Nykymiehet on naismaisia

kurppaska

Tulee mieleen palstan miesten jutuista ja kommenteista entisaikojen naiset. Ennen naiset kilpailivat kuka oli ilkein suustaan. Haukuttiin naapurit ja kummin kaimat. Oli akkojen porukat joissa puitiin asiat. Aika ehkä -50-60lukua. Kovasti samaa on palstan miesten jutuissa. Huvittaa lähinnä kun lukee kommentteja.

91

1693

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atmrobotti

Equal rights, equal fights. Tasa-arvon halusitte ja sen myös saitte.

• PalstaTrolli

Maistakaa tasa-arvon teräsnyrkkiä!

• tuoksusaippuat---
        PalstaTrolli kirjoitti:

Maistakaa tasa-arvon teräsnyrkkiä!

Missä on tuoksusaippuat??? Me likaannumme!!!!!

• PalstaTrolli

No siis vitsi, emmä siis niinku tiiä.

Ehkä ne on mun mursessa tai sit mä unohdin ne unisex-vessaan kun mä kävin pistää lisää huulipunaa.

Voi vitsi, hei.

• Nykymiehet ja naiset ovat ominaisuuksiltaan lähentyneet toisiaan, vähän samaan tyyliin kuin nykyiset 2 ja nelitahtiset enduro moottoripyörät

• Nykymiehet ja naiset ovat ominaisuuksiltaan lähentyneet toisiaan, vähän samaan tyyliin kuin nykyiset 2 ja nelitahtiset enduro moottoripyörät

• kakstahtirouvat---

Onks ne kakstathtirouvatkin täällä???? Vroooooooommm

• Minusta ei ole mitään huvittavaa kommenteissa, joissa ollaan tarkoituksellisen ilkeitä.

Muutenkin olen eri mieltä, että ilkeys olisi naismaista tai miesmäistä. Pelkkää kusipäisyyttä se on.

• 765

Samaa mieltä kanssasi!

• kritiikki.ruma.sana

Naiset haluavat elää valheessa ja kuvitella kaiken olevan hyvin.

• Olen melkein samaa mieltä kanssasi mutta ne tekee ilkeyttään joskus uskon johtuvan vain siitä tietystä asiasta kun kokevat olevansa huonompia.
        Ne ovat huonompia vain silloin kun alistuu kiusaamiseen.

• valtakunta kirjoitti:

Olen melkein samaa mieltä kanssasi mutta ne tekee ilkeyttään joskus uskon johtuvan vain siitä tietystä asiasta kun kokevat olevansa huonompia.
        Ne ovat huonompia vain silloin kun alistuu kiusaamiseen.

Siinä on sellainen pieni pointti ettei tervitse kuvitella olevansa huonompi.

Yleensä kuvittelevat olevansa parempia.

Painoarvo sanalla kuvittelevat.

(röh :-D)

• elisakettu kirjoitti:

Siinä on sellainen pieni pointti ettei tervitse kuvitella olevansa huonompi.

Yleensä kuvittelevat olevansa parempia.

Painoarvo sanalla kuvittelevat.

(röh :-D)

Niin se onkin molemmin puolin. Olen nähnyt näitäkin kun nousee ylpeys, mikä antaa luvan käyttäytyä huonosti kuvittelua huonosti toista kohtaa.
        Nyt ymmärsin kun sanoit eli tarkoitit vanhaa sanontaa "että nousee kusipäähän"
        Ilkeitä ne on ihan totta.

• EdesUnissa

Surukseni on tästä oltava samaa mieltä, mutta ei vain noissa juoruilu jutuissa. Miehissä kasvaa "metroseksuaalit", miehet jotka eivät ole homoja mutta kiinnittävät enemmän huomiota paidan väriin kuin aidan korjaamiseen. Ovat tunteita täynnä, eivätkä edes voi olla rehellisiä, kun se voi loukata jotakuta, ja sitten sitä itkettäisiin yhdessä toisten miesten kanssa.
      Aion kuolemaani asti pysyä perinteisen miehen roolin kannattajana. En kiinnitä huomiota vaatteisiini, sillä naiseni osaa valita ne paremmin kuin minä voisin ikinä oppia. Jos joudun tilanteeseen jossa joudun valitsemaan rehellisyyden ja tunteiden loukkaamisen välillä, aion jatkossakin olla tunteeton mulkku, mutta ainakin rehellinen mulkku.
      Ja kyllä, aion jatkossakin keskittyä tekemään työni hyvin, tiedostaen että urani takana on tuki jonka olen saanut kotoa.
      En lähde naisystävien kanssa bailaamaan, jos oma naiseni ei ole mukana. Miesten kanssa mennään miesporukassa, mutta sekin pitäisi olla harvemmin kuin lähteä ulos oman naisensa kanssa.

Ei naisten ja miesten tarvitse olla samanlaisia, vaikka se tuntuu olevan vaatimus nyky-yhteiskunnassa. Mielestäni tasa-arvon voi saavuttaa myös ilman että miehistä tulee naisia ja naisista hyviä jätkiä.

• eiseolemiehenmerkki

Herrasmiehillä on aina ollut siistit vaatteet. Ryysyläisyys on vain junttimaista.

• 12121212121212

Naiset äänestävät jaloillaan, tai tarkemmin sanottuna jalat avaamalla.

Suosituin mies on 90% perinteinen mies ja 10% feministimies.

Jos ei halua saada naista/naisia eikä saavuttaa rahaa ja statusta, kannattaa kuunnella feministejä. Se feministinainen jota suosittelet tasa-arvon nimissä varatoimitusjohtajaksi nimittää pikkupomoiksi naiskamunsa ja havittelee suhteeseen puolisovinistista toimitusjohtajaa joka ottaisi hänet dominoivasti, rajusti ja eläimellisesti kuin kivikautinen heimopäällikkö haaremityttönsä.

• selkeää
        12121212121212 kirjoitti:

Jos ei halua saada naista/naisia eikä saavuttaa rahaa ja statusta, kannattaa kuunnella feministejä. Se feministinainen jota suosittelet tasa-arvon nimissä varatoimitusjohtajaksi nimittää pikkupomoiksi naiskamunsa ja havittelee suhteeseen puolisovinistista toimitusjohtajaa joka ottaisi hänet dominoivasti, rajusti ja eläimellisesti kuin kivikautinen heimopäällikkö haaremityttönsä.

Viittaan aloitukseen.

• EdesUnissa
        eiseolemiehenmerkki kirjoitti:

Herrasmiehillä on aina ollut siistit vaatteet. Ryysyläisyys on vain junttimaista.

Niin on minullakin. Silti en osaa valita niitä itse, vaan sen tekee aina nainen. Jos se nainen ei ole se joka asuu kanssani, se on nainen joka sen homman osaa eli kaupassa on ammattitaitoisia myyjiä. Huomatkaa että miesten asusteita myyvissä liikkeissäkään ei ole oikeastaan ikinä töissä miehiä.
        Olen oikeasti kokeillut tätä. Marssin myymälään ja pyydän myyjää valitsemaan minulle asusteet. Kengät, housut, pikkutakin, pari paitaa, vyön, pari solmiota, takin. Lopputulos on aina ollut parempi, kuin mihin olisin itse kyennyt. Ja se tapahtuu nopeasti. Sama toimii rennommissakin asusteissa. Ei jokaisen miehen tarvitse olla Loman ja ymmärtää mitä värejä pitää yhdistellä.
        Jotkut naiset osaavat luetella 5 eri sinistä, kun minulle on olemassa vain sininen. Ja tämä toistuu jokaisen värin kohdalla. En aio opetella 30 väriä kuvaavaa sanaa, vain ostaakseni vaatteita itse.

• terveistäkarsinoista
        eiseolemiehenmerkki kirjoitti:

Juntilla on työvaatteet päällä pyhänäkin.
        Juntin tunnistaakin lemusta.
        Naiset vihaavat navetalta haisevia miehiä.

• niinköhuonosti

Edes unissa, tarkoittaako nimimerkki sitä, että et edes unissasi saa pillua?

• ottaakopällikeksin

Pääsitkö läpi apukoulusta vai onko lääkkeet jääny ottamatta? Löysit uuden sanan mantraasi joten voit apinoida sitä papukaijana kaikkialle.

• rotutohtori.yhdistää

"Ovat tunteita täynnä, eivätkä edes voi olla rehellisiä, kun se voi loukata jotakuta, ja sitten sitä itkettäisiin yhdessä toisten miesten kanssa."

Rotutohtori on myös huomannut, että miehetkin on lähteneet suurella joukolla mukaan naismaiseen itkemiseen "rasismista". Monet miehet ei uskalla sanoa mitään negatiivisia yleistyksiä eri roduista, koska pelkää, että se "loukkaa niiden ihmisyyttä". Tai no enitenhän se yleensä loukkaa suomalaisia naispuolisia muiden rotujen puolesta loukkaantuvia suvakkeja.

Eli älkää miehet lähtekö mukaan siihen naisten tunteenomaiseen rasismihössötykseen, jättäkää ne uikutukset omaan arvoonsa.

• 646545646
        ottaakopällikeksin kirjoitti:

Pääsitkö läpi apukoulusta vai onko lääkkeet jääny ottamatta? Löysit uuden sanan mantraasi joten voit apinoida sitä papukaijana kaikkialle.

Peräkammarista tai paskalähiöstä se noita kirjoittaa.

Jos sillä olis oikeasti hyvä ammatti, se asuis sellaisella asuinalueella, jossa pyörii tasokkaita naisia. Kaikki naiset ei tosiaankaan ole läskejä ja rumia!

Myös vietti olla naisten kanssa puuttuu lähes täysin. Pertsa aiheesta joskus muuten kirjoittikin.. Jos todella haluaa olla naisten kanssa tekemisissä väkisinkin törmää sellaiseen, joka kelpaa epätäydellisenäkin.

Yksinäinen loppuelämä tiedossa, mutta tie on itse valittu.

• 12121212121212 kirjoitti:

Kivikaudella ei ollut haaremeita.

• tiedote_nykyajasta

"Ei naisten ja miesten tarvitse olla samanlaisia, vaikka se tuntuu olevan vaatimus nyky-yhteiskunnassa. Mielestäni tasa-arvon voi saavuttaa myös ilman että miehistä tulee naisia ja naisista hyviä jätkiä."

Jotain olet sitten käsittänyt väärin nyky-yhteiskunnasta. Nyky-yhteiskunnassa ei ole yhtään sen enempää vaatimus olla "nainen" kuten ei "hyvä jätkäkään". Ihmiset vain ovat nykyään avarakatseisempia ja omana itsenään esiintyminen on suosiossa. Tämä tarkoittaa sitä, ettei niitä "naismaisia miehiä" enää niitata saunan takana, tai "hyvä jätkä -naisia" pidetä vähemmän naisena kuin muita naisia. Ketään ei pakoteta mihinkään. Jos olet mies, joka kokee muodin ja tunteilun omakseen, se on nykyään ok. Samoin kuin jos olet nainen, joka kokee roisit vitsit ja moottoriurheilun omakseen, sekin on nykyään ok. Samoin kuin jos olet mies, joka kokee roisit vitsit ja moottoriurheilun omakseen. Tai nainen, joka kokee muodin ja tunteilun omakseen.

• EdesUnissa
        niinköhuonosti kirjoitti:

Edes unissa, tarkoittaako nimimerkki sitä, että et edes unissasi saa pillua?

Ei se ei tarkoita sitä. Pillun saannin suhteen minulla kaiketi menee hyvin.

Nimimerkki on ajatus siitä " Kunpa Edes Unissa voisin nähdä maailman, jossa...." Minulla on hiukan kyyninen suhtautuminen tähän maailmaan, olen epäilemättä siellä voittajien puolella, mutta katson että se maailma jota me teemme ei todellakaan kohtele heikkoja ihmisiä hyvin.

Koska olen vuosia ollut tällä voittajien puolella, jossa ihminen ei merkitse mitään, vain voittaminen, en ole muuta arvomaailmaa ympärilläni nähnyt armeijan jälkeen. Haluaisin että EdesUnissa voisin nähdä altruistisen maailman. Mutta näen unen vain kerran kymmenessä vuodessa.... Silti uskon että nopeammin sen näen unessa kuin elämässä, tuskin kummassakaan.

• näinsevaanonse
        646545646 kirjoitti:

Peräkammarista tai paskalähiöstä se noita kirjoittaa.

Jos sillä olis oikeasti hyvä ammatti, se asuis sellaisella asuinalueella, jossa pyörii tasokkaita naisia. Kaikki naiset ei tosiaankaan ole läskejä ja rumia!

Myös vietti olla naisten kanssa puuttuu lähes täysin. Pertsa aiheesta joskus muuten kirjoittikin.. Jos todella haluaa olla naisten kanssa tekemisissä väkisinkin törmää sellaiseen, joka kelpaa epätäydellisenäkin.

Yksinäinen loppuelämä tiedossa, mutta tie on itse valittu.

"Myös vietti olla naisten kanssa puuttuu lähes täysin. Pertsa aiheesta joskus muuten kirjoittikin.. Jos todella haluaa olla naisten kanssa tekemisissä väkisinkin törmää sellaiseen, joka kelpaa epätäydellisenäkin.
        "

Niin, tässä se sinkkuuden syy miehillä.

• Wulwawa

Onhan tuossa semmoinen pointti, että kun nykynaiset ei suostu olemaan kuin naiset ennen, niin miehet ryhtyvät sitten itse sellaisiksi.
      😁

• Teknodonna

Itse olen huolestuneena seurannut tätä trendiä jo vuodesta 2000 lähtien. Kyse ei siis voi olla arjen kvartaalitrendistä, koska sellaiseksi ilmiö esiintyy liian pitkäkestoisena. Kyse on siis jostain muusta.

Mutta mistä?

(Reps)

😁

• Teknodonna

Luulisin että kysymys on huumorista; eli periaatteessa arvoista ja niiden koettelemuksista.

Huumorista on menossa idea tätä rataa.

Se on jo huonompi juttu se.

(Hihitystä)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Luulisin että kysymys on huumorista; eli periaatteessa arvoista ja niiden koettelemuksista.

Huumorista on menossa idea tätä rataa.

Se on jo huonompi juttu se.

(Hihitystä)

😁

Mun mielestä akkojen piilososiaalinen vittumaisuus ei ole kärsinyt lamaa. Naiset kestävät siinä mielessä aikaa paremmin kuin miehet.

(Reps)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mun mielestä akkojen piilososiaalinen vittumaisuus ei ole kärsinyt lamaa. Naiset kestävät siinä mielessä aikaa paremmin kuin miehet.

(Reps)

😁

Sosiaalisena olentona nainen kykenee erittäin herkästi erottamaan toisistaan lattean tölväisyn, jollainen ei osu hänessä mihinkään vs. lääketieteellisen viillon, jolla on oikeasti tarkoitus häntä vahingoittaa. Tämän eron selittäminen miehelle on kuin yrittäisi selittää kuution ideaa kamelille.

(Hihitystä)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Sosiaalisena olentona nainen kykenee erittäin herkästi erottamaan toisistaan lattean tölväisyn, jollainen ei osu hänessä mihinkään vs. lääketieteellisen viillon, jolla on oikeasti tarkoitus häntä vahingoittaa. Tämän eron selittäminen miehelle on kuin yrittäisi selittää kuution ideaa kamelille.

(Hihitystä)

😁

Ja kaikkea tätä värittää erittäin nopeasti etenevä dialogi, joka on koodattu jokaisen naisen perimään.

(Reps)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Ja kaikkea tätä värittää erittäin nopeasti etenevä dialogi, joka on koodattu jokaisen naisen perimään.

(Reps)

😁

Entä mitä nykymiehet sitten poimivat naisilta osaksi omaa käytöstään?

He käyvät kähminässä meikkipussukoista kaikenlaisia "tyttömäisyyksiä".

Voi taivaan tulet sentään!

(Hirn)

😁

• Teknodonna kirjoitti:

Entä mitä nykymiehet sitten poimivat naisilta osaksi omaa käytöstään?

He käyvät kähminässä meikkipussukoista kaikenlaisia "tyttömäisyyksiä".

Voi taivaan tulet sentään!

(Hirn)

😁

Tulisi olla yleisesti hyväksytyt säännöt nykymiehelle, joiden sisällä saisi vapaasti toteuttaa ihmisyyttään ja joiden ulkopuolelle poikkeamisesta saisi huomauttaa ilman kritiikkiä huomauttajalle. Tällaisten sääntöjen laatiminen olisi kehittävää treeniä niin miehille kuin naisille.

• Teknodonna
        scrg kirjoitti:

Tulisi olla yleisesti hyväksytyt säännöt nykymiehelle, joiden sisällä saisi vapaasti toteuttaa ihmisyyttään ja joiden ulkopuolelle poikkeamisesta saisi huomauttaa ilman kritiikkiä huomauttajalle. Tällaisten sääntöjen laatiminen olisi kehittävää treeniä niin miehille kuin naisille.

Mjoo

No siis mun nähdäkseni tällainen säännöstö (tai säännöstelemättömyys) vallitsee jo mediassa, kutes esmes täällä.

Minusta se on ihan fine. Tuleephan vastakkainen sukupuoli tutuksi sen fiktiivisessä muodossa. Omakin toisinaan yllättää.

(Hihitystä)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

No siis mun nähdäkseni tällainen säännöstö (tai säännöstelemättömyys) vallitsee jo mediassa, kutes esmes täällä.

Minusta se on ihan fine. Tuleephan vastakkainen sukupuoli tutuksi sen fiktiivisessä muodossa. Omakin toisinaan yllättää.

(Hihitystä)

😁

Pitch black

Tulin juuri säkkipimeästä kylppäristä harjoittelemasta pimeäkuvausta. Hetkittäin oli niin valoisaa, että en näe täällä ulkopuolella enää päivänvaloja.

Onko niitä?

(Hirn)

😁

• Täällähän miehet ihannoivat ihan avoimestikin noita 50-luvun juoruilevia ja pahansuopia lorttoja, ja ovat nyt sitten itse muuttuneet samanlaisiksi. Ikävää.

• Yläpeukkujen määrästä voinee vetää johtopäätöksen, että naismaisuus miehessä ei sittenkään ole toivottu ominaisuus.

• Wulwawa

Onko näillä alapeukoilla muu kuin jokin symbolinen merkitys?

• Wulwawa kirjoitti:

Onko näillä alapeukoilla muu kuin jokin symbolinen merkitys?

Alapeukkua tökkäämällä voi muuttaa sen kuvakkeen punaiseksi itselleen. Hyvin symbolinen ja yksityinen merkitys.

• vaikeaksimenee

Naismainen mies on kaverinakin vähän hankala kun ei oikein tiedä lähteäkö hänen kanssa kaljoille vai emotioniin.

• mun_mascarat--

Pitää hakea mascarat emotionista!!!!!!! har

• koulutetut.miähet

kun menee ulos ja katselee miehiä niin nykyään on miehet naismaisia jo vaatetus ja olemus kertoo sen ja jokainen koulutettu on naismainen mies ja suurin osa on kokeillut homostelua ja suurin osa ainakin bi miehiä ja loput kaappi homoja jotka vielä miettii ja unelmoittee kokeilisiko olla nainen ja rakastelisi miehen kanssa

• rotutohtori.kummeksuu

Joo, on niitä miehiä, jotka haluaa olla naisia, ja sitten on vielä niitäkin valkoisia, jotka haluaa olla jotain muuta rotua. "Transracial" niin kuin tuolla Amerikassa sanotaan.

• Tosi_onkin

Nykyään "tosimiehet" uhkaavat suvakkihuoria joukko raiskauksilla.
      Maahanmuuttokriittisimmät ovat jo saaneet tuomionkin suvakkihuoran raiskauksesta.

Eikös se perSujen työmieskin ole raiskannut ja tuomionkin siitä saanut?

• muisteloa

Ennen armeijassa tehtiin pojista miehiä, nykyään ilmeisesti naisistakin miehisiä. Tasa-arvoa kun ei voi ulottaa raskauteen ja synnyttämiseen sekä äitiyteen niin ehkäpä se pakollinen asepalvelus olisi kuitenkin miesten homma, vapaaehtoisena menköön innokkaat naiset.
      Olisi mukava että mies osaisi lämmittää rantasaunan, omaisi erätaitoja, osaisi tehdä pikku korjauksia kotona, auttaisi daamille takin päälle ja avaisi oven. Hatun pois ottaminen sisätiloissa on jo taakse jäänyttä elämää, harmi.
      Edesmennyt isäni oli akateeminen ja korkeassa virassa, armeijassa eteni luutnantiksi ja omasi herrasmiehen käytöstavat ja nämä mainitut korjaus ja erämiehentaidot. Nykyään nämä kuuluvat naisten ominaisuuksiin. No ehkä se on hyvä asia joidenkin mielestä.

