Rakkaat uskovaiset

LifeisPainForMe

Olen 33 vuoden aikanani jonka olen elänyt olen syyllistynyt varkauksiin, valehtelimiseen, Jumalan halventamiseen. Ainiin olen myös käyttänyt vaatetusta joka on tehty kahdesta eri materiaalista, joka kuulema on kielletty raamatusta?
Minä poistun sairauden takia täältä alle vuodessa, joten minne joudun vai katoanko vain?:)
Rauhaa ja rakkauttta kaikile:)

10

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakas ystävä!

      Haluan lohduttaa sinua sillä, että elämä ei pääty kuolemaan. Ihminen voi itse vaikuttaa siihen, mihin hän menee kun maallinen fyysinen elämä loppuu.
      Jeesus Kristus sanoi: "Eikä yksikään, joka uskoo minuun, ikinä kuole." (Joh.11:26)
      Se, millaista elämää olet viettänyt, ei ratkaise mitään. Jeesus Kristus on jo kärsinyt rangaistuksen synneistäsi sinun puolestasi. Voit olla vapaa. Usko ja luota vain rohkeasti siihen, mitä Jeesus on jo tehnyt edestäsi, niin sinun käy hyvin.

      • "Se, millaista elämää olet viettänyt, ei ratkaise mitään."

        Hienoa! Nyt voin käyttää myrkkyhampaitani aivan mieleni mukaan, miehiin, naisiin, lapsiin, eläimiin, kunhan vain kuolinvuoteellani tulen uskoon. Halle ja lujaa sittenkin!


      • Ihanaa suorastaan. Minäkin lähden tästä pureskelemaan; taidan aloittaa talonmiehestä. :-D

        Mark5 näyttää puolestaan kaivavan omaa hautaansa. On vaikea kuvitella, että yksikään jumala saati Jumala päästäisi tuollaisen omahyväisen tekopyhiksen taivaaseen... ellei sitten sen takia, että taivaassa vasta tajuaa miten pitkäksi aika voi ikuisuudessa käydä.


    • Katoat vain. Tai oikeastaan hajoat.

      • LifeisPainForMe

        Niin itsekkin ajattelen ja pelkään.


      • LifeisPainForMe

        Olisin tosin toivonut jotain enemmän, sanotaanko positiivista vastausta.


    • jaikalii91

      Sinä päädyt Jumalan luokse parempaan elämään kuin mitä alkuperäinen paratiisi oli. Sinä päädyt sinne mikäli sinä uskot Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen ja otat Hänet vastaan Herraksesi. Hänessä Jumala on antanut sinulle ja minulle synnit anteeksi ja Jumalan armon ja pelastuksen sekä ikuisen elämän. Kaikki on Jeesuksessa Kristuksessa. Usko ja ota vastaan Jeesuksen nimessä.
      http://www.jaikal.se

      • Johanneksenpoika

        Olisi hyvä jos luterilaisetkin ottaisivat Jeesuksen vastaan herrana sydämeensä mikä tarkoittaa Jeesuksen tottelemista mutta kun ei, vaan jopa noiden papit ovat sitä mieltä luterilaisten miesten on ihan oikein ja luonnollista pökkiä toisiaan takalistoon.


    • Valintaonsinulla

      Sinulla on valinnanvapaus, tee hyvää ja käänny pois pahasta ja kadu pahuuttasi ja pyydä sitä anteeksi Luojaltasi niin saat elää kuolemasi jälkeen Jes 65 luvun ja Ilm 24 luvun uudessa maassa.
      Saat myös vapaasti valita Kekekin tavoin harkitussa pahuudessa elämistäsi jolloin sinua odottaa Raamatussa mainittu "kadotus" eli juuri tuo mistä Kekkuli puhui, eli katoat niin olemattomiin ettei sinusta jää edes muistoa kautta ikuisuuden.

      Mutta eikös se olekin hienoa että voit vapaasti itse valita tulevaisuutesi, niin Aadamkin teki.

      Kiinnostavaa että herjaamasi Luoja sanoo ihmisille että: "Valitse elämä", sillä hänen mielestään eläminen on kivempaa kuin kuolema.
      Mutta jos sinua ei eläminen kiinnosta vaan olemattomuus niin mitä odottelet, mene kiikkuun heti, hopihopi, ei sinua kukaan täällä pidättele.

      Et sinä pyytänyt tätä lyhyttä ihmiselämää vaan sait sen lahjaksi ja näytteeksi siitä että millaista ikuinen elämä voi olla uudessa maassa. Tämä homma menee niin että jos elät nyt moraalisesti oivallista elämää niin saat tuntea todellista onnellisuutta joka on esimakua uuden maan hyvyyksistä, ja silloin sinulle kasvaa halu elää ikuisesti ja tunnet suurta kiitollisuutta elämän lahjan antajaa kohtaan joka tunne saa sinut käyttämään elämän lahjaasi arvokkaalla tavalla ja opit lisäksi suhtautumaan kunnioittavasti toisten elämää kohtaan.
      Toisaalta jos olet käyttänyt elämän lahjaasi yhtä typerästi kuin Kekkuli niin sinulle ei ole kasvanut mitään halua elää ikuisesti koska sinulla ei ole hajuakaan siitä millaisia hyviä vahvoja iloisia tyytyväisyyden ja onnellisuuden tunteita moraalisesti oivallista elämää elävät kokevat, vaan sen sijaat olet saanut kärsiä evomoraaöisen elämäsi seurauksista ja kukapa nyt haluaisikaan sellaista sössimistä ikuisesti jatkaa. Mieluummin katoat atomeiksi kuten Kekkulikin haluaa.

    • LifeisPainForMe

      Täällä sairasvuoteella sairaalasssa on aika miettiä. Tappoiko Jumala lähes kaikki ihmiset koska he olivat syntisiä? Missä oli se anteeksiantavuus ja armo, ja hänhän näki tämän kaiken ennalta?
      Morfiinissa on kiva jutela:D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      136
      1913
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      91
      1605
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      83
      1298
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      94
      1297
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      125
      1078
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      982
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      909
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      873
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      106
      829
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      763
    Aihe