Huijari ennustajia

Beatrixs

Hei,

Olisi hyvä, jos jossain olisi tietoa selvänäkijöinä itseään mainostavista ihmisistä, jotka sitä eivät kuitenkaan ole. Itselläni on ollut aika vaikea elämäntilanne, johon hain apua noin vuoden ajan näiltäkin tahoilta ja siinä kyllä selviä huijareitakin tuli vastaan.

Seuraavat ennustajat eivät ole edes omalla kuvallaan mainostamassa, vaan kuvat on otettu netin ilmaiskuvapalveluista: Aune Saari ennustajat.fi, Saga Salo, Saara Astral-tv ja Pauline Astral-tv. Pelkästään jo tuo seikka herättää epäluottamusta. Näistä olen ollut yhteydessä Sagaan ja Auneen. Saga jaaritteli aivan tuulesta temmattua juttua ja Aune oli erittäin negatiivinen ja ilkeähkö vastauksissaan.

Onko teillä huonoja kokemuksia joistain selvänäkijöistä?

Onneksi vastaan on tullut myös hyviä ja aitoja näkijöitä, jotka ovat osanneet kertoa asioista ilman mitään suurempia kyselyjä ja kertomansa asiat ovat myös tapahtuneet. Tälläisiä ovat Laura Roine, Maria Petala, Anne Nevantausta, Elli Roth ja Kaarina Makkonen.

93

10566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrokerrokuvastin

      eiks näistä ole ollut jo miljoona kirjoitusta, nää ennustajat kenen nimen mainitsit niin vois tulla kertomaan tänne sun nimesi, olis ihan tasapuolista niin? sä et ole varmastikkaan mikään miellyttävä asiakas ja katkerakin kun tulet tänne oksentamaan pahan olosi niinkuin monelle muullekkin palstalle

    • kerrokerrokuvastin

      ja ilkeä ihminen tarvii ilkeät vastaukset, näin se vaan on. Hyvä ennustaja tuo Aune

      • Reetta75-

        Nohnoh Aune, äläs nyt :D


      • kerrokerrokuvastin

        En ole Aune, en todellakaan.....


      • hulluseon
        Reetta75- kirjoitti:

        Nohnoh Aune, äläs nyt :D

        No no rakel elaisaaa,huijareista tyhmin !!!! "Läpinäkyvää",Clifters :D


      • hulluseon

        Ja dorka ufo-hullu Pirkkalasta kommentoi itsensä kanssa.Eri nimimerkeillä.Ei ole muuta tekemistä ja päteä PITÄÄ,narsisti katsos...


      • Anonyymi
        hulluseon kirjoitti:

        Ja dorka ufo-hullu Pirkkalasta kommentoi itsensä kanssa.Eri nimimerkeillä.Ei ole muuta tekemistä ja päteä PITÄÄ,narsisti katsos...

        Laura Roina kyllä on oikee narmissi Jr noita oksetavaa noita aka ja 5 erri avarussu hampia


    • Beatrixs

      Onko sulla kaikki ihan kunnossa "kerrokerrokuvastin" ? Sinähän se ilkeä vaikutat olevan ja henkisesti huonosti voiva. Tämä on ensimmäinen kerta mulle, kun tänne kirjoitan ja ihan varoitukseksi muille, koska se nyt on vaan oikein, että huijareista varoitellaan. Sen vuoksi on myös hyvä mainita niitä, jotka ovat minulle tienneet. Harmi jos meni sinulla tunteisiin, tuolla tavalla reagoi vain ihminen, johon ns. kalikka kalahtaa.

      Hyvää jatkoa, ja positiivisuutta, eikö?

      • hyvätjatkot

        Eikös niitä teikäläisen/teikäläisten varoituksia on jo ihan tarpeeksi? kyllä olet tätä palstaa seurannut mutta et vissiin ole saanut tarpeeksi ääntäsi kuuluviin.


      • Höpönlöpönjuu
        hyvätjatkot kirjoitti:

        Eikös niitä teikäläisen/teikäläisten varoituksia on jo ihan tarpeeksi? kyllä olet tätä palstaa seurannut mutta et vissiin ole saanut tarpeeksi ääntäsi kuuluviin.

        Jokainen ennustaja,joka ei voi sanoa rehellisesti nimeään on huijari! Missä muussa " ammatissa" ihminen voi keksiä itselleen nimen?


      • Anonyymi

        Kelalla voi keksiä jonkun etunimen vaan


    • Boltsifani

      Kysy tulevaisuudestasi Kristalliboltsilta. Hänellä on kyky leijua Enkelipölyssä, jossa näkee kaiken. Apunaan hän käyttää psychedeelistä musaa, että totuus tulevista tapahtumista näkyisi selvästi.
      Kaikki hänen näkynsä ovat kohdallani toteutuneet.

      • hulluseon

        Höpöhöpö-akka Hervannasta/Pirkkalasta,eikö vain...?"HulluJussia" se kuuntelee jos parhaimman levynsä raaskii lautaselle pistää,nohnoh Boltsifani...Edelleen "Clifters"


      • Boltsifani
        hulluseon kirjoitti:

        Höpöhöpö-akka Hervannasta/Pirkkalasta,eikö vain...?"HulluJussia" se kuuntelee jos parhaimman levynsä raaskii lautaselle pistää,nohnoh Boltsifani...Edelleen "Clifters"

        Lopeta jo sekopää sotkemasta Kristalliboltsia Kristallikukkaan, joka voi olla se sun akkasi Hervannasta, josta huomauttelet jatkuvasti sivustolla. Boltsi on täysin eri henkilö, stadilainen starbu.


      • hulluseon
        Boltsifani kirjoitti:

        Lopeta jo sekopää sotkemasta Kristalliboltsia Kristallikukkaan, joka voi olla se sun akkasi Hervannasta, josta huomauttelet jatkuvasti sivustolla. Boltsi on täysin eri henkilö, stadilainen starbu.

        Hahhaa...!!!! Mitä tarkoittaa starbu !!?????? Eikö Pirkkalassa vieläkään ymmärretä ettei niistä tunkkaisista aivosoluista ei irtoa mitään järjellistä.Aikoinaan väitti että spora kulkee Itikseen ??!! Hullun pää keksii "muka helsinkiläisenä uusia slangi-sanoja",höpöhöpö-akka !!!!


    • eipäpuukotetaselkää

      eiköhän se ole selvää, että tästä halutaan taas yksi lynkkausketju jossa voi haukkua ihmisiä huijareiksi ellei ole itselle nähneet kuten on haluttu. Se ei tarkoita ettei heillä olisi asiakkaita joille näkevät hyvin ja useimmiten ihan täysin oikein. Sama pätee itseeni, joskus tulee vastaan hankalaa tulkittavaa jokaiselle näkijälle, mutta harvoin, . Että ihan turhaa alkaa heittää lokaa täällä.. olisiko viisaampaa antaa näille näkijöille suoraa palautetta?

    • eipäpuukotetaselkää

      ja olihan siinä jo mainoskin alussa, elikkä joo tää onkin ihan läpihuutojuttu kun toisia hakutaan ja toisia kehutaan..

    • ihantyytyväinen

      Ei tee näkijästä huijaria jos on jonkun nimimerkin takana. Onhan esim. muusikot ja monet taiteilijatkin. Ja ihan syystä. jokaisella on oikeus siihen yksityiselämään, niin teillä asiakkaillakin. Niinkuin näkyy täällä on vuosikaudet puhuttu nimillä, paitsi asiakkaasta. Näkijöillä on lapsia ja perheitä joita he haluavat suojella. Ne asiat eivät kuulu julkisuuteen. Sitä asiaa suojelee ihan laki. Eli ei ole kiellettyä eikä huijaamista.

      On asikkaita joille ei todellakaan näe, ehkä joku toinen näkee, se kuitenkaan ei ole huijaamista tai asiakkaan hyväksikäyttöä. Asiakkaan ei ole pakko ottaa näkijään yhteyttä, kukaan ei pakota tai velvoita. Siksi tuntuu niin kummalta että se ketä on näkijään ottanut yhteyttä tulee kirjoittelemaan nettiin ihan julkisesti herjauksia jotka ovat kaiken kansan nähtävillä ja kuka on silloin hiljaa? näkijä. Jos näkijä puolustautuu, mitä tapahtuu?

      Asiakas on vastuussa omista tekemisistään ja pitää ihan katsoa sinne peiliin ja miettiä, että tekeekö itse itsensä naurettavaksi kaikilla kirjoituksillaan, sillä sitähän se on, ei asiakas tee näkijää naurettavaksi vaan itsensä.

      Tätä kannattaa miettiä ennen kuin painaa enteriä

      • Tarjosit_verukkeita

        Jos joku ei ole ja toimi omalla nimellä, se herättää kyllä vahvoja epäilyksiä, että kyseisellä henkilöllä ei ole täysin puhtaita jauhoja pussissaan.

        Itsekin panin muuten merkille saman asian, kuin tämän keskustelun aloittaja, että ne kuvat, mitkä pyörivät siellä Astral tv:n ohjelmaformaatissa eivät todellakaan vaikuttaneet aidoilta, vaan ulkomaalaisilta ihmisiltä, joiden kuvat on tosiaan kaapattu joltain muulta sivustolta.

        Sitten tuohon missä aloit taas selitellä sitä tuttua hyväksi havaittua selittelyä, että on "asiakkaita, joille ei näe, ja ehkä joku toinen näkee, on täyttä pa*kapuhetta.
        Itse soitin noin kahden vuoden ajan samalla näkijälle, joka toimi Rajatieto organisaatiossa. Ja sanoi aina täsmälleen samat asiat, eli minun kannattaa ryhtyä tietylle alalle, että löydän tieni poliitiikkaan ja että tulen pitämään esitelmiä. Jos joku toistaa sinulle peräti kaksi vuotta aina samat asiat ja joko ennustuksista ei ole mitään konkreettista hyötyä sinulle, tai ennustukset eivät lainkaan toteudu, onhan se täysin päivänselvä todiste siitä, että kyseinen ennustaja, nk. suurin osa muuten, eivät ole lainkaan mitään näkijöitä ja asiantuntijoita. Vaikka niin kovasti muuta väittävät. Nk. tämä edellä kirjoittanut, ilmeisesti alalla toimiva ja muut ennustajat systemaattisesti väistävät omaa vastuuta venkoilevat, pesevät vain omat kätensä ja sysäävät kaiken vastuun seurauksista heille soittaville asiakkaille. Mikä taas kertoo heistä sen olennaisimman. Ketkuja, mitä ketkuja.

        Tuohon ihmettelyysi, että miksi joku, tai jotkut tulevat tänne sinun mielestäsi haukkumaan jotakin yritystä, tai siellä toiminutta näkijää. Syy on siinä, että minun mielestäni on täysi oikeus tulla kertomaan omista kokemuksista, jotta totuus, mitä tähän bisnekseen ja sen mitä sen takana on, tulisi julki. Koska valitettavasti aivan liian moni häpeää sitä, että on joutunut huijatuksi, kun on hurahtanut joihinkin selvänäkijöihin, ylipäätään soittanut heille. Tai että on saanut täysin vastikkeetonta palvelua, josta on maksanut täysin turhaan. Eli menettänyt siis rahaa.
        Nettisivuilla nnetaan se hyvin usein se kuva, että he ovat oikeita ja aitoja näkijöitä, ja asiantuntijoita, mutta omien ja monien muidenkin kokemusten mukaan, se ei ole valitettavasti pitänyt paikkaansa. Joten kyllä he syyllistyvät silloin myös valheelliseen markkinointiin ja ihmisten pettämiseen. Petos, mikä petos.

        Edellä kirjoittanut, ilmeisesti olevinaan joku "selvänäkijä" on ilmeisen ärsyyntynyt siitä, että joku on ollut rehellinen ja tuonut esille selvänäköön liittyviä epärehellisyyksiä, koska väittää kritiikin tuojan muka tekevän itse itsensä naurettavaksi. Sekin purkaus kyllä paljasti jotain hänestä ja heistä itsestään.
        Pitäisikö hänen ja teidän mielestänne antaa ihmisten huijaamisen ja heidän rahojensa menettämisen edelleen vain jatkua? Eikö ole jokaisen velvollisuus tulla kertomaan omista ikävistä ja todenperäisistä kokemuksista, sekä varoittaa muita, ettei kenellekään kävisi, nk. minulle kävi? Minusta se on jopa kansalaisvelvollisuus. Suoraselkäinen, rehellinen ja se, jolla on elämässään korkea moraali ja arvoja toimii näin.
        Kieroilijat, valehtelijat ja epärehelliset eivät tietenkään voi sitä hyväksyä.
        Ymmärrettävästä syystä. Onhan kyse heidän bisneksestään ja siitä, että he selviävät veloista, turvaavat oman elintasonsa ja saavat leipää pöytään. Suurimmalla osalla tuolla alalla olevilla on taustallaan nuo edellä mainitut asiat. Ikävä kyllä, he tekevät ja harjoittavat sitä vähemmän hyväksyttävillä perusteilla ja tavoilla.
        Muita ihmisiä ei pitäisi huijta, valehdella, väittää olevansa asiantuntija ja viedä ansiottomasti heiltä rahat pois. Sillä se ei yksinkertaisesti ole oikein. En usko olevani väärässä.
        Luulen, että suurin osa ihmisistä ja ennustajille soittaneista, jotka ovat menettäneet rahansa saatuaan vastikkeetonta palvelua, on tästä asiasta kanssani samaa mieltä.


      • eivaantajuu
        Tarjosit_verukkeita kirjoitti:

        Jos joku ei ole ja toimi omalla nimellä, se herättää kyllä vahvoja epäilyksiä, että kyseisellä henkilöllä ei ole täysin puhtaita jauhoja pussissaan.

        Itsekin panin muuten merkille saman asian, kuin tämän keskustelun aloittaja, että ne kuvat, mitkä pyörivät siellä Astral tv:n ohjelmaformaatissa eivät todellakaan vaikuttaneet aidoilta, vaan ulkomaalaisilta ihmisiltä, joiden kuvat on tosiaan kaapattu joltain muulta sivustolta.

        Sitten tuohon missä aloit taas selitellä sitä tuttua hyväksi havaittua selittelyä, että on "asiakkaita, joille ei näe, ja ehkä joku toinen näkee, on täyttä pa*kapuhetta.
        Itse soitin noin kahden vuoden ajan samalla näkijälle, joka toimi Rajatieto organisaatiossa. Ja sanoi aina täsmälleen samat asiat, eli minun kannattaa ryhtyä tietylle alalle, että löydän tieni poliitiikkaan ja että tulen pitämään esitelmiä. Jos joku toistaa sinulle peräti kaksi vuotta aina samat asiat ja joko ennustuksista ei ole mitään konkreettista hyötyä sinulle, tai ennustukset eivät lainkaan toteudu, onhan se täysin päivänselvä todiste siitä, että kyseinen ennustaja, nk. suurin osa muuten, eivät ole lainkaan mitään näkijöitä ja asiantuntijoita. Vaikka niin kovasti muuta väittävät. Nk. tämä edellä kirjoittanut, ilmeisesti alalla toimiva ja muut ennustajat systemaattisesti väistävät omaa vastuuta venkoilevat, pesevät vain omat kätensä ja sysäävät kaiken vastuun seurauksista heille soittaville asiakkaille. Mikä taas kertoo heistä sen olennaisimman. Ketkuja, mitä ketkuja.

        Tuohon ihmettelyysi, että miksi joku, tai jotkut tulevat tänne sinun mielestäsi haukkumaan jotakin yritystä, tai siellä toiminutta näkijää. Syy on siinä, että minun mielestäni on täysi oikeus tulla kertomaan omista kokemuksista, jotta totuus, mitä tähän bisnekseen ja sen mitä sen takana on, tulisi julki. Koska valitettavasti aivan liian moni häpeää sitä, että on joutunut huijatuksi, kun on hurahtanut joihinkin selvänäkijöihin, ylipäätään soittanut heille. Tai että on saanut täysin vastikkeetonta palvelua, josta on maksanut täysin turhaan. Eli menettänyt siis rahaa.
        Nettisivuilla nnetaan se hyvin usein se kuva, että he ovat oikeita ja aitoja näkijöitä, ja asiantuntijoita, mutta omien ja monien muidenkin kokemusten mukaan, se ei ole valitettavasti pitänyt paikkaansa. Joten kyllä he syyllistyvät silloin myös valheelliseen markkinointiin ja ihmisten pettämiseen. Petos, mikä petos.

        Edellä kirjoittanut, ilmeisesti olevinaan joku "selvänäkijä" on ilmeisen ärsyyntynyt siitä, että joku on ollut rehellinen ja tuonut esille selvänäköön liittyviä epärehellisyyksiä, koska väittää kritiikin tuojan muka tekevän itse itsensä naurettavaksi. Sekin purkaus kyllä paljasti jotain hänestä ja heistä itsestään.
        Pitäisikö hänen ja teidän mielestänne antaa ihmisten huijaamisen ja heidän rahojensa menettämisen edelleen vain jatkua? Eikö ole jokaisen velvollisuus tulla kertomaan omista ikävistä ja todenperäisistä kokemuksista, sekä varoittaa muita, ettei kenellekään kävisi, nk. minulle kävi? Minusta se on jopa kansalaisvelvollisuus. Suoraselkäinen, rehellinen ja se, jolla on elämässään korkea moraali ja arvoja toimii näin.
        Kieroilijat, valehtelijat ja epärehelliset eivät tietenkään voi sitä hyväksyä.
        Ymmärrettävästä syystä. Onhan kyse heidän bisneksestään ja siitä, että he selviävät veloista, turvaavat oman elintasonsa ja saavat leipää pöytään. Suurimmalla osalla tuolla alalla olevilla on taustallaan nuo edellä mainitut asiat. Ikävä kyllä, he tekevät ja harjoittavat sitä vähemmän hyväksyttävillä perusteilla ja tavoilla.
        Muita ihmisiä ei pitäisi huijta, valehdella, väittää olevansa asiantuntija ja viedä ansiottomasti heiltä rahat pois. Sillä se ei yksinkertaisesti ole oikein. En usko olevani väärässä.
        Luulen, että suurin osa ihmisistä ja ennustajille soittaneista, jotka ovat menettäneet rahansa saatuaan vastikkeetonta palvelua, on tästä asiasta kanssani samaa mieltä.

        Mutta kun EI OLE P A K K O soittaa tai ottaa yhteyttä, etkö nyt ymmärrä sitä? mikä siinä on niin vaikeaa? Joku haluaa ja saakin suuntaa elämälleen joten ei voi yleistää että kaikikilla on niinkuin sinulla, koita nyt tajuta se. Jos olet kaksi vuotta soittanut samalle näkijälle joka jankuttaa samaa niin tyhmähän sinä olet, miksi soitat samalle ihmiselle koko ajan? kokeilisit jotakin muuta välillä tai lopeta urputus


      • Miksi_ei_saisi_kertoa

        Ei olekaan pakko soittaa, mutta ei muuten pakko teidänkään huijata toisia ihmisiä ja viedä heiltä ansiottomasti rahoja omiin liiveihinsä valehtelulla.

        Et nyt tajua tämän koko jutun kaikkia käänteitä. Tässä on kaikesta kulunut jo ainakin viisi vuotta siitä, kun olen viimeksi säännöllisesti soittanut selvänäköyritykseen. Soitin enemmän vuosina 2010-2012. Useimmin yhdelle ja samalle. Joskus muillekin. Yhden kerran soitin kyllä, vuonna 2015, tai 2016, en kuullakseni ennustusta, vaan antaakseni palautetta (ja täysin aiheesta) sille ennustajalle. Sanoin, että hänen minulle sanomat asiat eivät pitäneet paikkaansa.

        Tuolloin vuonna 2012 olin pahoissa talousvaikeuksissa mm. puhelinlaskujen takia. Ja olin todellisessa vaarassa joutua ulosottoon. Minua ei niinkään harmita se, että meni rahaa.
        Vaan se, että tulin huijatuksi. Harhaanjohdetuksi .Ohjattiin aivan väärään suuntaan elämässä.
        Sain toteutumattomia ennustuksia.
        Siitä ura, tai työvalinnasta, johon tämä silloinen "J.G" niin kovasti suositteli, ei ollut mitään hyötyä. En saanut siitä työstä kuulkaas yhtään mitään. Konkreettisesti, enkä kirjaimellisesti.
        Elämäni meni väärään suuntaan ja täyteen alamäkeen.

        Kuka korvaa? Ei muuten kukaan. Vääryys sekin, jos joku aiheuttaa jollekin korvaamatonta tuhoa ja vahinkoa.

        Sen sijaan nämä, jotka teeskentelevät olevansa jollakin henkisellä asteikolla1-4, olevansa siellä nelostasolla, väittävät ja vakuuttavat olevansa oikeita ja aitoja näkijöitä ja oikein asiantuntijoita, vetävät itselleen rahaa valehtelemalla. Onkohan tuo ihan oikein ja täysin oikeudenmukaista?

        Minä ajattelin, että on pakko, tai parasta tulla kertomaan, kuinka minulle kävi.
        Kun aloin soitella silloin 2010- 2012 välisenä aikana. Sinne ne rahat meni toisten liiviin, ja mitä minä sain? En mitään, en mitään muuta kuin vastikkeetonta ja katteetonta palvelua. Omat rahani meni, että puff!
        Mutta että meni koko elämäkin, se on vähän turhan iso lasku silloisesta hyväuskoisuudesta ja virheestä. Mutta edelleen minä ihmettelen joidenkin, ennen kaikkea teidän alallanne olevien käsittämätöntä asennetta ja käsien pesemistä kaikesta vastuusta. Mikä pakko teidän on sitten mennä valehtelemaan ihmisille ja huijaamaan heitä? Sanomaan asioita, jotka eivät pidä paikkaansa?

        Se tuho, mikä minulle on tapahtunut, on sellainen hinta, jota ei voi kukaan koskaan korvata. Kuten sanoin: Kenenkään elämää ei pitäisi tuhota. Jossain pitää mennä ne rajat kaiken tekemisenkin suhteen.
        Vai että se teidän palvelunne on jotakin" viihdettä". Pikemminkin suoraan sanottuna se on kylläkin toisten ihmisten häikäilemätöntä hyväksikäyttöä.

        Tiesin jo vuonna 2012, mitä minulle tapahtui. Tajusin, että jotkut ovat valmiita ja kykeneväisiä tekemään mitä vaan, jotta edes itse selviäisivät. Viis siitä, vaikka se tarkoittaisi toisille valehtelemista ja heidän rahojensa ansiotonta viemistä. Jos itsellä menee huonosti, on talousvaikeuksissa, ja pahoissa veloissa, silloin moraali ja arvot lentävät romukoppaan.
        Jotkut tekevät niin, ei tosin onneksi kaikki, enkä ainakaan minä. Koska joillakin on vielä sentään jäljellä moraalia ja elämässä arvoja, joiden mukaan elää. Joiden mukaan kaikkien pitäisi toimia. Siihen kuuluu totuuksien ja epärehellisyyksien tuominen julki. Ja muiden varoittaminen ja pelastaminen vastaavalta kohtalolta, mitä minulle tapahtui.


      • näinsenajattelen
        Miksi_ei_saisi_kertoa kirjoitti:

        Ei olekaan pakko soittaa, mutta ei muuten pakko teidänkään huijata toisia ihmisiä ja viedä heiltä ansiottomasti rahoja omiin liiveihinsä valehtelulla.

        Et nyt tajua tämän koko jutun kaikkia käänteitä. Tässä on kaikesta kulunut jo ainakin viisi vuotta siitä, kun olen viimeksi säännöllisesti soittanut selvänäköyritykseen. Soitin enemmän vuosina 2010-2012. Useimmin yhdelle ja samalle. Joskus muillekin. Yhden kerran soitin kyllä, vuonna 2015, tai 2016, en kuullakseni ennustusta, vaan antaakseni palautetta (ja täysin aiheesta) sille ennustajalle. Sanoin, että hänen minulle sanomat asiat eivät pitäneet paikkaansa.

        Tuolloin vuonna 2012 olin pahoissa talousvaikeuksissa mm. puhelinlaskujen takia. Ja olin todellisessa vaarassa joutua ulosottoon. Minua ei niinkään harmita se, että meni rahaa.
        Vaan se, että tulin huijatuksi. Harhaanjohdetuksi .Ohjattiin aivan väärään suuntaan elämässä.
        Sain toteutumattomia ennustuksia.
        Siitä ura, tai työvalinnasta, johon tämä silloinen "J.G" niin kovasti suositteli, ei ollut mitään hyötyä. En saanut siitä työstä kuulkaas yhtään mitään. Konkreettisesti, enkä kirjaimellisesti.
        Elämäni meni väärään suuntaan ja täyteen alamäkeen.

        Kuka korvaa? Ei muuten kukaan. Vääryys sekin, jos joku aiheuttaa jollekin korvaamatonta tuhoa ja vahinkoa.

        Sen sijaan nämä, jotka teeskentelevät olevansa jollakin henkisellä asteikolla1-4, olevansa siellä nelostasolla, väittävät ja vakuuttavat olevansa oikeita ja aitoja näkijöitä ja oikein asiantuntijoita, vetävät itselleen rahaa valehtelemalla. Onkohan tuo ihan oikein ja täysin oikeudenmukaista?

        Minä ajattelin, että on pakko, tai parasta tulla kertomaan, kuinka minulle kävi.
        Kun aloin soitella silloin 2010- 2012 välisenä aikana. Sinne ne rahat meni toisten liiviin, ja mitä minä sain? En mitään, en mitään muuta kuin vastikkeetonta ja katteetonta palvelua. Omat rahani meni, että puff!
        Mutta että meni koko elämäkin, se on vähän turhan iso lasku silloisesta hyväuskoisuudesta ja virheestä. Mutta edelleen minä ihmettelen joidenkin, ennen kaikkea teidän alallanne olevien käsittämätöntä asennetta ja käsien pesemistä kaikesta vastuusta. Mikä pakko teidän on sitten mennä valehtelemaan ihmisille ja huijaamaan heitä? Sanomaan asioita, jotka eivät pidä paikkaansa?

        Se tuho, mikä minulle on tapahtunut, on sellainen hinta, jota ei voi kukaan koskaan korvata. Kuten sanoin: Kenenkään elämää ei pitäisi tuhota. Jossain pitää mennä ne rajat kaiken tekemisenkin suhteen.
        Vai että se teidän palvelunne on jotakin" viihdettä". Pikemminkin suoraan sanottuna se on kylläkin toisten ihmisten häikäilemätöntä hyväksikäyttöä.

        Tiesin jo vuonna 2012, mitä minulle tapahtui. Tajusin, että jotkut ovat valmiita ja kykeneväisiä tekemään mitä vaan, jotta edes itse selviäisivät. Viis siitä, vaikka se tarkoittaisi toisille valehtelemista ja heidän rahojensa ansiotonta viemistä. Jos itsellä menee huonosti, on talousvaikeuksissa, ja pahoissa veloissa, silloin moraali ja arvot lentävät romukoppaan.
        Jotkut tekevät niin, ei tosin onneksi kaikki, enkä ainakaan minä. Koska joillakin on vielä sentään jäljellä moraalia ja elämässä arvoja, joiden mukaan elää. Joiden mukaan kaikkien pitäisi toimia. Siihen kuuluu totuuksien ja epärehellisyyksien tuominen julki. Ja muiden varoittaminen ja pelastaminen vastaavalta kohtalolta, mitä minulle tapahtui.

        jos on vaikeuksissa puhelinlaskujen takia, ei pidä soittaa ennustajalle vaan maksaa se puhelinlasku vaikka osissa. Eikö järkikin tämän sanoo. Jos minuun joku ottaisi yhteyttä että on pu.laskujen kanssa vaikeuksissa niin sanoisin että lopetetaan tämä puhelu, ei siihen voi ennustaja auttaa ei sitten mitenkään


      • Tarkoitus_kaiken_takana

        Kyse ei ollut pelkästään siitä, miten kalliiksi tuli soittamiset ennustajille, ja varsinaisesti rahanmenetyksestäkään. Vaan siitä, että se kyseinen yritys, joka tarjosi ennustus ja selvänäköpalveluita ja se ennustaja, joka minulle niin kovasti vakuutteli, että minun kannattaa suuntautua tiettyyn työhon, oli täyttä valhetta. Hän huijasi minua ja ennustukset eivät pitäneet paikkaansa. Se todellinen hintalappu minkä olen joutunut maksamaan oli loppujen lopuksi huomattavasti suurempi, kuin pelkkä rahallinen menetys. Koska niistä ennustuksista, joista maksoin, ei ollut minulle mitään konkreettista hyötyä. Nämä ovat ne pointit, jotka olen halunnut tuoda esille. Jos jonkun ihmisen elämä menee täysin pilalle jonkun harhaanjohtavien ja soittajalle annettujen ennustusten takia, niin voidaan täysin aiheellisesti kysyä, että onko ennustustyötä tekeviellä lainkaan mitään moraalia ja omatuntoa? Vai onko niitä missään.
        Ennustuspalveluiden toiminta ja eettisys on kyseenalaista.

        Ja miksi soittaa ollenkaan, jos kerran alalla on noin paljon epärehellisyyttä jakoska ei ole olemassakaan mitään oikeita ja aitoja selvänäkijöitä? Ainakaan he eivät ole tarjoutuneet koskaan esim. Skepsiksen järjestämään testiin. Todistusaineistoa siitä, että joillakin olisi kykyjä nähdä kenenkään tulevaisuuteen on hyvin ohut. Sen sijaan, mitä olen vähänkään katsonut näille palstoille kirjoittaneiden kokemuksista, (on tänne muitakin kirjoittanut, kuin minä), niin kyllä niitä on enemmän huonoja kokemuksia, kuin että olisi todella saanut nappiin meneviä ennustuksia, tai että niistä olisi ollut jollekin soittavalle asiakkaalle mitään todella konkreettista hyötyä. Suurin osa ei edes tule julkisuuteen, koska hyväksikäytön ja huijaamisen kohteeksi joutuminen tuntuu häpeälliseltä.

        Kuka muuten soittaa jollekin ennustajalle saadakseen kuulla vain valheita ja täyttä paikkanpitämätöntä puutaheinää?
        Pitää olla aika tollo, jos haluaa saada sellaista palvelua, että sinua vedätetään.
        Mutta ai niin, sehän onkin teidän mielestänne vain "viihdettä".
        Jota ei siis pidä ottaakaan tosissaan.
        Mutta pentele*täkö te sitten väitätte niissä teidän (netti/lehdet) mainoksissanne olevanne oikeita näkijöitä ja asiantuntijoita?
        Se on ihmisten huijaamista.


      • älyhoihoihoi
        Tarkoitus_kaiken_takana kirjoitti:

        Kyse ei ollut pelkästään siitä, miten kalliiksi tuli soittamiset ennustajille, ja varsinaisesti rahanmenetyksestäkään. Vaan siitä, että se kyseinen yritys, joka tarjosi ennustus ja selvänäköpalveluita ja se ennustaja, joka minulle niin kovasti vakuutteli, että minun kannattaa suuntautua tiettyyn työhon, oli täyttä valhetta. Hän huijasi minua ja ennustukset eivät pitäneet paikkaansa. Se todellinen hintalappu minkä olen joutunut maksamaan oli loppujen lopuksi huomattavasti suurempi, kuin pelkkä rahallinen menetys. Koska niistä ennustuksista, joista maksoin, ei ollut minulle mitään konkreettista hyötyä. Nämä ovat ne pointit, jotka olen halunnut tuoda esille. Jos jonkun ihmisen elämä menee täysin pilalle jonkun harhaanjohtavien ja soittajalle annettujen ennustusten takia, niin voidaan täysin aiheellisesti kysyä, että onko ennustustyötä tekeviellä lainkaan mitään moraalia ja omatuntoa? Vai onko niitä missään.
        Ennustuspalveluiden toiminta ja eettisys on kyseenalaista.

        Ja miksi soittaa ollenkaan, jos kerran alalla on noin paljon epärehellisyyttä jakoska ei ole olemassakaan mitään oikeita ja aitoja selvänäkijöitä? Ainakaan he eivät ole tarjoutuneet koskaan esim. Skepsiksen järjestämään testiin. Todistusaineistoa siitä, että joillakin olisi kykyjä nähdä kenenkään tulevaisuuteen on hyvin ohut. Sen sijaan, mitä olen vähänkään katsonut näille palstoille kirjoittaneiden kokemuksista, (on tänne muitakin kirjoittanut, kuin minä), niin kyllä niitä on enemmän huonoja kokemuksia, kuin että olisi todella saanut nappiin meneviä ennustuksia, tai että niistä olisi ollut jollekin soittavalle asiakkaalle mitään todella konkreettista hyötyä. Suurin osa ei edes tule julkisuuteen, koska hyväksikäytön ja huijaamisen kohteeksi joutuminen tuntuu häpeälliseltä.

        Kuka muuten soittaa jollekin ennustajalle saadakseen kuulla vain valheita ja täyttä paikkanpitämätöntä puutaheinää?
        Pitää olla aika tollo, jos haluaa saada sellaista palvelua, että sinua vedätetään.
        Mutta ai niin, sehän onkin teidän mielestänne vain "viihdettä".
        Jota ei siis pidä ottaakaan tosissaan.
        Mutta pentele*täkö te sitten väitätte niissä teidän (netti/lehdet) mainoksissanne olevanne oikeita näkijöitä ja asiantuntijoita?
        Se on ihmisten huijaamista.

        Kuka muuten soittaa jollekin ennustajalle saadakseen kuulla vain valheita ja täyttä paikkanpitämätöntä puutaheinää?
        Pitää olla aika tollo, jos haluaa saada sellaista palvelua, että sinua vedätetään.


