Mul on niin sekaset fiilikset kun musta tuntuu etten tuu saamaan koskaan poikaystävää tai ylipäätään vanhemmalla iällä miestä. Mul ei oo ollu kunnollista nuoruutta ja sen takia oon hyvin ujo, epävarma välillä ja herkkä. En oo mitenkään kaunis eikä mua oo koskaan kehuttu mitenkään. Just tänään tajusin etten ees yritä tarpeeks asioita joten taian olla tylsä ja huono ihminenkin noiden lisäks. En oo halannu ku viimeksi ehkä ala-asteella jotain kaveria kun niitä oli (ei poikia vaan tyttöjä) ja mul ei oo kavereita oikeen enää joten en osaa sen takia puhua ihmisille ja musta onkin tullu kauhee nössö ja epävarma. Kaiken ton lisäks en siis oo saanu oikeesti sellasta hellyyttä ja hyväksyntää mistään koska vanhemmat ei kysele kuulumisia eikä oo koskaan halannu kun olin päiväkoti ja ala-asteikänen. Tyyliin joka päivä itken sisäsesti sitä että en oo kokenu sitä tunnetta kun moni muu eli rakastunu ja vaikka oon vasta 15- vuotias ja mul on hyvin aikaa viel nii tiedän etten tuu oikeesti saamaan ketään. Myös itken sisäsesti joskus ihan oikeasti ulkosesti iltasin sitä kun kukaan ei rakasta ja halaa tai silleen. Haluisin vaan halata joskus oikeesti poikaa ja rakastua :( Musta tuntuu että kaikki pojat vaan kiinostuu ja löytää sitä jotain vaan niistä yms äänekkäistä ja ilosista ihmisistä jotka hilluu kylillä vaan koska niillä on ollu hyvä nuoruus ja ne vaan on löytäny kavereita.
En tiä mitä mää oikeen selitin mut haluisin kysyy vaa että onko mulla mahollisuutta saada ketään ku oon tällänen?
Ja tiedän että tässä jäi paljon asioita kertomatta mutta voitte kysyä niitä. Oon vaan niin rikki tästä asiasta :(
Enkö kelpaa? :(
15
430
Vastaukset
Hyvin sitä ilman ihmisiä pärjää. Onneksi on internet jossa voi örveltää ja keskustella ihmisten kanssa huolimatta sosiaalisten tilanteiden pelostaan, koska väliltä puuttuu näkö -ja kuuloyhteys.
- aikuistu
En tiä mitä mää oikeen selitin mut haluisin kysyy vaa että onko mulla mahollisuutta saada ketään ku oon tällänen?
* ihan takuulla on, kunhan heman aikuistut. Harrastuksista löytää vaikka ketä.
Ja tiedän että tässä jäi paljon asioita kertomatta mutta voitte kysyä niitä. Oon vaan niin rikki tästä asiasta :(
* tuollaiset tuntemukset on ihan normaaleja murrosiässä, haittaaks se? Kokeile kasvaa henkisesti aikuiseksi- alonegirll
En harrasta mitään enkä haluakkaan.
Rakastettava, haluttava ja halukas "Alonegirl", aikuistu hieman niin saat todella Sinua rakastavan ja haluavan miehen. Minä vaan en oi lähestyä Sinua kun olet alaikäinen mutta heti kun olet vähintään 18 vuotias niin Sinua onnistaa saada aikuinen hellästi rakastava mies itsellesi.
- samajuttu
mullakin on sama juttu kun oon halunnut vaan tyttöö tai poikaa ulos mutta kaikki mun kaverit istuu tietokoneen ääressä eikä suostu lähtemään minnekään muualle kun lähimmäiseen kauppaan ostaan herkkuja ja sitten takas pelaan. siksi oon itsekki yksinäinen kun en halua viettää aikaani sisällä koko päivää
- alonegirll
Ööhm en tarkota pelkästään kavereita et haluisin ja en tuu saamaa niit koskaa
"Alonegirl", et Sinä ole mielestäni unohdettu neito vaan Sinulla on ollut "huono tuuri" miehen etsinnässä. Odotetaan 3 vuotta niin pääset miehen makuun.
Profiilissani on tietoni joten lue ja vastaa.- alonegirll
Joo tota hyi. Taiat olla oikeesti joku pedofiili tai efebofiili niin ei kiitos.
- fdfgfghhfg
Oletko tehnyt mitään työtä seuran saamisen eteen? Voi olla, että kukaan ei uskalla tulla puhumaan sinulle.
- alonegirll
Irl on ihan turha ees yrittää ku kaikki vaa hyörii kylil ja tuomittee ulkonäön perusteel. Netissä ku joku kysyy kuvaa nii en ees kehtaa laittaa ku en näytä samalta niis kun mitä oon oikeesti.
Mut tarkotin enimmäkseen poikia ku haluisin poikaystävän mutta näköjään en oo riittävän kaunis tai tarpeeks hyvä. Pitäs vissii alkaa ryyppää ja polttaa. - nyt_meen_nukkuun
alonegirll kirjoitti:
Irl on ihan turha ees yrittää ku kaikki vaa hyörii kylil ja tuomittee ulkonäön perusteel. Netissä ku joku kysyy kuvaa nii en ees kehtaa laittaa ku en näytä samalta niis kun mitä oon oikeesti.
Mut tarkotin enimmäkseen poikia ku haluisin poikaystävän mutta näköjään en oo riittävän kaunis tai tarpeeks hyvä. Pitäs vissii alkaa ryyppää ja polttaa.Juu älä turhaan ala polttaa. Kylillä pyörijöillä on oma maailma, sinä elät oikeassa maailmassa. Saat kyllä hyvän poikaystävän mutta ennen kuin se tapahtuu, pysy uskollisena omalle tyylillesi. Kaikki ei halua ulkonäkökeskeistä tyttöystävää. Koitetaan jaksaa, sinä ja muut myös.
- Nuorijoskus
Löytyks kik tai mitään jutellaan
- alonegirll
En tiä haluanko kertoa täällä. Kerro ite jos kiinostaa.
- moii11
Mistä päin sä oot?
tuu kikkaa Al3x1_
:D - Yksinäinen_joku
Itellä sama ongelma, mut päin vastoin... :'( Ei vaan tytöt kiinnostu - syytä vaan ei tiiä... :'(
Jos haluut kohtalontoverin kans jutella, nii sähköpostiosote on:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810