Ei pysty evoluutioteoria selittämään

mikä.ei.yllätä

9

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allahin.kaveri

      Tämähän on Jeesuksen entinen sorsa joka on sattumalta eksynyt Suomeen. Miksi Pyhä Henki ei ole johdattanut sitä omalle alueelleen?

    • JyriseväAivopieru

      Tuossa(kaan) uutisessa ei ollut mitään evoluutiolle selittämätöntä. Taidat olla vähän ulapalla?

    • ...ennen kuin väität yhtään mitään evoluutiosta niin mitä jos ensin vaikka tutustuisit kyseiseen konseptiin, sen jälkeen olet vapaa sanomaan mitä lystää. Olen tehnyt kandidaatin tutkielman lajien välisestä risteytymisestä ja voin valistaa sinua sen verran että aika hyvin kyseinen ilmiö tunnetaan, ole hyvä ja ota asioista selvää ennenkuin älähdät yhtään mitään. Aloita vaikka tosta https://fi.wikipedia.org/wiki/Isolaatiomekanismi

      Eri lajien välinen risteytyminen johtuu siitä, että pretsygoottinen lisääntymisisolaatio ei ole vielä lähisukuisilla lajeilla kehittynyt niin suureksi, että se estäisi yksilöitä parittelemasta keskenään. Usein tästä ei kuitenkaan seuraa jälkeläisiä (tai ne ovat steriilejä) posttsygoottisten mekanismien vuoksi.

    • hehehehehee

      Mikä siinä oli se jumalan ihme? Sekö että juuri Maarit näki sen sorsan? Kyllähän se varmaan olisi ollut paljon vähemmän ihmeellistä, jos sen olisi nähnytkin Pekka.

    • Fiksu.Kreationisti2

      Evoluutioteoria ja muut sadut eivät kuulu palstan aihepiiriin.

      Ilmoitettu poistoon.

    • Mitä ihmeen selitettävää tuossa ylipäätään on?

    • DRHouse

      Siis evoluutioteoria ei selitä sitä miten ihminen on tuonut itselleen tarhalintuja joista osa on karannut luontoon? No, tuota, eipä ole sen teorian tehtäväkään...

    • Mandariinisorsa

      Mie vaan eksyin.

    • minä.tiedän

      Allah on kaiken luonut. Uskokaa jo sovinnolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      221
      3226
    2. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      7
      2109
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      104
      2012
    4. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      11
      1954
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1613
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      98
      1543
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      138
      1217
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      68
      1115
    10. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      50
      1086
    Aihe