• semmonen.miäs

imikö isäsi majurin kikkeliä ja korkeammassa virassa olevan kikkeliä ja toivoen että kohotettaisiin

• pullaaposkeen
        semmonen.miäs kirjoitti:

imikö isäsi majurin kikkeliä ja korkeammassa virassa olevan kikkeliä ja toivoen että kohotettaisiin

Ei. Korkeammassa asemassa olevan kikulin imeminen on teidän äidin helmoissa piilottelevien sukupuolineutraalien pullapojujen hommaa.

• "Ennen armeijassa tehtiin pojista miehiä, nykyään ilmeisesti naisistakin miehisiä."

Armeijassa ei tehdä kenestäkään miestä. Sinä etkä kukaan muukaan määrittele miehuuden kriteerejä.

"Tasa-arvoa kun ei voi ulottaa raskauteen ja synnyttämiseen sekä äitiyteen niin ehkäpä se pakollinen asepalvelus olisi kuitenkin miesten homma, vapaaehtoisena menköön innokkaat naiset."

Asepalveluksta ei kannata verrata synnyttämiseen ja äitiyteen. Äitiys ei ole kenellekään pakollista. Jos nainen synnyttää, niin hän saa yhteiskunnalta rahaa. Asevelvollisuus on ilmaiseksi tehtyä työtä, josta parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa saa palkinnoksi luodin otsaansa kun joutuu sotimaan vihollista vastaan.

"Olisi mukava että mies osaisi lämmittää rantasaunan, omaisi erätaitoja, osaisi tehdä pikku korjauksia kotona, auttaisi daamille takin päälle ja avaisi oven. Hatun pois ottaminen sisätiloissa on jo taakse jäänyttä elämää, harmi."

Varmasti moni osaakin. Voisitko tehdä saman tyyppisen listan naisen velvollisuuksista, niin mietitään sitten kuinka moni nainen velvollisuudet täyttää ja sen myötä antaa aihetta vastapalveluksille miehiltä?

"Edesmennyt isäni oli akateeminen ja korkeassa virassa, armeijassa eteni luutnantiksi ja omasi herrasmiehen käytöstavat ja nämä mainitut korjaus ja erämiehentaidot. Nykyään nämä kuuluvat naisten ominaisuuksiin. No ehkä se on hyvä asia joidenkin mielestä."

Mitä se haittaa jos naisella on nuo ominaisuudet? Onko se jotenkin sinulta pois? Huomauttaisin että hyvin harvan nykyajan naisen käytöstapoja voi verrata herrasmiehen käytöstapoihin millään tavalla.

• rautalanganVääntöä
        super-atm kirjoitti:

"Ennen armeijassa tehtiin pojista miehiä, nykyään ilmeisesti naisistakin miehisiä."

Armeijassa ei tehdä kenestäkään miestä. Sinä etkä kukaan muukaan määrittele miehuuden kriteerejä.

"Tasa-arvoa kun ei voi ulottaa raskauteen ja synnyttämiseen sekä äitiyteen niin ehkäpä se pakollinen asepalvelus olisi kuitenkin miesten homma, vapaaehtoisena menköön innokkaat naiset."

Asepalveluksta ei kannata verrata synnyttämiseen ja äitiyteen. Äitiys ei ole kenellekään pakollista. Jos nainen synnyttää, niin hän saa yhteiskunnalta rahaa. Asevelvollisuus on ilmaiseksi tehtyä työtä, josta parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa saa palkinnoksi luodin otsaansa kun joutuu sotimaan vihollista vastaan.

"Olisi mukava että mies osaisi lämmittää rantasaunan, omaisi erätaitoja, osaisi tehdä pikku korjauksia kotona, auttaisi daamille takin päälle ja avaisi oven. Hatun pois ottaminen sisätiloissa on jo taakse jäänyttä elämää, harmi."

Varmasti moni osaakin. Voisitko tehdä saman tyyppisen listan naisen velvollisuuksista, niin mietitään sitten kuinka moni nainen velvollisuudet täyttää ja sen myötä antaa aihetta vastapalveluksille miehiltä?

"Edesmennyt isäni oli akateeminen ja korkeassa virassa, armeijassa eteni luutnantiksi ja omasi herrasmiehen käytöstavat ja nämä mainitut korjaus ja erämiehentaidot. Nykyään nämä kuuluvat naisten ominaisuuksiin. No ehkä se on hyvä asia joidenkin mielestä."

Mitä se haittaa jos naisella on nuo ominaisuudet? Onko se jotenkin sinulta pois? Huomauttaisin että hyvin harvan nykyajan naisen käytöstapoja voi verrata herrasmiehen käytöstapoihin millään tavalla.

Kommentissa todetaan että asepalvelukseen menköön ne naiset, jotka haluavat.
        Kuukautisvaivat, raskaus, synnyttäminen ja äitiys eivät ole ulkoistettavissa, eikä kukaan synnytä rahan takia. "Siitä maksetaan naiselle rahaa" . Useampi raskaus vaikuttaa naisen eläkkeeseen. Lapsilisät menevät lapsen tarpeisiin. Fakta on myös että miehet ovat fyysisesti vahvempia. Kivuliaiden kuukautisten aikaan on aika vaikea leireillä pakkasessa erämaassa teltassa tai ylipäätään rehkiä fyysisesti rankoissa oloissa.
        Kerroin millaisista miehistä pidän ja millainen isäni oli. Onko se sinulta pois?
        Minulle on ok jos nainen osaa lämmittää rantasaunan ja vaikka remontoida. Toivoisin kuitenkin mieheltä näitä taitoja myös.
        Aloituksessa puhuttiin miesten ominaisuuksista ja näitä yritin kuvailla ja sain feministin kiukustumaan, näköjään.

• rautalanganVääntöä kirjoitti:

Kommentissa todetaan että asepalvelukseen menköön ne naiset, jotka haluavat.
        Kuukautisvaivat, raskaus, synnyttäminen ja äitiys eivät ole ulkoistettavissa, eikä kukaan synnytä rahan takia. "Siitä maksetaan naiselle rahaa" . Useampi raskaus vaikuttaa naisen eläkkeeseen. Lapsilisät menevät lapsen tarpeisiin. Fakta on myös että miehet ovat fyysisesti vahvempia. Kivuliaiden kuukautisten aikaan on aika vaikea leireillä pakkasessa erämaassa teltassa tai ylipäätään rehkiä fyysisesti rankoissa oloissa.
        Kerroin millaisista miehistä pidän ja millainen isäni oli. Onko se sinulta pois?
        Minulle on ok jos nainen osaa lämmittää rantasaunan ja vaikka remontoida. Toivoisin kuitenkin mieheltä näitä taitoja myös.
        Aloituksessa puhuttiin miesten ominaisuuksista ja näitä yritin kuvailla ja sain feministin kiukustumaan, näköjään.

