500 tuumaa lunta

PierreReview_

14

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rerererereeerrereeee

Ei ole näytetty että joku olisi ilmoittanut ettei edes laskettelukeskuksissa talvikaudella 2016-17 nähdä lunta. Päinvastoin, tiede on ilmoittanut ilmastonmuutoksen lisäävän sateisuutta. Näyttääpä tuolla sataneenkin.

• sdfdgdgdgdgddg

Eikös se lisääkkään kuivuutta?

• Kuivaa_sadetta

Nyt olen taas ymmykäisenä. Ilmastonmuutos siis lisää sadetta Suomessa ja Suomessa on ilmastonmuutoksen johdosta ennätyskuivaa? Aiheuttaako ilmastonmuutos siis kuivaa sadetta?

Veden ilmastonmuutos muuttaa kovaksi. Sen opin edellisessä ketjussa. Kiitos kovasti Eelis ja hohheli. Nyt sitten tämän kuivan sateen.

On tämä hieno tiedepalsta. Aina oppii ilmastonmuutoksesta uutta.

• kommarit

• rerererereeererrreee

Haluat esitellä karttaa mikä osoittaa että Suomessa, myös mannersuomessa, on kokonaan lumettomia seutuja HELMIKUUN PUOLIVÄLISSÄ. Mikäs siinä esittele vain.

• jäätävääkeliä

Kurkkaapa sillei ite. Näkyy olevan Mt. Rose Seoson total 563 tuumaa.

• jäätävääkeliä
        rerererereeererrreee kirjoitti:

Haluat esitellä karttaa mikä osoittaa että Suomessa, myös mannersuomessa, on kokonaan lumettomia seutuja HELMIKUUN PUOLIVÄLISSÄ. Mikäs siinä esittele vain.

Niin Suomessa monin paikoin on ollut poikkeuksellisen vähäsateinen talvi. Suuressa osassa Eurooppaa sitävastoin on lunta normaalia enemmän.

• taas.muuttuu.ilmat

Tuo johtuu siitä, että Kaisaniemen extrapyloitu mittaamaton lämpötila ratkaisee globaalin ilmastonmuutoksen jopa Päijänteen rantahuusissa.

• jäätävääkeliä kirjoitti:

Kurkkaapa sillei ite. Näkyy olevan Mt. Rose Seoson total 563 tuumaa.

Luulen, että aloituksen artikkelissa on mennyt vaan kokonaiskertymät ja keskimääräinen lumen syvyys sekaisin.

Voi toki ollakkin enemmän kuin normaalisti.

• jäätävääkeliä
        Sillei kirjoitti:

Luulen, että aloituksen artikkelissa on mennyt vaan kokonaiskertymät ja keskimääräinen lumen syvyys sekaisin.

Voi toki ollakkin enemmän kuin normaalisti.

No siinähän luulet. Artikkelissa kerrotaan, että 200 prosentilla on ylitetty keskimääräinen lumen määrä. On siis aika paljon enemmän kuin normaalisti

• sfsdfdsfgdsag

Kannattaisi ottaa edes perusasioista selvää ennen kun tulee tekemään itsestään pelleä.

• sesiitäjääkaudesta

Hirmuiset helteet ja metsäpalot Uudessa-Seelannissa. Ja aikana, jona lastemme ei pitänyt tietämän, mitä helle on.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7274
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5023
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3097
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      44
      2204
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2061
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      1983
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1747
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1641
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      13
      1620
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1381
    Aihe