        SINÄ!!!!!!!!!!!!! juuri itse kerroit ja vielä kaksi vuotta putkeen


      • Autsvaan
        eivaantajuu kirjoitti:

        Mutta kun EI OLE P A K K O soittaa tai ottaa yhteyttä, etkö nyt ymmärrä sitä? mikä siinä on niin vaikeaa? Joku haluaa ja saakin suuntaa elämälleen joten ei voi yleistää että kaikikilla on niinkuin sinulla, koita nyt tajuta se. Jos olet kaksi vuotta soittanut samalle näkijälle joka jankuttaa samaa niin tyhmähän sinä olet, miksi soitat samalle ihmiselle koko ajan? kokeilisit jotakin muuta välillä tai lopeta urputus

        Niin tässäpä onkin se postiivinen puoli että soittaminen on vapaaehtoista. Jos saa rahalle vastineeksi vähän jokaiselta puuta heinää käytän ainakin omat rahani mielelläni muualle. Kuitenkin nämä soittajat tuovat näkijälle sen tulon, joten se että asiakkaita kovin arvostellaan ei taida olla ihan näkijänkään lompakolle edullista. Minulla kun on ihan erilainen kuva siitä että soittajat haluavat että kerrotaan sitä mitä soittaja haluaa. Eiköhän se ole ainakin monen soittajan toiveissa, että nähdään oikein. Se vain on niin harvinaista.....herkkua


      • Autsvaan

        Lisää vielä tähän että muistaakseni soitin ensimmäisen kerran näille firmojen näkijöille joskus 1996 tai 1997. Soittoja on vuosien varrella kertynyt koko lailla monta ja montaa on kokeiltu. Luulen että, ainakin 40-50 " näkijää " on tullut kokeiltua vuosien varrella. Vain kaksi näkijää on nähnyt oikeasti tulevaa, sellasta, jolla on ollut elämässäni merkitystä. Toinen kaksi ja toinen yhden asian. Eli se, että joku oikeasti näkee on kyllä niin harvinaista, että itse mielelläni käytän rahani muualle nykyään 😎


      • missämeneeraja
        Tarkoitus_kaiken_takana kirjoitti:

        Kyse ei ollut pelkästään siitä, miten kalliiksi tuli soittamiset ennustajille, ja varsinaisesti rahanmenetyksestäkään. Vaan siitä, että se kyseinen yritys, joka tarjosi ennustus ja selvänäköpalveluita ja se ennustaja, joka minulle niin kovasti vakuutteli, että minun kannattaa suuntautua tiettyyn työhon, oli täyttä valhetta. Hän huijasi minua ja ennustukset eivät pitäneet paikkaansa. Se todellinen hintalappu minkä olen joutunut maksamaan oli loppujen lopuksi huomattavasti suurempi, kuin pelkkä rahallinen menetys. Koska niistä ennustuksista, joista maksoin, ei ollut minulle mitään konkreettista hyötyä. Nämä ovat ne pointit, jotka olen halunnut tuoda esille. Jos jonkun ihmisen elämä menee täysin pilalle jonkun harhaanjohtavien ja soittajalle annettujen ennustusten takia, niin voidaan täysin aiheellisesti kysyä, että onko ennustustyötä tekeviellä lainkaan mitään moraalia ja omatuntoa? Vai onko niitä missään.
        Ennustuspalveluiden toiminta ja eettisys on kyseenalaista.

        Ja miksi soittaa ollenkaan, jos kerran alalla on noin paljon epärehellisyyttä jakoska ei ole olemassakaan mitään oikeita ja aitoja selvänäkijöitä? Ainakaan he eivät ole tarjoutuneet koskaan esim. Skepsiksen järjestämään testiin. Todistusaineistoa siitä, että joillakin olisi kykyjä nähdä kenenkään tulevaisuuteen on hyvin ohut. Sen sijaan, mitä olen vähänkään katsonut näille palstoille kirjoittaneiden kokemuksista, (on tänne muitakin kirjoittanut, kuin minä), niin kyllä niitä on enemmän huonoja kokemuksia, kuin että olisi todella saanut nappiin meneviä ennustuksia, tai että niistä olisi ollut jollekin soittavalle asiakkaalle mitään todella konkreettista hyötyä. Suurin osa ei edes tule julkisuuteen, koska hyväksikäytön ja huijaamisen kohteeksi joutuminen tuntuu häpeälliseltä.

        Kuka muuten soittaa jollekin ennustajalle saadakseen kuulla vain valheita ja täyttä paikkanpitämätöntä puutaheinää?
        Pitää olla aika tollo, jos haluaa saada sellaista palvelua, että sinua vedätetään.
        Mutta ai niin, sehän onkin teidän mielestänne vain "viihdettä".
        Jota ei siis pidä ottaakaan tosissaan.
        Mutta pentele*täkö te sitten väitätte niissä teidän (netti/lehdet) mainoksissanne olevanne oikeita näkijöitä ja asiantuntijoita?
        Se on ihmisten huijaamista.

        Minä annoin muutama vuosi sitten henkilökohtaisen numeroni eräälle asiakkaalle joka oli pahoissa talousvaikeuksissa, enkä veloittanut euroakaan, hän maksoi siitä normin kännykkämaksun. Tein ison virheen, viestejä ja puheluita alkoi tulemaan pitki yötä ja minulla on perhe joka yritti nukkua niinkuin minäkin. Tajusin siinä vaiheessa, että koskaan kenenkään ongelmia ei pidä ottaa niin henkilökohtaisesti eikä kenenkään taakkaa hartioille, että ottaa siitä riesan. Jouduin vaihtamaan numeroni salaiseen. Enkä ole tuosta syystä tehnyt puhelinennustuksia sen jälkeen.


      • Autsvaan

        Teit kuitenkin hienosti, kun yritit auttaa. Mutta niinhän se on ettei kumpikaan osapuoli saisi toista hyväksi käyttää. Ei näkijä asiakasta eikä myöskään asiakas näkijän luottamusta.


      • missämeneeraja
        Autsvaan kirjoitti:

        Teit kuitenkin hienosti, kun yritit auttaa. Mutta niinhän se on ettei kumpikaan osapuoli saisi toista hyväksi käyttää. Ei näkijä asiakasta eikä myöskään asiakas näkijän luottamusta.

        Näin se on, että kumpikaan ei saisi käyttää toista hyväksi. Itse otan henk.koht. vastaan sekä teen sähköpostitse, 98% sähköpostitse tehdyt venyvät 40-70 viestin ketjuiksi, toiset jopa yli (noin 40%), siihenkin on vedettävä raja. Ja näistä pitkistäkään ketjuista en lisäveloita. Mutta voin sanoa, että se on todella raskasta. Monet haluavat vain kysellä kuulumisia, minultakin. En kuitenkaan voi ystävystyä asiakkaiden kanssa, olen tehnyt senkin virheen. Jotkut kirjoittavat, että ovat olleet muihin näkijöihin yhdessä ja kysyvät minun mielipidettäni siihen ennustukseen, ja veloituksetta.

        Ehkäpä minunkin pitäisi tehdä muutos ja lopettaa liika hellämielisyys.


      • surullinentilanne
        Miksi_ei_saisi_kertoa kirjoitti:

        Ei olekaan pakko soittaa, mutta ei muuten pakko teidänkään huijata toisia ihmisiä ja viedä heiltä ansiottomasti rahoja omiin liiveihinsä valehtelulla.

        Et nyt tajua tämän koko jutun kaikkia käänteitä. Tässä on kaikesta kulunut jo ainakin viisi vuotta siitä, kun olen viimeksi säännöllisesti soittanut selvänäköyritykseen. Soitin enemmän vuosina 2010-2012. Useimmin yhdelle ja samalle. Joskus muillekin. Yhden kerran soitin kyllä, vuonna 2015, tai 2016, en kuullakseni ennustusta, vaan antaakseni palautetta (ja täysin aiheesta) sille ennustajalle. Sanoin, että hänen minulle sanomat asiat eivät pitäneet paikkaansa.

        Tuolloin vuonna 2012 olin pahoissa talousvaikeuksissa mm. puhelinlaskujen takia. Ja olin todellisessa vaarassa joutua ulosottoon. Minua ei niinkään harmita se, että meni rahaa.
        Vaan se, että tulin huijatuksi. Harhaanjohdetuksi .Ohjattiin aivan väärään suuntaan elämässä.
        Sain toteutumattomia ennustuksia.
        Siitä ura, tai työvalinnasta, johon tämä silloinen "J.G" niin kovasti suositteli, ei ollut mitään hyötyä. En saanut siitä työstä kuulkaas yhtään mitään. Konkreettisesti, enkä kirjaimellisesti.
        Elämäni meni väärään suuntaan ja täyteen alamäkeen.

        Kuka korvaa? Ei muuten kukaan. Vääryys sekin, jos joku aiheuttaa jollekin korvaamatonta tuhoa ja vahinkoa.

        Sen sijaan nämä, jotka teeskentelevät olevansa jollakin henkisellä asteikolla1-4, olevansa siellä nelostasolla, väittävät ja vakuuttavat olevansa oikeita ja aitoja näkijöitä ja oikein asiantuntijoita, vetävät itselleen rahaa valehtelemalla. Onkohan tuo ihan oikein ja täysin oikeudenmukaista?

        Minä ajattelin, että on pakko, tai parasta tulla kertomaan, kuinka minulle kävi.
        Kun aloin soitella silloin 2010- 2012 välisenä aikana. Sinne ne rahat meni toisten liiviin, ja mitä minä sain? En mitään, en mitään muuta kuin vastikkeetonta ja katteetonta palvelua. Omat rahani meni, että puff!
        Mutta että meni koko elämäkin, se on vähän turhan iso lasku silloisesta hyväuskoisuudesta ja virheestä. Mutta edelleen minä ihmettelen joidenkin, ennen kaikkea teidän alallanne olevien käsittämätöntä asennetta ja käsien pesemistä kaikesta vastuusta. Mikä pakko teidän on sitten mennä valehtelemaan ihmisille ja huijaamaan heitä? Sanomaan asioita, jotka eivät pidä paikkaansa?

        Se tuho, mikä minulle on tapahtunut, on sellainen hinta, jota ei voi kukaan koskaan korvata. Kuten sanoin: Kenenkään elämää ei pitäisi tuhota. Jossain pitää mennä ne rajat kaiken tekemisenkin suhteen.
        Vai että se teidän palvelunne on jotakin" viihdettä". Pikemminkin suoraan sanottuna se on kylläkin toisten ihmisten häikäilemätöntä hyväksikäyttöä.

        Tiesin jo vuonna 2012, mitä minulle tapahtui. Tajusin, että jotkut ovat valmiita ja kykeneväisiä tekemään mitä vaan, jotta edes itse selviäisivät. Viis siitä, vaikka se tarkoittaisi toisille valehtelemista ja heidän rahojensa ansiotonta viemistä. Jos itsellä menee huonosti, on talousvaikeuksissa, ja pahoissa veloissa, silloin moraali ja arvot lentävät romukoppaan.
        Jotkut tekevät niin, ei tosin onneksi kaikki, enkä ainakaan minä. Koska joillakin on vielä sentään jäljellä moraalia ja elämässä arvoja, joiden mukaan elää. Joiden mukaan kaikkien pitäisi toimia. Siihen kuuluu totuuksien ja epärehellisyyksien tuominen julki. Ja muiden varoittaminen ja pelastaminen vastaavalta kohtalolta, mitä minulle tapahtui.

        Hei "tarkoitus kaiken takana" ymmärrän sinua että olet jäänyt kierteeseen. Mutta ennustaja ei voi nähdä asioita joka päivä erillailla, tiedän sen itse kun sanat loppuu ja asiakas vaan sitkeästi soittaa joka päivä ja hakee aihetta puhua reilun tunninkin puheluita, olen yrittänyt sanoa, ettei siitä ole hyötyä vaan hänelle suuria kuluja, mutta ei se auta. En voi luuriakaan lyödä korvaan. Onkos teillä asiakkailla neuvoa miten tälläinen estetään että ihminen ei joudu ennustaja koukkuun. sillä itse en halua rahastaa tällä tavalla


      • Autsvaan

        Minulle on sillä suuri merkitys, että vaikka mielenpäällä olisikin joku iso kysymys näkijä kertoo jotain sellaista, josta voin nähdä että hän todella näkee. Asia/ asiat voi olla vähäpätöinenkin, mutta jos noita vähemmän tärkeitä asioita tupsahtelee vastaa, luottamus siihen, että myös nuo tärkeämmät asia on nähty oikein kasvaa. Monesti itselle tärkeän asian toteutumisen odottelu kiristää hermoja. Se, että mitään ei tapahdu ja joskus näitä palstoja lueskellessa tekee jopa häijyä, että soittajalle vielä vuosienkin päästä vakuutetaan asian toteutuvan. Luottamus syntyy itsellläni ainakin näkijään sillä jos näen että asiat menevät kerralla oikein ja noita vähäpätöisiäkin asioita tapahtuu tärkeämpiä odotellessa. Vaikka ne asiat ei aina niin omien toiveiden mukaisia olisikaan, elämä kun nyt vaan on sellaista että aina ei ne toiveet toteudu. Ymmärrän ahdistuksen ja hermostuneisuudenkin toisaalta, koska pakko vaan sanoa, että niitä huonoja, ja toutetumattomiakin ennustuksia on omallekin kohdalle osunut tärkeissäkin asioissa.


