Mitä lääkityksiä teillä on

Benzom

Juuri kävin lääkärin pakeilla uusimmassa opamox-reseptin. Ai ai rauhoittavia naamaan niin tulee hymy ätminkin huulille.

43

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patmanni

Opamoxista ei irtoa edes mitään hyviä fiiliksiä. Hukkareissu.

• 4freedom

Juo pari kaljaa lisäksi niin irtoaa hyväks fiilikset.

• SuorastaanManasit

Kannattiko lähtee sen jännänaisen kelkkaan. Itse kerjäsit psykoosia!

• Kaljaa ja röökiä.

• Opamoxista mäkin aloitin. Oikeastaan aika huono lääke. Kestää ikuisuuden että alkaa vaikuttamaan ja aika tarkalleen 4 tunnin kuluttua vaikutus loppuu kuin seinään ja taas itkettää.

Nykyinen lääkitys on:
      -Rivatril 0,5mg 1-4 tablettia tarvittaessa päivässä. Tänään söin kolme.
      -Lyrica (Pregabalin Orion, Pregabalin Stada jne.) 150mg 4 kapselia päivässä.
      -Atarax 25mg 1-4 tablettia tarvittaessa unilääkkeenä.
      -Ja jos ahdistus on ihan maailman kaatavaa tai psykoottista niin Ketipinor 100mg tarvittaessa. Otin viimeksi toukokuussa ja tuolloin äitini joutui kutsumaan ensihoitajat paikalle fyysisten sivuoireiden takia. Meinasin tukehtua veteen kun suu kuivui, mutta nielemisrefleksi ei toiminut ja olin lähellä kaatua keinutuolilla kun raajat alkoi yhtäkkiä kouristelemaan. Itsensä saatanan keksimä lääke, vaikkakin sinänsä auttaakin tosi hyvin pahaan ahdistukseen.

• Benzom

Kyllä se opamox ihan kelpo lääke on. Sanoisin että vaikutus kestää noin kuusi tuntia ja saa pienen breikin murheistaan. Mainettaan parempi benzo.

• nihhhhhhhhhhh

Olen huomannut, että opamox aiheuttaa minulle helposti migreeniä, joten välttelen sen käyttöä nykyään parhaani mukaan.

Olen myös kokeillut Ketipinoria joskus, mutta jo pelkkä 25 mg:n annos aiheuttaa itselleni sen, etten meinaa pysyä hereillä koko seuraavana päivänä.

• Benzom kirjoitti:

Kyllä se opamox ihan kelpo lääke on. Sanoisin että vaikutus kestää noin kuusi tuntia ja saa pienen breikin murheistaan. Mainettaan parempi benzo.

Kaipa se on aika yksilöllistä miten mikäkin vaikuttaa.

Faktahan on se, että Opamoxin puoliintumisaika on paljon lyhyempi kuin Rivan, joten pidemmässä käytössä se aiheuttaa just tällaista edestakaisin sahaamista. Lisäksi kramppeja ehkäisevä vaikutus on Rivan tapauksessa huomattavasti parempi.

• Benzom
        peris234 kirjoitti:

Kaipa se on aika yksilöllistä miten mikäkin vaikuttaa.

Faktahan on se, että Opamoxin puoliintumisaika on paljon lyhyempi kuin Rivan, joten pidemmässä käytössä se aiheuttaa just tällaista edestakaisin sahaamista. Lisäksi kramppeja ehkäisevä vaikutus on Rivan tapauksessa huomattavasti parempi.

Eipä ole tuosta rivasta kokemusta. Minulla opamox toimii varsin hyvin. Xanor eli santut on pkv-lääkkeiden Mercedes. Harmi kun terveyskeskuksesta on niin hankala saada niitä.

• Benzom kirjoitti:

Eipä ole tuosta rivasta kokemusta. Minulla opamox toimii varsin hyvin. Xanor eli santut on pkv-lääkkeiden Mercedes. Harmi kun terveyskeskuksesta on niin hankala saada niitä.

Mielestäni Rivatril on yleisesti ottaen paras käyttämäni bentso. Auttaa paniikkioireisiin, krapulaan, lihaskramppeihin jne. Varsinainen yleislääke vaivaan kuin vaivaan ja vaikutusaika on piiitkä.

Mulla puolestaan ei ole Xanoreista kokemusta. Sen sijaan olen syönyt Temestaa, joka on Xanorin ohella ns. paha lääke lääkärien silmissä. Ja se kyllä on harvinaisen hämärä lääke. Ei mene ns. päähän, mutta poistaa kyllä estot ja aiheuttaa muistinmenetystä.

Itse asiassa huomenna tapaan psykiatrin ja varmaankin taas tippuu kivasti reseptejä :))))

• peris234 kirjoitti:

Mielestäni Rivatril on yleisesti ottaen paras käyttämäni bentso. Auttaa paniikkioireisiin, krapulaan, lihaskramppeihin jne. Varsinainen yleislääke vaivaan kuin vaivaan ja vaikutusaika on piiitkä.

Mulla puolestaan ei ole Xanoreista kokemusta. Sen sijaan olen syönyt Temestaa, joka on Xanorin ohella ns. paha lääke lääkärien silmissä. Ja se kyllä on harvinaisen hämärä lääke. Ei mene ns. päähän, mutta poistaa kyllä estot ja aiheuttaa muistinmenetystä.

Itse asiassa huomenna tapaan psykiatrin ja varmaankin taas tippuu kivasti reseptejä :))))

Heh, ei valittamista julkisessa terveydenhuollossa. Siinä jauhettiin kolme varttia mun surkeasta elämästä ja mukaan lähti reseptit: Pregabaliini 150mg 6 kappaletta 56 kapselin pakkauksia, 150 tabletin purkki Rivatrilia (0,5mg) ja kaupan päälle vielä 30 tabletin pakkaus vanhaa kunnon rähinäbentsoa Temestaa.

• lisäähapanta

Hyvin on yksinäiselle vässykälle kehittynyt alkoholismi pillereihin.
        Jännämiehet on jo tanssilattialla hieromassa naisia kun vässykkä turruttaa kuulaa mömmöillä/viinalla yksiössään.

• lisäähapanta kirjoitti:

Hyvin on yksinäiselle vässykälle kehittynyt alkoholismi pillereihin.
        Jännämiehet on jo tanssilattialla hieromassa naisia kun vässykkä turruttaa kuulaa mömmöillä/viinalla yksiössään.

Ei mulla ole mitään ongelmia näiden lääkkeiden suhteen.

Olen tänään ottanut aamupäivällä 2,5 Rivaa, 4 Pregabaliini kapselia päivän mittaan kuten kuuluukin ja okei joo muutaman oluenkin.

Ja mä muuten en asu missään yksiössä kuten jotkut hc-ätmit!!!! Täällä niitä neliöitä (ja remontoitavaa) riittää.

• peräkammarissa
        peris234 kirjoitti:

Ei mulla ole mitään ongelmia näiden lääkkeiden suhteen.

Olen tänään ottanut aamupäivällä 2,5 Rivaa, 4 Pregabaliini kapselia päivän mittaan kuten kuuluukin ja okei joo muutaman oluenkin.

Ja mä muuten en asu missään yksiössä kuten jotkut hc-ätmit!!!! Täällä niitä neliöitä (ja remontoitavaa) riittää.

Sä asut tupla hc-ätmi vielä porukoillas

• .. Zero, zilch, zip, nada, nothing.. Elikkäs ei Mithää.. ;P

• mansikkakakkua

Mulla Thyroxin 100 mikrogrammaa 1,5 tabua aamuisin tyhjään vatsaan, ja kyllä alkaa aamu taas rulettamaan. Samaa toistoa seuraavana aamuna... toistuvaa tabujen nieleskelyä mun loppu elämäni. Ilman niitä mä en elä... Thyroxin on muuten kilpirauhaslääkitys.

Muuten mulla mieli pysyy kasassa; kunnon kiukkukohtauksilla... silloin kun ketuttaa oikein kunnolla. Eli olen hyvin tasainen luonne... aina äkäinen kuin pikku MYY! Suosittelen lämpimästi päästämään ylimääräiset höyryt ulos; vaikka juosten tai kävellen... ja puhumalla.
        Pojun kanssa vielä iltalenkille, sitt suihkuun ja nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille!

• mansikkakakkua kirjoitti:

Mulla Thyroxin 100 mikrogrammaa 1,5 tabua aamuisin tyhjään vatsaan, ja kyllä alkaa aamu taas rulettamaan. Samaa toistoa seuraavana aamuna... toistuvaa tabujen nieleskelyä mun loppu elämäni. Ilman niitä mä en elä... Thyroxin on muuten kilpirauhaslääkitys.

Muuten mulla mieli pysyy kasassa; kunnon kiukkukohtauksilla... silloin kun ketuttaa oikein kunnolla. Eli olen hyvin tasainen luonne... aina äkäinen kuin pikku MYY! Suosittelen lämpimästi päästämään ylimääräiset höyryt ulos; vaikka juosten tai kävellen... ja puhumalla.
        Pojun kanssa vielä iltalenkille, sitt suihkuun ja nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille!

.. Joo noi on selviä juttuja, jos/kun elimistö ei toimi syystä tai toisesta niin kuin kuuluisi.. ;P

.. Mulle tuli heti mieleen tuosta Höyrystä, että mitä mahtaa tapahtua, jos/kun höyrykattilaa viilentää OikeinKylmällä VesiSuihkulla.. ;D.. No joo.. TieretäänTieretään.. Parempi olla kokeilematta.. Paitsi tietenkin, jos on nopeammat jalat, kuin HöyryKattilalla.. PieniKujeilija minussa ehdottelee aina välillä kaikkea "kivaa", mutta onneksi se on PääSääntöisesti hallinnassa.. ;P

.. Jooh.. Itsensä Piiputtaminen ja/tai RentouttavaUlkoilu&Hapetus auttaa moneen MielenMyllerrykseen.. ;P

Hyvää Yötä ja Makoisia unia, myös Sulle.. =)

• krooninensairaus

Kipulääke iltaisin.

• Wulwawa

Nappimunat vetelee nappeja ja poistattelee täyttä asiaa olevia aloituksia.

🥚

• Nyt on wulwiksen mieltä pahoitettu pahan kerran... voi mökötys... Pitääkö joku paloitteluvitsi murjasta, niin palaa hymy naamalle?

• Wulwawa
        Dissident kirjoitti:

Nyt on wulwiksen mieltä pahoitettu pahan kerran... voi mökötys... Pitääkö joku paloitteluvitsi murjasta, niin palaa hymy naamalle?

Höhölä. En nyt oikeesti mieltäni noin pienestä pahoita.. 😊

• Wulwawa kirjoitti:

Höhölä. En nyt oikeesti mieltäni noin pienestä pahoita.. 😊

No en jaksakaan vitsejä murjoo, saa Leikola keksiä niitä...
        https://youtu.be/a1qlKZZ-Nig

Käytännön pila saa uuden vision lopussa muuten..

• Wulwawa
        Dissident kirjoitti:

No en jaksakaan vitsejä murjoo, saa Leikola keksiä niitä...
        https://youtu.be/a1qlKZZ-Nig

Käytännön pila saa uuden vision lopussa muuten..

😅😅😆
        No siinähän se oli koko palapeli valmiina...

• Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

😅😅😆

Miten piirretään otsa 🤔

• Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

😅😅😆

Tosin, ihan tässä objektiivisesti ja vähän flunssaisena, sekä lääkitsevää totia nauttineena, kokonaisuutta tarkastellen, niin kyllä meillä oli paremmat vitsit❗

• Wulwawa kirjoitti:

Tosin, ihan tässä objektiivisesti ja vähän flunssaisena, sekä lääkitsevää totia nauttineena, kokonaisuutta tarkastellen, niin kyllä meillä oli paremmat vitsit❗

Tietenkin.

