muuttuuko mikään

Palstalla näkyy olevan taas avaus jossa ap on pettynyt menoon ja haluaa tuoda sen julki. Se on mielestäni inhimillistä, ja toivottavasti ap saa siitä hieman tyydytystä, mutta ei se vaikuta mihinkään.

Tämä palsta on niiden ihmisten temmellyskenttä joilla ei ole elämää muualla. Ei ole edes realistista odottaa että joku palstatrollailusta elävä ihminen voisi ymmärtää sen että trollailu ärsyttää jotakuta.

51

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muutu, ja hyvä niin.

Palsta on ihmismielen likakaivon varaventtiili. Kuten useimmat muutkin keskustelufoorumit. Ei ole kaunista katsottavaa, jos p*skan paine kasvaa suljetussa tilassa liian suureksi.

• Aika harva täällä parantelee särkynyttä sieluaan, näyttää enemmänkin siltä että tämä on keinotodellisuus niille joilla ei ole muuta elämää.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Aika harva täällä parantelee särkynyttä sieluaan, näyttää enemmänkin siltä että tämä on keinotodellisuus niille joilla ei ole muuta elämää.

Joo. Vähän vääränlaista vertaistukea. Sahataan kilpaa omaa ja kaverin oksaa alta. Samalla syytetään muita, että teijän vika kun puotaan.

• Dissident kirjoitti:

Joo. Vähän vääränlaista vertaistukea. Sahataan kilpaa omaa ja kaverin oksaa alta. Samalla syytetään muita, että teijän vika kun puotaan.

Ei keinotodellisuudessa voi olla vertaistukea.

Ei keinotodellisuudessa voi olla vertaistukea.

No kuka ymmärtää vertaistuen milläkin lailla? Itse ainakin on saanut täältä paljon, mutta työhän tehdään itse, ei se vastaus oman ajatusmaailman sisältöön täältä tule.

• Dissident kirjoitti:

No kuka ymmärtää vertaistuen milläkin lailla? Itse ainakin on saanut täältä paljon, mutta työhän tehdään itse, ei se vastaus oman ajatusmaailman sisältöön täältä tule.

En minä ole täällä oppimassa tai opettamassa, vaan keskustelemassa elämästä ihmisten kanssa jotka ovat eläneet sen mistä kertoilevat.

Valitettavan usein kommentoijista saa hetken keskustelun jälkeen sellaisen kuvan että keskustelukumppani on satusetä vailla sellaista elämänkokemusta mistä hän kirjoittelee.

En minä ole täällä oppimassa tai opettamassa, vaan keskustelemassa elämästä ihmisten kanssa jotka ovat eläneet sen mistä kertoilevat.

Valitettavan usein kommentoijista saa hetken keskustelun jälkeen sellaisen kuvan että keskustelukumppani on satusetä vailla sellaista elämänkokemusta mistä hän kirjoittelee.

Niin. Parempi ois esittää kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Niitä täällä kyllä tulee..

• Dissident kirjoitti:

Niin. Parempi ois esittää kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Niitä täällä kyllä tulee..

Nyt kun olen taas pitänyt enempi yhteyksiä tuttaviini ja tapaillut heitä, niin olen huomannut että oikeasta elämästä keskusteleminen oikeiden ihmisten kanssa on poikaa.

Palstahäröilyt on vain palstahäröilyjä.

Nyt kun olen taas pitänyt enempi yhteyksiä tuttaviini ja tapaillut heitä, niin olen huomannut että oikeasta elämästä keskusteleminen oikeiden ihmisten kanssa on poikaa.

Palstahäröilyt on vain palstahäröilyjä.

Joo. Kyllä tämä ei irl touhuja voita.

• Laittakaa_SE_SINNE
        A.Palstamäki kirjoitti:

Aika harva täällä parantelee särkynyttä sieluaan, näyttää enemmänkin siltä että tämä on keinotodellisuus niille joilla ei ole muuta elämää.

Teillä on hyvä yhteisymmärrys ja oikeat ja kiveksettömien puolueen hyväksymät mielipiteet. Nyt naikaatten!

• Laittakaa_SE_SINNE kirjoitti:

Teillä on hyvä yhteisymmärrys ja oikeat ja kiveksettömien puolueen hyväksymät mielipiteet. Nyt naikaatten!

Sähän vain jatkaa itsetyydytystäsi.

• Dissident kirjoitti:

Joo. Kyllä tämä ei irl touhuja voita.

Yleensä ihmiset keskustelevat oikeasta elämästä, mutta täällä se on harvinaista kun on tämä palstaelämä päällimmäisenä.

Yleensä ihmiset keskustelevat oikeasta elämästä, mutta täällä se on harvinaista kun on tämä palstaelämä päällimmäisenä.

No täällä voi nostaa ne oletukset toisten tunteista ja vielä yleistää ne helposti. Se vertaistuki täällä pönkittää sitä oletusta ja yleistystä. Parempi syyttää muita kun nähdä virhettä itsessä tai omissa ajatuksissa. Omia tuntemuksia ja ajatuksiahan on vaikea nähdä toisin ja siinä voi löytää itsestään sellaisia asioita joita ei voi hyväksyä.

Moni puhuu siitä, mistä ei todellisuudessa tiedä yhtään mitään. Puhutaan laveasti, miten kaikki sitä ja kaikki tätä ja jossain vaiheessa käy ilmi, että koko stoori olikin kirjoittajan omia kuvitelmia elämästä, joka on jostain syystä jäänyt elämättä. Mutta tämähän on kaikille vapaa palsta, itsestä on kiinni, minkä uskoo todeksi.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Moni puhuu siitä, mistä ei todellisuudessa tiedä yhtään mitään. Puhutaan laveasti, miten kaikki sitä ja kaikki tätä ja jossain vaiheessa käy ilmi, että koko stoori olikin kirjoittajan omia kuvitelmia elämästä, joka on jostain syystä jäänyt elämättä. Mutta tämähän on kaikille vapaa palsta, itsestä on kiinni, minkä uskoo todeksi.

Osa trollailee ihan estoitta ja vailla tarkoitustakaan olla uskottava, se ei minua sinällään haittaa koska ne voi sivuuttaa kokonaan aika helposti.

Minua tympii eniten ns. asiakeskustelijat joista mainitsitkin. Ne tyypit haaskaa muiden aikaa sepitteellisillä stooreillaan elämästä.

• Palstala

Mikä saa sut sitten kuitenkin viihtyyn täällä?

• "Mikä saa sut sitten kuitenkin viihtyyn täällä?"

En minä ole viihtynyt täällä kovinkaan hyvin sen jälkeen kun tajusin että tämä on etupäässä lasten leikkikenttä, mutta kyllä mua lämmittää ne harvat hetket kun onnistuu vaihtamaan ajatuksia jonkun aidon kommentoijan kanssa.

Viime aikoina olen kirjoitellut tänne vähänlaisesti, enkä usko että mitään muutostakaan on tulossa kun täältä on pois näin kesällä ne vähätkin oikeat kommentoijat.

• kaisanoasaa

KYllä nää palstamäen trollailut tiedetään.

• noh.lasketaanko

Nimimerkit muuttuu, lasketaanko se?

• Tjoo, olkoonpa millaisten vaan temmellyskenttä mutta minua hieman aina huvittaa toistuva kaava näissä lähtijöissä:

- Mahtipontisesti ilmoitetaan kuinka lähden täältä nyt (ketä kiinnostaa?)
      - Kerrotaan että palstalle on valikoitunut Suomen sekopäisimmät ihmiset (enpä usko, niitä sekopäitä on siellä "oikeassa" maailmassa vielä enemmän eikä ne välttämättä edes osaa alkeellistakaan kommunikointia kun taas palstalaiset osaavat)
      - Ilmeisesti kai ajatellaan että oma status nousee kun lähdetään "luusereiden" seurasta (ei nouse, ihan samaa paskaa olet kuin ennenkin)

Em. seikkojen valossa voidaan kysyä että ketkähän ne enemmän sekaisin ovat, lähtijät vai jäävät? sitäpaitsi olen huomannut että tervepäisimmän tuntuiset lähteneet eivät ole pitäneet melua menemisestään, niillä ei ole niin heikko itsetunto että tarvitsee mainostaa poistumistaan.

• Minua tietenkin kiinnostaa nää lähtijät, sillä he ovat minun näkökulmastani niitä joilla olisi eniten annettavaa keskustelijoina.

Näistä ikisinkkutrolleista on vähemmän keskustelukumppaneiksi.

Minua tietenkin kiinnostaa nää lähtijät, sillä he ovat minun näkökulmastani niitä joilla olisi eniten annettavaa keskustelijoina.

Näistä ikisinkkutrolleista on vähemmän keskustelukumppaneiksi.

Siis tuostahan voisi sitten päätellä että ehkäpä vika ei ole sittenkään trolleissa vaan sinussa ja niissä lähtijöissä, olette tulleet vaan väärään karsinaan. Eihän tuo kyllä korjaamaton ongelma ole, jo pelkästään täältä s24:lta löytyy lukuisia muitakin palstoja ja jos ulottaa haun ulkomaailmaan löytyy hirveästi niin koti- kuin ulkomaisiakin foorumeita.

Näin loogisesti kun ajatellaan niin tosiaan ne joita palsta ahdistaa tai ovat liian hyviä ja ajatuksiltaan parempia niin minä kyllä ainakin lämpimästi sitten toivotan niille hyvää jatkoa siellä muilla, mahdollisesti paremmilla, palstoilla. Ei täällä kenenkään ole pakko olla eikä minun mielestä ole pakko nostaa hirveää meteliä jos huomaa itselleen sopimattomaksi paikaksi, lähtee vaan muualle ja silä selvä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Siis tuostahan voisi sitten päätellä että ehkäpä vika ei ole sittenkään trolleissa vaan sinussa ja niissä lähtijöissä, olette tulleet vaan väärään karsinaan. Eihän tuo kyllä korjaamaton ongelma ole, jo pelkästään täältä s24:lta löytyy lukuisia muitakin palstoja ja jos ulottaa haun ulkomaailmaan löytyy hirveästi niin koti- kuin ulkomaisiakin foorumeita.

Näin loogisesti kun ajatellaan niin tosiaan ne joita palsta ahdistaa tai ovat liian hyviä ja ajatuksiltaan parempia niin minä kyllä ainakin lämpimästi sitten toivotan niille hyvää jatkoa siellä muilla, mahdollisesti paremmilla, palstoilla. Ei täällä kenenkään ole pakko olla eikä minun mielestä ole pakko nostaa hirveää meteliä jos huomaa itselleen sopimattomaksi paikaksi, lähtee vaan muualle ja silä selvä.

Onko vika trolleissa tai minussa? Ehkä ei kummassakaan.

Minä haluaisin keskustella elämästä, joku elää sitä palstalla. Minä keskustelen vain vähemmän trollien kanssa, sillähän siitä pääsee.

Onko vika trolleissa tai minussa? Ehkä ei kummassakaan.

Minä haluaisin keskustella elämästä, joku elää sitä palstalla. Minä keskustelen vain vähemmän trollien kanssa, sillähän siitä pääsee.

No noinhan se viisainta, täällä voi kuitenkin aika kätevästi vaikuttaa siihen mihin tai kenelle vastaa, trollitkaan ei hirveästi jaksa vääntää jos ei noteeraan niitä juuri mitenkään. Itse kyllä tykkään vähän keveämmistä jutuista kuin niistä elämänmakuisista, ne kun joskus on vähän tylsiä ja toisaalta jotkut tottumattomat tahtoo liikaakin paljastella niissä itsestään -> trollit innostuu välittömästi.

No noinhan se viisainta, täällä voi kuitenkin aika kätevästi vaikuttaa siihen mihin tai kenelle vastaa, trollitkaan ei hirveästi jaksa vääntää jos ei noteeraan niitä juuri mitenkään. Itse kyllä tykkään vähän keveämmistä jutuista kuin niistä elämänmakuisista, ne kun joskus on vähän tylsiä ja toisaalta jotkut tottumattomat tahtoo liikaakin paljastella niissä itsestään -> trollit innostuu välittömästi.

Elämänmakuiset jutut on parasta, mutta tietenkin sellainen kepeä jutustelu on väliin ok. Molemmat käy.

• Kuolemanmakuinen_gubbe
        A.Palstamäki kirjoitti:

Elämänmakuiset jutut on parasta, mutta tietenkin sellainen kepeä jutustelu on väliin ok. Molemmat käy.

Pertsa taitaa olla yli 60v.

• Kuolemanmakuinen_gubbe kirjoitti:

Pertsa taitaa olla yli 60v.

A.Palstamäki on 48v ja hyvässä kunnossa.

• Ei_uskois
        A.Palstamäki kirjoitti:

A.Palstamäki on 48v ja hyvässä kunnossa.

Aha, olet siis vain henkisesti ikäloppu vanhus. Et kai vaan tehnyt DarkFeareja eli valehdellut ikääsi? Miten tukka? Onko sasikaljua? Vieläkö seisoo mulkukkelo?

Palstan itsensä paljastelijat, siinäpä väriläiskiä tavan natisijoitten sekaan. Mutta moni ei ymmärrä, ettei anonyymi yleinen palsta ole se paikka, missä pitää omaa olemassaoloaan todistella. Mutta jos joku palstalta lähtee, lähteköön rauhassa ja kaikessa hiljaisuudessa. Jos suureen ääneen ilmoitetaan, että nyt minä poistun tältä palstalta, enkä ikinä enää kirjoita tänne, niin silkkaa huomionhakuahan sellainen on. Jos oikeassa elämässä ei kukaan välitä niin helposti kuvitellaan, että palstalaiset ainakin rukoilevat, ettet nyt lähtisi, jäämme kaipaamaan älykkäitä ja nasevia kommenttejasi. Totuus on, että kun yksi lähtee, tilalle tulee toinen,vähintäänkin yhtä tylsä ja väritön persoona jankkaamaan jotakin.

• Totta. Facebookissakin lähtijät tulivat sitten Facebookkiin lähdöstään.

Ei osata vain lähteä ja antaa kaikkien kukkien kukkia, vaan jotenkin yritetään syyllistää jääjät.

• Miesmannn kirjoitti:

Totta. Facebookissakin lähtijät tulivat sitten Facebookkiin lähdöstään.

Ei osata vain lähteä ja antaa kaikkien kukkien kukkia, vaan jotenkin yritetään syyllistää jääjät.

Oikeastaan vain trolli voi heittää jotakin tuollaista, tavallinen asiakeskustelija ymmärtää miksi moni pettyy ja lähtee palstalta.

• lkjkjljlkjljlj
        A.Palstamäki kirjoitti:

Oikeastaan vain trolli voi heittää jotakin tuollaista, tavallinen asiakeskustelija ymmärtää miksi moni pettyy ja lähtee palstalta.

Joo, olen samaa mieltä.

Veikkaan, että lähtijä oli IKÄVÄ KYLLÄ nainen39v.

Parasta juttua pitkään aikaan.. Pettynyt se oli! Ihan aiheesta.

Kaappi tais muuten ihan oikeasti olla mylmyr. Nyt kun on poikkis, ei ole aikaa kirjoitella.

• lkjkjljlkjljlj kirjoitti:

Joo, olen samaa mieltä.

Veikkaan, että lähtijä oli IKÄVÄ KYLLÄ nainen39v.

Parasta juttua pitkään aikaan.. Pettynyt se oli! Ihan aiheesta.

Kaappi tais muuten ihan oikeasti olla mylmyr. Nyt kun on poikkis, ei ole aikaa kirjoitella.

Jos lähtijä oli nainen39v, niin menetimme yhden parhaimmista keskustelijoista johon olen törmännyt tällä palstalla, ehkä peräti parhaan.

Sääli että helmet lähtevät.

• flowersreally

Nikittömän ihmisen palstalta poistumisen vaikutusta on mahdotonta arvioida, mutta nikittömän ihmisen palstalta poistumisen mainostaminen vaikuttaa kyllä hyvin vahvasti trollaamiselta.

• Onko palstalla kirjoittanut koskaan kommentoija jonka poistuminen olisi tappio palstalle? Ei sentään, seuraavana päivänä kukaan ei muista poistunutta.

• flowersreally
        A.Palstamäki kirjoitti:

Onko palstalla kirjoittanut koskaan kommentoija jonka poistuminen olisi tappio palstalle? Ei sentään, seuraavana päivänä kukaan ei muista poistunutta.

Olen eri mieltä. Esim. PikkuLikka tulee ihan miettimättä mieleen, mutta jokseenkin naurettava on ajatus, että nikittömän poistumisesta pitäisi erityisesti kiinnostua.

• flowersreally kirjoitti:

Olen eri mieltä. Esim. PikkuLikka tulee ihan miettimättä mieleen, mutta jokseenkin naurettava on ajatus, että nikittömän poistumisesta pitäisi erityisesti kiinnostua.

En minä ainakaan ole jäänyt ketään erityisesti suremaan, niiden kanssa keskustellaan jotka on kuulolla.

Eikä minuakaan nikittömän poistuminen sinällään liikuta, mutta jaan poistujien kanssa syvän huolen palstan tyhjyydestä.

• flowersreally
        A.Palstamäki kirjoitti:

En minä ainakaan ole jäänyt ketään erityisesti suremaan, niiden kanssa keskustellaan jotka on kuulolla.

Eikä minuakaan nikittömän poistuminen sinällään liikuta, mutta jaan poistujien kanssa syvän huolen palstan tyhjyydestä.

No sureminen on liioiteltua, mutta palsta muodostuu meistä kirjoittajista, joten hyvän kirjoittajan poistuminen vaikuttaa palstaan.

En oikein ymmärrä palstan tyhjenemisestä (tai laadusta) valittamista – etenkään, kun se tuntuu tulevan tahoilta, jotka mainostavat että sitä muutakin elämää on. Silloinhan palstan ohittaminen on helppoa, vai.

• flowersreally kirjoitti:

No sureminen on liioiteltua, mutta palsta muodostuu meistä kirjoittajista, joten hyvän kirjoittajan poistuminen vaikuttaa palstaan.

En oikein ymmärrä palstan tyhjenemisestä (tai laadusta) valittamista – etenkään, kun se tuntuu tulevan tahoilta, jotka mainostavat että sitä muutakin elämää on. Silloinhan palstan ohittaminen on helppoa, vai.

En minä ainakaan kaipaa kirjoittajia sinällään, vaan keskustelua ihmisten kanssa joilla on ollut oikeita elämänkokemuksia.

Kyllä sen vain tajuaa keskustellessa kenellä on oikeaa elämää taustalla ja kenellä palstaelämää.

• juppisjuu
        A.Palstamäki kirjoitti:

En minä ainakaan kaipaa kirjoittajia sinällään, vaan keskustelua ihmisten kanssa joilla on ollut oikeita elämänkokemuksia.

Kyllä sen vain tajuaa keskustellessa kenellä on oikeaa elämää taustalla ja kenellä palstaelämää.

Mut sä oletkin narsisti, jolle ihmiset itsessään ei merkitse mitään vaan ainoastaan niistä saatava hyöty, kuten vaikkapa nyt tässä tapauksessa se sinua tyylilajiltaan ja sisällöltään miellyttävä keskustelu.

• juppisjuu kirjoitti:

Mut sä oletkin narsisti, jolle ihmiset itsessään ei merkitse mitään vaan ainoastaan niistä saatava hyöty, kuten vaikkapa nyt tässä tapauksessa se sinua tyylilajiltaan ja sisällöltään miellyttävä keskustelu.

Erimielisyydet ovat tämänkin palstan suola, jos kaikki olisivat samaa mieltä ja nyökyttelisivät yhdessä tuumin yhteisymmärryksen merkiksi, niin silloinhan tämä palsta tyhjenisi välittömästi. Anonyymina on helppo heittää kommenttia, kun omista sanomisistaan ei joudu vastuuseen. Rekattu nimimerkki on helpompi maali kuin rekkaamaton, koska pitäisi aina pystyä seisomaan sanojensa takana, kun jotakuta ärsyttää, jos ei keskustelussa pärjää. Moni muistaa pitkien aikojen taakse, mitä kukakin on kirjoittanut, vaikkei kirjoittaja itse välttämättä muista koko asiaa.

• elämänpeli1 kirjoitti:

Erimielisyydet ovat tämänkin palstan suola, jos kaikki olisivat samaa mieltä ja nyökyttelisivät yhdessä tuumin yhteisymmärryksen merkiksi, niin silloinhan tämä palsta tyhjenisi välittömästi. Anonyymina on helppo heittää kommenttia, kun omista sanomisistaan ei joudu vastuuseen. Rekattu nimimerkki on helpompi maali kuin rekkaamaton, koska pitäisi aina pystyä seisomaan sanojensa takana, kun jotakuta ärsyttää, jos ei keskustelussa pärjää. Moni muistaa pitkien aikojen taakse, mitä kukakin on kirjoittanut, vaikkei kirjoittaja itse välttämättä muista koko asiaa.

Keskustelu on sinällään tervettä, mutta minua ei sinällään kiehdo ajatus keskustelemisesta jonkun avatarin kanssa.

• Ulkonäkö-on-kemia

Naiset ei halua keskustella rumien miesten kanssa. Ei palstalla eika tuolla tosi elämässä.

• Totuuss

Ei muutu mikään koska naiset ei muuta käytöstään meitä ätmejä kohtaan.

• nussssien

Ketään ei kiinnosta ap:n rasvoittunut alemman sosiaaliluokan turinointi! Siksi et saa keskustelua aikaan koska sinulla ei ole mitään sanottavaa. Yrityksesikin olivat rakentuneet valheelle ja paskalle ja veronkierrolle baltian paskamaissa! Voin melkein kuvitella miten remontoit balttian kananpaskakoppeihin ryssävessanpönttöjä!

• Kummasti vain mun alaluokkaiset ajatukseni saa sinutkin puolustautumaan ja yrittämään ampua sokkona mua kohti.

Sinä olet ihmiskunnan alinta kastia, oikea sontaläjä.

• härjänsilmä
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kummasti vain mun alaluokkaiset ajatukseni saa sinutkin puolustautumaan ja yrittämään ampua sokkona mua kohti.

Sinä olet ihmiskunnan alinta kastia, oikea sontaläjä.

Sillä perusteella, mitä sinusta ja sun sekoiluistasi tällä palstalla tiedetään, voidaan hyvällä syyllä todeta, että edellinen kommentoija osui huomattavasti nasevammin maaliinsa kuin sinä.

• härjänsilmä kirjoitti:

Sillä perusteella, mitä sinusta ja sun sekoiluistasi tällä palstalla tiedetään, voidaan hyvällä syyllä todeta, että edellinen kommentoija osui huomattavasti nasevammin maaliinsa kuin sinä.

Näinhän se sun kaltaisesi trollin kuuluu sanoakin tilanteeseen. Ammut puskista ja sotket keskustelua vain siksi ettei sinussa ole miestä oikeaan elämään tai ottamaan edes vakinikki jolla ryhdyt vastaamaan huutoihisi palstalla.

• A.Paskamäki

Ei mikään. A. Palstamäki edelleen palstailemassa 24/7

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3296
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe