Kysymys "puutetta" kärsiville miehille

galluppia.pukkaa

Miksi, ette ole kokeilleet homoilua?
a) ajatus on vastenmielinen
b) ajatus ei ole vastenmielinen, mutta pelkään jääväni kiinni ja leimautuvani homoksi
c) muu, mikä?

40

418

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellinen.vastaus

B) en halua leimaantua

• Darkfear-

Minä sitä kun olenkin jo homo.

• uskova_

C) homous on syntiä

• eigiinnosta

C): homppelin tunnistaa helposti, 50 mies ei edes käy ravintoloissa, viihtyy yksin kotona kaiket illat. Selvä tapaus.

• en_usko

Homothan käy koko ajan homobaareissa. Ne ovat tosi kovia bailaajia

• Homologi
        en_usko kirjoitti:

Homothan käy koko ajan homobaareissa. Ne ovat tosi kovia bailaajia

Nuoremmat muotihomot muotikampauksineen käyvät, mutta eivät DarkFear-tukkaiset setähomot.

• puuttessajatkuvasti

Miehet ei kiinnosta seksuaalisesti yhtään. Miehet on rumia otuksia.

• ätmis

B) on moni haukkunut homoksi. En halua, että ovat oikeassa

• Pillujen--asiantuntija

Miten niin ei olla kokeiltu?

• Tavallinenmiekkonen

Koen vaikeaksi kiihottua toisesta miehestä? Ja romanttiset tunteeni ovat aina kohdistuneet naisiin. Joten tuntuisi melko omituiselta

Ja puutetta joutuu tavallinen mies kärsimään, ellei ole parisuhteessa. Ilmainen irtoseksi on vähän niin kuin myytti. Sitä tekevät lähinnä komeat playerit ja naiset keskenään. Ja kun naiselle "ihan mukava" mies ei riitä siihen, että tultaisiin puolitiehen vastaan niin parisuhteeseen päätyy melko harvoin. Kun myös itseltä pitäisi sitä kipinää ja kiinnostusta löytyä sillon harvoin kun joku lähestyy romanttisessa mielessä.

Siksi iso osa ihan hyvistä miehistä kärsii puutteesta. Heteroita kun ovat. Seksi on jotain mystistä joka on helppo nostaa jalustalle. Mutta naiselle itsestään selvyys.

• Aloittajalle tiedoksi.

Puute ei tee heterosta homoa eikä muutakaan perverssiä.

• gayman33

Homot eivät ole perverssejä

• normaali_hetero
        gayman33 kirjoitti:

Homot eivät ole perverssejä

Kyllä te olette. Olette poikkeavia eli perverssejä

• Hyvä että "puute" oli lainausmerkeissä. Sellaista ei nimittäin ole olemassakaan. Seksuaalinen kiihottuneisuus tai orgasmi ei ole tarve. Jos kuitenkin sitä haluaa, sitä voi hankkia yksinkin.

• Tavallinenmiekkonen

Onko se kuitenkaan sama asia kuin toisen ihmisen läheisyys ja kosketus? Itsellä ainakin parhaat seksuaaliset kiksit on tullut kun on saanut seurata myös toisen nautintoa. Se ei ole välttämätön tarve, mutta tuntuu hyvältä.

Itsetyydytykselle on paikkansa. Ja olen aina tehnyt sitä myös parisuhteissa. Ihan avoimestikkin kumppanin kanssa. Ja välillä omana "laatuaikanaan".

• Tavallinenmiekkonen kirjoitti:

Onko se kuitenkaan sama asia kuin toisen ihmisen läheisyys ja kosketus? Itsellä ainakin parhaat seksuaaliset kiksit on tullut kun on saanut seurata myös toisen nautintoa. Se ei ole välttämätön tarve, mutta tuntuu hyvältä.

Itsetyydytykselle on paikkansa. Ja olen aina tehnyt sitä myös parisuhteissa. Ihan avoimestikkin kumppanin kanssa. Ja välillä omana "laatuaikanaan".

Sosiaaliset kontaktit ja läheisyys ovat tarpeita. En oikein usko, että aloittaja puhui näistä.

• Sinä et toisten tarpeita päätä, tyhmä.

• super-atm kirjoitti:

Sinä et toisten tarpeita päätä, tyhmä.

En minä niitä päätäkään, luonto ne päättää.

• outsider1 kirjoitti:

En minä niitä päätäkään, luonto ne päättää.

Ei luonto päätä minun tarpeita, tyhmä.

• super-atm kirjoitti:

Ei luonto päätä minun tarpeita, tyhmä.

Kyllä päättää. Kokeilepa olla hengittämättä, juomatta ja syömättä.

• outsider1 kirjoitti:

Kyllä päättää. Kokeilepa olla hengittämättä, juomatta ja syömättä.

Sen päätän itse.

Koita itse käydä töissä ja ansaita rahasi ihan itse.

• Luonnon_antimet
        super-atm kirjoitti:

Sen päätän itse.

Koita itse käydä töissä ja ansaita rahasi ihan itse.

Ei se pysty. Luonto on antanut sille liian pienet aivot.

• Luonnon_antimet kirjoitti:

Ei se pysty. Luonto on antanut sille liian pienet aivot.

Saattaa olla, mutta juuri nyt eivät palkkatyöt voisi vähempää kiinnostaakaan. On muutakin tekemistä.

• outsider1 kirjoitti:

Saattaa olla, mutta juuri nyt eivät palkkatyöt voisi vähempää kiinnostaakaan. On muutakin tekemistä.

Sinua ei ole koko ikäsi aikana palkkatyöt kiinnostaneet koska "on muutakin tekemistä". Toisten rahat kyllä sinulle kelpaavat, joita käytät ja laiskottelet.

• Voihan sitä homoilua kokeilla, mutta entä jos ei lohtua lohkea silloinkaan?

• uusiätmiluokka

Silloin olet SUPER-HC-ätmi

• gayman33
        uusiätmiluokka kirjoitti:

Silloin olet SUPER-HC-ätmi

Mistä tulee ajatus, että homoille kelpaa roska, joka ei naisille kelpaa?

• Luultavasti ajatus, että homoille kelpaa mikä mies tahansa, juontunee käsityksestä, että koska homot eivät halua kumppanikseen naista, haluavat he silloin miehen.

Koska homot eivät ei-homomiesten mielestä ole miehiä ollenkaan, on ei-homomiesten mielestä jokainen mies silloin vahvoilla homojen keskuudessa, koska kun ei ole homo ollenkaan, on mitä miehisin mies, ja silloin kuolaa jokainen homo ei-homomiehen perään.

• Gnuk

Mä jotenkin luulen, ettei ätmiläisillä se saanti paranis edes homostelua kokeilemalla. Homot, ainakin tuntemani homot, ovat esteetikoita, jopa enemmän ulkonäkökeskeisiä kuin naiset. Ja kun ätmiläiset eivät "tasoistaan" naista kelpuuta niin tuskin he homo-ätmiäkään tulisivat kelpuuttamaan. Ja ne homo-ätmit olisivat kuitenkin ainoita, joihin ätmiläisten rahkeet riittäisi... :D

• emmetodellakaan

Emme hyväksy homoja

• HeteroMies1977

Ehdottomasti a). Sama, jos kysyisi sokealta "oletko kokeillut silmälaseja? Vois nähdä taas. " Eli idiootti kysymys. Sitäpaitsi seksuaalinen tyydytys ei pelkästään ole se, mitä suurin osa täällä olevista ihmisistä kaipaa. Läheisyys, välittäminen ja hellyys, rakkaus, naisen kosketus ja pehmeä iho. Sitä mitä vain nainen voi heteromiehelle antaa. Kyse on siis paljon syvemmistä asioista, kuin pelkkä seksi. Heteromies voi saada vain naiselta näitä asioita. Siksi myöskään maksulliset eivät ole vaihtoehto.

