Ajattelin, että voisimme puhua hiukan ateismista!

Tänään puhumme hiukan siitä, millaista elämä olisi ilman ateismia. :)
Kuten kaikki tiedämme, te olette opetuslapsiani ja on minun tehtäväni kertoa teille, asioista ja opettaa teitä paremmiksi ihmisiksi. Teidän tehtävänne on kuunnella ja toimia.

Olen pitkään ihmetellyt, miksi kukaan haluaisi olla ateisti? Mitä niin hienoa ja ihmeellistä ateismissa oikein sitten on? Minä voin kertoa teille rakkaat, että ei mitään ihmeellistä saati hienoa. Ei yhtikäs mitään. Niin, no sitten päästään siihen, että mikä siinä vetää sitten puoleensa?
- Ihmiset nauttivat, että voidat tehdä, mitä tahansa lystää, ajatellen, ettei ole Jumalaa, joka rankaisee. Mutta kyllä rankaisee. Jumala on luonut oikeuden. Jumala on luonut ihmiset tekemään oikeuden. Mutta sen oikeuden lähde, se lähtee Jumalasta. Uskokaa minua, kun sanon.

Ateismissa on se huono puoli, että Jumalaa ei nähdä sen läpi. Ihmisiä on niin helppo aivopestä ateisteiksi, että jopa surettaa, miten helppoa se on.
Tämä yhteiskunta toimii väärin, ja totuutta pitäisi valaista kaikille.

Minä ehdotan, että lapsia saa tehdä vain kristinuskoiset ihmiset, siten saamme tämän järjettömän ateismin tulvan loppumaan.
Tästä voitaisiin tehdä yhdessä kansalaisaloite, vai mitä?
Hyvä.

Kuka osaa tehdä kansalaisaloitteen? Minä en osaa, auttakaa joku, help!

19

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanantai on hyvä päivä puhua tästä aiheesta. Ja ihana aurinko myös lämmittää mukavasti mieltä, Kiitos Jumalalle siitä.
      Meidän pitää olla kiitollisia pienistä asioista, siitä että Jumala antaa meille aurinkoa näinä vaikeina aikoina. Aurinko, kun täällä Suomessa ei ole itsestäänselvyys, katsokaas.

• Muistakaa tarkistaa noista sekopäisistä kommenteissa tuolla alhaalla, onko ne täsmälleen minun nimimerkilläni tehdyt, koska tuo demoni kiusaa minua ja väittää minun haluavan seksiä. Se on valetta hyih!

• jumalavita

"millaista elämä olisi ilman ateismia."

Se olisi kamalaa robottimaista olemattoman perseen nuolemista ja palvontaa. Onneksi on ateismi vapauttamassa mokomasta joutavasta itseviihdytyksestä.

• Ei olisi ollenkaan robottimaista, höpsistä nyt. Se olisi ihanaa, aitoa ja elämää pelkällä rakkaudella. :) Kyllä vain.

• jumalavita
        JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

Ei olisi ollenkaan robottimaista, höpsistä nyt. Se olisi ihanaa, aitoa ja elämää pelkällä rakkaudella. :) Kyllä vain.

Kristinusko on robottimaista kaksinaamaista tekopyhyyttä, jonka harrastajat väittävät lähimmäisrakastavansa, mutta rakastavatkin vain itseään. Luulevat tekevänsä uskollaan nimenomaan juuri itsestään ikuisia. Voi kuinka narsistista ja itserakasta. Muut he lähettävätkin helvettiin, rakkaudella :D :D :D

• jumalavita kirjoitti:

Kristinusko on robottimaista kaksinaamaista tekopyhyyttä, jonka harrastajat väittävät lähimmäisrakastavansa, mutta rakastavatkin vain itseään. Luulevat tekevänsä uskollaan nimenomaan juuri itsestään ikuisia. Voi kuinka narsistista ja itserakasta. Muut he lähettävätkin helvettiin, rakkaudella :D :D :D

Narsisista on käyttäytyminen, jossa mikään ei ole sinua ylempänä, ei edes Jumala tai Jeesus. Se on narsistista elää elämää miten sattuu pelkästään itselleen. Joten olet väärässä, opetuslapseni.

• jumalavita
        JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

Narsisista on käyttäytyminen, jossa mikään ei ole sinua ylempänä, ei edes Jumala tai Jeesus. Se on narsistista elää elämää miten sattuu pelkästään itselleen. Joten olet väärässä, opetuslapseni.

On narsista asettua kuoleman yläpuolelle vain uskomalla olemattomiin.

• ateismionnollaja

Ateismi ja jumalattomuus kulkee kohti päätöstään. Kun Jumala luo uudet taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus ja rauha asuu, Ilm. 21. niin ei muistella enää ateismia ja se ei kenenkään ajatuksiin astu.

• J-La

"Ajattelin, että voisimme puhua hiukan ateismista!"

Lopeta heti. Ajattelu ei ole vahvuutesi! Kuinka keskustella jonkin olemattomuudesta...?

• Miksi avaaja yrittää puhua ateismista vaikka samalla kirjoituksellaan todistaa ettei tiedä mitä se on?

• Minä kyllä tiedän liiaksi ateismista, Jumala on kertonut siitä olen nähnyt omilla silmilläni koko elämäni ajan ateisteja ympärilläni ja se on näyttänyt jo kaiken, mitä haluan tietää. Tai siis, en olisi halunnut edes niitäkään asioita tietää.
        Se aiheuttaa ihmisissä pahuutta.

• JuMalAnLapsioikea kirjoitti:

Minä kyllä tiedän liiaksi ateismista, Jumala on kertonut siitä olen nähnyt omilla silmilläni koko elämäni ajan ateisteja ympärilläni ja se on näyttänyt jo kaiken, mitä haluan tietää. Tai siis, en olisi halunnut edes niitäkään asioita tietää.
        Se aiheuttaa ihmisissä pahuutta.

Miksi sitten todistettavasti kaikessa puheessasi ilmenee ettet tiedä, tarkoittaako se että sinä tiedät paremmin mutta puhut sitten tahallasi väärin?

• No onpa tuhmaa täyttää ateismipalsta pelkillä parodioilla hihhuleista.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      924
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      868
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe