Oikein huono palsta
Tämähän on nykyään huono palsta
27
<50
Vastaukset
- parannataso
No paranna tasoa
- nouno
Ei se parantanut.
- huonoaon
Parannus sekin, kun skeidankirjoittajille tehdään täten tiettäväksi, että huonoa on. Yrittäisitte parempaa, kun jatkuvasti palstalla aikaanne vietätte.
- Mielipiteeni
HAISTA SINÄ HUORA VITTU !!!!!!!!!!
- Hillerihiiriä
Ai onko tämä sitten ollut joskus hyvä palsta. Milloinhan se on tapahtunut liekkö kauankin. Paskaa se on sano hiiri kun kuononsa paskakasaan törkkäs.
Asiat joista kannattaa keskustella on jo keskusteltu. Kaikki on sanottu.
- kenoviiva
Varmaan yhtä ja toista asiallistakin on sanottu, mutta sellaisia enimmäkseen sisäpiirin ulkopuolelta.
Vakkarit vaan eivät ymmärrä tai halua ottaa opikseen ja siten kunnostautua, joten oravanpyörä pyörii vaan... kenoviiva kirjoitti:
Varmaan yhtä ja toista asiallistakin on sanottu, mutta sellaisia enimmäkseen sisäpiirin ulkopuolelta.
Vakkarit vaan eivät ymmärrä tai halua ottaa opikseen ja siten kunnostautua, joten oravanpyörä pyörii vaan...Yleensäkin, kun kaikki on sanottu ja tehty, niin paljon enemmän on sanottu kuin tehty. Sitä paitsi luulen että voi vaan "ottaa opikseen" tai "kunnostautua", mutta ei molempia.
- Ex----------PUA
Mielestäni aika hyvin sanottu.
Kanssa vähäsen tulee mieleen sama, että pääpiirteissään se on jo kerrottu, mutta joko rumba alkaa alusta tai sitten kerrataan opittua.
Yleensä näin käy, kun palstalle tulee uutta väkeä ja heitä pitää kouluttaa palstatotuuksien mukaisuuteen.
Vaan se tässä palstassa ainakin on ollut, että tämä ei ole mikään joo joo-kerho ollut koskaan, vaan hyvinkin polarisoitunut. Tosin jos vastapuoli hiljenee, niin sitten tulee palstallle muutenkin hiljaista, ennemmin kuin keskinäistä jukujukukuhinaa. Ex----------PUA kirjoitti:
Mielestäni aika hyvin sanottu.
Kanssa vähäsen tulee mieleen sama, että pääpiirteissään se on jo kerrottu, mutta joko rumba alkaa alusta tai sitten kerrataan opittua.
Yleensä näin käy, kun palstalle tulee uutta väkeä ja heitä pitää kouluttaa palstatotuuksien mukaisuuteen.
Vaan se tässä palstassa ainakin on ollut, että tämä ei ole mikään joo joo-kerho ollut koskaan, vaan hyvinkin polarisoitunut. Tosin jos vastapuoli hiljenee, niin sitten tulee palstallle muutenkin hiljaista, ennemmin kuin keskinäistä jukujukukuhinaa.Mutta eihän niitä ole mikään pakko kouluttaa. Sulla voi olla tarve kouluttaa, mutta ne tuskin haluaa mitään koulutusta.
- Ex----------PUA
scrg kirjoitti:
Mutta eihän niitä ole mikään pakko kouluttaa. Sulla voi olla tarve kouluttaa, mutta ne tuskin haluaa mitään koulutusta.
Arvoisa palstalainen!
En ihan tuota meinannut, tai no, osittan meinasin sillä velvollisuutenanihan on punapilleröidä. ;)
Mutta lähinnä sitä kanssameinasin, että kun tänne tulee joku "n00b" niin se oppii hyvin pian mitä palstatotuudet tarkoittavat.
Yleensä hän oppii tämän minulta, tai vaihtoehtoisesti hyviltä ystäviltäni.
- niiiiiiiihh
Johtuen tästä sun aloituksestasi.
- Naisasialooseri1
Tämä on ollut hyvä palsta niin kauan kun olen täällä kirjoittanut eli ensi vuonna tullee kymmenen vuotta täyteen.
Täällä sanotaan totuus ja monet eivät totuutta kestä.- Luolasukeltaja
Mjoo
En tässä nyt malta olla kysymättä että mikä se totuus on?' Ja jos sinulla on kunnioitettavat kymmenen vuotta kirjoittamista takana, niin osaat varmaan tiivistää totuuden muutamaan sanaan. Ehkä jopayhteen tai kahteen.
Koillaanko?
