Miksi palsta on niin hiljainen?
Miksi olette niin hiljaa
119
1363
Vastaukset
- drgrdgdrgd
Tämä palsta on ihan liian hiljainen verrattuna suositumpiin palstoihin kuten vauva av, kun totut tuohon liikenteeseen niin ei tänne ole takaisin tulemista.
- ex.puan.fanipoika
Ex----PUA on Weekend festareilla metsästämässä tinsaa(lat. rectum).
- eimullamuuta-
Muija nukkuu ja mä palstailen. Pillua saan vasta huomenna.
Hiljaiseksi vetää nämä jutut taas täällä.
- Sad-But-true
Mitä sinää täällä teet aina? Eikö ole miestä
Sad-But-true kirjoitti:
Mitä sinää täällä teet aina? Eikö ole miestä
En mä täällä kyllä aina ole.. ja ihmettelen tuota itsekin. Ei.
- atännä
No niin tekee. Aika sanaton olo, kun tulin lukeneeksi noita eilisiä kirjoituksia tuosta raiskausketjusta. Huh-huh...
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
No niin tekee. Aika sanaton olo, kun tulin lukeneeksi noita eilisiä kirjoituksia tuosta raiskausketjusta. Huh-huh...
Miksi sanaton kun ei siellä mitään yllättävää ole. Viikko sitten ihmettelin teidän naisten näkemystä kun näytti pilkesilmäkulmaiselle pikkutuhmalle supliikkimiehelle tietyt jutut olevan sallitumpia, hirveän häilyväisiä olette.......tuossa se ketju:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14398723/kenesta-palstan-unelmien-poikamies - atännä
Ikis__M kirjoitti:
Miksi sanaton kun ei siellä mitään yllättävää ole. Viikko sitten ihmettelin teidän naisten näkemystä kun näytti pilkesilmäkulmaiselle pikkutuhmalle supliikkimiehelle tietyt jutut olevan sallitumpia, hirveän häilyväisiä olette.......tuossa se ketju:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14398723/kenesta-palstan-unelmien-poikamies"Teidän naisten"?
Eiköhän jokaisella "meillä naisella" ole ihan omat näkemyksemme joka asiasta. Sori, kun en aina päivystä palstalla.
Ihan hyviä juttuja sillä silti on ollut välillä. Ei ole ainakaan jankannut yhtä ja samaa, kuten eräät jo vuosi kausia... Paitsi eilinen ketju kuulosti jo pahasti Pullalta. Ikis__M kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14398723/kenesta-palstan-unelmien-poikamiesMahtoiko tuo nyt olla kovin kollektiivinen naisten näkemys? Se on tietysti aika hassua, että sun 50-luvun ja moraalin kaipailu herättää niin paljon enemmän kritiikkiä kuin varsin avoin väkivallan ihannointi. Ehkä kysymys on miesten rooleista (tässä maailmassa jossa feminismi on vapauttanut miehet). Soturiasenne sopii jollekin miehelle, mutta nillittäminen ei kenellekään.
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
"Teidän naisten"?
Eiköhän jokaisella "meillä naisella" ole ihan omat näkemyksemme joka asiasta. Sori, kun en aina päivystä palstalla.
Ihan hyviä juttuja sillä silti on ollut välillä. Ei ole ainakaan jankannut yhtä ja samaa, kuten eräät jo vuosi kausia... Paitsi eilinen ketju kuulosti jo pahasti Pullalta.Ehkä sitä joutuu jankkaamaan sitä samaa kun ei palstanaisetkaan koskaan tuo mitään uutta keskusteltavaa, valitette meidän jutuista mutta teiltä ei tule yhtään avauksia ikinä ja sitten meidän tekemiin tulette aina valittamaan kun ne on jankkausta, sitten jos täällä joskus tekee "erilaisen" avauksen ei siihen kukaan vastaa. Ettepä te kovin paljon parempia ole itsekään siism ihan samanlaisia jankkaajia :D
- erfserg
Älä nyt kuitenkaan vedä itteäs hiljaiseksi, silmukka pois kaulasta ja sitten hyppäät siitä jakkaralta alas.
- Ikis__M
Vaikka ties miten mones uusinta mutta hyvä niin katselen Iron mania ja seuraan sivusilmällä kun eräkettu tuossa yhdessä ketjussa upottaa itseään naisten silmissä palstan himotuimmasta palstan inhotuimmaksi, niin se vain on hetkellistä maine ja kunnia täällä.
Palstan himotuin mies? Kenen mielestä? On alusta saakka ollut selvää, että kyseessä jonkinlainen perämetsien perunakellarimies.
- Raakatotuus
PikkuLikka kirjoitti:
Palstan himotuin mies? Kenen mielestä? On alusta saakka ollut selvää, että kyseessä jonkinlainen perämetsien perunakellarimies.
Mm. N28, Sönkkö, ja aika moni muukin palstanainen tuntuu tulevan oikein hyvin juttuun Eräketun kanssa eikä löydä kundista pahaa sanottavaa. Ehkä heidän mielestään Eris vaan vitsailee miehekkään kiusoittelevasti siellä toisessa ketjussa.
- Raakatotuus
Erisfanitusta löytyy mm. tästä ketjusta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14401307/erakettu-voitti
Raakatotuus kirjoitti:
Mm. N28, Sönkkö, ja aika moni muukin palstanainen tuntuu tulevan oikein hyvin juttuun Eräketun kanssa eikä löydä kundista pahaa sanottavaa. Ehkä heidän mielestään Eris vaan vitsailee miehekkään kiusoittelevasti siellä toisessa ketjussa.
En tiedä mikä palikka heidän päässään on vialla kun äijän jutut ei tunnu näitä mammoja yhtään häiritsevän.. Eikä suoraan sanottuna edes kiinnosta tietää.
Tässä voi vielä käydä niin, että tukehdun omaan oksennukseeni. Se olisikin varmaan tasapuolinen helpotus kaikille.Ei ole minun asiani arvostella kaikkia muiden tekemisiä. Se ei kuitenkaan meinaa että hyväksyn niitä.
- Raakatotuus
Nainen_28v kirjoitti:
Ei ole minun asiani arvostella kaikkia muiden tekemisiä. Se ei kuitenkaan meinaa että hyväksyn niitä.
Väitätkö tosissasi ettet ole koskaan tällä palstalla arvostellut kenenkään tekemisiä?
Raakatotuus kirjoitti:
Väitätkö tosissasi ettet ole koskaan tällä palstalla arvostellut kenenkään tekemisiä?
En tietenkään. En vaan jaksa tehdä sitä koko ajan ja kaikkeen liittyen. Eihän tässä mitään muuta ehtiskään.
- Raakatotuus
Nainen_28v kirjoitti:
En tietenkään. En vaan jaksa tehdä sitä koko ajan ja kaikkeen liittyen. Eihän tässä mitään muuta ehtiskään.
Kivempaa arvostella inhojen ätmien väkivaltafantasoita kuin sen ihanan alfauroksen?
Raakatotuus kirjoitti:
Mulla tulee tuosta eräketun uhoamisesta tämä pätkä mieleen
https://www.youtube.com/watch?v=_d5jXDvrOu4&t=0m50s
(Untouchables)Raakatotuus kirjoitti:
Kivempaa arvostella inhojen ätmien väkivaltafantasoita kuin sen ihanan alfauroksen?
En anna siunausta kenenkään väkivaltafantasioille. Ihan sama onko panomies vai ätmi vai elämäni rakkaus.
- Raakatotuus
Nainen_28v kirjoitti:
En anna siunausta kenenkään väkivaltafantasioille. Ihan sama onko panomies vai ätmi vai elämäni rakkaus.
No eipä se hirveästi tunnu sinua häiritsevänkään, kun samaan aikaan virtuaaliflirttailet saman miehen kanssa joka toisessa ketjussa niitä raiskausfantasioitaan heittelee. Eikä edes yleistä antipatiaa koko naissukupuolta kohtaan, vaan henkilökohtaisesti yhtä naispalstailijaa kohtaan.
Raakatotuus kirjoitti:
No eipä se hirveästi tunnu sinua häiritsevänkään, kun samaan aikaan virtuaaliflirttailet saman miehen kanssa joka toisessa ketjussa niitä raiskausfantasioitaan heittelee. Eikä edes yleistä antipatiaa koko naissukupuolta kohtaan, vaan henkilökohtaisesti yhtä naispalstailijaa kohtaan.
Sori mutta en ole edes lukenut sellaisia. Jokainen vastaa itsestään ja omista kirjoituksistaan.
- Raakatotuus
Nainen_28v kirjoitti:
Sori mutta en ole edes lukenut sellaisia. Jokainen vastaa itsestään ja omista kirjoituksistaan.
Ehkä pitäisi, vai pelkäätkö että ihannekuvasi Eriksestä särkyisi?
Mitäpäs ajattelet näistä Eriksen kirjoittamista lauseista:
"Joo tarralenkkari on tyypillinen neeke*in kyrpää nuoleva petturi huora...
Vihollinen."
"Vittu jonain päivänä me tullaan järkiin ja nää mamupatjat lähtee sinne afrikkaan ja Irakiin jossa ne voi nussia monikulttuurista kyrpää sydämensä kyllyydestä."
Tarralenkkarille: "Sut pitäs raiskata ja tappaa....
Ei sun kaltaset horot muuten ymmärrä.."
"Helou toin 9millisen alakouluun.. Ja uhkasin sillä ampua mun tykkäämäni tytön." scrg kirjoitti:
Mulla tulee tuosta eräketun uhoamisesta tämä pätkä mieleen
https://www.youtube.com/watch?v=_d5jXDvrOu4&t=0m50s
(Untouchables)Henkilöt, tapahtumat ja tapahtumapaikat ovat täysin fiktiivisiä :)
https://www.youtube.com/watch?v=5jH8nizrQRwRaakatotuus kirjoitti:
Vihollinen."
"Vittu jonain päivänä me tullaan järkiin ja nää mamupatjat lähtee sinne afrikkaan ja Irakiin jossa ne voi nussia monikulttuurista kyrpää sydämensä kyllyydestä."
"Helou toin 9millisen alakouluun.. Ja uhkasin sillä ampua mun tykkäämäni tytön."Hei, hyvä ihminen, kuten sanottu, hän ei ole mun koira, jonka tekemisiä rajoitan. Puhuu mitä puhuu.
Omasta puolestani en väkivaltaa hyväksy.- Raakatotuus
Nainen_28v kirjoitti:
Hei, hyvä ihminen, kuten sanottu, hän ei ole mun koira, jonka tekemisiä rajoitan. Puhuu mitä puhuu.
Omasta puolestani en väkivaltaa hyväksy.Mitä se käytännössä tarkoittaa, ettet hyväksy?
- kuhkjhk
Raakatotuus kirjoitti:
Vihollinen."
"Helou toin 9millisen alakouluun.. Ja uhkasin sillä ampua mun tykkäämäni tytön."Eris on parempi palstapersoona kuin Pulla. Ei sen enempää.
Raakatotuus kirjoitti:
Mitä se käytännössä tarkoittaa, ettet hyväksy?
Sitä etten hyväksy. En tue tekemisilläni enkä mielipiteilläni. Pelkään väkivaltaa.
- Raakatotuus
Nainen_28v kirjoitti:
Sitä etten hyväksy. En tue tekemisilläni enkä mielipiteilläni. Pelkään väkivaltaa.
Oletkohan nyt sekoittanut sen ettet hyväksy jotain siihen, että haluat teeskennellä että sitä ei ole olemassakaan.
Kiertelet ja kaartelet, kun et halua sanoa poikkipuolista sanaa rakkainta flirttailukumppaniasi kohtaan, vaikka hän toisessa ketjussa sanoo, että tarralenkkari pitäisi raiskata. Vai onko se sittenkin sitä väkivallan pelkoa siitä, että Eris suuntaisikin virtuaalivihansa sinuun? Nainen_28v kirjoitti:
Aivan, ja sitten kun mies tulee illalla väsyneenä kotiin hakattuaan koko pitkän päivän kaiken värisiä lapsia, pussaat ja silität, mutta et hyväksy?
Silmien ummistaminen on hiljainen hyväksyntä.- yksinkertainenko
Nainen_28v kirjoitti:
Et selvästi ole kovinkaan fiksu ihminen. Huomion antaminen ja ruokkiminen on sitä parasta tukemista. Ilmeisesti et kykene edes ymmärtämään, mutta toimintasi on sama kun yrittäisi nuotiota sammuttaa bensiinillä. Tajusit tai et, mutta juuri tekemisesi lisää tuulta purjeisiin.
yksinkertainenko kirjoitti:
Et selvästi ole kovinkaan fiksu ihminen. Huomion antaminen ja ruokkiminen on sitä parasta tukemista. Ilmeisesti et kykene edes ymmärtämään, mutta toimintasi on sama kun yrittäisi nuotiota sammuttaa bensiinillä. Tajusit tai et, mutta juuri tekemisesi lisää tuulta purjeisiin.
Ja te sekoitatte palstan ja oikean elämän. Hyvää yötä. Oikeassa elämässä nyt on mun nukkumaan menoaika.
Nainen_28v kirjoitti:
Ja te sekoitatte palstan ja oikean elämän. Hyvää yötä. Oikeassa elämässä nyt on mun nukkumaan menoaika.
Jutuista päätellen jokut tosiaan tuntuvat ajattelevan, että sillä ei ole väliä mitä netissä kirjoittaa, mutta todellisuuudessa se nettikirjoittelukin tapahtuu. Netistä vihapuhe tihkuu, ennemmin tai myöhemmin, arkielämän asenteisiin, puheisiin ja tekoihin.
..Netissä huomio on todellakin parasta bensaa. Nämäkin täällä jo kuvittelevat eräketun olevan jonkilainen palsta-bachelor.
Tai ehkä se onkin, mutta minä en osallistu siihen.- ukuhkjhkjhk
Raakatotuus kirjoitti:
Erisfanitusta löytyy mm. tästä ketjusta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14401307/erakettu-voitti
Älä väännä puukkoa haavassa.. :)
Yksi perjantaipullo tosiaankin kaiken muuttaa voi... En hyväksy naisen uhkailua. - yksinkertainenko
Nainen_28v kirjoitti:
Et voi olla noin naivi. Palstailu on sun oikeaa elämää. Sen mitä kirjoitat, kirjoitat oikeasti.
Syön, juon, nukun, kirjoitan netissä, käyn töissä on ihan oikeaa elämää. Olen tietoinen itsestäni, tekemisistäni ja valinnoistani. Palsta on oikeasti olemassa, se löytyy vielä yöunien jälkeenkin.
