miten saan poikaystävän??

moi!
mulla olisi yksi kysymys liittyen poikiin.kuten otsikosta huomaa,haluaisin tietää miten saa poikaystävän...
15635
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

En ole poika, mutta ole itsesi äläkä yritä liikaa. Muuten imagosi voi muuttua poikia kalastelevaksi, etkä kestävää suhdetta haluavaksi, jota uskon sinun haluavan. Onnea sinulle, kyllä sinä sellaisen vielä saat!

Äänestä

Kerro eka miten saa tyttöystävän nii mä voin yrittää auttaa sua D:

Äänestä
  • Pojalla se alkaa olla jo vähän vaikeaa... Ainakim vaikeampaa kuin tytöllä.

Äänestä

Kyllä itsevarma ja peruskaunis tyttö poikaystävän saa

Äänestä

Tuu juttelee mulle niin saatat saaha sellasen :)

Äänestä
  • Kui vanha oot ja mistä asioista tykkäät?

Äänestä

• Katso tuo alempana oleva kommenttini

Äänestä

• Siis oo oma ittes ja laita just jtn viestii iha pikku asioita esim tieksä mitä tuli läksyks ja tällee ja sit lopult se poika hiffaa ja alkaa vhä juttelee bäkkii sulle ja khyl se siit tsemii sulle :3

Äänestä

Olen kuusitoista. Olisi kiva tutustua paremmin jossain muualla kun tässä julkisesti :)

Äänestä

Liian vanha. Aattelin jotain 12 vuotiasta.

Äänestä

Sano ikäsi ja se minkä ikäistä poikaystävää etsit.

Äänestä

heilauta hamettasi & tuuleta tuheroasi => pojan pippeli ponnahtaa pystyyn ==> poikaystäväsi!!!!

Äänestä

Katsomalla silmiin. Jos poika ei ole ujo/nössö/luuseri, olette sängyssä jo samana päivänä :)

Äänestä

oon 13-vuotias poika ja oon tyttöystävää vailla. Tykkään pelata video-pelejä ja asun espoossa

Äänestä

Oo omaitttes näytä kukasäoot ja kerro vaikka lempi biisis

Äänestä

Kommentoi aloitusta

poikaystäväävaille kirjoitti:

moi!
mulla olisi yksi kysymys liittyen poikiin.kuten otsikosta huomaa,haluaisin tietää miten saa poikaystävän...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu