En ole poika, mutta ole itsesi äläkä yritä liikaa. Muuten imagosi voi muuttua poikia kalastelevaksi, etkä kestävää suhdetta haluavaksi, jota uskon sinun haluavan. Onnea sinulle, kyllä sinä sellaisen vielä saat!
0Äänestä
tyttöystäväävaille
Kerro eka miten saa tyttöystävän nii mä voin yrittää auttaa sua D:
0Äänestä
dldldmw992
Pojalla se alkaa olla jo vähän vaikeaa... Ainakim vaikeampaa kuin tytöllä.
0Äänestä
fdmdmdmdm28
Kyllä itsevarma ja peruskaunis tyttö poikaystävän saa
Siis oo oma ittes ja laita just jtn viestii iha pikku asioita esim tieksä mitä tuli läksyks ja tällee ja sit lopult se poika hiffaa ja alkaa vhä juttelee bäkkii sulle ja khyl se siit tsemii sulle :3
Vastaukset 15
Vanhimmat
En ole poika, mutta ole itsesi äläkä yritä liikaa. Muuten imagosi voi muuttua poikia kalastelevaksi, etkä kestävää suhdetta haluavaksi, jota uskon sinun haluavan. Onnea sinulle, kyllä sinä sellaisen vielä saat!
Kerro eka miten saa tyttöystävän nii mä voin yrittää auttaa sua D:
Pojalla se alkaa olla jo vähän vaikeaa... Ainakim vaikeampaa kuin tytöllä.
Kyllä itsevarma ja peruskaunis tyttö poikaystävän saa
Tuu juttelee mulle niin saatat saaha sellasen :)
Kui vanha oot ja mistä asioista tykkäät?
Katso tuo alempana oleva kommenttini
Siis oo oma ittes ja laita just jtn viestii iha pikku asioita esim tieksä mitä tuli läksyks ja tällee ja sit lopult se poika hiffaa ja alkaa vhä juttelee bäkkii sulle ja khyl se siit tsemii sulle :3
Olen kuusitoista. Olisi kiva tutustua paremmin jossain muualla kun tässä julkisesti :)
Liian vanha. Aattelin jotain 12 vuotiasta.
Sano ikäsi ja se minkä ikäistä poikaystävää etsit.
heilauta hamettasi & tuuleta tuheroasi => pojan pippeli ponnahtaa pystyyn ==> poikaystäväsi!!!!
Katsomalla silmiin. Jos poika ei ole ujo/nössö/luuseri, olette sängyssä jo samana päivänä :)
oon 13-vuotias poika ja oon tyttöystävää vailla. Tykkään pelata video-pelejä ja asun espoossa
Oo omaitttes näytä kukasäoot ja kerro vaikka lempi biisis