(Hihitystä) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Mjoo
En tässä nyt malta olla kysymättä että mikä se totuus on?' Ja jos sinulla on kunnioitettavat kymmenen vuotta kirjoittamista takana, niin osaat varmaan tiivistää totuuden muutamaan sanaan. Ehkä jopayhteen tai kahteen.
Koillaanko?
(Hihitystä)"Koillaanko"
Minä näköjään osaan tiivistää niin että jäljestä ei saa mitään selvää.
(Reps) Luolasukeltaja kirjoitti:
"Koillaanko"
Minä näköjään osaan tiivistää niin että jäljestä ei saa mitään selvää.
(Reps)Koilla (koillan, koillat, ...) on hyvä uudissana, joka avaa heti uuden näkökulman. Minusta se tarkoittaa koin lailla elämistä eli siis elämistä vaatteista ja tekstiileistä.
"Koillaanko", sanoi Hennes Mauritzille.- Ex----------PUA
"Täällä sanotaan totuus ja monet eivät totuutta kestä."
Tämä. - todellinenelämä
Ex----------PUA kirjoitti:
"Täällä sanotaan totuus ja monet eivät totuutta kestä."
Tämä.Täällä ei minkäänlaista totuutta todellisesta elämästä. Yksittäisten mielikuvitustuotosta ja kuvitelmaa elämästä ja asioista, joilla ei mitään kokemusta asiasta ole.
- eiootodellist
Onkos tosi, ettei sul 10 vuoteen oo ollu muuta elämää???
- rtyryryty
todellinenelämä kirjoitti:
Täällä ei minkäänlaista totuutta todellisesta elämästä. Yksittäisten mielikuvitustuotosta ja kuvitelmaa elämästä ja asioista, joilla ei mitään kokemusta asiasta ole.
Ja vaikka olisi, ei ätmien elämä / mielipiteet kiinnosta. Vastapuolta ei enää edes ole. Varattu (valinta jo tehty) Sönkkö nyt käy enää välillä kääntymässä.
- Ex----------PUA
todellinenelämä kirjoitti:
Täällä ei minkäänlaista totuutta todellisesta elämästä. Yksittäisten mielikuvitustuotosta ja kuvitelmaa elämästä ja asioista, joilla ei mitään kokemusta asiasta ole.
Kyllä on!
Aika monikin palstan juttu on perusteltu oikean elämän kokemuksilla.
- veriunikko
Olen tämän palstan "salainen" lukija, joka harvoin sanoo mitään. Mielestäni tämä ei ole todellakaan huono palsta, vaan erittäin hyvä. Olen oppinut paljon naisista täällä - lähes kaikki merkittävät asiat naisten saamisen suhteen. Ilman tätä palstaa myöhäisnuoruuteni, joka nyt alkaa olla ohi, olisi mennyt hyvin eri tavalla. Olisin vieläkin yksinäinen ja saamaton, ja ihmettelisin, enkö vieläkään ole osannut olla tytöille tarpeeksi kiltti ja hienotunteinen. Näiden oppienne ansiosta olen saanut neitsyttä ja seurusteluja, tosin lyhytaikaisia mutta kuitenkin.
Täällä ei tosiaan opi sitä, millainen pitää olla, että suhteen voisi säilyttää. Siksi suhteen pitäminen kiinnostaa, koska ikä painaa ja haluaisin jo lisääntyä.- palstailija
Onnittelut naismenestyksestä! Aina voi oppia uutta. Totta puhut, saamaton, kiltti ja hienotunteinen mies voi varautua yksinäiseen elämään. Ei auta, vaikka olisi kuinka hyvä tyyppi.
On vain huonoja palstoja, ja sitten vieläkin huonompia
- äijäköriläs
Oletko neitsyt kun noin kiristää?
- syyskussa
Syyskuu alkoi.
Siitä se kaikki johtuu.
Syyskuusta. Melankoliasta. Valon vähenemisestä. Lähestyvän talven pimeydestä. - Hyväpalstatämä
Hyvä palsta sori vaan. Sain naiseni kiinni täältä aikanaan. täällä näkyy se todellisuus mitä ei uskalleta toiselle sanoa suoraan. Itse aikanaan tänne ihastuksissaan tuli kirjoitettua kun ei voinut kellekään kertoa. Kuinka ollakaan kuka se sattuikin tänne? Ja se esittäminen tuolla todellisuudessa. Annoit niin hyvät tunnisteet ja se ajanjakso mitä tapahtui meille. Olet kyllä hyvä esittäjä täytyy kumartaa nainen sulle. Myös minä olen antanut tunnisteita jospa huomasit edes jossain vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6442450Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291197- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111053- 93945
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101885Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?96823Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e230722