Vähän ihmetyttää.

Eräkettu

Se mun kaltasen miehen väheksyntä ja koko meidän kulttuurin väheksyntä.

Vähän vituttaa kun jotain sisiliaista päätä ja hartioita lyhempää pikkunistiä kutsutaan miehekkäämmäksi kuin mie...
Tulee sitä pikku viinimaistajan geeniä meidän niin ns. rajoittuneeseen geenialtaaseen..

Tai ei oikeastaan vituta vaan ihmetyttää että miksi joku nainen ylistää jotain lipevää pikkurunkkua ylitse meikäläisen..

Meikä ei sentään laula mitään paskapuhe serenadia naaraiden saamiseksi.. Semmonen toiminta on varattu sille oikealle naaraalle.

90

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli sinun kulttuurissasi kuuluu oikean naisen laulaa se paskapuhe serenadi?

Luultavasti tulet viihtymään täällä Sinkut–palstalla pidempäänkin...

• eräkettufani

???

Eräkettu on ollut täällä ainakin 3v..

• eräkettufani kirjoitti:

???

Eräkettu on ollut täällä ainakin 3v..

Eli on jo viihtynyt pidempäänkin.

• Ex------PUA

A-a-a-aaalpha power!!!! :D

• Mitä tuo "sun kaltaisen" miehen väheksyntä ja kulttuurimme väheksyntä tarkoittaa käytännöntasolla?

• No luin vähän tuota naisten ulkkismiesten hommaa..

Eksällä on meksikolainen mies ja enhän mie ole säästyny myllytykseltä.
        Ja en ole säästyny nek'ru, rättipää taikka italialaisten miesten hommalta.

Haluttais ne pieksää ne kaikki kappaleiksi.

Jätinhän mie sen eukon kuin märän rätin mutta ei silti tarvis kertoa kuinka paljon hienompi joku tummis on mua parempi.
        Tai no se jätti mut kun en pitäny mitään yhteyttä.

No onhan tuo suomalaisen miehen arvo ollu nolla jo tuhat vuotta... Vieläkään saa duunia länsi-Suomessa kun vastustan pakkoruotsia..

• Eräkettu kirjoitti:

No luin vähän tuota naisten ulkkismiesten hommaa..

Jätinhän mie sen eukon kuin märän rätin mutta ei silti tarvis kertoa kuinka paljon hienompi joku tummis on mua parempi.

No onhan tuo suomalaisen miehen arvo ollu nolla jo tuhat vuotta... Vieläkään saa duunia länsi-Suomessa kun vastustan pakkoruotsia..

Olin pitänyt sinua miehebä ja nyt jätkä nillittää täällä jotakin piipille mennyttä exää? Itse sen jätit, live with it. Hehkutti yksi munkin exä facessa uutta lohtumiestään mutta kyllähän minä tiesin että jos se olisi oikeasti onnellinen ei siihen face-hehkutusta tarvittaisi, juttu taisi loppua aika lyhyeen.

• Harmaaritari kirjoitti:

Olin pitänyt sinua miehebä ja nyt jätkä nillittää täällä jotakin piipille mennyttä exää? Itse sen jätit, live with it. Hehkutti yksi munkin exä facessa uutta lohtumiestään mutta kyllähän minä tiesin että jos se olisi oikeasti onnellinen ei siihen face-hehkutusta tarvittaisi, juttu taisi loppua aika lyhyeen.

En mie sitä muijaa kaipaakkaan..

Ei vaan taija välimereltä peräisin olevan latino pojan pikkupili vetävän vertoja viikingin kirveelle..

Kelpo nainen tosin.. Haistan että on tosi hedelmällinen ja tulee monta lasta.
        Ja synnyttäjän pyllykin on..

• Eräkettu kirjoitti:

En mie sitä muijaa kaipaakkaan..

Ei vaan taija välimereltä peräisin olevan latino pojan pikkupili vetävän vertoja viikingin kirveelle..

Kelpo nainen tosin.. Haistan että on tosi hedelmällinen ja tulee monta lasta.
        Ja synnyttäjän pyllykin on..

Niinpä, siinä se vika onkin kun et kaipaa vaikka toisessa lauseessa sanot että oli kelpo nainen, oma moka siis aika pitkälti. Näin se vaan menee että jotkut meistä tarttuu niihin tilaisuuksiin joita on tarjolla ja jotkut menettää ne (me) mutta ei siitä kannata elämää nostaa, kaatunutta maitoa on turha surra.