Mitäköhän kuvittelet yksinkertaisuudessasi, kun täällä et oikeassa elämässä kirjoitat, tihihii räjäytä vain se kauppakeskus ja oikeassa elämässä se räjähtää? :) PikkuLikka kirjoitti:
Jutuista päätellen jokut tosiaan tuntuvat ajattelevan, että sillä ei ole väliä mitä netissä kirjoittaa, mutta todellisuuudessa se nettikirjoittelukin tapahtuu. Netistä vihapuhe tihkuu, ennemmin tai myöhemmin, arkielämän asenteisiin, puheisiin ja tekoihin.
..Netissä huomio on todellakin parasta bensaa. Nämäkin täällä jo kuvittelevat eräketun olevan jonkilainen palsta-bachelor.
Tai ehkä se onkin, mutta minä en osallistu siihen.Ei taida kovin moni olla lukenut aiempia väkivaltakeskusteluja jotka kävin eriksen kanssa. En näe syytä alkaa taas jauhamaan samasta asiasta.
Ei tietenkään netissäkään voi mitä tahansa soopaa kirjoitella. Kyllä minä kirjoitan ihan omia ajatuksiani, silloin, kun en selkeästi pelleile.
Eihän nyt kukaan "normaali-ihminen" hyväksy raiskauksia, hakkaamisia, mitä lie. Täysin absurdi ajatus.yksinkertainenko kirjoitti:
Et voi olla noin naivi. Palstailu on sun oikeaa elämää. Sen mitä kirjoitat, kirjoitat oikeasti.
Syön, juon, nukun, kirjoitan netissä, käyn töissä on ihan oikeaa elämää. Olen tietoinen itsestäni, tekemisistäni ja valinnoistani. Palsta on oikeasti olemassa, se löytyy vielä yöunien jälkeenkin.
Mitäköhän kuvittelet yksinkertaisuudessasi, kun täällä et oikeassa elämässä kirjoitat, tihihii räjäytä vain se kauppakeskus ja oikeassa elämässä se räjähtää? :)Mitä Kauppakeskusta olet räjäyttämässä?
Rinnastat netissä kirjoittelun räjäyttelyyn... tämä kertoo paljon enemmän sinusta kuin minusta.
Netissä syntyvät sosiaaliset suhteet rajoittuvat tähän (napnap, tekstiä syntyy). Oikeassa elämässä sosiaaliset suhteet ovat katse, kosketus, toisen tuoksu, ääni, sanat, ehkä jopa toisen maku, koko presens. Siinä on aikamoinen ero. Kaikki eivät tuota eroa ymmärrä, vaan kaverisuhde voi olla vaikka tätä napnap aina vaan. Mulle se ero on selvä.yksinkertainenko kirjoitti:
Eikö nainen 28v saisi keskustella eräketun kanssa?
- yksinkertainenko
Nainen_28v kirjoitti:
Mitä Kauppakeskusta olet räjäyttämässä?
Rinnastat netissä kirjoittelun räjäyttelyyn... tämä kertoo paljon enemmän sinusta kuin minusta.
Netissä syntyvät sosiaaliset suhteet rajoittuvat tähän (napnap, tekstiä syntyy). Oikeassa elämässä sosiaaliset suhteet ovat katse, kosketus, toisen tuoksu, ääni, sanat, ehkä jopa toisen maku, koko presens. Siinä on aikamoinen ero. Kaikki eivät tuota eroa ymmärrä, vaan kaverisuhde voi olla vaikka tätä napnap aina vaan. Mulle se ero on selvä.Siis yrität piilottaa ja vaimentaa valintojesi merkityksen ja mahdolliset seuraamukset. Eihän se minusta kerro, vaan sinusta kun et kykene havainnoimaan vertauskuvaa. Kannattaa avartaa sitä maailmankatsomusta omaa napaa pidemmälle, mikäli siis ylipäätänsä kykenet siihen.
Sosiaalisissa suhteissa muistutat lumiukkoa, sitä ei rakenneta meinaan sisälle. Kun alkaa napnapnapsahtaa päässä, kannattaa ajatella ensimmäistä, toista ja kolmatta osapuolta. yksinkertainenko kirjoitti:
Siis yrität piilottaa ja vaimentaa valintojesi merkityksen ja mahdolliset seuraamukset. Eihän se minusta kerro, vaan sinusta kun et kykene havainnoimaan vertauskuvaa. Kannattaa avartaa sitä maailmankatsomusta omaa napaa pidemmälle, mikäli siis ylipäätänsä kykenet siihen.
Sosiaalisissa suhteissa muistutat lumiukkoa, sitä ei rakenneta meinaan sisälle. Kun alkaa napnapnapsahtaa päässä, kannattaa ajatella ensimmäistä, toista ja kolmatta osapuolta.Koska heitän joskus flirttiä ketun kanssa, on minun vastuullani mitä hän sanoo tai tekee?
Sinun vertauskuvasi ovat älyvapaita. :)
Valitettavasti tienaan elantoni sosiaalisilla suhteilla, joten ihan lumiukoksi en rupea. ;Dpujottelija kirjoitti:
Eikö nainen 28v saisi keskustella eräketun kanssa?
Ilmeisesti hänen kanssaan juttelu tekee hänestä pomminheittäjän.
Nainen_28v kirjoitti:
Koska heitän joskus flirttiä ketun kanssa, on minun vastuullani mitä hän sanoo tai tekee?
Sinun vertauskuvasi ovat älyvapaita. :)
Valitettavasti tienaan elantoni sosiaalisilla suhteilla, joten ihan lumiukoksi en rupea. ;DProstituoitu ihanaa. ;D
Celeblasdir kirjoitti:
Prostituoitu ihanaa. ;D
Eivätkö kaikki palvelualoilla toimivat ole enemmän tai vähän asiakkaan huoria?
Ja tämä on itseironiaa, tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille.Nainen_28v kirjoitti:
Eivätkö kaikki palvelualoilla toimivat ole enemmän tai vähän asiakkaan huoria?
Ja tämä on itseironiaa, tiedoksi kaikille mielensä pahoittajille.En usko, minä ainakaan en ole. Mulla on kyllä sosiaalisia kanssakäymisiä asiakkaan kanssa, mutta ei suhteita. En haistele, maistele ja koskettele asiakkaita. ;D
Celeblasdir kirjoitti:
En usko, minä ainakaan en ole. Mulla on kyllä sosiaalisia kanssakäymisiä asiakkaan kanssa, mutta ei suhteita. En haistele, maistele ja koskettele asiakkaita. ;D
Asiakas-asiakaspalvelijasuhde. Ei siihen liity maistelua munkaan tapauksessa. :D
Joskus olen kyllä saanut asiakkaalta halauksen, mikä oli varsin hämmentävää.
Asiakkaan huoria siinä mielessä että tietyissä rajoissa asiakas määrittää sen suhteen rajat ja asiakaspalvelija toimii sen mukaan omien ohjeistustensa varassa.
Myös huumori sallittakoon. ;DNainen_28v kirjoitti:
Asiakas-asiakaspalvelijasuhde. Ei siihen liity maistelua munkaan tapauksessa. :D
Joskus olen kyllä saanut asiakkaalta halauksen, mikä oli varsin hämmentävää.
Asiakkaan huoria siinä mielessä että tietyissä rajoissa asiakas määrittää sen suhteen rajat ja asiakaspalvelija toimii sen mukaan omien ohjeistustensa varassa.
Myös huumori sallittakoon. ;DEikö se elanto tullutkaan sosiaalisesta suhteesta? Google osasi kertoa, että sosiaalinen suhde on seksisuhde. ;D
Ei me metsähaltiat olla niin perillä ihmisten merkityksistä *wirn*Celeblasdir kirjoitti:
Eikö se elanto tullutkaan sosiaalisesta suhteesta? Google osasi kertoa, että sosiaalinen suhde on seksisuhde. ;D
Ei me metsähaltiat olla niin perillä ihmisten merkityksistä *wirn*Pilkun nussi*ista. :)
Onhan paneminenkin sosiaalista mutta ei se sosiaalisuus siihen rajoitu. :D- m-i-e-s
Lukemisesta päänsärky tienattu. =P (Kauhean raskasta)
Nainen on laittanut rahaa housuihini, ei siihen ei liity mitään tankotanssia. =D
Jätän tämän vain tähän, ei siksi että haluaisin vaan siksi että pystyn. =) Nainen_28v kirjoitti:
Pilkun nussi*ista. :)
Onhan paneminenkin sosiaalista mutta ei se sosiaalisuus siihen rajoitu. :DSiinä olen erityisen hyvä, kirjaimellisesti. ;D
m-i-e-s kirjoitti:
Lukemisesta päänsärky tienattu. =P (Kauhean raskasta)
Nainen on laittanut rahaa housuihini, ei siihen ei liity mitään tankotanssia. =D
Jätän tämän vain tähän, ei siksi että haluaisin vaan siksi että pystyn. =)Mä olen antanut rahaa miehelle vain suoraan käteen, en jätellyt minnekään yöpöydille. :P
Celeblasdir kirjoitti:
Siinä olen erityisen hyvä, kirjaimellisesti. ;D
Joo mulla on vähintäänkin sertifikaatti molemmista. :P
Nainen_28v kirjoitti:
Joo mulla on vähintäänkin sertifikaatti molemmista. :P
Miten tuo sosiaalisen suhteen auditointi on hoidettu? *wirn*
Celeblasdir kirjoitti:
Miten tuo sosiaalisen suhteen auditointi on hoidettu? *wirn*
Eikö tällaisia käytännön taitoja yleensä testata käytännön kokein.
Nainen_28v kirjoitti:
Eikö tällaisia käytännön taitoja yleensä testata käytännön kokein.
Todellakin testataan, mutta sertifikaatti vaatii tarkkailija raadin *wirn*
Celeblasdir kirjoitti:
Todellakin testataan, mutta sertifikaatti vaatii tarkkailija raadin *wirn*
Joo. Kyllä. Ne saa kattoa muttei koskea.
yksinkertainenko kirjoitti:
Kuule mie en tarvi kenenkään tukea...
Tää nuotio on ikuinen. :DJännää että mua vastaan on tällänen liiittouma. :D
Juuri tälläsen paskan takia väkivaltaa tarvitaan...
Petolliset pikkuhomot huutelee lain suojista...Raakatotuus kirjoitti:
Eikös keskustelupalstalla keskitytä yleensä keskusteluun eikä henkilökohtaiset asiat pitäisi olla ensimmäinen prioriteetti? Täällä palstalla saattaa olla ihan mitä vaan hihhulia ja kahjoja ja silti ihmiset kirjottele toisilleen autuaan tietämättöminä minkälainen hihhuli siellä vastapuolella näpyttelee näppäimiään.
Olen kirjottanut Pekka Eric Auvisenkin kanssa muutaman rivin, enkä koskaan tiennyt mikä tyyppi sielä kirjoittaa. Tiesin vasta, kun julkaisivat nimimerkin jota käytti somessa. Teksteistä kyllä näky fundamentalistinen asenne tiettyihin juttuihin.
En ole täältä kaveria etsimässä, enkä tuomaroimassa tumioita jonkun eletystä elämästä tms. joten jokaisen teidän henkilökohtaiset asiat on teidän oma asianne, mua ette niillä saa kelkkaanne ettekä kelkasta pois. Mulle vaikuttaa se kenen kanssa saa keskustelua aikaan vaikka ovenkahvasta, jos se sattuu kiinnostamaan. Muu on sivuseikka.
Joku jankuttaja ei vaan saa keskustelua aikaan, joten keskustelijana arvo on aikalailla puhdas nolla.PikkuLikka kirjoitti:
En tiedä mikä palikka heidän päässään on vialla kun äijän jutut ei tunnu näitä mammoja yhtään häiritsevän.. Eikä suoraan sanottuna edes kiinnosta tietää.
Tässä voi vielä käydä niin, että tukehdun omaan oksennukseeni. Se olisikin varmaan tasapuolinen helpotus kaikille.Minä en lue kaikkia ketjuja enkä kaikkia äijien kirjoittamia juttuja, joten anteeksi jos jotain on mennyt ohi. :)
Ei se minun mielestä tarkoita, että on himotuin, jos saa keskustelua aikaan tai ehdotetaan unelmien poikamieheksi. Olisi sekin ohjlema välillä vähän erilainen, kun ei olisi aina saman kaavan kaverit siellä naisia naurattamssa. :)
Mun himon kohteeni on täällä irl, ei palstalla. Joten jos tykkään jonkun teidän kanssa kirjoitella, ei tarkoita että olisit minusta himoittava. Voi olla juuri päinvastoin, olet niin erilainen että kiinnostat siksi ajatuksinesi. Kukapa nyt komppaus komppanjan kanssa saa juttu aikaan. Voinhan mä peilillekin jutella, jos haluan aina mieleisen vastauksen. Itseltäni kyllä saa aina sitä mitä haluankin. :)sönkkö kirjoitti:
Minä en lue kaikkia ketjuja enkä kaikkia äijien kirjoittamia juttuja, joten anteeksi jos jotain on mennyt ohi. :)
Eipä tarvii pyytää anteeksi, eihän kukaan tietenkään joka paikkaan kerkeä.. mutta eräkettu on kyllä useammassakin ketjussa avautunut käsityksistään ja teksteistään käy nopeasti ilmi, minkä tyyppinen karakteri on kyseessä. Vaikea uskoa, että olisi jäänyt huomaamatta. Eräketun mielipiteiden minussa herättämä kuvotus roiskui, kenties aiheettomasti, lähimaastossa pyörivien sivullistenkin kintuille.. Vaikka yritänkin ymmärtää erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä, niin jossain kulkee raja ja ihan kaikkea en veny ymmärtämään tai hyväksymään, enkä edes yrittämään. esim. puheet lapsien tappamisesta tai pahoinpitelemisestä ei mene läpi täällä päässä edes huonona läppänä. Näin tulee olemaan jatkossakin. Maailmassa on paljon tietämättömyydestä johtuvaa tyhmyyttä ja ymmärtämättömyyttä, mutta myös ihan vaan silkkaa pahuutta.
- Raakatotuus
sönkkö kirjoitti:
Eikös keskustelupalstalla keskitytä yleensä keskusteluun eikä henkilökohtaiset asiat pitäisi olla ensimmäinen prioriteetti? Täällä palstalla saattaa olla ihan mitä vaan hihhulia ja kahjoja ja silti ihmiset kirjottele toisilleen autuaan tietämättöminä minkälainen hihhuli siellä vastapuolella näpyttelee näppäimiään.
Olen kirjottanut Pekka Eric Auvisenkin kanssa muutaman rivin, enkä koskaan tiennyt mikä tyyppi sielä kirjoittaa. Tiesin vasta, kun julkaisivat nimimerkin jota käytti somessa. Teksteistä kyllä näky fundamentalistinen asenne tiettyihin juttuihin.
En ole täältä kaveria etsimässä, enkä tuomaroimassa tumioita jonkun eletystä elämästä tms. joten jokaisen teidän henkilökohtaiset asiat on teidän oma asianne, mua ette niillä saa kelkkaanne ettekä kelkasta pois. Mulle vaikuttaa se kenen kanssa saa keskustelua aikaan vaikka ovenkahvasta, jos se sattuu kiinnostamaan. Muu on sivuseikka.
Joku jankuttaja ei vaan saa keskustelua aikaan, joten keskustelijana arvo on aikalailla puhdas nolla.Keskustelut on keskusteluja, mutta eihän täällä kukaan flirttaile naisten kanssa niin paljon ja ennen kaikkea niin onnistuneesti kun Eräkettu.
Alunperin minäkin vastailin vaan siihen mitä muut aloittivat, mutta kun N28:n vastaukset tuntui olevan viimeiseen asti välttelyä sanoa pahaa sanaa Eräkettua kohtaan, niin yksi palstatotuus tuntui vyöryvän reaalimaailmaan suorastaan ahdistavalla paineella, ja jouduin sen vietäväksi. PikkuLikka kirjoitti:
Eipä tarvii pyytää anteeksi, eihän kukaan tietenkään joka paikkaan kerkeä.. mutta eräkettu on kyllä useammassakin ketjussa avautunut käsityksistään ja teksteistään käy nopeasti ilmi, minkä tyyppinen karakteri on kyseessä. Vaikea uskoa, että olisi jäänyt huomaamatta. Eräketun mielipiteiden minussa herättämä kuvotus roiskui, kenties aiheettomasti, lähimaastossa pyörivien sivullistenkin kintuille.. Vaikka yritänkin ymmärtää erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä, niin jossain kulkee raja ja ihan kaikkea en veny ymmärtämään tai hyväksymään, enkä edes yrittämään. esim. puheet lapsien tappamisesta tai pahoinpitelemisestä ei mene läpi täällä päässä edes huonona läppänä. Näin tulee olemaan jatkossakin. Maailmassa on paljon tietämättömyydestä johtuvaa tyhmyyttä ja ymmärtämättömyyttä, mutta myös ihan vaan silkkaa pahuutta.
Yritän miettiä missä ketjussa tuollasta on läpi käyty, mutta ei tuu mieleen. Lasten tappaminen ja satuttaminen on huonoa läppää. Ne on avuttomia ja syyttömiä maailman hulluuksiin. Aikuisiin kohdistuvan kiukun jossain määrin tajuan, jollain asteella.
Raakatotuus kirjoitti:
Keskustelut on keskusteluja, mutta eihän täällä kukaan flirttaile naisten kanssa niin paljon ja ennen kaikkea niin onnistuneesti kun Eräkettu.
Alunperin minäkin vastailin vaan siihen mitä muut aloittivat, mutta kun N28:n vastaukset tuntui olevan viimeiseen asti välttelyä sanoa pahaa sanaa Eräkettua kohtaan, niin yksi palstatotuus tuntui vyöryvän reaalimaailmaan suorastaan ahdistavalla paineella, ja jouduin sen vietäväksi.No siihen flirttiin nimenomaan olen suhtautunut huumorilla. Johtuu kai kun poikien kanssa olen tottunut olemaan, kaverina. En osaa ottaa henkilökohtaisesti, vaikka se semmosta oisikin.
sönkkö kirjoitti:
Yritän miettiä missä ketjussa tuollasta on läpi käyty, mutta ei tuu mieleen. Lasten tappaminen ja satuttaminen on huonoa läppää. Ne on avuttomia ja syyttömiä maailman hulluuksiin. Aikuisiin kohdistuvan kiukun jossain määrin tajuan, jollain asteella.
Jotakuinkin noin, paljon sairasta ja käsittämätöntä on aikustenkin välisissä asioissa, mutta sen pystyy jollain tasolla käsittämään, mutta lapsiin kohdistuvat julmuudet menevät totaalisesti yli ymmärryksen ja hyväksynnän.
- Ikis__M
sönkkö kirjoitti:
Valaistaanpas vähän sönkköä ja haetaan ne ketjut. Eli täällä siis lienee se pikkulikan tarkoittama ketju (olikohan eris vähän kossuissa?):
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14411356/iltalehti-raiskaaja-uhrin-kanssa-naimisiin
Mehän taas väännettiin viikkkoa aikasemmin kun vähän kritisoin sinun valintaa unelmien poikamieheksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14398723/kenesta-palstan-unelmien-poikamies
Kieltämättä vähän v..tti kun ns. kivasti jännän miehen kohdalla väkisinnottamisjutut ei tuntuneet haittaavan kun ne ilmeisesti koetaan huumorina ja parin mukavan hymiöketjun perusteella voi sitten nousta suosiossa ja olla esim. selkeästi parempi keskustelija kuin muut, no tuossa ekassa linkissä ei minusta kovin taidokkaasti se keskustelu sujunut ja melkeinpä tekisi mieli sanoa että "mitäs minä sanoin". Se rajanveto ja toleranssi minua edelleenkin ihmetyttää kun jotkut asiat on sallitumpia toisille kun sitten toisille taas voidaan vetää nollalinjaa ja jopa tahallaan käsittää väärin asioita jotta päästään syyttelemään jostain. - ukhkhkhjhkjhk
PikkuLikka kirjoitti:
Jotakuinkin noin, paljon sairasta ja käsittämätöntä on aikustenkin välisissä asioissa, mutta sen pystyy jollain tasolla käsittämään, mutta lapsiin kohdistuvat julmuudet menevät totaalisesti yli ymmärryksen ja hyväksynnän.
No mulle tämä vasta noloa on. Minä taidan olla se, joka eristä on eniten puolustanut. Luulin hymiöiden takia, että kaikki on sarkastista läppää.. Luulin, että kaikki on jotain parodiaa siitä, miten tämä suuresti mainostettu "jännämies" toimii. Tuossa tarralenkkarin uhkailussa tajusin, että mieshän on tosissaan!! Nyt suoraan sanottuna vit....aa jokainen postaus, mitä se tänne pistää. Mitään hyvää / kunnioitettavaa en hänessä enää näe. En minä itsekään ole yhtään kukaan tai mikään. Kunhan palstaa välillä seurailen. Nykyään huolestuttavan paljon. Moniin ihmisiin olen myös jotenkin kiintynyt, vaikka kukaan ei minua tunnekaan. Saatan tehdä virhearvion myös jatkossa, tai muuttaa mieltäni. (Välillä kirjoittelen tänne jopa pienessä humalassa.) Kaikki täällä kuitenkin ikuisesti muistetaan -myös minä muistan. Sen takia en halua antaa itsestäni mitään kosketuspintaa kenellekään nikin muodossa. Harmittaa kyllä välillä.
Ikis__M kirjoitti:
Valaistaanpas vähän sönkköä ja haetaan ne ketjut. Eli täällä siis lienee se pikkulikan tarkoittama ketju (olikohan eris vähän kossuissa?):
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14411356/iltalehti-raiskaaja-uhrin-kanssa-naimisiin
Mehän taas väännettiin viikkkoa aikasemmin kun vähän kritisoin sinun valintaa unelmien poikamieheksi:
Kieltämättä vähän v..tti kun ns. kivasti jännän miehen kohdalla väkisinnottamisjutut ei tuntuneet haittaavan kun ne ilmeisesti koetaan huumorina ja parin mukavan hymiöketjun perusteella voi sitten nousta suosiossa ja olla esim. selkeästi parempi keskustelija kuin muut, no tuossa ekassa linkissä ei minusta kovin taidokkaasti se keskustelu sujunut ja melkeinpä tekisi mieli sanoa että "mitäs minä sanoin". Se rajanveto ja toleranssi minua edelleenkin ihmetyttää kun jotkut asiat on sallitumpia toisille kun sitten toisille taas voidaan vetää nollalinjaa ja jopa tahallaan käsittää väärin asioita jotta päästään syyttelemään jostain.Niin, tuo ketju oli viimeinen tikki minulle, mutta on hän aikaisemminkin heittänyt vastaavaa läppää. Taannoin oli joku ketju, jossa puitiin rotujen välisiä suhteita tms ja siinä ainakin eräkettu totesi, että voisi laittaa naisen muksut "kylmäksi" jos ne on jonkun mahmun tms jälkeläisiä. En löytänyt tätä ketjua, eikä kyllä ole niin väliksikään, kun en halua käyttää tähän asiaan enempää aikaani. Ilmaisin mielipiteeni, enkä näe mitään syytä kaivaa tätä asia sen enempää, koska selvää on, että asian kaivelu ei tule muuttamaan kenenkään mielipiteitä tai käytöstä mihinkään suuntaan.
Ikis__M kirjoitti:
Kieltämättä vähän v..tti kun ns. kivasti jännän miehen kohdalla väkisinnottamisjutut ei tuntuneet haittaavan kun ne ilmeisesti koetaan huumorina ja parin mukavan hymiöketjun perusteella voi sitten nousta suosiossa ja olla esim. selkeästi parempi keskustelija kuin muut, no tuossa ekassa linkissä ei minusta kovin taidokkaasti se keskustelu sujunut ja melkeinpä tekisi mieli sanoa että "mitäs minä sanoin". Se rajanveto ja toleranssi minua edelleenkin ihmetyttää kun jotkut asiat on sallitumpia toisille kun sitten toisille taas voidaan vetää nollalinjaa ja jopa tahallaan käsittää väärin asioita jotta päästään syyttelemään jostain.Lukaisin tuo ketjun tuossa eilen vaiko edellisenä päivänä, olihan siellä melkoista vääntöä. Hyvin tavallista nk. "suvakkien" ja niiden vastustajien välien hiertoa.
Älä Ikis jaksa murjottaa loppuelämääsi, jonkun unelmien poikamies jutun vuoksi. Sulta meni pikkasen ohi mun tarkoitusperät ja ne eitaida aueta vaikka kuinka koittaisin aukaista. :)
Mä en tässä pyrkinyt vertailemaan kuka mies on parempi ketäkin, vain kuka voisi mennä unelmien poikamies kisaan ja miksi. Haluisitko sinä sen tittelin ja kohdata ne kaikki naiset? Tykkäisitkö löytää semmoisesta ohjelmasta itsellesi naisen?
Sinäkin olet keskustelijana hyvä, mutta pikkasen herkkis tosinaan joka aiheuttaa sen ettei kauhean avoimesti voi sanoa mitä ajattelee, jos ei halua sua loukata. Se voi tehdä keskustelusta vaikeeta välillä.- Raakatotuus
sönkkö kirjoitti:
Lukaisin tuo ketjun tuossa eilen vaiko edellisenä päivänä, olihan siellä melkoista vääntöä. Hyvin tavallista nk. "suvakkien" ja niiden vastustajien välien hiertoa.
Älä Ikis jaksa murjottaa loppuelämääsi, jonkun unelmien poikamies jutun vuoksi. Sulta meni pikkasen ohi mun tarkoitusperät ja ne eitaida aueta vaikka kuinka koittaisin aukaista. :)
Mä en tässä pyrkinyt vertailemaan kuka mies on parempi ketäkin, vain kuka voisi mennä unelmien poikamies kisaan ja miksi. Haluisitko sinä sen tittelin ja kohdata ne kaikki naiset? Tykkäisitkö löytää semmoisesta ohjelmasta itsellesi naisen?
Sinäkin olet keskustelijana hyvä, mutta pikkasen herkkis tosinaan joka aiheuttaa sen ettei kauhean avoimesti voi sanoa mitä ajattelee, jos ei halua sua loukata. Se voi tehdä keskustelusta vaikeeta välillä.Ehkä Ikistä auttais jos se pääsis vähän tirauttamaan sun lämmintä olkapäätäs vasten sun taputellessa rauhoittavasti olkapäällee sanoen "noh, noh, Ikis, olepas nyt reipas poika..."
Raakatotuus kirjoitti:
Ehkä Ikistä auttais jos se pääsis vähän tirauttamaan sun lämmintä olkapäätäs vasten sun taputellessa rauhoittavasti olkapäällee sanoen "noh, noh, Ikis, olepas nyt reipas poika..."
Mahtasiko tuo oikiasti auttaa ollenkaan? Onhan se reipas poika, vaikka välillä ottaa vähän erilailla, kun oli tarkoitus. Ikis ehkä otti jutun arvonalennuksena itselleen, vaikkei kyse ollut lainkaan siitä mikä hänen arvonsa on keskustelijana versus joku muu. :)
pojat joskus suuttuu leikistä....semmosta se on ihmisten kanssa.- Ikis__M
sönkkö kirjoitti:
Mahtasiko tuo oikiasti auttaa ollenkaan? Onhan se reipas poika, vaikka välillä ottaa vähän erilailla, kun oli tarkoitus. Ikis ehkä otti jutun arvonalennuksena itselleen, vaikkei kyse ollut lainkaan siitä mikä hänen arvonsa on keskustelijana versus joku muu. :)
pojat joskus suuttuu leikistä....semmosta se on ihmisten kanssa.Sinä et nyt sönkköseni ollenkaan tajua vaikka kohta 2 viikkoa koettanut vääntää rautalangasta :( Ei sillä ole mitään tekemistä minun kanssa eikä oikeastaan sinunkaan yksilönä vaan se periaate miten helposti te naiset ihan yleisesti, aina ja toistuvasti tässä maailmassa haksahdatte jännämiehiin ja niiden juttuihin ja se oiekasti vituttaa kun olette niin tolloja. Sitä tosiseikkaahan me kiltit & kunnolliset täällä nillitetään n. 90% viesteistä eikä siltikään mene perille, v..u.
Totta h..sä minä otan arvonalennuksena kaikille meille kilteille & kunnollisille sen kun jännämiestä nostetaan hyväksi keskustelijaksi parin hymiöketjun ja panopuheiden perusteella, tämän jo silloin aiemmin ihmettelin en jaksa enempää selittää muttei siinä ärsyyntymisessä se ollut takana että henk.koht kokisin itseni huonoksi (tasan parempi keskustelija olen kuin ihan mikä tahansa pikkutuhmaileva hymiöpelle, halutessani kyllä pystyn siihen samaan mutta minusta se olisi loukkaus toista keskustelijaa kohtaan) vaan se että te naiset tai ainakin suuri osa teistä jännämiehen edessä on niin v..un a) tyhmiä b) vedätettävissä. Ikis__M kirjoitti:
Sinä et nyt sönkköseni ollenkaan tajua vaikka kohta 2 viikkoa koettanut vääntää rautalangasta :( Ei sillä ole mitään tekemistä minun kanssa eikä oikeastaan sinunkaan yksilönä vaan se periaate miten helposti te naiset ihan yleisesti, aina ja toistuvasti tässä maailmassa haksahdatte jännämiehiin ja niiden juttuihin ja se oiekasti vituttaa kun olette niin tolloja. Sitä tosiseikkaahan me kiltit & kunnolliset täällä nillitetään n. 90% viesteistä eikä siltikään mene perille, v..u.