• joyliviiskytv

Allergialääke keväällä ja kesällä. Että sellainen sairas yli viisikymppinen täällä. =))

• lihavihatipunen

Lääkekaapissa näyttää olevan täysi pakkaus Opamoxia vastaavia pillereitä mut ne on menny vanhaks jo 2/2017. Lääkäri kirjoitti ne mulle kun isäni kuoli. Ei ole kiinnostellut syödä moisia nappeja ku ilmankin olen pärjännyt. Muuten mulla on jatkuva verenohennuslääkitys.

• Mullekansb

Joo ei itselleni sitä vahinkoa kävisi että bentsot vanhenisi kaappiin..

• Verenpainelääkitys,pieni annos ( alapaine tuppaa nousemaan ilman lääkettä liikaa) ja tarvittaessa migreenilääke ja pahoinvointilääke. Sukuvikoja molemmat, vahvasti.

• muistelenmenneitä

Eikö sulla olekaan keliakiaa?Vaikka ei kai siihen mitään lääkettä olekaan?

• muistelenmenneitä kirjoitti:

Eikö sulla olekaan keliakiaa?Vaikka ei kai siihen mitään lääkettä olekaan?

Ei ole keliakiaa todettu, mutta pyrin syömään syön gluteenitonta ruokaa IBS:n vuoksi. Viljat ärsyttää vatsaa. :)

Joskus siedän paremmin joskus huonommin.

• hienoahienoa

Miksi pitää käyttää lääkkeitä? Ennenkin pärjättiin hyvin ilman. Varsinkin ilman MT-lääkkeitä, jotka ovat potaskaa. Itse otan vain aamulla ja illalla "vitamiinit" ja joskus ennen salille lähtemistä sopivaa buusteria. Hyvin pärjää. Jos harrastaa liikuntaa ja syö suht terveellisesti, niin harvemmalle tulee mitään sellaisia oireita, että täytyisi pitkäaikaisesti vedellä pillereitä napaan.

• Joopahan.joo

Tuliko hyvä mieli kun pääsit oikein pätemään?

• hienoahienoa
        Joopahan.joo kirjoitti:

Tuliko hyvä mieli kun pääsit oikein pätemään?

Lue itse:
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/26/masentavat-laakkeet-kasikirjoitus
        https://ssristories.org/

Jostain syystä kaikki ns. masentuneet/pillereiden popsijat ottavat aina vitunmoiset defenssit kun joku uskaltaa kyseenalaistaa heitä. Sama juttu on kannabiksen käytäjillä. Alkukantainen reaktio heti kun joku uskaltaa kyseistää ko. kasvin "hyödyt". Mistäköhän tämä johtuu? Mielestäni aineiden käyttäjillä on "tukholma-syndrooma"noiden mömmöjensä suhteen. Ehkä mömmöjen popsijoiden kannattaisi miettiä mistä se aggressiivisuus tulee, ennen kuin kyseenalaistaa vastustajansa. Kyseenalaistakaa itsenne ensin.

• diagnoosiaodotellessa

Keekki alias Cheek just kertoili Vainelämää:ssä bibo- (maanisdepressiivinen) lääkityksestään, jota yritti säätää jossain vaiheess itse. Joten kai toi on aika normi, vetää nappei. Ainakin luovilla ihmisillä.

• Miksi sitten Cheek vetää nappeja?

• siksiettä
        outsider1 kirjoitti:

Miksi sitten Cheek vetää nappeja?

Se on maanisdepressiivinen ei parantumaton mielisairaus hänellä.

• kaisanoasaa

Minulla on päässä vikaa mutta ei siihen ole muuta lääkitystä kuin viinaa ja kaljaa. Kaljaa juon joka päivä runsaasti mutta viinaa harvemmin.

• Maisat

Yksi sidukka kylmenee jääkaapissa huomiseen asti.
      Ei muuta lääkitystä.

• Raskaus vitamiini😁

• 4freedom

Ei mitään, mutta hankin kadulta ne napit mitä haluan käyttää.

• Tosirandom

Napit on aika laimii. Sub-humans i make them feel small rollator tai not.
      Offensiisisena.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      208
      13648
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2118
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      37
      1221
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1166
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      114
      1095
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1060
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      842
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      668
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      663
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      63
      643
    Aihe