"Kommentissa todetaan että asepalvelukseen menköön ne naiset, jotka haluavat."

Naisten käsitys tasa-arvosta että se mikä on toisille palkollista, on toisille vapaaehtoista.

• vapaaehtoiskuukautiset
        super-atm kirjoitti:

"Kommentissa todetaan että asepalvelukseen menköön ne naiset, jotka haluavat."

Naisten käsitys tasa-arvosta että se mikä on toisille palkollista, on toisille vapaaehtoista.

Kuinkahan montaa tuntia miehenä kestäisit esim kuukautiskipua, side ja tamppooniruljanssia, raskausvaivoja ja ennenkaikkea synnytystä, entä imetys, yövalvomiset, vauvan vaipparallia jne. Aina kun ei apua ole saatavilla?!? Nämä ovat naisille vuosikymmenien koitoksia, kuukautiset kun tulevat joka kuukausi. Veikkaan, että et päivääkään. Siinä sinulle tasa-arvoa.
        Lisättäköön että kunnioitan kovasti armeijan käyneitä naisia ja miehiä, myös siviilipalveluksen suorittaneita. Armeijassa uraa tekevät naiset ovat hienoja mimmejä.

• vapaaehtoiskuukautiset kirjoitti:

Kuinkahan montaa tuntia miehenä kestäisit esim kuukautiskipua, side ja tamppooniruljanssia, raskausvaivoja ja ennenkaikkea synnytystä, entä imetys, yövalvomiset, vauvan vaipparallia jne. Aina kun ei apua ole saatavilla?!? Nämä ovat naisille vuosikymmenien koitoksia, kuukautiset kun tulevat joka kuukausi. Veikkaan, että et päivääkään. Siinä sinulle tasa-arvoa.
        Lisättäköön että kunnioitan kovasti armeijan käyneitä naisia ja miehiä, myös siviilipalveluksen suorittaneita. Armeijassa uraa tekevät naiset ovat hienoja mimmejä.

Ajattelitko vaatia miehille jotain rangaistusta koska ei ole kuukautisia tai naisille jotain palkkiota niistä?

Olet selvästi feministi.

• sukupolviennäkemysero
        super-atm kirjoitti:

Ajattelitko vaatia miehille jotain rangaistusta koska ei ole kuukautisia tai naisille jotain palkkiota niistä?

Olet selvästi feministi.

Asepalveluksen tai siviilipalveluksen suorittaminen, jos pidät sitä rangaistuksena voit yrittää saada vapautuksen esim " psyykkisistä syistä".

• sukupolviennäkemysero kirjoitti:

Asepalveluksen tai siviilipalveluksen suorittaminen, jos pidät sitä rangaistuksena voit yrittää saada vapautuksen esim " psyykkisistä syistä".

Kyllä sen tiedän.

On kuitenkin täysin eri asia että mikäli sattuu syntymään naiseksi, niin ei tarvitse keksiä mitään psyykkisiä syitä välttääkseen palkollisen armeijan, tai mennä siviilipalvelukseen tai vankilaan.

Näin "tasa-arvoisessa" Suomessa vuonna 2017.

• ymmärränajatuksesi
        super-atm kirjoitti:

Kyllä sen tiedän.

On kuitenkin täysin eri asia että mikäli sattuu syntymään naiseksi, niin ei tarvitse keksiä mitään psyykkisiä syitä välttääkseen palkollisen armeijan, tai mennä siviilipalvelukseen tai vankilaan.

Näin "tasa-arvoisessa" Suomessa vuonna 2017.

Nythän ollaan kaavailemassa naisillekin jonkinlaisia kutsuntoja ja kurssitusta tms, joka kai olisi pakollinen. Ehkä kannattaisi kyseenalaistaa joidenkin uskontojen edustajien ja Ahvenanmaalaisten miesten vapautus asepalveluksesta.
        En ole asiaan perehtynyt, mutta jos armeija tuntuu ylivoimaiselta kyllä kai lääkäri vapautukseen oikeuttavan todistuksen kirjoittaa. Aika monilla menestyneillä miehillä tuo vapautus on eikä ole haitannut myöhempää elämää.
        Jos olisimme maantieteellisesti kauempana itänaapurista, voisimme mekin siirtyä palkka-armeijaan.
        Olen sinua luultavasti vanhempi ja perinteisempi mielipiteissäni ehkä. En kuitenkaan tarkoittanut vähätellä tai loukata. Maailma muuttuu ja nykyään nuoret naiset haluaisivat mukaan asepalvelus ja kyberuhka?kursseille. Uusi sukupolvi päättää ja
        asiat muuttuvat vielä.

• ymmärränajatuksesi kirjoitti:

Nythän ollaan kaavailemassa naisillekin jonkinlaisia kutsuntoja ja kurssitusta tms, joka kai olisi pakollinen. Ehkä kannattaisi kyseenalaistaa joidenkin uskontojen edustajien ja Ahvenanmaalaisten miesten vapautus asepalveluksesta.
        En ole asiaan perehtynyt, mutta jos armeija tuntuu ylivoimaiselta kyllä kai lääkäri vapautukseen oikeuttavan todistuksen kirjoittaa. Aika monilla menestyneillä miehillä tuo vapautus on eikä ole haitannut myöhempää elämää.
        Jos olisimme maantieteellisesti kauempana itänaapurista, voisimme mekin siirtyä palkka-armeijaan.
        Olen sinua luultavasti vanhempi ja perinteisempi mielipiteissäni ehkä. En kuitenkaan tarkoittanut vähätellä tai loukata. Maailma muuttuu ja nykyään nuoret naiset haluaisivat mukaan asepalvelus ja kyberuhka?kursseille. Uusi sukupolvi päättää ja
        asiat muuttuvat vielä.

"Ehkä kannattaisi kyseenalaistaa joidenkin uskontojen edustajien ja Ahvenanmaalaisten miesten vapautus asepalveluksesta."

Olen ehdottomasti samaa mieltä.

En sano että jokaisen suomalaisen pitäisi käydä armeija. Mutta sukupuoleen katsomatta tietyn määrän pitäisi käydä vähointään joku puolen vuoden kurssi, jossa opeteltaisiin toimimaan kriisitilanteessa, kuten sodassa ja kaikille olisi ennalta määrätty tehtävä. Jokainen kykyjensä mukaan.

En näe siinä mitään järkeä että samalla kun iso osa miehistä painuu ase kädessä rintamalle, niin naiset laiskottelee kotona. Etenkin lapsettomien naisten osa on liian helppo.

• nähtyon
        super-atm kirjoitti:

Olet selvästi feministi.

Joka tapauksessa miehenä et kestäisi sitä mikä naiselle on jokapäiväistä. Mies ei kestä edes tavallista päänsärkyä ilman valitusta.

