Ihmettelen naisten kommentteja täällä. Tajuaako naiset miten vaikeaa miehen on saada seksiä, jos ei ole parisuhteessa? Nainen saa sitä kai aina kun tekee mieli riippumatta onko sinkku vai ei.. Monet miehet joutuu olemaan ilman, vaikka kuinka tekis mieli.
Kysymys naisille?
154
2010
Vastaukset
- Nainen39vee
Tässä on nyt sellainen ajatteluvirhe, kun kuvitellaan, että "nainen saa aina". Mutta ei kukaan halua mitä tahansa seksiä. Kun sinkkumies haluaa seksiä, niin ei hänellekään kelpaisi mikä vaan seksi, vaan yleisimmin täällä kai toivotaan ainakin vaginaalista yhdyntää, mahdollisesti suihinottoa. Ja ilmeisesti muulla ei niin väliä. Mutta se yhdyntä ei ole kuitenkaan synonyymi seksille, koska seksi pitää sisällään niin paljon muutakin. Ja pelkkä yhdyntä ei yleensä ole se, mitä nainen haluaa tai tarvitsee.
Yleensä, kun ihminen haluaa seksiä, hän haluaa sitä sellaisen kanssa, jonka kanssa voi saada seksuaalisen tyydytyksen. Ei palstalla roikkuva heteromieskään haluaisi sellaista seksiä, jossa ei saisi tyydytystä eikä pääsisi laukeamaan. Eli mies ei esim. haluaisi seksiä, jossa hän vaan tyydyttää naisen vaikka sormilla. Joten ei se seksiä toivova nainenkaan halua sellaista seksiä, jossa hän vaan tyydyttää miehen vaginallaan saamatta kuitenkaan itse sitä, mitä itse haluaa.
Ja jos seksuaalinen jännite toisen kanssa puuttuu, seksi tuntuu vaillinaiselta - mutta ei mennä nyt tähän, koska kuitenkin lauma miehiä tulee huutamaan ettei miehellä ole varaa toivoa jännitettä ja kemiaa, että kunhan saa työntää peniksensa vaginaan niin se saa riittää.
Eli joo, tavallaan on varmaan vaikea ymmärtää puolin ja toisin jos puhutaan vähän eri asiasta. Pohjimmiltaan kyse on siitä, että haluaa seksuaalisesti tyydyttäväm kokemuksen toisen ihmisen kanssa - ja se ei ole sen helpompaa naiselle kuin miehellekään. On toki ihmisiä, joille se on helpompaa kuin toiselle - jotkut ovat helpommin muiden mielestä kiinnostavia tai osaavat tehdä itseään tykö. Mutta se, että kuvitellaan naisen saavan aina seksiä halutessaan, ei pidä paikkaansa. Ei voida lähteä siitä, että seksi pitää määritellä jonkin ankean minimistandardin mukaan, tyyliin "nopea penetraatio ihan kenen tahansa kanssa". Tuo ei suurimmalle osalle ihmisistä vastaa käsitystä seksistä, saati tyydyttävästä seksistä. Ei myöskään miehille.
Tässä on vähän sama juttu, kuin jos kaksi ihmistä valittaisivat, että eivät ole saaneet hellyyttä ja toisen ihmisen kosketusta aikoihin, ja sitten toinen heistä joutuisi ei-tovotun lähentelijän kohteeksi. Sitten se toinen alkaisi leikkiä marttyyriä, että "sä sait kosketuksen, kun se puristi sua perseestä, ääää, sä saat aina kosketuksen ja mä en koskaan".- Aki.Palstamäki
Nainen39vee kirjoitti fiksusti ja romanttista parisuhdetta korostaen.
Silti tutkimukset kertovat karuttomasti siitä että irtoseksisuhteilu on melko suosittua, suomalaiset naiset taitavat olla tutkimusten mukaan alan markkinajohtajia maailmassa.
Julkinen puhe ja käytännön toiminta eivät kohtaa. - Suosittuako
Mikä on tuo "melko suosittua"?
Kyllä baaripokailuja harrastetaan puolin ja toisin, mutta ei sitä vallan suosituksi tavaksi voi minusta kutsua naisten keskuudessa, etenkin kun todennäköisyys sille että nainen saa halutessaan seuraa baarista on likimain 100% ja siitä huolimatta naiset eivät harrasta niitä erityisen herkästi. Jokainen mies tämän voi baarissa havaita ettei meinaa irrota - tämähän se on ap:kin huomio.
Känniseksi muutenkin nyt on mitä on, enempi naiset siitä mielestäni siitä seuraa ja itsetunnon pönkitystä hakevat kuin itse seksistä paljonkaan irti saavat.
Jos sitten ihan seksitreffeistä selvinpäin puhutaan, se on jo ihan ääriharvinaista, suurin osa naisista harkitse edes sellaisia. - Aki.Palstamäki
Suosittuako kirjoitti:
Mikä on tuo "melko suosittua"?
Kyllä baaripokailuja harrastetaan puolin ja toisin, mutta ei sitä vallan suosituksi tavaksi voi minusta kutsua naisten keskuudessa, etenkin kun todennäköisyys sille että nainen saa halutessaan seuraa baarista on likimain 100% ja siitä huolimatta naiset eivät harrasta niitä erityisen herkästi. Jokainen mies tämän voi baarissa havaita ettei meinaa irrota - tämähän se on ap:kin huomio.
Känniseksi muutenkin nyt on mitä on, enempi naiset siitä mielestäni siitä seuraa ja itsetunnon pönkitystä hakevat kuin itse seksistä paljonkaan irti saavat.
Jos sitten ihan seksitreffeistä selvinpäin puhutaan, se on jo ihan ääriharvinaista, suurin osa naisista harkitse edes sellaisia."Kyllä baaripokailuja harrastetaan puolin ja toisin, mutta ei sitä vallan suosituksi tavaksi voi minusta kutsua naisten keskuudessa, etenkin kun todennäköisyys sille että nainen saa halutessaan seuraa baarista on likimain 100% ja siitä huolimatta naiset eivät harrasta niitä erityisen herkästi. Jokainen mies tämän voi baarissa havaita ettei meinaa irrota - tämähän se on ap:kin huomio."
Mulla on kokemusta ravintolaelämästä n. 30 vuoden ajalta, ja sen perusteella sanon että seksisuhteilu on yleisempää kuin siveyspoliisi myöntää. Itse suosin pubityyppisiä paikkoja sillä niissä meno on vapaampaa ja naiset ottavat avoimemmin kontaktia.
Naiset jotka hakevat seksiseuraa näkee melkein jo ulko-ovelta sisään astuessaan, kyllä se tarjonnan katsastaminen on niin avointa. Se kyllä on tosi etteivät naiset lähde jokaisen miehen matkaan, mutta kun itseä kiinnostava mies löytyy niin naiset osaavat olla määrätietoisia jotta asia etenee oikeaan suuntaan.
Valtaosa miehistä ja naisista ei harrasta irtosuhteilua, mutta on silti erikoista väittää etteivät naiset sortuisi yhden yön suhteisiin. - Suosittuako
"on silti erikoista väittää etteivät naiset sortuisi yhden yön suhteisiin."
Mä en tuommoista väitettä missään nähnyt. Ja eipä se tosiaan ole "sortumista" kuten kuvailitkin, kyllä nainenkin ihan tarkoituksella osaa hakea seuraa silloin kun sitä haluaa. Muuten juu samaa mieltä. "Tässä on nyt sellainen ajatteluvirhe, kun kuvitellaan, että "nainen saa aina". Mutta ei kukaan halua mitä tahansa seksiä."
Voi verrata siihen etteivät toiset saa ollenkaan ruokaa ja ovat nälissään vaikka kovasti tekevät töitä, yrittävät ja etsivät. Samalla toisten eteen tarjoillaan monenlaisia ruokia, mutta he toteavat: "emme halua mitä tahansa ruokaa, tarjotkaa jotain parempaa".- Nainen39vee
super-atm kirjoitti:
"Tässä on nyt sellainen ajatteluvirhe, kun kuvitellaan, että "nainen saa aina". Mutta ei kukaan halua mitä tahansa seksiä."
Voi verrata siihen etteivät toiset saa ollenkaan ruokaa ja ovat nälissään vaikka kovasti tekevät töitä, yrittävät ja etsivät. Samalla toisten eteen tarjoillaan monenlaisia ruokia, mutta he toteavat: "emme halua mitä tahansa ruokaa, tarjotkaa jotain parempaa".""Tässä on nyt sellainen ajatteluvirhe, kun kuvitellaan, että "nainen saa aina". Mutta ei kukaan halua mitä tahansa seksiä."
Voi verrata siihen etteivät toiset saa ollenkaan ruokaa ja ovat nälissään vaikka kovasti tekevät töitä, yrittävät ja etsivät. Samalla toisten eteen tarjoillaan monenlaisia ruokia, mutta he toteavat: "emme halua mitä tahansa ruokaa, tarjotkaa jotain parempaa". "
Seksin ja ruuan rinnastaminen on jokseenkin ongelmallista. Syömättömyyteen kuolet oikeasti. Seksinpuutteeseen et kuole - ainakaan välittömästi.
Ja yritin tuossa tekstissäni havainnollistaa, että ei pidä puhua seksistä määrittelemättä mitä se tarkoittaa. Jos se seksin puutteessa kituva mies pääsisi harrastamaan seksiä, mutta ainoastaan niin että saisi sormin tyydyttää naisen, joka ei antaisi hänelle mitään, niin olisiko mies sitten tyytyväinen? Vai olisiko hänellä tunne, että olisi itsekin halunnut saada jotain? Jos naiselle ei ole tarjolla sellaista seksuaalista kanssakäymistä, joka häntä tyydyttää, niin mitä hän oikeastaan siitä sitten saisi? Nainen39vee kirjoitti:
""Tässä on nyt sellainen ajatteluvirhe, kun kuvitellaan, että "nainen saa aina". Mutta ei kukaan halua mitä tahansa seksiä."
Voi verrata siihen etteivät toiset saa ollenkaan ruokaa ja ovat nälissään vaikka kovasti tekevät töitä, yrittävät ja etsivät. Samalla toisten eteen tarjoillaan monenlaisia ruokia, mutta he toteavat: "emme halua mitä tahansa ruokaa, tarjotkaa jotain parempaa". "
Seksin ja ruuan rinnastaminen on jokseenkin ongelmallista. Syömättömyyteen kuolet oikeasti. Seksinpuutteeseen et kuole - ainakaan välittömästi.
Ja yritin tuossa tekstissäni havainnollistaa, että ei pidä puhua seksistä määrittelemättä mitä se tarkoittaa. Jos se seksin puutteessa kituva mies pääsisi harrastamaan seksiä, mutta ainoastaan niin että saisi sormin tyydyttää naisen, joka ei antaisi hänelle mitään, niin olisiko mies sitten tyytyväinen? Vai olisiko hänellä tunne, että olisi itsekin halunnut saada jotain? Jos naiselle ei ole tarjolla sellaista seksuaalista kanssakäymistä, joka häntä tyydyttää, niin mitä hän oikeastaan siitä sitten saisi?"Seksinpuutteeseen et kuole - ainakaan välittömästi."
Et voi puhua kuin omasta puolestasi ja todennäköisesti saat edelleen seksiä helposti ja maksamatta.
Se että sinä ja moni muu nainen ei tyydyty kuin komeimpien miesten seurassa, on hypergamian aiheuttama ongelma.
Normaalisti naisen pitäisi kiihottua ja saada orgasmeja tasoisensa miehen kanssa.- Aki.Palstamäki
super-atm kirjoitti:
"Seksinpuutteeseen et kuole - ainakaan välittömästi."
Et voi puhua kuin omasta puolestasi ja todennäköisesti saat edelleen seksiä helposti ja maksamatta.
Se että sinä ja moni muu nainen ei tyydyty kuin komeimpien miesten seurassa, on hypergamian aiheuttama ongelma.
Normaalisti naisen pitäisi kiihottua ja saada orgasmeja tasoisensa miehen kanssa."Normaalisti naisen pitäisi kiihottua ja saada orgasmeja tasoisensa miehen kanssa."
Mun on vaikea ymmärtää kuinka sellainen mies joka ei pääse keskustelussakaan naisen kanssa samalle tasolle, voi ajatella että he olisivat muutoinkaan samalla tasolla. Aki.Palstamäki kirjoitti:
"Normaalisti naisen pitäisi kiihottua ja saada orgasmeja tasoisensa miehen kanssa."
Mun on vaikea ymmärtää kuinka sellainen mies joka ei pääse keskustelussakaan naisen kanssa samalle tasolle, voi ajatella että he olisivat muutoinkaan samalla tasolla.Voit ihmetellä kohtaloasi ihan rauhassa, ei kiinnosta.
- Nainen39vee
super-atm kirjoitti:
"Seksinpuutteeseen et kuole - ainakaan välittömästi."
Normaalisti naisen pitäisi kiihottua ja saada orgasmeja tasoisensa miehen kanssa.""Seksinpuutteeseen et kuole - ainakaan välittömästi."
Normaalisti naisen pitäisi kiihottua ja saada orgasmeja tasoisensa miehen kanssa. "
Minä en deittaile miehiä, vaan naisia, joten se siitä että olisin kiinnostunut komeista miehistä ;)
Mitä kiihottumiseen ja orgasmin saamiseen tulee, niin sulla on seksissä vielä paljon oppimista, jos luulet että siihen riittää vain toisen ulkonäkö tai jokin "taso". Kyllä seksi on vähän muuta. Mutta ehkäpä tuollaiset ajatteluvirheet ovat yksi syy, miksi et saa naisia. Nainen39vee kirjoitti:
""Seksinpuutteeseen et kuole - ainakaan välittömästi."
Normaalisti naisen pitäisi kiihottua ja saada orgasmeja tasoisensa miehen kanssa. "
Minä en deittaile miehiä, vaan naisia, joten se siitä että olisin kiinnostunut komeista miehistä ;)
Mitä kiihottumiseen ja orgasmin saamiseen tulee, niin sulla on seksissä vielä paljon oppimista, jos luulet että siihen riittää vain toisen ulkonäkö tai jokin "taso". Kyllä seksi on vähän muuta. Mutta ehkäpä tuollaiset ajatteluvirheet ovat yksi syy, miksi et saa naisia."Minä en deittaile miehiä, vaan naisia, joten se siitä että olisin kiinnostunut komeista miehistä ;)"
Olet siis kostolesbo.
"Mitä kiihottumiseen ja orgasmin saamiseen tulee, niin sulla on seksissä vielä paljon oppimista, jos luulet että siihen riittää vain toisen ulkonäkö tai jokin "taso". Kyllä seksi on vähän muuta. Mutta ehkäpä tuollaiset ajatteluvirheet ovat yksi syy, miksi et saa naisia."
Minulla ei ole opettelemista seksin suhteen, eikä minulla ole myöskään mitään ajatteluvirheitä. Sorry. Ei mene nuo jutut nyt ollenkaan läpi.- seksiobjekti
super-atm kirjoitti:
"Minä en deittaile miehiä, vaan naisia, joten se siitä että olisin kiinnostunut komeista miehistä ;)"
Olet siis kostolesbo.
"Mitä kiihottumiseen ja orgasmin saamiseen tulee, niin sulla on seksissä vielä paljon oppimista, jos luulet että siihen riittää vain toisen ulkonäkö tai jokin "taso". Kyllä seksi on vähän muuta. Mutta ehkäpä tuollaiset ajatteluvirheet ovat yksi syy, miksi et saa naisia."
Minulla ei ole opettelemista seksin suhteen, eikä minulla ole myöskään mitään ajatteluvirheitä. Sorry. Ei mene nuo jutut nyt ollenkaan läpi.Kyllähän sä runkkaamisesta kaiken tiedät.
seksiobjekti kirjoitti:
Kyllähän sä runkkaamisesta kaiken tiedät.
Niin tiedänkin ja monesta muustakin asiasta. Sinä puolestasi tiedät ainoastaan runkkaamisesta, koska et muuta tee.
- seksiobjekti
super-atm kirjoitti:
Niin tiedänkin ja monesta muustakin asiasta. Sinä puolestasi tiedät ainoastaan runkkaamisesta, koska et muuta tee.
Haluatko mun eritteiset pikkarini sun askareihisi?
- Juurinäinseon
Todella hyvin kirjoitettu. Toivoisi miestenkin tämän ymmärtävän.
- Pieni.suuri.ero
Kyllä me tajuamme asian.
Sinä et vain hyväksy tai ymmärrä sitä, että nainen tuntee tavanomaisesti intohimoa tiettyyn ihmiseen eikä seksiin yleensä. Jos ei sitä kohdetta ole saatavilla, nainen on yleensä mieluummin kokonaan ilman koska ei koe kiihottuvansa muista.
Halun kohteeseen on myös lähes aina oltava naisella edes jokin tunneside. Tämän vuoksi naiset yleensäkin hakeutuvat miehiä huomattavasti harvemmin pelkkiin seksisuhteisiin tai kokevat ne epätyydyttäviksi.
Naisen ja miehen halun laukaisevat tekijät ovat vain siis melkolailla erilaiset. Ilman tätä naisen seksuaalisesti erilaista ominaisuutta sinkut kaiketi tosiaan harrastelisivat seksiä innokkaammin keskenään.
Tottahan tämä saattaa miestä nyppiä ja aiheuttaa ihmetystä, että mikä on kun naiselle ehdotellaan seksiä tuon tuosta mutta eivät suostu - vaikka samaan hengenvetoon toteaisivat et olispa seksi nyt kivaa. Ihan selvä juttu tää on kuitenkin :)- tervmies
Ja, höpö höpö, en minäkään nai naisia joiden kanssa en tunne mitään yhteyttä. Ilman tunnetta rakkaudesta ei edes ota eteen.
- Pieni.suuri.ero
Älä viitsi. Eivät aivan kaikki naisetkaan ole yllä kuvailemiani, siksi käytin sanoja "usein", "yleensä" tms. Harvinaisempana miehenä sinä puolestasi painat niitä kenen kanssa ottaa eteen, vähän kuin useimmat naiset tekevät. Naapurin Pena panee normijamppana niitä naisia jotka antaa ja joita kestää edes vähän päälle katsoa, ja välillä ostaa palvelun prostituoidulta jos sille päälle sattuu.
Miehet voisi ajatuskokeena myös vaellella vaikka vanhainkodissa ja arvuutella miten monen kanssa tekisi mieli seksiä.
- Nainen44Free
Tuota naisen halua seksiin voi käyttää indikaattorina myös pidemmässä parisuhteessa. Jos vaimo ei innostu seksistä, kannattaa aina ihan ensin selvittää että onko suhteessa on tunneosastolla paljonkin pielessä naisen mielestä. Siinä ei vonkaaminen ja seksikiukuttelu auta, kun parisuhdepalikka on poikittain naisaivojen kiihottumisalueella.
Ihan sillä vaan tämä sivuhuomautus, kun miehet kyselee täällä sitäkin että miksei se vaimokaan enää anna, heh hee. - Aki.Palstamäki
"Halun kohteeseen on myös lähes aina oltava naisella edes jokin tunneside. Tämän vuoksi naiset yleensäkin hakeutuvat miehiä huomattavasti harvemmin pelkkiin seksisuhteisiin tai kokevat ne epätyydyttäviksi."
Miksi naisten on niin vaikea myöntää että kyllä sitä pimppiäkin kuumottaa väliin eikä antamiseen liity aina tunnesidettä. Naiset oikeasti tyrkyttävät itseään osalle miehistä ja tekevät itse aloitteita.
Kiimaisin tapaus jonka itse muistan oli daami joka iski iholleni taksijonossa, kumpikaan ei sanonut sanaakaan kun jo suutelimme. Taksiin astuessamme esittäydyimme ja sovimme menevämme daamille koska mun kotona oli vaimo ja lapset nukkumassa. Nainen44Free kirjoitti:
Tuota naisen halua seksiin voi käyttää indikaattorina myös pidemmässä parisuhteessa. Jos vaimo ei innostu seksistä, kannattaa aina ihan ensin selvittää että onko suhteessa on tunneosastolla paljonkin pielessä naisen mielestä. Siinä ei vonkaaminen ja seksikiukuttelu auta, kun parisuhdepalikka on poikittain naisaivojen kiihottumisalueella.
Ihan sillä vaan tämä sivuhuomautus, kun miehet kyselee täällä sitäkin että miksei se vaimokaan enää anna, heh hee."... , kannattaa aina ihan ensin selvittää ... "
Tämä on ilmeisesti tavallisesti jonkinlaista salapoliisityötä, koska nainen ei osaa oma-aloitteisesti kertoa, mikäli jokin on pielessä. Koska miehen kuuluisi kai osata lukea ajatuksia.- Aki.Palstamäki
Nainen44Free kirjoitti:
Ihan sillä vaan tämä sivuhuomautus, kun miehet kyselee täällä sitäkin että miksei se vaimokaan enää anna, heh hee.Naisetko eivät kaipaa seksiä parisuhteessa? Minä olin parisuhteessa lähes 20 vuotta enkä huomannut että minä olin ainoa jota panetti.
Seksi loppui yhteisellä sopimuksella siinä vaiheessa kun totesimme ettei kummallakaan ole kiinnostusta jatkaa työntekoa avioliiton eteen. - Nainen44Free
En minä Palstamäki sitä tarkoittanut etteivät haluaisi, väänsit tahallasi. Pointtini oli lyhykäisyydessään, että moni nainen pihtaa tai ei ollenkaan halua seksiä parisuhteessa koska suhteessa on viturallaan jokin. Hyvä jos teillä kuitenkin peitto heilui loppuun asti.
Se on naisen omaa typeryyttä jossei osaaa ottaa esille suhteensa ongelmia, tai sitten molempien vikaa jos niitä ei osata ratkoa.
Scrg salapoliisina teki tuolla kuitenkin jo jostain syystä päätelmän, että tarkoitin että tuo olisi hyvä ja oikea tapa naiselta toimia - pistää luukku kiinni mieheltä ja olla hiljaa. Minusta nyt on niin selvää että se EI ole oikea tapa että jätin sanomatta - miesparka se siinä kysymysmerkkinä on ja miettii mikä sen ny tuli kun ei seksiäkään enää halua. - Palstalukija
Aki.Palstamäki kirjoitti:
"Halun kohteeseen on myös lähes aina oltava naisella edes jokin tunneside. Tämän vuoksi naiset yleensäkin hakeutuvat miehiä huomattavasti harvemmin pelkkiin seksisuhteisiin tai kokevat ne epätyydyttäviksi."
Miksi naisten on niin vaikea myöntää että kyllä sitä pimppiäkin kuumottaa väliin eikä antamiseen liity aina tunnesidettä. Naiset oikeasti tyrkyttävät itseään osalle miehistä ja tekevät itse aloitteita.
Kiimaisin tapaus jonka itse muistan oli daami joka iski iholleni taksijonossa, kumpikaan ei sanonut sanaakaan kun jo suutelimme. Taksiin astuessamme esittäydyimme ja sovimme menevämme daamille koska mun kotona oli vaimo ja lapset nukkumassa."Kiimaisin tapaus jonka itse muistan oli daami joka iski iholleni taksijonossa, kumpikaan ei sanonut sanaakaan kun jo suutelimme. Taksiin astuessamme esittäydyimme ja sovimme menevämme daamille koska mun kotona oli vaimo ja lapset nukkumassa."
Joo, tuosta episodistahan sinä olet jo meille kertonutkin, se oli silloin kun kirjoittelit Pertti-setänä, jos vielä muistat :) Nainen44Free kirjoitti:
En minä Palstamäki sitä tarkoittanut etteivät haluaisi, väänsit tahallasi. Pointtini oli lyhykäisyydessään, että moni nainen pihtaa tai ei ollenkaan halua seksiä parisuhteessa koska suhteessa on viturallaan jokin. Hyvä jos teillä kuitenkin peitto heilui loppuun asti.
Se on naisen omaa typeryyttä jossei osaaa ottaa esille suhteensa ongelmia, tai sitten molempien vikaa jos niitä ei osata ratkoa.
Scrg salapoliisina teki tuolla kuitenkin jo jostain syystä päätelmän, että tarkoitin että tuo olisi hyvä ja oikea tapa naiselta toimia - pistää luukku kiinni mieheltä ja olla hiljaa. Minusta nyt on niin selvää että se EI ole oikea tapa että jätin sanomatta - miesparka se siinä kysymysmerkkinä on ja miettii mikä sen ny tuli kun ei seksiäkään enää halua.En mielestäni väittänyt että se olisi sun tai mun mielestä hyvä tapa toimia. Mutta kaiken kuulemani ja lukemani perusteella se on tavallista ja siksi jotakin johon miehen on syytä varautua. Samoin kuin naistenkin kannattaa varautua siihen, että miehet ei samalla tavalla kaipaa seksiä juuri tietyn ihmisen kanssa, joten seksittömyys ei välttämättä aja miestä ratkaisemaan suhteen muita ongelmia vaan hakemaan seksiä muualta.
- Aki.Palstamäki
Nainen44Free kirjoitti:
Scrg salapoliisina teki tuolla kuitenkin jo jostain syystä päätelmän, että tarkoitin että tuo olisi hyvä ja oikea tapa naiselta toimia - pistää luukku kiinni mieheltä ja olla hiljaa. Minusta nyt on niin selvää että se EI ole oikea tapa että jätin sanomatta - miesparka se siinä kysymysmerkkinä on ja miettii mikä sen ny tuli kun ei seksiäkään enää halua.Ehkä olin turhan kärjekäs. Mulla on kuitenkin se kuva parisuhdeseksistä, että sen puuttuminen on ongelma molemmille.
Nämä keskustelut vaan tuppaavat menemään vikaurille kun naisten pihtaamisesta puhutaan neitsytsetien näkökulmasta. - Aki.Palstamäki
scrg kirjoitti:
En mielestäni väittänyt että se olisi sun tai mun mielestä hyvä tapa toimia. Mutta kaiken kuulemani ja lukemani perusteella se on tavallista ja siksi jotakin johon miehen on syytä varautua. Samoin kuin naistenkin kannattaa varautua siihen, että miehet ei samalla tavalla kaipaa seksiä juuri tietyn ihmisen kanssa, joten seksittömyys ei välttämättä aja miestä ratkaisemaan suhteen muita ongelmia vaan hakemaan seksiä muualta.
Jos seksistä tehdään väline valtataisteluun, niin noinhan siinä käy.
- Nainen44Free
" miehet ei samalla tavalla kaipaa seksiä juuri tietyn ihmisen kanssa, joten seksittömyys ei välttämättä aja miestä ratkaisemaan suhteen muita ongelmia vaan hakemaan seksiä muualta."
Tämä oli erittäin hyvin koottu.
Usein naisille on järkytys tajuta, ettei parisuhde välttämättä vaikutakaan siihen kenen kanssa mies haluaisi tai ei halua seksiä. Varmaan oli itsellenikin joskus. Naisen käsitys miehen seksuaalisuudesta on usein muutenkin puutteellinen ja perustuu puhtaasti omiin tunnepohjaisiin ajatuksiin ja moraalisiin arvoihin. Pieleenhän se menee. Nainen44Free kirjoitti:
" miehet ei samalla tavalla kaipaa seksiä juuri tietyn ihmisen kanssa, joten seksittömyys ei välttämättä aja miestä ratkaisemaan suhteen muita ongelmia vaan hakemaan seksiä muualta."
Tämä oli erittäin hyvin koottu.
Usein naisille on järkytys tajuta, ettei parisuhde välttämättä vaikutakaan siihen kenen kanssa mies haluaisi tai ei halua seksiä. Varmaan oli itsellenikin joskus. Naisen käsitys miehen seksuaalisuudesta on usein muutenkin puutteellinen ja perustuu puhtaasti omiin tunnepohjaisiin ajatuksiin ja moraalisiin arvoihin. Pieleenhän se menee.Mä luulen että naisten virheajatus on se, että jos mies tarpeeksi "rakastaa", niin mies ei edes haluaisi muita naisia. Kun luultavasti parasta mitä voi saada on, että jos mies tarpeeksi rakastaa, niin mies halustaan huolimatta pitää kiinni sopimuksesta.
- Nainen44Free
Kyllä vain. Valtaosa haluaa olla siinä uskossa, että jos toista rakastaa aidosti, ei tee koskaan mieli muita. Minusta käsitys on naiivi ja haitallinenkin parisuhteelle.
- flowersreally
Nainen44Free kirjoitti:
Kyllä vain. Valtaosa haluaa olla siinä uskossa, että jos toista rakastaa aidosti, ei tee koskaan mieli muita. Minusta käsitys on naiivi ja haitallinenkin parisuhteelle.
Mistäköhän moinenkin "tieto" on peräisin?
- Aki.Palstamäki
flowersreally kirjoitti:
Ehkä moni nainen haluaa uskotella itselleen että asia olisi noin.
- flowersreally
Ehkä moni nainen haluaa uskotella itselleen että asia olisi noin.
Vaikea ymmärtää mitä kiksejä valtaosan naiiviksi arvoimisesta saa.
- Nainen44Free
flowersreally kirjoitti:
Tässä keskustellaan vain näkemyksistä ja niiden eroista.
Ehkä me naiset joskus uskotellaan kuten Aki sanoi, tai sitten ihan oikeasti aluksi uskotaan että asia on noin? Jossain Mieheni katsoo salaa pornoa-ketjussa asia myös pulpahteli, että jos mies todella rakastaisi, hän ei katselisi pornoa ja haikailisi muista naisista. Myös "mieheni ei ole kiinnostunut muista, hän rakastaa minua" - on ihan vilpitön naisen suusta tuleva lausahdus. Joku usko tai uskottelu näkemysten takana on. Nainen44Free kirjoitti:
Ehkä me naiset joskus uskotellaan kuten Aki sanoi, tai sitten ihan oikeasti aluksi uskotaan että asia on noin? Jossain Mieheni katsoo salaa pornoa-ketjussa asia myös pulpahteli, että jos mies todella rakastaisi, hän ei katselisi pornoa ja haikailisi muista naisista. Myös "mieheni ei ole kiinnostunut muista, hän rakastaa minua" - on ihan vilpitön naisen suusta tuleva lausahdus. Joku usko tai uskottelu näkemysten takana on.Nyt kyllä epäreilun puolelle koska katson pornoa ja se ei ole vähentänyt ukkooni mutta kun se ei ota minua ja suihkussa joudun katsomaan nopeuttaakseni nautinnon täyttymykseen. Kelaan samaa kohtaa useasti.
- flowersreally
Nainen44Free kirjoitti:
Ehkä me naiset joskus uskotellaan kuten Aki sanoi, tai sitten ihan oikeasti aluksi uskotaan että asia on noin? Jossain Mieheni katsoo salaa pornoa-ketjussa asia myös pulpahteli, että jos mies todella rakastaisi, hän ei katselisi pornoa ja haikailisi muista naisista. Myös "mieheni ei ole kiinnostunut muista, hän rakastaa minua" - on ihan vilpitön naisen suusta tuleva lausahdus. Joku usko tai uskottelu näkemysten takana on.Ok. En vaan kokenut aiempaa lausahdustasi ”Valtaosa haluaa olla siinä uskossa, että jos toista rakastaa aidosti, ei tee koskaan mieli muita.” kovinkaan keskustelevana.
Mä en tunne yhtään täysi-ikäistä naista taikka miestä joka ajattelisi ”valtaosan” tavoin. - Aki.Palstamäki
flowersreally kirjoitti:
Ok. En vaan kokenut aiempaa lausahdustasi ”Valtaosa haluaa olla siinä uskossa, että jos toista rakastaa aidosti, ei tee koskaan mieli muita.” kovinkaan keskustelevana.
Mä en tunne yhtään täysi-ikäistä naista taikka miestä joka ajattelisi ”valtaosan” tavoin.Parhaiten tuo naivius ilmenee parisuhteessa, ne paljastuneet pettämistapaukset lyövät aina kasvoille kuin märkä rätti.
Realiteetit sanoo että uskollisuus ei ole selviö, mutta aina se lamauttaa kun ilmiö sattuu omalle kohdalle. "Jos ei sitä kohdetta ole saatavilla, nainen on yleensä mieluummin kokonaan ilman koska ei koe kiihottuvansa muista."
Kuvailit hyvin naisten hypergamian. Naiset ovat mielummin ilman seksiä jos eivät saa sitä komeimmilta ja suosituimmilta miehiltä. Sama pätee parisuhteisiin "mielummin ilman kuin huonossa suhteessa". Huonolla suhteella naiset tarkoittavat yleisesti suhdetta heidän kanssaan saman tasoisen miehen kanssa.
Lisäisin vielä että naiset tahtovat tunteetonta seksiä ihan yhtä paljon kuin miehet. Ainoana erona on naisten hypergamia, eli naiset kiihottuvat yleensä ainoastaan tasoaan paljon paremmista miehistä.- naistenjamiesteneroja
Seksiä ei pitäisi puolin eikä toisin pitää minään valtataistelun välineenä suhteessa ja kommentti missä joku totesi, että naiset eivät tyypillusesti halua kuin yhtä miestä ja miehet puolestaan haluaa muita, mutta hyväntahtoisuudessaan ovat uskollisia puolisolleen, jos seksiä riittävästi saavat on aika kuvottava, kiristystäkin mutta toisaalta aika ymmärrettävä seuraavan sekankin valossa: jos nainen pettää miestä vs. mies pettää naistaan niin pahimmat tilanteet mitä itse tutuistakin tiedän, on ne tilanteet missä nainen pettää miestään. Miehet tuntuvat ottavan asian hiomattavasti rankemmin, kun taas naisille tunteiden kehittyminen vastakkaisern sukupuoleen olisi huomattavasti pahempi juttu.
- flowersreally
Parhaiten tuo naivius ilmenee parisuhteessa, ne paljastuneet pettämistapaukset lyövät aina kasvoille kuin märkä rätti.
Realiteetit sanoo että uskollisuus ei ole selviö, mutta aina se lamauttaa kun ilmiö sattuu omalle kohdalle.Meneekö sulla useinkin halu ja teko sekaisin?
- Aki.Palstamäki
flowersreally kirjoitti:
Meneekö sulla useinkin halu ja teko sekaisin?
Meinaatko että toiminko usein halujeni ohjaamana?
- flowersreally
Meinaatko että toiminko usein halujeni ohjaamana?
Loogisperiaatteellista tasoa ensisijaisesti ajattelin.
- Aki.Palstamäki
flowersreally kirjoitti:
Loogisperiaatteellista tasoa ensisijaisesti ajattelin.
En ole varma ymmärränkö mitä ajat takaa..
Naiset ymmärtävät että miehet himoavat muitakin naisia, mutta eivät ymmärrä sitä että miehet myös tekevät asioita himojensa ohjaamina..?...vai - flowersreally
En ole varma ymmärränkö mitä ajat takaa..
Naiset ymmärtävät että miehet himoavat muitakin naisia, mutta eivät ymmärrä sitä että miehet myös tekevät asioita himojensa ohjaamina..?...vaiTarkoitan sitä, että minusta loogisperiaatteellisella tasolla on kaksi täysin eri asiaa uskoa, ettei puolison koskaan tekisi mieli muita ja uskoa, ettei puoliso pettäisi.
- Aki.Palstamäki
flowersreally kirjoitti:
Tarkoitan sitä, että minusta loogisperiaatteellisella tasolla on kaksi täysin eri asiaa uskoa, ettei puolison koskaan tekisi mieli muita ja uskoa, ettei puoliso pettäisi.
Olet tuossa ihan oikeassa, noilla on eroa kuin yöllä ja päivällä.
Lähtökohtaisesti useimmat tiedostavat sen, että puolisolla voi olla mielihaluja mutta eivät usko että he voisivat pettää.
Mutta kun pettäminen paljastuu, niin loukkaavinta asiassa on kuitenkin se että puoliso himoitsi jotakuta toista. Väitän että vaikka me tiedostamme sen mahdollisuuden että puolisollamme voi olla himoja muita kohtaan, niin silti me haluamme ajatella ettei näin olisi. - Nainen39vee
Kiimaisin tapaus jonka itse muistan oli daami joka iski iholleni taksijonossa, kumpikaan ei sanonut sanaakaan kun jo suutelimme. Taksiin astuessamme esittäydyimme ja sovimme menevämme daamille koska mun kotona oli vaimo ja lapset nukkumassa."Miksi naisten on niin vaikea myöntää että kyllä sitä pimppiäkin kuumottaa väliin eikä antamiseen liity aina tunnesidettä. Naiset oikeasti tyrkyttävät itseään osalle miehistä ja tekevät itse aloitteita."
Tottakai naistenkin tekee mieli seksiä. Olen eri mieltä joidenkin kirjoittajien kanssa siitä, että naisella täytyisi aina olla tunteet mukana. Kyllä seksistä silti yleensä saa eniten irti silloin, kun tuntee jotain toista kohtaan, mutta periaatteessa ihan seksuaalinen halukin toista kohtaan riittää. Mutta jos sitä halua ei tunne ollenkaan - eli ei siis halua seksiä jonkun ihmisen kanssa - niin silloin se jää väliin. Vaikka kuinka panettaisi, niin ei siihen ryhdy sellaisen kanssa, jonka kanssa sitä seksiä ei halua. - Aki.Palstamäki
Nainen39vee kirjoitti:
"Miksi naisten on niin vaikea myöntää että kyllä sitä pimppiäkin kuumottaa väliin eikä antamiseen liity aina tunnesidettä. Naiset oikeasti tyrkyttävät itseään osalle miehistä ja tekevät itse aloitteita."
Tottakai naistenkin tekee mieli seksiä. Olen eri mieltä joidenkin kirjoittajien kanssa siitä, että naisella täytyisi aina olla tunteet mukana. Kyllä seksistä silti yleensä saa eniten irti silloin, kun tuntee jotain toista kohtaan, mutta periaatteessa ihan seksuaalinen halukin toista kohtaan riittää. Mutta jos sitä halua ei tunne ollenkaan - eli ei siis halua seksiä jonkun ihmisen kanssa - niin silloin se jää väliin. Vaikka kuinka panettaisi, niin ei siihen ryhdy sellaisen kanssa, jonka kanssa sitä seksiä ei halua.Kiitos rehellisestä vastauksesta. Olen tiennyt asian niinkauan kun olen ollut naisten kanssa tekemisissä, mutta julkisesti tuota harvoin tunnustetaan.
Kiimaisin tapaus jonka itse muistan oli daami joka iski iholleni taksijonossa, kumpikaan ei sanonut sanaakaan kun jo suutelimme. Taksiin astuessamme esittäydyimme ja sovimme menevämme daamille koska mun kotona oli vaimo ja lapset nukkumassa."Miksi naisten on niin vaikea myöntää että kyllä sitä pimppiäkin kuumottaa väliin eikä antamiseen liity aina tunnesidettä. Naiset oikeasti tyrkyttävät itseään osalle miehistä ja tekevät itse aloitteita."
- Myönnän, että kuumottaa joo. Harvoin kuitenkin. Mutta koskaan ei ole ollut tarvetta poistaa sitä kuumostusta miehellä, johon ei ole tunnesidettä. Kuumotus on lähtenyt ihan omin käsin siinä tapauksessa. Tyrkyttäjät on oma lukunsa sitten, heitä jotka haluavat poistaa toisen ihmisen kanssa kuumotuksiaan. Mä en kuumotuksen poistamiseen tarvitse toista ihmistä.
Tunteiluun mä tarvin toista ihmistä. Ja tunteilun kautta seksi on kivaa, muuten se on itselle ihan turhaa hikoilua.- Nainen39vee
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Olen tiennyt asian niinkauan kun olen ollut naisten kanssa tekemisissä, mutta julkisesti tuota harvoin tunnustetaan.
Voihan se olla. Itse en kyllä ymmärrä, mitä pahaa tai kamalaa tuossa edes olisi. Seksuaalinen halu on kuitenkin lähtökohtaisesti ihan positiivinen asia eikä seksissä ole mitään pahaa. Tietysti ihmiset saattavat joskus tulkita seksuaalisen vetovoiman aiheuttaman ihastuksen "tunteiksi" ja sitä kautta kokevat, että kyseessä on tunneside.
- muttavoiliittyätoisiinsa
Eiköhän pelkän seksuaalisen halun ja kuumotuksen aika moni erota ihastumisesta ja rakkauden tunteista. Himo ja halu mielestäni ovat sellaisia nopeasti ohi meneviä tunteita ja niitä voi helposti osua useampiinkin. Sen sijaan toisen aitojen tunteiden lyttääminen on loukkaavaa, sellaistakin voi olla.
- Nainen39vee
muttavoiliittyätoisiinsa kirjoitti:
Eiköhän pelkän seksuaalisen halun ja kuumotuksen aika moni erota ihastumisesta ja rakkauden tunteista. Himo ja halu mielestäni ovat sellaisia nopeasti ohi meneviä tunteita ja niitä voi helposti osua useampiinkin. Sen sijaan toisen aitojen tunteiden lyttääminen on loukkaavaa, sellaistakin voi olla.
Ei ollut tarkoitus lytätä tai vähätellä tunteita, vaan mietin esim. sellaista tilannetta, jossa joku työkaveri alkaa tuntua puoleensa vetävältä, vaikkei tätä oikeastaan tunne ollenkaan. Mutta kun toistuvasti näkee ja tyyppi alkaa pyöriä mielessä, kokee ihastuneensa, vaikka kyse voi olla vaan seksuaalisesta halusta. Aina se seksuaalinen halu ei ole mikään ohimenevä panetus todellakaan, jolla ei ole selkeää kohdetta.
- muttavoiliittyätoisiinsa
Ihmiset nyt kyllä ihastuu monesti vielä siinä vaiheessa melko tuntemattomiin ihmisiin, sillä joillekin ihmisille seksuaalinen vetovoima on osa ihastumista ja rakkauden tunnetta. Mutta kuten sanottua tässäkin ihmiset ovat erilaisia. Osalla rakkaus kuten ylipäätään tunteet on väkevämpiä ja nopeammin syttyviä. Osalla rakkaus on hitaasti syttyvää, osa rakastuu tunnettuaan toisen pitkään.
- Aki.Palstamäki
zönggö kirjoitti:
"Miksi naisten on niin vaikea myöntää että kyllä sitä pimppiäkin kuumottaa väliin eikä antamiseen liity aina tunnesidettä. Naiset oikeasti tyrkyttävät itseään osalle miehistä ja tekevät itse aloitteita."
- Myönnän, että kuumottaa joo. Harvoin kuitenkin. Mutta koskaan ei ole ollut tarvetta poistaa sitä kuumostusta miehellä, johon ei ole tunnesidettä. Kuumotus on lähtenyt ihan omin käsin siinä tapauksessa. Tyrkyttäjät on oma lukunsa sitten, heitä jotka haluavat poistaa toisen ihmisen kanssa kuumotuksiaan. Mä en kuumotuksen poistamiseen tarvitse toista ihmistä.
Tunteiluun mä tarvin toista ihmistä. Ja tunteilun kautta seksi on kivaa, muuten se on itselle ihan turhaa hikoilua.Naisen halu on ollut jossain määrin tabu, ja jostakin syystä koko sen olemassaolon myöntäminen on edelleen nihkeätä. Tyypillisesti asia kierretään eufemismin kautta, sanotaan esim. että naisen himo on kokonaisvaltaista ja vaatii tunneyhteyttä kumppaniin.
Seksuaalisuudesta puhuminen ja erilaisten seksilelujen kaupallinen markkinoiminen on nostanut yleiseen tietouteen ettei naisten itsetyydytys ole kuitenkaan harvinaista ja seksuaalisesti poikkeavien naisten perverssiä puuhastelua, vaan lisääntymisikäisten naisten tervettä paineiden purkamista.
Mielestäni onkin ihan reilua sanoa että himot ne on naisellakin ja himojen tyydyttäminen ei vaadi tunnesidettä dildoon.
Vaikka himokkuuden osalta mies ja nainen eivät poikkea toisistaan yhtään, niin seksuaalisuuden toteuttamisessa on isoja eroja. Siinä missä mies juo kaikki naiset kauniiksi ja on valmis harrastamaan seksiä kaikkien siinä humalatilassa naiseksi tunnistamiensa esineiden kanssa, niin naisilla säilyy tasovaatimus loppuun asti (poislukien ylihumalaiset naiset).
Jos kuitenkin otetaan tarkastelun kohteeksi selvä mies, ja seurataan hänen kulutustottumuksiaan, niin silloin huomataan että potentiaalisten seksikumppanien määrä romahtaa dramaattisesti. Tässä vaiheessa onnistunut make up nousee tärkeään rooliin. - Aki.Palstamäki
muttavoiliittyätoisiinsa kirjoitti:
Ihmiset nyt kyllä ihastuu monesti vielä siinä vaiheessa melko tuntemattomiin ihmisiin, sillä joillekin ihmisille seksuaalinen vetovoima on osa ihastumista ja rakkauden tunnetta. Mutta kuten sanottua tässäkin ihmiset ovat erilaisia. Osalla rakkaus kuten ylipäätään tunteet on väkevämpiä ja nopeammin syttyviä. Osalla rakkaus on hitaasti syttyvää, osa rakastuu tunnettuaan toisen pitkään.
"Ihmiset nyt kyllä ihastuu monesti vielä siinä vaiheessa melko tuntemattomiin ihmisiin, sillä joillekin ihmisille seksuaalinen vetovoima on osa ihastumista ja rakkauden tunnetta. Mutta kuten sanottua tässäkin ihmiset ovat erilaisia. Osalla rakkaus kuten ylipäätään tunteet on väkevämpiä ja nopeammin syttyviä. Osalla rakkaus on hitaasti syttyvää, osa rakastuu tunnettuaan toisen pitkään."
Himojen ja tunteiden välisen yhteyden tunnustamisessa mies on naista satoja vuosia edellä, miehellä himon ja tunteen olemassaolo on ollut aina perusedellytys suhteen muodostamiselle, mutta nainen jonka suvulla ei ole ollut varallisuutta, on joutunut perinteisesti miettimään myös finanssipuolta. Luulen että vaikka asian tunnustamisessa on ollut ongelmaa, niin tunnistaminen on silti onnistunut.
Minulle rakastuminen naiseen lähtee aina seksuaalisesta kiinnostuksesta, olisi täysin luonnotonta havahtua huomaamaan rakastuneensa naiseen jota kohtaan ei ole seksuaalista kiinnostusta. Himo ei silti aina johda panoa pidemmälle, täytyy toki olla syvempikin yhteys mikäli suhteeseen edetään.
Eilisiltana tässä ketjussa naisilta tuli muutamia kommentteja joissa alleviivattiin sitä, että naisen tulee kokea mies haluttavaksi ennenkuin seksiin myönnytään. En pitäisikään mitenkään yllättävänä, jos naisen romanttisten tunteiden herääminen olisi kytköksissä seksuaaliseen kiinnostukseen kuten asianlaita on miehillä. - flowersreally
Olet tuossa ihan oikeassa, noilla on eroa kuin yöllä ja päivällä.
Lähtökohtaisesti useimmat tiedostavat sen, että puolisolla voi olla mielihaluja mutta eivät usko että he voisivat pettää.
Mutta kun pettäminen paljastuu, niin loukkaavinta asiassa on kuitenkin se että puoliso himoitsi jotakuta toista. Väitän että vaikka me tiedostamme sen mahdollisuuden että puolisollamme voi olla himoja muita kohtaan, niin silti me haluamme ajatella ettei näin olisi.Pakko olla nyt eri mieltä kanssasi.
Mä sanoisin, että siinä kun useampien kuin yhden himoitseminen on jokseenkin luonnonlaki (ja sellaisena uskon suurimman osan sen hyväksyvän vaikka asian ajattelemista välttelisivätkin), on pettämisen loukkaavin elementti kuitenkin se, että puoliso on päättänyt toteuttaa himonsa ja siten rikkonut luottamuksen ja kunnioituksen vieden pohjan yhteiseltä elämältä ja sopimukselta, jota rakkaus ja monogaminen parisuhde myös pitkässä juoksussa ovat. flowersreally kirjoitti:
Pakko olla nyt eri mieltä kanssasi.
Mä sanoisin, että siinä kun useampien kuin yhden himoitseminen on jokseenkin luonnonlaki (ja sellaisena uskon suurimman osan sen hyväksyvän vaikka asian ajattelemista välttelisivätkin), on pettämisen loukkaavin elementti kuitenkin se, että puoliso on päättänyt toteuttaa himonsa ja siten rikkonut luottamuksen ja kunnioituksen vieden pohjan yhteiseltä elämältä ja sopimukselta, jota rakkaus ja monogaminen parisuhde myös pitkässä juoksussa ovat.Mä olin aamulla melkein vastaamassa Akillle vähän samaan tyyliin.
Mutta on tunnustettava, että on erilaisia ihmisiä siltä kantilta miten erilainen impulssikonrolli heillä on. Jos tuo on heikko, niin sitten ehkä voi loukkaantua vain siitä että himo kohdistuu johonkin "väärään". Ja sitten taas vahvemmalla impulssikontrollilla tietää että loukkaus on tehty nimenomaan luottamusta kohtaan.- Aki.Palstamäki
flowersreally kirjoitti:
Mä sanoisin, että siinä kun useampien kuin yhden himoitseminen on jokseenkin luonnonlaki (ja sellaisena uskon suurimman osan sen hyväksyvän vaikka asian ajattelemista välttelisivätkin), on pettämisen loukkaavin elementti kuitenkin se, että puoliso on päättänyt toteuttaa himonsa ja siten rikkonut luottamuksen ja kunnioituksen vieden pohjan yhteiseltä elämältä ja sopimukselta, jota rakkaus ja monogaminen parisuhde myös pitkässä juoksussa ovat.Väitteelleni mulla ei ole esittää muuta kuin käytännön kokemus, olen kaksi kertaa elämäni aikana käynyt viikkokausien mittaista vuoropuhelua pettämisestäni ja sen aiheuttamasta järkytyksestä.
Kyllä sen keskustelun ytimen voi kiteyttää hyvin lyhyeen muotoon; kuinka sinä saatoit haluta sitä toista naista, oliko hän jotenkin haluttavampi kuin minä.
Pointti oli selvä, ongelma ei ollut paneminen, vaan se että minä halusin panna jotakuta muuta. Se loukkasi.
En väitä että tämä on yleispätevää, mutta se on silti esimerkki naisen luonnollisesta reaktiosta stressitilanteessa. - Aki.Palstamäki
scrg kirjoitti:
Mä olin aamulla melkein vastaamassa Akillle vähän samaan tyyliin.
Mutta on tunnustettava, että on erilaisia ihmisiä siltä kantilta miten erilainen impulssikonrolli heillä on. Jos tuo on heikko, niin sitten ehkä voi loukkaantua vain siitä että himo kohdistuu johonkin "väärään". Ja sitten taas vahvemmalla impulssikontrollilla tietää että loukkaus on tehty nimenomaan luottamusta kohtaan."On tunnustettava, että on erilaisia ihmisiä siltä kantilta miten erilainen impulssikonrolli heillä on. Jos tuo on heikko, niin sitten ehkä voi loukkaantua vain siitä että himo kohdistuu johonkin "väärään". Ja sitten taas vahvemmalla impulssikontrollilla tietää että loukkaus on tehty nimenomaan luottamusta kohtaan."
Hieno kommentti, pistää ajattelemaan.
Se mistä mä vedin tulkintani, oli ihan aidosta reaktiosta paljastuneeseen pettämiseen. Puhutaan siis puhtaasta stressireaktiosta.
Naisia ja heidän käyttäytymismallejaan on niin paljon, ettei miehen lyhyt elinikä anna edellytyksiä perehtyä koko kirjoon. Minun kokemukseni naisista rajoittuu ehkäpä tuohon heikon impulssikontrollin ryhmään, ja siitäpä vetäisin mutkat suoriksi. - 121212121212
flowersreally kirjoitti:
Mä sanoisin, että siinä kun useampien kuin yhden himoitseminen on jokseenkin luonnonlaki (ja sellaisena uskon suurimman osan sen hyväksyvän vaikka asian ajattelemista välttelisivätkin), on pettämisen loukkaavin elementti kuitenkin se, että puoliso on päättänyt toteuttaa himonsa ja siten rikkonut luottamuksen ja kunnioituksen vieden pohjan yhteiseltä elämältä ja sopimukselta, jota rakkaus ja monogaminen parisuhde myös pitkässä juoksussa ovat.Rakkaus on mielestäsi pelkkä sopimus?
- Aki.Palstamäki
121212121212 kirjoitti:
Rakkaus on mielestäsi pelkkä sopimus?
On ihan käypä suositus (voiko noin sanoa), että suhteesta pitäisi irtaantua mikäli kumppani pettää.
Mielestäni sekään ei silti kerro siitä että joku suhtautuisi kepeämmin ajatukseen siitä että kumppani halusi jotakuta toista. Vetoaminen johonkin "sopimuksen" pettämiseen voi oikeasti johtua jopa pelosta kohdata omia tunteitaan aidosti. - flowersreally
"On tunnustettava, että on erilaisia ihmisiä siltä kantilta miten erilainen impulssikonrolli heillä on. Jos tuo on heikko, niin sitten ehkä voi loukkaantua vain siitä että himo kohdistuu johonkin "väärään". Ja sitten taas vahvemmalla impulssikontrollilla tietää että loukkaus on tehty nimenomaan luottamusta kohtaan."
Se mistä mä vedin tulkintani, oli ihan aidosta reaktiosta paljastuneeseen pettämiseen. Puhutaan siis puhtaasta stressireaktiosta.
Naisia ja heidän käyttäytymismallejaan on niin paljon, ettei miehen lyhyt elinikä anna edellytyksiä perehtyä koko kirjoon. Minun kokemukseni naisista rajoittuu ehkäpä tuohon heikon impulssikontrollin ryhmään, ja siitäpä vetäisin mutkat suoriksi.Nii. Kai me ihmiset sitten vaan ollaan niin erilaisia. Öljy ja vesi. Joskin ed ihmetyttää kun kuitenkin tietyntyyppiset lausahdukset (vaikka ”katsoa saa, muttei koskea”) antaisivat ymmärtää että tietyt katsantokannat on melko yleisiä. Ja tää nyt teille Akille ja scrg:lle molemmille.
- flowersreally
121212121212 kirjoitti:
Rakkaus on mielestäsi pelkkä sopimus?
Opettajalta jäi ”myös” –sana huomaamatta.
Naisen halu on ollut jossain määrin tabu, ja jostakin syystä koko sen olemassaolon myöntäminen on edelleen nihkeätä. Tyypillisesti asia kierretään eufemismin kautta, sanotaan esim. että naisen himo on kokonaisvaltaista ja vaatii tunneyhteyttä kumppaniin.
Seksuaalisuudesta puhuminen ja erilaisten seksilelujen kaupallinen markkinoiminen on nostanut yleiseen tietouteen ettei naisten itsetyydytys ole kuitenkaan harvinaista ja seksuaalisesti poikkeavien naisten perverssiä puuhastelua, vaan lisääntymisikäisten naisten tervettä paineiden purkamista.
Mielestäni onkin ihan reilua sanoa että himot ne on naisellakin ja himojen tyydyttäminen ei vaadi tunnesidettä dildoon.
Vaikka himokkuuden osalta mies ja nainen eivät poikkea toisistaan yhtään, niin seksuaalisuuden toteuttamisessa on isoja eroja. Siinä missä mies juo kaikki naiset kauniiksi ja on valmis harrastamaan seksiä kaikkien siinä humalatilassa naiseksi tunnistamiensa esineiden kanssa, niin naisilla säilyy tasovaatimus loppuun asti (poislukien ylihumalaiset naiset).
Jos kuitenkin otetaan tarkastelun kohteeksi selvä mies, ja seurataan hänen kulutustottumuksiaan, niin silloin huomataan että potentiaalisten seksikumppanien määrä romahtaa dramaattisesti. Tässä vaiheessa onnistunut make up nousee tärkeään rooliin."Naisen halu on ollut jossain määrin tabu, ja jostakin syystä koko sen olemassaolon myöntäminen on edelleen nihkeätä. Tyypillisesti asia kierretään eufemismin kautta, sanotaan esim. että naisen himo on kokonaisvaltaista ja vaatii tunneyhteyttä kumppaniin."
- Varmasti sen olemassaolo on monissa tilanteissa vaikeata. Eikä asiasta helposti puhuta kovinkaan avoimesti. Joskin jo avoimemmin mitä vuosikymmen sitten tai sitä aiemmin.
"Seksuaalisuudesta puhuminen ja erilaisten seksilelujen kaupallinen markkinoiminen on nostanut yleiseen tietouteen ettei naisten itsetyydytys ole kuitenkaan harvinaista ja seksuaalisesti poikkeavien naisten perverssiä puuhastelua, vaan lisääntymisikäisten naisten tervettä paineiden purkamista. "
- Totta. Seksuaalinen tarve on olemassa, joskin se voi olla miedompaa tai vähäisempää, kuin esimerkiksi suhteessa ollessa. Kun kukaan ei provosoi sitä halua ja tarvetta. Mulla ainakin mies on se mikä provosoi olemassaolollaan tämmöisiä tarpeita, kun taas yksin sinkkuna voisin helposti unohtaa seksuaalisuuteni pitkiksi ajoiksi. Joskus sitten havahtua, että haa minullakin on jotain hormoonitoimintaa ja ihan kun tekis mieli. :)
Hoidan sen pois ja jatkan muuta tekemistä. Se on kuin nälkä, syö ja olet kylläinen taas seuraavaan nälkään.
"Mielestäni onkin ihan reilua sanoa että himot ne on naisellakin ja himojen tyydyttäminen ei vaadi tunnesidettä dildoon."
- Ei vaadi, eikä vaadi dildoakaan. Mitään esineitä.
"Vaikka himokkuuden osalta mies ja nainen eivät poikkea toisistaan yhtään, niin seksuaalisuuden toteuttamisessa on isoja eroja. Siinä missä mies juo kaikki naiset kauniiksi ja on valmis harrastamaan seksiä kaikkien siinä humalatilassa naiseksi tunnistamiensa esineiden kanssa, niin naisilla säilyy tasovaatimus loppuun asti (poislukien ylihumalaiset naiset)."
- Heh, uskon kyllä että sukupuolesta riippumatta on aina niitä, joille kelpaa kaikki halukkaat ja joille ei helposti kukaan. Humalassakaan.
"Jos kuitenkin otetaan tarkastelun kohteeksi selvä mies, ja seurataan hänen kulutustottumuksiaan, niin silloin huomataan että potentiaalisten seksikumppanien määrä romahtaa dramaattisesti. Tässä vaiheessa onnistunut make up nousee tärkeään rooliin."
- Onnistunut make up ja /tai hurmaava persoona. :)Aki.Palstamäki kirjoitti:
"On tunnustettava, että on erilaisia ihmisiä siltä kantilta miten erilainen impulssikonrolli heillä on. Jos tuo on heikko, niin sitten ehkä voi loukkaantua vain siitä että himo kohdistuu johonkin "väärään". Ja sitten taas vahvemmalla impulssikontrollilla tietää että loukkaus on tehty nimenomaan luottamusta kohtaan."
Naisia ja heidän käyttäytymismallejaan on niin paljon, ettei miehen lyhyt elinikä anna edellytyksiä perehtyä koko kirjoon. Minun kokemukseni naisista rajoittuu ehkäpä tuohon heikon impulssikontrollin ryhmään, ja siitäpä vetäisin mutkat suoriksi.Väite sisältää oletuksen siitä, että saman katon alla, jokseenkin jatkuvasti saatavilla oleva nainen olisi miehelle niin vastenmielinen, että mies näkee vaivan uuden naisen iskemiseen. Oletuksena on, että miehen näkemän vaivan määrä on varsin suuri --> oma muikkeli ei ole enää vetävä.
Miehen vaivannäkö pettämisen aikaansaamiseksi kuvaa, kuinka vastenmieliseksi helppo oma puoliso on tullut.
// Note: sisältää kliseet aktiivisesta miehestä, joka joutuu tekemään töitä päästäkseen pukille- Aki.Palstamäki
Qeiqo kirjoitti:
Väite sisältää oletuksen siitä, että saman katon alla, jokseenkin jatkuvasti saatavilla oleva nainen olisi miehelle niin vastenmielinen, että mies näkee vaivan uuden naisen iskemiseen. Oletuksena on, että miehen näkemän vaivan määrä on varsin suuri --> oma muikkeli ei ole enää vetävä.
Miehen vaivannäkö pettämisen aikaansaamiseksi kuvaa, kuinka vastenmieliseksi helppo oma puoliso on tullut.
// Note: sisältää kliseet aktiivisesta miehestä, joka joutuu tekemään töitä päästäkseen pukilleJos asia sinua oikeasti kiinnostaa, niin asuimme kahta asuntoa yli puolet suhteemme ajasta. Ison ajan siitä,eri paikkakunnilla.
Se piti suhteen freesinä, mutta oli siinä mahdollisuus myös lankeamisiin. Aki.Palstamäki kirjoitti:
Jos asia sinua oikeasti kiinnostaa, niin asuimme kahta asuntoa yli puolet suhteemme ajasta. Ison ajan siitä,eri paikkakunnilla.
Se piti suhteen freesinä, mutta oli siinä mahdollisuus myös lankeamisiin.Mjaa. Se toki lieventää vanhan ja uuden välistä haasteellisuuseroa.
Muista kostaa se ensi kerralla naisille. Kun ensi kerran nainen alkaa olemaan halukas seksiin, niin sano hänelle, ettet sä ala hänenlaisen kurpan kanssa naimaan. Se ilme minkä näet naisen kasvoilla, tulee palkitsemaan monta pettymystä siitä, kun olet jäänyt ilman pillua.
- kurppaus_kunniaan
Jessus miten lapsellinen kommentti!! Minkähän ikäinen ikisinkku siellä kommentoi? Ei kuule aikuiset miehet tommosta suustaan päästä ja kyllä me kurpat saadaan aikas kiitettävästi pokattua äijiä, jos vain halutaan ja netistä löytyy lisää.
kurppaus_kunniaan kirjoitti:
Jessus miten lapsellinen kommentti!! Minkähän ikäinen ikisinkku siellä kommentoi? Ei kuule aikuiset miehet tommosta suustaan päästä ja kyllä me kurpat saadaan aikas kiitettävästi pokattua äijiä, jos vain halutaan ja netistä löytyy lisää.
Odotahan vain kun joku pääsee sanomaan sen sinullekin, niin jo hymy hyytyy. Vaikka tuskin sinä mitään miestä saat, jonkun vanhan impo-tohvelin korkeintaan.
- Aki.Palstamäki
Kerrankin joku myöntää suoraan ettei se naisenkaan sukuelin tykkää olla liian pitkään käyttämättömänä.
- Nainen44Free
Hei mä voin Aki myöntää myös! :) Noin kuukausi alkaa olla tarpeeksi mulle näin sinkkuna, sitten pitäisi jotain saada, enkä minä sitä häpeä yhtään, ihan luonnollinen tarve.
Valitettavaa vaan, että olen kai siitä tyypillinen nainen, etten saa orgasmia irtosuhteissa. Vakipanojen kanssa tulee aina tunneongelmat mukaan. Että se nyt on tämmöstä sitten, vähän huonoa. - Aki.Palstamäki
Nainen44Free kirjoitti:
Hei mä voin Aki myöntää myös! :) Noin kuukausi alkaa olla tarpeeksi mulle näin sinkkuna, sitten pitäisi jotain saada, enkä minä sitä häpeä yhtään, ihan luonnollinen tarve.
Valitettavaa vaan, että olen kai siitä tyypillinen nainen, etten saa orgasmia irtosuhteissa. Vakipanojen kanssa tulee aina tunneongelmat mukaan. Että se nyt on tämmöstä sitten, vähän huonoa.Jopas jotakin, rehellisyyttä palstalla.
Tyydyttävä seksielämä irtosuhteilulla on vaikeaa miehillekin, ei sillä pysty saamaan samaa nautintoa kuin vakituisessa romanttisessa suhteessa.
Vakipanosuhteet taas on ainakin miehen näkökulmasta melkein mahdottomuus, itselläni on ollut vain yksi mitat täyttävä sellainen mutta se oli kyllä sikahyvää. Seksi oli tajuttoman hyvää mutta en minä silloisessa elämäntilanteessa voinut tarjota suhdetta kun vakipano sitä alkoi kaipaamaan. - kakaroita.ovat
Palsta on täynnä miesten lapsellisia kommentteja. Ihan kuin kakaraikäisiä.
- Aki.Palstamäki
kakaroita.ovat kirjoitti:
Palsta on täynnä miesten lapsellisia kommentteja. Ihan kuin kakaraikäisiä.
Osa kommenteista on varmasti lapsellisia, mutta osa kommenteista on hyvin kypsiä vaikkakaan eivät ehkä myötäile sitä mitä naiset haluaisivat lukea.
Minä tajusin jo avioliittoaikoina että miehet ja naiset tulkitsevat asioita eri lailla. Nainen44Free kirjoitti:
Valitettavaa vaan, että olen kai siitä tyypillinen nainen, etten saa orgasmia irtosuhteissa. Vakipanojen kanssa tulee aina tunneongelmat mukaan. Että se nyt on tämmöstä sitten, vähän huonoa."Valitettavaa vaan, että olen kai siitä tyypillinen nainen, etten saa orgasmia irtosuhteissa."
Olet siis huono seksissä. Kannattaisi harjoitella seksiä kun ikääkin on sinulla jo 44 vuotta.- kakaroita.ovat
Osa kommenteista on varmasti lapsellisia, mutta osa kommenteista on hyvin kypsiä vaikkakaan eivät ehkä myötäile sitä mitä naiset haluaisivat lukea.
Minä tajusin jo avioliittoaikoina että miehet ja naiset tulkitsevat asioita eri lailla.Herjaavat kommentit ja kostamiset on lapsellisia.
Ei tarvitse myötäilläkään, kunhan kirjoittaa asiallisesti. - Aki.Palstamäki
Herjaavat kommentit ja kostamiset on lapsellisia.
Ei tarvitse myötäilläkään, kunhan kirjoittaa asiallisesti.Samaa mieltä, ja onhan se tosikin että täällä on liikaa silkkaa provoamista.
- EiPelkänSeksinPerässä
Onko itsetunnossasi parantamisen varaa? Itseasiassa minä sanoin vastikään nelikymppiselle naiselle joka alkoi vonkumaan seksiä ja mökille kanssaan naimaan että palaa takas treffisivuille panoja hakemaan. Sieltä hänet löysin ja tositarkoituksella seuraa hain. Tämä ottaa yhteyttä ja niin kauan menikin hyvin kunnes hän alkoi marisemaan exästään ja siitä kuinka häntä kaipaa. Vaikka olinkin jo myöntyväinen yhteiseen kivaan oli tuo marina exästä viimeinen niitti. Eli minusta haettiin pelkkää panoa. Ihmettelen totaalisesti kun yhdellä jos toisella naisella lukee profiilissaan että "olethan käsitellyt menneisyytesi ja perässä ei roiku exiä" niin käytännössä yhdelläkään deitillä tilanne ei ole sellainen mitä itse vaativat vaan aina on se itku exien perään. No nussikoot ympäriinsä. Itselläni on ainakin senverran oman arvon tuntoa että tällaiseksi lohtu panoksi en suostu. Etsin rakkautta en pelkkää seksiä.
- nainen_78
super-atm kirjoitti:
"Valitettavaa vaan, että olen kai siitä tyypillinen nainen, etten saa orgasmia irtosuhteissa."
Olet siis huono seksissä. Kannattaisi harjoitella seksiä kun ikääkin on sinulla jo 44 vuotta.Miksi pitää harjoitella? Ei se seksi ole kaikki kaikessa.
nainen_78 kirjoitti:
Miksi pitää harjoitella? Ei se seksi ole kaikki kaikessa.
Kannattaa harjoitella sellaisia asioita joissa on huono. Sinun kannattaa olla hyvä sängyssä vaikka se ei olisi sinulle kaikki kaikessa.
- Nainen44Free
super-atm kirjoitti:
"Valitettavaa vaan, että olen kai siitä tyypillinen nainen, etten saa orgasmia irtosuhteissa."
Olet siis huono seksissä. Kannattaisi harjoitella seksiä kun ikääkin on sinulla jo 44 vuotta."Olet siis huono seksissä. Kannattaisi harjoitella seksiä kun ikääkin on sinulla jo 44 vuotta."
Helposti voi olla näinkin :D. Jäänyt harjoittelu tosiaan nyt ihan liian vähälle edellä todetuista syistä , enkä muutenkaan välitä randomeja harrastaa. Toivottavasti tulee pian pysyväisluonteinen harjoittelukandidaatti elämääni niin se saa kyllä kyytiä oikein kunnolla :D! - Aki.Palstamäki
Nainen44Free kirjoitti:
"Olet siis huono seksissä. Kannattaisi harjoitella seksiä kun ikääkin on sinulla jo 44 vuotta."
Helposti voi olla näinkin :D. Jäänyt harjoittelu tosiaan nyt ihan liian vähälle edellä todetuista syistä , enkä muutenkaan välitä randomeja harrastaa. Toivottavasti tulee pian pysyväisluonteinen harjoittelukandidaatti elämääni niin se saa kyllä kyytiä oikein kunnolla :D!Kyllähän niitä kandidaatteja luulisi löytyvän vaikka kuinka, pitää vain hakeutua fyysisesti sinne missä nämä kandidaatit liikkuu.
Herjaavat kommentit ja kostamiset on lapsellisia.
Ei tarvitse myötäilläkään, kunhan kirjoittaa asiallisesti.Jos vastaa asiallisesti, juuri kukaan ei vastaa. Kun kärjistää, keskustelu räjähtää. Joka tälläkin ketjulla tuli todistetuksi.
- Aki.Palstamäki
LokkiTane kirjoitti:
Jos vastaa asiallisesti, juuri kukaan ei vastaa. Kun kärjistää, keskustelu räjähtää. Joka tälläkin ketjulla tuli todistetuksi.
Provoilun tehosta kyllä samaa mieltä, mutta sen ongelma on että se vetää yleensä ketjuun kommentoijia joita ei kiinnosta asiakeskustelu.
Mä oon kyllä väärä ihminen puhumaan asiakeskusteluista, mutta uskon että mikäli sillä osastolla on annettavaa, niin varsinkin palstan naisväki kaipaa sellaista. Aki.Palstamäki kirjoitti:
Provoilun tehosta kyllä samaa mieltä, mutta sen ongelma on että se vetää yleensä ketjuun kommentoijia joita ei kiinnosta asiakeskustelu.
Mä oon kyllä väärä ihminen puhumaan asiakeskusteluista, mutta uskon että mikäli sillä osastolla on annettavaa, niin varsinkin palstan naisväki kaipaa sellaista.Myönnän, että hieman provosoin. Mutta onneksi sinä hoidit asiakeskustelun jonkun toisen kanssa, joten ei se pikku provoilukaan hukkaan mennyt. Sen seurauksena kerrankin tapasit rehellisyyttä tällä palstalla.
- Aki.Palstamäki
LokkiTane kirjoitti:
Myönnän, että hieman provosoin. Mutta onneksi sinä hoidit asiakeskustelun jonkun toisen kanssa, joten ei se pikku provoilukaan hukkaan mennyt. Sen seurauksena kerrankin tapasit rehellisyyttä tällä palstalla.
Provosoitujen ketjujen "asiakeskustelijat" voivat tietenkin olla myös provoajia, joten niiden todistusarvo on hivenen alempi kuin asiaketjuissa.
Toki tämän avauksen muutkin keskusteluketjut viittaavat siihen että asia on niin kuin tässä on esitetty. - Pakene.vuorille
super-atm kirjoitti:
Olet siis huono seksissä. Kannattaisi harjoitella seksiä kun ikääkin on sinulla jo 44 vuotta.Valitettavan usein syy on enemmän miehessä, jos nainen ei saa orgasmia. Itse en irtosuhteita harrasta, koska niin puutteessa en koskaan ole ollut, että se järjetön nylkytys tyydyttäisi muuta kuin sen nylkyttävän miehen. Melkein kaikki parisuhteeni olen lopettanut huonon seksin takia, mies on ollut enemmän kuin tyytyväinen, minä taas en. Nykyisessä parisuhteessa mies ymmärtää, että hänenkin pitää jotain tehdä saadakseen piparia. Meillä seksi toimii ja seksiä on useita kertoja viikossa monen vuoden yhdessä olon jälkeenkin. Eli harjoiteltu on, mutta vika ei todellakaan ollut minussa aikaisemmissa suhteissa.
- Aki.Palstamäki
Pakene.vuorille kirjoitti:
Valitettavan usein syy on enemmän miehessä, jos nainen ei saa orgasmia. Itse en irtosuhteita harrasta, koska niin puutteessa en koskaan ole ollut, että se järjetön nylkytys tyydyttäisi muuta kuin sen nylkyttävän miehen. Melkein kaikki parisuhteeni olen lopettanut huonon seksin takia, mies on ollut enemmän kuin tyytyväinen, minä taas en. Nykyisessä parisuhteessa mies ymmärtää, että hänenkin pitää jotain tehdä saadakseen piparia. Meillä seksi toimii ja seksiä on useita kertoja viikossa monen vuoden yhdessä olon jälkeenkin. Eli harjoiteltu on, mutta vika ei todellakaan ollut minussa aikaisemmissa suhteissa.
Usko pois, ei ne kaikki naisetkaan ole joka tilanteessa parhaimmillaan.
Nainen tarvitsee orgasmiinsa oikean mielentilan ja mies voi auttaa siinä, mutta miehen aseet ovat rajalliset.
Joskus vika on miehessä, joskus naisessa. Joskus kemiat ei toimi, eli vika molemmissa. Pakene.vuorille kirjoitti:
Valitettavan usein syy on enemmän miehessä, jos nainen ei saa orgasmia. Itse en irtosuhteita harrasta, koska niin puutteessa en koskaan ole ollut, että se järjetön nylkytys tyydyttäisi muuta kuin sen nylkyttävän miehen. Melkein kaikki parisuhteeni olen lopettanut huonon seksin takia, mies on ollut enemmän kuin tyytyväinen, minä taas en. Nykyisessä parisuhteessa mies ymmärtää, että hänenkin pitää jotain tehdä saadakseen piparia. Meillä seksi toimii ja seksiä on useita kertoja viikossa monen vuoden yhdessä olon jälkeenkin. Eli harjoiteltu on, mutta vika ei todellakaan ollut minussa aikaisemmissa suhteissa.
"Valitettavan usein syy on enemmän miehessä, jos nainen ei saa orgasmia. "
Ei ole. Jokainen on itse vastuussa orgasmeistaan. Onko se sitten aina vastaavasti naisen vika jos miehellä on jotain ongelmia seksin suhteen?
Toisia syyttelemällä jäät yksin tulevaisuudessakin.
- Tasaneimenenallekarkit
Niin ja miehille on tarjolla maksullista seksiä joka paikassa. Toista se on naisten kohdalla.
scrg kirjoitti:
Se johtuu vain siitä, että naiset ei ole vielä keksineet mitään uudempaa ammattia itselleen.
Vielä vähän tyhmempi läppä niin ollaan ätmel-tasolla.
outsider1 kirjoitti:
Vielä vähän tyhmempi läppä niin ollaan ätmel-tasolla.
Aina täällä solvaamassa muita. Kai tuollainen perinteinen ammatti nykyaikana miehellekin sopii, joten ryhdyhän sinä joutessasi tarjoamaan naisille seksiä.
- 121212121212
Jos nainen haluaa "tunnesiteen", miten on mahdollista että irtosuhteita/panosuhteita harrastavia naisia on ENEMMÄN kuin niitä harrastavia miehiä?
Asia on helposti todennettavissa: mediaaninaisella on tuplasti enemmän seksikumppaneita kuin mediaanimiehellä. Eron selittää miesten yliedustus 50 panon kategoriassa.
ts. muutama panomestari hoitelee suuren joukon naisia. Kyse ei todellakaan ole mistään tunnesiteestä, päin vastoin. Kyse on vain siitä että kaikki naiset haluavat sen saman ytmin jolla on jo 5 fuckbuddyä irtosuhteet.Tuollahan käytettiinkin muotoilua "lähes aina oltava naisella edes jokin tunneside". Eli seksiin on kaksi vaihtoehtoista reittiä: joko tunnesiteen kanssa tai ilman sitä kunhan kohde on tarpeeksi kuumottava. On vain kivempi sanoa, että seksi jonkun miehen kanssa ei kiinnosta tunnesiteen puuttumisen vuoksi, kuin siksi että mies ei ole oikeanlainen.
- Latinosex
Kun nainen haluaa seksiä ilman tunteita vaatii mieheltä kyllä joo taitoja. Pitää saada se nainen tuntemaan itsensä spessuksi, että mies haluaa juuri häntä jne. Ei oo mikään salaisuus, et latinomiehet tai italaiset kaatavat naista. Siinä jää suomipoika kauas jälkeen miten he käsittelevät naisia. Joskus joku suomimieskin osaa, mut kyllä siinä pitää itte tilannetta eteenpäin viedä eikä se oo aina sinnepäinkään sittenkää.
- 121212121212
Latinosex kirjoitti:
Kun nainen haluaa seksiä ilman tunteita vaatii mieheltä kyllä joo taitoja. Pitää saada se nainen tuntemaan itsensä spessuksi, että mies haluaa juuri häntä jne. Ei oo mikään salaisuus, et latinomiehet tai italaiset kaatavat naista. Siinä jää suomipoika kauas jälkeen miten he käsittelevät naisia. Joskus joku suomimieskin osaa, mut kyllä siinä pitää itte tilannetta eteenpäin viedä eikä se oo aina sinnepäinkään sittenkää.
Ja sinusta ei ole mitään ristiriitaa siinä että miehet joilla on eniten taitoa ja kokemusta eli eniten panoja, ovat parhaita saamaan naisen tuntemaan itsensä "spessuksi"?
- Latinosex
Ei siinä ookkaan mitään ristiriitaa, onhan se kokenut kaikessa parempi ku aloittelija. Pleijereiden kans ei voi ruveta suhteeseen, ei ne oo kenellekään uskollisia mut hyvästä seksistä täs oliki kyse.
- Hanskattiskissä
Jos nainen ei saa mitään perusseksistä, kuten moni nainen sanoo niin miksi naiset harrastavat sitä.. Yks hyvä vertauskuva oli jos miehenä menisi vanhainkotiin ja katselisi sieltä kenen kanssa harrastaisi seksiä. Ehkä olen turhaan yrittänyt haaveilla hyvästä seksistä naisen kanssa, jos naisen silmin oon vaan yks papparainen muiden joukossa, jolta ei uskota saavan seksuaalista nautintoa. Ikinä ei silti ole oma nautinto ollut etusijalla mulle.
- jotkutfeikkaa
Uskoisin, että siksi että haluavat edes hieman läheisyyttä, jota ilman sinkut muuten saattavat täysin olla. Monilla naisilla tunne-elämä kytkeytyy niin vahvasti seksiin, että hei eivät orgasmeja helpolla yhden yön jutuissa saa, lisäksi monet näyttelevät. Mikä tietysti siinä mielessä on harmi, että jotkut saattavat kuvitella olevansa oikein taivaanlahjoja naisille, vaikka olisivat osaamattomia.
- Selvatico
jotkutfeikkaa kirjoitti:
Uskoisin, että siksi että haluavat edes hieman läheisyyttä, jota ilman sinkut muuten saattavat täysin olla. Monilla naisilla tunne-elämä kytkeytyy niin vahvasti seksiin, että hei eivät orgasmeja helpolla yhden yön jutuissa saa, lisäksi monet näyttelevät. Mikä tietysti siinä mielessä on harmi, että jotkut saattavat kuvitella olevansa oikein taivaanlahjoja naisille, vaikka olisivat osaamattomia.
Luulisi miesten huomaavan *feikin*?Kun nainen saa orgasmin vagina ja klitta supistelevat.Ja sen myös jopa näkee/tuntee kädellä ja ehkä myös peniksellä.Toinen asia on se että miksi nainen *feikkaa*?
- Näinvoisikuvitella
Selvatico kirjoitti:
Luulisi miesten huomaavan *feikin*?Kun nainen saa orgasmin vagina ja klitta supistelevat.Ja sen myös jopa näkee/tuntee kädellä ja ehkä myös peniksellä.Toinen asia on se että miksi nainen *feikkaa*?
Niinhän sitä luulisi. Myönnän itse feikanneeni kyllä, eikä siinä muuta järkeä ole, kuin se, että mies ehkä kokee saavuttaneensa jotakin ja vaikuttaa ainakin kiihottuvan enemmän, kun olen "saanut". Kun en ole feikannut, on mies ollut todella pahoilla mielin ja sanonut, että naisen laukeamattomuus tuntuu epäonnistumiselta. En minä halua, että miehestä tuntuu siltä! Seksissä on muutakin hauskaa kuin orgasmi, sehän on vain osa nautintoa. Mutta tätä ei mies tunnu ymmärtävän ja silloin se minun feikkaamiseni on aika pieni hinta siitä, että molemmat nauttivat.
Näinvoisikuvitella kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi. Myönnän itse feikanneeni kyllä, eikä siinä muuta järkeä ole, kuin se, että mies ehkä kokee saavuttaneensa jotakin ja vaikuttaa ainakin kiihottuvan enemmän, kun olen "saanut". Kun en ole feikannut, on mies ollut todella pahoilla mielin ja sanonut, että naisen laukeamattomuus tuntuu epäonnistumiselta. En minä halua, että miehestä tuntuu siltä! Seksissä on muutakin hauskaa kuin orgasmi, sehän on vain osa nautintoa. Mutta tätä ei mies tunnu ymmärtävän ja silloin se minun feikkaamiseni on aika pieni hinta siitä, että molemmat nauttivat.
Jos toinen ei saa ilman, että itse on saanut, ja keskivertonaiselle paineet kertyvät paljon hitaammin kuin keskivertomiehelle, niin... jollainhan se marginaali on kuitattava. Keino tuokin :P
- Pillujen--asiantuntija
Vastaan tuon nainen39veen viestiin että naisen kuuluu sanoa aina miehelle että haluaa sitten myös tyydytyksen ja orgasmin. Yleensä naiset ei puhu mitään ja luulevat että mies osaa heti kaiken. Naisen tulee kertoa miehelle millaisesta seksistä nainen tykkää, mistä kohin naista hierotaan että naienn laukeaa. Turha vikistä jos mies ei anna teille seksiä ja tyydytystä kun ette koskaan puhu mitään. Seksuaalisen tyydytyksen nainen voi saada kenen miehen kanssa tahansa vaikka olisi rumakin mies, pitää vaan puhua ja vähän näyttää mistä nainen tykkää.
- En.sun.kans.haluaisi
Ei ihan noin. Jos nainen ei kiihotu kunnolla kanssasi, on ihan sama vainka kuinka hierot just siitä mistä nainen pyytää. Kiihottamista taas ei voi opettaa, se kun tulee kokonaisuudesta, miten lähestyt, miten suutelet, miten koskettelet ja katsot. Ja myös miltä näytät ja onko luonteesi huomaavainen ja hellä.
Naisen seksuaalisuus on paljon moniulotteisempaa kuin tunnut ymmärtävän. Naista ymmärtämättömän tai jopa halveksivan miehen kosketus ei tunnu miltään, vain mekaaniselta ja ehkä jopa ikävältä.
Eikä naisen tarvitse pyytää orgasmia. Jokainen mies tietää että nainen sen haluaa ja sen myös saa, jos sellainen kiihottumisen aste sen miehen kanssa saavutettavissa on. - totta.turiset
En.sun.kans.haluaisi kirjoitti:
Ei ihan noin. Jos nainen ei kiihotu kunnolla kanssasi, on ihan sama vainka kuinka hierot just siitä mistä nainen pyytää. Kiihottamista taas ei voi opettaa, se kun tulee kokonaisuudesta, miten lähestyt, miten suutelet, miten koskettelet ja katsot. Ja myös miltä näytät ja onko luonteesi huomaavainen ja hellä.
Naisen seksuaalisuus on paljon moniulotteisempaa kuin tunnut ymmärtävän. Naista ymmärtämättömän tai jopa halveksivan miehen kosketus ei tunnu miltään, vain mekaaniselta ja ehkä jopa ikävältä.
Eikä naisen tarvitse pyytää orgasmia. Jokainen mies tietää että nainen sen haluaa ja sen myös saa, jos sellainen kiihottumisen aste sen miehen kanssa saavutettavissa on."Naista ymmärtämättömän tai jopa halveksivan miehen kosketus ei tunnu miltään, vain mekaaniselta ja ehkä jopa ikävältä. "
Aivan totta. totta.turiset kirjoitti:
"Naista ymmärtämättömän tai jopa halveksivan miehen kosketus ei tunnu miltään, vain mekaaniselta ja ehkä jopa ikävältä. "
Aivan totta.Nyt luulen että tulee aikamoista satua. Ensinnäkin herää kysymys, että missä tilanteessa annatte "halveksivan" miehen kosketella teitä. ???
Toiseksi naiset ovat kiihottumisensa ja orgasmiensa erilaisia ja olen hyvin vakuuttunut että paljon enemmän riippuu naisesta itsestään kuin miehestä.- Pillujen--asiantuntija
En.sun.kans.haluaisi kirjoitti:
Eikä naisen tarvitse pyytää orgasmia. Jokainen mies tietää että nainen sen haluaa ja sen myös saa, jos sellainen kiihottumisen aste sen miehen kanssa saavutettavissa on.Nainen on mieleltään sairas jollei kiihotu pillun nuolemisesta ja koskettelusta. Sellaisen kanssa miehen ei kannata sitten olla. Normaalit terveet naiset kyllä kiihottuu. Vai ovatko naiset niin pinnallisia että ruman miehen kosketus saa naisen pillun niin kuivaksi kun saharan aavikko. Ei varmaan kaikki miehet osaa naista koskettaa mutta perusjutun pitäis jo toimia.
- Aki.Palstamäki
scrg kirjoitti:
Nyt luulen että tulee aikamoista satua. Ensinnäkin herää kysymys, että missä tilanteessa annatte "halveksivan" miehen kosketella teitä. ???
Toiseksi naiset ovat kiihottumisensa ja orgasmiensa erilaisia ja olen hyvin vakuuttunut että paljon enemmän riippuu naisesta itsestään kuin miehestä."Toiseksi naiset ovat kiihottumisensa ja orgasmiensa erilaisia ja olen hyvin vakuuttunut että paljon enemmän riippuu naisesta itsestään kuin miehestä."
Auts...nyt sattui arkaan paikkaan..
Vaikka tuo on ihan päivänselvä asia, niin häveliäisyyssyistä on tavattu vaieta asiasta. - Nainen39vee
"Vastaan tuon nainen39veen viestiin että naisen kuuluu sanoa aina miehelle että haluaa sitten myös tyydytyksen ja orgasmin. Yleensä naiset ei puhu mitään ja luulevat että mies osaa heti kaiken. Naisen tulee kertoa miehelle millaisesta seksistä nainen tykkää, mistä kohin naista hierotaan että naienn laukeaa. Turha vikistä jos mies ei anna teille seksiä ja tyydytystä kun ette koskaan puhu mitään. Seksuaalisen tyydytyksen nainen voi saada kenen miehen kanssa tahansa vaikka olisi rumakin mies, pitää vaan puhua ja vähän näyttää mistä nainen tykkää. "
Et tajunnut pointtia ollenkaan. Tottakai kannattaa kertoa seksikumppanille mistä pitä, mutta kuten joku sinulle vastasi, ei se vielä ole tae siitä, että se toinen osaa vaikkapa nyt sitten antaa suuseksiä oikealla tavalla. Ei ole kyse vain siitä, että "tykkää nuolemisesta" tai joistain tietyistä kohdista, joista kannattaa koskettaa. Vaan kyse on myös siitä, että eri ihmisten kanssa seksissä vaan synkkaa paremmin kuin toisten kanssa, ja joidenkin kanssa sitä seksuaalista kemiaa on ja toisten kanssa ei.
Toki siinä mielessä olet oikeassa, että moni mies VOISI parantaa rakastajan taitojaan. Mutta jotkut eivät ole sen suhteen motivoituneita. Ja sen takia se ei mene niin, että seksiin kelpaisi "ihan sama kuka mies". Kenen tahansa miehen kanssa ei todellakaan saa seksuaalista tyydytystä. Miehen tekniikka voi pysyä vääränlaisena, vaikka kuinka siinä opettaisi ja opastaisi, tai sitten miehen kanssa ei vaan synkkaa seksuaalisesti. Jos mies ei vedä seksuaalisesti puoleensa, ei seksistäkään yleensä saa tarpeeksi irti. Niin se vaan on. Seksi ei ole pelkkää simppeliä tekniikkaa.
Mutta vaikka olisikin niin, että joku ruma mies olisi hyvä seksissä, niin jos ei kuitenkaan ole sellaista oloa, että haluaisi seksiä juuri sen ihmisen kanssa, niin miksi pitäisi siihen ryhtyä?
Ja vielä sanon sen - kun kirjoitit, että "turha vikistä jos mies ei anna tyydytystä kun ette koskaan puhu". Yleensähän ongelma suhteissa on nimenomaan ollut se, että MIEHET eivät ole puhuneet. Nykymiehet tosin ovat onneksi opetelleet sen taidon. Mutta älä kuitenkaan minuun kohdista näitä heteronaisen stereotypioita - minä olen bi, enkä enää miesten kanssa edes ole. - totta.turiset
scrg kirjoitti:
Nyt luulen että tulee aikamoista satua. Ensinnäkin herää kysymys, että missä tilanteessa annatte "halveksivan" miehen kosketella teitä. ???
Toiseksi naiset ovat kiihottumisensa ja orgasmiensa erilaisia ja olen hyvin vakuuttunut että paljon enemmän riippuu naisesta itsestään kuin miehestä.Vastaanpa. Olin vielä kuukausi sitten pari suhteeessa sellaisen miehen kanssa.
Suhteesta loppui kunnioitus mies suorastaan halveksi.
yritti raukka seksiäkin lopulta pakkasin kamat ja lähdin. - Nainen39vee
Pillujen--asiantuntija kirjoitti:
Nainen on mieleltään sairas jollei kiihotu pillun nuolemisesta ja koskettelusta. Sellaisen kanssa miehen ei kannata sitten olla. Normaalit terveet naiset kyllä kiihottuu. Vai ovatko naiset niin pinnallisia että ruman miehen kosketus saa naisen pillun niin kuivaksi kun saharan aavikko. Ei varmaan kaikki miehet osaa naista koskettaa mutta perusjutun pitäis jo toimia.
Mikä on se "perusjuttu, jonka pitäisi toimia"?
Ja ei seksi ole sellaista, että jonkun asian "pitäisi toimia". Ihmiset ovat yksilöitä ja jokin juttu joko toimii tai ei toimi. Eikä se pillun nuoleminen ole niin yksiselitteinen juttu että kun vaan työntää kielensä ulos ja jollain tavalla nuolee - kyllä sekin on sellainen taito, jota voi ihan opetella. Ja mikä tahansa koskettaminen ei todellakaan tunnu hyvältä. - Nainen39vee
"Vastaan tuon nainen39veen viestiin että naisen kuuluu sanoa aina miehelle että haluaa sitten myös tyydytyksen ja orgasmin."
Tähän piti vielä sanoa, että MITÄ IHMETTÄ??? Eikö oletus ole se, että jos seksiä harrastetaan, niin molemmille halutaan tyydytys ja orgasmi? Meinaatko, että jos nainen ei erikseen sano, niin mies olettaa, että naiselle riittää se, että mies saa?
No joo-o. Ei tosiaan ole ihme, jos ei flaksi käy! - Aki.Palstamäki
Nainen39vee kirjoitti:
Ja ei seksi ole sellaista, että jonkun asian "pitäisi toimia". Ihmiset ovat yksilöitä ja jokin juttu joko toimii tai ei toimi. Eikä se pillun nuoleminen ole niin yksiselitteinen juttu että kun vaan työntää kielensä ulos ja jollain tavalla nuolee - kyllä sekin on sellainen taito, jota voi ihan opetella. Ja mikä tahansa koskettaminen ei todellakaan tunnu hyvältä.Pornofilmeistä puhuminen rakastelun yhteydessä ei ole ehkä korrektia, mutta avaa juttua hivenen.
Usein nimittäin näkee kun miesnäyttelijä sylkäisee naisen elimeen ennenkuin ryhtyy kovakouraisesti sormeilemaan ja touhuamaan värkin kanssa unohtaen kontaktin pääosan näyttelijättäreen. En pysty edes katsomaan touhua mistä näen amatöörinäkin ettei se voi tuntua hyvältä.
Rakastelussa ollaan henkisessä yhteydessä, siinä pystytään aistimaan mistä toinen nauttii. - Nainen39vee
Pornofilmeistä puhuminen rakastelun yhteydessä ei ole ehkä korrektia, mutta avaa juttua hivenen.
Usein nimittäin näkee kun miesnäyttelijä sylkäisee naisen elimeen ennenkuin ryhtyy kovakouraisesti sormeilemaan ja touhuamaan värkin kanssa unohtaen kontaktin pääosan näyttelijättäreen. En pysty edes katsomaan touhua mistä näen amatöörinäkin ettei se voi tuntua hyvältä.
Rakastelussa ollaan henkisessä yhteydessä, siinä pystytään aistimaan mistä toinen nauttii."Pornofilmeistä puhuminen rakastelun yhteydessä ei ole ehkä korrektia, mutta avaa juttua hivenen.
Rakastelussa ollaan henkisessä yhteydessä, siinä pystytään aistimaan mistä toinen nauttii."
Totta. En pystynyt laittamaan yläpeukkua viestillesi, kun en ole kirjautunut, mutta olisin mielelläni tehnyt niin.
Toki pornofilmit ovat eri asia siinä mielessä, että eihän niiden funktio ole olla opetusfilmi vaan toimia kiihotusvälineenä - ja sitten niitä onkin monenlaisia ja monentasoisia. Suuren kysynnän ja suuren tarjonnan vuoksi myös hyvin epätasalaatuisia, monessakin mielessä... - 87687687
Pillujen--asiantuntija kirjoitti:
Nainen on mieleltään sairas jollei kiihotu pillun nuolemisesta ja koskettelusta. Sellaisen kanssa miehen ei kannata sitten olla. Normaalit terveet naiset kyllä kiihottuu. Vai ovatko naiset niin pinnallisia että ruman miehen kosketus saa naisen pillun niin kuivaksi kun saharan aavikko. Ei varmaan kaikki miehet osaa naista koskettaa mutta perusjutun pitäis jo toimia.
No sit meitä mieleltään sairaita on todella paljon. En tosiaankaan pysty nauttimaan itselleni vastenmielisen miehen kosketuksesta.
- foksileidi
Pornofilmeistä puhuminen rakastelun yhteydessä ei ole ehkä korrektia, mutta avaa juttua hivenen.
Rakastelussa ollaan henkisessä yhteydessä, siinä pystytään aistimaan mistä toinen nauttii.Sekotat naimisen ja rakastelun. Välillä sitä haluaa vain naida - nainenkin.
- Nainen39vee
foksileidi kirjoitti:
Sekotat naimisen ja rakastelun. Välillä sitä haluaa vain naida - nainenkin.
"Sekotat naimisen ja rakastelun. Välillä sitä haluaa vain naida - nainenkin. "
Mutta kyllä sen naimisenkin pitää hyvältä tuntua. - Aki.Palstamäki
Nainen39vee kirjoitti:
"Sekotat naimisen ja rakastelun. Välillä sitä haluaa vain naida - nainenkin. "
Mutta kyllä sen naimisenkin pitää hyvältä tuntua.Meinasin vastata samoin mutten kerennyt.
Nainen39vee kirjoitti:
"Vastaan tuon nainen39veen viestiin että naisen kuuluu sanoa aina miehelle että haluaa sitten myös tyydytyksen ja orgasmin."
Tähän piti vielä sanoa, että MITÄ IHMETTÄ??? Eikö oletus ole se, että jos seksiä harrastetaan, niin molemmille halutaan tyydytys ja orgasmi? Meinaatko, että jos nainen ei erikseen sano, niin mies olettaa, että naiselle riittää se, että mies saa?
No joo-o. Ei tosiaan ole ihme, jos ei flaksi käy!Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Kyllä ei kovin pitkään jaksaisi sellaista naista jonka tyydyttäminen kävisi työstä.
- Aki.Palstamäki
scrg kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Kyllä ei kovin pitkään jaksaisi sellaista naista jonka tyydyttäminen kävisi työstä.
Joskus se homma käy työstä ihan omankin nautinnon saamiseksi, välillä siinä joutuu kunnon hien ottamaan pintaan ennenkuin lasti lähtee.
Ei minua ole haitannut jos nainenkin nauttii samalla. - Nainen44Free
scrg kirjoitti:
Toiseksi naiset ovat kiihottumisensa ja orgasmiensa erilaisia ja olen hyvin vakuuttunut että paljon enemmän riippuu naisesta itsestään kuin miehestä."naiset ovat kiihottumisensa ja orgasmiensa erilaisia ja olen hyvin vakuuttunut että paljon enemmän riippuu naisesta itsestään kuin miehestä."
Ilman muuta avoin ja intohimoinen nainen joka tuntee itsensä, kiihottuu helpommin miehen kanssa ja saa iisimmin orgasmeja kuin estoisempi tai muuten seksissä kömpelö kanssasisar.
Eli molemmista riippuu, mutta hiukan enemmän naisesta itsestään. Naisella on vastuuta omasta nautinnostaan.
Mitä tuohon halveksuntaan tulee, se voi käydä ilmi vasta seksissä. Esim. jokin lause tai ele, kohtelu, kovakouraisuus - jotain negatiivista josta yhtäkkiä kokee ettei olekaan enää tasavertaisesti hommassa mukana. Sitten ei tunnu enää mitään, oudolta ja pahalta vain. - Aki.Palstamäki
Nainen44Free kirjoitti:
"naiset ovat kiihottumisensa ja orgasmiensa erilaisia ja olen hyvin vakuuttunut että paljon enemmän riippuu naisesta itsestään kuin miehestä."
Ilman muuta avoin ja intohimoinen nainen joka tuntee itsensä, kiihottuu helpommin miehen kanssa ja saa iisimmin orgasmeja kuin estoisempi tai muuten seksissä kömpelö kanssasisar.
Eli molemmista riippuu, mutta hiukan enemmän naisesta itsestään. Naisella on vastuuta omasta nautinnostaan.
Mitä tuohon halveksuntaan tulee, se voi käydä ilmi vasta seksissä. Esim. jokin lause tai ele, kohtelu, kovakouraisuus - jotain negatiivista josta yhtäkkiä kokee ettei olekaan enää tasavertaisesti hommassa mukana. Sitten ei tunnu enää mitään, oudolta ja pahalta vain.Käytännössä on vähän niinkin, että mitä estoisempi nainen, sen enemmän nautinnon saaminen vaatii mieheltä naisen huomioimista. Voidaan sanoa, että vaikka orgasmi lähtee naisen omasta mielentilasta, niin mies voi tiettyyn rajaan saakka auttaa naista siinä paljonkin.
On myös naisia jotka ovat tolkuttomia munahaukkoja ja täysiä koneita, mutta orgasmiin he eivät pääse kuin yhden ainoan miehen kanssa elämänsä aikana. Kyse ei ole ehkä estoisuudesta, mutta jotain puuttuu muiden kanssa. - Pillujen--asiantuntija
Nainen39vee kirjoitti:
Ja ei seksi ole sellaista, että jonkun asian "pitäisi toimia". Ihmiset ovat yksilöitä ja jokin juttu joko toimii tai ei toimi. Eikä se pillun nuoleminen ole niin yksiselitteinen juttu että kun vaan työntää kielensä ulos ja jollain tavalla nuolee - kyllä sekin on sellainen taito, jota voi ihan opetella. Ja mikä tahansa koskettaminen ei todellakaan tunnu hyvältä.Varmaan jos mies on ruma mutta todella rikas niin kyllä nainenkin alkaa kostumaan. Et ehkä sinä mutta monet muut naiset kostuu rikkaille rumille miehille. Todella pinnallista naisilta sanoa että ruma mies ei saa naista kostumaan. Kyllä miehetkin rumia naisia panee ihan pelkästään pillun puutteen takia ja laukeeavat silti.
- Rumiakin.kokeillut
Ruman kanssa seksi voi olla ihan kivaa, ne kun on niin hekumoissaan kun saavat nätimpää naista eikä tarvi jännittää kelpaako. Useimissa on vaan tuo henkinen valuvika, että ovat niin huonoja itsetunnoltaan ettei niitä siksi jaksa. Ja yleensä niin kokemattomia, et pitää kaikki näyttää kädestä pitäen ja laukeavat kesken aivan liian nopeasti. Jos on ollut pidempi
parisuhde alla niin rumakin osaa paremmin, sit sujuu kyllä.
Rahalla ei seksin kanssa ole mitään tekemistä. - Nainen39vee
scrg kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Kyllä ei kovin pitkään jaksaisi sellaista naista jonka tyydyttäminen kävisi työstä.
"Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Kyllä ei kovin pitkään jaksaisi sellaista naista jonka tyydyttäminen kävisi työstä."
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan - niin, no onko käynyt mielessä, että sen vuoksi naiset eivät harrastakaan seksiä kenen tahansa seksinnälkäisen ätmin kanssa, koska osaavat hoitaa orgasminsa itsekin ja harrastavat mieluummin vaikka itsetyydytystä kuin menevät sänkyyn epäkiinnostavan miehen kanssa. Jos pelkästä orgasmista on kyse, se hoituu helpommin ja takuuvarmemmin itse kuin uuden, satunnaisen seksikumppanin kanssa - oli tämä sitten rikas tai köyhä, hyvännäköinen tai ruma.
Ei nainenkaan halua harrastaa seksiä, jos se tuntuu työltä. Ja työltähän se tuntuu, jos ei aidosti halua seksiä sen toisen kanssa. Nainen39vee kirjoitti:
"Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Kyllä ei kovin pitkään jaksaisi sellaista naista jonka tyydyttäminen kävisi työstä."
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan - niin, no onko käynyt mielessä, että sen vuoksi naiset eivät harrastakaan seksiä kenen tahansa seksinnälkäisen ätmin kanssa, koska osaavat hoitaa orgasminsa itsekin ja harrastavat mieluummin vaikka itsetyydytystä kuin menevät sänkyyn epäkiinnostavan miehen kanssa. Jos pelkästä orgasmista on kyse, se hoituu helpommin ja takuuvarmemmin itse kuin uuden, satunnaisen seksikumppanin kanssa - oli tämä sitten rikas tai köyhä, hyvännäköinen tai ruma.
Ei nainenkaan halua harrastaa seksiä, jos se tuntuu työltä. Ja työltähän se tuntuu, jos ei aidosti halua seksiä sen toisen kanssa."Jokainen vastaa omista orgasmeistaan - niin, no onko käynyt mielessä, että sen vuoksi naiset eivät harrastakaan seksiä kenen tahansa seksinnälkäisen ätmin kanssa, ... "
Se että joku vastaa ei tarkoita, että hänen tarvitsee itse niitä yksinään hoitaa. Kunhan keksii ja huolehtii tavat, jolla hoituu.
Mä en ole ollut koskaan erityisen seksinnälkäinen, mutta totta hemmetissä silloin kun seksiä on harvemmin, on enemmän motivaatiota nähdä vaikka vähän vaivaakin. Pidemmässä suhteessa sitten hakee tapoja ja käytäntöjä, jotka on samalla helppoja ja tyydyttäviä. Elämä on kompromisseja.
- timanttisinkku
Pillujen--asiantuntija ...ei muuten tosiaankaan kuulu sanoa! Hyi helvetti!
Parhaat tietävät tasan tarkkaan oikeat paikat g-pisteet ja klitoriksen.
Kannattaa rakastella vain top 10 kanssa....uudestaan ja uudestaan. Mielellään samojen kanssa. Paranee kerta kerran jälkeen...- Selvatico
Ei sellaista g-pistettä. Naisella ole.Se on kaikki kokonaisvaltaista.Yleensä miehet niitä george pisteitä ettii ja suuttuu kun eivät sitä löydä.Aatella nyt et joku george ukko on antanut naisten vehkeille oman etukirjaimensa että se on jokaisen naisen sisällä se g.Luovutkaa miehet nyt pois siitä pisteestä ei ole vain joku piste naisen sisällä josta kaikki tunne tulee.Älä etsi sitä enää..
En jaksanut lukea välikommentteja ees. Siks on hankalaa, kun kynnät suossa josta et pääse pois, ennenkuin katot peiliin. Syy on siellä. Ruikuttaja. Sinä ruikutat. Niin tein minäkin aikoinaan. Etsi elämäsi ensin ja mieti sitten naisia ja seksiä. Kukaan nainen ei pihtaa. Pitää vaan olla elämää vastassa.
Ja tää sopii siihen. 😊
https://open.spotify.com/track/5CqTorhnA1GUNh1Z8PnGiS
Ja jos ei oo spotifaita...hanki. 😂- flowersreally
Spotifyko se sun uus työnantaja on?
- Kiltti-ja-kunnollinen
Se on seksissä sama kuten ulkonäössä. Komea mies on hyvä seksissä ja ruma mies huono. Niin naiset ajattelee. Komea mies on hyvä kumppani ja ruma mies on huono kumppani. Rumassa ei ole mitään hyvää. Komea mies on kaikessa hyvä ja siksi rumat miehet ei saa edes mahdollisuutta. Toivon aina että se komea mies on jännämies joka pistää naisen kärsimään kunnolla.
- Nainen39vee
"Se on seksissä sama kuten ulkonäössä. Komea mies on hyvä seksissä ja ruma mies huono. Niin naiset ajattelee. Komea mies on hyvä kumppani ja ruma mies on huono kumppani. Rumassa ei ole mitään hyvää. Komea mies on kaikessa hyvä ja siksi rumat miehet ei saa edes mahdollisuutta. Toivon aina että se komea mies on jännämies joka pistää naisen kärsimään kunnolla. "
Mikä sun pointti on? Että naisten pitäisi harrastaa seksiä sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa he eivät halua seksiä, ja tälla lailla "antaa miehille mahdollisuus"? - 87987877987
Toi sun asenne on todella luotaan työntävä. Todella.
- IhanTavallinenVaan
87987877987 kirjoitti:
Toi sun asenne on todella luotaan työntävä. Todella.
Kumman asenne?
Kiltti ja kunnollinen ei ainakaan ole nimimerkkinsä mukainen, kun fantasioi, että naista kohdellaan huonosti koska hän itse on ruma.
Eipä ne helvetin rumat naisetkaan keneltäkään saa, ei niitä edes lähestytä. Koita sä löytää kiltti niitä, oman näköisiäsi, ei ole kilpailua ainakaan. Voitte haukkua ja olla kateellisia sitten yhdessä. - Normimies38
Naiset saa aina. Helvetin rumia naisia on niin vähän että ei niitä edes huomaa. Suurin osa naisista on ihan pantavia joten ne kyllä saa miehen koska miehiä on niin paljon puutteessa että panevat lähes ketä tahansa jos saavat. Naiset ei vaan tajua että miehillä on vaikeaa jo vaikka mies olisi ihan taviskin. Naisille ei riitä tavis. Nainen aina päättää ketä panee ja miehen on vaan odotettava kymmeniä vuosiakin että saisi edes kerran seksiä kuten rumien atm miesten. Kymmenet tuhannet naiset panee myös miehiä joilta ei saa nautintoa mutta panevat koska tarvitsevat läheisyyttä. Naiset kestää yksinäisyyden huonommin kun miehet.
- TotuudenTorvinen
Normimies38 kirjoitti:
Naiset saa aina. Helvetin rumia naisia on niin vähän että ei niitä edes huomaa. Suurin osa naisista on ihan pantavia joten ne kyllä saa miehen koska miehiä on niin paljon puutteessa että panevat lähes ketä tahansa jos saavat. Naiset ei vaan tajua että miehillä on vaikeaa jo vaikka mies olisi ihan taviskin. Naisille ei riitä tavis. Nainen aina päättää ketä panee ja miehen on vaan odotettava kymmeniä vuosiakin että saisi edes kerran seksiä kuten rumien atm miesten. Kymmenet tuhannet naiset panee myös miehiä joilta ei saa nautintoa mutta panevat koska tarvitsevat läheisyyttä. Naiset kestää yksinäisyyden huonommin kun miehet.
" Kymmenet tuhannet naiset panee myös miehiä joilta ei saa nautintoa mutta panevat koska tarvitsevat läheisyyttä. Naiset kestää yksinäisyyden huonommin kun miehet."
Tuo on kyllä juuri toisinpäin. MIesten puutehan johtuu juuri siitä että naisilla seksin tarve ei ole useimmiten niin suuri että he harrastaisivat seksiä kenen tahansa kanssa vaan ovat sitten mielummin yksin. Eli he kestävät yksin ja ilman seksiä oloa paljon miehiä paremmin. Miehet taas ovat ihan "poltteissaan" kun eivät saa ja koko ajan pitäisi olla joku nainen siinä vieressä. TotuudenTorvinen kirjoitti:
" Kymmenet tuhannet naiset panee myös miehiä joilta ei saa nautintoa mutta panevat koska tarvitsevat läheisyyttä. Naiset kestää yksinäisyyden huonommin kun miehet."
Tuo on kyllä juuri toisinpäin. MIesten puutehan johtuu juuri siitä että naisilla seksin tarve ei ole useimmiten niin suuri että he harrastaisivat seksiä kenen tahansa kanssa vaan ovat sitten mielummin yksin. Eli he kestävät yksin ja ilman seksiä oloa paljon miehiä paremmin. Miehet taas ovat ihan "poltteissaan" kun eivät saa ja koko ajan pitäisi olla joku nainen siinä vieressä.Mä uskon vahavsti, että naiset kestää yksinäisyyttä keskimäärin paljon huonommin kuin ovat valmiita myöntämään. "Kestävät" kyllä ilman seksiä, mutta kaipaavat silti tunnetta että joku pitää tärkeänä.
Naiset syö masennuslääkkeitä kuin hevoset heinää, mutta tällaisella palstalla ei silti ole koskaan ketään joka tietäisi moisesta. Tilastojen ja tosielämän tarinoiden on jotenkin kohdattava tai tiedämme, että osa tarinoista ei tule kerrotuiksi.- Nainen39vee
scrg kirjoitti:
Mä uskon vahavsti, että naiset kestää yksinäisyyttä keskimäärin paljon huonommin kuin ovat valmiita myöntämään. "Kestävät" kyllä ilman seksiä, mutta kaipaavat silti tunnetta että joku pitää tärkeänä.
Naiset syö masennuslääkkeitä kuin hevoset heinää, mutta tällaisella palstalla ei silti ole koskaan ketään joka tietäisi moisesta. Tilastojen ja tosielämän tarinoiden on jotenkin kohdattava tai tiedämme, että osa tarinoista ei tule kerrotuiksi.Toisaalta naiset ovat useimmiten niitä, jotak laittavat eron vireille, eli pystyvät olemaan yksinkin. Todennäköisemmin mies on se, joka ei kestä eroa ja yksin oloa. Naisilla on myös useimmin läheisiä ystävyyssuhteita, joten he eivät ole niin riippuvaisia parisuhteesta.
Mielialalääkkeitä kyllä käytetään ihan liikaa, mutta en lähtisi silti tekemään sellaista analyysiä, että jokainen mielialalääkettä syövä nainen söisi niitä miehenpuutteeseen... syitä kun on monia. Miehet eivät hakeudu hoitoon yhtä helposti kuin naiset, mutta jos hakeutuisivat, voi olla että söisivät lääkkeitä ainakin yhtä usein. Nainen39vee kirjoitti:
Toisaalta naiset ovat useimmiten niitä, jotak laittavat eron vireille, eli pystyvät olemaan yksinkin. Todennäköisemmin mies on se, joka ei kestä eroa ja yksin oloa. Naisilla on myös useimmin läheisiä ystävyyssuhteita, joten he eivät ole niin riippuvaisia parisuhteesta.
Mielialalääkkeitä kyllä käytetään ihan liikaa, mutta en lähtisi silti tekemään sellaista analyysiä, että jokainen mielialalääkettä syövä nainen söisi niitä miehenpuutteeseen... syitä kun on monia. Miehet eivät hakeudu hoitoon yhtä helposti kuin naiset, mutta jos hakeutuisivat, voi olla että söisivät lääkkeitä ainakin yhtä usein."Todennäköisemmin mies on se, joka ei kestä eroa ja yksin oloa. "
Joo. Hyvin mahdollista. Mutta tuohon vaikuttaa sekin, että juuri tuollaiten reppanoiden kanssa kaikki naiset aina yhteen menee ja sitten eroaa. Ja sitten toiselle kierrokselle naisten pitäisi näitä vaihtaa keskenään.
"Miehet eivät hakeudu hoitoon yhtä helposti kuin naiset, mutta jos hakeutuisivat, voi olla että söisivät lääkkeitä ainakin yhtä usein. "
VR parantaa yhtä varmasti kuin medikalisaatio.- Aki.Palstamäki
Nainen39vee kirjoitti:
Toisaalta naiset ovat useimmiten niitä, jotak laittavat eron vireille, eli pystyvät olemaan yksinkin. Todennäköisemmin mies on se, joka ei kestä eroa ja yksin oloa. Naisilla on myös useimmin läheisiä ystävyyssuhteita, joten he eivät ole niin riippuvaisia parisuhteesta.
Mielialalääkkeitä kyllä käytetään ihan liikaa, mutta en lähtisi silti tekemään sellaista analyysiä, että jokainen mielialalääkettä syövä nainen söisi niitä miehenpuutteeseen... syitä kun on monia. Miehet eivät hakeudu hoitoon yhtä helposti kuin naiset, mutta jos hakeutuisivat, voi olla että söisivät lääkkeitä ainakin yhtä usein.Tämä yksinäisyyden kestäminen on taas ihan myytti, en tiedä onko tutkittu ihan kunnolla.
Minä erosin exästäni lähes neljä vuotta sitten, ja olen ollut tilanteeseen pääosin tyytyväinen. Seksuaalisesti osaan olla itselleni hellä eikä minulla ole mainittavaa läheisyydenkaipuuta. Olen yksinäni lopun elämääni ellei jotakin spesiaalia ilmene, ainoastaan oikeaa seksiä haluan muutaman kerran vuodessa ja siihen pystyn juomaan jonkun pubiruusun riittävän tasokkaaksi.
Exäni oli eron jälkeen onneton ja parin vuoden yksinolon jälkeen hän ryhtyi suhteeseen miehen kanssa joka löytyi ystävättärien kontaktiverkostosta. Suhde ei ole ohjautunut oikeisiin uomiinsa, ja kunnon naiseksi luokittelemani exäni on ryhtynyt hoitamaan pahaa oloaan mielialalääkkeillä ja kalsarikänneillä. Ex-anoppinikin on soittanut huolestuneena minulle ja kysellyt olenko huomannut lapsissani mitään oireita joita voisi tulla ongelmista äitinsä hoteissa.
Miesten heikompi kyky käsitellä pettymyksiä lienee enemmän kiinni siitä että miehillä "rentoutuminen" on enemmän humalapainotteista. Alkoholi itsessään aiheuttaa masennusta. - Nainen44Free
Mun seksuaalinen halukkuus laimenee selvästi jos ei ole suhdeviritelmää, itsetyydytyskin vähenee ja seksin kaipuu hiipuu. Kun suhde-ehdokas astuu kuvioon, tilanne muuttuu aivan täysin ja seksihalut suorastaan räjähtävät. Miehillä seksihalut pysyvät kaiketi melko tasaisesti samana?
Mulle siis seksittömyyttä on selkeästi helpompi kestää kuin yksinäisyyttä jo tuon "hiipumisen" vuoksi. Muista en tiedä, mulla näin. Mielialalääkkeitä ei ole onneksi tarvinnut syödä eikä alkoa yksinäisyyteen kiskoa. - Aki.Palstamäki
Nainen44Free kirjoitti:
Mun seksuaalinen halukkuus laimenee selvästi jos ei ole suhdeviritelmää, itsetyydytyskin vähenee ja seksin kaipuu hiipuu. Kun suhde-ehdokas astuu kuvioon, tilanne muuttuu aivan täysin ja seksihalut suorastaan räjähtävät. Miehillä seksihalut pysyvät kaiketi melko tasaisesti samana?
Mulle siis seksittömyyttä on selkeästi helpompi kestää kuin yksinäisyyttä jo tuon "hiipumisen" vuoksi. Muista en tiedä, mulla näin. Mielialalääkkeitä ei ole onneksi tarvinnut syödä eikä alkoa yksinäisyyteen kiskoa.Miesten seksihimo pysynee melko vakiona läpi elämän (ainakin itselläni tähän asti), mutta poikkeuksen siihen teki parisuhdeongelmat.
Voisi sanoa että parisuhdeongelmista tietämättömiä sinkkupoikia panettaa enemmän kuin vittuuntuneita ukkomiehiä. Siksi kai ne munankipeät naiset hakevatkin seksiä baareista. - Selvatico
Nainen39vee kirjoitti:
Mielialalääkkeitä kyllä käytetään ihan liikaa, mutta en lähtisi silti tekemään sellaista analyysiä, että jokainen mielialalääkettä syövä nainen söisi niitä miehenpuutteeseen... syitä kun on monia. Miehet eivät hakeudu hoitoon yhtä helposti kuin naiset, mutta jos hakeutuisivat, voi olla että söisivät lääkkeitä ainakin yhtä usein.Kannabis on parempi lääke kuin kemialliset turruttavat mielialalääkkeet.Imo
- maailman.matkaaja
Maailmaa kierrelleenä sanon että missään muualla ei ole niin pinnallisia naisia kun suomessa. Ruma ätmi sais mistä tahansa muualta helposti pillua ilman rahaa.
- Hanskattiskissä
Ei komealla miehellä käy yhtään sen parempi flaksi kuin rumallakaan. Katseita ja kehuja saa ulkonäöstään mut ei muuta. Pitäis olla pelimies niin naisten kanssa onnistuisi. Parempi vaan ymmärtää se ja tyytyä olemaan ilman.
- 2322
Niillä miehillä jotka kiinnostavat useimpia naisia ei ole (yllätys yllätys) vaikeuksia löytää naisseuraa. Näin ollen joillekin naisille voi helposti syntyä käsitys, että naisseuran helppo löytäminen on miehille tavallista ja vaan pieni marginaaliryhmä hiippareita jää ilman.
- Naisasialooser11
Totta. Eräs tuntemani nainen ihmetteli kovasti eikä ollut uskoa miesten saamien viestien vähäisyyttä nettitreffeillä. Hän kertoi minulle todella yllättyneenä että joku hänen tavismieskaverinsa oli saanut 200 viestiin vain kolme vastausta,vaikka tuohan on täysin normaalia ja itsestäänselvää jos kyseessä on tavallinen mies. Ruma mies ei saa ensimmäistäkään vastausta.
- sexiisexii
En minä ainakaan saa seksiä. Sellaiset miehet, joiden kanssa haluan olla vain kaveri, ehdottelevat kyllä seksiä, mutta se ei paljon lohduta. Kyllä kai miehetkin saisivat seksiä, jos kelpuuttaisivat sänkykaverikseen jonkun hampaattoman vanhan homon.
- Hanskattiskissä
Onko sun kaverit sit jotain hampaattomia homoja? Aika paljon pitäis laskea rimaa jos haluais seksiä.. omassa ulkonäössä eikä olemuksessa pitäis olla mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684