Dinosaurukset elää edelleen

järkytyttevielä

Paras todistus evoluution satuilusta olisi jos dinot eläisi tänäänkin, vai mitä?

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005047976.html

Tosi asia on että ne elävätkin! Mutta ilmasto-olosuhteiden takia ne näyttävät hieman erilaisilta. Jos nykyään olisi ilmanpaine kaksinkertainen ja lämpötila tasaisen trooppinen kasvaisi nykypäivän dinoista samanlaisia kuin 4600 vuotta sitten.

9

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KatsosTätä
    • "– Kuka sanoi, että dinosaurukset ovat kuolleet sukupuuttoon? kysyy poliisi leikkimielisesti."

Jos jostakin maailmankolkasta löytyisi elävä dinosaurus, se todistaisi vain että kaikki dinosaurukset eivät olekaan kuolleet sukupuuttoon. Evoluutioteoria ei kaatuisi eikä sanottavasti edes horjahtaisi. JC:n "kaikenteoria" sen sijaan voisi liukastua pahasti, kun sen mukaan dinosaurusten piti hävitä jotta ihmiselle tulisi tilaa (tai jotenkin sinnepäin, JC:n teoriathan ovat vähän epävakaita).

• Epäjumalienkieltäjä

Niin. Se, että dinosaurukset ovat kuolleet sukupuuttoon (jos lintuja ei lasketa), on havainto eikä mikään evoluutioteoriasta johdettu johtopäätös.

Lintujen jälkeen alligaattori ja muut krokotiilieläimet ovat lähin sukulainen dinosauruksille.

• jooanjuttu

Tilalla jonka perin kun vanhempani kuolevat on dinosauruksia. Tyrosaurus ja drizosauruksia yhteensä 4. Evoluutioteoria ei pidä paikkaansa olen sen itse todistanut. Ne ovat vain niin vikkeliä että kun niitä yrittää löytää ne pääsevät aina karkuun.

• IlkimyksenLapsetonMummo

"Paras todistus evoluution satuilusta olisi jos dinot eläisi tänäänkin, vai mitä?"

Ei lainkaan, kuten Puhuva kärmes tuossa jo kirjoittikin. Evoluutioteoria ei millään lailla väitä että dinojen olisi pitänyt kuolla sukupuuttoon.

• matelija-matelee

Alligaattori ei ole dinosaurus, vaan matelija.

• sluupsatapuntsaa

Matelijoita ne olivat dinosauruksetkin. Lintujen ohella krokotiilieläimet ovat dinojen suoria jälkeläisiä.

• sluupsatapuntsaa kirjoitti:

Matelijoita ne olivat dinosauruksetkin. Lintujen ohella krokotiilieläimet ovat dinojen suoria jälkeläisiä.

Krokotiilit ei ole dinosauruksien jälkeläisiä.

• Epäjumalienkieltäjä
        kekek-kekek kirjoitti:

Krokotiilit ei ole dinosauruksien jälkeläisiä.

Ei, mutta lähimpiä elossa olevia sukulaisia, jos lintuja ei lasketa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3682
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3063
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      89
      2619
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2368
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      54
      2361
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2317
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      118
      2227
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2224
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2060
    Aihe