      • surullinentilanne
        Autsvaan kirjoitti:

        Minulle on sillä suuri merkitys, että vaikka mielenpäällä olisikin joku iso kysymys näkijä kertoo jotain sellaista, josta voin nähdä että hän todella näkee. Asia/ asiat voi olla vähäpätöinenkin, mutta jos noita vähemmän tärkeitä asioita tupsahtelee vastaa, luottamus siihen, että myös nuo tärkeämmät asia on nähty oikein kasvaa. Monesti itselle tärkeän asian toteutumisen odottelu kiristää hermoja. Se, että mitään ei tapahdu ja joskus näitä palstoja lueskellessa tekee jopa häijyä, että soittajalle vielä vuosienkin päästä vakuutetaan asian toteutuvan. Luottamus syntyy itsellläni ainakin näkijään sillä jos näen että asiat menevät kerralla oikein ja noita vähäpätöisiäkin asioita tapahtuu tärkeämpiä odotellessa. Vaikka ne asiat ei aina niin omien toiveiden mukaisia olisikaan, elämä kun nyt vaan on sellaista että aina ei ne toiveet toteudu. Ymmärrän ahdistuksen ja hermostuneisuudenkin toisaalta, koska pakko vaan sanoa, että niitä huonoja, ja toutetumattomiakin ennustuksia on omallekin kohdalle osunut tärkeissäkin asioissa.

        Tarkoitin nyt sitä, että olisi asiakkailta kiva kuulla mielipiteitä ja neuvoja siihen, etteivät he ylivelkaannu puhelinlaskujen kautta, koska ei ole hyvää käytöstäkään lyödä luuria korvaan, vaikka eräät asiakkaat sitä harrastaakin. On todella ristiriidassa tunne siitä kun joku soittaa ja jokaikinen päivä, ja ne asiat ei vuorokaudessa tapahdu. Olen itse saanut kiinni että nämä soittajat on niin ahdistuneita kun asiat ei etene ja sitten soitetaan koska heitä kuunnellaan. Onko hyvä sanoa suoraan, että nyt ei hei auta se että soitat joka päivä, puhelinlaskusi on hurjan iso ja siitä tulee ongelmia vai koittaa vaan lohduttaa sen minkä pystyy ja tässä tarkoitan sitä, että kun ne asiat ei muutu päivässä... en sitten tiiä. Tekisi mieli "ravistella" näitä että älä hyvä ihminen anna asioiden tukahduttaa sinua. En ole niinkään rahan perään, enemmän saan palkintoa siitä että onnistun. Raha ei ole sen arvoista, että pitkittäisi puhelua/"kusettaisi" asiakasta


      • Autsvaan

        Tarkoitukseni oli neuvoa mitä voit tehdä, anna hänelle jotain mistä hän näkee, että voi luottaa siihen, että näkemäsi toteutuu. Jos et osaa aikoja, älä kerro aikaa. Mutta joku tapahtuma, asia mistä voi nähdä, että kertomasi on totta ja aidosti näet. Varsinkin ihmissuhde asioissa kannattaa olla rehellinen oli sitten totuus mikä tahansa. Jos niissä oletetaan ja kun oletus ei käykään toteen, se on kyllä asia joka kirvoittaa raivon varmasti monellakin. Tämä pätee tietysti vain silloin jos olet aidosti näkevä.


      • suruööinentilanne
        Autsvaan kirjoitti:

        Tarkoitukseni oli neuvoa mitä voit tehdä, anna hänelle jotain mistä hän näkee, että voi luottaa siihen, että näkemäsi toteutuu. Jos et osaa aikoja, älä kerro aikaa. Mutta joku tapahtuma, asia mistä voi nähdä, että kertomasi on totta ja aidosti näet. Varsinkin ihmissuhde asioissa kannattaa olla rehellinen oli sitten totuus mikä tahansa. Jos niissä oletetaan ja kun oletus ei käykään toteen, se on kyllä asia joka kirvoittaa raivon varmasti monellakin. Tämä pätee tietysti vain silloin jos olet aidosti näkevä.

        En tekisi tätä työtä jos en olisi aidosti näkevä. Ei sitä muuten pysty tekemään.


      • surullinentilanne
        Autsvaan kirjoitti:

        Tarkoitukseni oli neuvoa mitä voit tehdä, anna hänelle jotain mistä hän näkee, että voi luottaa siihen, että näkemäsi toteutuu. Jos et osaa aikoja, älä kerro aikaa. Mutta joku tapahtuma, asia mistä voi nähdä, että kertomasi on totta ja aidosti näet. Varsinkin ihmissuhde asioissa kannattaa olla rehellinen oli sitten totuus mikä tahansa. Jos niissä oletetaan ja kun oletus ei käykään toteen, se on kyllä asia joka kirvoittaa raivon varmasti monellakin. Tämä pätee tietysti vain silloin jos olet aidosti näkevä.

        Hei autsvaan, pyörittelin mielessäni neuvoasi ja kovin paljon kiitos siitä. Kyllä olen rehellinen jos en näe parisuhdetta nin kerron sen, yleensä siinä vaiheessa tulee luuria korvaan, mutta on pienempi asia kertoa se kuin luvata sellaista mitä ei näe, siitä vasta suru tulee. Asiakkankin olisi hyvä ymmärtää se, ettei sellaisia asioita kerro turhaan, monet kyllä kiukustuu kun ei näy sellaista mitä he haluavat.


    • Totuudensiemenkö

      Tavallaan ja jossain määrin uskon ennustuksiin. Mutta en usko puhelin / netti sellaisiin, vain kohdakkain tapahtuviin, jos ennustaja/ selvännäkijä, pystyy sanoillaan saamaan minut vakuuttuneeksi. Tarkoitan esim. pystyy kertomaan jotain minusta / elämästäni ( mielummin väh. vuoden takaa). Sellaisia ei tosin taida suomessa olla.

    • Aiheellinen_kysymys

      Miksi ei saisi tulla tälle palstalle tai muualle kertomaan omista kokemuksista?

      Vai pääsevätkö ennustusten toteutumattomuudesta kertovat liian lähelle totuutta?

      Onko totuus kaiken ennustusbisneksen takana mitä sen harjoittamiseen liittyy niin likainen, ettei sitä voi nämä "ennustajat" tulla julkisesti myöntämään?

    • Luettu_on

      Muistelen joskus muutama vuosi sitten käyneeni jollakin nettisivulla, jossa ennustajiksi itseään väittävät myönsivät avoimesti juttelevansa keskenään asiakkaistaan, ja sanoivat suoraan pitävänsä tyhminä niitä, jotka heille soittavat ja heidän sepustuksinsa uskovat. Ja että kaikki, mitä he asiakkaille sanovat, menee heihin täydestä. He kuulemma jopa nauravat soittajilleen omissa piireissään.

      Samoin Ylen nettisivuilla oli aiheeseen liittyvä artikkeli, jossa ennustusalalle lähtenyt myönsi suoraan, että hän valehtelee hänelle soittaville asiakkaille.

      Siispä oli asianlaita miten päin tahansa, soittajat ja ennustajia, tai ennustusbisnestä arvostelevat ovat heille tyhmiä.

      Tuolle sanalle tyhmä on olemassa näille ennustajille soittaville asiakkaille sivistyneempi synonyymi. Eli he ovat aivan liian hyväuskoisia.
      Koska ovat pitkälle harkitun ja viedyn huiputuksen ja valheellisen mainonnan uhreja.

      Mitäs tähän sanotte?

    • tämäonniintosi

      näillä sivuilla ei käy tyytyväiset kertomassa ja niitä on paljon, ne jatkaa elämäänsä tyytyväisenä saamaansa palveluun ja siihen että niille totuudenmukaisesti kerrotaan, ne huonotkin asiat, ei aina kaikki mene hyvin ja huonotkin on kuultava, jos kuulee huonoa niin se purkautuu tänne

      • Ei_ole_kyse_siitä

        Ongelma onkin nimenomaan siinä, että ne, joilla on ollut huonoja kokemuksia ja joilla eivät ole ennustukset toteutuneet, eivät tule tänne sitä kertomaan häpeän takia.

        Mikä on huono asia. Sillä paitsi että nämä epärehelliset henkilöt saavat jatkaa toimintaansa, niin uusia uhreja tulee vain tällä tavalla lisää.

        Edellä kirjoittaneen kommenttiin totean vain, että minuun ei päde tuo esille tuotu näkökulma, että olisin kuullut jotakin huonoa, vaan sain täysin paikkansapitämättömän ennustuksen.
        Tästä on ainakin minun kohdallani ollut kyse. Joten älkääpä nyt kääntäkö näitä asioita päälaelleen ja alkako hämärtää tosiasioita tarkoituksellisesti muuksi, mitä ne ovat.


    • hiemankäytöstapoja

      Miksi ennustajan pitäisi olla omalla nimellään, täällä jo nimimerkillä olevat vedetään lokaan. Niin heidän perheensä kuin tuttavansakkin, siitä on monta hyvää esimerkkiä. Ja niinkuin täällä on todettu ei sen asiakkaan nimeäkään mainita vaikka välillä tekisi mieli,varmaankin mitä näistä on ymmärtänyt. Varmasti on niitä ketä huijaavat, puhelinlinjoille pääsee kuka vaan töihin, niitähän haetaan te-toimistonkin sivuilla. Mutta ne jotka tekevät sitä itsekseen kotona tuskin huijaavat, itse olen saanut hyvin paikkansa pitäviä ennustuksia enkä aijo mainita että keneltä, koska on tullut huomattua että niihin tulee aina kauhea paskaryöppy ja täällä ei yhtään topicia pysy hyvän maun rajiossa vaan vedetään ihan täydet kurat päälle.

      • Verukkeita_riittää

        Palautetta annetaan, kun siihen on aihetta ja syytä. Jos on jollakin ihmisellä ollut huonoja kokemuksia, on todella tullut vedätetyksi, jonka hintana ennustajan sinulle antamien ohjeiden ja ennustusten perusteella koko elämä menee pilalle, tai sen seurauksena kyseiset ohjeistukset ovat aiheuttaneet merkittävää vahinkoa ja tuhoa jonkun ihmisen elämälle, niin eikö näitä kokemuksia ja asioita saa siis muka tuoda esille?
        Miksi ei?

        Tämä on erittäin oleellinen ja aiheellinen kysymys.

        Vähän enemmän parempia perusteluja toivoisi enemmän kehiin, kiitos!
        Mutta ne taitavat puuttua, koska niitä ei ole olemassa, eikä löydy.


      • viisastuneenatästä
        Verukkeita_riittää kirjoitti:

        Palautetta annetaan, kun siihen on aihetta ja syytä. Jos on jollakin ihmisellä ollut huonoja kokemuksia, on todella tullut vedätetyksi, jonka hintana ennustajan sinulle antamien ohjeiden ja ennustusten perusteella koko elämä menee pilalle, tai sen seurauksena kyseiset ohjeistukset ovat aiheuttaneet merkittävää vahinkoa ja tuhoa jonkun ihmisen elämälle, niin eikö näitä kokemuksia ja asioita saa siis muka tuoda esille?
        Miksi ei?

        Tämä on erittäin oleellinen ja aiheellinen kysymys.

        Vähän enemmän parempia perusteluja toivoisi enemmän kehiin, kiitos!
        Mutta ne taitavat puuttua, koska niitä ei ole olemassa, eikä löydy.

