Tietäskö kukaan ilmaista äänensäätö ohjelmaa millä voisi säätää balanssin ja passot ja diskantit ym ja mikä toimisi tässä uudessa windows 10 entinen asuksen oma lakkasi pelaamasta päivityksen jälkeen.Kiitoksia jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Äänen säätö ohjelma windows 10
4
5066
Vastaukset
Tuolta löytyy ainakin tähän koneeseen ajurit (H87M-PLUS | Emolevy | ASUS Asus,Realtek) https://www.asus.com/Motherboards/H87MPLUS/HelpDesk_Download/
Driver & Tools
OS
Windows 10 64bit
52 files found
Version 6.0.1.7503
Description Realtek Audio Win10 32bit&64bit V6.0.1.7503-WHQL
File Size 257.35 MBytesupdate 2015/06/30
Download from Global
VGA (1)
Lataat ja purat se Zipin ja sitten asennat , uudelleenkäynnistää koneen ja jatkaa asennusta ja uudelleen käynnistää ja siinä se on
Mutta katso mikä Asuksen emolevy sulla on ja valitse omasi, tuokin Realtekin ajuri voi ehkä toimia- poistoon_moinen
Poista koko windows.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4943977Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483816Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303049Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902260- 1582068
- 1051760
- 1321624
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541460Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.421308Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71208