ja puhelinnumerosi palstalla niin soittelen.

        "Muuten, karjalaiset ovat tosikkoja mutta seisovat sanojansa takana. Itsensä (turhaan)kehujia aitokarjalaiset eivät ole"

        Olet mielestäni väärässä. Karjalaiset eivät ole TOSIKKOJA. Meitä karjalaisia ei koskaan pidä ottaa tosissaan. Aina on pilke silmäkulmassa, aina vakavankin aiheen käännämme huumorilla höystetyksi. Edellisestä johtuen emme koskaan vanhene mieleltämme. Elämme vielä ysikymppisenä murrosikäisen tunnemaailmassa. Rehellisiä, totuutta janoavia, heikoimpien puolustajia olemme. Itsemme kehujia emme ole. Vaivaannumme jos jotkut meitä kehuvat/ylistävät.


      • Tunnet_minut_kyllä kirjoitti:

        "Vielä parempi jos tietäisi kenen tekstejä tässä pitäisi lukea."

        Samaa ajattelen sinusta. Kerrotko nimesi ja puhelinnumerosi palstalla niin soittelen.

        "Muuten, karjalaiset ovat tosikkoja mutta seisovat sanojansa takana. Itsensä (turhaan)kehujia aitokarjalaiset eivät ole"

        Olet mielestäni väärässä. Karjalaiset eivät ole TOSIKKOJA. Meitä karjalaisia ei koskaan pidä ottaa tosissaan. Aina on pilke silmäkulmassa, aina vakavankin aiheen käännämme huumorilla höystetyksi. Edellisestä johtuen emme koskaan vanhene mieleltämme. Elämme vielä ysikymppisenä murrosikäisen tunnemaailmassa. Rehellisiä, totuutta janoavia, heikoimpien puolustajia olemme. Itsemme kehujia emme ole. Vaivaannumme jos jotkut meitä kehuvat/ylistävät.

        Mutta eihän sellaiselle, jota koskaan ei voi ottaa tosissaan, pidä antaa puhelinnumeroaan (:


    • Tunnet_minut_kyllä

      Tämän biisin olen aiemminkin linkittänyt palstalle. Miksi tämä biisi koskettaa minua niin kovasti? Ei pelkät sanat. Tuo tuska minkä laulaja välittää tulkinnassaan, saman tuskan olen itse kokenut elämässäni. Siksi minua satuttaa...

      https://www.youtube.com/watch?v=soDZBW-1P04

    • kaunisanzzy
    • Mitä sinulle kuuluu?
      - kysymyksest kiitos. Minulle kuuluu hyvää. Kuinka sinul, toivottavasti hyvää

      Onko kaikki hyvin elämässäsi?
      - kiits tästäki kyssäst, laiffissain o ny kaikki ok. Kuinka kanssasi on, onko kaikki OK sielä?

      Olet aina mielessäni. Haluan, että sinulla on kaikki hyvin. Tiedät kyllä kuka olen ;)
      - toki tiedän ken sie oon, yksi skrivaaja muiden joukos.

      Ny mä yllätän teiät täl biisil
      https://www.youtube.com/watch?v=s6b33PTbGxk

    • Jaanananzzy

      Mustilais-Jaana on hanneäämäni

      Tässä Jaana kaunottaren kuvakin

      Wiime yänäki näin eroottista unta hänesta

      Ja luulin herääväni herätysteltassa

      ku oli keskimasto pystyssä

      https://www.youtube.com/watch?v=hsjA3Ccwfug

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      303
      9777
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2203
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2014
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1850
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1828
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1756
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1338
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1272
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1226
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1209
    Aihe