        Sinun mielestäsi siis näkijä pilaa asiakkaan elämän? Voihan se olla niinkin. Itse näin eräälle asiakkaalle taloustilanteen kohoavan kerroin että se ei tapahdu hetkessä. Tästä on nyt noin. 4-5v aikaa. Ennustuksesta kului viikko kun asiakas otti yhteyttä, että missä raha helpotus, hän oli saanut tilin ja jättänyt vuokran ym. maksamatta ja ostanut kaikkea kivaa hemmotelleekseen itseään ja nyt sitä lisä rahaa ei ole näkynyt vaikka lupasin.

        Ehkäpä pilasin hänen elämänsä eikä olisi pitänyt sanoa koska hän ajatteli, että voi toimia noin ja olla totaalisen kusessa. Eli en nähnyt hänelle oikein, minun olisi pitänyt nähdä se, että kun kerron hänelle niin se pistää elämän totaalisen ranttaliksi.

        kyllä sitä tulee varovaiseksi että mitä kertoo ja miten joten perseelleen meni minun ennustukset sille


      • Autsvaan

        Varovainen pitää olla, itselleni eräs näkijä kertoi toistakymmentä vuotta sitten että tulen saamaan todella paljon rahaa....toinen viisi vuotta sitten että saan rahaa niin paljon että voin ostaa asunnon ja auton , kolmas että iso summa tulossa kohta..jossain välissä tuli voitto viking lotosta...no asun edelleen vuokralla ja kävelen. Mutta en laittanut elämäåni ranttaliksi.....


      • viisastuneenatästä
        Autsvaan kirjoitti:

        Varovainen pitää olla, itselleni eräs näkijä kertoi toistakymmentä vuotta sitten että tulen saamaan todella paljon rahaa....toinen viisi vuotta sitten että saan rahaa niin paljon että voin ostaa asunnon ja auton , kolmas että iso summa tulossa kohta..jossain välissä tuli voitto viking lotosta...no asun edelleen vuokralla ja kävelen. Mutta en laittanut elämäåni ranttaliksi.....

        Niin mutta tuli sen verran että olisit voinut? eli ennuste piti paikkansa. Hienoa. Kun ennustaja näkee tulevaa toisissa asioissa voi mennä pitkäkin aika, kun näkee, että asia tapahtuu pian se tarkoitta 1-2vuotta. Tulkintaa pystyy aika tarkasti sanomaan että minä kuukautena, tiettyjä asioita, siihen riippuu paljolti mitkä asiat vaikuttaa ja miten, mutta isot asiat kuten lapsen saaminen, rahavoitto, avioliitto niihin harvoin pystyy sanomaan tarkkaa aikaa joskus kyllä mutta harvoin. Valitettavasti asiakkaan "jankuttaminen" asioista ei jouduta asiaa yhtään ja sen asian toistaminen, ettei pysty tarkkaa päivää sanomaan turhauttaa myös näkijää.


      • Ulla.R
        Verukkeita_riittää kirjoitti:

        Palautetta annetaan, kun siihen on aihetta ja syytä. Jos on jollakin ihmisellä ollut huonoja kokemuksia, on todella tullut vedätetyksi, jonka hintana ennustajan sinulle antamien ohjeiden ja ennustusten perusteella koko elämä menee pilalle, tai sen seurauksena kyseiset ohjeistukset ovat aiheuttaneet merkittävää vahinkoa ja tuhoa jonkun ihmisen elämälle, niin eikö näitä kokemuksia ja asioita saa siis muka tuoda esille?
        Miksi ei?

        Tämä on erittäin oleellinen ja aiheellinen kysymys.

        Vähän enemmän parempia perusteluja toivoisi enemmän kehiin, kiitos!
        Mutta ne taitavat puuttua, koska niitä ei ole olemassa, eikä löydy.

        Se on totta, että palautetta pitää antaa kun siihen on aihetta. Tässä eräänä päivänä tein tulkinnan ja tulin katsomaan tänne palstalle pitkästä aikaa, tämä asiakas oli puolentunnin päästä kirjoittanut tänne kun tulkinnan sai erittäin huonoa palautetta ja että mikään ei pidä paikkansa. Mutta tähänkään päivään mennessä hän ei ole antanut palautetta minulle. Eikös se menee niin että se palaute pitää antaa näkijälle eikä tulla sylkäisemään sitä tänne palstalle? ja vaikka haluaisi sen tänne kertoa niin kyllä pitäisi pystyä se palaute antamaan myös näkijälle


      • hyvätkäytöstavat
        Ulla.R kirjoitti:

        Se on totta, että palautetta pitää antaa kun siihen on aihetta. Tässä eräänä päivänä tein tulkinnan ja tulin katsomaan tänne palstalle pitkästä aikaa, tämä asiakas oli puolentunnin päästä kirjoittanut tänne kun tulkinnan sai erittäin huonoa palautetta ja että mikään ei pidä paikkansa. Mutta tähänkään päivään mennessä hän ei ole antanut palautetta minulle. Eikös se menee niin että se palaute pitää antaa näkijälle eikä tulla sylkäisemään sitä tänne palstalle? ja vaikka haluaisi sen tänne kertoa niin kyllä pitäisi pystyä se palaute antamaan myös näkijälle

        Laita sen nimi tänne, laittoi se sinunkin nimesi. Tasapeli, jos o niin raukka ettei pysty sulle sitä palautetta antamaan, raukkaa tulla tänne sitten huutamaan


      • En_ole_ollut_asiakkaasi

        Minä en ole soitellut Sinulle, enkä ollut kanssasi koskaan missään tekemisissä. Nimittäin en ole soitellut yhteenkään ennustuspalveluita tarjoavaan yritykseen, enkä myöskään yksittäisesti alalla toimivaan tekijään. Omista ennustusalaan liittyvistä kokemuksista on jo täydet pitkät viisi vuotta.

        Joten ihan turhaan heittelet noita epäilyksiä, tai olettamuksia, kuka tällä palstalla antaa ja millaista palautetta.

        Nimittäin vikaan menee, ja aika pahasti.

        Itse asiassa on mennyt jo aina ja jokaikisen kerran.

        Ette te minua tunne. Ette tiedä, kuka olen.

        Joten jotta ette enempää itseänne munaa, niin lopettakaa jo noiden typerien arvausten tälle keskustelupalstalle heitteleminen.


      • Niintotta
        hyvätkäytöstavat kirjoitti:

        Laita sen nimi tänne, laittoi se sinunkin nimesi. Tasapeli, jos o niin raukka ettei pysty sulle sitä palautetta antamaan, raukkaa tulla tänne sitten huutamaan

        Joillekin näkijöille palautteen antaminen on oman kokemukseni mukaan ainakin todella vaikeaa. Se, että jos ei mitään ole tapahtunut vuosiin ja annat palautetta niin kuraa kaatuu niskaan. Asiakas on aina väärässä kumma kyllä vaikka onkin kyse hänen elämästään. Tai itse tiedät että näkeminen on mennyt suoraan sanottuna ihan perseelleen, eli näkijän kertomia asioita ei ole koskaan ole ollut edes tapahtumassakaan. Mutta aika avaavia keskusteluja kyllä. Miten asiakkaita arvostetaankaan......joskus oikein hämmästyttää kuinka tuli joskus annettua kaikille näkijöille arvoa heidän "'lahjastaan"


    • Autsvaan

      En tainnut kirjoittaa ehkä ihan selvästi, ei ole tullut vielä mitään , eli siis kenenkään näkeminen ei pitänyt paikkaansa......onneksi en pistänyt ranttaliksi...😭

      • Kristalliboltsi

        Moi Autsvaan.
        Froogaa multa, sata varma tieto. Siihen menee vain hetki kun juttu toteutuu. Se hetki tarkoittaa romanin hetkeä, joka on sata vuotta. Voit palata asiaan jos juttu ei toteudu hetken aikana .
        Gimistä loppukesää sulle.


      • uskoaonkyllänyt

        Minä sain ennustaja jarmolta onnennumerot peleihin ja voitinkin niillä jopa samoihin aikoihin kun hän ennusti että voitto tulee ja myös että niillä numeroilla tulee toinenkin voitto vielä isompi, sitä ei ole vielä tullut mutta pelaan niillä numeroilla edelleen. Harmi ettei häneen saa sähköpostitse yhteyttä, yritin mutta viestit ei mene perille olisin todellakin kiittänyt häntä. Muuta hän ei sitten oikein tiennytkään tai ei ole vielä toteutunut. Ehkä hän on lopettanut ennustelut


      • hulluseon
        Kristalliboltsi kirjoitti:

        Moi Autsvaan.
        Froogaa multa, sata varma tieto. Siihen menee vain hetki kun juttu toteutuu. Se hetki tarkoittaa romanin hetkeä, joka on sata vuotta. Voit palata asiaan jos juttu ei toteudu hetken aikana .
        Gimistä loppukesää sulle.

        "Froogaa multa",hahhaahahaa...ei kukaan noin puhu.Gimistä samoin,ei näitä sanoja käytetä...Eikö Pirkkalassa tsennata tätä pvää,fakin tinalo valokuvaaja...URPÅ


      • Kristalliboltsi
        hulluseon kirjoitti:

        "Froogaa multa",hahhaahahaa...ei kukaan noin puhu.Gimistä samoin,ei näitä sanoja käytetä...Eikö Pirkkalassa tsennata tätä pvää,fakin tinalo valokuvaaja...URPÅ

        Just joo. Ihan niin kuin skrivaat. Dorga sä oot. Sulla on toi kaali niin klesa, et sä et tsennaa mistään mitään . Sulle tiedoks , et frogata kysyä ja gimis lämmin on vanhoja slangi sanoja samoin starbu äijä. Pirkkalasta mä en tsennaa ketään, enkä oo se Hervannan gimma joksi mua luulet vaan stadilainen starbu, joten voit slyyttaa ton synfaamisen.
        Sit mä en oo sulle skrivannu yhtään mitään, joten rauhotu ja skruudaa lääkkees nii kyl se olo siint helpottuu, tai ainaski mä toivon nii.


      • hulluseon
        Kristalliboltsi kirjoitti:

        Just joo. Ihan niin kuin skrivaat. Dorga sä oot. Sulla on toi kaali niin klesa, et sä et tsennaa mistään mitään . Sulle tiedoks , et frogata kysyä ja gimis lämmin on vanhoja slangi sanoja samoin starbu äijä. Pirkkalasta mä en tsennaa ketään, enkä oo se Hervannan gimma joksi mua luulet vaan stadilainen starbu, joten voit slyyttaa ton synfaamisen.
        Sit mä en oo sulle skrivannu yhtään mitään, joten rauhotu ja skruudaa lääkkees nii kyl se olo siint helpottuu, tai ainaski mä toivon nii.

        Juntti sä oot.


    • Seizure

      Hei,

      Onpahan sitäkin tullut pohdittua, mahtaako noilla isoimpien yritysten/sivustojen ennustajilla olla ns. juttujen jakamis rinki, eli keskenään tosiaan puhuvat asiakkaista/pistävät tietoja ylös, niin, että voivat sitten tehdä samantyylisiä ennustuksia, "tietää" asioita joita on jo jollekin muulle ennustajalle kerrottu jos sama asiakas kontaktoi useampaa saman puljun ennustajaa.. ikävällehän se tuntuu ajatuksena mutta ei ole yhtään mahdoton juttu... jos näin, niin törkeää huijaamista mutta sitähän suurin osa näistä palveluista on.