Niinpä, siinä se vika onkin kun et kaipaa vaikka toisessa lauseessa sanot että oli kelpo nainen, oma moka siis aika pitkälti. Näin se vaan menee että jotkut meistä tarttuu niihin tilaisuuksiin joita on tarjolla ja jotkut menettää ne (me) mutta ei siitä kannata elämää nostaa, kaatunutta maitoa on turha surra.

No kun se naaras mua häirittee.. Ei ikinä pitäs antaa naaraalle puhelinnumeroa.

Kaunishan hän on kuin piru... Eihän sitä persettä pysty kattelemaan ilman että höyryä tulee korvista ulos.

Moni nainen haluaa minua juurikin mun soturi koon ja älykkyyden takia..

Parisuhde ja lapset pelottaa.

• Eräkettu kirjoitti:

No kun se naaras mua häirittee.. Ei ikinä pitäs antaa naaraalle puhelinnumeroa.

Kaunishan hän on kuin piru... Eihän sitä persettä pysty kattelemaan ilman että höyryä tulee korvista ulos.

Moni nainen haluaa minua juurikin mun soturi koon ja älykkyyden takia..

Parisuhde ja lapset pelottaa.

Joo ei, vain lutkamiehet jakelee puhelinnumeroitaan kelle sattuu.

Olkoon kaunis, jos se karvaranne on sitä jo pöllyyttänyt on se kaunis perse peruuttamattomasti pilalla ja sun tarvii löytää uus kun ei tuota enää voi käyttää.

Joo, totta. Ei ne kuitenkaan ole kaikille välttämättömiä ja jos mietit mihin maailma on menossa teet niille palveluksen kun jätät tekemättä.

• Eräkettu kirjoitti:

No luin vähän tuota naisten ulkkismiesten hommaa..

Aika perinteinen suomijuntin asenne, pieksetään kaikki ulkomaalaiset, kun ne vie naiset. Eipä ole ihme, että nainen ei yhteyttä pitänyt. Exän ylistystä en ymmärrä minäkään, mutta oma asenne vaikuttaa paljon siihen, onko tarvetta vertailla nykyistä exään. Tuossa myöhemmin kerrot naisten haluavan sinua juuri soturin koon ja älykkyyden takia. Jotenkin mieleen nousee kuva Reetusta, yhtä komea ja älykäs....

• Tätäkään en ymmärrä, exän kyttäystä facessa. Entinen on entinen ja itse olen facessa poistanut ne, joitten kanssa en halua olla tekemisissä. Ei tarvii halveksivasti tuhahdella, jos exä löytääkin rebound suhteen ensin.

• sexsymbollll

Suahan Eris kaikki naiset täällä aina kehuu!! <3

• katotaanmitenkäy

Älä nyt pilaa hyvää itsesäälikohtausta, kun mies on just saanut itsensä känniin juotua! Liika lohduttelu vain pilaa miehestä vässykän. Se joko nousee itse säälistään tai jää siihen rypemään.

• Oon vähän kovempi luontoinen mitä täällä annan ymmärtää. :D

Tuo kaverikuntaki saa tollasen norminaisen pissit valahtamaan pitkin reittä. :D

On vähän normaalista poikkeavaa varsinkin etelän varikselle.

• katotaanmitenkäy kirjoitti:

Älä nyt pilaa hyvää itsesäälikohtausta, kun mies on just saanut itsensä känniin juotua! Liika lohduttelu vain pilaa miehestä vässykän. Se joko nousee itse säälistään tai jää siihen rypemään.

Tässä itsesäälissä on ryvetty jo monta vuotta.. :D

Pitäs jo pikkuhiljaa alkaa isäksi mutta kun se tuntuu vankilalta.

Oon kyllä aatellu että nussin jonku naisen paksuksi, laitan mun asunnon sen nimeen, annan kaikki rahat ja ite häivyn jonnekki.

• 876

Miksi niillä naisilla on isompi penis kuin eriksel? :D

• Pitää hakea vähän tulehtuneemman näkönen yksilö.. :D

• VedäKännit

Aika surullista. Mieti kuitenkin tarkkaan elatusvelvolliseksi lähtemistä. Ainakin itselläni jää n. 450 omaan käyttöön, teen kahta työtä tai olen työtön. Ei vaikuta asumiskulut tai vaikka painaisin 10 lasta lisää. Aika relaa oikeastaan, voi keskittyä henkiseen kasvuun.

• Mulla kyllä riittää massia mutta mulla on muita suunnitelmia mun elämälle tällä hetkellä...

Eihän se niin kova homma ole antaa huolenpitoa ja ruokaa pikku vesselille..
        Saa herättää ihan keskellä yötäki kun tarve vaatii.. En suutu.

Mun pinna kestää tuhat vuotta pikkulasten kanssa mutta mun pinna lasahtaa aikuisten vasemmistolaisten kanssa...

Mie haluan lapsia.. Oman näkösiä lapsia.. Ja jos niitä nyt siunaantuu niin kyllä mie annan periksi.

Mulla on ihan kiva uus talo jokirannassa ja massia... Saavat lapsoset ja äiti asua siinä vaikka ite taidan häipyä.

• Meikä haluaa lähteä merille...

Ottakoon lasten äiti ilmeisesti 500 tonnin euron arvosen asunnon ja mun säästöt.

Mie en halua nolla testosteroni-tason lasten kaitsemista, vaimon kanssa lässytystä ja hidasta kuolemaa.

• Eräkettu kirjoitti:

Meikä haluaa lähteä merille...

Ottakoon lasten äiti ilmeisesti 500 tonnin euron arvosen asunnon ja mun säästöt.

Mie en halua nolla testosteroni-tason lasten kaitsemista, vaimon kanssa lässytystä ja hidasta kuolemaa.

Viddu, tee diili jonkun muijan kanssa että asunto sun muut jutut järjestyy kun vaan tekee lapsen ja häviät itse sitten maisemaan, luulisi että tarjokkaita löytyy kun heität jokirantatalon etuisuuksiin.

• vai.semmosta
        Eräkettu kirjoitti:

Mulla kyllä riittää massia mutta mulla on muita suunnitelmia mun elämälle tällä hetkellä...

Eihän se niin kova homma ole antaa huolenpitoa ja ruokaa pikku vesselille..
        Saa herättää ihan keskellä yötäki kun tarve vaatii.. En suutu.

Mun pinna kestää tuhat vuotta pikkulasten kanssa mutta mun pinna lasahtaa aikuisten vasemmistolaisten kanssa...

Mie haluan lapsia.. Oman näkösiä lapsia.. Ja jos niitä nyt siunaantuu niin kyllä mie annan periksi.

Mulla on ihan kiva uus talo jokirannassa ja massia... Saavat lapsoset ja äiti asua siinä vaikka ite taidan häipyä.

Vai "oman näköisiä" lapsia?
        Mitäs sitten teet, jos ne lapset onkin periny äitinsä ulkonäkögeenit, eikä sun?

• pyh.pah.pöh
        Harmaaritari kirjoitti:

Viddu, tee diili jonkun muijan kanssa että asunto sun muut jutut järjestyy kun vaan tekee lapsen ja häviät itse sitten maisemaan, luulisi että tarjokkaita löytyy kun heität jokirantatalon etuisuuksiin.

Mikä ihmeen etuisuus omakotitalo mukamas on? Kauhea työleirihän se yksinhuoltajanaiselle olis.

• pyh.pah.pöh kirjoitti:

Mikä ihmeen etuisuus omakotitalo mukamas on? Kauhea työleirihän se yksinhuoltajanaiselle olis.

On jonku arvonen kuitenkin asuntomarkkinoilla..

Hienolla paikalla.

• vai.semmosta kirjoitti:

Vai "oman näköisiä" lapsia?
        Mitäs sitten teet, jos ne lapset onkin periny äitinsä ulkonäkögeenit, eikä sun?

Eiköhän nuo mun geenit pidä huolen siitä että muijatki on isokokosia.

• pyh.pah.pöh
        Eräkettu kirjoitti:

On jonku arvonen kuitenkin asuntomarkkinoilla..

Hienolla paikalla.

Nii, että myyntiin pistäis.... no joo...

• Näinkäy
        Eräkettu kirjoitti:

Eiköhän nuo mun geenit pidä huolen siitä että muijatki on isokokosia.

Mustan mukulan akkas pyöräyttää.. Ja oma piti olla

• Näinkäy kirjoitti:

Mustan mukulan akkas pyöräyttää.. Ja oma piti olla

Varmaan se lortto yrittää siltikki väittää että se mukula on mun ja mun pitäs ruveta maksamaan. :D

• iuyujtfghhvg

Aika vässykkämäistä nillitystä, onko ihme jollei maskuliinisuus riitä.

• Ohhjdb

Eiks ookin vittumaista kun joku puoliturkkilainen karvaranne vie sulta jokaisen naisen kenestä kiinnostut?

Mut onneks sulla on palsta, missä valittaa... :D

• höpö.höpö.höpö

Eihän siltä kukaan mitään ole vieny. Ittehän se jättää pitämättä yhteyttä.

• Ikinä ei oo ulkkikset mitään vieny..

Naaras vaan temppuilee.

Taitaa vaan naaras kaivata mun ukon kirvestä enemmän kuin latino tanssijapojun läheisyyttä.

• Eräkettu kirjoitti:

Ikinä ei oo ulkkikset mitään vieny..

Naaras vaan temppuilee.

Taitaa vaan naaras kaivata mun ukon kirvestä enemmän kuin latino tanssijapojun läheisyyttä.

Onko hän itse näin kertonut vai ihanko on omaa kuvitelmaa?

• 720
        elämänpeli1 kirjoitti:

Onko hän itse näin kertonut vai ihanko on omaa kuvitelmaa?

Eiköhän tuo omaa kuvitelmaa ole, kuten miehillä yleensäkin.

• 720 kirjoitti:

Eiköhän tuo omaa kuvitelmaa ole, kuten miehillä yleensäkin.

Miksi ottaa yhteyttä ollenkaan?

En nyt ihan parastani laittanu kaikkine akrobaatti ja taikuri numeroineni mutta ihan hyvin nussin sen naaraan.

• susku7383

Onpa lammasmaista ruikutusta. Taidatkin olla Eräkuttu.

• heh.heh.heh

Tää oli hauska!

• vfcghghjg

Hommahan on ettei suomalainen valkoinen mies saa olla miehekäs/lihaksikas/macho, mutta etelän ihmeet saavat olla mitä tahansa. Olen huomannut tämän eron ulkomailla ollessani.
      Suomalaisen miehen pitää olla joko aisuri, rikollinen(joilla omat faninsa) tai sosiaalisesti menestyvä trendikäs ja liukas superalfa, näin kärjistetysti.

• nbvvjjghjh

Se vaan ettei moni "äijistä" oikeasti ole miehekkäitä vaan ihme nillittäjiä niinkuin tästäkin ketjusta näkee, ei se miehekkyys todellakaan ole lihaksista kiinni mitä nämä vatipäät eivät tajua.

• nbvvjjghjh kirjoitti:

Se vaan ettei moni "äijistä" oikeasti ole miehekkäitä vaan ihme nillittäjiä niinkuin tästäkin ketjusta näkee, ei se miehekkyys todellakaan ole lihaksista kiinni mitä nämä vatipäät eivät tajua.

Tämä on totta, moni "äijä" kuvittelee olevansa miehekäs, kun uhoaa ja melskaa, mutta loppupeleissä sitten pahoittaa mielensä ja itku pääsee heti ensimmäisestä vastoinkäymisestä. Eikä ymmärretä, että näin tehdään itsestä naurunalainen sekä miesten että naisten silmissä!

• dgffgfdg
        nbvvjjghjh kirjoitti:

Suomalainen mies nillittää, mamu taas vainoaa koska miehistä kunniaa on loukattu.
        Epäkohtaisuudet muuten herättävät kummasti "nillitystä" vastoinkäymisiä kokeneissa, johonkin sekin on purettava. Kun ei kelpo suomimies kelpaa omana jäyhänä, rehellisenä oman näköisenä itsenään, on aika nostaa kissa pöydälle.

• mansikkakakkua

Oikein hyvää krapula-aamun päänsärkyä, itse hankittuun olotilaan!

• syöksy.sementtiin

Haista sinä vittu, saatanan sisävesiviikinki! Et sinä mikää äijä ole. Ainoastaan kuvittelet olevasi. Ruikuttava ämmä olet!

• No joskus mietin asioita.

• Eräkettu kirjoitti:

No joskus mietin asioita.

Mietin mitä naisen päässä liikkuu...

Kehitän strategioita miten sen tuittupään saa alistettua mun komentoon.

• Alistus sillai hellästi kuitenkin.... Eikä nyrkillä.

Nyrkillä alistaminen on helpompaa mutta meen nyt tällä viehätysvoimalla eteenpäin.

• Eräkettu kirjoitti:

Mietin mitä naisen päässä liikkuu...

Kehitän strategioita miten sen tuittupään saa alistettua mun komentoon.

Tässä on jotain äijämäisen hempeetä, onnea toteutukseen :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Tässä on jotain äijämäisen hempeetä, onnea toteutukseen :)

Joo kato ootetaan että naaras itkasee ja kertoo kaikki pahat asiat hänen elämässään...

Sitten vaan ammutaan heikkoon kohtaan.

• Eräkettu kirjoitti:

Joo kato ootetaan että naaras itkasee ja kertoo kaikki pahat asiat hänen elämässään...

Sitten vaan ammutaan heikkoon kohtaan.

Ei saa ampua.

Sitten silität. :) Varmasti toimii paremmin.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei saa ampua.

Sitten silität. :) Varmasti toimii paremmin.

Vähän joskus ottaa hermoon se pelleily ja haluttaa henkisesti myllyttää se muija. :D

• Hyvä väliin tuumaillakin. Jokuhan sinussa on aikanaan pistänyt valitsemaan itsellesi sellaisen äkäisen akan. Ehkä se oma aavistuksen agressiivinen ajatusmalli.

Ja eikös agressiivisuus ole yleensä itsensä puolustamista? Mitä sun tarvii puolustaa? Sanot mikä oot miehiäs ja mitä haluat. Itsevarma, määrätietoinen ja rauhallinen mies vetää naisia puoleensa. Sitten valitset vaan mielyttävimmän. Tutustut hartaasti ja katsot mikä on naisiaan. Luottamus toiseen syntyy tutustumisen kautta. Ja sitten uskaltaa heittäytyäkin ja on lupa odotella niitä pikkueriksiä.

• knlbklk

" Itsevarma, määrätietoinen ja rauhallinen mies vetää naisia puoleensa"

Näitäkö ne kehitysmaamiehet ovatkin?

• knlbklk kirjoitti:

" Itsevarma, määrätietoinen ja rauhallinen mies vetää naisia puoleensa"

Näitäkö ne kehitysmaamiehet ovatkin?

No mistäpä mä tiedän? Sen verran oon rajoittunut seksuaalisesti, että ei nappase ulkomaan, eikä kotinmaankaan miehet... Kysäse sellaiselta joka on mamun itselleen valkannut.

• klkijloik

Aattelinpampas vaan että tiedät kun niin itsevarmasti kirjoittelet siitä mitä naiset haluaa.

• klkijloik kirjoitti:

Aattelinpampas vaan että tiedät kun niin itsevarmasti kirjoittelet siitä mitä naiset haluaa.

No nuo kaikki asiat ovat sellaisia, joita jokainen ventovierasta ihmistä tapaava pitää varmuuden osoituksena. Vähän samalla tavalla, kuin esimerkkinä koiralle, ei kannata ensimmäisenä mennä rapsuttamaan niskasta, vaan antaa alakautta käsi tutkittavaksi. Jos ihminen on itsevarma, niin se on rauhallinen, ja jos on määrätietoinen, niin sekin luo varmuutta. Eli kyllä samat neuvot voisin antaa naisillekin miehistä. Ei mitään rakettitiedettä.

• Mulla sylettää tietyt asiat ja en halua niitä salailla.

Osaan kyllä tapella jos jollaki menee tunteisiin..

• Eräkettu kirjoitti:

Mulla sylettää tietyt asiat ja en halua niitä salailla.

Osaan kyllä tapella jos jollaki menee tunteisiin..

No eiköhän jokaiselle jotkut asiat käy sielun päälle. Exän nyksät voidaan nähdä myös provoina sua vastaan. Ajattelet, että se teki just niin tarkoituksella. No jos on tehnyt, niin siinäpä sit nauttikuusa. Etköhän sä löydä vielä paremman. Nyt ainakin tiedät minkäluonteinen nainen sulle ei käy.
        Parempi siitä on tuoda tuohtumus täällä esiin, kun käydä sen takia irl vaikeuksia hankkimassa itselleen. Täällähän sä oot nimimerkki vaan.

Niin ja maristaan täällä vielä joutavammastakin.

• Dissident kirjoitti:

No eiköhän jokaiselle jotkut asiat käy sielun päälle. Exän nyksät voidaan nähdä myös provoina sua vastaan. Ajattelet, että se teki just niin tarkoituksella. No jos on tehnyt, niin siinäpä sit nauttikuusa. Etköhän sä löydä vielä paremman. Nyt ainakin tiedät minkäluonteinen nainen sulle ei käy.
        Parempi siitä on tuoda tuohtumus täällä esiin, kun käydä sen takia irl vaikeuksia hankkimassa itselleen. Täällähän sä oot nimimerkki vaan.

Oon kyllä aatellu että kostan tämän häiriön mun elämään.

Hakkaan sen latinon niin paskaksi että sitä ei ees tunnista.

