Sehän on selvä, koska ateistit ovat valinneet jumalattomuuden, ne käsitykset tulevat saatanasta, vaikka suurin osa ateisteista eivät sitä tiedosta.......saatanalla on tuhansia tapoja tehdä jumalattomia, koska se on hänen päätehtävänsä.
Sama kun vertailee maailman suuria uskontoja, siinä on saatana vetämässä ihmisiä harhaan, tämä harhaanjohtaminen onnistuu, koska ihmiset eivät itse lue Raamattua ymmärrettävästi.
Ateisti ei ole varmistautunut siitä itse miten se voidaan löytää, koska saatana vetelee naruja.
Mihin ateistien elämän käsitykset perustuu?
14
133
Vastaukset
- Fanaa
Monenkin hihhulilahkon aivopesuohjelmaan kuuluu 10-13 -vuotiaiden kakaraparkojensa lähettäminen tämmöisille palstoille irvistelyä yrittämään, eli sääliksi käy sinuakin ressukkaa.
- atteboi
Aloittaja näyttää olevan tuleva yhteiskunnan elätti, ellei sitten jo ole ollut pitemmän aikaa.
Ainakin minun kohdallani jumaliin uskomattomuus perustuu siihen, etteivät positiiviset väittämät jumalten olemassaolojen puolesta vaikuta uskottavilta. Olen tosin huomannut tämän olevan yleinen syy olla uskomatta mihinkään teistiseen jumalaan.
Kun jokin väittämä ei vaikuta uskottavalta, ei erikseen tarvitse valita uskomisen ja ei-uskomisen välillä. Usko vain jää tulematta, tai lapsena iskostettu usko poistuu, kun sitä pohtii.
Vai vaikuttaako Saatana siis uskovaisiin siten, ettei heidän horinansa jumalten olemassaolosta vaikuta uskottavilta? :-)Ehkä jonain päivänä kiellänkin. Mistäpä sitä tietää.
Mutta vaikuttaako se Saatana teihin jo nyt sillä tavoin, ettet esimerkiksi sinä kykene näyttämään Jumalaasi toteen, vaikka sanojesi mukaan uskossasi on kyse tiedosta?- vihtahousun.ystävä
Bebebebe kirjoitti:
Saatana vaikuttaa sinuun. Siten että kiellät Jumalan.
Jumala kannattaakin kieltää, koska sitä ei ole. Sen sijaan Saatana on niin totta kuin tosi voi olla. Jopa pikku lapsi sen tietää.
- Epäjumalienkieltäjä
Bebebebe kirjoitti:
Saatana vaikuttaa sinuun. Siten että kiellät Jumalan.
Varsinkin näin vihapuheen vastaisena päivänä sinunkin pitäisi ymmärtää, että kaikki sinun kanssa eri mieltä olevat eivät edusta absoluuttista pahaa.
Niinhän sinä faktisesti vihaviestissäsi väität.
- vihtahousun.ystävä
Minulla se perustuu siihen ainoaan oikeaan, johon se on mahdollista perustua eli Saatanaan. Eihän mitään muuta olekaan kuin juuri hän. Saatana myös sinun henkesi kanssa.
Olen uskonut Jumalaan ja lukenut vuosikausia Raamattua. En usko enää sen paremmin Jumalaan kuin saatanaankaan.
- Omatvalinnat
Sitä juuri saatana haluaa.
Saatana on sinua AINA viisaampi, et voi muuta kuin vastustaa sitä Jeesuksen nimessä. - OnNoiUssutSaatananTyhmiä
Anteeks?
Ai saatana siis haluaa, et ihmiset ei usko saatanaan?
Melko vekkuli taktiikka saada lisää faneja? :)
Ja ehdoton osoitus suuresta viisaudesta! OnNoiUssutSaatananTyhmiä kirjoitti:
Anteeks?
Ai saatana siis haluaa, et ihmiset ei usko saatanaan?
Melko vekkuli taktiikka saada lisää faneja? :)
Ja ehdoton osoitus suuresta viisaudesta!"Ai saatana siis haluaa, et ihmiset ei usko saatanaan?"
Kyllä. Tietyssä mielessä, kyllä. Saatana haluaa piilottaa oman olemassaolonsa.
Eihän pahaa ole muka olemassakaan.
Uusi värssy: Jumala on, ja Saatanakin on toistaiseksi vielä, mutta ei ainiaan.
- ToccataJaFuugaDmolli
No sovitaan vaikkapa et mun elämän käsitykset perustuu tohon "Olipa kerran elämä" piirrossarjaan! :P (ja jos totta puhutaan, aika paljolti taitaa jopa perustuakin?)
Mä en tiennytkään et sekin oli saatanan tuottama!?
:D
PS: Jos itsekin lukisit Raamattua ymmärrettävästi, ymmärtäisit ehkä itsekin että mitä hölynpölyä suurin osa siitä on! :/ - realiteettiä
Pelle &raamattu . Siinä on aloittajan profiili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467