• itselusmuat
        super-atm kirjoitti:

"Ehkä kannattaisi kyseenalaistaa joidenkin uskontojen edustajien ja Ahvenanmaalaisten miesten vapautus asepalveluksesta."

Olen ehdottomasti samaa mieltä.

En sano että jokaisen suomalaisen pitäisi käydä armeija. Mutta sukupuoleen katsomatta tietyn määrän pitäisi käydä vähointään joku puolen vuoden kurssi, jossa opeteltaisiin toimimaan kriisitilanteessa, kuten sodassa ja kaikille olisi ennalta määrätty tehtävä. Jokainen kykyjensä mukaan.

En näe siinä mitään järkeä että samalla kun iso osa miehistä painuu ase kädessä rintamalle, niin naiset laiskottelee kotona. Etenkin lapsettomien naisten osa on liian helppo.

Otahan selvää mitä naiset on tehneet sota-aikana kun miehet on sotineet. Eivät ole todellakaan laiskotelleet kotona. On sanottu että rintamalla olevilla on ollut jopa helpompi osa kun naisella. Nainen on pitänyt yhteiskunnan pystyssä ja tehnyt myös miesten työt. Arjen on pitänyt pyöriä ilman miehiä.
        Pistäpä sitten sodan koittaessa naiset ruotuun ja aseisiin. Näet sen jälkeen mitä on jäänyt tekemättä kun sota loppuu. Jos nyt mahdollisten nykyisten sotien päättyessä on mitään missään jäljellä.

• nähtyon kirjoitti:

Joka tapauksessa miehenä et kestäisi sitä mikä naiselle on jokapäiväistä. Mies ei kestä edes tavallista päänsärkyä ilman valitusta.

Mikä on naiselle jokapäiväistä?

• itselusmuat kirjoitti:

Otahan selvää mitä naiset on tehneet sota-aikana kun miehet on sotineet. Eivät ole todellakaan laiskotelleet kotona. On sanottu että rintamalla olevilla on ollut jopa helpompi osa kun naisella. Nainen on pitänyt yhteiskunnan pystyssä ja tehnyt myös miesten työt. Arjen on pitänyt pyöriä ilman miehiä.
        Pistäpä sitten sodan koittaessa naiset ruotuun ja aseisiin. Näet sen jälkeen mitä on jäänyt tekemättä kun sota loppuu. Jos nyt mahdollisten nykyisten sotien päättyessä on mitään missään jäljellä.

"Otahan selvää mitä naiset on tehneet sota-aikana kun miehet on sotineet. Eivät ole todellakaan laiskotelleet kotona."

On melko eri juttu tehdä siviilitöitä kuin haavoittua tai kuolla sodassa. Monikohan nainen olisi vaihtanut paikkaa miehen kanssa niin että mies olisi tullut keittämään soppaa ja nainen olisi lähtenyt sotaan.

"On sanottu että rintamalla olevilla on ollut jopa helpompi osa kun naisella."

Aivan varmasti feministit noin väittävät.

"Nainen on pitänyt yhteiskunnan pystyssä ja tehnyt myös miesten työt."

Minne unohtui tasa-arvo? Eihän pitänyt olla erikseen meisten ja naisten töitä.

• nainen.ei.ole.mies
        super-atm kirjoitti:

"Otahan selvää mitä naiset on tehneet sota-aikana kun miehet on sotineet. Eivät ole todellakaan laiskotelleet kotona."

On melko eri juttu tehdä siviilitöitä kuin haavoittua tai kuolla sodassa. Monikohan nainen olisi vaihtanut paikkaa miehen kanssa niin että mies olisi tullut keittämään soppaa ja nainen olisi lähtenyt sotaan.

Sinusta on kuitenkin ilmeisesti ok että miehet saavat korkeampaa palkkaa ja dominoivat johtotehtävissä. Vaikuttaa että olet naisvihamielinen, kaikki kommenttisi naisista ovat vähätteleviä. Jos olet mies on varmaan vaikea löytää pysyvää naispuolista puolisoa tuolla asenteella. Miesystävä ymmärtäisi ehkä paremmin.

• nainen.ei.ole.mies kirjoitti:

Sinusta on kuitenkin ilmeisesti ok että miehet saavat korkeampaa palkkaa ja dominoivat johtotehtävissä. Vaikuttaa että olet naisvihamielinen, kaikki kommenttisi naisista ovat vähätteleviä. Jos olet mies on varmaan vaikea löytää pysyvää naispuolista puolisoa tuolla asenteella. Miesystävä ymmärtäisi ehkä paremmin.

"Sinusta on kuitenkin ilmeisesti ok että miehet saavat korkeampaa palkkaa ja dominoivat johtotehtävissä."

Miehet ja naiset saavat samoista töistä noin parin prosentin tarkkuudella samaa palkkaa. Naiset eivät hakeudu yhtä paljon johtotehtäviin kuin miehet. Naiset pysyvät mielummin mukavuusalueella ottamatta riskejä ja vastuuta. Naisille on helpompi vaihtoehto ottaa vaikka itseään parempipalkkainen johtotehtävissä oleva mies ja olla kotona määräilevä johtaja ja käyttää miehen rahoja.

"Vaikuttaa että olet naisvihamielinen"

Vaikuttaa että ole feministi ja vihaat miehiä.

"Jos olet mies on varmaan vaikea löytää pysyvää naispuolista puolisoa tuolla asenteella. Miesystävä ymmärtäisi ehkä paremmin."

Jos olet nainen on varmaan vaikea löytää pysyvää miespuolista puolisoa tuolla asenteella, paitsi joku vässykkä joka ei uskalla kertoa sinulle mielipiteitään vaan nöyrästi maksaa ja tekee kaiken minkä feministinä määräät. Rekkalesbo ymmärtäisi sinua ehkä paremmin.

• itselusmuat
        super-atm kirjoitti:

Sota-aikana oli miesten ja naisten työt jotka kaikki naiset teki. Siviilissä siis. Tehtaat pyöri naisten voimin ja maatalous samoin. Lapset ja vanhukset hoidettiin siinä sivussa. Ruokaa sai jos sai. Jos ei saanut niin kehitettiin mistä keksittiin.
        Miehet odottelivat vaan siellä rintamalla poteroissaan suurimman osan ajasta. Iltaisin veistelivät puu-ukkoja korsuissaan. Kotoa odottelivat paketteja ja kirjeitä. Siinähän se aika hyvin kului.

• itselusmuat kirjoitti:

Sota-aikana oli miesten ja naisten työt jotka kaikki naiset teki. Siviilissä siis. Tehtaat pyöri naisten voimin ja maatalous samoin. Lapset ja vanhukset hoidettiin siinä sivussa. Ruokaa sai jos sai. Jos ei saanut niin kehitettiin mistä keksittiin.
        Miehet odottelivat vaan siellä rintamalla poteroissaan suurimman osan ajasta. Iltaisin veistelivät puu-ukkoja korsuissaan. Kotoa odottelivat paketteja ja kirjeitä. Siinähän se aika hyvin kului.

"Sota-aikana oli miesten ja naisten työt jotka kaikki naiset teki."

Ei vaan silloinkin oli miesten työt, sekä yhteiset työt kuten nykyisinkin. Silloin miesten työtä oli vihollisten tappaminen, haavoittuminen ja kuoleminen. Yhteisiä töitä oli kaikki muut. Itse asiassa niistä yhteisistäkään töistä naisten ei kaikki tarvinnut tehdä, vaan ne työt teki vanhat miehet, jotka eivät joutuneet sotimaan.

"Miehet odottelivat vaan siellä rintamalla poteroissaan suurimman osan ajasta."

En tiedä pitäisikö tuolle kommentille itkeä vai nauraa. Vain feministi voi väittää tuollaista. Jos sodankäynti on hauskaa laiskottelua poterossa, niin miksi jokainen nainen ei halua mielummin mennä sinne poteroon sen sijaan että jää kotirintamalle tekekemään mielestään niitä paljon raskaampia ja vaativampia töitä.

"Iltaisin veistelivät puu-ukkoja korsuissaan. Kotoa odottelivat paketteja ja kirjeitä. Siinähän se aika hyvin kului."

Ansaitset miehiä vihaavien feministien sankaripalkinnon. Mene kertomaan viimeisille vielä hengissä oleville sotaveteraaneille tuo, niin hekin kuulevat feministisen totuuden sodasta. Sinähän sen varmasti paremmin tiedät heitä paremmin.

• itselusmuat
        super-atm kirjoitti:

"Sota-aikana oli miesten ja naisten työt jotka kaikki naiset teki."

Ei vaan silloinkin oli miesten työt, sekä yhteiset työt kuten nykyisinkin. Silloin miesten työtä oli vihollisten tappaminen, haavoittuminen ja kuoleminen. Yhteisiä töitä oli kaikki muut. Itse asiassa niistä yhteisistäkään töistä naisten ei kaikki tarvinnut tehdä, vaan ne työt teki vanhat miehet, jotka eivät joutuneet sotimaan.

"Miehet odottelivat vaan siellä rintamalla poteroissaan suurimman osan ajasta."

En tiedä pitäisikö tuolle kommentille itkeä vai nauraa. Vain feministi voi väittää tuollaista. Jos sodankäynti on hauskaa laiskottelua poterossa, niin miksi jokainen nainen ei halua mielummin mennä sinne poteroon sen sijaan että jää kotirintamalle tekekemään mielestään niitä paljon raskaampia ja vaativampia töitä.

"Iltaisin veistelivät puu-ukkoja korsuissaan. Kotoa odottelivat paketteja ja kirjeitä. Siinähän se aika hyvin kului."

Ansaitset miehiä vihaavien feministien sankaripalkinnon. Mene kertomaan viimeisille vielä hengissä oleville sotaveteraaneille tuo, niin hekin kuulevat feministisen totuuden sodasta. Sinähän sen varmasti paremmin tiedät heitä paremmin.

Tiedän ainakin sinua paremmin.
        En vihaa miehiä sen enempää kun sinä naisia.

Jos naisilta kysytään haluaako he sinne poteroon niin halukkaita löytyy.
        Voisin lähteä itsekin mutta jo nyt olisin liian vanha. Saati sitten mahdollisessa tulevassa sodassa.
        Voisit jäädä minun sijassa "sopan keittoon" kotirintamalle.

• itselusmuat kirjoitti:

Tiedän ainakin sinua paremmin.
        En vihaa miehiä sen enempää kun sinä naisia.

Jos naisilta kysytään haluaako he sinne poteroon niin halukkaita löytyy.
        Voisin lähteä itsekin mutta jo nyt olisin liian vanha. Saati sitten mahdollisessa tulevassa sodassa.
        Voisit jäädä minun sijassa "sopan keittoon" kotirintamalle.

"Tiedän ainakin sinua paremmin."

Et tiedä, koska olet totuutta vääristelevä feministi.

"Jos naisilta kysytään haluaako he sinne poteroon niin halukkaita löytyy."

Enintään se pari prosenttia jotka ovat armeijan käyneet. Heistäkään suurin osa tuskin tahtoo sotaan, armeija on kuitenkin leikkikoulu siihen verrattuna.

"Voisin lähteä itsekin mutta jo nyt olisin liian vanha."

Helppoahan se on sanoa, kun ei tarvitse sinne mennä. Yli-ikäisenäkin on helppo jeesustella että tekisi vaikka mitä jos olisi nuorempi.

"Voisit jäädä minun sijassa "sopan keittoon" kotirintamalle."

Sopan keittämisen sijaan voisin leipoa naamasi ihan uuden näköiseksi.

• itselusmuat
        super-atm kirjoitti:

"Tiedän ainakin sinua paremmin."

Et tiedä, koska olet totuutta vääristelevä feministi.

"Jos naisilta kysytään haluaako he sinne poteroon niin halukkaita löytyy."

Enintään se pari prosenttia jotka ovat armeijan käyneet. Heistäkään suurin osa tuskin tahtoo sotaan, armeija on kuitenkin leikkikoulu siihen verrattuna.

"Voisin lähteä itsekin mutta jo nyt olisin liian vanha."

Helppoahan se on sanoa, kun ei tarvitse sinne mennä. Yli-ikäisenäkin on helppo jeesustella että tekisi vaikka mitä jos olisi nuorempi.

"Voisit jäädä minun sijassa "sopan keittoon" kotirintamalle."

Sopan keittämisen sijaan voisin leipoa naamasi ihan uuden näköiseksi.

Niinpä tietenkin. Mies ei ole mies jos ei leivo naisen naamaa uuteen uskoon siinä vaiheessa kun sanat loppuu. Tämähän se taitaa olla yksi tekijä joka löytyy jännämiehiltä.

• itselusmuat kirjoitti:

Niinpä tietenkin. Mies ei ole mies jos ei leivo naisen naamaa uuteen uskoon siinä vaiheessa kun sanat loppuu. Tämähän se taitaa olla yksi tekijä joka löytyy jännämiehiltä.

"Mies ei ole mies jos ei leivo naisen naamaa uuteen uskoon siinä vaiheessa kun sanat loppuu."

Ei huolta, ei minulta ole sanat loppuneet. Olen sekä fyysisesti että psyykkisesti vahva. Sinä et ole kumpaakaan, vaan olet yksinkertainen feministi.

• itselusmuat
        super-atm kirjoitti:

"Mies ei ole mies jos ei leivo naisen naamaa uuteen uskoon siinä vaiheessa kun sanat loppuu."

Ei huolta, ei minulta ole sanat loppuneet. Olen sekä fyysisesti että psyykkisesti vahva. Sinä et ole kumpaakaan, vaan olet yksinkertainen feministi.

Ok. Ei mulla ole mitään vastaan jos luokittelet feministiksi. Aivan sama.

• mieskuinAkka

Esim telkkarista tuttu julkkis"mies" ei siedä itsestää muuta kuin kehuviestejä julkkis palstalla. Esim henkilö xxx tykkää jäätelöstä tai käykö henkilö xxx kuntosalilla saa tyypin mielenterveyden koetukselle. Julkkiksen kun pitää kuitenkin sietää enemmän kun taviksen, ken leikkiin lähtee jne.

• Vanha-äijä

Suomessa on maailman miesmäisimmät naiset.
      Se on kyllä niin kuvottavaa kun nainen on miesmäinen.
      Suomalaiset naiset ovat m--ttomia miehiä.

• jhfuewhhfiwj

Kyllä näin on. Olen täysin samaa mieltä. Nähdä naisellinen nainen katukuvassa on samassa suhteessa, kuin nähdä Rolls Royce liikenteessä Suomessa.

• tipetipu
        jhfuewhhfiwj kirjoitti:

Kyllä näin on. Olen täysin samaa mieltä. Nähdä naisellinen nainen katukuvassa on samassa suhteessa, kuin nähdä Rolls Royce liikenteessä Suomessa.

Suomessa naisellisuuttaan korostavia naisia pidetään jopa maksullusina naisina ja kuraa tulee niskaan myös muilta naisilta. 30 c asteen pakkasessa on hiukan vaikeaa näyttää naiselliselta katukuvassa. Pitäisikö minimekossa ja korkokengissä ilman huppua tai pipoa tipsutella?

• Hieno hattu. Melkein kuin Karpon Hannulla.

• Teknodonna
        scrg kirjoitti:

Hieno hattu. Melkein kuin Karpon Hannulla.

Oliko se Karpo se heppu, joka jakoi jäätynyttä poronkinttua talonsa tulipalossa menettäneelle mummolle?

(Reps)

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Oliko se Karpo se heppu, joka jakoi jäätynyttä poronkinttua talonsa tulipalossa menettäneelle mummolle?

(Reps)

😁

Ai se oli vielä talvella!

(Persnaurut)

😁✌

• 12121212121212

Mielenkiintoista on että naiset ovat vuosikymmeniä valittaneet siitä ettei naisen ole pakko olla naisellinen, koska se ei kuulemma ole reilua että vyötärön pitää olla kapea ja käytöksen siveellistä.

Mutta yhä vaaditaan että miehen pitää olla miehekäs.

Jos miehet kysyvät "missä tasa-arvo?", vastaus on "vain nössöt miehet valittavat, ole mies äläkä valita" (naiset tietysti saavat valittaa ja naisten pitääkin valittaa - valittava nainenhan on rohkea ja itsenäinen).

Miehet tekivät suuren virheen lähtiessään feministien kelkkaan. Feministi on kuin se naapuri joka aina lainaa rahaa muttei koskaan maksa takaisin.

• On se kyllä kumma miten just sun lähipiiriisi osuu kaikein pahimmat wt-tyypit. Naapuritkin tollasia!

• 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

On se kyllä kumma miten just sun lähipiiriisi osuu kaikein pahimmat wt-tyypit. Naapuritkin tollasia!

Niinpä, täältä löytyy paljonkin noin ajattelevia feministinaisia. Kannattaa muistaa että asuinalue on yksi maamme pahimmista punaviherkuplista.

• 12121212121212 kirjoitti:

Niinpä, täältä löytyy paljonkin noin ajattelevia feministinaisia. Kannattaa muistaa että asuinalue on yksi maamme pahimmista punaviherkuplista.

Sun asuinaluees kyllä tiedetään. Eikä sun pitäisi ostella kaikkea vain siksi että se on halpaa, kun sun tekstistäkin näkee nyrpeän naaman ilmeen, että pahalle maistuu:

http://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005352124.html

• EdesUnissa

Tosiasiassa tätä maailmaa pyörittää miehet edelleen ja varsin miehisillä metodeilla. Tämä julkisivu kuva jossa naisten arvoja kunnioitetaan on eriytetty sieltä missä tehdään hankalia päätöksiä, joissa joku joutuu kärsimään.
        Minä tunnen oloni hyväksi näin toimivassa maailmassa. Saan naisista voimaa ja vastapainoa, mutta en haluaisi olla tilanteessa jossa nainen olisi valitsemassa kummanko pelastaa, minut vai kaverini tippumasta jyrkänteeltä.
        Nainen yrittäisi pelastaa molemmat, koska ei halua valita kenen pitää kuolla. Minä taas valitsen kenen pitää ensisijaisesti elää, ja siksi saan asian hoidettua.
        Tuo miesten naisistuminen 2000-luvulla on johtanut mielestäni miesten keskuudessa kahtiajakoon. On me miehet ja sitten "nuo miehet" joihin mina en osaa luottaa ja joita on vaikea arvostaa.

• Rose_91

Jos punaviherfeministit ahdistaa, kannattaa harkita maiseman vaihtoa :P Itse välttelen noita ryhmiä, koska omia mielipiteitään ei uskaltaisi sanoa ääneen.

• läpimurtoooo

Feministiselle puolueelle valtuustopaikka Helsingissä – ”Feministinen läpimurto!” huudettiin pinkeissä valvojaisissa

Feministinen puolue sai Helsingissä 1,5 prosenttia äänistä ja yhden valtuustopaikan.

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005163762.html

Helsingissä valtuustoon pyrki kuusi pienpuoluetta, joilla ei ole ollut edustusta nykyisessä valtuustossa: eläinoikeuspuolue, feministinen puolue, itsenäisyyspuolue, kommunistinen työväenpuolue, liberaalipuolue ja piraattipuolue.

Piraattipuolue sai äänistä 0,9 prosenttia, liberaalipuolue 0,5 prosenttia, eläinoikeuspuolue 0,3 prosenttia, itsenäisyyspuolue 0,1 prosenttia ja muut nolla prosenttia. Pienpuolueiden kannoista voi lukea lisää täältä.

Edustajansa oli menettämässä Suomen kommunistinen puolue, joka sai äänistä 0,8 prosenttia, mikä on 0,5 prosenttiyksikköä vähemmän kuin vuonna 2012.

• onkoooo
    • eipystyyyy
    • Palstan miehet = nykymiehet :)

• "Nykymiehet on naismaisia"

Shaming language ja henkilöhyökkäys.

Mikäli mies kohdistaa naisiin perustelta kritiikkiä, eikä suostu aisuriksi ja valkoritariksi, niin mies on feministin mielestä naismainen.

Kertoo muutenkin melko paljon naisen arvostuksesta tai lähinnä arvostuksen puutteesta omaa sukupuoltaan kohtaan kun nimittelee miestä naismaiseksi.

• hurmoksessa

Satusetä: aisuria, valkoritaria, shaming languagea.. Suorastaan runollista.

• hurmoksessa kirjoitti:

Satusetä: aisuria, valkoritaria, shaming languagea.. Suorastaan runollista.

Viestisi on shaming language ja henkilöhyökkäys.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      208
      13648
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2118
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      37
      1221
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1166
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      114
      1095
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1060
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      842
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      668
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      663
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      63
      643
    Aihe