• Dissident kirjoitti:

• Eräkettu kirjoitti:

Tuohan se on fiksua. Käsittääkseni se ei ole se latino joka sulle on somessa leveillyt vaan se ex-muijas. Latino on varmaan onnellisen tietämätön koko asiasta ja panee muijaa kun kerran paikka on mutta ei sillä mitään sua vastaan ole. Jos tässä joku on konna niin se on se sun äxä joka selvästi yrittää yllyttää sua toimimaan juuri niin kuin aiotkin. Kuka siinä kärsii? Latino joka ottaa pataan ja sitten eris joka ottaa pataan käräjillä, maksaa muhkeat summat. Kuka ei kärsi? No se tarinan pahis sun äxä joka nauraa makeasti miesten hölmöydelle ja hakee uuden ukon teidän kummankin hölmöläisen tilalle.

• latinot
        Harmaaritari kirjoitti:

Tuohan se on fiksua. Käsittääkseni se ei ole se latino joka sulle on somessa leveillyt vaan se ex-muijas. Latino on varmaan onnellisen tietämätön koko asiasta ja panee muijaa kun kerran paikka on mutta ei sillä mitään sua vastaan ole. Jos tässä joku on konna niin se on se sun äxä joka selvästi yrittää yllyttää sua toimimaan juuri niin kuin aiotkin. Kuka siinä kärsii? Latino joka ottaa pataan ja sitten eris joka ottaa pataan käräjillä, maksaa muhkeat summat. Kuka ei kärsi? No se tarinan pahis sun äxä joka nauraa makeasti miesten hölmöydelle ja hakee uuden ukon teidän kummankin hölmöläisen tilalle.

Ottakaapa selvää, mitä termi "latino" tarkoittaa. Ei sitä italialaisista käytetä.

• Eräkettu kirjoitti:

No harmiksen kanssa samaa mieltä. Näytä sä ennemmin, että suahan ei kotkakojootit häirihde. Se on varmaan sun jalkahiki siellä alaalla, joka on saanut pätkät reagoimaan.

Vielä hoidat sellaisen mirkun kainaloon, että sitä ei tarvitse edes somessa hehkutella, vaan näkyy ja tuntuu. Vai mitä?

• latinot kirjoitti:

Ottakaapa selvää, mitä termi "latino" tarkoittaa. Ei sitä italialaisista käytetä.

Joo kyllä tiedän mitä latinolla tarkoitetaan mutta ei nyt edes kiinnosta hirveästi onko se eriksen ex-lutkan ukko eteläeurooppalainen, lähi-itäläinen vai latino. Olisihan noille yhdistävkin nimitys olemassa muttei sitä viitsi tässä käyttää ja oleellistahan asiassa on tuo ex-naisen käytös, ko latino, italiaano vai mikälie on vain koston välikappale, viaton pelinappula.

Joo kyllä tiedän mitä latinolla tarkoitetaan mutta ei nyt edes kiinnosta hirveästi onko se eriksen ex-lutkan ukko eteläeurooppalainen, lähi-itäläinen vai latino. Olisihan noille yhdistävkin nimitys olemassa muttei sitä viitsi tässä käyttää ja oleellistahan asiassa on tuo ex-naisen käytös, ko latino, italiaano vai mikälie on vain koston välikappale, viaton pelinappula.

Ajatuksena kyllä naurattaa, kun Eris nakkasis pätkällä tikkaa! Mutta jospa se vaikka kaatais Eriksen kaljamukin, niin ois kunnon syy.

• Dissident kirjoitti:

Ajatuksena kyllä naurattaa, kun Eris nakkasis pätkällä tikkaa! Mutta jospa se vaikka kaatais Eriksen kaljamukin, niin ois kunnon syy.

Minusta homma olisi sitten reilua jos se exä puhuisi pätkän ja eriksen kavereiksi ja ne sitten ihan urheilulliselta pohjalta alkaisi osallistumaan kääpiönheittokisoihin joukkueena. Siinä saattaisi tulla molemmille mainetta, kunniaa ja pildeä jos pärjäisivät:

https://www.google.fi/search?q=kääpiönheitto&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjb54mX5_zUAhWEUlAKHZicCccQ_AUIBigB&biw=1040&bih=591#tbm=isch&q=Midget Throwing&imgrc=o7IvKjfRCOWyrM:

Kyllä oon oppinu vetämään jonku pässin taulun valot nollille ilman että siitä jää mitään todisteita syyttäjälle.

Latino loukkas ittensä ja mullahan ei ollu mitään osuutta asiaan. :D

Minusta homma olisi sitten reilua jos se exä puhuisi pätkän ja eriksen kavereiksi ja ne sitten ihan urheilulliselta pohjalta alkaisi osallistumaan kääpiönheittokisoihin joukkueena. Siinä saattaisi tulla molemmille mainetta, kunniaa ja pildeä jos pärjäisivät:

https://www.google.fi/search?q=kääpiönheitto&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjb54mX5_zUAhWEUlAKHZicCccQ_AUIBigB&biw=1040&bih=591#tbm=isch&q=Midget Throwing&imgrc=o7IvKjfRCOWyrM:

Kaikista paras olis kyllä, että Eris livahtas exän tietämättä ja puhuis italiaanon kääpiökseen. Sitten yksissätuumin yllättäsivät exän. Mahtaisi tulla kiva somepäivitys, kun laittais, että exäpä se nakkas nyksän yli haamurajan 20 m, ja richardo kiljui koko matkan.

• Dissident kirjoitti:

Kaikista paras olis kyllä, että Eris livahtas exän tietämättä ja puhuis italiaanon kääpiökseen. Sitten yksissätuumin yllättäsivät exän. Mahtaisi tulla kiva somepäivitys, kun laittais, että exäpä se nakkas nyksän yli haamurajan 20 m, ja richardo kiljui koko matkan.

Vois kait neuvotella että se haluaa mun kyrpää ja koko sen suhde on pelkkää huijausta..

Kosto mua vastaan kun se eukko tietää että vihaan etelän tanssijoita.

• Jokanen isku pitää kostaa kymmenkertaisena takaisin..

• Eräkettu kirjoitti:

Jokanen isku pitää kostaa kymmenkertaisena takaisin..

No sit etsit sen toisen mirkun, ei vanhoja hoitoja toinna miettiä.

Mietippäs jotain mukavempia? Eikös kohta pääse jotain ampumaan metsikköön? Sorsia? Jäniksiä? Tai ootko kalamiehiä? Nythän ois hyvä kyrväyttää itsensä punaiseks vesillä.

• Eräkettu kirjoitti:

Kyllä oon oppinu vetämään jonku pässin taulun valot nollille ilman että siitä jää mitään todisteita syyttäjälle.

"Kyllä oon oppinu vetämään jonku pässin taulun valot nollille ilman että siitä jää mitään todisteita syyttäjälle.

Latino loukkas ittensä ja mullahan ei ollu mitään osuutta asiaan. :D "

Etpäs ole kuitenkaan oppinun olemaan leuhkimatta. Nyt kun niitä nettipoliiseja on mitä, parisataa niin sen joka tätä palstaa seuraa on varmaan hirveän vaikea yhdistää langat, joku lapin selkosilla mukiloitu matu ja sun jutut. Ei oo varmaan kovin vaikee löytää sun osoitettakaan ip:n perusteella (kai käytät salausta?) niin siinähän on sitten superkonna käräjillä selittämässä.

• tttrreeeee
        Eräkettu kirjoitti:

Taitaa opettelut tulla elokuvista pelkällä mutu-tuntumalla, niin säälittävää elvistelyä täällä.

"Kyllä oon oppinu vetämään jonku pässin taulun valot nollille ilman että siitä jää mitään todisteita syyttäjälle.

Latino loukkas ittensä ja mullahan ei ollu mitään osuutta asiaan. :D "

Etpäs ole kuitenkaan oppinun olemaan leuhkimatta. Nyt kun niitä nettipoliiseja on mitä, parisataa niin sen joka tätä palstaa seuraa on varmaan hirveän vaikea yhdistää langat, joku lapin selkosilla mukiloitu matu ja sun jutut. Ei oo varmaan kovin vaikee löytää sun osoitettakaan ip:n perusteella (kai käytät salausta?) niin siinähän on sitten superkonna käräjillä selittämässä.

IP ei meinaa mitään...

Kuka tahansa voi olla näpyttelemässä mun koneella.

• terveisinreiska

Jos te olisitte toisillenne sopivat, hän ei olisi ex. Elämässä eteenpäin mies.

• nainenmerkataanpuukolla

Tässä kevään ja alkukesän aikaan on tullut seurattua erästä n.s. jännämiehen naisen tapausta. Mielenkiinnosta asiaan tuntikausia olen tämän naisen kanssa istunut ja hänen tapaustaan tai suurta rakkauttaan k.o. jännämieheen olen kuunnellut ja seurannut siihen liittyviä hänen asioidensa kulkuja. Kyllä ne tämänkin esimerkkitapauksen mukaan nämä palstan totuudet näyttävät osuvan enemmänkin kuin kohdalleen. Tarkemmin en viitsi kirjoitella asiasta, siksi kun saattaisi hän tunnistaa minut kirjoittajana jos sattuisi hän tällaista palstaa seuraamaa, joskaan hän tuskin tämänlaisia palstoja seuraa.

• Onhan se periaatteessa ihan ymmärrettävää, että naiset halajavat ulkolaista miestä. Tulee nääs geenipooliin vähän vaihtoehtoja. Naapurintyttö on miesten fantasia, naisille taas jotain muuta. Elämä on ja noin.

Mutta toimii toisinkin päin - ulkolaisille naisille suomalainen mies on unelmamies. Kokeilkaapa huviksenne, Venäjää, Bulgariaa, tai jos itämaat ei innosta, niin Espanjaa jne.

• Joo niinhän sen pitäs toimia...

On vaan ulkkikset tollasia nyrkillä tapettavia.

• ygvbuhinjm

En minä ainakaan ole rumana suomimiehenä kelvannut sen paremmin ulkomaalaisille kuin kotimaalaisillekaan naisille. Ja kokeiltu on aivan riittävästi. Sanonpa vielä senkin, ettei jää edes sosiaalisuudesta tai kielitaidosta kiinni. Vaan ruma on ruma, niin minkäs teet. Rahalla saisi tietysti, mutta ei se nyt ole lähellekään sama asia kuin vilpitön hyväksyntä.

• ygvbuhinjm kirjoitti:

En minä ainakaan ole rumana suomimiehenä kelvannut sen paremmin ulkomaalaisille kuin kotimaalaisillekaan naisille. Ja kokeiltu on aivan riittävästi. Sanonpa vielä senkin, ettei jää edes sosiaalisuudesta tai kielitaidosta kiinni. Vaan ruma on ruma, niin minkäs teet. Rahalla saisi tietysti, mutta ei se nyt ole lähellekään sama asia kuin vilpitön hyväksyntä.

En miekään mikään mallipoju ole.

Niin ruma että peilitki särkyy. :D

• 65yfhhg305
        Eräkettu kirjoitti:

Joo niinhän sen pitäs toimia...

On vaan ulkkikset tollasia nyrkillä tapettavia.

Joo paitsi monista paikoista tulleet ovat todennäköisemmin tappaneet kuin suomalaiset pilottitakkipellet.

• 65yfhhg305 kirjoitti:

Joo paitsi monista paikoista tulleet ovat todennäköisemmin tappaneet kuin suomalaiset pilottitakkipellet.

Pitäs kloonata meikäläinen tuhat kertaa... Saahaan armeija.

Pikkuhiljaa vallataan koko lähi-itä..

Laitetaan Teuvo Hakkarainen ikuiseksi presidentiksi.

• Saanaaax

Mitä itse on katellu niin kauniilla suominaisella on yleensä supisuomalainen puoliso. Aika harvassa niitä ulkkisfaneja kuitenkin Lopen on

• dsvsdgvs

Jos ei viitti mies serenadia naiselle laulaa, niin ei viitti sit naisen nautinnon eteen mitään muutakaan. Mitä sellasella miehellä tekee.

• iygujvftuytgg

Suomalainen mies ei lauleskele mutta vaihtaa talvirenkaat -30 pakkasessa, kun gigolo lauleskelee ja vie rahat.

• Mitä vittua naisen nautinnon eteen pitäs tehä!?

Se on nuppi sisään ja nainen on jo paukahtanu.... Paukkuu lisää kun yritän siinä pikasesti saaha mun kudin ulos tykistä.

Mie en rupea laulamaan taikka tanssimaan.

• Nicitönnä

Jos ei sulla ole peltoa, mihin sie paskaakaan tarttet? Nii, elä paskaa käsiäs siksi että joku koittaa usuttaa. Ole entistä leuhkempi niiden eessä, jotka leuhkuuttaan eivät sua noteeraa.

• mamukri.vajakit

Asia on kuulkaas niin, että mielisairaudet ja genetiikka eivät suoraan kuuluu samaan lääketieteen kategoriaan.

Välillä tosin vaikuttaa siltä, että maahanmuuttokriitiisten rotu olisi jotenkin sairaan paljon mielisairaampi ja kehitysvammaisempi kuin muut rodut.

• Et oo nähny kunnon suvakkia...

Tulee vaahtoamaan rasismia vastaan piriä pää täynnä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      122
      3959
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1801
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1690
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      440
      1512
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1242
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      429
      1198
    Aihe