suomi24 ei toimi puhelimessa

hei!
onko kellä muulla ollut lähipäivinä ongelmia suomi24 sähköpostin kanssa kun minulle ei tule puhelimeen posti muuta kun pitää kirjautua suomi24.Tämä sama ongelma oli viime viikolla ja käskivät ladata uudelleen ja nyt kun olen yrittänyt 6 kertaa niin eipä onnistu
121896
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Mulla ei halua lähettää mitään postia mihinkään. Vastaanottaa kyllä.

Äänestä
  • Ei lähetä, eikä hae posteja...Grrr!

Äänestä

• Juu..ei tule kännykään posteja..mutta, tietokoneella toimii..

Äänestä

• S24 amazonpilvi vakoilee! kaikki selaimmet ei sellaista suvaitse!

Äänestä

Ei toimi puhelimessa, missä mättää?

Äänestä

sama täällä.alkoi eilen 9.11 . postia lähetettäessä jokin välityspalvein ongelma???? nyt ei edes avaa koko sähköpostia!!!??? miten olette ratkaisseet ??

Äänestä

Minulla ei kuulu mitään tietokoneessakaan. Mikä mätää?

Äänestä

En pysty lähettää viestiä kun ei paikkaa mistä lähettää

Äänestä

Harmittaa kun ei pysty viestittelee.Mitä hittoa???????????????

Äänestä

Kyllä toimii, mutta S24 on jatkuvasti juntturassa, Amazonin pilvi tahmaa huolella.

Äänestä

Yksinkertanen ratkasu: vaihda luuria!

Johan alko pelittää.

Äänestä

24 chattiin ei ole tänään 26.12.22 toiminut ollenkaan. Onkohan sitä kukaan korjaamassa?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

eija.vertanen kirjoitti:

hei!
onko kellä muulla ollut lähipäivinä ongelmia suomi24 sähköpostin kanssa kun minulle ei tule puhelimeen posti muuta kun pitää kirjautua suomi24.Tämä sama ongelma oli viime viikolla ja käskivät ladata uudelleen ja nyt kun olen yrittänyt 6 kertaa niin eipä onnistu

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu