Ikävöittekö ikinä ?
Ikävä exää
21
196
Vastaukset
- ethän.kadu
Ei paljoa jäänyt ikävöitävää. Loputkin hyvät muistot pyyhki vittuilunsa
- Väärinkäsityksiä
Kommunikaatio-ongelmaa kenties?
- eiraportoitavaa
Emme.
Mitä hyvää sinä muistelet? - Hävettää
Kaipaan kyllä. Tein hirveän virheen kun jätin hänet. Uusi ihastukseni olikin exää pahempi
- voityllättyä
Kannattaahan se kysäistä että mitä mieltä hän sinusta nykyään on, että jos hänelläkin on tunteita.
- puutiaisen
Joskus mietin hyviä hetkiä, mutta en haluaisi takaisin suhteeseen.
- Pnainentoteaa
En ole ikinä seurustellut, joten en kaipaa eksää. En seurustele nyt, joten en kaipaa nyksää. Kaipaan jotain tulevaa ihmistä. Toisaalta, on hyvä olla juuri näin.
- Minunystävä
Kyllä ikävöin kovasti. Ei tähän muuta voi sanoa.
- Vuosiasiteenn
Ex- tyttöystävä tuntuu ikävöivän kun törmännyt pariin otteeseen. Sen huomaa parista asiasta. Minä en kyllä häntä ikävöi.
- huomiotakokaipaat
Miksi täällä?
- eheiii
Jotkut katsos tykkää stalkata ihmisiä, vaikkei kiinnostaiskaan. Niitä imartelee muiden kiinnostus.
Oma vastaukseni on: en ikävöi ketään ex:ää. Jos yhessä on oltu ja eroon päädutty niin se on siinä. - huomiotakokaipaat
eheiii kirjoitti:
Jotkut katsos tykkää stalkata ihmisiä, vaikkei kiinnostaiskaan. Niitä imartelee muiden kiinnostus.
Oma vastaukseni on: en ikävöi ketään ex:ää. Jos yhessä on oltu ja eroon päädutty niin se on siinä.Kelle sä täällä nyt kirjoittelet ikävästäsi?
- VirheValinta
En todellakaan. Hirviönainen. Kunpa olisin ymmärtänyt ajoissa.
- erotavoimyös
Joko olette naimisissa, kun et ymmärtänyt ajoissa?
- VirheValinta
Siksi on exä. Naimissa oltiin. Nainen oli virhe. En syytä ketään enää. Olin nuori mies vailla parempaa tietämystä.
en kaipaa, sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee...
exät on exiä..................- Miks_hitossa
Ex on ex . En ikävöi.
- Ei.lähesriipuvainen.nais
On suhteita joita ei ees alkanut.
- mgtow.mgtow
En.
- eiolemuuttunuteksäksi
Mistä ei ole tunnetasolla päästänyt irti, sitä ikävöi edelleen.
Avioeron jälkeen en ole kertaakaan ikävöinyt häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184