vanhan maan kreationisti

hvmvhvmv

t ovat yhtä pahoja kuin ateistit. He eivät usko Raamattuun Jumalan Sanana. Jumala on itse omalla suullaan puhunut ja sanonut, että hän loi tämän maailman 144 tunnin aikana ja siinä järjestyksessä, jonka hän itse sanoi Raamatun alussa. Jos joku ei usko sitä, mitä Jumala omalla suullaan puhuu, niin hän ei voi pelastua. Jumala puhuu omalla suullaan ja se Jumalan puhe on kirjoitettu Raamattuun sanatarkasti. Jokainen Raamatun sana ja kirjain on Jumalan omaa puhetta eikä siellä ole yhtään virhettä. Jumala otti kirjoittajien kädet haltuunsa Pyhän Hengen kautta ja kirjoitti juuri ne kirjaimet Raamattuun, jotka tahtoi. Raamatussa ei ole yhtään virhettä ja se on totta kirjaimellisesti. Jumala loi tämän maailman ja kaiken siinä olevan 144 tunnissa. Jos joku väittää jotakin muuta, niin joutuu helvettiin, koska ei ole uskonut meidän ihanan ja rakastavan Jumalan iankaikkista Totuuden Sanaa Raamatussa. Haista vittu.

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein lämmintä ja aurinkoista kirvesvartta sinullekin.

    • kiinnnostunu

      Millainen on Jumalan suu? Onko hänellä hammaskiveä? Kariesta ja aftoja ei varmaankaan ole. Entäpä Jumalan syljeneritys, kuivuuko hänellä joskus kitalaki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      223
      3256
    2. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      7
      2219
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      11
      2034
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      105
      2029
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      165
      1690
    6. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1613
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      98
      1553
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      140
      1232
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      68
      1115
    10. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      50
      1086
    Aihe