Käväsin tuossa bussilla toisella puolen kaupunkia, kun bussia odotteli samalla pysäkillä keski-ikäinen mies. Hän viittoi minua tulemaan lähemmäs ja sanoi haluavansa näyttää minulle "yhden jutun". Hän avasi housunsa ja olin jo säikähtämäisilläni, että itsensäpaljastaja, mutta kun hän oli avannut housunsa, hänellä ei ollut kiveksiä eikä penistä lainkaan vaan ainoastaan pieni muoviletku siinä haarojen välissä. Kysyin, että mitäs sinun pippelille on tapahtunut. Mies siinä härskisti vitsaili:"Ottivat munat valtiolle tämmöseltä pedofiililta!" Mutta kertoi kuitenkin totuuden: hän oli ollut vankilassa seksuaalirikoksesta ja ollut n.s normiosastolla pelkääjien osaston sijasta ja tehnyt samoja töitä kuin muut miehet, jossakin verstaalla. Siellä oli potkittu munille usein ja yhden kerran miehet olivat salakuljettaneet selliin teräaseen ja leikanneet mieheltä sekä peniksen että kivekset irti. Mies oli joutunut sairaalaan eikä mitään ollut enää tehtävissä. Vankilasta päästyään hänellä oli vain ja ainoastaan letku haarovälissä. Mies vaikutti surulliselta ja kertoi usein tunkevansa insuliiniä tuohon letkuun ja sillä keinolla yrittävänsä itsemurhaa. Elämä ei ole kuulemma elämisen arvoista ilman munaa ja munan kautta saatua seksuaalista tyydytystä. Sitten pysäkille alkoi tulla muitakin ja mies veti kiireellä housunsa takaisin ja lähti seuraavaan bussiin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Millaisia ajatuksia tämä herättää?
Outo mies bussipysäkillä
1
66
Vastaukset
Minulle taas kävi bussipysäkillä silleensti, että eräs miäs tuli juttelemaan. Hän esitteli olevansa läheisen jt-srk. jt-vanhin. Hän halusi näyttää minulle jotain. Sanoin, että ole hyvä, kunhan et genitaaleja esittele. No hän otti hatun päästään, ja tarttui pääkopan yläosaan. Se irtosi, ja näin pään sisään. Se oli aivan tyhjä lukuun ottamatta puotinarun pätkää, joka meni korvasta korvaan. Ihmettelin narua, ja sanoin voivani ottaa sen pois. Hän sanoi, että sitä ei saa ottaa pois: muuten korvat putoavat. Kysyin aivojen puuttumisesta, niin hän sanoi sen olevan ehdoton edellytys, jotta pääsisi kasteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192512
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau331702Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221582- 1291478
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3481174Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?661094- 891025
- 87889
- 122861