      • mietitääntätä

        aika mahdotonta näin järjellä ajatellen, eihän sitä näe kuka soittaa tai mistä numerosta. Yksi firma joka tarjoaa näitä palveluja on sellainen, että voit ottaa ennustuslinjan tai seksipalvelut tai molemmat, seksilinjasta saa enemmän palkkaa kuin ennustuslinjasta. Siinä sitä viihdettä kerrakseen. Nämä firmat on kuin lehtimyyntiä, ei ne lopeta niin kauna kun ihmiset tunkee sinne töihin. Itse suosin yksityistä näkijää


      • tääontieto

        tuskin on, koska myös firmoille tekevät tekee sitä työtä kotona ja asuvat ympäri suomea


      • joskusraskasta

        minä en ole nähnyt enkä kirjoitellut yhdenkään kolleegan kanssa, hommat hoidetaan etätyönä eli kotoa käsin


    • Autsvaan

      Omalla kohdalla kävi erään firman kanssa niin , että epäilen, että tuo on totta, että toisille soittoja kyllä käytetään hyväksi, sen verran kummalliselta tuntui että toinen näkijä kertoi tasan samaa asiaa omana "näkemisenään" jonka olin toiselle myöntänyt olevan totta vaikkei ollutkaan. Tasan samaa asiaa samoilla sanoilla joka ei edes ollut totta. En lähde erittelemään sen tarkemmin asiaa, mutta kun tuon tajusin soitot kyseiseen firmaan loppuivat. Kolmas näkijä kyseisestä firmasta kertoi tuosta asiasta jopa ilman, että edes kysyinkään asiasta. Soitin tälle kolmannelle näkijälle noin puolen vuoden päästä uudestaan, mutta toisesta puhelimesta. Kertoi aivan eri tarinaa, kuin mitä oli ennen kertonut soittaessani samasta numerosta kaikille. Pidän aina puhelimen asetukst niin että numero näkyy vain omille numeroille enkä tallenna koskaan näitä numeroita ylös, mutta operaattoria vaihtaessani numeroni näkyi kaikille tietämättäni jonkin aikaa. Joten itse kyllä uskoin tuohon, että tietoa jaetaan ei tosin kaikissa firmoissa. Niin mutta huonoja kokemuksihan ei saa kertoa, niitä on vaan kertynyt ihan kohtalaisesti kuten myös soitettuja puheluita. Ja Kristalliboltsi kiitos, luulen voin luottaa sinuun ainakin yhtä paljon kun muihinkin.

      • hölmöilyä

        Miksi sanot jollekkin asian olevan totta vaikka se ei olisikaan? Aika tyhmää ja vedätystä se on sinultakin. Kyllä tälläisessä asiakas suhteessa pitää olla molempien rehellisiä, asiakkaankin


    • Autsvaan

      Nyt on kyllä pakko vielä antaa yksi posiivinen palaute eräästä ei 0700 näkijästä. Tänään tapahtui eräs asia jonka hän kertoi tapahtuvam tämän vuoden puolella, eli osui ajallisestikin hyvin oikeaan. Eli kyllä niitä oikeitakin näkijöitä on jotka näkevät oikeasti.

      • Voisinkokeillamyös

        Voisitko sanoa näkijän nimen? Olisi kiva tietää! :) Minullekin on nähty...ja toki, ei kaikk näe kaikille, mutta kerro siltikin kuka sinulle näki!


      • Autsvaan

        Hänestä löytyy tietoa ainakin joistakin ketjuista. On vain muutamia ei 0700 mäkijöitä, luulen löydät hänet kun lueskelet ketjuja joissa on puhuttu näistä muista näkijöistä.


      • Voisinkokeillamyös

        Tarkoitatko Aurasi Annelia?


      • Autsvaan

        Hei, ei ole Anneli, pääkaupunkiseudulta.


      • kyllikkirakel

        Oletko huijari-akka Perkiöntie 55:stä?????????????????????????????????
        Se ufolla matkustanut,entinen Hervantalainen...


    • Autsvaan

      Nimenomaan molempien pitäisi olla rehellisiä. Haistoin jo palaneen käryä aiemmin soittaessani. Tuo vain vahvisti omat epäilyni. Mutta voin sanoa ihan rehellisesti, että kukaan noista kolmesta ei nähnyt todellisuudessa mitään. Kertoivat asiaa, joka ei ollut koskaan edes ns olemassakaan. Mutta minulle selvisi kyllä noiden näkijöiden näkemisen taso.

    • w6he46htet6h

      Ennen ennustajilla käyntiä olisi tärkeää harkita käyntiä psykiatrilla terapiahoidossa.

    • MiksiKummassaEiSaaKysyä

      Kysyisin asiallisesti näiltä kommentoijilta jotka heti pahoittavat mielensä siitä että, joku kysyy ennustajien kyvyistä ?
      Miksi ei saisi kertoa omia kokemuksia eri ennustajista täällä, sehän tämän palstan tarkoitus on ?
      Ennustajat ottavat työstään rahaa, se on siis työtä ja asiakaspalvelua he myyvät itseään ja omia kykyjään ja palveluitaan. Jos kokee saaneensa huonoa palvelua tai ei saanut rahoilleen katetta ja vastinetta, se pitää kertoa ettei kukaan toinen tuhlaa rahojaan huijareihin.
      Ei se ole mitään omituista lynkkausta se on mielipide ja palaute palvelusta.
      Jos menet lääkärille tai optikolle ja et koe saavasi apua, annat palautetta, miksi siis ei saisi antaa mitään palautetta ennustajista ?
      Olen alkanut epäilemään että, täällä eniten kieltää palautteen antamisen ne jotka itse ennustelevat rahasta omaamatta siihen kuitenkaan mitään todellisia kykyjä.
      Jos itse käyttäisin näitä ennustuspalveluita, ihan ensin ottaisin selvää netistä mitä muut jostain harkitsemastani ennustajasta sanovat. Jos jostain puhutaan toistuvasti että, huijari ei nähnyt tai ennustajan käytös itsellään on ala-arvoista huutelua, kunnianloukkaustuomioitten keräämistä en missään tapauksessa käyttäuisi sellaista palvelun tarjoajaa.
      Googlettakaa näiden ennustajien nimiä, lukekaan mitä muut kertovat heistä ja heidän taidoistaan, käyttäkää omaa järkeänne älkääkä työntäkö rahjanne huijareille ja epäasiallisesti käyttäytyville, oikea henkimaailman edustaja ei tappele naisten tai muiden kanssa nettisivuilla, istu oikeudessa vastaamassa huuteluistaan sen pitää oma järki jo kertoa.

      • sitämieltäminäolen

        siksi kun ei voi yleistää, kaikki ei toimi niin. jos joku tekee väärin niin kaikki kärsii


    • QffT1

      "Olisi hyvä, jos jossain olisi tietoa selvänäkijöinä itseään mainostavista ihmisistä, jotka sitä eivät kuitenkaan ole. Itselläni on ollut aika vaikea elämäntilanne, johon hain apua noin vuoden ajan näiltäkin tahoilta ja siinä kyllä selviä huijareitakin tuli vastaan. "

      Öhh, kaikki selvännäkijät ovat kusettajia... ei sieltä kristallipallosta mitään näe. Kaikki kusetus "selvännäkemiset alkaa lyhykäisyydessään tiedon kalastelulla kysymysmuodossa kuten "ööh tunnetko ketään joka alkaa M kirjaimella, ma ma mi, jotain sinneppäin?", ja tulkiten omaa vaatetustasi ja reaktioitasi pyrkyy tämä "selvännäkijä" rakentamaan kuvaa sinusta, elämäntyylistäsi, nykyisestä tilanteestasi ja varallisuudestasi, kysyy sinulta tarkoittaako x y z mitään sinulle ja tulkitsee sinun vastaustasi. Saman voisit yhtähyvin toteuttaa menemällä venäjälle ja saaden jonkun agentin juopposeuraksi jolla hän alkaa sitten tulkitsemaan miten sinulla menee ja alat siinä sitten tuntemattomalle avautumaan kunnes oletkin yhtäkkiä kiristyksen alla vaikka et suoraan sanonut mitään paljastavaa.

      Kuka tahansa voi tehdä tämän tuntemattomalle ihmiselle kun on harjoittanut tätä tarpeeksi, "selvännäkeminen" eivät siis ole mikään Jumalan lahja tietyille ihmisille tai jokin tuonpuoleinen kyky.

      • mietimpävaan

        no eikös tämä sivusto ole kaikkien tietävien sivusto, mitä vielä pitäisi lisätä tai tehdä uutta? miksi yleistät että kaikki on kusettajia? sinulla on ihme perustelut


      • Ablasablababla

        se kielillä puhuja.
        Uskovaiset johon kuulut ovat kusetuksessa alan huippuja ihmeparantumislupauksineen, jota ei tapahdu jos lääketiede ei kykene auttamaan.
        Olenkin ihmetellyt heidän tapaansa luvata vammautuneelle ihmeparantumisen uskoon tulon avulla. Kehoittaako raamattu hölisemään moista paskaa, vai saanooko ääni päässä, jota sekopää uskis luullee Jeesuksen puheeksi ( josta kirjoitat Jumalan lahjaksi ) antamaan moisen lupauksen? Sieltä ne mainitsemasi kusettajat löytyvät.


      • QffT1
        mietimpävaan kirjoitti:

        no eikös tämä sivusto ole kaikkien tietävien sivusto, mitä vielä pitäisi lisätä tai tehdä uutta? miksi yleistät että kaikki on kusettajia? sinulla on ihme perustelut

        "miksi yleistät että kaikki on kusettajia"
        Koska tuonpuoleisen kanssa keskustelu sekä kaikennäköinen tulevaisuuden näkeminen on mahdotonta.

        Jos nämä eivät olisi kusettajia niin näitä palkattaisiin tutkimaan rikoksia, kaikki jotka esim Amerikassa ovat tätä yrittäneet ovat joko turvautuneet arvailuun ja normaaliin päättelyyn esim jos uhrilta löytynyt avaimet taskusta hän voi päätellä että uhri ei ollut aikonut itsemurhaa, sitten hän teeskentelee että sai tämän viestin tuonpuoleisesta.

        Samoin jos joku näkis tulevaisuuden niin olisi käyttänyt tätä kykyä jo voittamaan esim lotossa eikä tarvitsisi harjoittaa kusetustoimintaa päivittäisenä työnä.

        Jos joku oikeasti pystyisi ihmeparantamaan niin miksei kukaan ole tullut ja todistanut tätä esim parantamalla amputoidun käden?

        Ainoa mitä ihmeparantaminenkaan voi tehdä on väliaikaisesti kannustaa ihmisiä nousemaan kävelemään jos esim sattuvat olemaan sairauden takia pyörätuolissa ja liikkuminen aiheuttaa kipua, mutta kas kummaa sitä ihmiset kuitenkin poistuvat saleista pyörätuoleissa potien samaa kipua... mutta hei mennäämpä sitten seuraavaan ihmeparantumis kokoukseen jospa siellä oikeasti parantuisi...

        Yleistän että kaikki on kusettajia koska se on itsestäänselvä asia niille jotka vähänkään ymmärtävät jotain ihmisen rajallisuudesta. Maailmassa on tuhansia uskontoja ja kristinuskossakin moninaisia tulkintoja. Uskonnoista siis pakostikkin on 99.99% pelkkää huuhaata ja vääräuskossa elämistä ja ei ole mitään todisteita että mikään uskonto johon liityt tai jossa olet on sen aidompi kuin toinen.

        Mitä näyttöä kristityillä on Jumalan olemassaolosta, muuta kuin se että Jumalan täytyy olla olemassa koska muuten mitään ei ole olemassa. Okei, jos edes tuo pitäisi paikkansa niin milläs teet sen harppauksen että kyseinen heppu päätti ollakkin tämä kristittyjen jumala eikä vain tämmöinen alkujumala joka vain luo maailman ja päättää vain ihailla miten asiat siitä etenee.

        Erityisesti Jeesuksen olemassaolo muutenkin sotii sitä ideaa vastaan että Jumala olisi kaikkivoipa ja että hän olisi täydellinen. Jos Jeesus oli oikeasti Jumalan antama lahja ihmiskunnalle jonka täytyi kuolla ristillä niin miksi ihmeessä Jumala ei vain yksinkertaisesti toteuttanut sitä mitä Jeesuksen kuolema olisi meille merkinnyt joka tapauksessa? Jos jonkun ihmisen pitää kuolla verisesti että saavutetaan joku absurdi korvaus synneistä niin on jumalalla aika rajalliset voimat. Sekä se fakta että meillä ei ole yhtä ja ainoata uskontoa kertoo siitä että Jumala ei koskaan ole ihmiskunnalle ilmoittanut itsestään jos hän on siis olemassa.

