Kasvonpiirteet ja epigenetiikka

No niin, tiedemiehet alkavat vähitellen ymmärtää, miten ominaisuudet säädellään. Viimeisin tutkimus todistaa, että ihmisten kasvonpiirteet ovat epigeneettisesti säädeltäviä ominaisuuksia. Geenisekvenssit niissä geeneissä, jotka liittyvät kasvojen piirteisiin, ovat käytännössä identtiset kaikilla ihmisillä. Tämä todistaa luomisen puolesta.

Muistuttakoon tämä tutkimus palstan tiede-denialisti-evolutionisteja siitä, mistä olen kertonut. Joka kerta kun katsot ihmistä kasvoihin, niin muista, että geenisekvenssit eivät sanele ominaisuuksia.

Evoluutioteoria on aikamme suurin harhaoppi. Älkää eksykö, hyvät ihmiset.

Linkki ketjussa.

10

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tämä todistaa luomisen puolesta."

      Yritäs tyhjänhokija kerrankin selittää mitenkä niin?

      Se että geenit, niiden säätely ja ympäristö vaikuttavat lopputulokseen on ollut yleistä tietoa iät ajat ja täysin evoluutioteorian mukaista. Raamattu ei siitä kerro.

    • Näinhän se menee. Olen jo kohta kaksi vuotta kertonut sinulle, että KAIKKI ominaisuudet säädellään epigeneettisesti. Tämän vuoksi olet jatkuvasti haukkunut minua hörhöksi ja ties miksi.

      Tänään sinulle on valjennut, että kaikki, mistä olen kertonut, on totta. Ketään teistä palstan evolutionisteista ei voi ottaa enää vakavasti, koska olette nyt osoittaneet, miten väärässä olette olleet.

      Minun ei tarvitse alentua samalle tasolle sinun kanssasi. Siksi olen levollinen ja rauhallinen. Koska tiedän mistä puhun.

      • "Näinhän se menee. Olen jo kohta kaksi vuotta kertonut sinulle, että KAIKKI ominaisuudet säädellään epigeneettisesti. Tämän vuoksi olet jatkuvasti haukkunut minua hörhöksi ja ties miksi."

        Kerropas meille mitä tehtäviä säätelygeeneillä on, jos niitä ei käytetä geenien säätelyyn.


      • "Olen jo kohta kaksi vuotta kertonut sinulle, että KAIKKI ominaisuudet säädellään epigeneettisesti. Tämän vuoksi olet jatkuvasti haukkunut minua hörhöksi ja ties miksi."

        Eli et sitten hörhö tälläkään kertaa kyennyt selittämään miten mikään tässäkään tukisi luomista mitenkään.

        Sen sijaan keskityt jälleen vain tyhjänjauhamiseen, olkiukkoiluun ja hörhökuvitelmiisi epigenetiikasta.


    • Aivan totta, kun katsoo lasta, on hänestä vhavaittavissa niin isänsä kuin äitinsä piirteitä. Kuten sanoit, tieto kulkee geeneissäsukupolvelta toiselle.

    • "Viimeisin tutkimus todistaa, että ihmisten kasvonpiirteet ovat epigeneettisesti säädeltäviä ominaisuuksia. Geenisekvenssit niissä geeneissä, jotka liittyvät kasvojen piirteisiin, ovat käytännössä identtiset kaikilla ihmisillä."

      ""Each face is unique, even though the genes controlling facial shape are almost identical in every individual."

      Noinko sinä tuon kääntäisit? Sana "käytännössä" ei taida käsitteellisesti olla sama kuin sana "lähes". Jos sain lähes 7 oikein lotossa en käytännössä voi mennä ostamaan Ferraria.

      Osaatko selittää miten epigeneesi saisi kiinalaisen näyttämään eurooppalaiselta tai somalin savolaiselta? Kyse on erillaisista säätelygeenien mekanismista, mutta myös geneettisiä eroja on.
      Wikisen silmien väristä: "Silmien väriin vaikuttavat useat geenit. Ruskeaa silmien väriä on aiemmin pidetty aina dominoivana ominaisuutena ja sinistä väriä resessiivisenä ominaisuutena, mutta nykyään on havaittu että silmän väri ei määräydy näin yksinkertaisesti.[2] Tällä hetkellä tunnetaan kolme silmien väriin vaikuttavaa geeniä: EYCL1, EYCL2 ja EYCL3."
      Hiusten väri taitaa myös olla geneettisesti määräytyvä.

      • Epäjumalienkieltäjä

        <<Osaatko selittää miten epigeneesi saisi kiinalaisen näyttämään eurooppalaiselta tai somalin savolaiselta?>>

        Tämä on todennäköisesti kysymys, jonka takia RoT avaa pian seuraavan ketjun ja hylkää tämän. RoT:n epigenetiikka-magia kun toimii vain teoriassa, mutta ei yhdessäkään käytännön esimerkissä.


    • Krearea

      Eli syöttämällä lapselle banaaneita pitäs muuttua simpanssiksi?

      Vai yritätkö sitä sanoa että ympäristötekiöillä on vaikutusta yksilön piirteiden muotoutumisessa? Lienee kamalan kiusallinen asia mutta tämähän on ollt jo iät ja ajat tiedossa, arkipäivää kasvi ja eläinjalostuksen toiminnassa. Pensas joka kasvaa neutraalissa savimaassa, siitä otetaan pistokas ja pistokas istutetaan happamaan turpeeseen, niin kasvava uusi kasvi eroa emokasvistaan merkittävästi vaikka kyseessä onkin klooni.

      Kantsiis koittaa nukkua, uni helpottaa maanisuutta...

    • Trollolloo vai hullulluu, kas siinä pulma:

      "No niin, tiedemiehet alkavat vähitellen ymmärtää, miten ominaisuudet säädellään."

      "Muistuttakoon tämä tutkimus palstan tiede-denialisti-evolutionisteja siitä, mistä olen kertonut."

      "Tänään sinulle on valjennut, että kaikki, mistä olen kertonut, on totta. Ketään teistä palstan evolutionisteista ei voi ottaa enää vakavasti, koska olette nyt osoittaneet, miten väärässä olette olleet."

      "Minun ei tarvitse alentua samalle tasolle sinun kanssasi. Siksi olen levollinen ja rauhallinen. Koska tiedän mistä puhun."

      Omnipotenssi ylittää jo JC:nkin sinänsä kunnioitettavan tason.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      141
      2082
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1682
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1384
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1222
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1208
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      929
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      111
      889
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      813
    Aihe