Totta h..sä minä otan arvonalennuksena kaikille meille kilteille & kunnollisille sen kun jännämiestä nostetaan hyväksi keskustelijaksi parin hymiöketjun ja panopuheiden perusteella, tämän jo silloin aiemmin ihmettelin en jaksa enempää selittää muttei siinä ärsyyntymisessä se ollut takana että henk.koht kokisin itseni huonoksi (tasan parempi keskustelija olen kuin ihan mikä tahansa pikkutuhmaileva hymiöpelle, halutessani kyllä pystyn siihen samaan mutta minusta se olisi loukkaus toista keskustelijaa kohtaan) vaan se että te naiset tai ainakin suuri osa teistä jännämiehen edessä on niin v..un a) tyhmiä b) vedätettävissä.Huomenta, kyllä minä nyt ymmärrän tämän kirjoituksesi jälkeen. Kun selvensit ettei asia kosketa yksilöinä, vaan yleisellä tasolla. Minä olin jo vallan kuvitellut, että henkilökohtaisesti loukkasin sinua.
Hyvä, että selvensit juuri näin, kuin selvensit.
Mutta ymmärsitkö sinä, että miksi sanoin keskustelun olevan helppoa Eräketun kanssa? Siihen ei liity mitenkään jännämiesmäisyys eikä silmäniskut. Vain se, että sanoa voi mitä ajattelee ja hän ottaa vastaan sen, hyväksyy sen vaikka olisikin eri mieltä. Se tekee keskustelun helpoksi, että toinen sietää ottaa vastaan eriäviä mielipiteitä, vaikka olisi eri mieltä. Toki asiaan varmaan vaikuttaa sekin kuka kommentoi ja millainen mielipide kullakin kenestäkin kirjoittajana täällä on.
Mutta itse koitan (en varmasti aina onnistu) täällä keskittyä asiaan, en sukupuoleen jolloin se sukupuoli ei mun keskusteluissa ohjaa niin paljon, kun se asia. Mua ei ne silmäniskut tai iskemättömyydet ohjaa pääsääntöisesti mihinkään, sen suhteen mitä asioista ajattelen tai ihmisestä, sitä ei nyt miehet taida ihan käsittää. Kun aina vaan tulee se flirtti sieltä muka vaikuttimeksi. Joten mielestäni en ole vedettävissä.
Ihminen joka on just mitä on (antaa sen vaikutelman ettei vedä roolia), on selkeä olkoon epämiellyttävä tai miellyttävä. Mutta semmoisen ihmisen kohdalla joka sanoo selkeesti miten homman näkee, se homma myös tulee selkeeksi. Siinä se helppous. Joskus vähemmän sanottu, on enemmän avattu.
Jos olisin miestä vailla varmasti asia voisi olla enemmän riippuvainen niistä silmäniskuista tai ympärillä pyörimisestä, mutta tässä asiassa nyt menee puurot ja vellit sekaisin. Eräkettu voi olla vaikka nainen ja silti suhtaudun häneen samoin, kun nytkin. Asian ja mielipiteeni tai näkemykseni mukaan. Jos olen eri mieltä, olen ja jos en ole mitään mieltä en ole jne jne.
Mulla ei ole koskaan ollut halua ohjailla muiden ajatuksia tai halua puuttua siihen miten muut elää. Puhua voin asioista, mutta en oleta että kukaan alkaa elää kuten mä sanon. :)
Siksi mua ei varmaan kauheasti vaivaakaan se miten joku elää.- Raakatotuus
Menepä puhumaan Erikselle jotain myönteistä "pakolaislapsista, sateenkaariväestä tai heidän perseidensä nuolijoista" ja katso kuinka hän "hyväksyy sen".
- rtr5454ggghh
Raakatotuus kirjoitti:
Menepä puhumaan Erikselle jotain myönteistä "pakolaislapsista, sateenkaariväestä tai heidän perseidensä nuolijoista" ja katso kuinka hän "hyväksyy sen".
Oikeastaan eriksen rehellinen avautuminen oli parasta, mitä palstalla on pitkään aikaan tapahtunut. Kuka nainen kehtaa nauraa ENÄÄ white trash maalaisjuntin letkautuksille? Eiköhän pullakin loppujen lopuksi hymyile nyt tyytyväisenä.. Pahin alfakilpailija on häpäissyt itsensä ja joutunut epäsuosioon.
No six ku aina ku jotai sanoo nii sitä arvostellaa. Mitä sä haluisit kuulla? Runoja?
Kirjoittajat ovat menneet matkoihinsa
kyllästyneet kysymyksiin, juttuihinsa
Jumalauta kakarat
mistä alkaa pakarat?
Ja varpaiden välissäkö on se silsa?
Väsyttää.
Mulla oli netti katki viikon verran. Nyt pitää ottaa kiinni kaikki ne jutut, mitä en jaksanut puhelimen näytöltä lukea/katsoa.
- ihmettelen.vaan
Kyllä ihmisten elämä on säälittävää kun pitää yhdellä palstalla viettää vuosia.
- Raakatotuus
pujottelija kirjoitti:
Mistä teitä ihmettelijöitä aina löytyy?
Ne päivystää palstalla vuosikausia että voivat sitten ripittää meitä siitä kun me tehdään samaa.
- atännä
Raakatotuus kirjoitti:
Ne päivystää palstalla vuosikausia että voivat sitten ripittää meitä siitä kun me tehdään samaa.
Jep, kirjoittelevat itse turvallisesti aina eri nikillä, etteivät vaan anna vahingossakaan itsestään tarttumapintaa.
- 876
Raakatotuus kirjoitti:
Mäkin päivystän joskus palstalla ihmettelemässä. Eniten ihmetystyä herättää ne muutamat, jotka kirjoittaa tismalleen samat asiat päivästä toiseen eikä kehity. :D
Se ei ihmetytä, mikäli joku täällä vuositolkulla kirjoittaa, joskus jotain uutta ja ihmeellistä, elää ja elävöityy keskusteluun.
Tietenkin odotellaan, että saadaan se tilaisuus ripittää heitä, ei teitä. :D
- Raakatotuus
Ei jaksa enää. Se henkinen noste, minkä sain niistä muutamasta positiivisesta kommentista alkaa olla kulutettu loppuun ja pitää taas kohdata se tosiasia että yritykseni rakentavasta keskustelusta nyt eivät vaan tuulta alleen ja ihan yhtä hyvin voisin olla kirjoittelemattakin ilman että se vaikuttaisi mihinkään tai kukaan edes huomaisi.
- syyhypunkki
Ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta rakkaudessa kaikki puuttuu jos yksi puuttuu.
- Raakatotuus
Ei kaipaa ei mutta harvoinpa sotilas saa ihan itse päättää ottaako osaa siihen sotaan vai ei.
- ukhkjhkjhkjhk
Yrityksesi ovat olleet todella hyviä! Olen pahoillani, jos lähdet..
- Sad-But-true
Tää on tätä kun ei jaksa ryypätä niin oon kotona viikonloppuisin.
- Hämärän_rajoilta
Ei ole ehtinyt palstailemaan, sillä nikkaroin koko iltapäivän puusta keyboard-telinettä. Olen pitkään haaveillut kaksitasoisesta telineestä, jossa saisin pääsoittimeni päälle ylätasolle Mininova-syntikan, mutta soittimien kokoeron vuoksi mikään musiikkikaupan lisäteline ei oikein istu tarkoitukseen, eikä minulla nyt ole kiinnostusta maksaa kolmenumeroista summaa uudesta kaksitasoisesta telineestä. Kotikäytössä häkkyrän ei tarvitse olla kokoontaitettava ja puutavaraa riittää: töihin siis.
