Kreationistin itseään kehuva vuodatus

kreationismi_on_sairaus

"Pirkko Jalovaaralta saarnamainen ja itseään kehuva vuodatus oikeudessa:"En ole koskaan tehnyt tätä työtä rahan vuoksi"

Maallikkosaarnaaja Jalovaara kehui itseään ja ammattitaitoon vuolaasti Helsingin käräjäoikeudelle. Hän korosti tekevänsä työtään pelkästä Jumalan kutsumuksesta.

Perjantaina oikeudessa kuultiin Jalovaaran oma kertomus. Hän korosti tehneensä aina työtään pelkästä hengellisestä kutsumuksesta."


http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702172200072429_uu.shtml

Ihan kuin palsta umpikiero ja narsistinen JC!

Olisipa niin hauskaa olla oikeudessa seuraamassa kun kreationisti kiemurtelee ja kieroilee.

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinkaksimarjaa

      Pirkko ja JC - samikset. :D

      • Shshshsshshhs

        Myös Bibbeli


    • 984

      Miksi sitten hakenut rahankeräysluvan jos "ei ole koskaan tehnyt tätä työtä rahan vuoksi".

      • "Enhän minä voi mitään sille että ihmiset haluavat antaa rahaa"...


      • Teeseiska

        Kun kolikko kolehtiin kilahtaa ,niin sielu taivaaseen vilahtaa...

        Ei voi kun ihmetellä ihmisten naiiviutta. No kyllä Suomessa kusetettavia riittää . Isoimmat rahat saa, kun alkaa jallittamaan yksinäistä kotirouvaa "ruotsalaisena laivastoupseerina". Jonka pitää saada 100 000, jotta voi lunastaa perinnön, jolla kustantaa kotirouva Havajin saarille kuherruskuukaudelle.


    • Kyllä hänestä vielä hieno marttyyri saadaan.

    • vollota.lisää

      Miten tuo epätoivoinen vuodatuksesi todistaa evouskon ainoaksi oikeaksi opiksi, kerro ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      320
      3205
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      50
      1550
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      86
      1379
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      362
      1352
    5. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      106
      1321
    6. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1133
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1114
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1021
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      26
      944
    10. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      61
      943
    Aihe