ihmisestä.... Minustakin , joka harhailee eksyneenä tunteistaan , ettei minulla ole enää sinullekkaan tarjolla kuin kuivia sanoja. ?
Ovatko JT:t aidosti huolissaan
13
161
Vastaukset
Ovat toki. Hyvin sydämmmmellisesesti kiinnostuneita jokaikisestä ihmisestä, jolla on rahaa tai muuta omaisuutta.
- Unohtamatta
..ja jos rotusi on kohdillaan! Eihän sitä saleille voi ketä tahansa päästää
heilumaan. Mielellään ei myöskään seksuaalista vähemmistöhistoriaa, tai
vammaisuutta ym. saatanallista vasemmistomeininkiä.
- CochetaOnawa
Sivuuta ylläolevan tyypin kommentit. Noita samoja suolikaasu juttuja näkyy olevan sotkemassa lähes joka keskustelussa. Niin sitten asiaan.
Jehovan todistajat mielestäni ovat aidosti huolissaan ihmisten tulevaisuudessa. Jokainen on tietenikin yksilö. Toinen tuntuu vastuunsa voimakkaammin kuin toinen. Saattaa olla niitäkin, jotka tuijottelevat kovasti kelloa, joko kenttätunnit tulleet täyteen. Tämä ei suinkaan ole mikään yleistys vaan elämän realismia. Jehovan todistajiin mahtuu keikenlaisia yksilöitä tietenkin. Mutta kyllä he välittävät niistä ihmisistä, joita he tapaavat. Miksi muuten vaivautua häiritsemään kenenkään ihmisen kotirauhaa ja vapaa aikaa.
Sananpalveluksessa Jehovan todistajien rakkaus tulee hyvin esille. Sen perustana on ensiksi rakkaus Jumalaan, Kristukseen ja lähimmäisiin. Näinhän Jeesus kaikkia seuraajiaan opasti hellästi.
Vaikka sinulla ei ole kuin kuivia sanoja kerro tunteistasi Jumalalle. Hän on voimallinen opastamaan sinua ja vetämään luokseen. Joskus kun ihmisistä ei ole auttamaan Jumala on ainoa, joka voi todella auttaa henkensä ja rakautensa välityksellä. Jokainen yksinäinen ja harhaileva ihminen on hänen ainosyntyisen Poikansa uhrin arvoinen. Ketään ei jätetä ulkopuolelle ellei ihminen sitä itse halua ja osoita omalla toiminnallaan. Jeesus haluaa nähdä meissä hyvää. Hän ei pengo sisintämme kuin vanhaa vaatelaatikkoa etsien likaa. Sinullakin on toivoa Jeesuksessa ja Hänen taivaallisessa Isässään. Heidän rakkautensa on suuri juuri sinua kohtaan. Älä unohda sitä. Muista on vain yksi totuus. Pyydä Jumalaa näyttämään sinulle tie.- Rintti-
>> Muista on vain yksi totuus.
Totuus ei ole järjestö eikä sen oppi. Raamatun mukaan se on jotakin aivan muuta. - CochetaOnawa
Suolikaasu on ainoa, joka voi todella vanhaa ihminen etsien välityksellä. henkensä ja Jokainen yksinäinen ja harhaileva rakautensa Hän ei pengo sisintämme kuin likaa.. hänen ainosyntyisen Poikansa uhrin Sinullakin ja Hänen vanhaa ihminen etsien Isässään. Heidän on toivoa Jeesuksessa rakkautensa on suuri juuri sinua kohtaan. Älä unohda sitä. Muistaon toivoa Jeesukon vain yksi totuus. Pyydä Jumalaa on toivoaHän ei pengo sisintämme kuin likaa. Jeesuksessa sinulle tie. arvoinen. Ketäänon vanhaa ihminen etsien Jeesuksessaei jätetä ihminen ellei ihminen sitä itse halua ja osoita omalla on Hän ei pengo sisintämme kuin likaa. Jeesuksessa. Jeesus haluaa Hän ei pengo sisintämme kuin likaa. meissä . Sinullakin ja Hänen vanhaa ihminen etsien Isässään. Heidän on toivoa Jees on suuri juuri sinua kohtaan. Älä unohda sitä urpo. Musta on toivoa Jeesukon vain yksi totuus. Pyydä Jumalaa on toivoaHän ei pengo sisintämme kuin likaa. Jeesuksessa sinulle tie, urpo.
- CochetaOnawa
Täytyyhän totuudella olla jonkinlainen järkiperäinen ymmärrettävä oppirakennelma eli dogmi, johon usko täytyy rakentaa. Usko ei munustakaan voi olla mikään järjestö. Mahdoton ajatus. Minusta todellinen usko sisltää paljon muutakin kuin vain pelkän uskon. Sen sisällöllinen anti on lopultakin hyvin laaja kokonaisuus. Usko ei ole sitä että vain uskoo. Uskon takana täytyy olla todellinen persoona, joka täytyy ensiksi oppia tuntemaan ja vasta tämän jälkeen voidaan alkaa kehittää uskoa, joka perustuu luottamukseen ja rakkauteen kohteen tuntemuksen johdosta. Jumalan tunteminen persoonallisena Luojana on uskon avain. Yksi monista avaimista. Niitä on muitakin. Ihminen jää uskossaan varsin vaillinaiseksi ikäänkuin kävelisi heikoilla jäillä, jos Jumalaa ei opita tuntemaan henkilökohtaisella tasolla. Siis millainen hän on, kuinka hän tuntee tekemämme asiat ihmisinä ja millä tavalla tekomme vaikuttavat häneen. Tässä suteessa niin monet uskonnolliset ja vilpittömän hartaat kristityt jäävät kuitenkin vain tyhjiksi kuoriksi, joiden usko ei ole elävää uskoa. Elämän koettelemukset musertavat heidän hengellisen kuorensa eivätkä he kestä elämän mysrkyissä.
- CochetaOnawa
Jatkan vielä koska olen kirjallisesti hyvin lahjakas ja tuhlaan ainutlaatuisia suolikaasulahjojani hetkisen vielä teille maan matosille.Sitten otan peräruiskeeni ja vetäydyn masturpoimaan.
een kohteen tuntemuksen johdosta. Jumalan tunteita tita t minen persoonita tallisena Luojita tana on uskon avain. Yksi monista een kohteen tuntemuksen johdosta. Jumalan tunteminen persoonallisena Luojana on uskon avain. äänkuin kävelisi heikoilla jäillä, jos Jumalaa ei opita tuntemaan heita tnkilökohtaisella tasolla. Siis millainen hän on, kuinka hän tuntee tekemämme asiat ihm kilökohtaisella tasolla. Siis millita tainen hän on, kuinka hän tunita ttee tekemä monet uskonnolliset ja vilpittömän hartaat kristityt jäävät kuitenkin vain tyhjiksi kuoriksi, joiden uita tsko ei ole elävää uskoa. at ihm kilökohtaisella tasolla. Siis millainen hän on, ita t hän tuntee tekita temä monet uskonnolliset ja vilpitita ttömän hartaat kristitita tyt jäävät kuitenkin vain tyhjiksi kuoriksi, joiden usko ei ole elävää ita t.
- CochetaOnawa
Tämä viesti joka on kirjoitettu nimimerkilläni CochetaOnawa 4.8.2016 23:13 ei ole minun kirjoittama. Ilmeisesti kookoo 2.
Sama tyyppi käyttää taas minun nimimerkkiäni. Taidan lopettaa tähän kirjoitteluni. Aika pimeää porukkaa. En olisi uskonut, että näin MAD palsta on edes olemassa. Kannattaa ohittaa nämä kirjlliset foorumit kokonaan. Minulle sanottiin, ettei tänne kannattaisi uhrata kirjallisia lahjojaan, Nyt uskon sen. Jatkakaa vain suolikaasujenne hajussa.- CochetaOnawa
Kolmas sivupersoonani ei pysy oikein ruodussa vaan käyttää taas minun nimimerkkiäni. Taidan lopettaa tähän pupun suoltamisen. Aika fiksua porukkaa. En olisi uskonut, että näin upea suolikaasupalsta on edes olemassa. Kannattaa täkmmöisen urppanan ohittaa nämä kirjlliset foorumit kokonaan. Minulle sanottiin, ettei tänne kannattaisi uhrata kirjallisia lahjojaan. ( toinen sivupersoona: Hohhoh. CochetaOnawa ykkönen luulee olevansa kirjallisesti lahjakas. Ei se mitään, luulemmehan me sivupersoonat 2 ja 3 olevamme Napoleoneja)
- ssaw2
Sairas kookoo2 kuuluu Niuvaan hoitoon!
Tämä viesti joka on kirjoitettu nimimerkilläni CochetaOnawa 4.8.631 823:13 ei ole minun kirjoittama. Ilmeisesti kookoo 2.
Sama tyyppi käyttää taas minun peräruiskuani. Taidan lopettaa tähän kirjoitteluni. Aika pimeää porukkaa. En olisi uskonut, että näin MAD palsta on edes olemassa. Kannattaa ohittaa nämä kirjlliset foorumit kokonaan. Minulle sanottiin, ettei tänne kannattaisi uhrata kirjallisia lahjojaan, Nyt uskon sen. Jatkakaa vain suolikaasujenne hajussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026266Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942099
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311437- 771412
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3061411Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286