Ensimmäinen versio oli ehtinyt jo varsin pitkälle ja olin jo kasannut sitä varsin pitkälle, kun kävi ilmi, että 45x45mm rimassa, josta olin tehnyt jalat, oli keskellä iso halkeama, jota en vielä höylätessänikään huomannut, mutta joka alkoi sitten irvistellä parissakin jalassa kiinnitellessäni osia toisiinsa. Ei muuta kuin rimojen pätkäisy polttopuuksi ja alusta uudelleen...
Alkoi tulla pimeä, joten lopettelin puoli kymmenen aikoihin. Huomenna työ jatkuu ja iltaan mennessä projekti lienee melko pitkällä: jos kaikki menee hyvin, huomisiltana tähän aikaan saatetaan jo odotella maalin kuivumista. Ja vaikka uusia vastoinkäymisiä tulisikin, niistä oppii aina jotakin uutta. Tänään esimerkiksi opin, että materiaalit kannattaa näköjään tarkistaa hyvin huolella ennen kuin alkaa tehdä niistä mitään.- Hämärän_rajoilta
HC-ätmel kirjoitti:
Nainenkin kannattaa ensin tarkistaa ennen kuin yrittää tehdä sen kanssa mitään.
Ainoa ero on siinä, että naisesta jonkinlaisen pienen halkeaman löytyminen jostakin kohdasta (jonka sijainnista palstalla ei ole viime aikoina vallinnut yksimielisyyttä) ei ole niin huono juttu, työstettäessä tai muutenkaan.
- Hämärän_rajoilta
Tällainen siitä tuli:
https://1.bp.blogspot.com/--NwIKvZaO0s/V6kGN5BiUNI/AAAAAAAAAdg/KAAoO40PtmMYkGg87-jgyy0o6j9wD6XLwCPcB/s1600/IMG_1279.JPG
https://4.bp.blogspot.com/--7Ay5D3ubZo/V6kGOW9S6UI/AAAAAAAAAdg/1nThHlrKz5I9pkC9dkYFs4XNR1czMHmKQCPcB/s1600/IMG_1278.JPG
Hintaa rakennelmalle tuli 0 euroa: kaikki materiaalit olivat edellisten projektien ylijäämää.
- Truthtoday
se on sen takia hiljainen koska tänne palstalle kirjoittajat hakkeroidaan eri tahojen /uskontoryhmien puolesta täällä suomessa, joten et ole anonyymi vaikka niin luulet, käytä sanojasi harkiten suomi24 palstalla ettei kukaan löydä sua real life... Eli keskustelu palsta on epäluotettava... ne hakkeroi suomi24 servut veikkaan...
- Raakatotuus
1) Mitä hiton väliä?
2) Mitenkähän ne minun identiteettini saisivat selville?
3) Mitä ne sillä tiedolla tekisivät? Raakatotuus kirjoitti:
1) Mitä hiton väliä?
2) Mitenkähän ne minun identiteettini saisivat selville?
3) Mitä ne sillä tiedolla tekisivät?1) Ei mitään
2) Helposti
3) Rehevä uskonnollinen hihhuli saattaa haluta käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen- Raakatotuus
Celeblasdir kirjoitti:
1) Ei mitään
2) Helposti
3) Rehevä uskonnollinen hihhuli saattaa haluta käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen1) Sitähän minäkin
2) Siis helposti hakkeroituvat paitsi Suoli24:n tietokantaan saadakseen IP:ni ja Operattorini selville, hakkeroituvat he helposti myös operaattorini tietokantaan saadakseni identiteettini selville?
3) Bring it on! Olen valmis. Ollut jo X vuotta. Kyllä sitä tässä on odotetukin. Raakatotuus kirjoitti:
1) Sitähän minäkin
2) Siis helposti hakkeroituvat paitsi Suoli24:n tietokantaan saadakseen IP:ni ja Operattorini selville, hakkeroituvat he helposti myös operaattorini tietokantaan saadakseni identiteettini selville?
3) Bring it on! Olen valmis. Ollut jo X vuotta. Kyllä sitä tässä on odotetukin.2) Halutessaan kyllä, mutta eipä meillä taida olla mitään mitä haluaisivat. Tuota koko polkua heidän ei tarvitse seurata, operaattorisi tarjoama IP ensisijaisesti kommunikoi Suoli24:sen kanssa.
3) Toivottavasti se hihhuli oli online
- Käytäaivojasi
Mitäs veikkaat, mitä keskustelu palstojen viha puheille tapahtuu ku ne hakkeroi, ne tulee kostaa... logikkaa noobi...
- Raakatotuus
Siis kuka kostaa ja kenelle, mitä ja miksi? Mitähän motiivia millään uskonto- tai muullakaan ryhmällä olisi minulle mitään kostaa?
- netuleejahakeesutpois
Ja kosto arvatenkin tapahtuu suihkuttamalla myrkkykaasua pistorasioista?
- asioistatietävätaho
Hiljaa hyvää tulee.
Hiljaisuus antaa syyn miettiä miksi ihminen on niin ruma ja yksinäinen
- dkrytumxh
Ei jaksa lukea noita yhden floodaajan multinikkisekoiluja ihan joka päivä..
- vihatipunen
Oli kivempaa tekemistä. Tänään on myös.
- helmiä.sioille
Lukeminen on ollut mielekiintoisempaa kuin kirjoittaminen. :)
- xcxxdfcxcx
No kyllä sun mielipiteitäkin mielellään lukee..
- helmiä.sioille
xcxxdfcxcx kirjoitti:
No kyllä sun mielipiteitäkin mielellään lukee..
Ei mulla ole mitään sanottavaa... :D
Annan palstan einsteinien panna parasta. :D
- 12plus13
Hiljaa hyvä tulee. ;)
Jotkut ei kehtaa myöntää että ovat yksinäisiä ja siksi ovat palstalla aina kuten minä.
- jepulisentään
Peukutan ylös!
- Sad-But-true
Naiset eivät kehtaa myöntää yksinäisyyttään.
- vihatipunen
Sad-But-true kirjoitti:
Naiset eivät kehtaa myöntää yksinäisyyttään.
Jos joku nainen täällä kertoo olevansa yksinäinen, heti on paikalla "ätmikuoro julistamassa", että "naiset eivät koskaan joudu olemaan yksin, vaan saavat rakkautta aina kun haluavat"..Minäkin olen monta kertaa kertonut olevani usein yksinäinen. Tänä viikonloppuna tosin en ole ollut, koska olin ystävien seurassa.
- Torttutaivas
vihatipunen kirjoitti:
Jos joku nainen täällä kertoo olevansa yksinäinen, heti on paikalla "ätmikuoro julistamassa", että "naiset eivät koskaan joudu olemaan yksin, vaan saavat rakkautta aina kun haluavat"..Minäkin olen monta kertaa kertonut olevani usein yksinäinen. Tänä viikonloppuna tosin en ole ollut, koska olin ystävien seurassa.
Ätmikuoro = 1kpl no-life 24/7 sekoilija..
- beethooven
En ole koskaan yksinäinen sillä mulla on Veeruska Pietarissa syntynyt metsästäjäsuvun uljas jälkeläinen joka kyllä ymmärtää usein miten ainakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201