http://yle.fi/uutiset/3-9240280
Onneksemme meillä on kirkko, ja mahdollisuus olla sen jäsen ja siihen liittyä. Armo on parasta kirkossa.
Armo on pop
7
<50
Vastaukset
- taikauskoisille
Siinä tulee selkeästi esille mistä uskismoraalissa on kyse. Taikauskon levittämistä tänne asein ja miekoin koska kuningas halusi siirtää kilpailevan lahkon omaisuuden omiin nimiinsä kutsutaan "rantautumiseksi".
Se että ihmisiä pelotellaan olemattomalla helvetillä ja houkutellaan tekemään rahalahjoitusten sijaan (käytännössä lisäksi) muita taikamenoja ei ole erityisen jaloa sekään. - armonrosvo
Armo vie sinunkin rahasi.
- Hemmo_h
Armo on jotenkin ymmärrettävä asia, kun armahdetaan rikollinen hänelle langetetusta rangaistuksesta. Presidentti voi harkintansa mukaan armahtaa esim. vankeusrangaistusta kärsivän vangin, jos hyviä perusteluja asialle on.
Mutta mistä syystä tavallinen ihminen tarvitsisi armoa? Siitäkö syystä, että on syntynyt ja siten ärsyttää jotain jumalaa? - 7584
Ainoa joka tarvitsee armoa siten kuin kirkko sen mieltää on kirkko itse. Kukaan muu ei tarvitse kirkon tarjoamaa armoa.
kirkko laittaa kymmeniä miljoonia planeeen jumaluuspönöttimen restaurointiin
jossain tuppukylällä
ja sitten lähtee Haitiin "avustamaan" köyhyyden kurjentamanaOlet oikeassa, armo on parasta kirkossa.
On hyvä olla itselleen armollinen: minun ei tarvitse olla täydellinen, on lupa tehdä virheitä. Ja tietysti armollinen myös muille: oikeudenmukaisuuden ei tarvitse aina toteutua, vaan sanonnan mukaan armo voi käydä oikeudesta. Ja voin "armahtaa" toisen, vaikka minulle lain mukaan kuuluisi jotain.
Mutta mihin tässä kristinuskoa tarvitaan? Sen mukaanhan kaikkivaltias Jumala armahtaa rangaistuksesta, jonka Hän itse on määrännyt itse luomilleen ihmisille. Ja varsin mielivaltaisella perusteella, sen mukaan uskooko erääseen Jeesus-nimiseen olentoon riittävän oikeaoppisella tavalla.- jokaamuonarmosuusi
Tuo on totta. Armoa tarvitaan, ja tekoja, joilla armahdamme ihmisiä lähellä ja kaukana. Unicef liittyy tähän rintamaan: https://www.facebook.com/UNICEFFinland/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5992115- 1081068
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,19998Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4877Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563