Aurinko on luotu ihmistä varten.

jjyriiiiiiiii

20

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoluoja

No jos aurinko on luotu ihmistä varten niin miksi ihminen ei kestä juurikaan aurinkoa ja joutuu suojautuun siltä?

• auringon.palvoja

Aurinko on vaarallinen liikaa nautittuna. Jos vaaleaihoinen ja punatukkainen ihminen jää etelässä aurinkoon liian pitkäksi aikaa, niin hänen ihonsa vaurioituu pysyvästi. Täällä pohjoisempana vaara on pienempi. Melanoomaa esiintyy kuitenkin täälläkin.

Aurinko ei ole luotu etelän ihmisille. Se on nautinto täällä, jossa sitä arvostaa ja siitä voi nauttia harvoin. Aurinko on luotu suomalaisille. Ei kuitenkaan kaikille. Kaikki suomalaiset eivät osaa nauttia auringosta oikein.

Oikeastaan asia on niin, että aurinko on luotu ainoastaan minua varten. Vain minä osaan nauttia auringosta oikein ja kohtuudella. Näin tämä on nähtävä. Tämä on Totuus.

• RaamattuunUskova

"Aurinko on vaarallinen liikaa nautittuna. "

Eli Jumalako munasi taas? Itse en kyllä pelkää aurinkoa ollenkaan. En käytä mitään aurinkorasvoja, olen auringossa niin pitkään kuin huvittaa ja ei ole mitään ongelmaa ollut.

• RaamattuunUskova
        RaamattuunUskova kirjoitti:

"Aurinko on vaarallinen liikaa nautittuna. "

Eli Jumalako munasi taas? Itse en kyllä pelkää aurinkoa ollenkaan. En käytä mitään aurinkorasvoja, olen auringossa niin pitkään kuin huvittaa ja ei ole mitään ongelmaa ollut.

Enkä pidä koskaan aurinkolaseja.

• RaamattuunUskova

Enkä pidä koskaan aurinkolaseja.

Enkä lippalakkia.

• RaamattuunUskova

Enkä lippalakkia.

Enkä pitkiä kalsareita

• Jyrrrrre

Muinoin ennen aurinkorasvoja ihminen tottui vähitellen keväisin lisääntyneeseen auringonvaloon ja sai luonnollisen rusketuksen täällä maaseudulla jossa oltiin ilman paitaa kaiken päivää sään salliessa eikä nahka ikinä palanut.

Cityevokki tietenkin polttaa kalpean nahkansa kun hän ottaa ensi kerran keväällä paidan pois Hietsulla vasta kun on 25 astetta mittarissa.

On se kumma että näinkin yksinkertaiset asiat pitää evoille opettaa.

• Ja jyrbäleellä mielessä rasvattu paidaton mies, ylläri..

• Krearea

Vaalea ihonväri on sopeuma pohjoiseen ilmastoon. Evoluutio todiste. Kiusallista.

• Avaruustäydellinen

Minusta auringon luominen ihmistä varten näkyy paremmin sen sijainnissa. Jos aurinko olisi vähän kauempana tai vähän lähempänä, ei meitä olisi .

• Aurinko sattuu olemaan vain yksi pääsarjan tähdistä. Eiköhän jo Linnunradan parinsadan miljardin tähden joukosta löydy useampikin planeettakunta, joissa on elämänvyöhykkeellä olevia planeettoja. Niitä on itse asiassa jo löydetty.

• Aurinkohan on Maan kierron aikana sekä vähän kauempana että vähän lähempänä, ja olemme soputuneet siihen erinomaisesti. Vaihtelu on yli 5 miljoonaa kilometriä eli minusta aikamoinen.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Aurinkohan on Maan kierron aikana sekä vähän kauempana että vähän lähempänä, ja olemme soputuneet siihen erinomaisesti. Vaihtelu on yli 5 miljoonaa kilometriä eli minusta aikamoinen.

Tähän hienoviritysväitteeseen olen törmännyt useinkin. Huimimmat ovat väittäneet maksimiholkkumaksi muutama tuhat kilometriä, joka on kokonaan Stetsonista vedetty väite. Periaatteessa Mars on elämänvyöhykkeellä. Sopivalla kaasukehällä ja sen tuomalla kasvihuoneilmiöllä lämpötila voisi Marsin etäisyydellä olla vielä elämälle aivan suotuisa.

• Ookkk

Kaikki maailmankaikeuden tähdet on luotu ihmisille, pienille vihreille olioille, ei torakoille.

• A.Teisti

Ja Aurinkohan ei piittaa meistä pätkääkään... :)

Tuo on uskisten yletöntä omahyväisyyttä, että maailma ja maailmankaikkeus olisi meitä varten. Mutta jotkut vain eivät kestä todellisuutta ilman kainalosauvoja (=uskontoja).

• Jyrin_Avopartneri

Jumala ottaa huomioon pienimmätkin asiat. Ei ole sattumaa että Jyrin hanuri on suunniteltu täysin yhteensopivaksi minun seksuaalisiin tarpeisiin. Luomalla Jyrin Jumala teki hänestä täydellisen persläven. Mistä asiasta olen iloinen.

• Valotuli

Maa on vain pieni piste kun sitä auringosta käsin ajatellaan tarkasteltavaksi. Maahan osuva osuus kaikesta auringonvalosta on hyvin pieni. Auringon ja maan mittojen ja välimatkan perusteella se olisi laskettavissa, mutta pieni se on joka tapauksessa, ehkä sadastuhannesosa tms. kaikesta auringonvalosta. Ts. jos tämä valo olisi aloittajan tarkoittamalla tavalla juuri ihmisille tarkoitettu, miksi sitä sallittaisiin käyttää noin tuhlailevasti. Taas tuli vastaan erityisen huonosti suunniteltu yksityiskohta, kaikki puhuu kyllä suunnittelua vastaan!

• "Auringon ja maan mittojen ja välimatkan perusteella se olisi laskettavissa, mutta pieni se on joka tapauksessa, ehkä sadastuhannesosa tms. kaikesta auringonvalosta."

Maan poikkileikkauksen pinta-ala on 3.1416 * 6378.14^2 km^2.

Kuvitellaan Auringon ympärille pallopinta Maan paikkeille. Sen pallon pinta-ala on 4 * 3.1416 * 149600000^2 km^2.

Edellisten suhde on 6378.14^2 / (4 * 149600000^2) = 4.5E-10 eli puolet miljardisosasta.

• ressu1

aurinko on tosiaan ihmisiä varten muutama muutos sen toimminnassa eipä ole ihmisiä enää täällä...tai muutakaan elämää..oikeastaan ajatus että universumi on hieno säädetty elämistä varten on aika perseestää.mietitääs suurimmalla osalla maapallosta etä edes selviä ilman innovatiivisia menetelmiä kuten toisten eläinten nahkoja tai muuta hamppua ylläpitämällä...suurin osa maapallosta on asuin kelvotonta kun ei ole kiduksia...universumi on täytä säteilyä jne..itseasiassa fiilis on että universumi yrittää tappaa elämää..ei suosia sitä...

• "...oikeastaan ajatus että universumi on hieno säädetty elämistä varten on aika perseestää."

Kyllä. Universumin mitassa elämälle sopivia alueita on todella vähän ja nekin universumin iän mittakaavassa väliaikaisia. Onneksi niitä kuitenkin löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      530
      1724
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      677
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe