Jeesus sanoi:
3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. [Joh. 12:26, Joh. 17:24]
Jeesus on jo täällä.
Mutta kun Jeesus tutustui 24-ateismi palstaan, niin hän tuli siitä riippuvaiseksi, suoltaa tekstiä yhtenään, ei pysty poistumaan tietokoneen luota vaikka aikanaan pelkäsi tietokoneita.
Jeesus viettää nykyisin aikansa S24-ateismi palstalla ja Jeesuksen työt ovat jääneet tekemättä. Juuri ne joiden vuoksi Jeesus lupasi aikanaan, kauan sitten, tänne tulla.
Jeesuksen addiktio-oireisiin kuuluvat unettomuus, ahdistus siitä ettei pääse verkkoon, eristyneisyys perheestä ja ystävistä, työhaluttomuus ja vaikeat masennuskaudet.
Tunnetko tämän Jeesus-nimisen kaverin?
Jeesuksen toinen tuleminen
Eulerius
2
<50
Vastaukset
"eesuksen toinen tuleminen"
eesus tuli ekana kun julle pani sitä perseeseen.
Kuten piispatkin tekevät
eesus ei tykännyt jullen touhuista
ja julle laittoi eesuksen alas tuonelaan
siellä eesus tykästyi poikiin
ja tuli kyllä kahdesti- jeesus.sentään
"Tunnetko tämän Jeesus-nimisen kaverin?"
En tunne, mutta vaikuttaa ihan sinulta. Kerrot hänestä niin asiantuntevasti, ettei tuollaista tietomäärää hanki muuten kuin tarkalla itsetutkiskelulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627