Jos haluan tyydyttää tarpeeni, käytän omaa kättä joka on parempi vaihtoehto kuin maksullinen nainen. Se ei silti poista kaipuuta näihin muihin asioihin.

Että joo, typerä kysymys.

• haluan.olla.hetero

B) En halua homoleimaa

• VanhempiATM

Tällainen ehdottelu on 100 % samaa kuin jonkun Päivi Räsäsen idea, että luontaisesti homoseksuaaliset voidaan "eheyttää" heteroiksi, koska se on hänen mielestään oikein.

Seksuaalinen suuntautuneisuus on kyllä niin perustavanlaatuinen juttu, että sitä ei pahemmin "eheytetä", ei suuntaan eikä toiseen.

On varmaan joitain ihmisiä, jotka tasapainoilevat puolella tai toisella, ja heille pitää antaa mahdollisuus valita vapaasti. Mutta ketään ei kuulu pakolla käännyttää mihinkään suuntaan.

• ihmettelenkovasti

Miksi tässä ketjussa on noin monta poistettua kommenttia? Kuinka typeriä nää kommentoijat täällä oikein on??

• kiinteäpyllyinenhetero

Ei ole kysymys leimasta tai synnistä. Minulle on yksi lysti mitä muut asiasta ajattelevat, kun ei ole ollut kavereitakaan yli 20 vuoteen. Heterona ja luottamusseksuaalina, en kuitenkaan tunne halua saati sellaista syvää henkistä yhteyttä kehenkään mieheen, että mihinkään homosteluun ryhtyisin.

Tästä henkisestä yhteydestä ja ystävyydestä, totean vielä, että eläinmaailmassa esim: leijonaurokset liittoutuvat ainoastaan veljiensä tai kasvukumppaniensa kanssa. Urosten väliset liitot siis tehdään jo teininä, jos kyse on heteroista. Itse koen samoin, etten voi luottaa omaan sukupuoleeni kuin jossain määrin veljeeni, enkä ole aikeissa ryhtyä homostelemaan veljeni kanssa.

20 kaverittoman vuoden jälkeen, kun lapsuuden ystävyydet ovat kadonneet, ajatus, että alkaisin tekemään sydänystävyyttä toisen miehen kanssa, on lähinnä koomisella tavalla perverssi. Työkaveritkin ovat parhaimmillaan vain löyhästi liittolaisia, ja 50% kilpailijoita, kun kyse tulee ylennyksiin tms. Minä en ala sydäntäni heille jakamaan.

Heterona ja luottamusseksuaalina kiinteä ja seksikäs pyllyni on näinollen täysin turvassa homostelijoilta, sillä toinen mies ei voi päästä henkisesti minua niin riittävän lähelle, mitä intiimiys luottamusseksuaalina vaatisi, minulla ei ole siihen henkistä tarvetta, eikä seksuaalista haluakaan.

Mutta lopuksi viusu yhtähyvin kysyä myös homoilta, mikä siinä heteroksi eheyttämisessä niin loukkaa? Jos heterolle saa ehdottaa homoksi ryhtymistä, mikseivät homot mene eheytyshoitoon?

• tnyky

Typerä kysymys.

• LiberaaliMies

Itse ainakin olisin täysin valmis kokeilemaan homoilua, jos tilaisuus vaan sattuisi kohdalle. Tosin en minkään partaisen tai muuten karvaisen kanssa, mutta jos sellainen nuori itsestään huolehtiva karvaton tapaus sattuisi kohdalle, niin miksi ei!

• hisdunkissun

B) en halua olla pilkan kohde

• Buhahaha

A

Ei puute tee heterosta homoa.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      273
      4762
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3556
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      27
      2942
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2360
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1556
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      75
      1294
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    Aihe