        Myöskin se ajatus että kaikkivoipa olento pitää olla olemassa muuten mitään ei ole olemassa sotii itseään vastaan.


      • QffT1
        QffT1 kirjoitti:

        "miksi yleistät että kaikki on kusettajia"
        Koska tuonpuoleisen kanssa keskustelu sekä kaikennäköinen tulevaisuuden näkeminen on mahdotonta.

        Jos nämä eivät olisi kusettajia niin näitä palkattaisiin tutkimaan rikoksia, kaikki jotka esim Amerikassa ovat tätä yrittäneet ovat joko turvautuneet arvailuun ja normaaliin päättelyyn esim jos uhrilta löytynyt avaimet taskusta hän voi päätellä että uhri ei ollut aikonut itsemurhaa, sitten hän teeskentelee että sai tämän viestin tuonpuoleisesta.

        Samoin jos joku näkis tulevaisuuden niin olisi käyttänyt tätä kykyä jo voittamaan esim lotossa eikä tarvitsisi harjoittaa kusetustoimintaa päivittäisenä työnä.

        Jos joku oikeasti pystyisi ihmeparantamaan niin miksei kukaan ole tullut ja todistanut tätä esim parantamalla amputoidun käden?

        Ainoa mitä ihmeparantaminenkaan voi tehdä on väliaikaisesti kannustaa ihmisiä nousemaan kävelemään jos esim sattuvat olemaan sairauden takia pyörätuolissa ja liikkuminen aiheuttaa kipua, mutta kas kummaa sitä ihmiset kuitenkin poistuvat saleista pyörätuoleissa potien samaa kipua... mutta hei mennäämpä sitten seuraavaan ihmeparantumis kokoukseen jospa siellä oikeasti parantuisi...

        Yleistän että kaikki on kusettajia koska se on itsestäänselvä asia niille jotka vähänkään ymmärtävät jotain ihmisen rajallisuudesta. Maailmassa on tuhansia uskontoja ja kristinuskossakin moninaisia tulkintoja. Uskonnoista siis pakostikkin on 99.99% pelkkää huuhaata ja vääräuskossa elämistä ja ei ole mitään todisteita että mikään uskonto johon liityt tai jossa olet on sen aidompi kuin toinen.

        Mitä näyttöä kristityillä on Jumalan olemassaolosta, muuta kuin se että Jumalan täytyy olla olemassa koska muuten mitään ei ole olemassa. Okei, jos edes tuo pitäisi paikkansa niin milläs teet sen harppauksen että kyseinen heppu päätti ollakkin tämä kristittyjen jumala eikä vain tämmöinen alkujumala joka vain luo maailman ja päättää vain ihailla miten asiat siitä etenee.

        Erityisesti Jeesuksen olemassaolo muutenkin sotii sitä ideaa vastaan että Jumala olisi kaikkivoipa ja että hän olisi täydellinen. Jos Jeesus oli oikeasti Jumalan antama lahja ihmiskunnalle jonka täytyi kuolla ristillä niin miksi ihmeessä Jumala ei vain yksinkertaisesti toteuttanut sitä mitä Jeesuksen kuolema olisi meille merkinnyt joka tapauksessa? Jos jonkun ihmisen pitää kuolla verisesti että saavutetaan joku absurdi korvaus synneistä niin on jumalalla aika rajalliset voimat. Sekä se fakta että meillä ei ole yhtä ja ainoata uskontoa kertoo siitä että Jumala ei koskaan ole ihmiskunnalle ilmoittanut itsestään jos hän on siis olemassa.

        Myöskin se ajatus että kaikkivoipa olento pitää olla olemassa muuten mitään ei ole olemassa sotii itseään vastaan.

        Tossa vähän listaa uskonnoista. Koitappa randomilla ottaa yksi uskonto sieltä ja kappas et todennäköisesti osukkaan kristinuskon sekä oikean kristinuskon lahkon kohdalle, otappa vielä uudestaan ja toista niin kauan kunnes lopulta kyllästyt etsimään
        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_religions_and_spiritual_traditions


    • idiop

      ihan idiootin tuottama aloitus, jokainenhan näkee että koetetaan ylistää toisia ja haukkua osaa huijareiksi.. aloittaja on huijari..

    • Kiinnostaakovasti

      Soittaja on hakenut työpaikkaa ja soittaa näkijälle kysyäkseen saako paikan. Näkijä kertoo soittajan olevan valinraprosessissa hyvässä asemassa, eli päässyt jatkoon. Soittajalle ilmoitetaan että et ole saanut paikkaa..soittaja soittaa näkijälle ja ihmettelee kuinkas näin kävi. Näkijä kertoo soittajalle henkilön joka valintaa suoritti muuttanén mielensä soittajan suhteen ja valinneenkin toisen henkilön. Soittaja tapaa henkilön, joka valintaa suoritti toisissa merkeissä ja kysyy asiasta. Valintaa suorittanut henkilö kertoi soittajalle että hän ei ole ollut edes mukana valintaprosessissa koska on liian pätevä kyseiseen työhön. Kertokaapa, peittikö näkijä sen että ei todellisuudessa nähnyt mitään tuolla kertomuksella valitsijan mielen muutoksesta olettaen että soittaja ei saisi koskaan selville totuutta vai mistä on kysymys?

    • eräsvainennustaja

      miksi näin kauhea haukkuminen ja mollaminen ja se suurimmaksi osaksi lähtee asiakkaista, en ymmärrä tälläistä vihanpuhetta

    • Intuitioon

      Selvänäkijät/ meediot toimivat kanavina. Jokainen heistä kanavoi omalta henkiseltä tasoltaan koska meillä kaikilla ihmisillä on tämä sama kyky. Kukaan ei ole täydellinen eikä se että toimii selvänäkijänä tai meedions kerro että tämä henkilö olisi jotain toista parempi tai korkeampi henkiseltä tasoltaan. Ne jotka eivät usko henkisyyteen ja pitävät sitä vain hujjauksena ovat omalla polullaan ja se on heille aivan oikea. Suosittelisin kaikkia kuuntelemaan omaa intuitiotaan ja luottamaan siihen. Meedioistunto ja selvänäköisyys tulkinnat sekä muut kanavoinnit tukevat parhaillaan henkilön omaa kasvua. Voi myös itse meditoida ja etsiä vastauksia itselleen jota kaikille suosittelen.

    • yxnäkijä

      Tiedättekö te "asiakkaat" ja muuten vain tänne kirjoittaneet, että mitä näkijän,ennustajan tai vaikka ns. huijarin(niinkuin te kutsutte) työpäivä sisältää? Poikeuksetta jokaisella asiakkaalla on jonkinmoinen ongelma se on yleensä parisuhde. On hyvin negaiivisesti energisiä ihmisiä, toiset jopa itkee puhelimessa, emme tosiaankaan naura heille vaan yritämme lohduttaa ja kuuntelemme häntä, ei se ole huijaamista. Ennustajan työ on paljolti lohduttamista paremmasta huomisesta ja se asiakas saa itkeä itkunsa, ehkä hän ei kehtaa puhua jollekkin läheiselle vaan on hyvä soittaa täysin tuntemattomalle ja kertoa mikä asia painaa, välillä itku on niin raastavaa ettei tiedä mitä sanoisi.

      ei ennustaminen ole mitään lottonumeroiden katsomista, mennään paljon syvemmälle ytimeen. Sinne missä on paha olla. Työpäivän jälkeen on toisinaan ihan kuitti ja ainakin minä otan asiakkaan ongelmat vakavasti vaikka olenkin 0700 näkijä. Jos en näe jollekkin niin kerron sen, ei puhelua saa pitkittää ja asiakkaan ahdingolla ei todellakaan rahasteta, monesti 5 minuuttia auttaa saamaan selvyyttä asioihin, oli se sitten selvänäöllä katsomista, inuitiolla tai korteilla.

      Sellainen joka ei tiedä miten tämä homma pelittää niin voisi pariin otteeseen miettiä että mitä näppäimistöltä suoltaa tänne

    • np__

      Kaikkeen humpuukiin ihmiset uskovatkin. Uskomattoman paljon hölmöjä ihmisiä olemassa.aa

    • KeltaisetTakahampaat

      #Ennustukset tehdään viihdetarkoituksessa# Lukee alapalkissa, jossa teksti pyörii.

      • Viihteenvoimalla

        Pakollinen lauseke, joka vapauttaa firman vastuusta eli puhelimeen voi vastata kuka tahansa. Ei tarvitse olla näkijä. Ihmiset eivät vain tätä ymmärrä, kun on uskottavat mainokset ja sivulla joskus jopa valmiiksi selitykset, miksi ennustus ei toteudu.


    • Anonyymi

      Naomi Mesin ei ainakaan nähnyt yhtään mitään eikä myöskään Eija Nikko. Molemmille soitin aikoinaan.

      • Anonyymi

        Mulle ei ole kukaan puhelinennustaja tai -näkijä ole tiennyt tai nähnyt mitään. Ei myöskään henkilökohtaiset kotonaan tekevät näkijät. Rahat on vaan mennyt. Osa on sivistymättömiä ja pienen piirin ihmisiä, joilla ei ole kokonaisvaltaistatietämystä. Asennekin on pielessä. Eräs 0700-linja todellakin keskustelee soittajien asioista ja toisten kolleegojensa asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ole kukaan puhelinennustaja tai -näkijä ole tiennyt tai nähnyt mitään. Ei myöskään henkilökohtaiset kotonaan tekevät näkijät. Rahat on vaan mennyt. Osa on sivistymättömiä ja pienen piirin ihmisiä, joilla ei ole kokonaisvaltaistatietämystä. Asennekin on pielessä. Eräs 0700-linja todellakin keskustelee soittajien asioista ja toisten kolleegojensa asioista.

        Ns. Humpuukia koko homma.


      • Anonyymi

        No ohhoh! Nikkosta ei minulla kokemusta mutta Naomi on ollut aivan paras! Ja olen siis tosiaan niitä eri ennustajien ja selvänäkijöitten palveluita käyttänyt ja paljon!
        Monien kohdalla olen aprikoinut että mahtaako olla oikea ja aito mutta Naomi nosti heti alkajaisiksi sellaiset asiat pöydälle että ei tarvinnut epäillä. Kyseessä oli ihmissuhde, jossa olin tullut raskaimmalla tavoin petetyksi ja Naomi sanoi tästä henkilöstä sellaisen asian, mitä se henkilö oli minulle sanonut, silloin kun hänen kanssa vielä olin, ettei ollut minun lisäksi koskaan muille kertonut.
        On muutenkin pitänyt kutinsa mitä on noussut. Varmasti Suomen parhaita, yhätinpä erään erittäin tunnetun henkilön kerran kun menin etuajassa ja tuo julkkis oli poistumassa että uskon että Naomi on lisäkseni lukuisien muiden luottonäkijä.


    • Anonyymi

      Astraltv:n Seija Laukkanen, Carin Bremer ja Laura Roine, kenenkään ennusteet eivät toteutuneet.
      Kokemuksia ennustukset.comin näkijöistä?

    • Anonyymi

      Kaikki ennustajat, parantajat yms. Ovat mielestäni TÖRKEITÄ HUIJAREITA.

      • Anonyymi

        Sinulla on mustat energiat, ovet lujasti kiinni. Siksi koet kaiken näin negatiivisesti. Kipujskin näen kropassasi. Rentoudu, avaudu. Siten olo kevenee ja alat voida paremmin.


    • Anonyymi

      Noita joka saa raha ihan vaan paska puhumalla

    • Anonyymi

      Noo minä voin kertoa ketkä ovat huijareita. Kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe