Raamattu: jumala tulee kivittää

DRHouse

"Jos mies makaa toiselle miehelle kihlatun koskemattoman tytön ja tämä tapahtuu kaupungissa, 24 molemmat on vietävä kaupungin portille ja kivitettävä kuoliaaksi, tyttö siksi, että hän ei huutanut apua, ja mies siksi, että hän häpäisi toiselle vaimoksi luvatun tytön. Hävittäkää paha keskuudestanne. "

"Kun Elisabet oli kuudennella kuukaudellaan, Jumala lähetti enkeli Gabrielin Nasaretin kaupunkiin Galileaan 27 neitsyen luo, jonka nimi oli Maria. Maria oli kihlattu Daavidin sukuun kuuluvalle Joosefille."

Mooseksen kirjan laki on varsin yksiselitteinen. Raamatussa mainitaan että jumala rikkoi itse sanelemaansa lakia ja makasi toiselle kihlatun tytön ja saattoi tämän raskaaksi. Tästä rikoksestahan heidät molemmat tulisi kivittää hengiltä. Marian kohdalla tämä lienee jo vähän myöhäistä, mutta jos kretardit nyt voisivat presentoida minulle sen jumalan (entisillä ehdoilla), niin laitan lain toimeen. Pitää sitten tässä muistuttaa että lait koskevat myös niiden laatijoita...

16

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienosti yhteennivottu johtopäätös :).

Tässä tapauksessa ensimmäisen kiven heittäjistäkään tuskin on pulaa, ja taruolentoon kohdistettuna tuo ei olisi eläinrääkkäystäkään.

• DRHouse

Aivan. Maltan tuskin odottaa kun eka kretu tulee vinkumaan jotain "uudesta liitosta"... Mutta koska jesse ei vielä ollut syntynyt, niin sekään perustelu ei oikein pidä vettä... Maltan tuskin odottaa mitä jyri tähän keksiii...

• Knark5

Ja mitä Mark5 keksii...

• mitäs jos Gaaprien olikin transseksuaali, tai muu hiihtäjä.

Sellanen kaappi-G siis?

Onko nyt siis todettava, että jesse on kuin onkin homon/lepakon/miesnaisen raiskaaman maarian onnellinen äpärä?

• piut.paut.pois

"mies" ja "makaa". Jumala on jumala, ei mies. Maata on akti, ei hedelmöitys. Sori poijaat...

• piut.paut.pois

"Pitää sitten tässä muistuttaa että lait koskevat myös niiden laatijoita..." on ihmisten käytössä oleva käytäntö, eikä läheskään aina ole ja ollut edes heidänkään.

• Eli mielestäsi on tärkeämpää kuka makaa kuin että kuka maataan?

• piut.paut.pois
        marathustra kirjoitti:

Eli mielestäsi on tärkeämpää kuka makaa kuin että kuka maataan?

Pointti oli ettei mies, eikä kukaan, maannut ketään.

• taksin.katolla

Kreationisti yrittää taas selittää mustaa valkoiseksi...

• piut.paut.pois

"tämä tapahtuu kaupungissa" missä lie Maria ollut...

• Miksei mr. Jeesus vain voinut materialisoitua kolmikymppiseksi puusepäksi?

• "Miksei mr. Jeesus vain voinut materialisoitua kolmikymppiseksi puusepäksi? "

hän halusi materialisoitua jokaisen jumaluuspönöttimen kattoon, mutta
        tuohon aikaan niitä ei vielä ollut, että voisi levittää kätensä(varmaankin laiskuuden merkkinä), siten että porukat kirmaisivat syömään persettä ja juomaan verta itse puupökkelön alla.

• "Mooseksen kirjan laki on varsin yksiselitteinen. Raamatussa mainitaan että jumala rikkoi itse sanelemaansa lakia ja makasi toiselle kihlatun tytön ja saattoi tämän raskaaksi."

Raamattu ei sano niin, vaan ateistit väittävän Raamatun sanoneen niin.

• DRHouse

Ei, vaan raamattu yksiselitteisesti sanoo niin.

• DRHouse kirjoitti:

Ei, vaan raamattu yksiselitteisesti sanoo niin.

"Ei, vaan raamattu yksiselitteisesti sanoo niin. "

Ei sano, koska julle loi taivaan ja maan

moosh 1:1:1:0

• miksimiksimiksi

-miksi minulle on sitten kerrottu että jumala on jeesuksen isä ja maria on äiti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22